Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 20, 2024, 02:37:12 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2 3 ... 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Test - H01 Guderian's Gambit  (Przeczytany 51485 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« : Luty 22, 2011, 08:43:31 »

To pierwsza moje konwersja kampanii.

Od dawna miałem wielki podziw dla tego dzieła, więc się zdecydowałem, choć kampania była na pisana na PG2
i efil Adlera i tylko ta konfiguracja pozwala wycisnąć z niej maksimum atrakcji. No, ale czasy PG2 się skończyły
zatem mam nadzieję, że po kilku testach nadamy jej nowy blask.

Swoich raportów na razie nie będę publikował, bo już za długo w nią gram i mogłyby być nieobiektywne, poza
tym zbyt szybko odsłoniłyby różne niespodzianki.

Po konwersji kampania została przetestowana przez mnie do 18-go scenariusza włącznie.

Campaign: H01_gg * H01 GUDERIAN'S GAMBIT
 # File                 Scenario                                           Date           BV   V  TV    L  Map
 0 H01_gg00.scn         Gambit                                             Sep  1, 1939    1   1   1    1  GRDZIADZ.MAP *NF (#357) SSI-type
 1 H01_gg01.scn         Battle of Wizna                                    Sep  7, 1939    2   2   2    2  BIALYSTK.MAP *NF (#387) SSI-type
 2 H01_gg02.scn         Bialystok                                          Sep 11, 1939    3   3   3   Ls  BIALYSTK.MAP *NF (#387) SSI-type
 3 H01_gg03.scn         Brest                                              Sep 14, 1939    4   4   4   Ls  H01_BREST.MAP *NF (#458) SSI-type
 4 H01_gg04.scn         Chelm                                              Sep 18, 1939    5   5   5    5  CHELM.MAP *NF (#582) SSI-type
 5 H01_gg05.scn         Break to Sedan                                     May 10, 1940    6   6   6    6  ARDENNE3.map *NF (#167) SSI-type
 6 H01_gg06.scn         Sedan Bridgehead                                   May 13, 1940    7   7   7    6  H01_SEDAN40.MAP *NF (#136) SSI-type
 7 H01_gg07.scn         De Gaulle's Counter-Attack                         May 16, 1940    8   8   8   Ls  H01_LAON.MAP *NF (#133) SSI-type
 8 H01_gg08.scn         Amiens                                             May 20, 1940    9   9   9    9  AMIENS40.MAP *NF (#583) SSI-type
 9 H01_gg09.scn         The Channel Ports                                  May 21, 1940   10  10  10   10  H01_ENGLAND.MAP *NF (#60) SSI-type
10 H01_gg10.scn         Advance to Dunkirk                                 May 25, 1940   11  11  11   11  KORSUN.MAP *NF (#182) SSI-type
11 H01_gg11.scn         Gambit Barbarossa                                  Jun 22, 1941   12  12  12   12  H01_BREST2.MAP *NF (#458) SSI-type
12 H01_gg12.scn         2 Army Encirclement                                Jun 24, 1941   13  13  13   13  MINSKWEST.MAP *NF (#683) SSI-type
13 H01_gg13.scn         Race to Smolensk                                   Jul  1, 1941   14  14  14   Ls  H01_MOGILEV2.MAP *NF (#233) SSI-type
14 H01_gg14.scn         Smolensk-Drive to Yelnya                           Jul 20, 1941   15  15  15   Ls  YELNYA.MAP *NF (#135) SSI-type
15 H01_gg15.scn         Yeremenko's Stab                                   Aug 30, 1941   16  16  16   Ls  GOMEL.MAP *NF (#684) SSI-type
16 H01_gg16.scn         Collision at Konotop                               Sep  4, 1941   17  17  17   Ls  H01_KONOTOP.MAP *NF (#278) SSI-type
17 H01_gg17.scn         The Ring of Steel                                  Sep 13, 1941   18  18  18   18  H01_LOKHVITSA.MAP *NF (#685) SSI-type
18 H01_gg18.scn         Operation Typhoon-Breakthrough at Bryansk          Sep 30, 1941   19  19  19   Ls  H01_BRYANSK.MAP *NF (#686) SSI-type
19 H01_gg19.scn         Operation Typhoon-Battle of Mtsensk                Oct 10, 1941   20  20  20   Ls  H01_MTSENSK.MAP *NF (#687) SSI-type
20 H01_gg20.scn         Operation Typhoon-Tula and Beyond                  Nov 10, 1941   21  21  21   21  H01_TULASOTH.MAP *NF (#690) SSI-type
21 H01_gg21.scn         Operation Typhoon-Attack of the Siberians          Dec  1, 1941   22  22  22   22  H01_TULASOTH2.MAP *NF (#690) SSI-type
22 H01_gg22.scn         Operation Typhoon-Called Off                       Dec 16, 1941  Win Win Win   Ls  H01_MTSENSK2.MAP *NF (#687) SSI-type

