Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 23, 2024, 11:07:03
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
>
Panzer General 2 - kampanie
(Moderator:
Gustlik
) >
Żelazny Krzyż
Strony:
1
...
5
6
[
7
]
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Żelazny Krzyż (Przeczytany 136279 razy)
besiu
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 556
Odp: Żelazny Krzyż
«
Odpowiedz #90 :
Wrzesień 06, 2017, 12:30:37 »
Cytat: Gustlik Październik 13, 2009, 06:13:09
Po prostu jest limit 100 jednostek na stronę w scenariuszu (każdym). Jeśli masz dużo aux danych na mapie i wchodzisz do scenariusza z dużą armią własną, to może się zdarzyc, że przekroczysz ten limit. Wtedy objawia się to tym, że nic nie można kupic, ani upgrade'owac. Sposobem na to jest z kolei, sprzedanie byle czego (jednej, dowolnej jednostki), wtedy gra już pozwala kupowac i upgrade'owac, nawet jeśli po sprzedaniu ten limit dalej jest przekroczony.
Czy taka opcja nadal jest aktualna? W obecnych scenariuszach? bo chyba już nie...
Zapisane
besiu
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 556
Odp: Żelazny Krzyż
«
Odpowiedz #91 :
Wrzesień 06, 2017, 12:34:22 »
Wiem, że 2009, ale... W życiu nie widziałem takie zestawienia armii, gdzie jest 10 przeciwlotniczych, a tylko 4 tanki :O
No, i 6 reconów! :O
Cytat: Zsamot Październik 18, 2009, 08:40:21
A to swoiste podsumowanie te kampanii.
Gwoli wytłumaczenia- 2 17-stki (te z wyłączonym wsparciem i 128mm plot dokupiłem w tym scenie. Zatem gdybym grał dalej, to bym nie wydał całości kasy na te w sumie zbędne oddziały, po prostu potestowałem coś, co rzadko kupuję.
Current scenario: Pennemunde , VH prestige is 80 , All hex prestige is 80
Infantry
*SS Grenadier [A][251/16 [W]] , 5 bars , 670 exp , 10 base , 10 curr , 6 kill , 0 pp
*SS Jagdverbande [EMPC][251/1 [W]] , 5 bars , 717 exp , 10 base , 10 curr , Shock Tactics - Long-term suppressi , 11 kill , 0 pp
*SS Krad [R] , 5 bars , 1070 exp , 10 base , 4 curr , Superior Maneuver - Bypass zones of , 11 kill , 0 pp
*SS Grenadier [A][251/16 [W]] , 5 bars , 621 exp , 10 base , 7 curr , 10 kill , 0 pp
*SS Elite [C][251/16 [W]] , 5 bars , 548 exp , 10 base , 7 curr , Resilience - Harder to Destroy , 6 kill , 0 pp
Tank
*King Tiger , 5 bars , 1860 exp , 10 base , 7 curr , Superior Maneuver - Bypass zones of , 161 kill , 0 pp
SS Elite C , 5 bars , 1784 exp , 10 base , 15 curr , First Strike - Unit fires first if , 157 kill , 636 pp
Tiger III Ausf L , 5 bars , 917 exp , 10 base , 15 curr , 80 kill , 720 pp
Tiger III Ausf L , 5 bars , 1052 exp , 10 base , 15 curr , 50 kill , 720 pp
Recon
251/22 , 5 bars , 816 exp , 10 base , 13 curr , Infiltration Tactics - Ignores entr , 6 kill , 0 pp
251/22 , 4 bars , 474 exp , 10 base , 10 curr , 6 kill , 384 pp
251/22 , 5 bars , 666 exp , 10 base , 15 curr , 11 kill , 384 pp
251/22 , 5 bars , 990 exp , 10 base , 14 curr , 15 kill , 384 pp
251/22 , 5 bars , 996 exp , 10 base , 10 curr , Shock Tactics - Long-term suppressi , 18 kill , 384 pp
251/22 , 5 bars , 765 exp , 10 base , 15 curr , 11 kill , 384 pp
Anti-tank
*JagdPanther , 5 bars , 1748 exp , 10 base , 14 curr , First Strike - Unit fires first if , 22 kill , 0 pp
*JagdPanther , 5 bars , 786 exp , 10 base , 13 curr , Ferocious Defender - No unit can ig , 24 kill , 0 pp
FlaK
Flakpanzer IV Wirbelwind [F] , 5 bars , 929 exp , 10 base , 15 curr , 16 kill , 276 pp
