Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Marzec 29, 2024, 11:47:43
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
(Moderatorzy:
Gustlik
,
Waldzios
) >
Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
Strony:
1
...
44
45
[
46
]
47
48
...
50
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi. (Przeczytany 307798 razy)
Alberich
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1008
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #675 :
Październik 27, 2020, 11:55:30 »
Czy można edytować plik
hex_outlines
w paintie by poprawić sobie widzialność odległości ataku (czerwona linia) tak aby po edycji nie wyskoczyły żadne błędy związane z poprawnym wyświetleniem grafiki?
Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #676 :
Październik 28, 2020, 07:05:17 »
Można. Zachowaj tylko oryginał na wszelki wypadek.
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Alberich
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1008
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #677 :
Październik 29, 2020, 02:46:08 »
Cytuj
Można.
Pytanie czy palety będą się pokrywać...? Bo nie zawsze to działa, na przykład w przypadku flag. Na razie jest ok, żadnych błędów.
Główną motywacją do zmiany było to, że na mapach Sympatyka często zlewały mi się zasięg ataku z otoczeniem (głównie barwy brązowe) szczególnie dla oddziałów z zasięgiem powyżej kilkanaście heksów. Czasem chwile mi zajmowało znalezienie tej linii. Dlatego chcę by były bardziej widoczne. Moje wstępne prace, zrobiłem na razie poziome linie. Te po skosie są trudniejsze bo trzeba pamiętać, że się składają z innymi. Co sądzicie?
«
Ostatnia zmiana: Październik 29, 2020, 02:51:59 wysłane przez Alberich
»
Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #678 :
Październik 29, 2020, 03:35:41 »
Wygląda nieźle. Warto będzie przetestować i dobrać wielkość tego "ciena". Może trochę delikatniej... Dużo będzie zależało od mapy.
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
sympatyk
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 2187
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #679 :
Październik 29, 2020, 10:36:20 »
U mnie plik hex_outlines jest plikiem indeksowanym i składa się tylko z 12 kolorów ...
Można bawić się tym plikiem np. podmieniając kolory( to najłatwiej), można go dowolnie przerabiać
Kolor- 8 bit - powinien wystarczyć i powinno się taki stosować, ale jeśli nie wchodzi w konflikt z rastrem nieodkrytych heksów - hulaj dusza - co tylko pragniesz ...
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4742
"Let me see your war face."
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #680 :
Październik 30, 2020, 12:44:23 »
Masz racje. Mój błąd.
Spojrzałem na stary (albo zmodyfikowany) plik hex_outlines.
Aktualny plik, ten z zasięgami obrony plot, jest 8-bitowy.
Czyli zapisywanie go w paincie (i podobnych) może potencjalnie powodować problemy.
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Estek
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 804
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #681 :
Październik 31, 2020, 07:08:30 »
W scenariuszu 9 : Operacja "Crusader" kampanii G33 "Szczury Pustyni" mamy błędnie oznaczony teren u południowej krawędzi mapy. Mapa ma chyba numer 954 (1904 x 1776). Hexy pustynne 19,35; 20,35; 21,35; 38,35; 41,35 są lasem. Pola 28,34; 29,34; 30,34; 31,34; 32,35; 35,35; 37,35 to głęboka rzeka. Hexy 29,35 i 36,35 to miasta a 39,35 i 40,35 to mokradła. Błędnie wytyczona jest droga między Gabr Saleh (33,34) a Taib El Esem (25,30) z lekkim przesunięciem o jeden hex w kierunku pn-wschodnim. No i spora ilość hexów na całej południowej krawędzi mapy od wschodu po zachód to po prostu otwarty teren.
Zapisane
sympatyk
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 2187
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #682 :
Październik 31, 2020, 09:05:48 »
Poprawiłem
Droga tak była od początku .. ale też poprawiłem( nie ma to znaczenia)
Zapisane
Alberich
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1008
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #683 :
Październik 31, 2020, 12:54:29 »
Zrobiłem pozostałe części skośne, choć oczywiście można i lepiej i zdecydowanie do poprawy. Ale osiągnięty wynik (widoczność) na razie mnie zadowala i nie stwierdzam żadnych błędów z paletą:
Zapisane
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #684 :
Październik 31, 2020, 03:17:18 »
Wygląda b.dobrze- widać wyraźnie
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
connor71
Generał dywizji (General Major)
Offline
Wiadomości: 326
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #685 :
Październik 31, 2020, 05:51:41 »
Fajny efekt. Podzielił byś się ze światem plikiem? :-)
Zapisane
Alberich
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1008
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #686 :
Październik 31, 2020, 07:37:28 »
Chętnie się podzielę, plik w załączniku.
Zapisane
connor71
Generał dywizji (General Major)
Offline
Wiadomości: 326
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #687 :
Październik 31, 2020, 09:50:38 »
Fajnie wygląda, ale nie wiem czy nie lepiej by było, gdyby te obramowania były trochę węższe.
Zapisane
Alberich
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1008
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #688 :
Listopad 01, 2020, 01:39:52 »
Cytuj
Fajnie wygląda, ale nie wiem czy nie lepiej by było, gdyby te obramowania były trochę węższe.
Nie widzę przeciwwskazań do samodzielnej modyfikacji tego pliku.
Ja głównie dostosowałem pod siebie i pod rozdzielność i ekran na jakim gram.
Zapisane
Alberich
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1008
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #689 :
Listopad 02, 2020, 02:32:06 »
Sowiecka jednostka Partizany weszła jako pierwsza jednostka w turze komputera pod czołg z Overwatch, ale nie zadziałał ten lider na tej jednostce tylko na kolejnej, która weszła pod mój czołg, chyba inżynierowie. Czy to błąd czy zamierzone?
Zapisane
Strony:
1
...
44
45
[
46
]
47
48
...
50
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...