Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 20, 2024, 07:15:40 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kampania G26 - "Komandosi Jego Królewskiej Mości" v4.2  (Przeczytany 25309 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #15 : Marzec 09, 2015, 10:14:29 »

Te opcje z paliwem i amunicją są ustawione celowo - po prostu zaopatrzenie nie dotarło.....

Natomiast drugie opcje - to oczywiście błąd. Przy okazji nie wiem (bo kampanię mam spakowaną w archiwum)
czy tam jest ODZNACZONA opcja: "Friend Units ALSO block LOF (except if light special)".

Jeśli nie - bo kiedyś ją namiętnie zaznaczałem - to warto by ją ODZNACZYĆ w całej kampanii, bo teraz już od dawna
funkcjonuje strzelanie przez własne jednostki.

Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Jaro
Moderator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #16 : Marzec 09, 2015, 10:34:11 »

Cytuj
Jeśli nie - bo kiedyś ją namiętnie zaznaczałem - to warto by ją ODZNACZYĆ w całej kampanii, bo teraz już od dawna
funkcjonuje strzelanie przez własne jednostki.
Są pozaznaczane. Odznaczę.

Żebym zrozumiał, własne jednostki (poza lekkimi) blokują linię ognia domyślnie (tak jest zaprogramowane w kodzie gry). Czy tak?

Kod:
Use Fuel as defined (so no reset when load)
Use Ammo as defined (so no reset when load)
To jeszcze abym był pewny. Jeżeli ustawione są opcje (w np. scenariuszu 2) to:
- po scenariuszu 2 paliwo i amunicja nie zostanie uzupełniona i zacznę nowy scenariusz ze stanem poprzedniego
czy też
- scenariusz 2 rozpocznę bez pełnych uzupełnień.

PS
Poprawki wrzucić tutaj, czy do Ciebie i Kowdara na priv.
Zmienić wersję kampanii na 4.1?
« Ostatnia zmiana: Marzec 09, 2015, 10:45:00 wysłane przez Jaro » Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #17 : Marzec 09, 2015, 11:41:07 »

Jeśli nie - bo kiedyś ją namiętnie zaznaczałem - to warto by ją ODZNACZYĆ w całej kampanii, bo teraz już od dawna
funkcjonuje strzelanie przez własne jednostki.
Czyli w każdej Twojej już to jest, dla ckm, czołgów itd?
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #18 : Marzec 09, 2015, 11:59:01 »

W nowych - tak. W starych stopniowo poprawiam.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #19 : Marzec 09, 2015, 06:35:59 »

Ok, po bo po prostu ostatnio w coś grałem i tego nie było. Wink
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Jaro
Moderator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #20 : Marzec 10, 2015, 02:03:03 »

Bardzo fajna kampania. Daje niesamowitą frajdę z gry. Poziom trudności ok. Jednym słowem super. To jest kampania, którą można grać z marszu. Z marszu oznacza, że nie muszę 10 razy rozgrywać danego scenariusza, aby go wygrać. Nie muszę poszukiwać jedynego słusznego heksa dla mojego samolotu, bo inaczej zginie.
Świetnym pomysłem jest ograniczenie wyboru przy zakupach (co prawda nie da się tego zbyt często stosować). Gra się szybciej, bo mniej kombinacji. Brak uzupełnień też jest super. Trzeba zupełnie inaczej planować walkę. I może warto to stosować częściej bo uczy oszczędności.

Gustlik, czasami mówisz coś o rezygnacji z robienia kampanii. Zapomnij o tym. Robisz doskonałą robotę. Bow Clap

A teraz uwagi:
Zauważyłem, że w niektórych scenariuszach nie była ustawiona opcja zmiany warunków terenowych od pogody. Wydaje mi się to ciekawą opcją, bo rośnie losowość, choć w tej kampanii pewnie nie widać by było różnic, ze względu na małą liczbę tur i względnie mało opadów.