Flakpanzer IV Wirbelwind [F] , 5 bars , 945 exp , 10 base , 15 curr , 16 kill , 276 pp
Flakpanzer IV Wirbelwind [F] , 5 bars , 631 exp , 10 base , 5 curr , 6 kill , 276 pp
Artillery
*12,2 K 390/2(r)[SdKfz 7] , 5 bars , 860 exp , 10 base , 15 curr , Combat Support - Gives bonus to adj , 8 kill , 0 pp
*15 sFH18[SdKfz 7] , 5 bars , 895 exp , 10 base , 15 curr , Overwhelming Attack - Some suppress , 11 kill , 0 pp
12,2 K 390/2(r)[SdKfz 7] , 5 bars , 771 exp , 10 base , 15 curr , 10 kill , 528 pp
Hummel , 5 bars , 791 exp , 10 base , 15 curr , Resilience - Harder to Destroy , 6 kill , 468 pp
15 sFH18[SdKfz 7] , 5 bars , 759 exp , 10 base , 8 curr , 6 kill , 480 pp
Hummel , 5 bars , 588 exp , 10 base , 15 curr , 5 kill , 468 pp
17 K18 s [SdKfz 9] , 3 bars , 352 exp , 10 base , 10 curr , 2 kill , 768 pp
17 K18 s [SdKfz 9] , 3 bars , 368 exp , 10 base , 10 curr , 0 kill , 768 pp
Air Defense
*SdKfz 7/Flak 41 [A] , 5 bars , 1291 exp , 10 base , 11 curr , Devastating Fire - Unit can shoot t , 24 kill , 0 pp
88mm FlaK 41 [ATG][251/4 [T]] , 4 bars , 495 exp , 10 base , 14 curr , 13 kill , 480 pp
SdKfz 7/Flak 41 [A] , 5 bars , 546 exp , 10 base , 15 curr , 5 kill , 252 pp
88mm FlaK 41 [ATG][Opel Blitz] , 3 bars , 348 exp , 10 base , 10 curr , 0 kill , 420 pp
128mm Flak , 3 bars , 328 exp , 10 base , 10 curr , 1 kill , 480 pp
88mm FlaK 41 [ATG][251/4 [T]] , 5 bars , 771 exp , 10 base , 15 curr , Fire Discipline - Units use ammunit , 16 kill , 480 pp
SdKfz 7/Flak 41 [A] , 5 bars , 586 exp , 10 base , 15 curr , Fire Discipline - Units use ammunit , 6 kill , 252 pp
Tactical Bomber
Ju-87B , 5 bars , 984 exp , 10 base , 12 curr , 4 kill , 576 pp
Killed: AD 47 , AT 79 , ATY 165 , INF 402 , REC 76 , TK 110 , FTR 58 , TB 48 , Total: 985
Lost : AD 7 , AT 15 , ATY 20 , INF 28 , REC 5 , TK 3 , FTR 5 , TB 0 , Total: 83
BV 12
V 0
TV 2
L 0
Summary * 36 Units * 15 Leaders
Total : 29718 exp, 760 kill, 11244 pp
Average: 826 exp, 21 kill, 312 pp
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4747
"Let me see your war face."
Odp: Żelazny Krzyż
«
Odpowiedz #92 :
Wrzesień 06, 2017, 04:05:17 »
Cytat: besiu Wrzesień 06, 2017, 12:30:37
Czy taka opcja nadal jest aktualna? W obecnych scenariuszach? bo chyba już nie...
Zależy co rozumiesz przez "opcja".
Limit jednostek był w międzyczasie zwiększany. Obecnie wynosi chyba 200 jednostek na stronę (400 przy dwóch graczach).
Nie sprawdzałem tego , ale zapewne po przekroczeniu limitu nadal nie można dokupić jednostek.
Cytuj
OpenGen Version 0.90.37.0 (9-Jan-2015)
Up to 800 total units (counting Deployed, Undeployed, Retreated and Reinforces) can be defined. So units / player can be up to 400, 266 or 200 if 2,3 or 4 players in game
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Żelazny Krzyż
«
Odpowiedz #93 :
Wrzesień 12, 2017, 10:10:47 »
Cytat: besiu Wrzesień 06, 2017, 12:34:22
Wiem, że 2009, ale... W życiu nie widziałem takie zestawienia armii, gdzie jest 10 przeciwlotniczych, a tylko 4 tanki :O
No, i 6 reconów! :O
Cytat: Zsamot Październik 18, 2009, 08:40:21
A to swoiste podsumowanie te kampanii.
Gwoli wytłumaczenia- 2 17-stki (te z wyłączonym wsparciem i 128mm plot dokupiłem w tym scenie. Zatem gdybym grał dalej, to bym nie wydał całości kasy na te w sumie zbędne oddziały, po prostu potestowałem coś, co rzadko kupuję.
