Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 19, 2024, 05:12:33 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 5 6 [7]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Test - W27 - Case Red  (Przeczytany 59475 razy)
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #90 : Grudzień 30, 2010, 07:38:32 »

Na stronie umieściłem wersję 1.2 konwersji niniejszej kampanii,
wyciągając wnioski z mojej gry i waszych raportów.
Mam nadzieję, że polepszyłem, a nie pogorszyłem ... ale to wyjdzie z czasem.
Najważniejsze zmiany:
- zrobiłem kampanię jako liniową od początku do końca
- pierwsze 3 sceny, plus 3 tury do każdego poziomu zwycięstwa
- od 6-7 scena, ograniczona (40-50%) ilość pkt (za tury)
- zamieniłem znaczną część T-34 na BT
- w pierwszym scenie gracz ma SH (a więc możliwość ew. sprzedania/dokupienia jedn. i ich rozstawienia)
- wprowadziłem mechanizm frontów, a więc nie będzie już możliwości zakupu jednostek DAK
- zmieniłem występujące w scenach jednostki DAK na zwykły Wermacht
- wyczyściłem błędy wagowe transportu
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #91 : Marzec 16, 2011, 08:25:46 »

Campaign: W27 CASE RED v.1.2,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%
OpenGen 0.66b * (10 Mar 2011)  Efile version: GusOpen Ver:1.3

Mimo, że kampania jest liniowa, jest dziwna kolejność scenariuszy.

Operation Fredericus.
Bardzo oryginalnie rozwiązany podział wojsk pierwotnych.

Konwersja zrobiona bardzo dobrze, gra się przyjemnie.
Myślałem, że natarcie przeciwnika nigdy się nie skończy. Gdy już straciłem nadzieje na ocalenie, to właśnie się skończyło.
Na szczęście, w porę odwróciłem 22 Pułk pancerny na właściwą drogę.
 
Sugestie natury ogólnej:
- przetłumaczyć briefing, bezwzględnie zawrzeć w nim warunki zwycięstwa (można stracić jeden początkowy VHeks, utrata obu powoduje porażkę);
- zdjąć opcje  Reinforces arrive when player is active;
- obniżyć Basic Strenght wszystkich jednostek komputera i własnych aux.

Sugestie natury szczegółowej:
- samoloty mają źle naliczoną amunicje i są okopane;
- armata z pola 29,23 nie posiada nazwy;
- można bardziej urozmaicić artylerie przeciwnika, kilka 22mm M-30 wymienić na słabsze modele.

Pozdrawiam, Czata
« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2011, 10:48:54 wysłane przez czata » Zapisane
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #92 : Marzec 17, 2011, 08:50:01 »

Napisałem, że jest błędne paliwo w samolotach. To nieprawda. W grze jest w porządku. Za to Suite pokazuje źle.

Case Red (#2).
Dalej zastanawiające są pola rozstawienia, wymagające rozdzielenia sił podstawowych.

Uwagi standardowe, drobne:
- niepotrzebne okopanie samolotów;
- włączona opcja Reiforces arrives when player is active (przy konwersjach, bezwzględnie do wyłączenia);
- zawyżony BS (w scenariuszach defensywnych musi być zmniejszony).

Trzecie bataliony w pułkach 82 i 327 można zmienić na pionierów.

O ile kampania nie jest na faktach i OdB jest historyczne, można urozmaicić wojska komputera. Cześć piechoty Strelkovy 41 wymienić na Prizywniki lub Opoloczenije, ze dwa T-34/76D przerobić na T-26, jednego 76mm ZIS-3 AT na 76,2mm ob.27, jeden 25mm SPAA na 25mm 72-K, ze trzy 122mm M-30 na jakieś słabsze modele, podobnie samoloty. Chodzi o to, żeby komputer nie miał jedynie jednostek z górnej półki.

Do przemyślenia jest także wzmocnienie sił pierwotnych. Przede wszystkim dodanie, względnie zamienienie, transportu na samochody.

Komputer nie ma SHeksa, ale przy tej ilości prestiżu, to dobry pomysł.

Sam scenariusz nie jest łatwy. Obrona jest dobrze przygotowana, a kontrataki, nawet pojedynczymi czołgami, bardzo groźne.

