Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Marzec 29, 2024, 09:45:23
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
(Moderatorzy:
kowdar
,
Waldzios
) >
Test - H01 Guderian's Gambit
Strony:
1
[
2
]
3
4
...
7
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Test - H01 Guderian's Gambit (Przeczytany 50949 razy)
CrissRS
Gość
Odp: Test - H01 Guderian's Gambit
«
Odpowiedz #15 :
Luty 23, 2011, 01:03:34 »
Cytat: czata Luty 23, 2011, 12:37:47
Gambit.
Na początku zacząłem się ... śmiać.
Ja też, miały być dywizje a tu prawie nic. Może by choć jakiś sztab dla gracza. Przyzwyczaiłem do niego. Bez sztabu jakoś tak nieswojo
Brześć- BV trzy tury przed końcem, mogło być pięć ale postanowiłem pobawić się z 30 dywizją.
Zamiast się pchać wzdłuż linii kolejowej, poszedłem na kierunek Balava-Zabinka. Następnie rozdzieliłem swoje siły. Część poszła na Kobryń a reszta na Brześć. Pod samą twierdzą byłem w 5 lub 6 turze. Swoją drugą to czym Polacy oddychali w cytadeli? Tak ich tam upchałeś Gustliku że pewnie zabrakło im miejsca na powietrze
«
Ostatnia zmiana: Luty 23, 2011, 01:15:23 wysłane przez CrissRS
»
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Test - H01 Guderian's Gambit
«
Odpowiedz #16 :
Luty 23, 2011, 03:16:44 »
Cytuj
Ja też, miały być dywizje a tu prawie nic.
A nie jest tam napisane przypadkiem tak:
Gracz rozpoczyna od małej grupy 4-5 jednostek, której działania nalezy ściśle zaplanować,
??
Cytuj
Może by choć jakiś sztab dla gracza.
Szczerze mówiąc, czekałem tylko kiedy to pytanie padnie (choć myślałem, że Zsamot będzie pierwszy), ale skoro autor kampanii nie chciał, to ja nie będę zmieniał. Poza tym trzeba by w zasadzie od nowa napisać dwa pierwsze sceny. Tam każda jednostka może coś zmienić - czasem dużo.
Cytuj
Płatne są dwie duże flagi i jedna mała. Czemu tak?
Nie potrafiłem rozgryźć tego planu, więc zostawiłem jak było. Tak jest już do końca. Nie wiem dlaczego prestiż jest rozłożony tak, a nie inaczej.
Mimo wszystko, to nie jest MOJA kampania - to tylko "przekład".
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
majerek
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 838
Odp: Test - H01 Guderian's Gambit
«
Odpowiedz #17 :
Luty 24, 2011, 01:18:24 »
W briefingu przed scenariuszem Break to Sedan jest napisane że uderzy silna ale niewielka grupa rozpoznawcza w sile brygady (8 batalionow)" a jest 9 miejsc do rozstawienia
Sedan Bridgehead - Sporo się działo, teraz już z premedytacją nadlatuje myśliwcami nad CKM przykryte bunkrami (ze skutkiem dla mnie raczej zawsze korzystnym). W 10 kolejce mogłem mieć BV i zajęte wszystkie płatne flagi, ale poczekałem do końca i przybyło mi jeszcze dwóch liderów.
Zapisane
Nie bo nie
czata
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1097
Odp: Test - H01 Guderian's Gambit
«
Odpowiedz #18 :
Luty 24, 2011, 08:36:42 »
Battle of Wizna.
Jedna, mała uwaga. Informacja o sposobie otworzenia drogi dla sił głównych jest ciut za późno. Może się okazać, że gracz nie będzie miał pieniędzy na lotnictwo.
Ewentualnie, można zmniejszyć premię za zwycięstwo w pierwszym scenariuszu, a dać duże pieniądze w I turze drugiego scenariusza.
