Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Grudzień 06, 2021, 03:08:56 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 2 [3] 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Lotnictwo/OG  (Przeczytany 39050 razy)
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6677



« Odpowiedz #30 : Styczeń 29, 2016, 10:19:27 »

Koszt? Brytole mieli świetne pojazdy inżynieryjne na bazie Churchilla.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1469


« Odpowiedz #31 : Luty 23, 2016, 09:25:26 »

Kiedyś zbudowałem lotnisko na lotnisku...

Wiem już jak to zrobiłeś (albo się domyślam). Lotnisko było narysowane na mapie (w pliku jpg/png) ale nie było zaznaczone jako lotnisko tylko jako teren clear. W takim przypadku jest to możliwe.

Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4026


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #32 : Maj 04, 2016, 05:49:52 »

Ciekawostka:

Od następnej wersji silnika dostępna będzie możliwość sprawdzenia dostępnych w scenariuszu transportów nieorganicznych:

Okno dialogowe będzie można wyświetlić klikając Ctrl+Click na ikonie jednostki (w HQ, w oknie zakupów, w oknie ulepszeń, lub panelu jednostki)...

To powinno nieco ułatwić orientacje w kwestii dostępnych transportów, szczególnie lotniczych...
« Ostatnia zmiana: Maj 04, 2016, 05:55:34 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Seta
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 708


« Odpowiedz #33 : Maj 04, 2016, 06:24:17 »

Świetne i przydatne ułatwienie Yes. Fajnie, że gra się cały czas rozwija.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #34 : Maj 04, 2016, 08:42:39 »

 Yes wreszcie!
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6677



« Odpowiedz #35 : Maj 04, 2016, 09:28:44 »

Cudownie, skończą się wreszcie spadochroniarze, którzy nie mogą zostać zrzuceni...
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1272


« Odpowiedz #36 : Maj 04, 2016, 11:11:39 »

Dołączam się-super robota Grin
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4026


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #37 : Maj 08, 2016, 07:04:39 »

Stworzyłem nowy wątek na JP ('Air attack range for ground units'). Dotyczy ograniczenia zasięgu pasywnej (wartość  w kwadratowym nawiasie) obrony przeciwlotniczej.

Kwestia dotyczy głównie nowoczesnej części efila i problemu artylerii odpowiadającej (z kilku heksów) na ostrzał lotnictwa...

Teoretycznie Luis wyraził wstępną zgodę, ale z komentarzami na JP rożnie bywa, zawsze może odezwać się jakiś nawiedzony tradycjonalista (twierdzący ze po tej zmianie nieuchronnie nastąpi koniec świata).

Więc jeśli ktoś zupełnym przypadkiem zawita w najbliższym czasie na JP i wyrazi swoją opinie, to będzie to potencjalnie przydatne...  Wink
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2016, 07:11:03 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #38 : Maj 08, 2016, 08:30:11 »

Dorzuciłem tam malutki kamyczek mogący wywołać lawinę Roll Eyes. O rozdzieleniu artylerii na okrętach na dwa rodzaje  Evil. Pewno mnie o herezję oskarżą, ale gra jest warta świeczki Grin Bo Csaba coś zaczął tam piskać o morskich 40 mm boforsach jak wywołał wilka z lasu no to ma Evil
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2016, 08:35:35 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4026


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #39 : Maj 08, 2016, 09:05:53 »

Dorzuciłem tam malutki kamyczek mogący wywołać lawinę Roll Eyes. O rozdzieleniu artylerii na okrętach na dwa rodzaje  Evil. Pewno mnie o herezję oskarżą, ale gra jest warta świeczki Grin Bo Csaba coś zaczął tam piskać o morskich 40 mm boforsach jak wywołał wilka z lasu no to ma Evil
Nie do końca zrozumiałem twój przekaz...  Dunno
Przecież o to od początku chodzi w tym wątku  i o tym samym pisał Csaba...
Jeśli ustalimy zasięg AA, a zasięg zwykłego ataku pozostanie niezmieniony, to właśnie efektem będzie rozdzielenie uzbrojenia na dwa rodzaje (o rożnych zasięgach)... Nieważne czy chodzi o haubicę, czy okręt...
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #40 : Maj 08, 2016, 09:14:58 »

Tak jak kiedyś pisaliśmy o rozdziale Artylerii Okrętowej na dwa rodzaje. Bardziej ta funkcja jest przydatna od krążownika w górę. Umożliwiło by to strzelanie w tej samej turze do np okrętu wroga i ostrzelania jakiegoś samolotu będącego w zasięgu AA. Realizacja prawy bądż lewy klik myszką. Nie powinno to być aż takie trudne do realizacji. A jakie możliwości się otwierają przy nowoczesnych okrętach tu widzę podstawowe wykorzystanie tej poprawki. Na JP było to kiedyś podnoszone przez Gustlika, lecz pewno dawno już o tym zapomnieli:(
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2016, 09:19:48 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4026


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #41 : Maj 08, 2016, 09:34:41 »

Tak jak kiedyś pisaliśmy o rozdziale Artylerii Okrętowej na dwa rodzaje. Bardziej ta funkcja jest przydatna od krążownika w górę. Umożliwiło by to strzelanie w tej samej turze do np okrętu wroga i ostrzelania jakiegoś samolotu będącego w zasięgu AA. Realizacja prawy bądż lewy klik myszką. Nie powinno to być aż takie trudne do realizacji. A jakie możliwości się otwierają przy nowoczesnych okrętach tu widzę podstawowe wykorzystanie tej poprawki. Na JP było to kiedyś podnoszone przez Gustlika, lecz pewno dawno już o tym zapomnieli:(
Szczerze wątpię żeby coś takiego przeszło... , raczej niespecjalnie mieści się to w mechanice OG...;

Jeśli kiedykolwiek pisałem o rozdzieleniu artylerii okrętowej, to miałem na myśli właśnie zróżnicowanie zasięgów (bo parametry ataku są już zróżnicowane), czyli to czego dotyczy ten wątek...;
Gustlik tez kilkakrotnie pisał o zasięgu ognia plot jednostki...;

Nigdy nie miałem na myśli atakowania kilku celów jednocześnie, czy kilku celów w tej samej turze...;



« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2016, 09:37:39 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #42 : Maj 09, 2016, 05:16:37 »

Myślę że dyskusja zabrnęła za daleko.... Jakieś krążowniki, niszczyciele...Jeeezu.

Mnie chodziło tylko o to, żeby mi haubica Gvozdika czy inny Pion do Raptorów nie
strzelały kiedy atakują z powietrza, z dystansu trzech heksów - i tyle.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4026


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #43 : Maj 09, 2016, 05:48:45 »

Spokojnie wszystko idzie wedle planu...  Evil
Dyskusja o okrętach rzeczywiści trochę zboczyła..., generalnie chodzi tylko o to, jak wspomniany mechanizm ma się zachowywać dla jednostek morskich...

Tak czy inaczej, Luis chciał dyskusji, więc ma dyskusję  Tongue
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Sorkvild
Starszy sierżant (Staff Sergeant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 22


« Odpowiedz #44 : Maj 24, 2016, 03:21:48 »

Powracając do tematyki lotniczej w OG. Co oznacza parametr "bomb size" w niektórych bombowcach i ciężkiej artylerii?
Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC