Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 29, 2024, 11:06:07 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2 3 ... 11   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: LG Suite 4.28  (Przeczytany 75011 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« : Styczeń 14, 2011, 04:19:12 »

Chociaż jest to wciąż ten sam "stary" edytor do PG2 i na nowy - dedykowany OG  - trzeba będzie chyba jeszcze poczekać, to ostatnie poprawki wprowadzają wiele udogodnień właśnie pod kątem edytowania funkcji dla Open General.
Zatem tu informuję, że jest nowa wersja.

As making the new SuiteOpen is taking much more than expected, I've released a new PG2 Suite 4.28 to allow using the new special attribute for efiles (also in global replacements), allowing editing sounds using mp3 files and fixing a couple of nasty gliches.

Suite PG2 4.28 (2-Jan-2011)

    * Updated special attributes available for OpenGen in Equipment View
    * All special attributes can be globally replaced now
    * Reviewed all scenario options for OpenGen, both in Summary View and in Campaign Global changes
    * Loading campaign log has been simplified
    * Loading campaign file was not updating view properly getting marked as modified. It is fixed also for scenarios getting marked as modified before changing anything.
    * Equipment combo-boxes to pick sounds have been reworked to merge sound text file with existing files, including mp3 files if UseOpen setting is
    * Also mp3 sounds can be tested also
    * F/F are used to show prototypes for OpenGen
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Rozprza
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 776



« Odpowiedz #1 : Luty 03, 2011, 01:21:20 »

Do czego służy opcja "Player cap (pp)"? Czy to jest ograniczenie wartości prestiżu jaki może mieć gracz po scenie?
Zapisane

W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #2 : Luty 03, 2011, 01:29:53 »

Na wejściu do scena.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Rozprza
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 776



« Odpowiedz #3 : Luty 03, 2011, 01:31:38 »

Na wejściu do scena.
Czyli może być 0?
Zapisane

W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #4 : Luty 03, 2011, 02:23:59 »

Raczej opcja "Disable Cap" - czyli "wyłącz".  Bo "0" będzie oznaczać prawdziwe "zero" czyli zerową wartość armii, a to jest raczej niemożliwe. PG2 traktował "0" jak "wyłącz", ale OG - nie.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #5 : Luty 03, 2011, 06:24:40 »

Nowa wersja (a nawet dwie) w międzyczasie - aktualna to:

Suite PG2 4.28k (3-Feb-2011)


    * Suite will create an axiliary file .smx when map data define any hex flag for a country bigger than 31, so OpenGen can show properly flags
    * New option to define messages for each turn, that OpenGen will include on turn info dialog. It is a new .tmsg file, although it is plain text


Suite PG2 4.28i

    * New option for campaigns (OpenGen) to allow core units to OS and Upgrade while in SHs
    * Number of MSU (units to survive) needed to loss/win can be defined different than those marked, so no need to kill all marked to win, it is enough to kill the number defined.

Jest niezbędna, by wykorzystać nowe możliwości gry (patrz odpowiedni wątek o wersji OpenGen)
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #6 : Luty 03, 2011, 10:28:02 »

Szybka poprawka LGSuite:

Updated Suite to 4.28m

There were 2 issues:
* List of prototypes were not including fighters
* File .tmsg was saved each time you save any scenario, regardless it was modified or not.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #7 : Luty 06, 2011, 05:13:08 »

W odpowiedzi na prośbę Grega, krótki przewodnik po nowych opcjach w Suite i możliwych do wykorzystania w grze.

1) "Anchored" - jednostka "zakotwiczona" w miejscu. Komputer jej nie ruszy - mimo, że jest ruchoma. Wycofa się tylko wtedy, gdy w wyniku tłumienia, zostanie zmuszona do tego. Tym ostatnim różni się od jednostek klasycznie nieruchomych z mov=0



2) Wiadomości turowe - "Turn Messages"

Po naciśnięciu przycisku:



pojawi się okno:



w którym wpisujemy wiadomość i zaznaczamy, której turze się pojawi.
UWAGA - wiadomości są zapisywane w osobnych plikach typu ""tmsg", które
muszą być dołączone do kampanii, żeby wiadomości działały.

