Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Luty 27, 2020, 11:22:51 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : Luty 26, 2020, 09:53:19  
Zaczęty przez Jaro - Nowe: wysłane przez Jaro
Pinang. Fall of Malysia

Sprzedaję:
   - Takanami
   
Unowocześniam:
   - nic
   
Dokupuję:
   - saperzy
   
Raport map:
   - ok

Uwagi:
brak

Kluczem będzie wystawienie lotnictwa i dokonanie zwiadu. Lotnisko jest w zasięgu ręki. Drugie całkiem niedaleko. Okręty podwodne wyposażam w dodatki amunicyjne a niszczyciele konfiguruję jako artyleryjskie.
Desant pozwala mi wystawić siły od razu na lądzie a sporo artylerii może wylądować i strzelić. ATACMS wystawiam na wyspie, strzelam i pakuję do barki desantowej. Ostatni na wyspie jest wystawiony Patriot i zostanie tam do końca. W drugiej turze zdobywam lotnisko i wystawiam lotnictwo. Zaczynam likwidację nacierającego wroga. W czwartej turze orientuję się, że mogę mieć problem z pokonaniem ich wszystkich, więc muszę się skupić ma zdobyciu VH. Najgorzej będzie z najdalszym. Rozpoznanie pokazało mi, że jest nieźle broniony. Kolejne tury pokazują, że jednak mam dużą szansę na całkowitą likwidację wroga. I prawie tak się dzieje. Potęga artylerii i lotnictwa robi swoje. Kilka razy moja artyleria broniła moje jednostki całkowicie niszcząc wrogie pojazdy pancerne.
Dopisało mi sporo szczęścia, bo dostałem ciekawych liderów. Niestety jeden z VH z ukrytym liderem został zdobyty przez jednostkę z liderem - a to pech.



OpenGen 0.93.4.24.OGX * 24 Feb 2020  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus_peg\  * Efile version: GusOpen ver. 7.2.3
Campaign: D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Bataan stop , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   Japan flag over Luzon , #1 , Brilliant Victory , score:55
 3   Heroic defend of Corregidor , #2 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Special Forces Group
 4   Fortress Manila , #3 , Brilliant Victory , score:62
 5   Desperate cry - Lingayen , #4 , Brilliant Victory , score:63
 6   Battle of Kuching , #5 , Brilliant Victory , score:60
 7   Parachutes over Selangor , #6 , Brilliant Victory , score:55
 8   Pinang. Fall of Malysia , #7 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 460  *  Average: 57

..
Current scenario: Pinang. Fall of Malysia,  VH prestige is 720 ,  All map prestige is: 1000
Army cost: 50690 , Current prestige is 3116
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive   Using map: 75
if BV: +3000, Forlorn Singapore , cap disabled, 8 turns prestige: 800
if V : +2500, Forlorn Singapore , cap disabled, 10 turns prestige: 800
if TV: +2000, Forlorn Singapore , cap disabled, 14 turns prestige: 800
Ls: Loss , turn prestige: 800

Piechota
 Special Forces Group ,  , 1 bars , 185 exp , Japonia , 8/10 , 10 kill , 988 pp - U:001  [+27 exp]
 Special Operations Group ,  , 2 bars , 215 exp , Japonia , 9/10 , Determined Defense  , 27 kill , 1090 pp - U:011  [+13 exp]
 Special Forces Group ,  , 1 bars , 140 exp , Japonia , 10/10 , Superior Maneuver  , 9 kill , 1236 pp - U:012  [+13 exp]
 Special Forces Group ,  , 1 bars , 165 exp , Japonia , 10/10 , 7 kill , 1236 pp - U:021  [+19 exp]
 Special Forces Group ,  , 1 bars , 144 exp , Japonia , 10/10 , 11 kill , 1236 pp - U:029  [+21 exp]
 Bridging 2000 , Type 73 Heavy Truck ,  , 1 bars , 111 exp , Japonia , 10/10 ,     Fast Builder, 0 kill , 564 pp - U:037

Czołg
 Type 90 ,  , 5 bars , 557 exp , Japonia , 15/10 , Superior Maneuver  , 67 kill , 1710 pp - U:005  [+52 exp]
 Type 90 ,  , 4 bars , 496 exp , Japonia , 13/10 , First Strike  , 50 kill , 1482 pp - U:006  [+70 exp]
 Type 90 ,  , 1 bars , 171 exp , Japonia , 11/10 , 9 kill , 1254 pp - U:034  [+9 exp]

Fortyfikacje
 Type 96 MPMS ,  , 1 bars , 177 exp , Japonia , 7/10 ,   Support, 3 kill , 294 pp - U:018  [+17 exp]
 Type 96 MPMS ,  , 1 bars , 172 exp , Japonia , 11/10 ,   Support, 4 kill , 462 pp - U:024  [+15 exp]
 Type 96 MPMS ,  , 1 bars , 153 exp , Japonia , 11/10 ,   Support, 1 kill , 462 pp - U:039  [+29 exp]

Artyleria
 Type 99 155mm ,  , 2 bars , 228 exp , Japonia , 11/10 , 7 kill , 1082 pp - U:007  [+43 exp]
 Type 99 155mm ,  , 2 bars , 272 exp , Japonia , 12/10 , 8 kill , 1180 pp - U:008  [+42 exp]
 Type 99 155mm ,  , 2 bars , 243 exp , Japonia , 11/10 , 5 kill , 1082 pp - U:009  [+49 exp]
 Type 99 155mm ,  , 2 bars , 294 exp , Japonia , 12/10 , 7 kill , 1180 pp - U:010  [+47 exp]
 Type 99 155mm ,  , 2 bars , 243 exp , Japonia , 12/10 , 9 kill , 1180 pp - U:016  [+35 exp]
 Type 99 155mm ,  , 2 bars , 299 exp , Japonia , 12/10 , Skilled Reconnaissance  , 6 kill , 1180 pp - U:017  [+57 exp]
 Type 99 155mm ,  , 1 bars , 197 exp , Japonia , 11/10 , 4 kill , 1082 pp - U:019  [+23 exp]
 Type 99 155mm ,  , 2 bars , 235 exp , Japonia , 11/10 , Reconnaissance Movement  , 3 kill , 1082 pp - U:020  [+41 exp]
 Type 99 155mm ,  , 2 bars , 210 exp , Japonia , 11/10 , Aggressive Maneuver  , 0 kill , 1082 pp - U:022  [+39 exp]
 Type 99 155mm ,  , 2 bars , 272 exp , Japonia , 12/10 , 6 kill , 1180 pp - U:023  [+58 exp]
 M270B1 MLRS ,  , 1 bars , 167 exp , Japonia , 11/10 , Aggressive Attack  ,   Support, 1 kill , 1069 pp - U:026  [+27 exp]

Obrona plot.
 MIM-104C Patriot ,  , 4 bars , 411 exp , Japonia , 14/10 ,   Air Defense,   Support, 9 kill , 1948 pp - U:015  [+10 exp]

Myśliwiec
*  Mitsubishi F-2 ,  , 5 bars , 618 exp , Japonia , 15/10 , Shock Tactics  , 17 kill , 0 pp - U:002  [+67 exp]
*  Mitsubishi F-2 ,  , 5 bars , 599 exp , Japonia , 14/10 , 23 kill , 0 pp - U:003  [+130 exp]
 Mitsubishi F-2 ,  , 4 bars , 458 exp , Japonia , 13/10 , 14 kill , 1887 pp - U:013  [+127 exp]
 Mitsubishi F-2 ,  , 3 bars , 323 exp , Japonia , 12/10 , 8 kill , 1742 pp - U:030  [+80 exp]
 Mitsubishi F-2 ,  , 3 bars , 307 exp , Japonia , 11/10 , Reconnaissance Movement  , 2 kill , 1597 pp - U:036  [+116 exp]
 Harrier GR.9 ,  , 2 bars , 227 exp , Japonia , 11/10 ,      Fast Speed,   Support, 6 kill , 1478 pp - U:038  [+110 exp]

Bomb. taktyczny
 MQ-9 Reaper ,  , 3 bars , 315 exp , Japonia , 10/10 , Devastating Fire  ,   Support,      Fast Speed, 8 kill , 732 pp - U:025  [+79 exp]
 AH-64DJP ,  , 3 bars , 394 exp , Japonia , 13/10 ,   Support,      Fast Speed, 5 kill , 1653 pp - U:027  [+55 exp]
 AH-64DJP ,  , 2 bars , 281 exp , Japonia , 12/10 , Aggressive Attack  ,   Support,      Fast Speed, 9 kill , 1526 pp - U:033  [+42 exp]

