Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 28, 2024, 11:57:21 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 50   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.  (Przeczytany 307731 razy)
Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #675 : Październik 27, 2020, 11:55:30 »

Czy można edytować plik hex_outlines w paintie by poprawić sobie widzialność odległości ataku (czerwona linia) tak aby po edycji nie wyskoczyły żadne błędy związane z poprawnym wyświetleniem grafiki?
Zapisane

Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #676 : Październik 28, 2020, 07:05:17 »

Można. Zachowaj tylko oryginał na wszelki wypadek.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #677 : Październik 29, 2020, 02:46:08 »

Cytuj
Można.

Pytanie czy palety będą się pokrywać...? Bo nie zawsze to działa, na przykład w przypadku flag. Na razie jest ok, żadnych błędów.

Główną motywacją do zmiany było to, że na mapach Sympatyka często zlewały mi się zasięg ataku z otoczeniem (głównie barwy brązowe) szczególnie dla oddziałów z zasięgiem powyżej kilkanaście heksów. Czasem chwile mi zajmowało znalezienie tej linii. Dlatego chcę by były bardziej widoczne. Moje wstępne prace, zrobiłem na razie poziome linie. Te po skosie są trudniejsze bo trzeba pamiętać, że się składają z innymi. Co sądzicie?

« Ostatnia zmiana: Październik 29, 2020, 02:51:59 wysłane przez Alberich » Zapisane

Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #678 : Październik 29, 2020, 03:35:41 »

Wygląda nieźle. Warto będzie przetestować i dobrać wielkość tego "ciena". Może trochę delikatniej... Dużo będzie zależało od mapy.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2187


« Odpowiedz #679 : Październik 29, 2020, 10:36:20 »

U mnie plik hex_outlines jest plikiem indeksowanym i składa się tylko z 12 kolorów ...
Można bawić się tym plikiem np. podmieniając kolory( to najłatwiej), można go dowolnie przerabiać
Kolor-  8 bit - powinien wystarczyć i powinno się taki stosować, ale jeśli nie wchodzi w konflikt z rastrem nieodkrytych heksów - hulaj dusza - co tylko pragniesz ...
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #680 : Październik 30, 2020, 12:44:23 »

Masz racje.  Mój błąd.

Spojrzałem na stary (albo zmodyfikowany) plik hex_outlines.
Aktualny plik, ten z zasięgami obrony plot, jest 8-bitowy.

Czyli zapisywanie go w paincie (i podobnych) może potencjalnie powodować problemy.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Estek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 804


« Odpowiedz #681 : Październik 31, 2020, 07:08:30 »

W scenariuszu 9 : Operacja "Crusader" kampanii G33 "Szczury Pustyni" mamy błędnie oznaczony teren u południowej krawędzi mapy. Mapa ma chyba numer 954 (1904 x 1776). Hexy pustynne 19,35; 20,35; 21,35; 38,35; 41,35 są lasem. Pola 28,34; 29,34; 30,34; 31,34; 32,35; 35,35; 37,35 to głęboka rzeka. Hexy 29,35 i 36,35 to miasta a 39,35 i 40,35 to mokradła. Błędnie wytyczona jest droga między Gabr Saleh (33,34) a Taib El Esem (25,30) z lekkim przesunięciem o jeden hex w kierunku pn-wschodnim. No i spora ilość hexów na całej południowej krawędzi mapy od wschodu po zachód to po prostu otwarty teren.



Zapisane
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2187


« Odpowiedz #682 : Październik 31, 2020, 09:05:48 »

Poprawiłem
Droga tak była od początku .. ale też poprawiłem( nie ma to znaczenia)
Zapisane
Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #683 : Październik 31, 2020, 12:54:29 »

Zrobiłem pozostałe części skośne, choć oczywiście można i lepiej i zdecydowanie do poprawy. Ale osiągnięty wynik (widoczność) na razie mnie zadowala i nie stwierdzam żadnych błędów z paletą:

Zapisane

Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #684 : Październik 31, 2020, 03:17:18 »

Wygląda b.dobrze-  widać wyraźnie Smiley
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
connor71
Generał dywizji (General Major)
*
Offline Offline

Wiadomości: 326


« Odpowiedz #685 : Październik 31, 2020, 05:51:41 »

Fajny efekt. Podzielił byś się ze światem plikiem? :-)
Zapisane
Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #686 : Październik 31, 2020, 07:37:28 »

Chętnie się podzielę, plik w załączniku.
Zapisane

connor71
Generał dywizji (General Major)
*
Offline Offline

Wiadomości: 326


« Odpowiedz #687 : Październik 31, 2020, 09:50:38 »

Fajnie wygląda, ale nie wiem czy nie lepiej by było, gdyby te obramowania były trochę węższe.
Zapisane
Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #688 : Listopad 01, 2020, 01:39:52 »

Cytuj
Fajnie wygląda, ale nie wiem czy nie lepiej by było, gdyby te obramowania były trochę węższe.

Nie widzę przeciwwskazań do samodzielnej modyfikacji tego pliku.

Ja głównie dostosowałem pod siebie i pod rozdzielność i ekran na jakim gram.
Zapisane

Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #689 : Listopad 02, 2020, 02:32:06 »

Sowiecka jednostka Partizany weszła jako pierwsza jednostka w turze komputera pod czołg z Overwatch, ale nie zadziałał ten lider na tej jednostce tylko na kolejnej, która weszła pod mój czołg, chyba inżynierowie. Czy to błąd czy zamierzone?
Zapisane

Strony: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 50   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.109 sekund z 24 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.012s, 1q)