3) Rozszerzony warunek zwycięstwa dla jednostek które muszą przeżyć.
Teraz można wyznaczyć ile (niekoniecznie wszystkie), z oznaczonych jako MSU
musi przeżyć, żeby strona wygrała scenariusz.

Obok opcja definiująca, czy dodane w czasie kolejnych scenariuszy jednostki
"core" mają się liczyć jak prototypy (darmowe), czy jak kupione.



4) Nowe opcje scenariuszy:



"Disable Auto-Refit" - wyłącza AUTOMATYCZNE (i darmowe) uzupełnienie do Basic w tym scenariuszu.
"Disable Upgrade" - wyłącza możliwość upgradu (chyba overstrength też) w tym scenariuszu.
"Upgrade and OS in SHs" - zezwala na wykonywanie upgradu i OS w trakcie scenariusza, o ile jednostka
znajduje się na SHexie.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« Odpowiedz #8 : Luty 06, 2011, 07:20:33 »

Dzięki - przystępuję do testów.
Zapisane

mara
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 434


« Odpowiedz #9 : Luty 13, 2011, 07:36:27 »

Ten program to prawdziwe kombo, ale od czegoś trzeba zacząć, więc kowdar napisz łopatologicznie jak usunąć ten sprzęt z DAK'u a ja się tym zajmę. Myślę że to najrozsądniejsze rozwiązanie (zanim się przekopię przez to forum to hoho...). Kiedyś .....
Dawno dawno temu w odległej galaktyce (jak byłem bezdzietnym kawalerem) podchodziłem już do tego programu (zachciało mi się napisać własną kampanię) ale po nieudanym podejściu (niestety mój angielski nie pozwala na swobodne operowanie programem) straciłem cały zapał Tongue
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #10 : Luty 13, 2011, 09:00:58 »

Mara- proszę. Wink

http://www.forum.gildiageneralow.pl/gustlik-center/robimy-scenariusz-przewodnik/0/

http://www.forum.gildiageneralow.pl/opengen/lg-suite-4-28/0/
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #11 : Luty 13, 2011, 09:12:16 »

Trochę Ci opiszę, jak ustawić front w kampanii (na przykładzie W01 ...),
z tym że jak taki opis nie wystarczy, to wybacz, ale nie mam gotowych
tutoriali do Suite, a mam inne priorytety niż podstawy Suite (np. jak wczytać kampanię itd...),
ale na koniec podpowiem gdzie czytać ....

Zaczynamy:
1. Wczytujemy kampanię do LGS.
2. Wczytujemy pierwszy scenariusz kampanii (dwuklik na liście scenariuszy).
3. W oknie scenariusza, zaznaczamy opcję "Use OpenGen Fronts" - po prawej stronie, w połowie okna
4. Przy liście krajów "zapalą się" przyciski "F ..."
5. Dla Niemców naciskamy ten przycisk, następnie przycisk Edit przy Fronts i wybieramy Wehrmacht i OK
(Wehrmacht ma numer 1, DAK ma numer 2 - warto zapamiętać).
6. Zapisujemy poprawiony scen (ikona dyskietki w menu).
7. Wracamy do okna kampanii (7 ikona menu od końca)
8. I tak pkt. 2-7 dla wszystkich scenariuszy.

