Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 16, 2024, 08:59:15 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kampania D09 "Azjatycka Strefa Pokoju i Dobrobytu"  (Przeczytany 12797 razy)
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« : Grudzień 10, 2019, 11:33:13 »

Kampania D09 "Azjatycka Strefa Pokoju i Dobrobytu"

http://www.opengeneral.pl/kampanie_vii.html

Mam przyjemność przedstawić kolejną konwersję z PeG.
Powinna się ta kampania podobać tym, którzy lubią Deltę. Zrobiła się z niej fajna kampania siłami specjalnymi,
lotnictwem, a także flotą. Trochę przypomina mi także W84 Niemiecki Korpus Pacyfiku w realiach XXI wieku.

Cóż to jeszcze napisać ...
Kampania tak jak ostatnio to robię bez autouzupełnienia, ale kasy jest dużo i powinno każdemu wystarczyć ...
W hexach są nagrody (jedna na bitwę) więc warto o nie powalczyć przynajmniej na początku, bo kilka z nich to jednostki jakich nie kupimy, a które znakomicie ułatwiają prowadzenie bitwy.
Z powyższego wynika, że te jednostki są podwójnie bezcenne ... bo nie można ich odtworzyć.
Początkowe bitwy wykorzystać należy na budowanie zrównoważonej armii i lotnictwa, a także floty przygotowując się na starcia z Amerykanami. Dopiero tam będzie trudniej ...
Straty - muszą być ... ja stosowałem taktykę walki ze wzajemnie wspierającymi się bateriami plot polegającą na poświęcaniu dwóch-trzech jednostek na wykrycie gdzie są te baterie i pozbawienie ich amunicji ... a potem wkraczały moje doświadczone lotnictwo szturmowe ... i tak co bitwa traciłem i kupowałem po dwie, trzy jednostki ...
Lotniska ... czasami mamy, czasami trzeba zbudować, czasami trzeba zdobyć, warto mieć lotniskowiec czasami, ale z Amerykanami to ryzyko, bo krążownik bije na 47 hexów ... więc łatwo stracić ...
Zwracam uwagę na OP z rakietami Harpoon ... to jest naprawdę świetna broń, gdy przeciwnik ma przewagę ... z dużej odległości im nic nie zagraża, a same wykończą co trzeba, tylko trzeba przeciwnika wykryć ...
No i bez specjalsów, wiele bitew w czasie na VH jest raczej nie do zrobienia ... trzeba potrafić wskoczyć w obszar pełen wroga ...

I to by było na tyle. Naprawdę ciekawie i przyjemnie mi się grało, tylko trzeba potrafić pogodzić się ze stratami (z czasem kupujemy doświadczone jednostki więc straty aż tak nie bolą jak jest kasa ).

Kampania wymaga co najmniej efile OpenGus 7.1.9

Przebieg kampanii:
Campaign: D09_azpp * D09 ASIAN ZONE OF PEACE AND PROSPERITY v.4.0
   File                 Scenario                      Date           BV   V  TV    L  Map
 0 D09_AZPP01.xscn      Bataan stop                   May  9, 2006    1   1   1   Ls  191.jpg
 1 D09_AZPP02.xscn      Japan flag over Luzon         May 17, 2006    2   2   2   Ls  248.jpg
 2 D09_AZPP03.xscn      Heroic defend of Corregidor   May 27, 2006    3   3   3   Ls  253.jpg
 3 D09_AZPP04.xscn      Fortress Manila               Jun 13, 2006    4   4   4   Ls  251.jpg
 4 D09_AZPP05.xscn      Desperate cry - Lingayen      Jun 26, 2006    5   5   5   Ls  102.jpg
 5 D09_AZPP06.xscn      Battle of Kuching             May 15, 2007    6   6   6   Ls  175.jpg
 6 D09_AZPP07.xscn      Parachutes over Selangor      Jul  8, 2007    7   7   7   Ls  244.jpg
 7 D09_AZPP08.xscn      Pinang. Fall of Malysia       Aug  9, 2007    8   8   8   Ls  75.jpg
 8 D09_AZPP09.xscn      Forlorn Singapore             Apr  3, 2008    9   9   9   Ls  71.jpg
 9 D09_AZPP10.xscn      Downfall of Singapore         May  6, 2008   10  10  10   Ls  74.jpg
10 D09_AZPP11.xscn      Airbase on Guam               Aug 17, 2010   11  11  11   Ls  101.jpg
11 D09_AZPP12.xscn      N.Mariana - Hell's vestibule  Aug 23, 2010   12  12  12   Ls  105.jpg
12 D09_AZPP13.xscn      Marshall - Devil's Ring       Sep 27, 2010   13  13  13   Ls  153.jpg
13 D09_AZPP14.xscn      Wake - Infernal task          Oct  3, 2010   14  14  14   Ls  200.jpg
14 D09_AZPP15.xscn      Instant thunder on Tarawa     Oct 14, 2010   15  15  15   Ls  120.jpg
15 D09_AZPP16.xscn      The walk on Fiji              Oct 27, 2010   16  16  16   Ls  246.jpg
16 D09_AZPP17.xscn      Decisive clash in Espiritu    Nov  5, 2010  Win Win Win   Ls  249.jpg