Summary of maps needed
h01_bryansk.map(#686)
h01_brest2.map(#458)
h01_mogilev2.map(#233)
bialystk.map(#387)
h01_tulasoth2.map(#690)
h01_laon.map(#133)
gomel.map(#684)
minskwest.map(#683)
yelnya.map(#135)
h01_sedan40.map(#136)
ardenne3.map(#167)
h01_brest.map(#458)
h01_tulasoth.map(#690)
grdziadz.map(#357)
h01_mtsensk2.map(#687)
chelm.map(#582)
h01_mtsensk.map(#687)
h01_england.map(#60)
h01_lokhvitsa.map(#685)
korsun.map(#182)
h01_konotop.map(#278)
amiens40.map(#583)

« Ostatnia zmiana: Luty 22, 2011, 10:48:25 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #1 : Luty 22, 2011, 08:49:31 »

Kampania dostępna tutaj: http://www.opengeneral.pl/kampanie_iv.html

Gustlik do przebiegu kampanii użyj przycisku "Tekst preformatowany" - będzie czytelniej.

(Edit by Gustlik) - dzięki
« Ostatnia zmiana: Luty 22, 2011, 09:56:44 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #2 : Luty 22, 2011, 08:50:04 »

Kampania Guderian's Gambit, obejmuje działania niemieckich jednostek
na frontach: polskim, francuskimi  wschodnim od września 1939, do grudnia 1942.


Gracz rozpoczyna od małej grupy 4-5 jednostek, której działania nalezy ściśle
zaplanować, a kończy na prowadzonych z rozmachem działaniach duzych formacji.
Wiele scenariuszy wymaga działań na dwóch, albo trzech kierunkach jednocześnie,
a kluczem - prawie zawsze - jest szybkość. Posiłki nieprzyjaciela zaplanowane są
bardzo sprtynie i często mozna dać się zaskoczyć atakiem z flanki, albo z tyłu.

Kampania jest liniowa, a część scenariuszy dopuszcza porażkę.

Zmiany w stosunku do oryginału:

Ponieważ kampania była napisana na efil Adlera i grę PG2, musiała zostać skonwertowana
nie tylko na innego efila, ale i na nowy silnik gry - OpenGen, W tej sytuacji efekt
końcowy, w sposób oczywisty, nieco różni się od oryginału.

Podstawowe róznice:

Ponieważ kampania zmusza gracza do używania - na różnych etapach - różnej taktyki i
sposobu działania, uznałem ją za znakomity materiał szkoleniowy dla początkujących
graczy. Dlatego wartość JC jest tak podwyższona, aby zapewnić mozliwość grania na
prestiżu zwiększonym do 200%  

Ze względu na możliwą (a nawet pewną) różnicę w zachowaniu i taktyce komputera
zrezygnowałem z części limitów rozstawienia, aby nie okazało się, że pewne scenariusze
są w OG nie do wygrania. Wymusiła to także zmiana efila. Np: kiedyś jednostka mostowa
i inżynierska to był jeden batalion, dziś trzeba użyć dwóch. Zmieniło się także
zastosowanie pól minowych, artylerii plot oraz zasad ruchu w różnym ternie.

