Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 25, 2024, 06:16:13 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Test - B01 by CrissRS  (Przeczytany 16686 razy)
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« : Marzec 18, 2011, 11:48:27 »

Jest dopiero jeden scenariusz. Nie znam ścieżki kampanii, ani nawet jej koncepcji.

Manewry.
Pomysł - bomba, zapowiada się nieźle. Szykuje się wielka bitwa lotnicza.

Gustlik, jako sztab. Oj, nie spodoba mu się  Grin. Jeżeli planujesz kampanię rozciągniętą w latach, to lepiej dać sztab na jakiś wyjątkowy transport.
Zsamot pelotką. To logiczne. Z liderem. Świetny pomysł.
Jedne koniki dać jako recon, a nie piechotę. Jednego myśliwca i jednego bombowca przenieść do sił core. Przecież samoloty, to będą najlepiej doświadczone jednostki po tym scenariuszu! I dołożyć własnego nicka do nazw. Należy Ci się.
Dodać polskim wojskom corowym także pepanca.

Zróżnicowanie jednostek, ich nazewnictwo oraz nazwy terenu bez zarzutu. Można jedynie uzupełnić o nazwę punkt 28,07 (Domaszewnica), a Węgrom dodać 2 cm Solothurn 36 M.

Koncepcja samego grania jest rozwiązana dość nowatorsko. Jednak zastanawiam się, czy nie zdjąć Polakom ze dwóch PZL-37b Los i dwóch PZL P-7.
Okopać artylerię węgierską.

Jestem w stanie wygrać w dziewiątej turze. Może zrobić w SHeksie węgierskim także VHeks?

Jak na razie, tak trzymaj!

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #1 : Marzec 18, 2011, 11:58:56 »

Criss- to nowa, czy na bazie tamtej, co grałem? Wink Jestem pelotką? Cudownie. Wink
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
CrissRS
Gość
« Odpowiedz #2 : Marzec 19, 2011, 09:55:15 »

Criss- to nowa, czy na bazie tamtej, co grałem? Wink Jestem pelotką? Cudownie. Wink

Koncepcja ta sama. Ogólnie rzecz biorąc bitwy będą zupełnie inne- częściowo na tamtych mapach, częściowo na innych. Usunąłem bitwy na południu polski i dodałem jedną  na koniec.
Zapisane
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #3 : Marzec 22, 2011, 08:31:12 »

Ponieważ naszym sojusznikiem mają być Niemcy, sztab można dać na pojazd 251/1, a w briefingu w pierwszym scenariuszu dodać:
"W ćwiczeniach biorą udział obserwatorzy niemieccy, którzy testują najnowsze dzieło myśli niemieckiej - 251/1."
Zapisane
CrissRS
Gość
« Odpowiedz #4 : Marzec 24, 2011, 10:59:40 »

Kampania ma się kończyć początkiem 41r. więc zostanę przy takim transporcie.

I część kampanii-8 scenariuszy,docelowo ma być 18.

[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #5 : Marzec 25, 2011, 11:37:33 »

Campaign: Plan Wschód,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%
OpenGen 0.66e * (16 Mar 2011)  Efile version: GusOpen Ver:1.3

Piękny wstęp i świetne briefingi (kilka drobnych literówek). Nazewnictwo jednostek bez zarzutu. Także techniczne ustawienia (PC, doświadczenie jednostek, itp.), jak na razie, wyglądają ok.

Pytania:
1. We wstępie jest tak pięknie napisane o polskich jednostkach pancernych i zmotoryzowanych. Czemu nasz oddział jeździ głównie na konikach?
2. Drugi scenariusz jest rok po pierwszym, potem siedem mieści się w dwóch miesiącach. Może dać Manewry później, np. w marcu 1939 roku?

Manewry
1. Prośba o odznaczenie opcji Scenario show up in game (dotyczy całej kampanii).
2. Jednostki corowe muszą być w DHeksach, inaczej będą posiadały koszt.
3. Dwa lotniska nie są rozstawione.
4. Dołożyć Węgrom jednostkę w jakimś dziwnym miejscu, żeby uniemożliwić graczowi zwycięstwo poprzez zniszczenie wszystkich jednostek.

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
CrissRS
Gość
« Odpowiedz #6 : Marzec 25, 2011, 12:12:27 »

Piękny wstęp i świetne briefingi (kilka drobnych literówek). Nazewnictwo jednostek bez zarzutu. Także techniczne ustawienia (PC, doświadczenie jednostek, itp.), jak na razie, wyglądają ok.

Jednocześnie pisałem briefingi, analizowałem cennik  w GPM`ie oraz wszystkie tegoroczne testy F1, wysłuchiwałem narzekań żony więc pewnie stąd te literówki Grin

Pytania:
1. We wstępie jest tak pięknie napisane o polskich jednostkach pancernych i zmotoryzowanych. Czemu nasz oddział jeździ głównie na konikach?
2. Drugi scenariusz jest rok po pierwszym, potem siedem mieści się w dwóch miesiącach. Może dać Manewry później, np. w marcu 1939 roku?

ad1. Niech każdy sobie swoją armię zmotoryzuje Tongue
Całość sił panc-motor. skupiono w 6 korpusach, reszta tj.30 DP nadal porusza się pieszo lub konikach. Z czasem i te dywizje będą zmechanizowane.

ad2. zrobione wg. sugestii.

1. Prośba o odznaczenie opcji Scenario show up in game (dotyczy całej kampanii).

zrobione

2. Jednostki corowe muszą być w DHeksach, inaczej będą posiadały koszt.

zrobione

3. Dwa lotniska nie są rozstawione.

hehe jakoś mi umknęły

4. Dołożyć Węgrom jednostkę w jakimś dziwnym miejscu, żeby uniemożliwić graczowi zwycięstwo poprzez zniszczenie wszystkich jednostek.

dodana plotka na lotnisku z SH.




[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #7 : Marzec 25, 2011, 11:34:01 »

Ta pelotka się przyda. Ale nie o to mi chodziło. Proponuję dać zasieki w północno - zachodnim krańcu mapy. Żeby gracz ich nie zniszczył.

Rozpoznanie.
Nie wiem, czy nie jest za łatwo. Mam już dwie artylerie 105 mm wz. 29 oraz Łosia, a przeciwnik ma aż 24 cele miękkie (na 26).  Jego artyleria ma za małą donośność, a ta z południowej grupy nie jest zbyt ruchliwa. Przydałby się komputerowi jakiś czołg, pelotka, cięższa artyleria, może sztab. Albo artyleria SU-12, jest dobra w natarciu.

Transport lotniczy i morski dać na 0.

Mam jeszcze jeden problem. Gra mi się zacina i nie mogę scenariusza dograć do końca.

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #8 : Marzec 26, 2011, 09:16:44 »

Dziękuję, Gustliku.

W drugim scenariusz są źle ustawione warunki zwycięstwa. Nie mogą być jednocześnie ustawione VHeksy do obrony, a jednocześnie ilości tur dla każdego zwycięstwa oddzielnie.

Zagrałem od początku. Dzięki temu, że mogłem zagrać dłużej i jednostki corowe nie mają wartości, jestem jeszcze silniejszy.

W Manewrach trzeba przestawić armatę z pola 28,30 bliżej Kocka. Ona i tak próbuje się tam dostać i ginie na pojeździe.
Dodać też Węgrom 2 cm Solothurn 36 M. Niech gra niesie też wartości poznawcze sprzętu, którym gra się rzadko.

W Rozpoznaniu można dodać Rosjanom też lotnictwo, żeby Zsamot nie był bezrobotny. Skład I-15, SB-2 oraz U-2 powinien być akurat.

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
CrissRS
Gość
« Odpowiedz #9 : Marzec 26, 2011, 06:03:00 »

Faktycznie pomyliłem trochę te warunki już to poprawiłem. Usunąłem też oba pliki map. Stwierdziłem że zmiany jakie naniosłem są mało istotne co do oryginału.

W Manewrach trzeba przestawić armatę z pola 28,30 bliżej Kocka. Ona i tak próbuje się tam dostać i ginie na pojeździe.
Dodać też Węgrom 2 cm Solothurn 36 M. Niech gra niesie też wartości poznawcze sprzętu, którym gra się rzadko.

Tak samo uważam.
Pomyślałem sobie żeby dodać Rumunię po stronie Węgier oni też mają parę ciekawych jednostek.


W Rozpoznaniu można dodać Rosjanom też lotnictwo, żeby Zsamot nie był bezrobotny. Skład I-15, SB-2 oraz U-2 powinien być akurat.

Pozdrawiam, Czata

Zagraj narazie tak jak jest i wyślij mi save`a po ostatnim scenariuszu, jestem ciekaw jaką armię uda Ci się stworzyć. Potem ew. pozmieniam prestiż i player cap.

[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Marzec 26, 2011, 06:26:53 wysłane przez CrissRS » Zapisane
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #10 : Marzec 27, 2011, 12:21:20 »

Dobry pomysł z tymi Rumunami.

Poprawiłem warunki zwycięstwa w Rozpoznaniu i od razu zrobiło się groźniej. Kawaleria przeciwnika była dosłownie wszędzie. Tym razem, KOP sprawił się dużo gorzej.

Ewakuacja.
Dawanie MSU oraz EHeksa na raz jest ryzykowne. Gracz może podjąć próbę wysłania szybszych jednostek do EHeksa, niż powolni cywile.

Lepiej dać myśliwce deployed, niż reinforces w pierwszej turze. Jest to odrobione mylące.

Żaden Pe-8 nie ma amunicji.

Bitwa ostra, ale krótka. W piątej turze skończyli się przeciwnicy.

Armia po trzech scenariuszach:
OpenGen 0.66e * (16 Mar 2011)  Efile version: GusOpen Ver:1.3

Played Scenarios:
 1   Manewry , #0 , Brilliant Victory
 2   Rozpoznanie , #1 , Brilliant Victory
 3   Ewakuacja , #2 , Brilliant Victory

Total army value: 3432 , Current prestige is 2310

Infantry
*  Kawaleria , dyon "Kowdar" , 1 bars , 178 exp , Polska , 10/10 , 2 kill , 0 pp (U:002)
*  Kawaleria , dyon "Majerek" , 1 bars , 193 exp , Polska , 10/10 , 1 kill , 0 pp (U:003)
*  Sztab , PF 508/518 , płk. Gustlik , 2 bars , 200 exp , Polska , 10/10 , 0 kill , 0 pp (U:005)
 Saperzy , PF 621L ,  , 0 bars , 90 exp , Polska , 10/10 , 0 kill , 288 pp (U:017)

Tank 
*  7TP , baon "Greg" , 2 bars , 219 exp , Polska , 10/10 , 14 kill , 0 pp (U:004)
*  23TP ,  , 1 bars , 146 exp , Polska , 10/10 , Shock Tactics  , 12 kill , 0 pp (U:010)
 7TP ,  , 1 bars , 125 exp , Polska , 10/10 , 6 kill , 156 pp (U:015)

Recon
*  Wz-29 , dyon "Mara" , 1 bars , 194 exp , Polska , 10/10 , 4 kill , 0 pp (U:001)
 Wz-29 ,  , 1 bars , 137 exp , Polska , 10/10 , 0 kill , 144 pp (U:018)

Anti-Tank
*  wz 36 kal 37 , PF 621L , dyon.Scheisskopf , 2 bars , 209 exp , Polska , 10/10 , 6 kill , 0 pp (U:009)

FlaK
*  Taczanka , baon "Czata" , 1 bars , 178 exp , Polska , 10/10 , 1 kill , 0 pp (U:007)

Artillery
*  105mm wz.29 , C4P , dyon "Rozprza" , 1 bars , 136 exp , Polska , 10/10 , Shock Tactics  , 1 kill , 0 pp (U:006)
 105mm wz.29 , C4P ,  , 1 bars , 147 exp , Polska , 10/10 , 1 kill , 360 pp (U:011)
 105mm wz.29 , C4P ,  , 1 bars , 131 exp , Polska , 10/10 , 1 kill , 360 pp (U:014)
 TKD ,  , 1 bars , 106 exp , Polska , 10/10 , 1 kill , 156 pp (U:016)

