Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Styczeń 19, 2021, 01:20:17 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Test - OpenTestCam Gustlik'a  (Przeczytany 27378 razy)
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6586



« Odpowiedz #30 : Lipiec 29, 2010, 12:38:16 »

A zatem dotarli biedni niemieccy chłopcy.  Troszkę bym dodał rozproszonych grupek, ew. dał jakiś limit na liczbę jednostek.  Liczba tur wypróbowana. Ledwo zdążyli. Scen ciekawy. Co zna;lazłem, to wybiłem, wiec pewnie coś jednak mi umknęło, bowiem grę normalnie zakończyłem- nagrodą jest czołgi dobrze, przede mną wschodnie hordy- tam tylko czołg. Smiley
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6586



« Odpowiedz #31 : Lipiec 29, 2010, 01:23:49 »

No i finał... Niestety tylko zwykłe, bo nie potrafiłem odnaleźć- chyba ukrytych VH-ów. zatem powiem tak, scenariusz dla mnie tak na poły udany, bo nie wiem nawet, gdzie miałbym szukać tych ukrytych pól. Żałuje, ze nie dokupiłem plotki, bym miał łatwiej, a tak postrzępili mi działa. Poniżej zapis armii tuż przed zakończeniem działań.

OpenGen 0.59o * (24 May 2010) *  Efile folder:e:\Moje dokumenty\Tomasz\P\Open General\
Campaign: OpenPG Test,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Rescue Mission , #0 , Brilliant Victory
 2   Escape , #1 , Brilliant Victory
 3   Gold Of The Reich , #2 , Brilliant Victory
 4   Line of Fire , #3 , Brilliant Victory
 5   Secret Base , #4 , Brilliant Victory
 6   Reinforcements , #5 , Brilliant Victory
 7   Two Ways , #6 , Victory
 8   Defend the City , #7 , Brilliant Victory
 9   Escape II , #8 , Brilliant Victory
10   The Canal , #9 , Brilliant Victory
11   Refugees , #10 , Brilliant Victory

Current scenario: V-Day , VH prestige is 480 ,  All hex prestige is: 720
Total army value: 3854 , Current prestige is 468
Prestige available on map yet is 400 pp ( 240 pp in VH to capture)
BV: Win , turn prestige: 90
V : Win , turn prestige: 90
TV: Win , turn prestige: 90
Ls: Loss , turn prestige: 90

Infantry
*  Ranger , Jeep ,Al rec. mov. , 5 bars , 537 exp , USA , 3/10 , Reconnaissance Movement , 12 kill , 0 pp (U:001)
*  Special Service , M5A1 [W] ,Zack , 2 bars , 209 exp , USA , 5/5 , 3 kill , 0 pp (U:003)
 Assault Eng. , M5A1 [W] ,Tim , 5 bars , 649 exp , USA , 5/10 , 9 kill , 444 pp (U:010)

Tank 
*  M45 Patton , , 2 bars , 254 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 0 pp (U:002)
*  M26 ,John sup.man. , 5 bars , 1174 exp , USA , 14/10 , Superior Maneuver , 113 kill , 0 pp (U:004)
*  M26 ,Clive , 4 bars , 453 exp , USA , 14/10 , 43 kill , 0 pp (U:011)
 M26 ,Brad , 4 bars , 499 exp , USA , 6/10 , 27 kill , 480 pp (U:012)

Recon
*  Staghound II ,Peter , 5 bars , 611 exp , USA , 5/10 , 14 kill , 0 pp (U:006)
 M6 Staghound , , 3 bars , 321 exp , USA , 5/10 , 2 kill , 192 pp (U:019)

Anti-Tank
*  M36 ,Henry first strike , 5 bars , 633 exp , USA , 10/10 , First Strike , 11 kill , 0 pp (U:007)

Artillery
*  M37 HMC ,Betty , 5 bars , 754 exp , USA , 15/10 , 5 kill , 0 pp (U:005)
 M12 ,Katty , 2 bars , 281 exp , USA , 12/10 , 2 kill , 504 pp (U:013)
 155mm M1 , M5 HS Tractor ,Maggy , 5 bars , 504 exp , USA , 14/10 , Aggressive Maneuver , 7 kill , 672 pp (U:015)
 M37 HMC , , 4 bars , 462 exp , USA , 14/10 , 0 kill , 571 pp (U:017)
*  T92 GMC , , 2 bars , 293 exp , USA , 12/10 , 5 kill , 0 pp (U:018)