Limity rozstawienie, generalnie rzecz biorąc, funkcjonują do czasu Barbarossy -
później już nie.  

Briefingi są przetłumaczone i należy je czytać uważnie! Niestety, z braku czasu nie
byłem w stanie przetłumaczyć ich tak dokładnie jak na to zasługują - zwałaszcza ich
background historyczny, ale starałem się zawrzeć w nich wszystkie podstawowe informacje
dotyczące samej rozgrywki.

Należy zwracać także uwagę na komunikaty "kolejkowe"!

Gustlik 2011

Autorzy oryginału:

Doug Hone
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #3 : Luty 23, 2011, 01:11:52 »

Polska cześć kampanii skończona. Scenariusze są krótkie i dosyć łatwe ale bardzo ciekawe, naprawdę super kampania.
Dwa razy wpakowałem się artyleria na pola minowe, stratami się nie przejąłem ale wyjechać stamtąd nie mogłem, to bug czy tak ma być?

OpenGen 0.66 * (20 Feb 2011) *  Efile folder:E:\gry\OpenGEN\  * Efile version:GusOpen Ver:1.0
Campaign: H01 GUDERIAN'S GAMBIT,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Gambit , #0 , Brilliant Victory
 2   Battle of Wizna , #1 , Brilliant Victory
 3   Bialystok , #2 , Brilliant Victory
 4   Brest , #3 , Brilliant Victory
 5   Chelm , #4 , Brilliant Victory

Current scenario: Break to Sedan,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 640
Total army value: 4212 , Current prestige is 1629
AI stance is Defensive
if BV: +350, Sedan Bridgehead , cap 9800, 12 turns prestige: 180
if V : +250, Sedan Bridgehead , cap 9800, 15 turns prestige: 225
if TV: +100, Sedan Bridgehead , cap 9800, 18 turns prestige: 270
if Ls: +0, Sedan Bridgehead , cap 9800, 18 turns prestige: 270

Infantry
 Kradschutzen ,  , 2 bars , 250 exp , Germany , 10/10 , 5 kill , 120 pp (U:004)
 Pioniere , Opel Blitz ,  , 3 bars , 323 exp , Germany , 10/10 , 4 kill , 300 pp (U:009)
 Sturmpioniere 38 , Opel Blitz ,  , 2 bars , 263 exp , Germany , 10/10 , First Strike  , 4 kill , 228 pp (U:012)
 Sturmpioniere 38 , 251/1 [W] ,  , 1 bars , 167 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 288 pp (U:014)

Tank 
 Pz IVD ,  , 3 bars , 333 exp , Germany , 10/10 , 14 kill , 240 pp (U:002)
 Pz IVD ,  , 2 bars , 223 exp , Germany , 10/10 , 5 kill , 240 pp (U:003)
*  Pz IVD ,  , 3 bars , 346 exp , Germany , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 10 kill , 0 pp (U:011)

Recon
 PSW 232 ,  , 2 bars , 243 exp , Germany , 10/10 , 4 kill , 240 pp (U:005)
 PSW 232 ,  , 1 bars , 142 exp , Germany , 10/10 , Resilience  , 1 kill , 240 pp (U:016)

Artillery
 10.5 sK18 , Opel Blitz ,  , 3 bars , 325 exp , Germany , 10/10 , 4 kill , 312 pp (U:006)
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 241 exp , Germany , 10/10 , 4 kill , 516 pp (U:013)