Bomb. strategiczny
 P-3 Orion ,  , 3 bars , 335 exp , Japonia , 10/10 , Skilled Reconnaissance  ,   Support, 4 kill , 1500 pp - U:004  [+67 exp]

Okręt podwodny
 Oyashio (Harpoon) ,  , 1 bars , 175 exp , Japonia , 11/10 ,   Support, 4 kill , 2217 pp - U:031  [+20 exp]
 Oyashio (Harpoon) ,  , 1 bars , 148 exp , Japonia , 11/10 ,   Support, 3 kill , 2217 pp - U:032  [+20 exp]

Niszczyciel
 Takanami (NGFS) (Planes:0/1),  , 3 bars , 365 exp , Japonia , 13/10 , 8 kill , 2496 pp - U:014  [+59 exp]
 Takanami (NGFS) (Planes:0/1),  , 1 bars , 188 exp , Japonia , 11/10 , 7 kill , 2112 pp - U:028  [+37 exp]

Lotniskowiec
 Hyuga (Planes:0/2),  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , 2 kill , 3192 pp - U:035

Player 1 : Japonia
Killed: INF:145  TNK:7    RCN:49   AT:57   FORT:66   ATY:91   AD:46   FTR:7    TB:28   SUB:3    DD:13   CRs:15     Total: 527
Lost  : TB:1    SUB:1      Total: 2

BV  8
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   6 Units *  2 Leaders      Total :    960 exp,     64 kill,   6350 pp    Average:    160 exp,     11 kill,   1058 pp
Czołg          *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1224 exp,    126 kill,   4446 pp    Average:    408 exp,     42 kill,   1482 pp
Fortyfikacje   *   3 Units *  0 Leaders      Total :    502 exp,      8 kill,   1218 pp    Average:    167 exp,      3 kill,    406 pp
Artyleria      *  11 Units *  4 Leaders      Total :   2660 exp,     56 kill,  12379 pp    Average:    242 exp,      5 kill,   1125 pp
Obrona plot.   *   1 Units *  0 Leaders      Total :    411 exp,      9 kill,   1948 pp    Average:    411 exp,      9 kill,   1948 pp
Myśliwiec      *   6 Units *  2 Leaders      Total :   2532 exp,     70 kill,   6704 pp    Average:    422 exp,     12 kill,   1117 pp
Bomb. taktyczny *   3 Units *  2 Leaders      Total :    990 exp,     22 kill,   3911 pp    Average:    330 exp,      7 kill,   1304 pp
Bomb. strategiczny *   1 Units *  1 Leaders      Total :    335 exp,      4 kill,   1500 pp    Average:    335 exp,      4 kill,   1500 pp
Okręt podwodny *   2 Units *  0 Leaders      Total :    323 exp,      7 kill,   4434 pp    Average:    162 exp,      4 kill,   2217 pp
Niszczyciel    *   2 Units *  0 Leaders      Total :    553 exp,     15 kill,   4608 pp    Average:    277 exp,      8 kill,   2304 pp
Lotniskowiec   *   1 Units *  0 Leaders      Total :      0 exp,      2 kill,   3192 pp    Average:      0 exp,      2 kill,   3192 pp
* Summary:     *  39 Units * 13 Leaders      Total :  10490 exp,    383 kill,  50690 pp    Average:    269 exp,     10 kill,   1300 pp


Player 1  Japonia   has 39 units total (core+aux):
Piechota :  6
Czołg :  3
Fortyfikacje :  3
Artyleria : 11
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  6
Bomb. taktyczny :  3
Bomb. strategiczny :  1
Okręt podwodny :  2
Niszczyciel :  2
Lotniskowiec :  1

Player 2  Malezja   has 13 units total (core+aux):
Piechota :  5
Rozpoznanie :  1
Fortyfikacje :  7


 2 
 : Luty 26, 2020, 06:01:15  
Zaczęty przez Hansen - Nowe: wysłane przez Hansen
ROSTÓW       

                                                                                                                                                                                                                                    OpenGen 0.90.61.2 * (2 Mar 2018)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: C:\Users\Lesio\Desktop\Lesio\Open General\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.1.0
Campaign: G05 BLITZKRIEG by Gustlik v.5.2e,  *  Player prestige modifier 50%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Madrid Offensive , #0 , Brilliant Victory , score:64  +++  Proto: Bf 109E-3
 2   Ciechanow , #1 , Brilliant Victory , score:61
 3   Suomussalmi , #2 , Brilliant Victory , score:73
 4   Lillehammer , #3 , Brilliant Victory , score:66  +++  Proto: 8.8 FlaK 36 ATG
 5   Sedan , #4 , Brilliant Victory , score:74  +++  Proto: Bf 110D-2
 6   Race to Dunkirk , #5 , Brilliant Victory , score:68
 7   Pursuit to Tobruk , #6 , Brilliant Victory , score:64
 8   Tobruk , #7 , Brilliant Victory , score:71  +++  Proto: Fw 190A-1
 9   Thermopylae , #8 , Brilliant Victory , score:70
10   Crete - Operation Mercury , #9 , Brilliant Victory , score:64  +++  Proto: Bf 109G-1
11   Kishinev , #10 , Brilliant Victory , score:65  +++  Proto: 12.8cm Sturer Emil
12   Novgorod , #11 , Brilliant Victory , score:78
13   Borodino , #12 , Brilliant Victory , score:68  +++  Proto: HS 129B-2
14   Klin , #13 , Brilliant Victory , score:70
15   Rostov-on-Don , #14 , Brilliant Victory , score:75
--
Campaign score: 1031  *  Average: 68

..
Current scenario: Rostov-on-Don,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 380
Army cost: 14297 , Current prestige is 842
Prestige available on map yet is 120 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
if BV: +600, Winter Storm , cap 19400, 11 turns prestige: 162
if V : +300, Winter Storm , cap 19400, 14 turns prestige: 162
if TV: +100, Winter Storm , cap 19400, 18 turns prestige: 162
Ls: Loss , turn prestige: 162

Piechota
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 3SS PzDiv ''Totenkopf''/5 PanzerGrenRgt ''Totenkopf'' , 4 bars , 493 exp , Niemcy , 14/10 , Battlefield Intelligence  , 16 kill , 0 pp - U:001  [+4 exp]
*  Panzergrenadiere (gep.) , 3SS PzDiv ''Totenkopf''/6 PanzerGrenRgt ''Theodor Eicke'' , 5 bars , 540 exp , Niemcy , 14/10 , Superior Maneuver  , 18 kill , 0 pp - U:002  [+34 exp]
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 5SS PzDiv ''Viking''/9 PanzerGren Rgt ''Germania'' , 4 bars , 414 exp , Niemcy , 11/10 , 9 kill , 0 pp - U:003  [+15 exp]
*  Hauptquartier , Opel Blitz 4x4 , IV SS Panzer Korps/HQ Obergruppenfuhrer Herbert Otto Gille , 3 bars , 344 exp , Niemcy , 10/1 , 0 kill , 0 pp - U:007
*  Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , 3SS PzDiv ''Totenkopf''/3 PanzerPionierAbt , 4 bars , 456 exp , Niemcy , 13/10 , 13 kill , 0 pp - U:008
 Fallschirm 38 , 500/600 SS Abt , 5 bars , 532 exp , Niemcy , 14/10 , Combat Support  , 12 kill , 252 pp - U:014  [+2 exp]
 Panzergrenadiere (gep.) , 5SS PzDiv ''Viking''/10 PanzerGrenRgt ''Westland'' , 3 bars , 361 exp , Niemcy , 13/10 , 5 kill , 624 pp - U:017  [+16 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , 5SS PzDiv ''Viking''/5 PanzerPionierAbt , 4 bars , 458 exp , Niemcy , 13/10 , 10 kill , 390 pp - U:027  [+52 exp]

