Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Styczeń 24, 2022, 04:16:19 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : Styczeń 23, 2022, 08:47:56  
Zaczęty przez Waldzios - Nowe: wysłane przez sympatyk
Pięknie napisałeś Wink
Inne klasy też opiszesz, tak aby były w akademii? By się przydało - łatwiej szukać ..

Ale nie możesz powiedzieć - moje subiektywne odczucie mówi, że StuG IIIA to świetny wybór w tej kampanii --> że mimo tych wszystkich kar źle sobie radził nawet jako czołg .. Grin  Przyrosty exp były naprawdę dobre  Evil

 2 
 : Styczeń 23, 2022, 07:44:04  
Zaczęty przez kowdar - Nowe: wysłane przez sympatyk
Wszystko już jasne --> miałeś Waldzios rację  Bow
Problem w nazwie --> zamieniłem dużą literę D11_1 na d11_1 i wrzuciłem na serwer - oczywiście ściąga bez problemu d11_1

 3 
 : Styczeń 23, 2022, 07:43:47  
Zaczęty przez kowdar - Nowe: wysłane przez Waldzios
Co do tego że działa, nie mam wątpliwości.
Ale rzeczywiście jest jakiś problem z plikiem DD11_1.jpg. U mnie nie dość, że nie ściąga tego konkretnego pliku, to jeszcze wysypuje OG.


 4 
 : Styczeń 23, 2022, 07:33:59  
Zaczęty przez kowdar - Nowe: wysłane przez kowdar
Jak napisałem że u mnie działa, to znaczy że sprawdziłem, że ściąga mapy z mojego serwera, a nie od Luisa Smiley
Jest taki program, Wireshark, który pozwala obserwować transmisję danych na interfejsie sieciowym i tam widać jak działa to ściąganie. Gra wpierw ściąga plik 0.jpg z każdego serwera wg kolejności z pliku og_repos.ini, a potem ściąga już konkretną mapę z mojego serwera

 5 
 : Styczeń 23, 2022, 07:22:09  
Zaczęty przez kowdar - Nowe: wysłane przez Waldzios
No dobra, sprawdziłem i rzeczywiście nie działa.

Plik og_repos.ini  posiadam.
Kod:
opengeneral.pl/map
www.open-general.com/MapJpg
www.luis-guzman.com/MAP

Nie wiem tylko czy to wina serwera Kowdara, czy silnika.

Teoretycznie plik jest dostępny.
http://opengeneral.pl/map/D11_1.jpg

Możliwe, że ta funkcja nie obsługuje nazw w rodzaju D11_1.

Przetestowałem na pliku http://opengeneral.pl/map/n3.jpg i pobieranie zadziałało. Więc podejrzewam, że to kwestia nazwy.

 6 
 : Styczeń 23, 2022, 06:34:23  
Zaczęty przez kowdar - Nowe: wysłane przez sympatyk
Oczywiście, tylko zależy z którego serwera ...

W plik exe jest zaszyte na sztywno ściąganie map z 2 serwerów - open-general.com i Luisa
Dla nich do ściągania nie jest potrzebny plik og_repos.ini ...

Wiec nie sprawdzisz na normalnej mapie z numerem (takie które są oficjalne)
Można to sprawdzić tylko na mapie np. dla Peg - np. D11_1.jpg (na niej sprawdzam)
Musisz usunąć ją z wszystkich miejsc z instalki i odpalać D11
Będzie wyraźnie widać, ze mapa jest ściągana - i dopiero wtedy (umieści ją w katalogu Map głównego folderu z datą utworzenia aktualną) - można powiedzieć ,że działa .. no bo chodzi o ściąganie z opengeneral.pl




 7 
 : Styczeń 23, 2022, 06:20:45  
Zaczęty przez kowdar - Nowe: wysłane przez Waldzios
U mnie też działa.

 8 
 : Styczeń 23, 2022, 05:36:42  
Zaczęty przez kowdar - Nowe: wysłane przez kowdar
Problem w tym, że u mnie działa ściąganie map bez problemu ...

 9 
 : Styczeń 23, 2022, 02:22:23  
Zaczęty przez Waldzios - Nowe: wysłane przez Waldzios
Postanowiłem napisać parę słów o mechanice klasy AT.

Wszystkie opisane poniżej kary znikają jeśli jednostka posiada dowódcę.

1) kara do inicjatywy;
Jeśli jednostka w klasie AT poruszyła się przed atakiem, to porównywana jest inicjatywa walczących jednostek.
Porównywane wartości inicjatywy zawierają limity terenowe, kary za krótki dystans, oraz bonus z belek doświadczenia.
Nie zawierają czynnika losowego, kar za paliwo/amunicje, oraz bonusów dowódców.

Jeśli wartość inicjatywy atakującej jednostki AT (z uwzględnieniem opisanych powyżej czynników) nie jest wyższa o 3 punkty od inicjatywy jednostki atakowanej, to jednostka AT automatycznie przegrywa test inicjatywy.
W rezultacie przegranego testu przeciwnik otrzymuje maksymalny możliwy bonus: +4 do ataku i +4 do obrony.

2) kara do obrony;
Jeśli jednostka w klasie AT poruszyła się przed atakiem, to ma zerowany współczynnik RDM;
Przykładowo jeśli 'StuG IIIA' stoi w miejscu to w optymalnym przypadku jego efektywna obrona wynosi GD + RDM = 9 + 5 =14;
jeśli się poruszy to obrona spada do GD=9.

3) kara przeciwko piechocie;
Jeśli jednostka w klasie AT (nie ma znaczenia czy się poruszyła) walczy z piechotą, piechota otrzymuje +2 do obrony.


Jak widać z powyższego, z punku widzenia mechaniki klasa AT posiada wyłącznie wady.
Ewentualne zalety wynikają wyłącznie z ustawień efila (ogień wspierający).


 10 
 : Styczeń 23, 2022, 02:03:48  
Zaczęty przez kowdar - Nowe: wysłane przez sympatyk
Zauważyłem, że linki na stronie do ściągania plików były http, zamieniłem je na https
Może to rozwiąże problem z pobieraniem ?

Melduję, że nie działa automatyczne pobieranie map z serwera ...
Napisałem Darek do Ciebie na maila ...

Strony: [1] 2 3 ... 10
Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC