Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 16, 2024, 07:51:51
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Akademia Wojskowa
(Moderatorzy:
Gustlik
,
Zsamot
,
kowdar
,
Waldzios
) >
Dodatkowe umiejętności jednostek i liderów w OpenPG
Strony:
1
2
[
3
]
4
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Dodatkowe umiejętności jednostek i liderów w OpenPG (Przeczytany 74412 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Dodatkowe umiejętności jednostek i liderów w OpenPG
«
Odpowiedz #30 :
Sierpień 19, 2012, 01:18:59 »
Cytuj
Dokładnie nie orientuje się, czy przypadkiem nie jest tak, ze gdy nie jest pokazywany rozmiar bomby to oznacza że defaultowo ustawiony jest rozmiar bomby na 1. Gustlik pewnie może rozwiać wątpliwości w tej kwestii.
Rozmiar bomby pokazywany jest obok ceny, pod typem celu jaki stanowi dana jednostka. Jeśli nie ma takowej, to po prostu nic się tam nie pojawia.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Madlock
Starszy chorąży (Warrant Officer 4)
Offline
Wiadomości: 59
Odp: Dodatkowe umiejętności jednostek i liderów w OpenPG
«
Odpowiedz #31 :
Sierpień 19, 2012, 09:29:56 »
Dzięki, sam bym pewnie nigdy nie odkrył gdzie ten rozmiar bomby jest schowany
I ta informacja o stłumieniu danej jednostki.
Obok tego S jest jeszcze H i oznacza chyba ile razy jednostka była atakowana w tej turze.
«
Ostatnia zmiana: Sierpień 19, 2012, 09:34:07 wysłane przez Madlock
»
Zapisane
Mój blog o grach strategicznych
Zoldrak
Gość
Odp: Dodatkowe umiejętności jednostek i liderów w OpenPG
«
Odpowiedz #32 :
Październik 04, 2012, 08:05:04 »
Mam pytanie odnośnie liderów, czy w grze jest ustalona jakaś ich maksymalna liczba ?? czy może być ich dowolna ilość zależna tylko od prawdopodobieństwa ich wyskoczenia przy awansie jednostki??
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Dodatkowe umiejętności jednostek i liderów w OpenPG
«
Odpowiedz #33 :
Październik 04, 2012, 08:24:00 »
Witamy na forum
Od czasów PG2 liczba liderów sie nie zmieniła i "z gry", bez edytowania, można mieć 15-tu.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Pioniere
Generał broni (General Lieutenant)
Offline
Wiadomości: 469
Odp: Dodatkowe umiejętności jednostek i liderów w OpenPG
«
Odpowiedz #34 :
Listopad 21, 2015, 02:41:37 »
Czy coś się ostatnio zmieniło odnośnie liczby posiadanych liderów w tej samej klasie wojsk? Już drugi raz tak mam, że dostałem trzeciego identycznego lidera w tej samej klasie. Wczoraj piechoty miały 3x Overwhelming Attack, dziś czołgi potrójnego Overwatch'a. Mam najnowszą wersję gry ze stronki Kowdara.
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4746
"Let me see your war face."
Odp: Dodatkowe umiejętności jednostek i liderów w OpenPG
«
Odpowiedz #35 :
Listopad 21, 2015, 03:15:08 »
Cytat: Pioniere Listopad 21, 2015, 02:41:37
Czy coś się ostatnio zmieniło odnośnie liczby posiadanych liderów w tej samej klasie wojsk? Już drugi raz tak mam, że dostałem trzeciego identycznego lidera w tej samej klasie. Wczoraj piechoty miały 3x Overwhelming Attack, dziś czołgi potrójnego Overwatch'a. Mam najnowszą wersję gry ze stronki Kowdara.
To raczej błąd. Żadnych oficjalnych zmian w tej kwestii nie było.
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Pioniere
Generał broni (General Lieutenant)
Offline
Wiadomości: 469
Odp: Dodatkowe umiejętności jednostek i liderów w OpenPG
«
Odpowiedz #36 :
Listopad 21, 2015, 03:25:49 »
Albo mi się tylko tak wydaje, albo przyznawanie liderów idzie parami i jak już jakiegoś masz, to wielce prawdopodobne jest to, że otrzymasz drugiego takiego samego. A w wypadku potrojenia się któregoś, może to mieć wpływ na zmniejszenie limitu np. z 15 liderów w kampaniach niemieckich do 14. Już raz tak miałem, że jeden się potroił i potem do końca kampanii nie udało mi się już uzyskać ostatniego lidera z limitu 15.