Do zabrania jest flaga w Białymstoku. Nie jest przecież płatna. Chyba, że to podpucha. Właśnie po to, aby gracz próbował atakować to miasto.
Sam scenariusz super. Oczywiście, ta niepozorna polska armata ścięła moją piechotę prawie do zera i musiałem się męczyć do ostatniej tury BV.
Bialystok.
Teren irytujący, ale jest łatwiej, niż w PG2. Open pokazuje, gdzie są drogi, czego starsza wersja nie robiła.
Miałem dość zabawny moment. Umknęła mojej uwadze jedna flaga (Wrotnow). Dobrze, że pojawiła się tam niemiecka jednostka i w porę zdążyłem opanować sytuację.
Wygrywam poprzez zniszczenie wszystkich jednostek. Dobrze, że nie zdobyty przeze mnie VHeks nie był płatny.
Brest.
Próbuję przepychać się przez pola minowe. Rezygnuję dopiero po zauważeniu ich poziomu okopania. I tu popełniam decydujący błąd: zostawiam tam kilka jednostek w celu nabierania doświadczenia, zamiast je wycofać i wprowadzić do walki na innym kierunku. I zasłużona kara za zlekceważenie twierdzy, raptem tactical.
Tak na marginesie, bardziej już tym min nie dało się okopać???
Nie wiem, czy w Twierdzy nie jest za dużo jednostek. Komputer sprytnie zastawia się i zostawia tylko jedno wolne pole obok miasta. Niewinna próba ustawienia tam jednostki może się skończyć dla niej tragicznie. A nie da się wcześniej rozpoznać wojsk w Brześciu (chyba, że tylko ja tego nie potrafię).
Chelm.
Natychmiast naprawiam błąd z poprzedniego scenariusza i kupuję piechotę z literką E.
Teoretycznie, powinno być łatwiej, niż w oryginale, bo da się wybudować lotnisko. W praktyce, zdobywam lotnisko turę po wybudowaniu polowego.
Udało mi się sprytnie zakończyć. Wygrałem poprzez zniszczenie jednostek przeciwnika, ale przez moje ręce zdąży przejść wszystkie flagi, a tym samym pp możliwe do zdobycia.
Jednak generalnie, nie opłaca się wygrywać poprzez zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika, bo nie dostaje się wtedy ewentualnego prestiżu za tury i flagi. Może dołożyć, w nowej wersji gry, specjalną premię za ten sposób zwycięstwa?
Break to Sedan.
W tego typu scenariuszach zawsze się boję, że zostawię coś za plecami. A już szczytem szczęścia jest jakiś niedobity recon, grasujący na naszym zapleczu. Tak było właśnie teraz.
Zawsze też próbuję zająć wszystkie flagi, bo nigdy nie wiadomo, czy nie kryje się za nimi prestiż. Przyznam, że nie jestem w stanie odkryć klucza, według którego przyznawane są punkty za flagi w tym scenariuszu.
Jeśli dołożyć do tego opady przez trzy ostatnie tury, to aż dziw, że udał mi się brylant oraz zajęcie wszystkich flag.
