Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Marzec 29, 2024, 01:43:45
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
(Moderatorzy:
Gustlik
,
Waldzios
) >
Problemy z uzupełnianiem amunicji w ukrytych jedn. w kampanii Zielone Diabły.
Strony:
1
[
2
]
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Problemy z uzupełnianiem amunicji w ukrytych jedn. w kampanii Zielone Diabły. (Przeczytany 11695 razy)
czata
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1097
Odp: Problemy z uzupełnianiem amunicji w ukrytych jedn. w kampanii Zielone Diabły.
«
Odpowiedz #15 :
Lipiec 17, 2012, 08:46:00 »
Mam pomysł, jak ułatwić grę z dużą ilością jednostek stojących na jednym polu (na przyszłość).
Takie jednostki powinny mieć kolejne numery pod Suite, najlepiej w kolejności ich ustawienia na heksie.
W w/w przypadku najmniejszy numer miałby bunkier, kolejny numer jedna piechota, potem następna piechota i największy numer artyleria.
Znacznie ułatwi to wyszukiwanie ukrytych jednostek. Można by było nawet zrezygnować z nazywanie bunkrów nazwami jednostek, które się w nim znajdują.
Zapisane
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: Problemy z uzupełnianiem amunicji w ukrytych jedn. w kampanii Zielone Diabły.
«
Odpowiedz #16 :
Lipiec 17, 2012, 10:56:18 »
A jak praktycznie by wyglądała sprawa uzupełniani amunicji i ludzi?
I jak byś ustawił kolejność w której można by takie wrogie jednostki ewentualnie zniszczyć (czy było by widoczne po rozpoznaniu co jest ukryte w fortyfikacji AI na poszczególnych poziomach).
W ogóle przydała by się możliwość, żeby można było samemu wprowadzać i wyprowadzać do fortyfikacji podczas grania określone jednostki).
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
czata
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1097
Odp: Problemy z uzupełnianiem amunicji w ukrytych jedn. w kampanii Zielone Diabły.
«
Odpowiedz #17 :
Lipiec 17, 2012, 04:43:42 »
Mój pomysł ułatwiłby jedynie znajdowanie jednostek w oknie "Przegląd jednostki". Uzupełnianie amunicji i ludzi wygladałoby dokładnie tak samo.
Już obecnie jednostki w fortyfikacjach ustawione są w okreslonej kolejności. Niestety, rozpoznanie wykrywa jedynie jednostkę z poziomu 0.
Zgłaszałem już na tym forum pomysł wprowadzania wojska do fortyfikacji.
Zapisane
Strony:
1
[
2
]
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...