Air Defense
*  wz14/17 kal75 , dyon plot "Zsamot" , 1 bars , 103 exp , Polska , 10/10 , Ferocious Defense  , 1 kill , 0 pp (U:008)

Fighter
 PZL P-24g ,  , 2 bars , 227 exp , Polska , 10/10 , 3 kill , 360 pp (U:012)
 PZL P-24g ,  , 1 bars , 165 exp , Polska , 10/10 , 4 kill , 360 pp (U:020)

Tactical Bomber
 PZL-37c Los ,  , 1 bars , 146 exp , Polska , 10/10 , 1 kill , 624 pp (U:013)
 PZL-37c Los ,  , 1 bars , 105 exp , Polska , 10/10 , 1 kill , 624 pp (U:019)

Killed: AD  6 ,  AT  2 ,  ATY  8 ,  INF 36 ,  REC  4 ,  TK  7 ,  FTR  8 ,  TB  8 ,  Total:  79
Lost  : AD  0 ,  AT  0 ,  ATY  0 ,  INF  3 ,  REC  0 ,  TK  0 ,  FTR  1 ,  TB  0 ,  Total:   4

BV  3
V   0
TV  0
L   0

Infantry *  4 Units * 0 Leaders
 Total :    661 exp,      3 kill,    288 pp
Average:    165 exp,      1 kill,     72 pp
Tank   *  3 Units * 1 Leaders
 Total :    490 exp,     32 kill,    156 pp
Average:    163 exp,     11 kill,     52 pp
Recon *  2 Units * 0 Leaders
 Total :    331 exp,      4 kill,    144 pp
Average:    166 exp,      2 kill,     72 pp
Anti-Tank *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    209 exp,      6 kill,      0 pp
Average:    209 exp,      6 kill,      0 pp
FlaK *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    178 exp,      1 kill,      0 pp
Average:    178 exp,      1 kill,      0 pp
Artillery *  4 Units * 1 Leaders
 Total :    520 exp,      4 kill,    876 pp
Average:    130 exp,      1 kill,    219 pp
Air Defense *  1 Units * 1 Leaders
 Total :    103 exp,      1 kill,      0 pp
Average:    103 exp,      1 kill,      0 pp
Fighter *  2 Units * 0 Leaders
 Total :    392 exp,      7 kill,    720 pp
Average:    196 exp,      4 kill,    360 pp
Tactical Bomber *  2 Units * 0 Leaders
 Total :    251 exp,      2 kill,   1248 pp
Average:    126 exp,      1 kill,    624 pp
Summary * 20 Units * 3 Leaders
 Total :   3135 exp,     60 kill,   3432 pp
 Average:    157 exp,      3 kill,    172 pp
 
Pozdrawiam, Czata

Zapisane
CrissRS
Gość
« Odpowiedz #11 : Marzec 28, 2011, 08:41:17 »

Ewakuacja.
Dawanie MSU oraz EHeksa na raz jest ryzykowne. Gracz może podjąć próbę wysłania szybszych jednostek do EHeksa, niż powolni cywile.
Przed stworzeniem tego scenariusza przeprowadziłem testy i  wiedziałem że wystarczy wycofać dowolne oddziały, niekoniecznie MSU.
Szkoda że OG  na chwilę obecną nie daje możliwości takiego pomieszania warunków zwycięstwa.

Lepiej dać myśliwce deployed, niż reinforces w pierwszej turze. Jest to odrobione mylące.

Tak też poprawię. Postanowiłem też zamiast całego pułku dać tylko dywizjon myśliwski, ew. myśl-bomb.

Żaden Pe-8 nie ma amunicji.

Chodziło mi  o to że to są bombowce które bombardowały przeprawy, dodałem przeciwnikowi lotnisko ale jakoś ich samoloty nie chcą z niego korzystać.