Fighter
*  Bf-109T-1 ,  , 2 bars , 275 exp , Germany , 10/10 , Resilience  , 3 kill , 0 pp (U:007)
 Bf-109E-1 ,  , 1 bars , 113 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 408 pp (U:015)

Tactical Bomber
 Fi 156 ,  , 2 bars , 212 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 240 pp (U:001)
 Ju-87B ,  , 2 bars , 217 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 420 pp (U:008)
 Ju-87B ,  , 4 bars , 439 exp , Germany , 10/10 , Fire Discipline  , 3 kill , 420 pp (U:010)
*  Ju-87D/T ,  , 1 bars , 130 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 0 pp (U:017)

Killed: AD 10 ,  AT  2 ,  ATY  7 ,  INF 46 ,  REC  2 ,  TK  4 ,  FTR  3 ,  TB  0 ,  Total:  74
Lost  : AD  0 ,  AT  0 ,  ATY  0 ,  INF  0 ,  REC  0 ,  TK  0 ,  FTR  0 ,  TB  0 ,  Total:   0

BV  5
V   0
TV  0
L   0
Zapisane

Nie bo nie Smiley
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #4 : Luty 23, 2011, 01:24:07 »

Cytuj
Dwa razy wpakowałem się artyleria na pola minowe, stratami się nie przejąłem ale wyjechać stamtąd nie mogłem

Jeśli za polem minowym było "ROUGH", to najpierw musisz zlikwidować pole, bo rzeczywiście utkniesz. Zwłaszcza pod Wizną.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
CrissRS
Gość
« Odpowiedz #5 : Luty 23, 2011, 10:12:36 »

Gambit za mną. Bardzo przyjemnie BV w 12 turze. Nagrodę wymienię na coś bardziej przydatnego.
OpenGen 0.66 * (20 Feb 2011) *  Efile folder:C:\Documents and Settings\GAMART\Moje dokumenty\Wózek\OpenGeneral\  * Efile version:GusOpen Ver:1.0
Campaign: H01 GUDERIAN'S GAMBIT,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Gambit , #0 , Brilliant Victory , score:52
--
Campaign score: 52  *  Average: 52

Current scenario: Battle of Wizna,  VH prestige is 400 ,  All map prestige is: 400
Total army value: 1200 , Current prestige is 700
AI stance is Defensive
if BV: +450, Bialystok , cap 3800, 16 turns prestige: 320
if V : +250, Bialystok , cap 3800, 18 turns prestige: 360
if TV: +150, Bialystok , cap 3800, 21 turns prestige: 420
if Ls: +0, Bialystok , cap 3800, 21 turns prestige: 420

Tank 
 Pz IVD , I/Pz Rgt 5/3.Pz Brigd/3. Pz Div , 0 bars , 68 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 240 pp (U:001)
 Pz IVD , I/Pz Rgt 6/3.Pz Brigd/3. Pz Div , 1 bars , 108 exp , Germany , 10/10 , 4 kill , 240 pp (U:002)

Artillery
 10.5 sK18 , Opel Blitz , I/Art Rgt 75/3. Pz Div , 0 bars , 60 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 312 pp (U:003)

Fighter
 Bf-109E-1 ,  , 0 bars , 83 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 408 pp (U:004)

Tactical Bomber
*  Fi 167 (t) ,  , 0 bars , 59 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 0 pp (U:005)

Killed: AD  0 ,  AT  1 ,  ATY  1 ,  INF  6 ,  REC  0 ,  TK  1 ,  FTR  1 ,  TB  0 ,  Total:  10
Lost  : AD  0 ,  AT  0 ,  ATY  0 ,  INF  1 ,  REC  0 ,  TK  0 ,  FTR  0 ,  TB  0 ,  Total:   1

BV  1
V   0
TV  0
L   0

W briefingu przed Wizną jest mała literówka  Beilsk.
« Ostatnia zmiana: Luty 23, 2011, 10:15:46 wysłane przez CrissRS » Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #6 : Luty 23, 2011, 10:17:20 »

A GDZIE masz piechotę Huh??
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #7 : Luty 23, 2011, 10:33:44 »

Jak Gambit- to poświecił pionki na rzecz figur. Wink
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
CrissRS
Gość
« Odpowiedz #8 : Luty 23, 2011, 10:42:51 »

A GDZIE masz piechotę Huh??

