Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 28, 2024, 01:16:19 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Żelazny Krzyż  (Przeczytany 135425 razy)
Scheisskopf
Podporucznik (Second Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 73


« Odpowiedz #75 : Listopad 25, 2009, 09:38:02 »

W ogóle to optymalna opcja, to zasady z PG1. O ile kojarzę, tam gracz mógł wybierać, czy uzupełnia wojskiem doświadczonym (drogo) czy świeżakami (tanio). Chyba też podobnie było przy zakupach nowych oddziałów. Szkoda że nie zachowano tego w PG2. Ciekawe też, czy jakieś urealinienie uzupełnień planują w OG??
Zapisane
Janus
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 732


« Odpowiedz #76 : Listopad 25, 2009, 10:29:12 »

panie Gustlik
jam nie informatyk .
ja tylko gram i z tego pktu oceniam czy coś jest właściwe ,przy czym jest to moja opinia i nic więcej .
możesz ją brać pod uwagę lub nie ,to jest twój wybór.
ale grę tworzy się dla grających .
wiem że macie ograniczone możliwości ingerencji w roster (brak kodów żródłowych) ale to o czym piszemy jest przecierz  do zrobienia.
 jak już pisałem belki doświadczenia to istotna sprawa w pancerku szczególnie w trakcie kampanii ,gdzie gracz
może nawet wybrać jakim jednostkom w czasie walki chce dodać doświadczenia bardziej je angażując do walki.
teraz pozostaje pytanie- jaki to ma sens jesli ja za parę tur mogę sobie kupić dowolną formację o niewiele niższym
lub takim samym doświadczeniu?
zaraz mi kolega napisze że przecież w realu  po jakimś czasie wszystkie jednostki miały go więcej?
ale nie te nowo tworzone np z nowego poboru.

jeszcze jedno-
- nadal jest tak w panceku, że gdy w czasie walk na danym scenie jednostki uzupełnia się to tracą one pkty doświadczenia?

Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #77 : Listopad 25, 2009, 02:03:30 »

W ogóle to optymalna opcja, to zasady z PG1. O ile kojarzę, tam gracz mógł wybierać, czy uzupełnia wojskiem doświadczonym (drogo) czy świeżakami (tanio). Chyba też podobnie było przy zakupach nowych oddziałów. Szkoda że nie zachowano tego w PG2. Ciekawe też, czy jakieś urealinienie uzupełnień planują w OG??

Otóż to, to było całkiem fajne rozwiązanie, ale skoro nie ma, to właśnie Gustlikowe rozwiązanie to próba - moim zdaniem udanego- kompromisu w tym względzie.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #78 : Listopad 25, 2009, 02:12:07 »

Nie wierzę Janus w Twe pytanie- przecież grasz sporo, więc doskonale wiesz, że uzupełnianie w PG ma tylko skutek "płacenia" prestiżem. A jakbyś DOKŁADNIE czytał pewne komentarze kompani, to właśnie tam Gustlik tłumaczył, m.in. na przykładzie Waffen SS jak to się zmienia dostępność doświadczonych jednostek i poziomu tegoż doświadczenia. A z tym zaangażowaniem mniej doświadczonych- to bywa różnie- bo grając w kampanię, nie będę ryzykował rzucenia na pierwszą linie nowej jednostki, bo na pewno pójdzie do Krainy Wiecznych Łowów, zatem one pełnią długo funkcję pomocniczą... Zatem rozwiązanie optymalne jest niedostępne, a obecnie można tylko to w ten sposób rozwiązać. A co do uzupełniania w trakcie walk- wiesz doskonale,grając na niskim prestiżu, ze wtedy nie uzupełnisz, jeżeli nie jesteś zmuszony do "replacement", gdyż zabraknie środków na "upgrade".
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #79 : Listopad 25, 2009, 05:43:21 »

Cytuj
jam nie informatyk .

Jak chyba większość z nas, więc nie wiem co to ma do przejrzystego pisania.

Cytuj
ale grę tworzy się dla grających .

I dlatego wspomniałem o tym, że jesteś pierwszym w całym świecie PG2, któremu się to nie podoba.

Cytuj
jaki to ma sens jesli ja za parę tur mogę sobie kupić dowolną formację o niewiele niższym
lub takim samym doświadczeniu?

Nigdy nie dodaje się jednostek o takim samym doświadczeniu. Z reguły przewidując, że na danym etapie kampanii gracz będzie miał po trzy belki w jednostkach, nowo kupione mają - jedną. Jak gracz ma cztery - to nowe - dwie, jak gracz ma pięć - to nowe trzy. Poza tym nigdy nie wiesz czy za parę tur będziesz mógł. Za parę tur możesz nagle dostać zupełnie zielone jednostki. To nie jest reguła.