Tak na marginesie, gdyby nie szansa na prototypy, to gra nie zachęca do BV. Lepiej grać do samego końca. Bo dłuższa gra, to większa możliwość zdobycia małych flag, a i za tury może coś wpadnie.
JC jest ustawiony dość surowo i nie ma szans na premie. Ośmielę się napisać więcej, JC jest bez sensu. No chyba, że gracz zdecyduje się wydawać absolutnie cały prestiż na uzupełnianie i upgrade. Ale nawet i to nie zagwarantuje premii za zwycięstwa. Dla przykładu, premia za zwycięstwo w pierwszym scenariuszu jest większa, niż Player Cap w następnym! Końcowy PC wynosi 5300 (po 22 scenariuszach)! Dla porównania sześcioscenariuszowa kampania W01 ma końcowy PC 5000.

Jest błąd w chronologii scenariuszy. Licząc od scenariusza 07 kolejność jest następująca:
07, 08, 05, 13, 12, 14, 18, 15, dalej bez znaczenia.
Powinno być:
07, 18, 08, 05, 12, 14, 13, 15. Szczególnie przestawienie 18 jest ważne, bo jest we wcześniejszym miesiącu i może mieć wpływ na pojawianie się jednostek.

OpenGen 0.66b * (10 Mar 2011)  Efile version: GusOpen Ver:1.3

Played Scenarios:
 1   Operation Fredericus (#1) , #0 , Victory
 2   Case Red (#2) , #1 , Tactical Victory

Total army value: 564 , Current prestige is 1200

Infantry
*  Wehr. Infanterie 38 , Pferde , 208/79 , 1 bars , 119 exp , Germany , 10/10 , 4 kill , 0 pp (U:001)
*  Wehrmacht Inf. mot. , Ford , 194/71 , 1 bars , 127 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 0 pp (U:004)
*  Wehr. Infanterie 38 , Pferde , 1/305 , 1 bars , 185 exp , Germany , 10/10 , 6 kill , 0 pp (U:005)
*  Kradschutzen , 1/6A , 2 bars , 218 exp , Germany , 10/10 , 6 kill , 0 pp (U:006)

Tank 
*  Pz IVF2 , 1/6A , 1 bars , 155 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 0 pp (U:007)

Recon
 250/8 ,  , 0 bars , 52 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 204 pp (U:012)

Anti-Tank
 Sd Kfz 8/Flak 18 ,  , 1 bars , 135 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 360 pp (U:011)

Artillery
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 1/294 , 1 bars , 140 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 0 pp (U:002)
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 1/297 , 2 bars , 200 exp , Germany , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 1 kill , 0 pp (U:003)

Air Defense
*  37mm FlaK , Wagon , 1/6A , 1 bars , 137 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 0 pp (U:008)

Fighter
*  Fw-190A-3 , 1Ft/4AF , 2 bars , 235 exp , Germany , 10/10 , Combat Support  , 9 kill , 0 pp (U:009)

Tactical Bomber
*  Ju-87D , 2TB/4AF , 3 bars , 308 exp , Germany , 10/10 , 4 kill , 0 pp (U:010)

Killed: AD 10 ,  AT 11 ,  ATY 19 ,  INF 61 ,  REC  4 ,  TK 23 ,  FTR  6 ,  TB  4 ,  Total: 138
Lost  : AD  2 ,  AT  4 ,  ATY  4 ,  INF 29 ,  REC  3 ,  TK  1 ,  FTR  0 ,  TB  0 ,  Total:  43

