Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 24, 2024, 12:19:13 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Nowy Soundup - Już jest !!!!!  (Przeczytany 23057 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #15 : Kwiecień 15, 2008, 03:07:14 »

Aha - no to ściągnij to, co dałem na rapidshare, to są sprawdzone dźwięki skopiowane z działającego katalogu - gra je czyta. 
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Exiter
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 229


« Odpowiedz #16 : Kwiecień 22, 2008, 03:12:38 »

niestety te dźwięki też nie działają. może wkleić cały katalog, a nie tylko kopiować pliki .mel, poza tym w SOUNDUP jest dużo więcej plików niż w tym folderze ściągniętym z rapidshare
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #17 : Kwiecień 22, 2008, 03:28:38 »

Bo w tej mojej paczce jest tylko, to co nowe zostało dodane w ostatnim uaktualnieniu, żeby nie było za duże.

A masz jakąś inną instalację gry gdzieś zarchiwizowaną? Może rzeczywiście skopiuj sobie, to co było - czyli katalog w całości, a potem tylko spróbuj dodać te nowe.

Ewentualne - z tym, że uciążliwe - wyjście jest takie, że jesli nadal nie będzie działać, to wejść do LG Suite i ręcznie przypisać jednostkom te wersje dźwięków, o których wiesz, że działają. Tylko, że musiałbyś robić to za każdą aktualizacją efila. Bo po ściągnięciu nowej wersji wszystkie dźwięki wrócą do tych, które ja ustawiłem.

Hmmm... kłopot - wiem. Spróbuję jeszcze cos wymyslić.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #18 : Kwiecień 22, 2008, 03:43:44 »

Wiesz co - jeszcze mi przyszło do głowy - może spróbuj na PSFF skontaktować się z ls_wookie'm. Oni z bratem jak robili All-In-One patch, mieli też czasem zgłoszenia o problemach z dźwiękiem. Pamiętam, że chodziło o jakiś szczegół w nazwie katalogu gry, ale dokładnie nie powiem Ci o co.  Oni są w tym chyba bardziej zaawansowani niż ja, bo mnie nigdy te problemy nie dotykały.

Z drugiej strony - jeśli możesz, to zrób jeszcze parę testów - a ja spróbuję też skontaktować się z Luisem, tylko do tego potrzebowałbym od Ciebie jeszcze kilku informacji, ale to już na maila.

Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Exiter
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 229


« Odpowiedz #19 : Kwiecień 28, 2008, 01:26:18 »

już wiem skąd się bierze błąd, tylko nie wiem jak go zlikwidować. Otóż przy zmianie plików .mel gra i tak odwołuje się do starych plików, dlatego przy piechocie poszukuje np. pliku o nazwie 1001.mel, którego w nowym zestawie nie ma. jak zrobić żeby gra szukała nowych plików .mel?
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #20 : Kwiecień 28, 2008, 01:51:54 »

Cytuj
przy piechocie poszukuje np. pliku o nazwie 1001.mel,

Dobra - klika słów wykładu.

To, jakie jednostka ma dźwięki wydawać, podobnie jak to, jak ma wyglądać jej ikona, oraz to, ile ma kosztować, jakie ma wartości ataku, obrony i.t.d.  - słowem - wszystkie jej cechy, jest zapisane w efilu. Stamtąd gra bierze wszystko co "wie" o jednostce. Więc można to zmienić jedynie zmieniając (edytując) efila. Problem polega na tym, że jeśli przyślę Ci nową weersję efila, to znów musiałbyś przypisać jednostce inne dźwięki i tak w kółko.

Natomiast jeśli nie masz dźwięku 1001.mel - to oznacza że masz niekompletny zestaw dżwięków.

Cytuj
1001.mel, którego w nowym zestawie nie ma

Nie ma go, bo nowy zestaw to są tylko dźwięki DODANE - należy go traktować jak dodatek, a nie zastępstwo. Czyli należy mieć stare plus nowe. Poprawny katalog SFX powinien zawierać 630 plików +/- 2
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Exiter
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 229


« Odpowiedz #21 : Kwiecień 29, 2008, 10:19:09 »

ale przecież ściągnąłem full opcję z Adlera, a nie tylko uzupełnienie, zatem powinienem mieć wszystkie. Zrobię tak zostawie stare pliki i dodam do nich to co ściągnąłem z rapidshare - czy twoja wersja efila wykorzystuje już nowe dźwięki, bo jakoś do tej pory grając na starym zestawie nie spotkałem się z brakiem dźwięku przy jednostce.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #22 : Kwiecień 29, 2008, 10:41:02 »

Cytuj
czy twoja wersja efila wykorzystuje już nowe dźwięki, bo jakoś do tej pory grając na starym zestawie nie spotkałem się z brakiem dźwięku przy jednostce.

Jeśli nawet, to niewiele - no ale przydało by się, żeby wszystkie działały, bo jak będę robił jakąś nową jednostkę, to może się zdarzyć życie nowego dźwięku.

Cytuj
Zrobię tak zostawie stare pliki i dodam do nich to co ściągnąłem z rapidshare

Tak zrób - a potem zobacz ile masz wszystkich plików
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Exiter
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 229


« Odpowiedz #23 : Maj 02, 2008, 12:44:27 »

chyba wreszcie będzie dobrze, bo mam 631 plików, musze tylko zobaczyć, kto wykorzystuje te nowe pliki
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.047 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.005s, 1q)