Mnie osobiście bardziej przeszkadza kasa na poziomie 3000 w jednym scenie (nawet jak grasz na 50% - to 1500 ), bo wtedy kupię sobie trzy Tygrysy - nawet bez belek - i jazda.

Jeśli zrezygnujemy z belek przy zakupach nowego sprzętu, to zniechęcimy gracza do kupowania w ogóle, bo jak wszyscy dookoła mają już po pięć - to kupowanie nowej, ale zielonej - nie ma sensu. Czyli pozbawimy grę jednego elementu decyzyjnego.

Wielokrotnie podkreślana była sprawa możliwości wyboru dla gracza - im więcej elementów decyzji - tym lepiej.
Tylko, że ja piszę o scenariuszach, w których - jak po zakończeniu masz 500 w kasie - to się cieszysz.   


Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #80 : Listopad 25, 2009, 05:52:16 »

Wielokrotnie podkreślana była sprawa możliwości wyboru dla gracza - im więcej elementów decyzji - tym lepiej.
Tylko, że ja piszę o scenariuszach, w których - jak po zakończeniu masz 500 w kasie - to się cieszysz.
Chociażby mając szansę pograć innym sprzętem, niż oklepanym/ sprawdzonym zestawem.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #81 : Listopad 26, 2009, 01:39:24 »

D Day.
Uff!!! Udało mi się to wygrać. I to V! A momentami miałem chwile zwątpienia, czy nie wycofać swoich elitarnych jednostek i pozwolić przeciwnikowi wygrać. Jednak grałem do końca.

Ileż tu emocji. Najpierw przeciwnik ma ogromną przewagę w powietrzu. Na szczęście, nie ma lotniska, a ja dostaję wsparcie lotnicze. Potem trzeba uważać na okręty. Są mocne i właściwie bezkarne. Do tego teren, bocage jest okropne.

Zastanawia mnie mapa. Wydaje mi się, że gdy atakowałem tą plażę, to było więcej skarp. Przez to ciężko było wyjść z piasku. Teraz komputer miał sporo łatwiej.

Arnhem.
Bardzo ciekawy scenariusz, wojska są mocno przemieszane.

Można to zagrać albo bardzo spokojnie, albo ambitnie. W pierwszym przypadku wystarczy zająć się punktami zwycięstwa. Nie powinno to być zbyt trudne.

Ja zdecydowałem się zająć jak najwięcej wrogich flag. Wysłałem silną grupę na tyły przeciwnika. Ale nie doszli zbyt daleko. Głównie masakrowało ich lotnictwo. Musiałem uciekać z podkulonym ogonem. Brak myśliwca był szczególnie dokuczliwy. A może powinienem dać im silniejszą pelotkę?

Zwracam uwagę, że większość rzek jest nie do przejścia.

Kustrin.

Bezczelnie poszedłem do przodu i rozwinąłem natarcie. Na początku szło świetnie, szczególnie na północy. Potem jednostki pancerne wroga uderzyły w centrum na moje rozciągnięte skrzydło i przełamały je. Moja artyleria znalazła się w opałach. Musiałem ściągać wojska z północy. Prawie bym wygrał, gdy nagle pojawił się SU-100. Niby nic takiego, ale miał Basic Strenght 88, a Current 80! Na razie przerwałem grę.

Zakochałem się Ba 349 A Natter. Mam jako prototyp. Jest boski.

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #82 : Listopad 26, 2009, 01:51:15 »

Prawie bym wygrał, gdy nagle pojawił się SU-100. Niby nic takiego, ale miał Basic Strenght 88, a Current 80! Na razie przerwałem grę.
Dasz radę Evil Ja dałem, co prawda atakując cała elitą i siła dostępnego mi wojska... obłęd, ale to już poprawione. Ale przyznam, że lekko bylem wystraszony, gdy nie mogłem się z nim rozprawić...
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Janus
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 732


« Odpowiedz #83 : Listopad 27, 2009, 09:09:58 »

cytat(Nie wierzę Janus w Twe pytanie- przecież grasz sporo, więc doskonale wiesz, że uzupełnianie w PG ma tylko skutek "płacenia" )
 :)nie przeczę ,że tak jest z tego co pamiętam zawsze mocno pokiereszowane jednostki odsyłałem na tyły by nie wydawać kasy na uzupełnianie a kupowałem nowe by zbierały doświadczenie i pewnie dla tego to mi przyszło do głowy .
jednak jest jeszcze jeden czynnik który mnie skłonił do takich dywagacji.
oturz wydaje się ze uzupełnione jednostki łatwiej jest zniszczyć. Smiley
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #84 : Listopad 27, 2009, 01:56:17 »

oturz wydaje się ze uzupełnione jednostki łatwiej jest zniszczyć. Smiley
Wręcz przeciwnie, takie "poturbowane" są bardziej doświadczone, zatem masz całkowicie mylny wniosek. korelacja wyników starcia może być myląca PG2 jest bowiem pod tym względem mocno losowy.
« Ostatnia zmiana: Listopad 27, 2009, 02:28:35 wysłane przez zsamot » Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #85 : Grudzień 01, 2009, 04:22:38 »

Prawie bym wygrał, gdy nagle pojawił się SU-100. Niby nic takiego, ale miał Basic Strenght 88, a Current 80! Na razie przerwałem grę.
Dasz radę Evil Ja dałem, co prawda atakując cała elitą i siła dostępnego mi wojska... obłęd, ale to już poprawione. Ale przyznam, że lekko bylem wystraszony, gdy nie mogłem się z nim rozprawić...

Ja zrobiłem to w bardziej prostacki sposób. Zmieniłem ustawienia w save`sie na 14/8. Dzięki temu mogłem kontynuować natarcie. Ale nie dograłem do ostatniej tury BV. Za bardzo rozproszyłem swoje wojsko, a przeciwnika ciągle przybywało. Dalsza gra groziła stratami.

W kwaterze głównej nie mogę robić upgrade.

Oder.Śmiało ruszyłem do przodu. Na szczęście, intuicyjnie część sił aux dałem na południe. Inaczej mógłbym nie zdążyć zamknąć tam przejścia przez rzekę. Potem sam musiałem ją forsować. Nie jest ona może zbyt łatwa do przekroczenia, ale od około dziesiątej tury nie było już z kim walczyć.

Dobry scenariusz do celów szkoleniowych. Można się nauczyć, jak przeprowadzić długi marsz ubezpieczony, bo siły główne muszą trochę przejść, zanim wejdą do walki.

Berlin.
Interesujące punkty rozstawienia, cztery miejsca po kilka jednostek. W środkowe punktach stawiam ciężkie artylerie, w skrajne grupy taktyczno-bojowe. Będą robić za forpocztę dla pozostałych sił.

Tradycyjnie idę szybko do przodu, ale tym razem to nie jest to. Lepiej trzymać się bliżej miasta, nie dalej niż donośność artylerii rakietowej.

Przeciwnik naciera non stop, próbuje też obchodzić. Ale największym zagrożeniem są pojawiające się nieregularnie myśliwce. Tracę corowego bombowca, w dodatku z liderem i muszę kończyć grę wcześniej, żeby nie stracić następnego.

Pennemunde.
Kupuję Mausa, trochę bardziej dla szpanu, niż z potrzeby.

Te drogi są trochę oszukańcze. Wydają się proste, faktycznie są mocno kręte.

Tym razem wstrzymuję rozstawienie bombowców, muszę najpierw sprawdzić, kto rządzi w powietrzu.

Gra nie jest specjalnie trudna, opiera się głównie na zdobyciu przyczółków na rzece. Przeciwnik byłby groźniejszy, gdyby jego piechota nie chowała się tak po lasach.
Można wygrać w siódmej turze.

Moja armia.

Campaign: Zelazny krzyz , Prestige modifier 100% , V-2.0 formula

Played Scenarios:
01 Russian Winter  Tactical Victory
02 Airport  Brilliant Victory
03 Banditen  Brilliant Victory
04 Slaughtery  Brilliant Victory
05 Rostow  Brilliant Victory
06 Stalingrad  Brilliant Victory
07 Hess Wie Schnee  Loss
08 Kursk  Brilliant Victory
09 Gott Mit Uns  Brilliant Victory
10 D Day  Victory
11 Arnhem  Brilliant Victory
12 Kustrin  Brilliant Victory
13 Oder  Brilliant Victory
14 Berlin  Brilliant Victory

Current scenario: Pennemunde , VH prestige is 80 , All hex prestige is 120
Total army value: 14452 , Current prestige is 894
BV: Win , turn prestige: 360
V : Win , turn prestige: 480
TV: Win , turn prestige: 660
Ls: Loss , turn prestige: 660