Played Scenarios:
1 Gambit , #0 , Brilliant Victory
2 Battle of Wizna , #1 , Brilliant Victory
3 Bialystok , #2 , Brilliant Victory
4 Brest , #3 , Tactical Victory
5 Chelm , #4 , Brilliant Victory
Total army value: 4512 , Current prestige is 2234
Infantry
MG Schutzen , Opel Blitz , , 3 bars , 381 exp , Germany - Deutschland , 1/10 , Aggressive Maneuver , 6 kill , 204 pp (U:004)
Kradschutzen , , 3 bars , 333 exp , Germany - Deutschland , 7/10 , 7 kill , 120 pp (U:010)
Pioniere , Opel Blitz , , 2 bars , 268 exp , Germany - Deutschland , 10/10 , Shock Tactics , 1 kill , 300 pp (U:011)
FJ Sturmpioniere , 251/16 [W] , , 2 bars , 222 exp , Germany - Deutschland , 10/10 , 2 kill , 408 pp (U:014)
Tank
Pz IVD , , 4 bars , 422 exp , Germany - Deutschland , 10/10 , 20 kill , 240 pp (U:001)
Recon
PSW 232 , , 1 bars , 177 exp , Germany - Deutschland , 10/10 , 5 kill , 240 pp (U:002)
Anti-Tank
8.8 FlaK36 ATG , 251/4 , , 3 bars , 371 exp , Germany - Deutschland , 10/10 , 2 kill , 348 pp (U:009)
Sd Kfz 8/Flak 18 , , 2 bars , 205 exp , Germany - Deutschland , 9/10 , 1 kill , 360 pp (U:042)
FlaK
SdKfz 7/1 , , 2 bars , 279 exp , Germany - Deutschland , 3/10 , 5 kill , 204 pp (U:012)
Artillery
15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , , 4 bars , 457 exp , Germany - Deutschland , 10/10 , Resilience , 8 kill , 516 pp (U:003)
* 15 NbWf41 , 251/4 , , 2 bars , 224 exp , Germany - Deutschland , 10/10 , 2 kill , 0 pp (U:005)
15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , , 2 bars , 242 exp , Germany - Deutschland , 10/10 , 8 kill , 516 pp (U:013)
Air Defense
SdKfz 6/2 , , 0 bars , 89 exp , Germany - Deutschland , 10/10 , 0 kill , 228 pp (U:008)
Fighter
Bf-109E-1 , , 3 bars , 348 exp , Germany - Deutschland , 10/10 , 7 kill , 408 pp (U:006)
Tactical Bomber
Ju-87B , , 5 bars , 512 exp , Germany - Deutschland , 10/10 , Aggressive Maneuver , 4 kill , 420 pp (U:007)
* Ju-87D/T , , 1 bars , 162 exp , Germany - Deutschland , 9/10 , 1 kill , 0 pp (U:015)
Killed: AD 11 , AT 5 , ATY 7 , INF 53 , REC 3 , TK 4 , FTR 3 , TB 0 , Total: 86
Lost : AD 0 , AT 0 , ATY 0 , INF 1 , REC 0 , TK 0 , FTR 0 , TB 0 , Total: 1
BV 4
V 0
TV 1
L 0
Infantry * 4 Units * 2 Leaders
Total : 1204 exp, 16 kill, 1032 pp
Average: 301 exp, 4 kill, 258 pp
Tank * 1 Units * 0 Leaders
Total : 422 exp, 20 kill, 240 pp
Average: 422 exp, 20 kill, 240 pp
Recon * 1 Units * 0 Leaders
Total : 177 exp, 5 kill, 240 pp
Average: 177 exp, 5 kill, 240 pp
Anti-Tank * 2 Units * 0 Leaders
Total : 576 exp, 3 kill, 708 pp
Average: 288 exp, 2 kill, 354 pp
FlaK * 1 Units * 0 Leaders
Total : 279 exp, 5 kill, 204 pp
Average: 279 exp, 5 kill, 204 pp
Artillery * 3 Units * 1 Leaders
Total : 923 exp, 18 kill, 1032 pp
Average: 308 exp, 6 kill, 344 pp
Air Defense * 1 Units * 0 Leaders
Total : 89 exp, 0 kill, 228 pp
Average: 89 exp, 0 kill, 228 pp
Fighter * 1 Units * 0 Leaders
Total : 348 exp, 7 kill, 408 pp
Average: 348 exp, 7 kill, 408 pp
Tactical Bomber * 2 Units * 1 Leaders
Total : 674 exp, 5 kill, 420 pp
Average: 337 exp, 3 kill, 210 pp
Summary * 16 Units * 4 Leaders
Total : 4692 exp, 79 kill, 4512 pp
Average: 293 exp, 5 kill, 282 pp
Zapisane
majerek
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 838
Odp: Test - H01 Guderian's Gambit
«
Odpowiedz #19 :
Luty 24, 2011, 11:07:24 »
Cytat: czata Luty 24, 2011, 08:36:42
Zawsze też próbuję zająć wszystkie flagi, bo nigdy nie wiadomo, czy nie kryje się za nimi prestiż. Przyznam, że nie jestem w stanie odkryć klucza, według którego przyznawane są punkty za flagi w tym scenariuszu.