Czołg
*  Pz IVF2 , 3SS PzDiv ''Totenkopf''/3 PanzerRgt/I , 5 bars , 681 exp , Niemcy , 14/10 , Aggressive Attack  , 45 kill , 0 pp - U:006  [+60 exp]
 Pz IVF2 , 3SS PzDiv ''Totenkopf''/3 PanzerRgt/II , 4 bars , 415 exp , Niemcy , 12/10 , 31 kill , 432 pp - U:012  [+18 exp]
 Pz IVF2 , 5SS PzDiv ''Viking''/5 PanzerRgt/I , 5 bars , 583 exp , Niemcy , 15/10 , Infiltration Tactics  , 57 kill , 540 pp - U:015  [+23 exp]
 Pz IVF2 , 5SS PzDiv ''Viking''/5 PanzerRgt/II , 3 bars , 363 exp , Niemcy , 13/10 , Influence  , 18 kill , 468 pp - U:019  [+4 exp]
 Pz IVF2 , 1SS PzDiv ''Lssah''/Kampfgruppe ''Peiper'' , 5 bars , 1143 exp , Waffen SS , 15/10 , Devastating Fire  , 83 kill , 576 pp - U:022  [+104 exp]
 Pz IVF2 , 12SS PzDiv ''Hitlerjugend''/Kampfgruppe ''Wunsche'' , 5 bars , 520 exp , Waffen SS , 14/10 , Overwatch  , 24 kill , 537 pp - U:038  [+52 exp]

Rozpoznanie
*  250/8 , 3SS PzDiv ''Totenkopf''/3 PanzerAufklAbt , 4 bars , 440 exp , Niemcy , 14/10 , Liberator  ,    Recon, 9 kill , 0 pp - U:005  [+9 exp]
 250/8 , 5SS PzDiv ''Viking''/5 PanzerAufklAbt , 5 bars , 502 exp , Niemcy , 14/10 ,    Recon, 9 kill , 336 pp - U:020  [+3 exp]

Artyleria ppanc.
+  8.8 FlaK 36 ATG , 251/3 [W] , IV SS Panzer Korps/504 PzJgAbt , 3 bars , 353 exp , Niemcy , 13/10 , Fire Discipline  , 5 kill , 0 pp - U:023  [+14 exp]
 StuG IIIF , 3SS PzDiv ''Totenkopf''/3 StuGAbt , 3 bars , 367 exp , Niemcy , 13/10 , 1 kill , 327 pp - U:035  [+61 exp]
 StuG IIIF , 5SS PzDiv ''Viking''/5 StuGAbt , 3 bars , 305 exp , Niemcy , 12/10 , 4 kill , 302 pp - U:036  [+16 exp]
+  12.8cm Sturer Emil , 521 PzJgAbt , 2 bars , 252 exp , Niemcy , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:041  [+13 exp]

Artyleria uniwersalna
 SdKfz 7/1 , 3SS PzDiv ''Totenkopf''/3 FlakAbt , 3 bars , 353 exp , Niemcy , 10/10 , Fire Discipline  , 5 kill , 204 pp - U:021
 SdKfz 7/1 , 5SS PzDiv ''Viking''/5 FlakAbt , 1 bars , 191 exp , Niemcy , 11/10 , 4 kill , 224 pp - U:030

Artyleria
*  10.5cm leFH18M , 251/4 , 3SS PzDiv ''Totenkopf''/3 PanzerArtRgt/II , 4 bars , 489 exp , Niemcy , 14/10 , Devastating Fire  , 13 kill , 0 pp - U:004  [+47 exp]
 15cm sFH18 , SdKfz 7 , 3SS PzDiv ''Totenkopf''/3 PanzerArtRgt/I , 4 bars , 442 exp , Niemcy , 14/10 , 21 kill , 688 pp - U:010  [+21 exp]
 15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 3SS PzDiv ''Totenkopf''/3 PanzerArtRgt/III , 3 bars , 392 exp , Niemcy , 13/10 , 12 kill , 686 pp - U:013  [+18 exp]
 10.5cm leFH18M , 251/4 , 5SS PzDiv ''Viking''/5 PanzerArtRgt/II , 3 bars , 375 exp , Niemcy , 13/10 , 9 kill , 452 pp - U:016  [+34 exp]
 15cm sFH18 , SdKfz 7 , 5SS PzDiv ''Viking''/5 PanzerArtRgt/I , 3 bars , 335 exp , Niemcy , 13/10 , 10 kill , 639 pp - U:024  [+23 exp]
 15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 5SS PzDiv ''Viking''/5 PanzerArtRgt/III , 4 bars , 420 exp , Niemcy , 13/10 , Combat Support  , 15 kill , 686 pp - U:025  [+22 exp]
 21cm K38/39 , SdKfz 9 , IV SS Panzer Korps/504 sArtAbt/I , 3 bars , 382 exp , Niemcy , 13/10 ,   Support, 16 kill , 1123 pp - U:026  [+20 exp]
 21cm K38/39 , SdKfz 9 , IV SS Panzer Korps/504 sArtAbt/II , 3 bars , 363 exp , Niemcy , 12/10 ,   Support, 12 kill , 1036 pp - U:040  [+148 exp]

Obrona plot.
 10.5 FlaK 38 , SdKfz 8 , IV SS Panzer Korps/504 FlakAbt , 2 bars , 209 exp , Waffen SS , 11/10 , 2 kill , 739 pp - U:032  [+20 exp]

Myśliwiec
+  Bf 109E-3 , JG/52 , 5 bars , 582 exp , Niemcy , 15/10 , All Weather Combat  , 15 kill , 0 pp - U:011  [+8 exp]
 Bf 109E-3 , JG/50 , 4 bars , 401 exp , Niemcy , 13/10 , 16 kill , 546 pp - U:018  [+22 exp]
 Bf 109E-3 , JG/51 , 3 bars , 384 exp , Niemcy , 13/10 , 13 kill , 546 pp - U:028  [+40 exp]
+  Bf 109E-3 , JG/53 , 3 bars , 372 exp , Niemcy , 12/10 , 13 kill , 0 pp - U:029  [+7 exp]
+  Fw 190A-1 , JG/7 , 2 bars , 296 exp , Niemcy , 11/10 , 8 kill , 0 pp - U:033  [+17 exp]
+  Bf 109G-1 , JG/54 , 3 bars , 352 exp , Niemcy , 12/10 , 5 kill , 0 pp - U:037  [+55 exp]

Bomb. taktyczny
 Ju 87D , StG/I , 5 bars , 688 exp , Niemcy , 15/10 , Skilled Reconnaissance  ,   Support, 24 kill , 720 pp - U:009  [+47 exp]
 Ju 87D , StG/II , 5 bars , 530 exp , Niemcy , 13/10 ,   Support, 16 kill , 624 pp - U:031  [+54 exp]
 Fw 189A-1 , NJG/100 , 1 bars , 133 exp , Niemcy , 10/10 ,    Recon, 0 kill , 360 pp - U:034
 Fi 156 , NJG/5 , 1 bars , 165 exp , Niemcy , 9/10 ,    Recon, 0 kill , 240 pp - U:039  [+2 exp]
+  HS 129B-2 , StG/III , 3 bars , 351 exp , Niemcy , 8/10 , 2 kill , 0 pp - U:042  [+52 exp]

Player 1 : Niemcy, Waffen SS
Killed: INF:287  TNK:45   RCN:56   AT:35   FLAK:9    FORT:35   ATY:108  AD:20   FTR:41   TB:15   DD:2    CRs:1      Total: 654
Lost  : INF:4    TNK:1    RCN:4    ATY:1    FTR:1      Total: 11

BV 15
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   8 Units *  3 Leaders      Total :   3598 exp,     83 kill,   1266 pp    Average:    450 exp,     10 kill,    158 pp
Czołg          *   6 Units *  5 Leaders      Total :   3705 exp,    258 kill,   2553 pp    Average:    618 exp,     43 kill,    426 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  1 Leaders      Total :    942 exp,     18 kill,    336 pp    Average:    471 exp,      9 kill,    168 pp
Artyleria ppanc. *   4 Units *  1 Leaders      Total :   1277 exp,     17 kill,    629 pp    Average:    319 exp,      4 kill,    157 pp
Artyleria uniwersalna *   2 Units *  1 Leaders      Total :    544 exp,      9 kill,    428 pp    Average:    272 exp,      5 kill,    214 pp
Artyleria      *   8 Units *  2 Leaders      Total :   3198 exp,    108 kill,   5310 pp    Average:    400 exp,     14 kill,    664 pp
Obrona plot.   *   1 Units *  0 Leaders      Total :    209 exp,      2 kill,    739 pp    Average:    209 exp,      2 kill,    739 pp
Myśliwiec      *   6 Units *  1 Leaders      Total :   2387 exp,     70 kill,   1092 pp    Average:    398 exp,     12 kill,    182 pp
Bomb. taktyczny *   5 Units *  1 Leaders      Total :   1867 exp,     42 kill,   1944 pp    Average:    373 exp,      8 kill,    389 pp
* Summary:     *  42 Units * 15 Leaders      Total :  17727 exp,    607 kill,  14297 pp    Average:    422 exp,     14 kill,    340 pp


Player 1  Niemcy, Waffen SS   has 48 units total (core+aux):
Piechota : 11
Czołg :  7
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  4
Artyleria uniwersalna :  2
Artyleria : 10
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  6
Bomb. taktyczny :  5

Player 2  ZSRR   has 12 units total (core+aux):
Piechota :  7
Czołg :  1
Artyleria ppanc. :  1
Artyleria uniwersalna :  1
Artyleria :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

 3 
 : Luty 26, 2020, 05:29:16  
Zaczęty przez Primus71 - Nowe: wysłane przez Primus71
VIII. OPERATION "BIGAMY"
Jednostki czekają w przyszłości modernizację więc nie podnoszę stanów z wyjątkiem działa ale kupuję dodatki.