Już mam. Jak skończę Białystok to wkleję raport.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #9 : Luty 23, 2011, 11:10:04 »

Mała podpowiedź - pod Wizną, czołgi są akurat NAJMNIEJ potrzebne.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
CrissRS
Gość
« Odpowiedz #10 : Luty 23, 2011, 11:19:01 »

Mała podpowiedź - pod Wizną, czołgi są akurat NAJMNIEJ potrzebne.

Mnie tam czołgami bardzo się dobrze grało, właściwie piechotę tylko raz użyłem.  Za to przydała by się jakaś dobra firma do budowy dróg Grin
Zapisane
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #11 : Luty 23, 2011, 11:37:09 »

Mała podpowiedź - pod Wizną, czołgi są akurat NAJMNIEJ potrzebne.
Mnie się bardzo przydały, jak zwykle szły przodem, za to saperzy okazali się niewypałem bo pole minowe za rzeką uniemożliwiało przejazd. Poza tym pól minowych nie usuwałem bo szkoda mi było czasu.

Cytuj
Dwa razy wpakowałem się artyleria na pola minowe, stratami się nie przejąłem ale wyjechać stamtąd nie mogłem

Jeśli za polem minowym było "ROUGH", to najpierw musisz zlikwidować pole, bo rzeczywiście utkniesz. Zwłaszcza pod Wizną.

faktycznie dookoła było ROUGH i FOREST, co ciekawe pod Wizną można się wycofać artylerią z pola minowego na rzekę

jeszcze mała uwaga miałem ciekawą sytuację, kiedy nadlatywałem samolotem nad CKM to on go przechwytywał ale że samolot był nad nim to również strzelał, a po tym mogłem jeszcze zaatakować bunkier na tym samym heksie. W ten sposób zlikwidowałem jeden CKM pod Wizyną, zanim zniszczyłem bunkier.
« Ostatnia zmiana: Luty 23, 2011, 12:05:48 wysłane przez majerek » Zapisane

Nie bo nie Smiley
CrissRS
Gość
« Odpowiedz #12 : Luty 23, 2011, 12:31:01 »

Bialystok - tylko TV bo nie zauważyłem, że trzeba jeszcze zająć Pohrnicnaja.
Moje siły przed rozstawieniem.

OpenGen 0.66 * (20 Feb 2011) *  Efile folder:C:\Documents and Settings\GAMART\Moje dokumenty\Wózek\OpenGeneral\  * Efile version:GusOpen Ver:1.0
Campaign: H01 GUDERIAN'S GAMBIT,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Gambit , #0 , Brilliant Victory , score:52
 2   Battle of Wizna , #1 , Brilliant Victory , score:52
 3   Bialystok , #2 , Victory , score:31
--
Campaign score: 135  *  Average: 45

Current scenario: Brest,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 160
Total army value: 3540 , Current prestige is 50
AI stance is Defensive
if BV: +250, Chelm , cap 7550, 15 turns prestige: 225
if V : +150, Chelm , cap 7550, 18 turns prestige: 270
if TV: +50, Chelm , cap 7550, 22 turns prestige: 330
Ls: Loss , turn prestige: 330

Infantry
 Schutzen , Opel Blitz , I/Schütz Rgt 3/Schütz Brigd 3/3 Pz Div , 1 bars , 159 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 180 pp (U:007)
 Pioniere , Opel Blitz ,  , 1 bars , 115 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 300 pp (U:009)
 Sniper , Opel Blitz ,  , 1 bars , 142 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 240 pp (U:010)
 FJ Sturmpioniere , Opel Blitz ,  , 0 bars , 99 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 336 pp (U:049)

