Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 28, 2024, 11:53:38 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Nowy warunek terenowy - Mud (błoto)  (Przeczytany 37174 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #15 : Kwiecień 10, 2013, 01:22:58 »

Też nad tym się głowię.

Zobacz czy opcja "Allow roads on any terrain" w scenariuszu jest włączona. Jak nie, to włącz i zobacz czy pomoże.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Pioniere
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 469


« Odpowiedz #16 : Kwiecień 10, 2013, 11:17:57 »

Pomogło Smiley Dzięki  Bow
Zapisane
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2187


« Odpowiedz #17 : Kwiecień 10, 2013, 12:41:51 »

Też nad tym się głowię.

Zobacz czy opcja "Allow roads on any terrain" w scenariuszu jest włączona. Jak nie, to włącz i zobacz czy pomoże.

To są takie tereny, że mimo że jest droga, to tak jak by jej nie było? A jakie to tereny?
Zapisane
Pioniere
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 469


« Odpowiedz #18 : Kwiecień 10, 2013, 12:46:33 »

To są takie tereny, że mimo że jest droga, to tak jak by jej nie było? A jakie to tereny?
... gdy jest błoto (Mud) ... na drugą stronę rzeki przez most po drodze
Zapisane
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2187


« Odpowiedz #19 : Kwiecień 10, 2013, 03:52:02 »

No tak ... ale czy tylko odnosi się to do rzeki? A inne tereny?
Inaczej -  w warunkach terenowych Mud droga dla czołgów ma 2, a dla rzeki 255 - > nie mogłeś przejechać, więc pewnie był stosowany podzielnik 255, a to oznacza, że droga uległa destrukcji i był przyjmowany współczynnik terenu pod nią.
Pytam się, czy tylko, dla terenu rzeka sprawy tak się mają? A jeśli nie , to dla jeszcze jakich terenów?
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #20 : Kwiecień 10, 2013, 03:57:31 »

Jeśli jest włączony warunek "Allow roads on any terrain", to drogę można połozyć na KAŻDYM terenie. Nawet na oceanie.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Pioniere
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 469


« Odpowiedz #21 : Kwiecień 10, 2013, 04:46:51 »

Pytam się, czy tylko, dla terenu rzeka sprawy tak się mają? A jeśli nie , to dla jeszcze jakich terenów?
Tak. Chodziło wyłącznie o mosty na rzece. Jeśli jest włączony warunek "Allow roads on any terrain" problem znika.
Zapisane
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2187


« Odpowiedz #22 : Kwiecień 10, 2013, 08:45:36 »

Jeśli jest włączony warunek "Allow roads on any terrain", to drogę można połozyć na KAŻDYM terenie. Nawet na oceanie.

Jasne, że tak.
Ale gdy nie jest włączony warunek "Allow roads on any terrain" - to na jakich terenach drogi położyć nie można?
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #23 : Kwiecień 10, 2013, 10:17:35 »

Ocean, Impassable River, Escarpement i... nie pamiętam czy jeszcze gdzieś.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
FilipDnk
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 248



« Odpowiedz #24 : Grudzień 18, 2013, 11:13:03 »

Nie podoba mi się to, że jak jest zima i przez dwie kolejki jest pogodnie, to zmieniają się warunki terenowe na mud.
Rozumiem po deszczu czy śniegu, ale to mnie irytuje.
Nie może świecić słoneczko i być zimno? Od razu wielkie roztopy...
Jak to w Misiu było: "jest zima to musi być zimno."  Evil

 
Zapisane

"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #25 : Grudzień 19, 2013, 12:21:43 »

A początkowe warunki sprawdzałeś? Bo sama zima nie wystarczy. Musi być zima i początkowy warunek terenowy - "frozen" - a nie "dry". Jak jest zmarznięte, to po słońcu są roztopy....
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
FilipDnk
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 248



« Odpowiedz #26 : Grudzień 19, 2013, 02:19:35 »

Zazwyczaj bywa tak, że jest pogodnie(słonecznie) i zarazem mroźno, więc roztopów nie ma.
Przynajmniej w Rosji czy Finlandii rzadko kiedy zdarzały się one w środku zimy. A w grze obecnie te zimowe roztopy występują nagminnie, choćby był to środek zimy pod Suomussalmi  Wink
W sumie słabo się znam na pogodzie, ale coś mi się to wydaję podejrzane. Wink
Zapisane

"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"
FilipDnk
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 248



« Odpowiedz #27 : Grudzień 22, 2013, 09:34:36 »

Gustliku, co byś powiedział na wyłączenie opcji "weather can change ground condition" w scenariuszach zimowych na wschodzie Europy? Przynajmniej w okresie grudzień-luty.
Biorąc pod uwagę, że roztopy w tym okresie były rzadkością, frustrujące jest to że w grze pojawią się one niemalże na 100 % w każdym scenie zimowym. (jakoś w grze zawsze jest tak, że początkowe warunki terenowe w zimie są: frozen)
Ewentualnie czy można wyłączyć sobie tą opcję na własną rękę w grze rankingowej?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 22, 2013, 09:36:45 wysłane przez FilipDnk » Zapisane

"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #28 : Grudzień 23, 2013, 12:08:37 »

Cytuj
Gustliku, co byś powiedział na wyłączenie opcji "weather can change ground condition" w scenariuszach zimowych na wschodzie Europy? Przynajmniej w okresie grudzień-luty.

Masz rację
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #29 : Grudzień 23, 2013, 12:42:48 »

Gustliku, co byś powiedział na wyłączenie opcji "weather can change ground condition" w scenariuszach zimowych na wschodzie Europy? Przynajmniej w okresie grudzień-luty.
Biorąc pod uwagę, że roztopy w tym okresie były rzadkością, frustrujące jest to że w grze pojawią się one niemalże na 100 % w każdym scenie zimowym. (jakoś w grze zawsze jest tak, że początkowe warunki terenowe w zimie są: frozen)
Ewentualnie czy można wyłączyć sobie tą opcję na własną rękę w grze rankingowej?

Świetny pomysł.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.108 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.008s, 1q)