Scenariusz przy trzech myśliwcach bardzo spokojny. Dzięki samolotom rozpoznaje liczne pola minowe. W kierunku SH (lotniska) wysyłam czołg i inżynierów. Nie żeby ci ostatni zdążyli powalczyć. Czołg rozwala pelotkę samoloty uszkadzają resztę a czołg dobija i po kilku turach mam strategiczne lądowisko.
Na głównym kierunku pozostałe siły. Zespół SAS i Comando z liderem CS wspierające 25 funtówkę przynosi morderczy efekt. Obrońcy padają jak muchy. Liberator zajmuje ostatecznie oba płatne VH i kończę z spokojnym zapasem do BV.

OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\Users\Witek\Desktop\OG III\OG 1\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.2.3
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.2e,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   SAND IN THE EYES , #0 , Brilliant Victory , score:49
 2   BARDIA , #1 , Brilliant Victory , score:46
 3   TOBRUK , #2 , Brilliant Victory , score:54
 4   ROMMEL COMING , #3 , Brilliant Victory , score:47
 5   EVACUATION OF THE CRETE , #4 , Brilliant Victory , score:48
 6   ROMMEL ATTACKS , #5 , Brilliant Victory , score:47
 7   AIRFIELDS , #6 , Brilliant Victory , score:50
 8   OPERATION "BIGAMY" , #7 , Brilliant Victory , score:52
--
Campaign score: 393  *  Average: 49

..
Current scenario: OPERATION "BIGAMY",  VH prestige is 300 ,  All map prestige is: 300
Army cost: 1032 , Current prestige is 743
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive
if BV: +400, "MARETH" LINE , cap disabled, 10 turns prestige: 120
if V : +250, "MARETH" LINE , cap disabled, 13 turns prestige: 120
if TV: +100, "MARETH" LINE , cap disabled, 16 turns prestige: 120
if Ls: +150, "MARETH" LINE , cap disabled, 16 turns prestige: 120

Piechota
*  Engineers 1940 , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 297 exp , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 8 kill ,  0 pp
*  Commando , Jeep [W] , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 277 exp , 10/10 , Combat Support  , 10 kill ,  0 pp  [+3 exp]
*  SAS 1941 , Jeep [W] , 1st Royal Assault Brig , 3 bars , 331 exp , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 1 kill ,  0 pp  [+28 exp]

Czołg
*  Grant Mk I , 1st Royal Commando Reg. , 4 bars , 441 exp , 9/10 , Devastating Fire  ,      Fast Speed,    Special Munition, 14 kill ,  0 pp  [+85 exp]

Rozpoznanie
*  Daimler AC MkII , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 298 exp , 8/10 , Liberator  ,      Fast Speed, 12 kill ,  0 pp  [+35 exp]

Artyleria ppanc.
*  MG , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 387 exp , 10/10 , Battlefield Intelligence  ,   Air Defense, 2 kill ,  0 pp

Artyleria
*  25 Pdr , Morris Quad , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 644 exp , 15/10 , Devastating Fire  ,    Special Munition, 19 kill ,  0 pp  [+107 exp]

Myśliwiec
*  Typhoon F , 2 Special Assault Esq. , 5 bars , 705 exp , 10/10 , All Weather Combat  ,    Special Munition,   Air Defense, 13 kill ,  0 pp  [+63 exp]
 Typhoon F ,  , 5 bars , 716 exp , 10/10 , Skilled Ground Attack  ,    Special Munition,   Air Defense, 13 kill ,  516 pp  [+122 exp]
 Typhoon F ,  , 3 bars , 374 exp , 10/10 , Shock Tactics  ,    Special Munition,   Air Defense, 5 kill ,  516 pp  [+116 exp]

Player 1 : Wielka Brytania
Killed: INF:48   TNK:9    RCN:11   AT:5    FLAK:3    FORT:20   ATY:11   AD:2    FTR:4    TB:5      Total: 118
Lost  : INF:2      Total: 2

BV  8
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   3 Units *  3 Leaders      Total :    905 exp,     19 kill,      0 pp    Average:    302 exp,      6 kill,      0 pp
Czołg          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    441 exp,     14 kill,      0 pp    Average:    441 exp,     14 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :    298 exp,     12 kill,      0 pp    Average:    298 exp,     12 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  1 Leaders      Total :    387 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    387 exp,      2 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    644 exp,     19 kill,      0 pp    Average:    644 exp,     19 kill,      0 pp
Myśliwiec      *   3 Units *  3 Leaders      Total :   1795 exp,     31 kill,   1032 pp    Average:    598 exp,     10 kill,    344 pp
* Summary:     *  10 Units * 10 Leaders      Total :   4470 exp,     97 kill,   1032 pp    Average:    447 exp,     10 kill,    103 pp


Player 1  Wielka Brytania   has 11 units total (core+aux):
Piechota :  4
Czołg :  1
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1
Artyleria :  1
Myśliwiec :  3

Player 2  Niemcy, Włochy   has 6 units total (core+aux):
Piechota :  3
Fortyfikacje :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

 4 
 : Luty 25, 2020, 09:15:30  
Zaczęty przez Primus71 - Nowe: wysłane przez Primus71
VII. AIRFIELDS
Modernizuję:
Beaufighter Mk.II na Typhoon F
Whirlwind na Typhoon F
Honey na Grant Mk I
transport Commando na Jeep [W]
Kupuję:
Special Munition dla ostatniego myśliwca
Fast Speed dla recona.
Prezent:
SAS 1941 , Jeep [W)
Podnoszę stany działa na max.

Recon pozwala wykryć największy problem na początku czyli pelotkę. Działo szybko likwiduje problem a później naloty, atak czołgu wspartego piechotą i lotnisko w centrum jest w moich rękach. Później siły dzielę na dwie części. Większy opór jest wokół SH i tam też jeszcze jedna pelotka ale o minimalnym zasięgu. Działo rozwiązuje ten problem a wokół VH samoloty trochę poszalały i też później robi się dla AI cmentarny spokój.



OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\Users\Witek\Desktop\OG III\OG 1\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.2.3
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.2e,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   SAND IN THE EYES , #0 , Brilliant Victory , score:49
 2   BARDIA , #1 , Brilliant Victory , score:46
 3   TOBRUK , #2 , Brilliant Victory , score:54
 4   ROMMEL COMING , #3 , Brilliant Victory , score:47
 5   EVACUATION OF THE CRETE , #4 , Brilliant Victory , score:48
 6   ROMMEL ATTACKS , #5 , Brilliant Victory , score:47
 7   AIRFIELDS , #6 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 341  *  Average: 48

..
Current scenario: AIRFIELDS,  VH prestige is 360 ,  All map prestige is: 600
Army cost: 1032 , Current prestige is 1187
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
if BV: +300, OPERATION "BIGAMY" , cap disabled, 10 turns prestige: 90
if V : +220, OPERATION "BIGAMY" , cap disabled, 13 turns prestige: 90
if TV: +110, OPERATION "BIGAMY" , cap disabled, 16 turns prestige: 90
Ls: Loss , turn prestige: 90

Piechota
*  Engineers 1940 , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 297 exp , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 8 kill ,  0 pp  [+22 exp]
*  Commando , Jeep [W] , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 274 exp , 9/10 , Combat Support  , 9 kill ,  0 pp  [+26 exp]
*  SAS 1941 , Jeep [W] , 1st Royal Assault Brig , 3 bars , 303 exp , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 1 kill ,  0 pp  [+5 exp]

Czołg
*  Grant Mk I , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 356 exp , 10/10 , Devastating Fire  , 10 kill ,  0 pp  [+100 exp]

Rozpoznanie
*  Marmon Herrington MkIII , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 263 exp , 10/10 , Liberator  ,      Fast Speed, 9 kill ,  0 pp  [+7 exp]

Artyleria ppanc.
*  MG , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 387 exp , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 2 kill ,  0 pp  [+15 exp]

Artyleria
*  25 Pdr , Morris Quad , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 537 exp , 13/10 , Devastating Fire  ,    Special Munition, 14 kill ,  0 pp  [+156 exp]

Myśliwiec
*  Typhoon F , 2 Special Assault Esq. , 5 bars , 642 exp , 10/10 , All Weather Combat  ,    Special Munition, 10 kill ,  0 pp  [+92 exp]
 Typhoon F ,  , 5 bars , 594 exp , 10/10 , Skilled Ground Attack  ,    Special Munition, 10 kill ,  516 pp  [+119 exp]
 Typhoon F ,  , 2 bars , 258 exp , 10/10 ,    Special Munition, 4 kill ,  516 pp  [+157 exp]

Player 1 : Wielka Brytania
Killed: INF:43   TNK:8    RCN:9    AT:4    FLAK:2    FORT:14   ATY:9    AD:2    FTR:4    TB:3      Total: 98
Lost  : INF:2      Total: 2

BV  7
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   3 Units *  3 Leaders      Total :    874 exp,     18 kill,      0 pp    Average:    291 exp,      6 kill,      0 pp
Czołg          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    356 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    356 exp,     10 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :    263 exp,      9 kill,      0 pp    Average:    263 exp,      9 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  1 Leaders      Total :    387 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    387 exp,      2 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    537 exp,     14 kill,      0 pp    Average:    537 exp,     14 kill,      0 pp
Myśliwiec      *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1494 exp,     24 kill,   1032 pp    Average:    498 exp,      8 kill,    344 pp
* Summary:     *  10 Units *  9 Leaders      Total :   3911 exp,     77 kill,   1032 pp    Average:    391 exp,      8 kill,    103 pp


Player 1  Wielka Brytania   has 11 units total (core+aux):
Piechota :  3
Czołg :  1
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  1
Artyleria :  1
Myśliwiec :  3

Player 2  Niemcy   has 2 units total (core+aux):
Piechota :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

 5 
 : Luty 25, 2020, 07:29:54  
Zaczęty przez Primus71 - Nowe: wysłane przez Primus71
VI. ROMMEL ATTACKS
Kupuję:
Typhoon F
Prezent:
Honey
Trzeba trwać na pozycjach. Taka koncentracja dział jest nie do przejścia (2 aux plus moje). AI gra pechowo bo Bf-109F wpada na mój myśliwiec i ponosi straszne straty. Ale dobicie bez strat z mojej strony się nie obyło. Później przy wsparciu lotniczych posiłków masakrawolem jednostki AI, to co dotarło do VH było ostrzeliwane przez działa i dobijane. Recon spokojnie przepuścił falę AI i zajął dwie płatne flagi.

OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\Users\Witek\Desktop\OG III\OG 1\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.2.3
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.2e,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   SAND IN THE EYES , #0 , Brilliant Victory , score:49
 2   BARDIA , #1 , Brilliant Victory , score:46
 3   TOBRUK , #2 , Brilliant Victory , score:54
 4   ROMMEL COMING , #3 , Brilliant Victory , score:47
 5   EVACUATION OF THE CRETE , #4 , Brilliant Victory , score:48
 6   ROMMEL ATTACKS , #5 , Brilliant Victory , score:47
--
Campaign score: 291  *  Average: 48

..
Current scenario: ROMMEL ATTACKS,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 120
Army cost: 1023 , Current prestige is 627
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Aggressive
if BV: +400, AIRFIELDS , cap disabled, 8 turns prestige: 255
if V : +250, AIRFIELDS , cap disabled, 8 turns prestige: 255
if TV: +100, AIRFIELDS , cap disabled, 8 turns prestige: 255
Ls: Loss , turn prestige: 255

Piechota
*  Engineers 1940 , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 275 exp , 9/10 , Skilled Reconnaissance  , 7 kill ,  0 pp  [+41 exp]
*  Commando , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 248 exp , 10/10 , Combat Support  , 8 kill ,  0 pp  [+40 exp]

Czołg
*  Honey , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 256 exp , 9/10 , Devastating Fire  , 3 kill ,  0 pp  [+58 exp]

Rozpoznanie
*  Marmon Herrington MkIII , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 256 exp , 10/10 , Liberator  , 7 kill ,  0 pp  [+9 exp]

Artyleria ppanc.
*  MG , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 372 exp , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 2 kill ,  0 pp  [+54 exp]

Artyleria
*  25 Pdr , Morris Quad , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 381 exp , 10/10 , Devastating Fire  , 9 kill ,  0 pp  [+16 exp]

Myśliwiec
*  Beaufighter Mk.II , 2 Special Assault Esq. , 5 bars , 550 exp , 10/10 , All Weather Combat  , 7 kill ,  0 pp  [+65 exp]
 Whirlwind ,  , 4 bars , 475 exp , 9/10 , Skilled Ground Attack  ,    Special Munition, 10 kill ,  507 pp  [+110 exp]
 Typhoon F ,  , 1 bars , 101 exp , 10/10 ,    Special Munition, 1 kill ,  516 pp  [+101 exp]

Player 1 : Wielka Brytania
Killed: INF:37   TNK:7    RCN:7    AT:4    FORT:6    ATY:7    FTR:4    TB:3      Total: 75
Lost  : INF:2      Total: 2

BV  6
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   2 Units *  2 Leaders      Total :    523 exp,     15 kill,      0 pp    Average:    262 exp,      8 kill,      0 pp
Czołg          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    256 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    256 exp,      3 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :    256 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    256 exp,      7 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  1 Leaders      Total :    372 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    372 exp,      2 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    381 exp,      9 kill,      0 pp    Average:    381 exp,      9 kill,      0 pp
Myśliwiec      *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1126 exp,     18 kill,   1023 pp    Average:    375 exp,      6 kill,    341 pp
* Summary:     *   9 Units *  8 Leaders      Total :   2914 exp,     54 kill,   1023 pp    Average:    324 exp,      6 kill,    114 pp


Player 1  Wielka Brytania   has 24 units total (core+aux):
Piechota :  9
Czołg :  1
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  2
Fortyfikacje :  2
Artyleria :  3
Myśliwiec :  6

Player 2  Niemcy   has 8 units total (core+aux):
Piechota :  6
Artyleria uniwersalna :  1
Artyleria :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pTyphoon Fp  <- prestige points

 6 
 : Luty 24, 2020, 09:29:12  
Zaczęty przez kowdar - Nowe: wysłane przez kowdar
Kampania D29 "Zimna Wojna, wczesne lata 1956-64"

http://www.opengeneral.pl/kampanie_vii.html

Mam przyjemność przedstawić pierwszą z trzech kampanii opowiadających o hipotetycznej wojnie w latach Zimnej Wojny.
Bardzo fajnie mi się grało, więc polecam spróbować. Autor co prawda zastrzega we wstępie, że kampania jest bardzo trudna, ale mi się takowa nie wydaje. Najłatwiejsza nie jest, a jak nasze czołgi nabiorą doświadczenia i zaczną równorzędnie walczyć z radzieckimi tankami, to gra się już całkiem przyjemnie. Widać w tej kampanii rękę innego autora i zastosowane inne mechanizmy gry ... co prawda pod koniec trochę nużące jest przedzieranie się przez zestakowane jednostki do VH, ale ogólnie kampanię oceniam jako fajną i wartą zagrania. Kampanii z tych lat nie mamy za dużo więc tym bardziej warto spróbować, wiele map mało lub zupełnie nie granych a i historia stworzona przez autora dość urokliwa.
Na początku sporo aux'ów, ale z czasem coraz mniej, więc i robi się ciekawiej ...