Ale przecież jak najedziesz myszą na flagę to u góry pojawia się opis, i jeśli jest coś takiego $40 lub $80 to za te flagi jest kasa, jeśli nie to nie ma.
A po co ci spadochroniarze? Pytam bo nie grałem tej kampanii na PG2 i może są przydatni później.
«
Ostatnia zmiana: Luty 24, 2011, 11:09:08 wysłane przez majerek
»
Zapisane
Nie bo nie
CrissRS
Gość
Odp: Test - H01 Guderian's Gambit
«
Odpowiedz #20 :
Luty 24, 2011, 11:24:54 »
Cytat: majerek Luty 24, 2011, 11:07:24
A po co ci spadochroniarze? Pytam bo nie grałem tej kampanii na PG2 i może są przydatni później.
Na tym etapie gry to jest chyba najlepsza piechota.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Test - H01 Guderian's Gambit
«
Odpowiedz #21 :
Luty 24, 2011, 11:46:17 »
Cytuj
Tak na marginesie, bardziej już tym min nie dało się okopać???
Tak było od poczatku - właśnie po to, żeby tamtędy nie łazić.
Cytuj
Wygrywam poprzez zniszczenie wszystkich jednostek
Dobrze, że napisałeś. Po zamianie min-jednostek na hexy minowe - to się rzeczywiście może zdarzyć
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
mara
Generał broni (General Lieutenant)
Offline
Wiadomości: 434
Odp: Test - H01 Guderian's Gambit
«
Odpowiedz #22 :
Luty 24, 2011, 12:15:10 »
A propos min to zauważyłem że na miny jedn. nie wejdziesz, a na hexy minowe można
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Test - H01 Guderian's Gambit
«
Odpowiedz #23 :
Luty 24, 2011, 01:43:37 »
Cytuj
A propos min to zauważyłem że na miny jedn. nie wejdziesz, a na hexy minowe można
Czy ja już gdzieś tego nie pisałem? Że poprzednio miny były po prostu jednostką, a teraz są rodzajem heksa?
Skoro więc były jednostką, to zajmowały heks, a teraz są rodzajem podłoża i przy odrobinie szczęścia, można
przez nie przejść. Pod warunkiem, że powoli i że się nie wpadnie na nie znienacka. Tylko z tego co wiem,
to w czasie przechodzenia przez miny, jednostka ma czterokrotnie zmniejszoną wartość obronną/
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
majerek
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 838
Odp: Test - H01 Guderian's Gambit
«
Odpowiedz #24 :
Luty 24, 2011, 02:17:44 »
Cytat: CrissRS Luty 24, 2011, 11:24:54
Cytat: majerek Luty 24, 2011, 11:07:24
A po co ci spadochroniarze? Pytam bo nie grałem tej kampanii na PG2 i może są przydatni później.
Na tym etapie gry to jest chyba najlepsza piechota.
Wolę Brandemburgers bo mają wsparcie
Zapisane
Nie bo nie
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Test - H01 Guderian's Gambit
«
Odpowiedz #25 :
Luty 24, 2011, 02:32:32 »
Cytuj
Na tym etapie gry to jest chyba najlepsza piechota.
Spadochroniarze, to jeszcze długo będzie najlepsza niemiecka piechota.....
A Brandenburczycy, zostali zaprojektowani tak, żeby wykonać misję i wracać. Dlatego mają tylko 4 pkt amunicji.
Czasem można się na tym mocno przejechać.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
majerek
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 838
Odp: Test - H01 Guderian's Gambit
«
Odpowiedz #26 :
Luty 24, 2011, 02:51:55 »
Mi oni służą głównie do wspierania czołgów i artylerii, dwie jednostki stojące obok z 5 belkami powodują że dla moich czołgów lub artylerii poziom okopania przeciwnika przestaje mieć znaczenie. Dlatego nie zgadzam się że spadochroniarze są najlepsi
Zapisane
Nie bo nie
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Test - H01 Guderian's Gambit
«
Odpowiedz #27 :
Luty 24, 2011, 03:17:13 »
No ale też żal 5-cio belkowy oddział pasywnie wykorzystywać, pomijam fakt, że najpierw trzeba ich mieć...
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
CrissRS
Gość
Odp: Test - H01 Guderian's Gambit
«
Odpowiedz #28 :
Luty 24, 2011, 07:00:18 »
Wprawdzie cena przemawia na korzyść spadochroniarzy to jednak Majerek ma rację. Wsparcie nawet 3-belkowych Brandenburczyków jest bezcenne. Pod Sedanem bardzo mi pomogli.
OpenGen 0.66 * (20 Feb 2011) * Efile folder:D:\Strategia\Gambit\OG czysta gra\OpenGeneral\ * Efile version:GusOpen Ver:1.0
Campaign: H01 GUDERIAN'S GAMBIT, * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Gambit , #0 , Brilliant Victory , score:52
.
7 Sedan Bridgehead , #6 , Brilliant Victory , score:52
--
Campaign score: 344 * Average: 49
Current scenario: De Gaulle's Counter-Attack, VH prestige is 240 , All map prestige is: 280
Total army value: 7224 , Current prestige is 199
AI stance is Aggressive
if BV: +280, Amiens , cap 12000, 11 turns prestige: 165
if V : +200, Amiens , cap 12000, 14 turns prestige: 210
if TV: +100, Amiens , cap 12000, 17 turns prestige: 255
Ls: Loss , turn prestige: 255
Infantry
Brandenburgers , Opel Blitz , I/Schütz Rgt 3/Schütz Brigd 3/3 Pz Div , 3 bars , 350 exp , Germany , 10/10 , Shock Tactics , 6 kill , 684 pp (U:007)
Pioniere , Opel Blitz , , 2 bars , 212 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 300 pp (U:009)
Sniper , Opel Blitz , , 2 bars , 225 exp , Germany , 10/10 , 8 kill , 240 pp (U:010)
FJ Sturmpioniere , Opel Blitz , , 2 bars , 232 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 336 pp (U:013)
Tank
Pz IVD , I/Pz Rgt 5/3.Pz Brigd/3. Pz Div , 5 bars , 572 exp , Germany , 10/10 , Battlefield Intelligence , 30 kill , 240 pp (U:001)
Pz IVD , I/Pz Rgt 6/3.Pz Brigd/3. Pz Div , 5 bars , 698 exp , Germany , 10/10 , Overwhelming Attack , 34 kill , 240 pp (U:002)
Pz IVD , , 2 bars , 278 exp , Germany , 10/10 , 5 kill , 240 pp (U:012)
Pz IVD , , 2 bars , 223 exp , Germany , 10/10 , Street Fighter , 2 kill , 240 pp (U:019)
Pz IVD , , 2 bars , 200 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 240 pp (U:080)
Recon
PSW 232 , , 2 bars , 278 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 240 pp (U:011)
Anti-Tank
8.8 FlaK36 ATG , Opel Blitz , , 2 bars , 228 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 288 pp (U:008)
* 8.8 FlaK36/40 ATG , 251/4 , , 2 bars , 200 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 0 pp (U:021)
FlaK