    ScenFile        ScenTitle                       P1.Units    P1.Army P2.Stance   P2.Units    P2.Army
0   D09_AZPP01.xscn Bataan stop                     4           4488    Defensive   40          14640
1   D09_AZPP02.xscn Japan flag over Luzon           2           3384    Defensive   39          14748
2   D09_AZPP03.xscn Heroic defend of Corregidor     3           1884    Defensive   58          19327
3   D09_AZPP04.xscn Fortress Manila                 22          20292   Defensive   100         51660
4   D09_AZPP05.xscn Desperate cry - Lingayen        1           3192    Defensive   70          28968
5   D09_AZPP06.xscn Battle of Kuching               12          15372   Defensive   100         57672
6   D09_AZPP07.xscn Parachutes over Selangor        23          27948   Aggressive  100         69228
7   D09_AZPP08.xscn Pinang. Fall of Malysia         0           0       Defensive   100         43932
8   D09_AZPP09.xscn Forlorn Singapore               0           0       Defensive   76          28944
9   D09_AZPP10.xscn Downfall of Singapore           1           1404    Defensive   99          44796
10  D09_AZPP11.xscn Airbase on Guam                 1           1392    Defensive   56          42876
11  D09_AZPP12.xscn N.Mariana - Hell's vestibule    0           0       Defensive   67          41012
12  D09_AZPP13.xscn Marshall - Devil's Ring         0           0       Defensive   72          38640
13  D09_AZPP14.xscn Wake - Infernal task            2           432     Defensive   88          50964
14  D09_AZPP15.xscn Instant thunder on Tarawa       5           9408    Defensive   94          68076
15  D09_AZPP16.xscn The walk on Fiji                11          14856   Defensive   108         83895
16  D09_AZPP17.xscn Decisive clash in Espiritu      1           270     Aggressive  111         94672



« Ostatnia zmiana: Sierpień 05, 2020, 10:19:03 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #1 : Styczeń 14, 2020, 05:26:11 »

Mam złe wieści.

Okazuje się, że przedobrzyłem z samolotami EF-4EJ (dostępne jako 'SEAD' w obecnej wersji).
Zasugerowałem się nazwą i pośpiesznie uznałem, że są równoważne amerykańskim Phantom'om w wersji Wild Weasel (EF-4C, EF-4D).
Niestety po głębszej analizie, okazało się, że są to zwykłe F-4EJ z dodanym zasobnikiem ECM i wyrzutnią chaff.
Raczej trudno je traktować jako pełnoprawne samoloty SEAD.

W rzeczywistości Japonia nie dysponuje samolotami, ani uzbrojeniem SEAD (działania SEAD są traktowane jako ofensywne, a więc niezgodne z japońska konstytucją).
Teoretycznie, w ostatnich latach Japonia zmieniła nieco interpretacje tych przepisów (może udzielić pomocy sojusznikowi), ale zakupy samolotu SEAD są dopiero planowane (trwają testy EA-18G Growler).

Mam wobec tego dylemat. W tej kampanii na pewno przydałby się samolot SEAD.  Nie mam wątpliwości że jest/byłyby bardzo użyteczny. Szczególnie po zmianach w ilości amunicji wyrzutni SAM.
Nie jestem tylko pewien jak się do tego zabrać.

Z punktu widzenia kampanii (fabuła) istnienie takiego sprzętu byłoby dość sensowne.
IMHO racjonalne byłoby gdyby Japonia planując działania ofensywne zaopatrzyła się w sprzęt SEAD, projektując własne lub importując zagraniczne uzbrojenie.