BV  0
V   1
TV  1
L   0

Infantry *  4 Units * 0 Leaders
 Total :    649 exp,     18 kill,      0 pp
Average:    162 exp,      5 kill,      0 pp
Tank   *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    155 exp,      3 kill,      0 pp
Average:    155 exp,      3 kill,      0 pp
Recon *  1 Units * 0 Leaders
 Total :     52 exp,      3 kill,    204 pp
Average:     52 exp,      3 kill,    204 pp
Anti-Tank *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    135 exp,      0 kill,    360 pp
Average:    135 exp,      0 kill,    360 pp
Artillery *  2 Units * 1 Leaders
 Total :    340 exp,      2 kill,      0 pp
Average:    170 exp,      1 kill,      0 pp
Air Defense *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    137 exp,      0 kill,      0 pp
Average:    137 exp,      0 kill,      0 pp
Fighter *  1 Units * 1 Leaders
 Total :    235 exp,      9 kill,      0 pp
Average:    235 exp,      9 kill,      0 pp
Tactical Bomber *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    308 exp,      4 kill,      0 pp
Average:    308 exp,      4 kill,      0 pp
Summary * 12 Units * 2 Leaders
 Total :   2011 exp,     39 kill,    564 pp
 Average:    168 exp,      3 kill,     47 pp

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #93 : Marzec 18, 2011, 11:07:19 »

Napisałem, że jest błędne paliwo w samolotach. To nieprawda. W grze jest w porządku. Za to Suite pokazuje źle.

Małe info:

Taki objaw jest przy globalnych zmianach jednostek przy konwersji.
Wówczas np. paliwo zostaje z poprzedniej jednostki.
Aby niepoprawiać tego indywidualnie dla każdej jednostki, korzystam z opcji gry (Patch 2.x),
aby stany paliwa były resetowane do ustawień efila.
Podobnie jest z amunicją.
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #94 : Marzec 21, 2011, 08:59:24 »

Kupyansk (#3)
Zabrakło mi niewiele. Może, gdybym miał więcej szczęścia, to dałbym radę BV. Ale ja nie mam szczęścia w tej grze.

Proponowane zmiany:
Niemcy:
- jeden recon na lepszy;
- dołożyć ze dwa flaki MG;
- jedną 15 sFH18 na 15 K18;
Rosja:
- trzy Strelkovy 41 na Opoloczenije, następne trzy na Prizywniki;
- KW-I/41 sto punktów i jedną belkę doświadczenia mniej lub CS równe 7;
- obie 76mm ZIS-3 AT na 76mm F-22 AT;
- cztery 122mm M-30 na 120mm M1938.

Jako wsparcie są Rumuni. Jeśli już są, to można dodać ich przedstawicieli. Ze dwie piechoty i jakąś artylerię.

Do przemyślenia są też DHeksy. Może zabrać je z prawej strony, a dołożyć z lewej. W miejsce usuniętych DHeksów z prawej strony, można dać Rumunów.

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #95 : Marzec 22, 2011, 08:34:19 »

Demjansk (#5)
Świetny scenariusz, bardzo dynamiczny.

W zasadzie, do akceptacji. Dla bezpieczeństwa, dobrze obniżyć BS.

Żeby nieco urozmaicić jednostki można:
Niemcy:
- artylerie z pól 32,10; 30,21 oraz 13,07 zamienić na cięższą, najlepsza będzie 10.5 sK18;
- flak z 14,18 na SdKfz 7/1;

Rosja:
- kilka Strelkovy 41 na jakieś słabsze modele;
- T-34/76D z pola 40,05 na BT-7;
- 76mm ZIS-3 A z 19,10 na 76mm F-22 AT;
- 122mm M-30 z pól 20,12 oraz 25,28 na 120mm M1938.
I tyle.

OpenGen 0.66b * (10 Mar 2011)  Efile version: GusOpen Ver:1.3

Played Scenarios:
 1   Operation Fredericus (#1) , #0 , Victory
 2   Case Red (#2) , #1 , Tactical Victory
 3   Kupyansk (#3) , #2 , Victory
 4   Demjansk (#5) , #4 , Brilliant Victory

Total army value: 1896 , Current prestige is 298

Infantry
*  FJ Sturmpioniere , 208/79 , 1 bars , 131 exp , Germany , 10/10 , 4 kill , 0 pp (U:001)
*  FJ Sturmpioniere , 251/1 [W] , 194/71 , 1 bars , 180 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 0 pp (U:004)
*  Wehr. Infanterie 38 , Pferde , 1/305 , 2 bars , 278 exp , Germany , 10/10 , 6 kill , 0 pp (U:005)
*  Kradschutzen , 1/6A , 3 bars , 345 exp , Germany , 10/10 , 10 kill , 0 pp (U:006)
 Pioniere , 251/1 [W] ,  , 0 bars , 56 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 360 pp (U:015)