Na tapecie kolejne dwie z tego cyku ... ale to wkrótce Smiley

Przebieg kampanii:
Campaign: D29_lh1_usa * D29 COLD WAR, EARLY YEARS - 1956-64
 File                   Scenario                      Date           BV   V  TV    L  Map
 0 D29_LH1_usa0.xscn    Poznan Revolt                 Jun 28, 1956    1   1   1    1  804.jpg
 1 D29_LH1_usa1.xscn    Hungarian Revolution          Oct 23, 1956    2   2   2    2  498.jpg
 2 D29_LH1_usa2.xscn    Retreat in Austria            Nov 26, 1956    3   3   3    3  281.jpg
 3 D29_LH1_usa3.xscn    Austrian Counterattack        Jan  2, 1957    4   4   4   Ls  269.jpg
 4 D29_LH1_usa4.xscn    Pushback in Austria           Apr  1, 1957    5   5   5   Ls  281.jpg
 5 D29_LH1_usa5.xscn    A Bridge Too Far              Oct 31, 1957    6   6   6    7  252.jpg
 6 D29_LH1_usa6.xscn    A United Pact                 Feb 14, 1958    7   7   7    7  497.jpg
 7 D29_LH1_usa7.xscn    Shoe Banging                  Oct 13, 1960    8   8   8    8  751.jpg
 8 D29_LH1_usa8.xscn    Cuban Response                Oct 26, 1962    9   9   9   Ls  348.jpg
 9 D29_LH1_usa9.xscn    Pushing North                 Mar 14, 1963   10  10  10   Ls  338.jpg
10 D29_LH1_usa10.xscn   Heading to Hungary            Jun  1, 1963   11  11  11   Ls  492.jpg
11 D29_LH1_usa11.xscn   Road to Budapest              Aug  1, 1963   12  12  12   Ls  499.jpg
12 D29_LH1_usa12.xscn   Return to Southeast Budapest  Oct  1, 1963   13  13  13   Ls  498.jpg
13 D29_LH1_usa13.xscn   Trek through Poland           Mar 17, 1964   14  14  14   Ls  700.jpg
14 D29_LH1_usa14.xscn   Push to Warsaw                May  3, 1964   15  15  15   Ls  707.jpg
15 D29_LH1_usa15.xscn   Long Road Home                Jul  4, 1964   16  16  16   16  711.jpg
16 D29_LH1_usa16.xscn   North by Northwest            Aug 20, 1964   17  17  17   Ls  12.jpg
17 D29_LH1_usa17.xscn   Port to Home                  Oct 14, 1964  Win Win Win   Ls  702.jpg

 7 
 : Luty 24, 2020, 08:24:19  
Zaczęty przez Estek - Nowe: wysłane przez Estek
Scenariusz 7: "Islandia"

Zakupy:
1. Batalion saperów z dodatkiem "Fast Builder" do odbudowy lotniska w Rejkiawiku. Zakup zupełnie zbędny, bo od początku scenariusza dysponujemy lotniskiem, gdzie możemy wystawić jednostki niemieszczące się na lotniskowcu.
2. Modernizacja pozostałych samolotów myśliwskich do F4F-3 Wildcat
3. Zakup ciężkiego krążownika klasy "New Orleans"

Mimo, że rozgrywałem ten scenariusz jakieś 4 lata temu, respekt do tej mapy pozostał po dziś dzień  Wink Na aktualnej na tamten czas wersji kampanii, trzeba się było w tej bitwie nieco napocić. Po jakiś 4-5 próbach udało się jakimś cudem utrzymać Gwardią Narodową Rejkiawik, dokonać desantu swoich sił w pobliżu miasta a następnie odrzucić przeciwnika. Nie ukrywam, że była w tym wszystkim spora doza przypadkowości. Wiele zależało od pomyślności rzutów niemieckiej piechoty w pierwszych turach scenariusza. Czy wróg zniszczy bunkier już w pierwszej turze, czy może przetrwa o jedną turę więcej. Teraz dzięki dodatkowemu VHexowi na północy, gra się trochę spokojniej a jednocześnie scenariusz nie zatracił swojego pierwotnego charakteru w skali intensywności walk.

Wszystkie swoje jednostki ładuje na barki desantowe i w otoczeniu okrętów wojennych płynę prosto w kierunku Rejkiawiku (VHex nr 2). Barki desantowe i lotniskowiec trzyma się bliżej brzegu a niszczyciele, pancernik i krążownik zabezpieczają zespół od strony otwartej zatoki. Naturalnie wysyłam w powietrze wszystkie swoje samoloty, by wymacać pozycje przeciwnika i zaatakować jego najgroźniejsze jednostki. Dwie eskadry Devastatorów uzbrojone w torpedy razem z działami "Colorado" i "New Orleans" biorą na celowniki, każdy wrogi okręt, który stoi na drodze zespołu desantowego. Vindicatory i duet niszczycieli oczyszcza ścieżkę podejścia do brzegu z okrętów podwodnych. Myśliwce zapewniają eskortę bombowcom i torpedowcom, ale i walczą o panowanie nad przestrzenią powietrzną nad zatoką Rejkiawiku. Auxowi obrońcy portu, czekają w okopaniu na nadejście posiłków, przyjmując raz za razem kolejne ciosy niemieckiej piechoty i floty. Z matni udaje się umknąć jedynie pelotce i baterii haubic 75 mm, które wycofuje na pd-wschód. Reszta jednostek ginie. Dzięki ich poświęceniu udaje się jednak wysadzić pierwszy solidny desant na północ od Mosfellsbaer (VHex nr 1) i zatrzymać Niemców. Kolejne barki dobijają do samego Rejkiawiku oraz obszarów na pd-zachód od miasta. Ze wsparciem niszczycieli i krążownika, Amerykanie po ciężkich walkach odbijają obie pozycje z rąk wroga i ruszają na pd-wschód ku Porlakshofn (VHex nr 4). Reszta barek w otoczeniu pancernika płynie ku charakterystycznemu cyplowi pod Gardur (VHex nr 3), gdzie desantuje trzy jednostki piechoty i dwa bataliony artylerii 105 mm. Ostatnie barki towarzysza "Colorado", aż po południową część półwyspu koło Grindavik (VHex nr 7). Niemcy bronią się wściekle, ale ich obrona pod ogniem okrętów i samolotów systematycznie się kurczy. Ich ostatnią nadzieją jest pojawienie się pancernika Schleswig-Holstein, który próbuje jeszcze nieco namieszać w zatoce koło Rejkiawiku. W szranki z nim staje USS "New Orleans" oraz przezbrojone całkowicie w bomby eskadry lotnicze. Postrach obrońców Westerplatte idzie na dno. Dalszy przebieg bitwy to walka z niedobitkami na południowych krańcach wyspy, aż do całkowitego opanowania ostatnich strategicznych punktów na mapie w ostatniej turze.

P.S. To był bardzo solidny scenariusz, w którym nie brakowało wrażeń zarówno na morzu jak i na lądzie i w powietrzu. Bardzo mocno powalczyły samoloty i flota, a na koniec wpadł mi na niszczycielu, bardzo fajny lider. Myślę, że USS "Porter" i USS "Selfridge" mogą teraz stworzyć bardzo groźny duet do walki z okrętami podwodnymi.