Infantry
*  , SS Elite [C][251/16 [W]] , 5 bars , 883 exp , Waffen SS , 10 base , 13 curr , Devastating Fire - Unit can shoot t , 16 kill , 0 pp (U:001)
*  , SS Elite [C][Opel Blitz] , 5 bars , 806 exp , Waffen SS , 10 base , 11 curr , Determined Defense - Defense values , 19 kill , 0 pp (U:002)
*  , SS Krad [R] , 5 bars , 750 exp , Waffen SS , 10 base , 1 curr , 9 kill , 0 pp (U:010)
*  , SS Elite [C][251/16 [W]] , 5 bars , 609 exp , Waffen SS , 10 base , 9 curr , 13 kill , 0 pp (U:048)
*  , SS Jagdverbande [EMPC][251/1 [W]] , 5 bars , 748 exp , Waffen SS , 10 base , 5 curr , Battlefield Intelligence - Cannot b , 11 kill , 0 pp (U:060)
 , SS Pionere [AE][251/16 [W]] , 5 bars , 573 exp , Waffen SS , 10 base , 2 curr , 8 kill , 336 pp (U:063)

Tank
*  , Panther F , 5 bars , 1289 exp , Waffen SS , 10 base , 12 curr , Aggressive Attack - Attack values i , 100 kill , 0 pp (U:005)
 , SS Elite [C] , 5 bars , 706 exp , Waffen SS , 10 base , 15 curr , 43 kill , 1026 pp (U:011)
 , SS Elite [C] , 5 bars , 1055 exp , Waffen SS , 10 base , 15 curr , Overwhelming Attack - Some suppress , 68 kill , 1026 pp (U:049)
 , Tiger III Ausf L , 5 bars , 1033 exp , Waffen SS , 10 base , 15 curr , Influence - Has prestige modifier f , 65 kill , 1080 pp (U:061)
*  , Panther II , 3 bars , 396 exp , Waffen SS , 10 base , 10 curr , 4 kill , 0 pp (U:079)
 , Maus A , 3 bars , 317 exp , Waffen SS , 10 base , 10 curr , 0 kill , 3000 pp (U:080)

Recon
*  , 251/22 , 5 bars , 679 exp , Waffen SS , 10 base , 14 curr , Determined Defense - Defense values , 17 kill , 0 pp (U:009)
 , 251/22 , 5 bars , 879 exp , Waffen SS , 10 base , 1 curr , 11 kill , 384 pp (U:028)

Anti-tank
*  , JagdPanther , 5 bars , 897 exp , Waffen SS , 10 base , 12 curr , Aggressive Maneuver - Move 1 extra  , 22 kill , 0 pp (U:006)
*  , JagdPz IV/70, 5 bars , 950 exp , Waffen SS , 10 base , 12 curr , Aggressive Maneuver - Move 1 extra  , 27 kill , 0 pp (U:007)

FlaK
 , SdKfz 7/1 [AF] , 5 bars , 833 exp , Waffen SS , 10 base , 11 curr , 17 kill , 224 pp (U:027)
 , Flakpanzer IV Wirbelwind [F] , 5 bars , 642 exp , Waffen SS , 10 base , 15 curr , 6 kill , 414 pp (U:037)

Artillery
*  , 12,2 K 390/2(r)[SdKfz 7] , 5 bars , 895 exp , Waffen SS , 10 base , 15 curr , Influence - Has prestige modifier f , 9 kill , 0 pp (U:003)
*  , 12,2 K 390/2(r)[SdKfz 7] , 5 bars , 873 exp , Waffen SS , 10 base , 15 curr , Combat Support - Gives bonus to adj , 7 kill , 0 pp (U:004)
*  , Hummel , 5 bars , 827 exp , Waffen SS , 10 base , 15 curr , Determined Defense - Defense values , 13 kill , 0 pp (U:044)
 , 17 K18 [SdKfz 9] , 5 bars , 637 exp , Waffen SS , 10 base , 15 curr , 25 kill , 1152 pp (U:050)
 , PzWerfer43 , 5 bars , 596 exp , Waffen SS , 10 base , 15 curr , 6 kill , 720 pp (U:051)
 , Hummel , 5 bars , 730 exp , Waffen SS , 10 base , 15 curr , 10 kill , 702 pp (U:062)
 , 21 cm Morser18 [SdKfz 9] , 5 bars , 629 exp , Waffen SS , 10 base , 15 curr , 8 kill , 1062 pp (U:064)