SdKfz 7/1 , , 2 bars , 253 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 204 pp (U:020)
Artillery
10.5 sK18 , Opel Blitz , I/Art Rgt 75/3. Pz Div , 3 bars , 395 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 312 pp (U:003)
15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , II/Art Rgt 75/3. Pz Div , 3 bars , 356 exp , Germany , 10/10 , 7 kill , 516 pp (U:006)
15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , , 2 bars , 212 exp , Germany , 10/10 , 5 kill , 516 pp (U:014)
sIG IB , , 2 bars , 200 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 276 pp (U:081)
Fighter
Bf-109E-1 , , 3 bars , 371 exp , Germany , 10/10 , 9 kill , 408 pp (U:004)
Bf-109E-3 , , 2 bars , 212 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 432 pp (U:015)
Bf-109E-3 , , 2 bars , 230 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 432 pp (U:018)
Tactical Bomber
* Ju-87B , , 4 bars , 433 exp , Germany , 10/10 , 5 kill , 0 pp (U:005)
Ju-87B , , 2 bars , 227 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 420 pp (U:016)
Ju-87B , , 2 bars , 291 exp , Germany , 10/10 , Reconnaissance Movement , 1 kill , 420 pp (U:017)
Killed: AD 20 , AT 6 , ATY 14 , INF 82 , REC 3 , TK 7 , FTR 11 , TB 3 , Total: 146
Lost : AD 0 , AT 0 , ATY 0 , INF 3 , REC 0 , TK 1 , FTR 0 , TB 3 , Total: 7
BV 6
V 1
TV 0
L 0
Moje siły przed rozstawieniem. Sądząc po tytule to będzie dużo czołgów mnie atakowało, więc jestem usatysfakcjonowany z nagrody.
«
Ostatnia zmiana: Luty 24, 2011, 11:27:59 wysłane przez CrissRS
»
Zapisane
majerek
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 838
Odp: Test - H01 Guderian's Gambit
«
Odpowiedz #29 :
Luty 25, 2011, 12:42:33 »
De Gaulle's Counter-Attack - Myślałem że spokojnie będę niszczył po kolei te czołgi francuskie kiedy zaczęło padać, no i zostałem bez wsparcia. Musiałem odbijać VH ale się udało, Pionierzy dostali super specjalność Bridging, przez co stawiają most od razu umożliwiając błyskawiczne przeprawy.
Amiens - Poszło dosyć łatwo ponieważ Pionierzy z Bridging działali błyskawicznie. Przez te szybkie przeprawy w którejś kolejce obok moich artylerii wyskoczyły brytyjskie czołgi ( nie przepadam za posiłkami pojawiającymi się na środku mapy) i mocno mi je poobijały, na szczęście lotnictwo było w pobliżu. Drugi scen pod kolej dostałem prototyp teraz Bf-110E a poprzednio 88mm FlaK i zaczyna być tłoczno w mojej małej armii.
OpenGen 0.66 * (20 Feb 2011) * Efile folder:E:\gry\OpenGEN\ * Efile version:GusOpen Ver:1.0
Campaign: H01 GUDERIAN'S GAMBIT, * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Gambit , #0 , Brilliant Victory
2 Battle of Wizna , #1 , Brilliant Victory
3 Bialystok , #2 , Brilliant Victory
4 Brest , #3 , Brilliant Victory
5 Chelm , #4 , Brilliant Victory
6 Break to Sedan , #5 , Brilliant Victory
7 Sedan Bridgehead , #6 , Brilliant Victory
8 De Gaulle's Counter-Attack , #7 , Brilliant Victory
9 Amiens , #8 , Brilliant Victory
Current scenario: The Channel Ports, VH prestige is 160 , All map prestige is: 160
Total army value: 8016 , Current prestige is 1064
AI stance is Defensive
