Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 18, 2024, 10:55:32 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: NOWE DŹWIĘKI W GRZE - PILNE!  (Przeczytany 34468 razy)
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #15 : Luty 14, 2011, 07:23:58 »

Mam taki problem z dwoma dźwiekami nr 3002 i 3003.
To są dźwięki zniszczenia / wybuchu pojazdów lekkich (3002) i ciężkich (3003).

Czy Wam też to brzmi jak odgłos tłuczonego szkła? To miały być kawałki metalu i -
kiedy odpalam te dźwięki poza grą - takie są, ale w grze, mam nieustanne wrażenie,
że zamiast wybuchającego samochodu pancernego, albo czołgu, ktoś rozpieprza
rodzinny serwis.  Grin
Faktycznie trochę jakby szkło rozbijać.
Poza tym super dźwięki - Gratulacje Gustliku naprawdę kawał świetnej roboty  Bow
Zapisane

Nie bo nie Smiley
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #16 : Luty 20, 2011, 07:04:31 »

Uwaga - poprawka dźwiękowa!

Pod linkiem: http://rapidshare.com/files/448974374/SFXadd.ZIP - znajdziecie małą paczkę z trzema dźwiękami, z których dwa (3002 i 3003) zastępują te z fatalnym efektem "tłuczonego szkła", a trzeci jest jeszcze nieużywany, ale będzie.

Publikuję tak, żeby nie ściągać od nowa całego wielkiego pakietu dźwięków, ale Grega i Kowdara proszę - tak czy inaczej - o przepakowanie tej poprawki do "dużej paczki".
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #17 : Luty 20, 2011, 07:44:11 »

U mnie pliki podmienione.
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #18 : Marzec 10, 2011, 12:19:23 »

Znalazłem jeden brakujący dźwięk w efilu. On nie występuje często, więc można było nie zauważyć, ale jednak czasem sie przydaje Smiley

Dołączam tutaj, żeby nie trzeba było ściągać całej paczki. Należy oczywiście dodać go do katalogu SFX

Drugi z dźwięków jest jeszcze nieużywany - ale będzie

[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #19 : Marzec 13, 2011, 05:23:12 »

Kolejne dwa dźwieki dodane - wymagane przez wersję efila 1.3., ale one są dla jednostki która powstała....

Zresztą sami zobaczycie. Póki co, nie ma jej jeszcze w żadnej kampanii i nie wiem czy kiedykolwiek
będzie - no, ale dla kompletu można ściągnąć.

[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Rozprza
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 776



« Odpowiedz #20 : Marzec 13, 2011, 06:05:33 »

Kolejne dwa dźwieki dodane - wymagane przez wersję efila 1.3., ale one są dla jednostki która powstała....

Zresztą sami zobaczycie. Póki co, nie ma jej jeszcze w żadnej kampanii i nie wiem czy kiedykolwiek
będzie - no, ale dla kompletu można ściągnąć.
Dźwięk się przyda jak braknie piechocie amunicji i będzie musiała korzystać z bezpośrednich środków  Wink
Zapisane

W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #21 : Maj 07, 2011, 07:45:37 »

Nowy dźwięk ataku dla helikopterów, bo dotąd miały dość przypadkowy, więc postanowiłem nieco wzbogacić. Dodajcie sobie do katalogu SFX. Efil, który wysłałem jeszcze go nie uwzględnia, ale w następnej wersji już będzie. Oczywiście możecie sobie zmienić przy pomocy Suite już teraz.

[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
slayer79
Gość
« Odpowiedz #22 : Wrzesień 28, 2011, 02:39:20 »

help instalowalem 3 instalki nie mam dźwieku w grze intro dziala jest dźwiek, lecz gdy wchodze w kampanie slychac tylko myszke czylki takie klik.Teraz aktualnie mam wersję
 (Standardowy instalator gry, plik exe
o wielkości 618 MB : Open General ver.2.3 (exe))
i jest ten sam problem.

 Na innym kompie dziala ta wersja
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #23 : Wrzesień 28, 2011, 02:50:35 »

Na początek, wejdź do ustawień i zobacz czy się dźwięk efektów nie wyłączył. To sie zdarza.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
slayer79
Gość
« Odpowiedz #24 : Wrzesień 28, 2011, 03:03:20 »

zdzieram teraz ver zipa zobaczymy.Jeszcze jedno bo zglupialem  ikonka zaświecona oznacza włączony dźwiek?
Zapisane
slayer79
Gość
« Odpowiedz #25 : Wrzesień 28, 2011, 03:07:35 »

plik   debug:



Campaign: WR WIELKA RZECZ...POSPOLITA v.1.0 (WR.cam)
Scenario: WR #00 Grodno
========================================================================
mciSendString(open "c:\panzer2\sound\winscen.mp3" type mpegvideo alias music) failed.
Error: 'Wystąpił problem podczas inicjowania MCI.' (code: 277)
Zapisane
slayer79
Gość
« Odpowiedz #26 : Wrzesień 28, 2011, 03:20:13 »

z ver zip ten sam problem
Zapisane
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #27 : Wrzesień 28, 2011, 03:31:45 »

Bo czy to wersja exe czy zip to to jest to samo.
Dźwięki są odtwarzane jak w ustawieniach ikona jest "kolorowa, zaświecona"

Podejrzewam kodeki lub domyślny odtwarzacz dźwięków w Windows.

Po pierwsze uruchom niezależnie od gry plik:
c:\panzer2\sound\winscen.mp3
gra ?

Po drugie pisze w logu coś o MCI - w ustawieniach Media Settings masz "Use MCI instead DirectShow".
Spróbuj to zmienić.

Domyślny odtwarzacz możesz zmienić klikając na plik mp3 prawym i wybierając odtwórz za pomocą i wybrać program ... nie wiem co masz ... wypróbuj Windows Media Player ...

Można jeszcze przeinstalować kodeki ...

Na razie tyle.
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
slayer79
Gość
« Odpowiedz #28 : Wrzesień 28, 2011, 05:02:54 »

czy przeczyna moze byc brak directaX
Zapisane
slayer79
Gość
« Odpowiedz #29 : Wrzesień 28, 2011, 05:45:13 »

zmienilem sterowniki zrobilem wszystko co napisales niestety lipa dalej lipa od rana siedze
Zapisane
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.114 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.009s, 1q)