Fighter
*  P-38J ,Perry skilled rec. , 5 bars , 1009 exp , USA , 15/10 , Skilled Reconnaissance , 5 kill , 0 pp (U:008)
*  P-47M ,Kriss All weather combat , 5 bars , 799 exp , USA , 15/10 , All Weather Combat , 14 kill , 0 pp (U:009)
*  F4U-4 Corsair ,Greg , 5 bars , 556 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 0 pp (U:014)

Tactical Bomber
 B-25H , , 5 bars , 577 exp , USA , 14/10 , All Weather Combat , 10 kill , 991 pp (U:016)

Killed: AD 34 ,  AT 26 ,  ATY 47 ,  INF 192 ,  REC 16 ,  TK 16 ,  FTR  4 ,  TB  3 ,  Total: 338
Lost  : AD  3 ,  AT  0 ,  ATY  2 ,  INF  6 ,  REC  0 ,  TK  0 ,  FTR  0 ,  TB  0 ,  Total:  11

BV 10
V   1
TV  0
L   0

Infantry *  3 Units * 1 Leaders
 Total :   1395 exp,     24 kill,    444 pp
Average:    465 exp,      8 kill,    148 pp
Tank   *  4 Units * 1 Leaders
 Total :   2380 exp,    187 kill,    480 pp
Average:    595 exp,     47 kill,    120 pp
Recon *  2 Units * 0 Leaders
 Total :    932 exp,     16 kill,    192 pp
Average:    466 exp,      8 kill,     96 pp
Anti-Tank *  1 Units * 1 Leaders
 Total :    633 exp,     11 kill,      0 pp
Average:    633 exp,     11 kill,      0 pp
Artillery *  5 Units * 1 Leaders
 Total :   2294 exp,     19 kill,   1747 pp
Average:    459 exp,      4 kill,    349 pp
Fighter *  3 Units * 2 Leaders
 Total :   2364 exp,     24 kill,      0 pp
Average:    788 exp,      8 kill,      0 pp
Tactical Bomber *  1 Units * 1 Leaders
 Total :    577 exp,     10 kill,    991 pp
Average:    577 exp,     10 kill,    991 pp
Summary * 19 Units * 7 Leaders
 Total :  10575 exp,    291 kill,   3854 pp
 Average:    557 exp,     15 kill,    203 pp


Player 1  USA   has 28 units total:
Infantry :  8
Tank   :  5
Recon :  3
Anti-Tank :  1
Artillery :  6
Air Defense :  1
Fighter :  3
Tactical Bomber :  1

Player 2  Germany, Waffen SS, Hungary   has 36 units total:
Infantry : 20
Recon :  1
Anti-Tank :  2
FlaK :  4
Artillery :  9


*   <- original core or experienced prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6937


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #32 : Lipiec 29, 2010, 02:16:41 »

Cytuj
czy tu są pola minowe, które są niewidoczne- 2 razy na coś takiego chyba wpadłem..

O ile pamiętam - pole minowe widać dopiero z sąsiedniego heksa i nie widzą go samoloty.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6937


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #33 : Lipiec 29, 2010, 02:22:42 »

Cytuj
No i finał... Niestety tylko zwykłe, bo nie potrafiłem odnaleźć- chyba ukrytych VH-ów

Nie ma tam nic ukrytego wszystkie są oflagowane. Obejrzyj sobie autosave'a - powinieneś mieć 6 zdobytych heksów na brylant. Skoro masz zwykłe, to znaczy że jeden Ci uciekł. Policz sobie ile zająłeś - nie licząc tego, który miałeś na starcie - bo on jest tylko dla Niemców do ew. zdobycia.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6586



« Odpowiedz #34 : Lipiec 29, 2010, 02:54:40 »

Zdobyłem te, co mogłem- 1# airfield (19,5), 2# city 25,14 (na wodzie...),  3# 32,11 city no jeszcze zwykły heks 31,17... Z domu wyślę Tobie save na pocztę...
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1103


« Odpowiedz #35 : Lipiec 29, 2010, 11:54:44 »

Jeśli włączona jest opcja zaawansowanych ustawień widzenia, to jednostki w miastach i lasach (a flaga pewnie jest w mieście), mogą być dostrzeżone wyłącznie z sąsiedniego heksa. A więc dookoła miasta masz rozpoznane, a samo miasto - nie.