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4746
"Let me see your war face."
Odp: Dodatkowe umiejętności jednostek i liderów w OpenPG
«
Odpowiedz #37 :
Listopad 21, 2015, 03:36:59 »
Jeszcze w czerwcu Luis pisał
"If there are already 2 leaders of any type and not pg2Mode, type is skipped"
, więc zasada tylko 2 leaderów danego typu raczej nadal obowiązuje.
Jeśli masz save'a to można go podesłać Luisowi jako błąd...
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: Dodatkowe umiejętności jednostek i liderów w OpenPG
«
Odpowiedz #38 :
Listopad 21, 2015, 11:17:47 »
Coś jest na rzeczy-ja miałem 4x DF
( nie żebym się nie cieszył, ale trochę mnie to zdziwiło).
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
1Jacek1
Kapitan (Captain)
Offline
Wiadomości: 138
Odp: Dodatkowe umiejętności jednostek i liderów w OpenPG
«
Odpowiedz #39 :
Maj 16, 2016, 10:24:30 »
hey
wlaśnie przerabiam W50 ver 6.8.4 i mam trzech liderow devasting fire na 15 cm fSH o sile 15 i doswiadczeniu ponad 1000 kazda, doslownie robią dziury we froncie hehe
Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Dodatkowe umiejętności jednostek i liderów w OpenPG
«
Odpowiedz #40 :
Maj 16, 2016, 10:29:20 »
Masz farta. Ale doświadczenie się nie liczy tylko ilość belek. A tych może być najwyżej pięć. Czyli doświadczenie powyżej 500 nie robi już różnicy...
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Hansen
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 3592
Bierz co się da,niech się dzieje co chce.
Odp: Dodatkowe umiejętności jednostek i liderów w OpenPG
«
Odpowiedz #41 :
Maj 17, 2016, 01:01:48 »
To nie do końca prawda,kiedyś przed laty robiłem testy.
Czołg który ma pięć belek...jeden ma powiedzmy 1000 pkt. a drugi powiedzmy 3000 pkt. ,ten z trzema tysiącami będzie o niebo skuteczniejszy........coś musi być ''ukryte'' w silniku gry
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Dodatkowe umiejętności jednostek i liderów w OpenPG
«
Odpowiedz #42 :
Maj 17, 2016, 10:32:20 »
Szczerze mówiąc, to też zawsze miałem takie wrażenie. Ale wrażenie zawsze warto sprawdzić w grze. Spróbuję przy najbliższej okazji sprawdzić, jeżeli dorobię się takiej mocno doświadczonej jednostki
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Dodatkowe umiejętności jednostek i liderów w OpenPG
«
Odpowiedz #43 :
Maj 17, 2016, 01:14:04 »
Cytat: Hansen Maj 17, 2016, 01:01:48
To nie do końca prawda,kiedyś przed laty robiłem testy.
Czołg który ma pięć belek...jeden ma powiedzmy 1000 pkt. a drugi powiedzmy 3000 pkt. ,ten z trzema tysiącami będzie o niebo skuteczniejszy........coś musi być ''ukryte'' w silniku gry
Potwierdzam, nieraz zagalopowałem się czołgiem w sile 15/10 o PD > 2000 to miał lepsze statystyki/ wyniki w obronie BEZ amunicji, niż nieraz taki sam, ale o PD >500. O lotnictwie nie wspomnę...
Na szczęście gra "nagradza" weteranów.
Jest to uczciwsze, niż promowanie walczenia do uzyskania 5 belek dla samego wzmocnienia/ overstrenght.
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4746
"Let me see your war face."
Odp: Dodatkowe umiejętności jednostek i liderów w OpenPG
«
Odpowiedz #44 :
Maj 17, 2016, 03:10:24 »
Miałem problem jak to skomentować...
;
Wklejam więc po prostu link do save'a:
test_5_belek.xsav
,
scenariusz zawiera 5 tygrysów, z doświadczeniem w przedziale 500-2500xp;
wystarczy wczytać i się przekonać..;
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Strony:
1
2
[
3
]
4
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...