Nagroda: brak



OpenGen 0.93.3.99.RC * 29 Jan 2020  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: E:\Moje Gry\Open General\Open General 2019\EFILE_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 7.2.3
Campaign: G36 GREATER AMERICA v.4.1e,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   ETHIOPIA , #0 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: OS2U Kingfisher
 2   MASSAWA , #1 , Brilliant Victory , score:61
 3   AFRICAN SHUFFLE , #2 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: F4F-3 Wildcat
 4   TRAFALGAR , #3 , Brilliant Victory , score:67  +++  Proto: F4F-3 Wildcat
 5   WELCOME TO PACIFIC , #4 , Brilliant Victory , score:58
 6   CANTON , #5 , Brilliant Victory , score:55
 7   ICELAND , #6 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 408  *  Average: 58

..
Current scenario: ICELAND,  VH prestige is 320 ,  All map prestige is: 560
Army cost: 16224 , Current prestige is 1127
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 17
AI stance is Aggressive
if BV: +2500, PEARL HARBOR , cap disabled, 17 turns prestige: 550
if V : +1650, PEARL HARBOR , cap disabled, 20 turns prestige: 550
if TV: +900, PEARL HARBOR , cap disabled, 23 turns prestige: 550
if Ls: +50, PEARL HARBOR , cap disabled, 23 turns prestige: 550

Piechota
*  Infantry 1938 , 6x6 Truck , 1st.Mar.Rgt/1st Mar.Div. , 3 bars , 394 exp , USA , 8/10 , 7 kill , 0 pp - U:001  [+25 exp]
*  Engineers 1938 , 6x6 Truck , 1st.Pio.Btl/1st Mar.Div. , 4 bars , 406 exp , USA , 7/10 , Skilled Reconnaissance  , 18 kill , 0 pp - U:002  [+72 exp]
*  Infantry 1938 , 6x6 Truck , 5th.Mar.Rgt/1st Mar.Div. , 4 bars , 428 exp , USA , 9/10 , 13 kill , 0 pp - U:006  [+6 exp]
 Infantry 1938 , GMC CCKW , 7th.Mar.Rgt/1st Mar.Div. , 1 bars , 169 exp , USA , 10/10 , 6 kill , 144 pp - U:021  [+26 exp]
 Infantry 1938 , GMC CCKW , 2nd.Mar.Rgt/2nd Mar.Div. , 1 bars , 170 exp , USA , 7/10 , 4 kill , 144 pp - U:029  [+52 exp]
 Bridging 1938 , GMC CCKW , 6th CB/1st Mar.Div. , 0 bars , 23 exp , USA , 6/10 ,     Fast Builder, 0 kill , 300 pp - U:093  [+23 exp]

Czołg
*  M2A2 , 1st.Tank.Btl/1st Mar.Div. , 5 bars , 519 exp , USA , 7/10 , Skilled Reconnaissance  , 24 kill , 0 pp - U:007  [+43 exp]
 M2A2 , 2nd.Tank.Btl/2nd Mar.Div. , 1 bars , 192 exp , USA , 5/10 , 6 kill , 144 pp - U:014  [+25 exp]

Rozpoznanie
*  Cavalry Scouts , 1st.Rec.Btl/1st Mar.Div. , 2 bars , 275 exp , USA , 9/10 , Aggressive Attack  , 3 kill , 0 pp - U:005  [+19 exp]
 Cavalry Scouts , 2nd.Rec.Btl/2nd Mar.Div. , 0 bars , 86 exp , USA , 6/10 , 1 kill , 96 pp - U:027  [+23 exp]

Artyleria ppanc.
*  MG .50 cal. , 6x6 Truck , 1st.Spec.Weap.Btl/1st Mar.Div. , 4 bars , 469 exp , USA , 8/10 , 6 kill , 0 pp - U:003  [+66 exp]

Artyleria
*  75mm M1 , 6x6 Truck , 1/11th Mar.Rgt/1st Mar.Div. , 3 bars , 305 exp , USA , 11/10 , 4 kill , 0 pp - U:004  [+8 exp]
 155mm M1918 How , 6x6 Truck , 2/11th Mar.Rgt/1st Mar.Div. , 1 bars , 145 exp , USA , 10/10 , 7 kill , 468 pp - U:011  [+17 exp]
 Mnt 75mm M1 , Mule , 3/11th Mar.Rgt/1st Mar.Div. , 1 bars , 175 exp , USA , 7/10 , 3 kill , 216 pp - U:022  [+48 exp]
 105mm M2A1 , GMC CCKW , 4/11th Mar.Rgt/1st Mar.Div. , 0 bars , 89 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 300 pp - U:028  [+29 exp]
 105mm M2A1 , GMC CCKW , 5/11th Mar.Rgt/1st Mar.Div. , 1 bars , 145 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 300 pp - U:030  [+25 exp]

Myśliwiec
*  F4F-3 Wildcat (CV), VF-5A "Yorktown" , 5 bars , 559 exp , USA , 9/10 , Skilled Reconnaissance  , 9 kill , 0 pp - U:009  [+153 exp]
 F4F-3 Wildcat (CV), VF-5B "Yorktown" , 4 bars , 412 exp , USA , 7/10 , 6 kill , 408 pp - U:013  [+78 exp]
 F4F-3 Wildcat (CV), VF-2 , 1 bars , 180 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 408 pp - U:015  [+9 exp]
+  F4F-3 Wildcat , VMF-111 , 1 bars , 169 exp , USA , 8/10 , 4 kill , 0 pp - U:018  [+57 exp]
+  F4F-3 Wildcat , VMF-211 , 1 bars , 143 exp , USA , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:023  [+33 exp]

Bomb. taktyczny
 TBD Devastator (b) , VT-5A "Yorktown" , 5 bars , 713 exp , USA , 9/10 , Influence  ,   Support, 7 kill , 420 pp - U:008  [+105 exp]
+  OS2U Kingfisher , VO-B45 "Colorado" , 1 bars , 178 exp , USA , 9/10 ,    Recon, 4 kill , 0 pp - U:010  [+14 exp]
 TBD Devastator (b) (CV), VT-5B "Yorktown" , 4 bars , 444 exp , USA , 7/10 ,   Support, 4 kill , 420 pp - U:017  [+160 exp]
 SB2U Vindicator (CV), VB-5A "Yorktown" , 3 bars , 385 exp , USA , 7/10 ,   Support, 1 kill , 408 pp - U:019  [+107 exp]
 SB2U Vindicator , VB-5B "Yorktown" , 3 bars , 311 exp , USA , 8/10 ,   Support, 3 kill , 408 pp - U:024  [+168 exp]
 OS2U Kingfisher , VO-CA32 "New Orleans" , 0 bars , 68 exp , USA , 9/10 ,    Recon, 1 kill , 264 pp - U:026  [+2 exp]

Niszczyciel
 Porter DD , USS "Porter" (DD-356) , 2 bars , 247 exp , USA , 7/10 , Combat Support  , 13 kill , 1200 pp - U:020  [+61 exp]
 Porter DD , USS "Selfridge" (DD-357) , 2 bars , 205 exp , USA , 7/10 , Reconnaissance Movement  , 4 kill , 1200 pp - U:025  [+76 exp]

Pancernik
 Colorado BB (Planes:0/1), USS "Colorado" (BB-45) , 5 bars , 588 exp , USA , 10/10 , Overwhelming Attack  , 27 kill , 3036 pp - U:012  [+132 exp]

Lotniskowiec
 Yorktown CV (Planes:5/6), USS "Yorktown" (CV-5) , 0 bars , 4 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 3276 pp - U:016

Krążownik
 New Orleans CA (Planes:0/1), USS "New Orleans" (CA-32) , 0 bars , 82 exp , USA , 7/10 , 5 kill , 2664 pp - U:094  [+82 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:87   TNK:6    RCN:22   AT:9    FLAK:2    FORT:15   ATY:21   AD:3    FTR:9    TB:9    LB:2    SUB:2    DD:17   BS:1    CRs:9      Total: 214
Lost  : INF:2    RCN:1    AT:1    FORT:1    ATY:1      Total: 6

BV  7
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   6 Units *  1 Leaders      Total :   1590 exp,     48 kill,    588 pp    Average:    265 exp,      8 kill,     98 pp
Czołg          *   2 Units *  1 Leaders      Total :    711 exp,     30 kill,    144 pp    Average:    356 exp,     15 kill,     72 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  1 Leaders      Total :    361 exp,      4 kill,     96 pp    Average:    181 exp,      2 kill,     48 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  0 Leaders      Total :    469 exp,      6 kill,      0 pp    Average:    469 exp,      6 kill,      0 pp
Artyleria      *   5 Units *  0 Leaders      Total :    859 exp,     17 kill,   1284 pp    Average:    172 exp,      3 kill,    257 pp
Myśliwiec      *   5 Units *  1 Leaders      Total :   1463 exp,     29 kill,    816 pp    Average:    293 exp,      6 kill,    163 pp
Bomb. taktyczny *   6 Units *  1 Leaders      Total :   2099 exp,     20 kill,   1920 pp    Average:    350 exp,      3 kill,    320 pp
Niszczyciel    *   2 Units *  2 Leaders      Total :    452 exp,     17 kill,   2400 pp    Average:    226 exp,      9 kill,   1200 pp
Pancernik      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    588 exp,     27 kill,   3036 pp    Average:    588 exp,     27 kill,   3036 pp
Lotniskowiec   *   1 Units *  0 Leaders      Total :      4 exp,      0 kill,   3276 pp    Average:      4 exp,      0 kill,   3276 pp
Krążownik      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     82 exp,      5 kill,   2664 pp    Average:     82 exp,      5 kill,   2664 pp
* Summary:     *  32 Units *  8 Leaders      Total :   8678 exp,    203 kill,  16224 pp    Average:    271 exp,      6 kill,    507 pp


Player 1  USA   has 35 units total (core+aux):
Piechota :  6
Czołg :  2
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  1
Artyleria :  6
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  5
Bomb. taktyczny :  6
Niszczyciel :  2
Pancernik :  1
Lotniskowiec :  1
Krążownik :  1

Player 2  Niemcy   has 1 units total (core+aux):
Piechota :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

 8 
 : Luty 24, 2020, 06:24:24  
Zaczęty przez Primus71 - Nowe: wysłane przez Primus71
V. EVACUATION OF THE CRETE
Kupuję:
dodatki Special Munition dla myśliwców

Poprzednim razem to był koszmarny scenariusz. Ale przy tak małej mapie dobry lider w odpowiednim miejscu robi różnicę. Tym razem zamiast cofać się wszystkimi siłami na tyły wysyłam tylko jednostki których wycofanie jest konieczne dla zwycięstwa. Core plus reszta aux tworzą linię obronną. Komandosi z S wspierają działa i inne jednostki. Co ważniejsze daję radę działami i samolotami odstrzelić oba działa spadochroniarzy i km. Później ataki samych spadochroniarzy padały widowiskowo. Linia obrony była nie do przejścia. Na czas wycofałam samoloty i wsparłem obrońców lotniska. Groźny mógł okazać się Bf-109 ale pelotka i dwa aux myśliwce nieco go nadgryzły a później Whirlwind z minimalnymi stratami go odstrzelił świetnego lidera zresztą zdobywając.
A w tym czasie spokojnie do celu dotarły wyznaczone do ewakuacji jednostki nawet te bez transportu.

OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\Users\Witek\Desktop\OG III\OG 1\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.2.3
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.2e,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   SAND IN THE EYES , #0 , Brilliant Victory , score:49
 2   BARDIA , #1 , Brilliant Victory , score:46
 3   TOBRUK , #2 , Brilliant Victory , score:54
 4   ROMMEL COMING , #3 , Brilliant Victory , score:47
 5   EVACUATION OF THE CRETE , #4 , Brilliant Victory , score:48
--
Campaign score: 244  *  Average: 48

..
Current scenario: EVACUATION OF THE CRETE,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 507 , Current prestige is 503
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Aggressive
if BV: +200, ROMMEL ATTACKS , cap disabled, 9 turns prestige: 337
if V : +150, ROMMEL ATTACKS , cap disabled, 11 turns prestige: 337
if TV: +100, ROMMEL ATTACKS , cap disabled, 13 turns prestige: 337
Ls: Loss , turn prestige: 337

Piechota
*  Engineers 1940 , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 234 exp , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 4 kill ,  0 pp  [+35 exp]
*  Commando , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 208 exp , 10/10 , Combat Support  , 6 kill ,  0 pp  [+21 exp]

Rozpoznanie
*  Marmon Herrington MkIII , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 247 exp , 10/10 , Liberator  , 6 kill ,  0 pp  [+13 exp]

Artyleria ppanc.
*  MG , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 318 exp , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 2 kill ,  0 pp  [+50 exp]

Artyleria
*  25 Pdr , Morris Quad , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 365 exp , 10/10 , Devastating Fire  , 7 kill ,  0 pp  [+84 exp]

Myśliwiec
*  Beaufighter Mk.II , 2 Special Assault Esq. , 4 bars , 485 exp , 10/10 , All Weather Combat  ,    Special Munition, 7 kill ,  0 pp  [+106 exp]
 Whirlwind ,  , 3 bars , 365 exp , 9/10 , Skilled Ground Attack  ,    Special Munition, 7 kill ,  507 pp  [+141 exp]

Player 1 : Wielka Brytania
Killed: INF:31   TNK:4    RCN:5    AT:1    FORT:6    ATY:6    FTR:3    TB:2      Total: 58
Lost  : INF:2      Total: 2

BV  5
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   2 Units *  2 Leaders      Total :    442 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    221 exp,      5 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :    247 exp,      6 kill,      0 pp    Average:    247 exp,      6 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  1 Leaders      Total :    318 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    318 exp,      2 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    365 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    365 exp,      7 kill,      0 pp
Myśliwiec      *   2 Units *  2 Leaders      Total :    850 exp,     14 kill,    507 pp    Average:    425 exp,      7 kill,    254 pp
* Summary:     *   7 Units *  7 Leaders      Total :   2222 exp,     39 kill,    507 pp    Average:    317 exp,      6 kill,     72 pp


Player 1  Wielka Brytania   has 25 units total (core+aux):
Piechota : 13
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  1
Artyleria uniwersalna :  1
Artyleria :  4
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  4

Player 2  Niemcy   has 10 units total (core+aux):
Piechota :  8
Artyleria ppanc. :  1
Bomb. taktyczny :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

 9 
 : Luty 24, 2020, 06:13:12  
Zaczęty przez Primus71 - Nowe: wysłane przez Primus71
IV. ROMMEL COMING
Modernizuję:
3 inch Mortar 25 Pdr , Morris Quad

Z takim działem z miejsca robi się sympatyczniej. Na północy koncentruję Inżynierów, KM, działo i Recona. Samoloty masakrują zbliżające się jednostki AI. Co da radę dojechać dostaje się pod ostrzał działa, CKM a później jest dobijane przez recona albo piechotę. A że ataki idą małymi grupkami to jest rekreacyjnie. Jedyny zgrzyt to Ju-87. Mimo osłony przez CKM podlatuje sobie do działa i urywa jedne punkt.
Recon zdobywa lidera - Liberator po raz drugi w tej kampanii w tym samym scenariuszu ta sama jednostka ten sam lider. Ciekawe.

OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\Users\Witek\Desktop\OG III\OG 1\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.2.3
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.2e,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   SAND IN THE EYES , #0 , Brilliant Victory , score:49
 2   BARDIA , #1 , Brilliant Victory , score:46
 3   TOBRUK , #2 , Brilliant Victory , score:54
 4   ROMMEL COMING , #3 , Brilliant Victory , score:47
--
Campaign score: 196  *  Average: 49

..
Current scenario: ROMMEL COMING,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 564 , Current prestige is 394
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Aggressive
if BV: +400, EVACUATION OF THE CRETE , cap disabled, 8 turns prestige: 112
if V : +250, EVACUATION OF THE CRETE , cap disabled, 8 turns prestige: 112
if TV: +100, EVACUATION OF THE CRETE , cap disabled, 8 turns prestige: 112
Ls: Loss , turn prestige: 112

Piechota
*  Engineers 1940 , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 1 bars , 199 exp , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 3 kill ,  0 pp
*  Commando , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 1 bars , 187 exp , 10/10 , Combat Support  , 5 kill ,  0 pp  [+11 exp]

Rozpoznanie
*  Marmon Herrington MkIII , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 234 exp , 10/10 , Liberator  , 5 kill ,  0 pp  [+35 exp]

Artyleria ppanc.
*  MG , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 268 exp , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 2 kill ,  0 pp  [+30 exp]

Artyleria
*  25 Pdr , Morris Quad , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 281 exp , 9/10 , Devastating Fire  , 3 kill ,  0 pp  [+73 exp]

Myśliwiec
*  Beaufighter Mk.II , 2 Special Assault Esq. , 3 bars , 379 exp , 10/10 , All Weather Combat  , 5 kill ,  0 pp  [+51 exp]
 Whirlwind ,  , 2 bars , 224 exp , 10/10 , 4 kill ,  564 pp  [+112 exp]

Player 1 : Wielka Brytania
Killed: INF:18   TNK:4    RCN:5    FORT:6    ATY:3    FTR:1    TB:2      Total: 39
Lost  : INF:2      Total: 2

BV  4
V   0
TV  0
L   0

 10 
 : Luty 23, 2020, 06:18:48  
Zaczęty przez Waldzios - Nowe: wysłane przez Waldzios
Proszę o zamknięcie wątku.

Punktów nie trzeba podliczać.
W trakcie rozgrywki kilkakrotnie wprowadzałem znaczące poprawki do nacji 'Republic of Poland'.

Strony: [1] 2 3 ... 10
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC