Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 19, 2024, 02:51:48
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
(Moderatorzy:
kowdar
,
Waldzios
) >
Test - US Army ver. 0.9.
Strony:
1
[
2
]
3
4
...
7
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Test - US Army ver. 0.9. (Przeczytany 50441 razy)
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Test - US Army ver. 0.9.
«
Odpowiedz #15 :
Październik 10, 2010, 12:58:00 »
No to Afryka za mną, Fondouk to było piekło... Ilość liderów niech zaświadczy o determinacji i zapale obrońców... Ulepszyłem piechotę, myśliwca i tyle...
OpenGen 0.60.b * (5 Oct 2010) * Efile folder:D:\Nowy OG\ * Efile version:GusOpen Ver:0.8
Campaign: US Army Campaign, * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Port Lyautey , #0 , Brilliant Victory
2 Maknassy , #1 , Brilliant Victory
3 Fondouk , #2 , Brilliant Victory
Current scenario: Raid To Messina , VH prestige is 160 , All hex prestige is: 320
Total army value: 960 , Current prestige is 201
Prestige available on map yet is 320 pp ( 160 pp in VH to capture)
if BV: +850, Salerno Breakout , cap 6500, 18 turn prestige: 110
if V : +680, Salerno Breakout , cap 6500, 18 turn prestige: 110
if TV: +400, Salerno Breakout , cap 6500, 18 turn prestige: 110
if Ls: +150, Salerno Breakout , cap 6500, 18 turn prestige: 110
Infantry
* Mountain Engineers , GMC , 1inf. , 1 bars , 169 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp (U:001)
* Ranger , Jeep , Inf.5 , 1 bars , 181 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp (U:002)
* Ranger , Jeep , Inf.3 , 1 bars , 128 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp (U:003)
* Assault Eng. , M3 , 2inf. infiltr.tact. , 1 bars , 190 exp , USA , 10/10 , Infiltration Tactics : Ignores the effects of entrenchments and acts as bridge , 1 kill , 0 pp (U:004)
* Sappers , GMC , Inf.4 Saperzy , 1 bars , 150 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp (U:005)
* HQ Unit , M3 , , 2 bars , 280 exp , USA , 10/1 , 0 kill , 0 pp (U:008)
Tank
* M4A3 , 1TB Inf.tact. , 3 bars , 351 exp , USA , 10/10 , Infiltration Tactics : Ignores the effects of entrenchments and acts as bridge , 22 kill , 0 pp (U:007)
Recon
M6 Staghound , R1z , 1 bars , 119 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 192 pp (U:016)
Anti-Tank
M10 , 1AT , 1 bars , 182 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 240 pp (U:013)
FlaK
* MG 50 cal. , GMC , Flak2 shock t. , 1 bars , 174 exp , USA , 10/10 , Shock Tactics : Inflicts suppression lasting the entire turn , 2 kill , 0 pp (U:010)
* M16 , Flak1 , 1 bars , 155 exp , USA , 11/10 , 2 kill , 0 pp (U:012)
Artillery
* 155mm M1 , M5 HS Tractor , 2Art. , 2 bars , 210 exp , USA , 12/10 , 1 kill , 0 pp (U:006)
155mm M1 , M5 HS Tractor , 1Art. resilence , 1 bars , 136 exp , USA , 11/10 , Resilience : Harder to destroy unit , 0 kill , 528 pp (U:015)
Air Defense
* 40mm Bofors , GMC , AD1 , 2 bars , 290 exp , USA , 12/10 , 2 kill , 0 pp (U:011)
Fighter
* P-38J , FG1 c.s. , 3 bars , 314 exp , USA , 10/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 5 kill , 0 pp (U:009)
Killed: AD 10 , AT 4 , ATY 13 , INF 27 , REC 4 , TK 5 , FTR 3 , TB 0 , Total: 66
Lost : AD 1 , AT 1 , ATY 1 , INF 5 , REC 0 , TK 0 , FTR 0 , TB 0 , Total: 8
BV 3
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Test - US Army ver. 0.9.
«
Odpowiedz #16 :
Październik 10, 2010, 02:33:02 »
Mogę prosić także o raporty n/t ilości kolejek?
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Test - US Army ver. 0.9.
«
Odpowiedz #17 :
Październik 10, 2010, 03:13:42 »
W pierwszym scenie pokpiłem sprawę, więc na styk, drugi- 10
, Fandouk- turę, no może dwie mógłbym mniej. Tylko, że zawsze walczę do końca.
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Test - US Army ver. 0.9.
«
Odpowiedz #18 :
Październik 10, 2010, 05:21:08 »
No i pięknie musiałem od nowa rozegrać, bo mi się zachciało porządkować savy, a już miałem lidera. Nic to, teraz ckm i piechotę- inżynierów wrzuciłem na samolot i poczyniłem desant. Udany jak pod Arnhem- ckm już jest na 2/10, inżynierowie bronią się dzielnie. Oby... M-10 przeżył= 1/10 interwencje recona i piechoty... Czyli nic nie zaoszczędziłem prestiżu... Co za ofensywa. Scen super- jednoste.k okopanych nie atakuję, szkoda czasu. Tylko ta cholerna 15-stka mi w porcie wylądowała w 6 turze... W efekcie musiałem cofać jedną piechotę. Wieczorem dokończę, albo oni mnie...
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Test - US Army ver. 0.9.
«
Odpowiedz #19 :
Październik 10, 2010, 08:03:56 »
Dla mnie są tu małe przegięcia- jeżeli mój recon nie widzi posterunku zasięg wzroku 4 z dwóch heksów, to jak posterunek widzi działo z odległości???
ps. a to me wojska przed zajęciem VH: dla porównania, jak mocno ten scen mi obciąży budżet...
Infantry
* Mountain Engineers , GMC , , 1 bars , 175 exp , USA , 7/10 , 2 kill , 0 pp (U:001)
* Ranger , Jeep , , 2 bars , 231 exp , USA , 4/10 , First Strike : Unit fires first if initiative is won , 2 kill , 0 pp (U:002)
* Airborne Eng , , 1 bars , 166 exp , USA , 6/10 , 1 kill , 0 pp (U:003)
* Assault Eng. , M3 , , 2 bars , 230 exp , USA , 3/10 , Infiltration Tactics : Ignores the effects of entrenchments and acts as bridge , 3 kill , 0 pp (U:004)
* Sappers , GMC , , 1 bars , 191 exp , USA , 5/10 , 1 kill , 0 pp (U:005)
* HQ Unit , M3 , , 2 bars , 280 exp , USA , 10/1 , 0 kill , 0 pp (U:008)
Tank
* M4A3 , , 5 bars , 531 exp , USA , 12/10 , Infiltration Tactics : Ignores the effects of entrenchments and acts as bridge , 38 kill , 0 pp (U:007)
Recon
M6 Staghound , , 2 bars , 269 exp , USA , 6/10 , 2 kill , 192 pp (U:016)
Anti-Tank
M10 , , 2 bars , 227 exp , USA , 3/10 , 3 kill , 240 pp (U:013)
FlaK
* MG 50 cal. , Jeep , , 2 bars , 205 exp , USA , 2/10 , Shock Tactics : Inflicts suppression lasting the entire turn , 2 kill , 0 pp (U:010)
* M16 , , 1 bars , 195 exp , USA , 6/10 , 2 kill , 0 pp (U:012)
Artillery
* 155mm M1 , M5 HS Tractor , , 3 bars , 300 exp , USA , 12/10 , 2 kill , 0 pp (U:006)
155mm M1 , M5 HS Tractor , , 1 bars , 187 exp , USA , 11/10 , Resilience : Harder to destroy unit , 1 kill , 528 pp (U:015)
Air Defense
* 40mm Bofors , GMC , , 3 bars , 325 exp , USA , 12/10 , 3 kill , 0 pp (U:011)
Fighter
* P-38J , , 4 bars , 410 exp , USA , 3/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 6 kill , 0 pp (U:009)
Killed: AD 13 , AT 6 , ATY 19 , INF 41 , REC 5 , TK 5 , FTR 4 , TB 1 , Total: 94
Lost : AD 1 , AT 1 , ATY 1 , INF 5 , REC 0 , TK 0 , FTR 0 , TB 0 , Total: 8
«
Ostatnia zmiana: Październik 10, 2010, 08:25:59 wysłane przez zsamot
»
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Test - US Army ver. 0.9.
«
Odpowiedz #20 :
Październik 10, 2010, 09:23:36 »
Cytuj
Dla mnie są tu małe przegięcia- jeżeli mój recon nie widzi posterunku zasięg wzroku 4 z dwóch heksów, to jak posterunek widzi działo z odległości???
Bo jednostek ukrytych w mieście nie widać, zanim nie podejdzie się na 1 hex. Natomiast z miasta mogą obserwować teren dookoła. Jak to w życiu....
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Test - US Army ver. 0.9.
«
Odpowiedz #21 :
Październik 11, 2010, 12:28:46 »
Ale gdzie jest to do sprawdzenia, że tą opcję włączyłeś? Czyli moja jednostka OKOPANA będzie mniej widoczna?
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Test - US Army ver. 0.9.
«
Odpowiedz #22 :
Październik 11, 2010, 12:45:38 »
Cytuj
Ale gdzie jest to do sprawdzenia, że tą opcję włączyłeś?
http://www.forum.gildiageneralow.pl/opengen/ustawienia-openpg/0/
Cytuj
Czyli moja jednostka OKOPANA będzie mniej widoczna?
Czasem mam ochotę pieprznąć tym wszystkim. Czy ja gdzieś napisałem, że: "okopana"?
"Bo jednostek ukrytych
w mieście
nie widać"
W MIEŚCIE!!!!!!!!!
«
Ostatnia zmiana: Październik 11, 2010, 12:50:09 wysłane przez Gustlik
»
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Test - US Army ver. 0.9.
«
Odpowiedz #23 :
Październik 11, 2010, 07:16:43 »
No to proszę wyjaśnij mi poniższe pytanie, może niejasno zadane uprzednio...
Miałem na myśli okopaną piechotę w mieście=> okopana mam na myśli stojącą parę kolejek, nie zaś ustawioną na okopanie na starcie. Czy grając daną jednostką mogę obniżyć jej widzialność??? Nie chodzi mi np. o lidera forest camouflage.
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Test - US Army ver. 0.9.
«
Odpowiedz #24 :
Październik 11, 2010, 08:21:52 »
Nigdzie nie napisałem, że okopanie ma jakikolwiek związek z tym, czy jednostkę widać. Okopać się można wszędzie. A schować jednostkę można wchodząc do lasu, albo do miasta. WCHODZĄC - i już.
Nie żadne: "parę kolejek".
Nie wiem jak to jaśniej wytłumaczyć. Nie wiem skąd Ci przyszło do głowy jakieś "okopanie" (na starcie, czy nie na starcie).
WCHODZAC, tak - po prostu. Tak jak się wchodzi za szafę.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Test - US Army ver. 0.9.
«
Odpowiedz #25 :
Październik 11, 2010, 08:36:13 »
Ok, po prostu powiem Tobie, że ta reguła najwyraźniej nie działa poprawnie- stąd nie rozumiem Twego poddenerwowania mymi pytaniami. Uważam, że nie są całkiem głupie, czy przypadkowe.
Pierwszy z brzegu przypadek (nomen omen
)- podjeżdżam reconem pod miasto- widzę z 2 heksów oddział, innym razem=> aura ta sama, oddział recon też=> widzę z jednego...
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
czata
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1097
Odp: Test - US Army ver. 0.9.
«
Odpowiedz #26 :
Październik 11, 2010, 10:07:24 »
Volturno.
Na początku udało mi się stworzyć kilka kotłów. Po ich przejściu pozornie było spokojniej. Ale ten spokój ma za zadanie uśpienie czujności (moją czujność uśpiło), bo potem jest znowu groźne.
Trochę miałem stracha, gdy już wszystkie flagi były w moim zasięgu. Nagle, na spalonym (dosłownie: za linią moich wojsk) pojawił się wrogi recon. Wolałem szybko zakończyć scenariusz.
BV zdobywa się łatwo.
Czy w październiku, na tamtym obszarze, śnieg jest częstym zjawiskiem?
W pewnym momencie zaatakowałem wrogi recon o sile 4 po kolei sześcioma jednostkami. Najpierw trzy artylerie, potem CKM i dwie piechoty. Za każdym razem prognoza wynosiła 1-0 dla mnie. Gdy opadł kurz, dowódca przeciwnika śmiał mi się w twarz. Nadal stała tam jednostka o sile 4. Normalnie, łapy opadają.
Gram z włączoną opcją "Show spotteg hexes on map". Czasami zdarza się, że na początku swojej tury widzę dość duży obszar z pojedynczymi polami zakrytymi. I w tych polach często stoi przeciwnik. Czy to możliwe, żeby komputer podglądał moje "lornetki" i na nie reagował? Jeśli tak, to byłby poważny błąd gry!
Pozdrawiam, Czata
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Test - US Army ver. 0.9.
«
Odpowiedz #27 :
Październik 11, 2010, 11:12:04 »
Cytuj
Czy w październiku, na tamtym obszarze, śnieg jest częstym zjawiskiem?
Pogoda, historycznie rzecz biorąc, była fatalna - cały czas. Nie wiem dlaczego komputer wybrał śnieg, ale to się da sprawdzić, a nawet ustawić.
Cytuj
Nadal stała tam jednostka o sile 4. Normalnie, łapy opadają.
A pamiętasz może, który to był recon? Wystarczy jak mi powiesz czy czterokołowy PSW, czy większy - ośmiokołowy.
Chyba przesadziłem z doświadczeniem. A propos jakie doświadczenie miały (tak na oko), atakujące go jednostki?
Cytuj
Czy to możliwe, żeby komputer podglądał moje "lornetki" i na nie reagował? Jeśli tak, to byłby poważny błąd gry!
Tej opcji nigdy nie używałem, więc nie będę się wypowiadał.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Test - US Army ver. 0.9.
«
Odpowiedz #28 :
Październik 11, 2010, 12:22:07 »
PS: Sprawdziłem te recony PSW221/28 - mają 4 i 5 belek, więc jak trafiłeś na 5 belkowego, to jest to całkiem możliwe, zwłaszcza jeśli były ze dwie belki różnicy, do tego pogoda przeszkadzała atakującym a teren mu sprzyjał w obronie.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Greg
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 536
Odp: Test - US Army ver. 0.9.
«
Odpowiedz #29 :
Październik 11, 2010, 02:03:16 »
Cytat: Gustlik Październik 11, 2010, 08:21:52
WCHODZAC, tak - po prostu. Tak jak się wchodzi za szafę.
Bo do szafy lepiej nie wchodzić, tam można wylądować w lesie i spotkać fauna
Zapisane
Nowa strona OG
http://opengeneral.strefa.pl
Strony:
1
[
2
]
3
4
...
7
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...