Tyle, że ja miałem na myśli własne flagi.

Spróbuj z Shiftem - chociaż mnie już potem strzelały bez Shifta. Poza tym upewnij się, że ten heks, do którego strzelasz jest NAPRAWDE niewidoczny. Być może jest obserwowany przez jakąś inną jednostkę (np samolot) i po prostu nic na nim nie ma....

Bez shiftu nie strzela do pól rozpoznanych, ale także do tych rozpoznanych, do których ma zasięg ruchu. Z shiftem może strzelać do wszystkiego.

Bardzo ładne nowe ikonki na mapach. Na razie widziałem pole minowe i palące się miasta.
Czy punkt RH nie powinien być pozbawiony możliwości "widzenia"?
Czy jest planowane spolszczenie Open General?

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1103


« Odpowiedz #36 : Lipiec 30, 2010, 03:14:53 »

W teście udział wzięli:
OpenGen 0.59.v * (23 Jul 2010) *
Campaign: OpenPG Test,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Rescue Mission , #0 , Brilliant Victory
 2   Escape , #1 , Brilliant Victory
 3   Gold Of The Reich , #2 , Brilliant Victory
 4   Line of Fire , #3 , Brilliant Victory
 5   Secret Base , #4 , Brilliant Victory
 6   Reinforcements , #5 , Brilliant Victory
 7   Two Ways , #6 , Brilliant Victory
 8   Defend the City , #7 , Brilliant Victory
 9   Escape II , #8 , Brilliant Victory
10   The Canal , #9 , Brilliant Victory
11   Refugees , #10 , Brilliant Victory

Current scenario: V-Day , VH prestige is 480 ,  All hex prestige is: 720
Total army value: 5928 , Current prestige is 844
Prestige available on map yet is 240 pp ( 160 pp in VH to capture)
BV: Win , turn prestige: 90
V : Win , turn prestige: 90
TV: Win , turn prestige: 90
Ls: Loss , turn prestige: 90

Infantry
*  Ranger , Jeep , , 4 bars , 487 exp , USA , 7/10 , Bridging , 16 kill , 0 pp (U:002)
*  Arm. Infantry 44 , GMC , , 3 bars , 379 exp , USA , 4/10 , Aggressive Maneuver , 10 kill , 0 pp (U:003)
*  Special Service , M5A1 [W] , , 1 bars , 145 exp , USA , 5/5 , 3 kill , 0 pp (U:004)
 Assault Eng. , M5A1 [W] , , 4 bars , 489 exp , USA , 9/10 , 5 kill , 444 pp (U:011)
 Sappers , M39 [W] , , 2 bars , 281 exp , USA , 3/10 , 3 kill , 468 pp (U:023)

Tank 
*  Panther G , , 5 bars , 703 exp , USA , 9/10 , 39 kill , 0 pp (U:005)
*  King Tiger , , 5 bars , 502 exp , USA , 7/10 , 21 kill , 0 pp (U:014)
 M26A1E2 , , 2 bars , 256 exp , USA , 9/10 , 3 kill , 552 pp (U:099)

Recon
*  251/22 , , 5 bars , 699 exp , USA , 3/10 , Forest Camouflage , 13 kill , 0 pp (U:007)

Anti-Tank
*  M36 B1 , , 5 bars , 596 exp , USA , 6/10 , Determined Defense , 10 kill , 0 pp (U:008)
 M18 , , 4 bars , 424 exp , USA , 4/10 , Fire Discipline , 16 kill , 276 pp (U:012)

FlaK
 Flakpanzer IV Wirbelwind , , 3 bars , 312 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 276 pp (U:021)

Fortification
 Radar Station , , 1 bars , 190 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 348 pp (U:017)

Artillery
*  T19 HMC , , 4 bars , 488 exp , USA , 10/10 , 9 kill , 0 pp (U:006)
 M1 Long Tom , M2 , , 2 bars , 272 exp , USA , 9/10 , 7 kill , 552 pp (U:013)
 M12 , , 4 bars , 461 exp , USA , 10/10 , 7 kill , 420 pp (U:016)
*  T92 GMC , , 2 bars , 267 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 0 pp (U:018)

Air Defense
*  88mm FlaK 41 , , 1 bars , 179 exp , USA , 9/10 , 3 kill , 0 pp (U:001)
 90mm M2 , M2 , , 5 bars , 623 exp , USA , 10/10 , Resilience , 15 kill , 456 pp (U:010)

Fighter
*  P-38J , , 5 bars , 926 exp , USA , 10/10 , All Weather Combat , 16 kill , 0 pp (U:009)
*  F-82 Twin Mustang , , 4 bars , 494 exp , USA , 4/10 , 7 kill , 0 pp (U:020)
 P-47M , , 3 bars , 325 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 720 pp (U:022)

Tactical Bomber
 B-25H , , 5 bars , 517 exp , USA , 9/10 , 16 kill , 708 pp (U:015)
 B-25H , , 5 bars , 511 exp , USA , 8/10 , Skilled Reconnaissance , 6 kill , 708 pp (U:019)
*  F-15 Reporter , , 2 bars , 230 exp , USA , 5/10 , 0 kill , 0 pp (U:024)

Killed: AD 30 ,  AT 22 ,  ATY 45 ,  INF 161 ,  REC 12 ,  TK 13 ,  FTR  6 ,  TB  3 ,  Total: 292
Lost  : AD  3 ,  AT  0 ,  ATY  6 ,  INF  7 ,  REC  1 ,  TK  2 ,  FTR  1 ,  TB  0 ,  Total:  20

BV 11
V   0
TV  0
L   0

Infantry *  5 Units * 2 Leaders
 Total :   1781 exp,     37 kill,    912 pp
Average:    356 exp,      7 kill,    182 pp
Tank   *  3 Units * 0 Leaders
 Total :   1461 exp,     63 kill,    552 pp
Average:    487 exp,     21 kill,    184 pp
Recon *  1 Units * 1 Leaders
 Total :    699 exp,     13 kill,      0 pp
Average:    699 exp,     13 kill,      0 pp
Anti-Tank *  2 Units * 2 Leaders
 Total :   1020 exp,     26 kill,    276 pp
Average:    510 exp,     13 kill,    138 pp
FlaK *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    312 exp,      3 kill,    276 pp
Average:    312 exp,      3 kill,    276 pp
Fortification *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    190 exp,      0 kill,    348 pp
Average:    190 exp,      0 kill,    348 pp
Artillery *  4 Units * 0 Leaders
 Total :   1488 exp,     26 kill,    972 pp
Average:    372 exp,      7 kill,    243 pp
Air Defense *  2 Units * 1 Leaders
 Total :    802 exp,     18 kill,    456 pp
Average:    401 exp,      9 kill,    228 pp
Fighter *  3 Units * 1 Leaders
 Total :   1745 exp,     26 kill,    720 pp
Average:    582 exp,      9 kill,    240 pp
Tactical Bomber *  3 Units * 1 Leaders
 Total :   1258 exp,     22 kill,   1416 pp
Average:    419 exp,      7 kill,    472 pp
Summary * 25 Units * 8 Leaders
 Total :  10756 exp,    234 kill,   5928 pp
 Average:    430 exp,      9 kill,    237 pp

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6937


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #37 : Lipiec 30, 2010, 03:44:42 »

Hahaha!
Podoba mi się ta armia - oto czym skutkuje przeniesienie, na jeden scenariusz, Niemców na stronę "Allied" i niewyłączenie zakupów.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6586



« Odpowiedz #38 : Lipiec 30, 2010, 03:50:56 »

Mi też, miałem coś podobnego- niemieckie recony są najlepsze. Wink
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC