Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 21, 2021, 12:12:36 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kampania G11 "Złoto dla zuchwałych"  (Przeczytany 3331 razy)
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2566



WWW
« : Styczeń 14, 2016, 01:41:34 »

Kampania G11 "Złoto dla zuchwałych"

http://www.opengeneral.pl/kampanie_v.html

Do rankingu: od wersji 4.1

Któż tego nie oglądał !! Kampania tematyczna, wnosząca ducha rozrywki i zabawy do ponurego tematu wojny.
Czy będzie tutaj ten nierówny pojedynek Shermana z Tygrysem ... zagraj i się przekonaj Smiley

 Campaign: G11_kh * G11 ZŁOTO DLA ZUCHWAŁYCH v.4.1f
 # File            Scenario       Date           BV   V  TV    L  Map
 0 G11_KH00.scn    PORWANIE       Sep  5, 1944    1   1   1   Ls  arract.map *NF (#19)
 1 G11_KH01.scn    PRZESLUCHANIE  Sep  6, 1944    2   2   2   Ls  arract.map *NF (#19)
 2 G11_KH02.scn    WYPRAWA        Sep  8, 1944    3   3   3   Ls  waalwijk.map *NF (#636)
 3 G11_KH03.SCN    ODDBALL        Sep  9, 1944    4   4   4   Ls  falaise.map *NF (#350)
 4 G11_KH04.SCN    MOST           Sep 10, 1944    5   5   5   Ls  vistula.map *NF (#157)
 5 G11_KH05.scn    CLERMONT       Sep 11, 1944  Win Win Win   Ls  remagen.map *NF (#197)

Slot    ScenFile   ScenTitle       P1.Units P1.Army  P2.Stance     P2.Units P2.Army
0  G11_KH00.xscn   KIDNAPPING      4        426      Aggressive    8        368
1  G11_KH01.xscn   INTERROGATION   0        0        Aggressive    6        529
2  G11_KH02.xscn   EXPEDITION      2        348      Defensive     20       2190
3  G11_KH03.xscn   ODDBALL         4        709      Aggressive    19       1644
4  G11_KH04.xscn   BRIDGE          22       2721     Aggressive    38       4746
5  G11_KH05.xscn   CLERMONT        3        522      Defensive     6        663 
« Ostatnia zmiana: Styczeń 08, 2021, 06:40:46 wysłane przez Jaro » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
http://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2566



WWW
« Odpowiedz #1 : Luty 14, 2016, 09:08:35 »

Właśnie sobie rozegrałem tą kampanię i ma dwa postulaty zmiany w briefingach.

1. Obecnie dodatki pozwalają zakamuflować prestiż i pomimo ustawienia cap'u, teoretycznie byłoby możliwe posiadanie 5 jednostek (sprzedajemy dodatek, coś dostajemy na koniec bitwy i starcza na nową jednostkę). Wcześniej nie było to możliwe, więc może nie był potrzebny komunikat, że w całej kampanii będziemy mieli tylko 4 pkt. rozstawienia. Obecnie proponuję zamieścić taki dopisek w briefingu kampanii.

2. W drugim scenie, dałbym komunikat, że VH Niemców należy zająć dopiero w turach TV. Wiem, można to sprawdzić np. poprzez AAR, ale dla mniej obeznanych z grą, takie info jest konieczne. Dodatkowo, (albo alternatywnie) można by wprowadzić taki schemat, że jak zajmiemy VH Niemców w czasie na V, to nie przegrywamy, ale dostajemy komunikat że musimy tutaj uzyskać wynik TV i cofa nas do powtórnego zagrania tego scena. Może jeszcze komunikat w turze TV, że  przesłuchanie zakończone i teraz możemy uciekać (zająć VH Niemców) ?
Myślałem także czy nie lepiej zaproponować ustawienie warunków zwycięstwa na Hold VH, ale doszedłem do wniosku, że teraz AI bardzo dobrze się zachowuje, po pierwsze atakuje nasz VH, który musimy bronić, po drugie stara się zająć swój VH aby go bronić ... przy zmianach warunków może być inaczej, dlatego proponuje zostawić jak jest, ale dać komunikaty o których piszę wcześniej.


 
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
http://opengeneral.pl
Jaro
Moderator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1459


« Odpowiedz #2 : Luty 15, 2016, 08:18:39 »

Myślałem także czy nie lepiej zaproponować ustawienie warunków zwycięstwa na Hold VH, ale doszedłem do wniosku, że teraz AI bardzo dobrze się zachowuje, po pierwsze atakuje nasz VH, który musimy bronić, po drugie stara się zająć swój VH aby go bronić ... przy zmianach warunków może być inaczej, dlatego proponuje zostawić jak jest, ale dać komunikaty o których piszę wcześniej

Wydaje mi się, że śmiało można zmienić warunki zwycięstwa. AI powinno tak samo działać. Warto by to sprawdzić.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6937


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #3 : Luty 16, 2016, 09:19:49 »

Co do info w briefingach, to jak najbardziej, a co do dalszych modyfikacji, to nie grałem tej kampanii całe wieki i nie mam jak jej w tej chwili zagrać tak że zdaje się na Ciebie.

Oczywiście, że trick z wyjściem poprzez TV był sztucznym zabiegiem i gdzie się da POWINIEN być zastępowany przez warunek utrzymania heksów - no, chyba że - jak mówisz - AI lepiej gra po staremu....
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Jaro
Moderator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1459


« Odpowiedz #4 : Styczeń 08, 2021, 06:39:29 »

Zagrałem i poprawiłem:
- zablokowanie możliwości sprzedaży jednostek core
- recon dostał stałego leadera - Combat Support
- artyleria dostała stałego leadera devastating fire i dodatek amunicyjny (zmiany w efilu spowodowały, że jest mniej amunicji niż kiedyś)
- zresetowane ustawienia paliwa i amunicji do domyślnych
- w briefingu kampanii dopisałem info o limicie rozstawienia
- w pierwszym scenariuszu dodałem turę do BV (nie było szansy na BV)
- w drugim scenariuszu ustawiłam AI na agresywne i zmieniłem warunki zwycięstwa na utrzymanie hexów
- poprawione wartości prestiżu (zamiana) dla TV (miał 0) i Loss (miał 15)

Załączam wersję 4.1f i wysyłam do Kowdara
« Ostatnia zmiana: Styczeń 08, 2021, 06:49:25 wysłane przez Jaro » Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC