czata
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1097
|
|
« : Kwiecień 15, 2011, 12:02:33 » |
|
Test - W03 JAPANESE ARMY 1937-1944 v.1.1
Dograłem do czwartego scenariusza. Nie bardzo wiem, o co chodzi w tej kampanii.
Pierwszy scenariusz rozgrywa się 18 maja 1935 roku. Na mapie są dwa VHeksy. Do dyspozycji mamy jedną kawalerię 1/1. A jako przeciwnik są dwa transporty terenowe, również o sile 1/1. Do czego ten scenariusz ma służyć? Chcąc zdobyć brylant (warto, bo będzie prototyp) trzeba wejść do własnego VHeksa i czekać na przeciwnika (jest ustawiony agresywnie). Jeśli pójdziemy zdobywać wrogiego VHeksa, nie zdążymy wygrać BV. Jednak czekanie jest ryzykowne, bo przeciwnik może unikać walki. A porażka kończy grę.
Następny scenariusz rozgrywa się 5 marca 1937 roku, czyli prawie po dwóch latach. Na szczęście, wystarczy zdobyć VHeks przeciwnika i utrzymać jeden swój (na pięć), by wygrać. Także tutaj komputer ma transporty terenowe o sile 1/1.
W trzecim scenariuszu jeden DHeks znajduje się między czterema wrogimi artyleriami. Te dwa transporty terenowe stają się znakiem firmowym tej kampanii.
W czwartym scenariuszu mamy do dyspozycji cztery jednostki + dwa DHesky. Przeciwnik ma 13. Fakt, że słabe. Za to ma SHeksa i 70 punktów prestiżu na turę + 150 na początek scenariusza. Ceny jego jednostek wahają się między 60, a 144.
Bez premii jest mało prestiżu do zdobycia. Za tury jest rzadko, a i flag nie ma dużo do zajęcia.
Poza tym, uwagi standardowe: - CS równa się BS (nie zawsze jest 10/10); - Player Cap stały przez całą kampanie; - transport morski i powietrzny ustawiony standartowo (poza ostatnim scenariuszem); - małe urozmaicenie jednostek. Dla przykładu, w drugim scenariuszu komputer ma 27 jednakowych jednostek piechoty, dwie takie same artylerie i dwa transporty terenowe.
Pozdrawiam, Czata
|