Potem należy sprawdzić czy jednostki DAK nie zostały użyte w kampanii, a jeżeli tak to należy je zmienić:
Można to zrobić na wiele sposobów, ja proponuję:

9. Wybieramy z manu: Campaign - Global changes to campaign units equipments
10. W lewym panelu, wybieramy kraj Niemcy i przeglądamy jednostki (nie wszystkie mają w nazwie DAK !!!)
Czy należą do front DAK, sprawdzamy klikając dwukrotnie na takiej jednostce. Pokazuje się okienko parametrów,
gdzie są pola Fronts i Factions. Dla Wehrmachtu mają 1 i 0, dla DAK będzie 2 i 0.
11. Dla tych jednostek które są z DAK (mają 2 i 0), wybieramy (zaznaczamy) w prawym panelu jednostkę adekwatną
z Wehrmachtu i klikamy przycisk: ADD Pair #1-2
12. I tak sprawdzamy wszystkie niemieckie jednostki.
13. Jak skończymy, to klikamy: Make Changes - potwierdzamy zmiany i LGS podmieni nam jednostki w całej kampanii.

Potem trzeba spakować pliki kampanii (zaczynają się w01) i przesłać do mnie. Sprawdzę i umieszczę na stronie.

O LGS polecam na początek przeczytać wątek Gustlika o LGS:
http://www.forum.gildiageneralow.pl/gustlik-center/lg-suite-t639/0/
i mój o konwertowaniu kampanii:
http://www.forum.gildiageneralow.pl/gustlik-center/konwertowanie-kampanii-przewodnik/0/

Zawierają one informacje przydatne przy różnych operacjach w LGS - nie tylko te które opisują.

A LGS poznaje się poprzez próby, próby, próby i jeszcze raz próby  Grin




« Ostatnia zmiana: Luty 13, 2011, 09:17:35 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
mara
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 434


« Odpowiedz #12 : Luty 13, 2011, 09:29:49 »

dzięki, myślę że to wystarczy Grin
jeszcze pytanko -  jak wczytuję kampanię to pojawia mi się okno "Editing file: D:\Open General\OPENLOG\W1_Hiszp.log" a w nim
Scen #0 [not in folder] NOVGOROD.map
Scen #0 [Not Found] Map#24 for NOVGOROD.map (Critical)
Scen #1 [not in folder] NOVGOROD.map
Scen #1 [Not Found] Map#24 for NOVGOROD.map (Critical)
Scen #2 [not in folder] NOVGOROD.map
Scen #2 [Not Found] Map#24 for NOVGOROD.map (Critical)
Scen #3 [not in folder] VOLOKOL.map
Scen #3 [Not Found] Map#11 for VOLOKOL.map (Critical)
Scen #4 [not in folder] leneast.map
Scen #4 [Not Found] Map#65 for leneast.map (Critical)
Scen #5 [not in folder] lenin.map
Scen #5 [Not Found] Map#8 for lenin.map (Critical)
 Shocked
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #13 : Luty 13, 2011, 09:32:00 »

To się robi dwoma kilkami - pod warunkiem, że chcemy zrobić globalną zmianę, dla całej kampanii.

Po załadowaniu kampanii klikamy u góry w menu "Campaign" wybieramy "Global changes on Prestige an Scenario Options" i postępujemy jak poniżej:



Potem zaznaczamy to małe po lewej i w pierwsze pole frontu wpisujemy  "1"



Po naciśnięciu OK, program powinien potwierdzić zmianę dla określonej liczby scenariuszy - finito.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #14 : Luty 13, 2011, 09:36:00 »

To co powyżej, to było o frontach, a co do tego:

Cytuj
dzięki, myślę że to wystarczy Grin
jeszcze pytanko -  jak wczytuję kampanię to pojawia mi się okno "Editing file: D:\Open General\OPENLOG\W1_Hiszp.log" a w nim
Scen #0 [not in folder] NOVGOROD.map
Scen #0 [Not Found] Map#24 for NOVGOROD.map (Critical)
Scen #1 [not in folder] NOVGOROD.map
Scen #1 [Not Found] Map#24 for NOVGOROD.map (Critical)
i.t.d......

To po prostu brakuje Ci map. Zatem - w oknie ustawień głównych Suite znajdziesz klawisz: "Check Cams" (Sprawdź kampanie), pozwól mu to zrobić, a nastęnie automatycznie ściągnąć potrzebne mapy. Trochę to potrwa
ale zrobi.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: [1] 2 3 ... 11   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.113 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.029s, 1q)