Pytanie tylko, czy potrzebne są "fikcyjne" jednostki, a jeśli tak, to czy koniecznie muszą być dostępne do zakupu?
Może wystarczy prototyp, otrzymywany w formie nagrody na początku kampanii?

Co o tym myślicie?
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Jaro
Moderator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #2 : Styczeń 14, 2020, 05:55:43 »

Jeśli taki samolot jest ważny to po jego utracie nie da się go odkupić. Nie wiem jak to wpłynie na grę. Misje SEAD mogą być ryzykowne. Może dodać front/frakcję?
W ostateczności można zabronić kupowania i albo przydzielić jako core albo dawać jako aux w poszczególnych bitwach.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #3 : Styczeń 14, 2020, 06:25:18 »

Jeśli taki samolot jest ważny to po jego utracie nie da się go odkupić. Nie wiem jak to wpłynie na grę. Misje SEAD mogą być ryzykowne.
Trudno powiedzieć. Kampania wymaga więcej testów.
Kowdar grał bez samolotów SEAD, i jakoś sobie poradził.
Primus71 testuje z dwoma 'EF-4EJ (SEAD)', ale jeszcze nie dotarł do walk z USA.  Przestarzałe EF-4EJ (GD=22) nieźle sprawdzają się przeciwko przestarzałym S-75M "Wołchow" (AA=22). W konfrontacji z systemami Patriot (AA=30+) sytuacja może się skomplikować.
Zapewne "fikcyjna" wersja Mitsubishi F-2 (GD=30), w wariancie SEAD, byłaby bardziej praktyczna.

Może dodać front/frakcję?
Problematyczne w przypadku nacji która z F/F na tą chwilę nie korzysta.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #4 : Styczeń 14, 2020, 06:28:39 »

Tak na boku, jak ja testowałem tą kampanię, to Japonia nie miała samolotów SEAD. Ale także wyrzutnie rakiet miały mniej amunicji ... zresztą ta kampania ma kilka takich dodatków, np. jako zdobycz w hexie otrzymuje się Harierra, aby wykorzystując jego zasięg i ruch fazowy wykrywać wrogie wyrzutnie ... (Japonia wówczas nie miała np. żadnych dronów, itp.), jego utrata także utrudnia kampanię.
Jak dla mnie mogę dodać taki samolot SEAD jako nagrodę w jakimś hexie ... i nalezy o niego dbać Smiley
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Primus71
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 970



« Odpowiedz #5 : Styczeń 14, 2020, 07:05:21 »

Jak dla razie EF-4EJ (SEAD) daje sobie radę ale nie jest to żadna rewelacja.
Jak się jakaś pelotka trochę okopie (zwłaszcza Wiesel 2 Ozelot ) to niestety bez zmiękczenia z działa prognozy mimo potężnego doświadczenia są tragiczne.
Ogólnie Japończykom brakuje zasięgu i to strasznie. Okręty też ie mogą strzelać do celów lądowych. Gdyby mieli jakiegoś podprowadzonego SCUDA oprócz MLRS to kto wie ale teraz zwłaszcza przy zwiększeniu amunicji pelotek bez SEAD ja za bardzo nie widzę taj kampanii.
Co do rodzaju to przed spotkaniem z USA to jest gdybanie jak dla mnie. Ale obawy mam solidne. Zwłaszcza że Partioty będą miły zwiększony zapas amunicji do 4.
Jak będę po to napiszę.
 
Zapisane

Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Primus71
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 970



« Odpowiedz #6 : Styczeń 14, 2020, 09:19:47 »

Właśnie gram scenariusz Guam i zwiększenie amunicji dla Patriot to jest masakra. Mogłem poświęcić dwa myśliwce na wystrzelanie przez Patrioty amunicji a później spróbować załatwić inne pelotki przy pomocy SEAD. Ale cztery samoloty to jest już problem.
Już kilka godzin pierwszą turę próbuję przejść ale zaczynam być zmęczony.
Zapisane

Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Jaro
Moderator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #7 : Styczeń 14, 2020, 09:43:29 »