Tank 
 Pz IVD , I/Pz Rgt 5/3.Pz Brigd/3. Pz Div , 2 bars , 252 exp , Germany , 10/10 , 10 kill , 240 pp (U:001)
 Pz IVD , I/Pz Rgt 6/3.Pz Brigd/3. Pz Div , 2 bars , 278 exp , Germany , 10/10 , 7 kill , 240 pp (U:002)
 Pz IVD ,  , 0 bars , 99 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 240 pp (U:048)

Recon
 PSW 232 ,  , 1 bars , 151 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 240 pp (U:011)

Anti-Tank
 8.8 FlaK36 ATG , Opel Blitz ,  , 1 bars , 129 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 288 pp (U:008)

Artillery
 10.5 sK18 , Opel Blitz , I/Art Rgt 75/3. Pz Div , 2 bars , 204 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 312 pp (U:003)
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , II/Art Rgt 75/3. Pz Div , 1 bars , 173 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 516 pp (U:006)

Fighter
 Bf-109E-1 ,  , 1 bars , 196 exp , Germany , 10/10 , 4 kill , 408 pp (U:004)

Tactical Bomber
*  Ju-87B ,  , 3 bars , 309 exp , Germany , 10/10 , 4 kill , 0 pp (U:005)

Killed: AD  6 ,  AT  1 ,  ATY  5 ,  INF 24 ,  REC  0 ,  TK  1 ,  FTR  3 ,  TB  0 ,  Total:  40
Lost  : AD  0 ,  AT  0 ,  ATY  0 ,  INF  3 ,  REC  0 ,  TK  1 ,  FTR  0 ,  TB  0 ,  Total:   4
Zapisane
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #13 : Luty 23, 2011, 12:37:47 »

OpenGen 0.66 * (20 Feb 2011)  Efile version: GusOpen Ver:1.0
Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Kiedyś grałem oryginał (powinien być chyba nawet mój opis gdzieś na forum). Zobaczymy , jak będzie teraz.

Gambit.
Na początku zacząłem się ... śmiać. Zostałem mianowany dowódcą korpusu, a do mojej dyspozycji dano dwie zapyziałe jednostki.

Zaintrygowało mnie pojawianie się jednostek niemieckich. Szedłem drogą Koronowo - Pamiętowo - Tuchola - Świękatowo - Świecie. W związku z tym, wyprzedził moje główne wojska 3 Pułk Pancerny i II/69/20th Inf(XIX). Kusząca jest szczególnie ta pierwsza jednostka, jest szybka i chce się nią mknąć do przodu. Może dać je odrobinę później? Dla odmiany, jednostki na północy mogłyby się pokazywać szybciej.

Dziwne też są płatności za heksy. Płatne są dwie duże flagi i jedna mała. Czemu tak?

Infantry
 MG Schutzen , Opel Blitz ,  , 0 bars , 99 exp , Germany , 6/10 , 0 kill , 204 pp (U:033)
Tank 
 Pz IVD ,  , 0 bars , 46 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 240 pp (U:030)
Recon
 PSW 232 ,  , 0 bars , 44 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 240 pp (U:031)
Artillery
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 0 bars , 63 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 516 pp (U:032)

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #14 : Luty 23, 2011, 12:39:43 »

jeszcze mała uwaga miałem ciekawą sytuację, kiedy nadlatywałem samolotem nad CKM to on go przechwytywał ale że samolot był nad nim to również strzelał, a po tym mogłem jeszcze zaatakować bunkier na tym samym heksie. W ten sposób zlikwidowałem jeden CKM pod Wizyną, zanim zniszczyłem bunkier.
No bo flak/ ckm zawsze zareaguje, czasem ze szkodą dla siebie. Wink
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Strony: [1] 2 3 ... 7   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.094 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.013s, 1q)