Current scenario: Pennemunde , VH prestige is 80 , All hex prestige is 80
Infantry
*SS Grenadier [A][251/16 [W]] , 5 bars , 670 exp , 10 base , 10 curr , 6 kill , 0 pp
*SS Jagdverbande [EMPC][251/1 [W]] , 5 bars , 717 exp , 10 base , 10 curr , Shock Tactics - Long-term suppressi , 11 kill , 0 pp
*SS Krad [R] , 5 bars , 1070 exp , 10 base , 4 curr , Superior Maneuver - Bypass zones of , 11 kill , 0 pp
*SS Grenadier [A][251/16 [W]] , 5 bars , 621 exp , 10 base , 7 curr , 10 kill , 0 pp
*SS Elite [C][251/16 [W]] , 5 bars , 548 exp , 10 base , 7 curr , Resilience - Harder to Destroy , 6 kill , 0 pp
Tank
*King Tiger , 5 bars , 1860 exp , 10 base , 7 curr , Superior Maneuver - Bypass zones of , 161 kill , 0 pp
SS Elite C , 5 bars , 1784 exp , 10 base , 15 curr , First Strike - Unit fires first if , 157 kill , 636 pp
Tiger III Ausf L , 5 bars , 917 exp , 10 base , 15 curr , 80 kill , 720 pp
Tiger III Ausf L , 5 bars , 1052 exp , 10 base , 15 curr , 50 kill , 720 pp
Recon
251/22 , 5 bars , 816 exp , 10 base , 13 curr , Infiltration Tactics - Ignores entr , 6 kill , 0 pp
251/22 , 4 bars , 474 exp , 10 base , 10 curr , 6 kill , 384 pp
251/22 , 5 bars , 666 exp , 10 base , 15 curr , 11 kill , 384 pp
251/22 , 5 bars , 990 exp , 10 base , 14 curr , 15 kill , 384 pp
251/22 , 5 bars , 996 exp , 10 base , 10 curr , Shock Tactics - Long-term suppressi , 18 kill , 384 pp
251/22 , 5 bars , 765 exp , 10 base , 15 curr , 11 kill , 384 pp
Anti-tank
*JagdPanther , 5 bars , 1748 exp , 10 base , 14 curr , First Strike - Unit fires first if , 22 kill , 0 pp
*JagdPanther , 5 bars , 786 exp , 10 base , 13 curr , Ferocious Defender - No unit can ig , 24 kill , 0 pp
FlaK
Flakpanzer IV Wirbelwind [F] , 5 bars , 929 exp , 10 base , 15 curr , 16 kill , 276 pp
Flakpanzer IV Wirbelwind [F] , 5 bars , 945 exp , 10 base , 15 curr , 16 kill , 276 pp
Flakpanzer IV Wirbelwind [F] , 5 bars , 631 exp , 10 base , 5 curr , 6 kill , 276 pp
Artillery
*12,2 K 390/2(r)[SdKfz 7] , 5 bars , 860 exp , 10 base , 15 curr , Combat Support - Gives bonus to adj , 8 kill , 0 pp
*15 sFH18[SdKfz 7] , 5 bars , 895 exp , 10 base , 15 curr , Overwhelming Attack - Some suppress , 11 kill , 0 pp
12,2 K 390/2(r)[SdKfz 7] , 5 bars , 771 exp , 10 base , 15 curr , 10 kill , 528 pp
Hummel , 5 bars , 791 exp , 10 base , 15 curr , Resilience - Harder to Destroy , 6 kill , 468 pp
15 sFH18[SdKfz 7] , 5 bars , 759 exp , 10 base , 8 curr , 6 kill , 480 pp
Hummel , 5 bars , 588 exp , 10 base , 15 curr , 5 kill , 468 pp
17 K18 s [SdKfz 9] , 3 bars , 352 exp , 10 base , 10 curr , 2 kill , 768 pp
17 K18 s [SdKfz 9] , 3 bars , 368 exp , 10 base , 10 curr , 0 kill , 768 pp
Air Defense
*SdKfz 7/Flak 41 [A] , 5 bars , 1291 exp , 10 base , 11 curr , Devastating Fire - Unit can shoot t , 24 kill , 0 pp
88mm FlaK 41 [ATG][251/4 [T]] , 4 bars , 495 exp , 10 base , 14 curr , 13 kill , 480 pp
SdKfz 7/Flak 41 [A] , 5 bars , 546 exp , 10 base , 15 curr , 5 kill , 252 pp
88mm FlaK 41 [ATG][Opel Blitz] , 3 bars , 348 exp , 10 base , 10 curr , 0 kill , 420 pp
128mm Flak , 3 bars , 328 exp , 10 base , 10 curr , 1 kill , 480 pp
88mm FlaK 41 [ATG][251/4 [T]] , 5 bars , 771 exp , 10 base , 15 curr , Fire Discipline - Units use ammunit , 16 kill , 480 pp
SdKfz 7/Flak 41 [A] , 5 bars , 586 exp , 10 base , 15 curr , Fire Discipline - Units use ammunit , 6 kill , 252 pp
Tactical Bomber
Ju-87B , 5 bars , 984 exp , 10 base , 12 curr , 4 kill , 576 pp
Killed: AD 47 , AT 79 , ATY 165 , INF 402 , REC 76 , TK 110 , FTR 58 , TB 48 , Total: 985
Lost : AD 7 , AT 15 , ATY 20 , INF 28 , REC 5 , TK 3 , FTR 5 , TB 0 , Total: 83
BV 12
V 0
TV 2
L 0
Summary * 36 Units * 15 Leaders
Total : 29718 exp, 760 kill, 11244 pp
Average: 826 exp, 21 kill, 312 pp
Wiesz, chciałem mieć spokój przed lotnictwem
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Nika
Gość
Odp: Żelazny Krzyż
«
Odpowiedz #94 :
Sierpień 23, 2018, 03:43:34 »
Obrona przeciwlotnicza jest wazna, nie ma co jej lekcewazyc
Zapisane
Strony:
1
...
5
6
[
7
]
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...