Tank 
*  Pz IVF2 , 1/6A , 3 bars , 300 exp , Germany , 10/10 , 13 kill , 0 pp (U:007)
 Pz IVF2 ,  , 0 bars , 52 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 288 pp (U:014)

Recon
 250/8 ,  , 0 bars , 84 exp , Germany , 10/10 , 7 kill , 204 pp (U:012)

Anti-Tank
 Sd Kfz 8/Flak 18 ,  , 3 bars , 312 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 360 pp (U:011)
*  StuG IIIG ,  , 0 bars , 0 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 0 pp (U:016)

Artillery
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 1/294 , 2 bars , 208 exp , Germany , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 3 kill , 0 pp (U:002)
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 1/297 , 2 bars , 289 exp , Germany , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 3 kill , 0 pp (U:003)
 21 cm K38 , SdKfz 9 ,  , 0 bars , 76 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 684 pp (U:013)

Air Defense
*  SdKfz 7/2 , 1/6A , 2 bars , 224 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 0 pp (U:008)

Fighter
*  Fw-190A-3 , 1Ft/4AF , 3 bars , 358 exp , Germany , 10/10 , Combat Support  , 13 kill , 0 pp (U:009)

Tactical Bomber
*  Ju-87D , 2TB/4AF , 4 bars , 409 exp , Germany , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 6 kill , 0 pp (U:010)

Killed: AD 18 ,  AT 19 ,  ATY 37 ,  INF 106 ,  REC  7 ,  TK 33 ,  FTR 13 ,  TB  8 ,  Total: 241
Lost  : AD  4 ,  AT  7 ,  ATY  8 ,  INF 42 ,  REC  5 ,  TK  2 ,  FTR  0 ,  TB  0 ,  Total:  68

BV  1
V   2
TV  1
L   0

Infantry *  5 Units * 0 Leaders
 Total :    990 exp,     23 kill,    360 pp
Average:    198 exp,      5 kill,     72 pp
Tank   *  2 Units * 0 Leaders
 Total :    352 exp,     16 kill,    288 pp
Average:    176 exp,      8 kill,    144 pp
Recon *  1 Units * 0 Leaders
 Total :     84 exp,      7 kill,    204 pp
Average:     84 exp,      7 kill,    204 pp
Anti-Tank *  2 Units * 0 Leaders
 Total :    312 exp,      1 kill,    360 pp
Average:    156 exp,      1 kill,    180 pp
Artillery *  3 Units * 2 Leaders
 Total :    573 exp,      7 kill,    684 pp
Average:    191 exp,      2 kill,    228 pp
Air Defense *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    224 exp,      1 kill,      0 pp
Average:    224 exp,      1 kill,      0 pp
Fighter *  1 Units * 1 Leaders
 Total :    358 exp,     13 kill,      0 pp
Average:    358 exp,     13 kill,      0 pp
Tactical Bomber *  1 Units * 1 Leaders
 Total :    409 exp,      6 kill,      0 pp
Average:    409 exp,      6 kill,      0 pp
Summary * 16 Units * 4 Leaders
 Total :   3302 exp,     74 kill,   1896 pp
 Average:    206 exp,      5 kill,    119 pp

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #96 : Marzec 22, 2011, 01:30:33 »

Może dzisiaj, maks. za dwa dni, opublikuję tą kampanie jako wersję 2.0 do gry "rankingowej".
Więc jak chcesz, możesz poczekać z graniem już do wersji ostatecznej.
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #97 : Marzec 23, 2011, 08:20:06 »

Volchansk (#4).
Oryginalność DHeksów ciąg dalszy.
Jako wsparcie są Węgrzy. Są ich przedstawiciele. Sensacja, kupuję sobie węgierski sprzęt!

Kampania podoba mi się coraz bardziej. Scenariusz bez zarzutu, do akceptacji.

Pozdrawiam, Czata

PS. Kończę, bo jest już wersja rankingowa.
Zapisane
Strony: 1 ... 5 6 [7]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.082 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.007s, 1q)