if BV: +200, Advance to Dunkirk , cap 13500, 12 turns prestige: 355
if V : +200, Advance to Dunkirk , cap 13500, 15 turns prestige: 475
if TV: +300, Advance to Dunkirk , cap 13500, 19 turns prestige: 605
if Ls: +0, Advance to Dunkirk , cap 13500, 19 turns prestige: 605
Infantry
Kradschutzen , , 3 bars , 336 exp , Germany , 10/10 , 11 kill , 120 pp (U:004)
Pioniere , Opel Blitz , , 4 bars , 410 exp , Germany , 10/10 , Bridging , 6 kill , 300 pp (U:009)
Sturmpioniere 38 , Opel Blitz , , 4 bars , 489 exp , Germany , 10/10 , First Strike , 8 kill , 228 pp (U:012)
Brandenburgers , 251/1 [W] , , 3 bars , 364 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 744 pp (U:014)
Brandenburgers , Opel Blitz , , 3 bars , 350 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 684 pp (U:020)
Tank
Pz IVD , , 5 bars , 520 exp , Germany , 10/10 , 29 kill , 240 pp (U:002)
Pz IVD , , 3 bars , 395 exp , Germany , 10/10 , Shock Tactics , 19 kill , 240 pp (U:003)
* Pz IVD , , 4 bars , 464 exp , Germany , 10/10 , Reconnaissance Movement , 20 kill , 0 pp (U:011)
Pz IVD , , 3 bars , 376 exp , Germany , 10/10 , 22 kill , 240 pp (U:022)
* Pz IVD , , 2 bars , 253 exp , Germany , 10/10 , 5 kill , 0 pp (U:023)
Recon
PSW 232 , , 4 bars , 434 exp , Germany , 10/10 , Bridging , 10 kill , 240 pp (U:005)
PSW 232 , , 2 bars , 257 exp , Germany , 10/10 , Resilience , 4 kill , 240 pp (U:016)
Anti-Tank
Sd Kfz 8/Flak 18 , , 3 bars , 342 exp , Germany , 10/10 , 5 kill , 360 pp (U:025)
FlaK
* 88mm FlaK 36/40 , 251/4 , , 2 bars , 220 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 0 pp (U:026)
Artillery
10.5 sK18 , Opel Blitz , , 5 bars , 502 exp , Germany , 10/10 , Bridging , 7 kill , 312 pp (U:006)
21 cm K38 , SdKfz 9 , , 3 bars , 377 exp , Germany , 10/10 , Influence , 13 kill , 684 pp (U:013)
15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , , 2 bars , 283 exp , Germany , 10/10 , 5 kill , 516 pp (U:021)
Air Defense
SdKfz 6/2 , , 2 bars , 202 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 228 pp (U:019)
Fighter
* Bf-109T-1 , , 4 bars , 431 exp , Germany , 10/10 , Resilience , 10 kill , 0 pp (U:007)
Bf-109E-1 , , 3 bars , 358 exp , Germany , 10/10 , 6 kill , 408 pp (U:015)
Bf-109E-3 , , 3 bars , 355 exp , Germany , 10/10 , Aggressive Attack , 6 kill , 432 pp (U:018)
Bf-109E-3 , , 3 bars , 303 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 432 pp (U:024)
Tactical Bomber
Fi 156 , , 3 bars , 375 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 240 pp (U:001)
Ju-87B , , 4 bars , 450 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 420 pp (U:008)
Ju-88A-4 , , 5 bars , 584 exp , Germany , 10/10 , Fire Discipline , 10 kill , 708 pp (U:010)
* Ju-87D/T , , 4 bars , 439 exp , Germany , 10/10 , 5 kill , 0 pp (U:017)
* Bf-110E , , 2 bars , 200 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 0 pp (U:027)
Killed: AD 28 , AT 10 , ATY 18 , INF 125 , REC 4 , TK 35 , FTR 18 , TB 3 , Total: 241
Lost : AD 0 , AT 0 , ATY 0 , INF 0 , REC 0 , TK 0 , FTR 0 , TB 0 , Total: 0
BV 9
V 0
TV 0
L 0
Zapisane
Nie bo nie
Strony:
1
[
2
]
3
4
...
7
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...