Trudny moment to scenariusze :
5   Ewakuacja Krety , #4
6   Rommel atakuje , #5
W obu samoloty niemieckie mają przewagę i przy braku szczęścia mogą zniszczyć nasz jedyny samolot i to w pierwszym ataku. A przy tym prestiżu możliwość odkupienia pojawi się nieprędko. Zresztą doświadczeniem już pewnie nie nadgoni?

Scenariusz 15 Panzer Division #14 - posiłki na północnym wschodzie przybywają w turze 7, kiedy jestem pod północnym VH. Czyli wylądowali mi dokładnie przed nosem i zrobili kotlety? Przyspieszył bym ich o jedną turę.

20   Lubeka , #19 - zakończyłem w 4 turze? I do tego bez udziału zachodniej kolumny, która miała zaatakować miasto z zachodu ale nie zdążyła. Finał mnie rozczarował  Wink. Dobra żartowałem, po prostu szkoła blitzkriegu daje rezultaty. A tak na poważnie to zajrzałem do edytora i już wiem, co mnie ominęło. (propozycje zmian wysłane do Gustlika, aby nie psuć zabawy?)


PS
Gustlik, daj znać odnośnie poniższych pytań abym mógł przesłać Ci poprawioną kampanię.



Kod:
Use Fuel as defined (so no reset when load)
Use Ammo as defined (so no reset when load)

To jeszcze abym był pewny. Jeżeli ustawione są opcje (w np. scenariuszu 2) to:
- po scenariuszu 2 paliwo i amunicja nie zostanie uzupełniona i zacznę nowy scenariusz ze stanem poprzedniego
czy też
- scenariusz 2 rozpocznę bez pełnych uzupełnień.

PS
Poprawki wrzucić tutaj, czy do Ciebie i Kowdara na priv.
Zmienić wersję kampanii na 4.1?
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #21 : Marzec 10, 2015, 02:10:59 »

Cytuj
To jeszcze abym był pewny. Jeżeli ustawione są opcje (w np. scenariuszu 2) to:
- po scenariuszu 2 paliwo i amunicja nie zostanie uzupełniona i zacznę nowy scenariusz ze stanem poprzedniego
czy też
- scenariusz 2 rozpocznę bez pełnych uzupełnień.

Opcje dotyczą scenariusza, w którym są zaznaczone, czyli wynika z tego, że to scenariusz 2 rozpoczniesz bez pełnych uzupełnien.

A poprawki przysyłaj do mnie. W najbliższym czasie będę publikował także poprawki do kilku innych kampanii, to sobie to wszystko pozbieram do kupy.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Jaro
Moderator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #22 : Marzec 10, 2015, 03:43:43 »

I jeszcze ostatni AAR:

OpenGen 0.90.39.0 * (6 Mar 2015)  *  AI: Default
Efile folder: C:\Games\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver:5.2.
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Piaskiem w oczy , #0 , Brilliant Victory , score:50
 2   Bardia , #1 , Brilliant Victory , score:50
 3   Tobruk , #2 , Brilliant Victory , score:53
 4   Rommel nadchodzi , #3 , Brilliant Victory , score:51
 5   Ewakuacja Krety , #4 , Brilliant Victory , score:52
 6   Rommel atakuje , #5 , Brilliant Victory , score:52
 7   Lotniska , #6 , Brilliant Victory , score:51
 8   Operacja "Bigamy" , #7 , Brilliant Victory , score:50
 9   Linia "Mareth" , #8 , Brilliant Victory , score:50
10   Wyspa Kos , #9 , Brilliant Victory , score:55
11   Operacja Candytuft , #10 , Brilliant Victory , score:50
12   Jugoslawia , #11 , Brilliant Victory , score:52
13   Most , #12 , Brilliant Victory , score:51
14   Sekwana , #13 , Brilliant Victory , score:51
15   Panzer Division , #14 , Brilliant Victory , score:59
16   Wunderwaffe , #15 , Brilliant Victory , score:52
17   Dekemvriana , #16 , Brilliant Victory , score:55
18   Prisoners , #17 , Brilliant Victory , score:61
19   Arnhem , #18 , Brilliant Victory , score:51
20   Lubeka , #19 , Brilliant Victory , score:75
--
Campaign score: 1071  *  Average: 53