Bitwa ostra, ale krótka. W piątej turze skończyli się przeciwnicy.

Właśnie o to mi chodziło.

W ogóle założyłem żeby pięć pierwszych scenariuszów było w miarę łatwych. Może Grodno trochę trudniejsze.  Dopiero
w szóstym ma być trudniej, ale już wiem że dałem za duży prestiż i nie wiem czy nie będzie za łatwo.
W perspektywie mam 10 scenariuszów inwazji na ZSRS, a Open daje możliwość stworzenia do 198 jednostek to każdej ze stron. Można robić ostre bitwy. Zakładam też że od 10 scenariusza gracz będzie miał do dyspozycji gł. swoje siły.
Zapisane
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #12 : Marzec 29, 2011, 08:34:21 »

Bardzo sprytnie są ustawione DHeksy zarówno w Ewakuacji, jak i w Obronie Grodna. Wymuszają nie tylko sztywną obronę, ale i atakowanie.

Ewakuacja.
Jednostka o nazwie "jeńcy sowieccy" nie powinna mieć raczej amunicji.

Allied 009 oraz 010 mają konflikt wagowy.

Obrona Grodna.
Część jednostek ma szczątkowe ilości paliwa i amunicji. To zamierzone?

Allied 009, 023, 050 mają konflikt wagowy.

PKWN.
BV ledwo, ledwo, w ostatniej turze.

Generalmajor Hansen.
Pomysł z wymianą sprzętu oceniam bardzo wysoko. Choć nie ma wcale za dużo lepszego, to zawsze coś nowego.

Szykuje się wielka bitwa.
Źle ustawione warunki zwycięstwa. Gracz ma utrzymać osiem punktów, tymczasem ma tylko sześć od początku.
Ponownie nie wszystkie jednostki są w pełni wyposażone.

Do modyfikacji w całej kampanii ilość transportu lotniczego i morskiego, a w scenariuszu Generalmajor Hansen do bezwzględnego usunięcia transport morski.

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #13 : Marzec 31, 2011, 09:12:41 »

Generalmajor Hansen.
Scenariusz dla fanatyków, 36 tur i ponad 300 jednostek. Po trzech godzinach gry, nie jestem jeszcze w połowie.
Jak dla mnie, to wszystkie Reinforces wchodzące w dziesiątej turze i później można sobie darować.

Nie ma błędów doświadczenie / belki, ale są niezgodności wagowe:
Allied 022, 023, 024, 025, 026, 089, 090, 091.

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
CrissRS
Gość
« Odpowiedz #14 : Kwiecień 01, 2011, 09:55:16 »

Trochę mnie nie było. Grin

1.Transport usunąłem dla wszystkich scenariuszów.
2.Zmniejszyłem Prestiż i PC.

Manewry - dodałem po kilka jednostek z Rumunii oraz Bułgarii.
Rozpoznanie - troszeczkę zmieniłem artylerię Rosjanom.
Ewakuacja - usunąłem amunicję i cywilom, i jeńcom.
GM Hansen- usunąłem trochę jednostek. Pozmieniałem także czas pojawienia się posiłków. Początkowo miało być do utrzymania 6 VH ale jeśli ktoś chce wygrać BV to musi odbić te po wrogiej stronie.


Obrona Grodna.
Część jednostek ma szczątkowe ilości paliwa i amunicji. To zamierzone?

Całkowicie zamierzone.
Ogólnie jednostkom walczącym obniżałem i amunicję, i paliwo.

Co do konfliktów wagowych: to poza jedną pomyłką z mojej strony to reszta była zamierzona.
Strobjat, 76 mm F22 AT oraz artyleria 122 M-30 mają dostępne tylko koniki. Mnie potrzebne było  dać im coś bardziej mechanicznego. Natomiast ppanc 45 mm ma tylko ciężarówki a mi pasowały  na konikach do Dywizji Kawalerii.



[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 01, 2011, 09:59:34 wysłane przez CrissRS » Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.245 sekund z 22 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.012s, 1q)