Mnie się gra na wystrzelanie przeciwnika nie podoba. Raz, że nie zawsze mam co poświęcić (aux) a dwa że to kosztuje.
Ciekaw jestem jak w takiej sytuacji sprawdzą się samoloty SEAD (w bezpośrednim ataku na Partioty).
Tyle, że pewnie muszą je wszystkie zniszczyć za jednym razem albo atakować z hexa poza obszarem widoczności bo w następnej kolejce wróg się odgryzie.
W Delcie powoli minimalizuję lotnictwo bombowe a inwestuję w artylerię. Potestuję jeszcze F-16 SEAD po tym jak zdobędzie doświadczenie.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #8 : Styczeń 14, 2020, 10:00:00 »

Jak się jakaś pelotka trochę okopie (zwłaszcza Wiesel 2 Ozelot ) to niestety bez zmiękczenia z działa prognozy mimo potężnego doświadczenia są tragiczne.
Co do okopania pelotek, to chyba coś się rozbiegło.
Na pewno jakiś czas temu uzgodniłem z Gustlikiem, że samoloty Wild Weasel/SEAD będą ignorować okopanie.
Szczerze mówiąc, nie wiem co się stało. Wydawało mi się, że wprowadziłem tą zmianę. Albo się pomyliłem, albo coś się rozbiegło między wersjami.

Obejrzałem 'Wiesel 2' i jest raczej do poprawy. Parametry (GD=10 AD=9) niespecjalnie pasują od pojazdu o minimalnym opancerzeniu.

Ogólnie Japończykom brakuje zasięgu i to strasznie. Okręty też ie mogą strzelać do celów lądowych. Gdyby mieli jakiegoś podprowadzonego SCUDA oprócz MLRS to kto wie ale teraz zwłaszcza przy zwiększeniu amunicji pelotek bez SEAD ja za bardzo nie widzę taj kampanii.
Tak jak pisałem wcześniej, jestem skłony dodać Japończykom "fikcyjny" samolot SEAD, na potrzeby tej kampanii.
Prawdopodobnie będzie oparty o Mitsubishi F-2, więc co najmniej o generacje lepszy od EF-4EJ.
Całkowity brak SEAD raczej kampanii nie grozi.
Dyskusyjna jest głownie kwestia możliwości otwartego zakupu tego samolotu. Bardziej skłaniałbym się w kierunku jednorazowego prezentu.

Co do MLRS, to w nowszej wersji efila to 17-heksowe MLRS'y dostępne są do kupienia od 2010 roku, czyli tuż przed pojawieniem się amerykanów.
Coś o większym zasięgu trudno będzie wytłumaczyć fabularnie. Kraje kampanii takiego sprzętu nie używają, a relacje Japonii z krajami które mogłyby je sprzedać (Rosja, Chiny, Północna Korea) nie są najlepsze.
  
Właśnie gram scenariusz Guam i zwiększenie amunicji dla Patriot to jest masakra. Mogłem poświęcić dwa myśliwce na wystrzelanie przez Patrioty amunicji a później spróbować załatwić inne pelotki przy pomocy SEAD. Ale cztery samoloty to jest już problem.
Zwiększenie ilości amunicji w wyrzutniach SAM miało na celu wyeliminowanie dokładnie takiej taktyki (wystrzelanie amunicji).
Trzeba główkować inaczej.

Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #9 : Styczeń 14, 2020, 10:31:36 »

Ciekaw jestem jak w takiej sytuacji sprawdzą się samoloty SEAD (w bezpośrednim ataku na Partioty).
W kampaniach Gustlika zwykle występuje jedna "ciężka" wyrzutnia SAM, więc w bezpośrednim ataku sprawdzają się doskonale. Do tego są stworzone.
Samolot SEAD strzela pierwszy i jeśli nie trafią się bardzo kiepskie rzuty, to samolot zwykle zniszczy/ trwale stłumi wyrzutnie. Potem można ją dobić dowolnym samolotem.

W scenariuszu o którym pisze Primus71, mamy jednak do czynienia z trudniejsza sytuacją. Od początku scenariusza przeciwnik dysponuje dwiema wyrzutniami Patriot, wzajemnie się osłaniającymi. Każdy frontalny atak oznacza ciężkie straty.
Samolot SEAD w bezpośrednim ataku poniesie poważne straty od drugiego Patriota.

IHMO są dwie możliwości. Można zdecydować się na frontalny atak i pogodzić że stratami (podniesienie stanów samolotów może być dobrym pomysłem), albo uznać przewagę przeciwnika w powietrzu i starać się dobrać do pelotek w inny sposób (desant lądowy albo komandosi).