..
Current scenario: Lubeka,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 640
Army cost: 1026 , Current prestige is 555
Prestige available on map yet is 440 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 4
AI stance is Defensive
BV: Win , turn prestige: 610
V : Win , turn prestige: 610
TV: Win , turn prestige: 610
Ls: Loss , turn prestige: 610

Infantry
*  Engineer 40 , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 4 bars , 485 exp , United Kingdom , 14/10 , Influence  , 12 kill , 0 pp - U:001
*  Commando , Jeep [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 563 exp , United Kingdom , 15/10 , Infiltration Tactics  , Support, 22 kill , 0 pp - U:002
*  SAS , Jeep [TW] , 1st Royal Assault Brig , 5 bars , 897 exp , United Kingdom , 15/10 , Devastating Fire  , Support, 27 kill , 0 pp - U:009
*  Rangers , Jeep , 1st Royal Commando Brig. , 5 bars , 542 exp , USA , 15/10 , Liberator  , Support, 5 kill , 0 pp - U:011

Tank 
*  Comet , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 1496 exp , United Kingdom , 15/10 , Combat Support  , 96 kill , 0 pp - U:008  [+27 exp]

Recon
*  AEC III , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 758 exp , United Kingdom , 15/10 , Aggressive Maneuver  , 32 kill , 0 pp - U:006  [+24 exp]

Anti-tank
*  Achilles IIC , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 909 exp , United Kingdom , 15/10 , Overwhelming Attack  , 19 kill , 0 pp - U:010  [+51 exp]
*  Achilles , 1st Royal Commando Brig. , 5 bars , 621 exp , United Kingdom , 15/10 , First Strike  , 9 kill , 0 pp - U:012  [+2 exp]

FlaK
*  MG , Jeep [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 721 exp , United Kingdom , 15/10 , Street Fighter  , 12 kill , 0 pp - U:003  [+19 exp]

Artillery
*  Priest , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 911 exp , United Kingdom , 15/10 , Resilience  , 6 kill , 0 pp - U:005  [+25 exp]

Fighter
*  Beaufighter Mk.II , 2 Special Assault Esq. , 5 bars , 2743 exp , United Kingdom , 11/10 , Devastating Fire  , Support, Recon, 57 kill , 0 pp - U:004  [+126 exp]
 Mosquito FB VI ,  , 5 bars , 938 exp , United Kingdom , 15/10 , Determined Defense  , Support, Special Munition, 16 kill , 1026 pp - U:007  [+103 exp]
*  Meteor F.3 , 1 Special Ftr. Esq. , 5 bars , 546 exp , United Kingdom , 15/10 , Shock Tactics  , Support, 3 kill , 0 pp - U:013  [+40 exp]

Player 1 : United Kingdom
Killed: INF:185  TNK:15   RCN:13   AT:14   FLAK:27   FORT:46   ATY:48   AD:4    FTR:8    TB:10     Total: 370
Lost  : INF:5    ATY:2    FTR:1      Total: 8

BV 20
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  4 Leaders      Total :   2487 exp,     66 kill,      0 pp    Average:    622 exp,     17 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1496 exp,     96 kill,      0 pp    Average:   1496 exp,     96 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    758 exp,     32 kill,      0 pp    Average:    758 exp,     32 kill,      0 pp
Anti-tank      *   2 Units *  2 Leaders      Total :   1530 exp,     28 kill,      0 pp    Average:    765 exp,     14 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    721 exp,     12 kill,      0 pp    Average:    721 exp,     12 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    911 exp,      6 kill,      0 pp    Average:    911 exp,      6 kill,      0 pp
Fighter        *   3 Units *  3 Leaders      Total :   4227 exp,     76 kill,   1026 pp    Average:   1409 exp,     25 kill,    342 pp
* Summary:     *  13 Units * 13 Leaders      Total :  12130 exp,    316 kill,   1026 pp    Average:    933 exp,     24 kill,     79 pp


Player 1  United Kingdom   has 26 units total (core+aux):
Infantry :  9
Tank   :  3
Recon :  2
Anti-tank :  3
FlaK :  1
Fortification :  1
Artillery :  3
Air Defense :  1
Fighter :  3
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Moderator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #23 : Marzec 22, 2015, 01:08:21 »

Natomiast drugie opcje - to oczywiście błąd. Przy okazji nie wiem (bo kampanię mam spakowaną w archiwum)
czy tam jest ODZNACZONA opcja: "Friend Units ALSO block LOF (except if light special)".

Jeśli nie - bo kiedyś ją namiętnie zaznaczałem - to warto by ją ODZNACZYĆ w całej kampanii, bo teraz już od dawna
funkcjonuje strzelanie przez własne jednostki.

Coś nie dawało mi spokoju odnośnie powyżej zaproponowanej zmiany, więc zrobiłem testy. Okazało się że zmiana, którą zaproponowałeś a ja naniosłem do kampanii zmieniła zachowanie: poprzednio strzelanie przez własne jednostki było zabronione a obecnie jest dozwolone... O to chodziło?

Wynik testów:
Parametr Friend Units ALSO block LOF (except if light special)
   - nie ustawiony - mogę strzelać przez własne jednostki
   - Ustawiony - nie mogę strzelać

Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #24 : Marzec 22, 2015, 01:41:56 »

No tak - jeśli w poleceniu jest słowo "block" (blokuje), to zaznaczenie spowoduje właśnie potwierdzenie blokowania
strzału, a odznaczenie - uwolnienie strzału.

A chodziło o to, żeby było dozwolone.
Czyli, jeśli okienko jest odznaczone, słownie: PUSTE, to jest w porządku.

Albo jeszcze inaczej - zobacz na ten obrazek - bo ja to biorę wzrokowo. Pamiętam po prostu układ okienek
zaznaczonych. To jest schemat (baza), który staram się zachować W KAŻDEJ kampanii, W KAŻDYM scenariuszu.
Reszta jest ustawiana lub nie - w zależności od potrzeb scenariusza/kampanii.

Ale te ze zdjęcia - staram się aby były wspólne dla wszystkich.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Jaro
Moderator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #25 : Marzec 22, 2015, 02:11:10 »

No to już mi się wszystko składa  Smiley Dziękuję  Bow

Ps
Załączone opcje bardzo mi się przydadzą...  Evil Evil
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #26 : Marzec 16, 2016, 08:46:24 »

Niedawna gra kolegi Ponurego zainspirowała mnie do odświeżenia tej kampanii.

Opis zmian - wyedytowany w pierwszym poście.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #27 : Marzec 16, 2016, 09:35:02 »

Zaktualizowana kampania jest już do pobrania na stronie

http://www.opengeneral.pl/kampanie_v.html
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #28 : Marzec 22, 2016, 10:56:41 »

O, miło słyszeć, że się do czegoś przydałem Smiley Trzeba będzie kiedyś znowu zagrać, skoro tak.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #29 : Marzec 22, 2016, 11:22:42 »

Mnie również miło, dlatego zawsze apeluję o opisy i własne wrażenia.

Same raporty nie wystarczą. Oczywiście - są one minimum wymaganym do zaliczenia kampanii rankingowej, ale jeśli
taka gra ma być przydatna dla innych, a nie tyko dla mołojeckiej sławy, to przemyślenia własne są zawsze bezcenne.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.142 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.013s, 1q)