Air Defense
*  , SdKfz 7/2 [A] , 3 bars , 371 exp , Waffen SS , 10 base , 13 curr , 1 kill , 0 pp (U:008)
 , 88mm FlaK 41 [ATG][251/4 [T]] , 5 bars , 887 exp , Waffen SS , 10 base , 10 curr , Ferocious Defender - No unit can ig , 38 kill , 480 pp (U:043)
*  , Ba 349 A Natter[251/16 [W]] , 5 bars , 563 exp , Waffen SS , 10 base , 15 curr , 11 kill , 0 pp (U:058)
 , 128mm Flak[SdKfz 9] , 4 bars , 489 exp , Waffen SS , 10 base , 14 curr , 2 kill , 890 pp (U:059)

Tactical Bomber
 , Ju-87B , 5 bars , 620 exp , Waffen SS , 10 base , 9 curr , 5 kill , 576 pp (U:012)
 , Ju-87B , 5 bars , 614 exp , Waffen SS , 10 base , 10 curr , 8 kill , 576 pp (U:014)
 , Fi 156 [R] , 5 bars , 704 exp , Waffen SS , 10 base , 10 curr , Skilled Reconnaissance - Spotting i , 9 kill , 228 pp (U:045)
 , Ju-87B , 5 bars , 982 exp , Waffen SS , 10 base , 4 curr , 9 kill , 576 pp (U:047)

Killed: AD 41 ,  AT 71 ,  ATY 159 ,  INF 379 ,  REC 76 ,  TK 104 ,  FTR 65 ,  TB 52 ,  Total: 947
Lost  : AD  8 ,  AT 14 ,  ATY 22 ,  INF 49 ,  REC 12 ,  TK  6 ,  FTR  8 ,  TB  2 ,  Total: 121

BV 11
V   1
TV  1
L   1

Infantry *  6 Units * 3 Leaders
 Total :   4369 exp,     76 kill,    336 pp
Average:    728 exp,     13 kill,     56 pp

Tank *  6 Units * 3 Leaders
 Total :   4796 exp,    280 kill,   6132 pp
Average:    799 exp,     47 kill,   1022 pp

Recon *  2 Units * 1 Leaders
 Total :   1558 exp,     28 kill,    384 pp
Average:    779 exp,     14 kill,    192 pp

Anti-tank *  2 Units * 2 Leaders
 Total :   1847 exp,     49 kill,      0 pp
Average:    924 exp,     25 kill,      0 pp

FlaK *  2 Units * 0 Leaders
 Total :   1475 exp,     23 kill,    638 pp
Average:    738 exp,     12 kill,    319 pp

Artillery *  7 Units * 3 Leaders
 Total :   5187 exp,     78 kill,   3636 pp
Average:    741 exp,     11 kill,    519 pp

Air Defense *  4 Units * 1 Leaders
 Total :   2310 exp,     52 kill,   1370 pp
Average:    578 exp,     13 kill,    343 pp

Tactical Bomber *  4 Units * 1 Leaders
 Total :   2920 exp,     31 kill,   1956 pp
Average:    730 exp,      8 kill,    489 pp

Summary * 33 Units * 14 Leaders
 Total :  24462 exp,    617 kill,  14452 pp
Average:    741 exp,     19 kill,    438 pp

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3537


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #86 : Styczeń 06, 2014, 04:52:08 »

Właśnie kończę tę kampanię na OG,moim zdaniem to jedna z lepszych.....przydało by się ją utrudnić i dodać parę bitew,jakieś Ardeny,Aachen,Charków...trzeba by pomyśleć.
Moim zdaniem jest rozwojowa.....Gustlik co Ty na to?
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #87 : Styczeń 06, 2014, 06:35:10 »

Można pomyśleć - nigdy na to nie patrzyłem z tej strony, bo zawsze miała to być kampania szkoleniowo-testowa.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #88 : Styczeń 06, 2014, 07:12:42 »

Właśnie kończę tę kampanię na OG,moim zdaniem to jedna z lepszych.....przydało by się ją utrudnić i dodać parę bitew,jakieś Ardeny,Aachen,Charków...trzeba by pomyśleć.
Moim zdaniem jest rozwojowa.....Gustlik co Ty na to?

UWIELBIAM tę kampanię, wnioskuję/ proszę o uszykowanie jej do standardu rankingowego. Wink
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3537


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #89 : Styczeń 06, 2014, 07:25:20 »

Ja też jestem za !!!
« Ostatnia zmiana: Styczeń 06, 2014, 07:28:32 wysłane przez Hansen » Zapisane
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.085 sekund z 24 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.013s, 1q)