Podobne sytuacje są dość powszechne w "trudniejszych" kampaniach WW2. Na przykład, w kampanii W17 mamy scenariusz "Rajd na Sri Lankę" gdzie dwie wspierające się plotki '3.7 inch Mk.II' praktycznie eliminują możliwość ataku lotniczego, i zmuszają gracza do działań lądowych.

Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Primus71
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 970



« Odpowiedz #10 : Styczeń 14, 2020, 11:03:49 »

Dwa Patrioty o kilku mniejszych pelotkach wspierających jednego z nich nie wspominając. Ostrzał z dział wykluczony bo nie ma jak ich wystawić.
Desant specjalistów też odpada bo oba Patrioty pod osłoną kilku dział.
Zostaje atak lotniczy z świadomością poniesienie ciężkich strat. Tak ostatecznie zrobiłem. SEAD z liderem Resilience jakoś przetrwał bez większych strat.
Ale to było za którąś próbą rozegrania scenariusza. Jeśli byłem za podniesieniem liczy amunicji w pelotkch grając Deltę to teraz uważam że trzeba to jednak przemyśleć biorąc pod uwagę inne kampanie.
Zapisane

Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #11 : Styczeń 15, 2020, 04:53:58 »

Ale to było za którąś próbą rozegrania scenariusza. Jeśli byłem za podniesieniem liczy amunicji w pelotkch grając Deltę to teraz uważam że trzeba to jednak przemyśleć biorąc pod uwagę inne kampanie.
Musisz uwzględnić, że mamy dwa rodzaje kampanii. Są kampanie Gustlika, które są stworzone do rekreacyjnego grania "przy piwku, lub trzech" Wink, i są kampanie Kowdara które z założenia mają być trochę bardziej wymagające.

IMHO sytuacja którą opisałeś, wyglądała dokładnie tak jak powinna wyglądać w kampanii "nierekreacyjnej".
Zlikwidowanie dwóch, nawzajem się wspierających pelotek (i to pelotek z najwyższej półki jakościowej), moim zdaniem powinno się wiązać z istotnymi stratami. Nie dostrzegam tu problemu.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #12 : Styczeń 15, 2020, 05:18:14 »

Też bardzo nie lubię strat w jednostkach core Grin.
Ale tak jak napisał kolega Waldzios powinny być też kampanie, które stawiają trochę większe wymagania/ w których musimy się liczyć ze stratami/w których nie zawsze grając na 100% uzyskamy BV Smiley
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Primus71
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 970



« Odpowiedz #13 : Styczeń 15, 2020, 06:54:06 »

Rozumiem że są kampanie trudniejsze i łatwiejsze - zresztą dlatego z zasady gram w kampanie Gustlika. Zwracam tylko uwagę że zmiana liczby amunicji w Patriotach drastycznie ten poziom trudności w D09 podniosła. Jeśli przed zmianą straty mogły zamknąć się w wysokości ok. 3000 pkt prestiżu (dwa samoloty) to teraz wysokość gwałtownie może wzrosnąć, nawet dwukrotnie a tego dotychczasowy budżet kampanie nie przewiduje. A to jest pierwszy scenariusz z Partiotami. Nie wiem jeszcze co będzie dalej.
Zapisane

Jon Snow i Daenerys Targaryen zamordowani przez DD w 8 sezonie Gry o Tron. Pamiętamy!
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #14 : Styczeń 15, 2020, 07:27:24 »

Jeśli przed zmianą straty mogły zamknąć się w wysokości ok. 3000 pkt prestiżu (dwa samoloty) to teraz wysokość gwałtownie może wzrosnąć, nawet dwukrotnie a tego dotychczasowy budżet kampanie nie przewiduje.
To nie jest takie proste.
Kowdar testował kampanie bez samolotów SEAD i przy znacznie gorszym rozpoznaniu (bez AWACS'ów). To sporo zmienia.
Na pewno uwzględnił większe straty.

Nie można też zapominać, że zwiększenie amunicji patriotów działa w obie strony.
Patrioty gracza również zapewniają znacznie lepszą obronę plot. Co również przekłada się na wysokość strat.
Rożnicę zaobserwujesz gdy pojawi się większa gromadka amerykańskiego lotnictwa.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2020, 07:32:43 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Strony: [1] 2 3   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.097 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.008s, 1q)