Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Marzec 29, 2024, 06:21:50
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
(Moderatorzy:
kowdar
,
Waldzios
) >
Test - P10 Stalowa Kurtyna
Strony:
1
[
2
]
3
4
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Test - P10 Stalowa Kurtyna (Przeczytany 33172 razy)
czata
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1097
Odp: Test - P10 Stalowa Kurtyna
«
Odpowiedz #15 :
Październik 19, 2011, 09:52:57 »
Cytat: Greg Październik 19, 2011, 09:12:05
Ale wizualnie jest do kitu bo widać, że mostu niema a jest
.
To, że mostu nie widać, to akurat żaden problem. On tam jest, ponieważ można łatwo przekraczać rzekę.
Cytat: Greg Październik 19, 2011, 09:12:05
Pamiętam, że sprawdzałem aby Białoruś nie miała jednostek 10/10 ale musiałem coś widocznie przeoczyć.
Axix 017, 023, 024, 025
Przedpola Warszawy.
Białoruski pluton zwiadu 6BZ ma 90 belek przy zerowym doświadczeniu i występują dwie jednostki pod flagą Rosji.
Część jednostek można okopać.
Poza tym, do gry.
Zapisane
czata
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1097
Odp: Test - P10 Stalowa Kurtyna
«
Odpowiedz #16 :
Październik 20, 2011, 09:58:17 »
Przemyśl też, czy nie zrezygnować z jednostek core o mniejszym Basic Strenght, niż 10 (może, poza sztabem). Strasznie kusi, żeby je sprzedać.
Warszawa.
Na mapie jest jednostka, będąca transportem samochodowym. To błąd, czy raczej ciekawostka?
Bardzo proszę o nazywanie fortyfikacji nazwami jednostek, które w nich stacjonują. Dopóki nie zostanie wprowadzona w grze możliwość "wchodzenia" do fortyfikacji, jest to niezbędne.
Znowu pojawiają się Rosjanie (czemu?), a ich MiG-31 o CS 10, na tym etapie gry, jest nie do ruszenia.
Bardzo złośliwie wybrane VHeksy (mosty)
, ale scenariusz super.
Jestem pod wrażeniem nazewnictwa wojsk polskich. A wiedza o numeracji batalionów w 9BKPanc, to już majstersztyk.
Zapisane
czata
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1097
Odp: Test - P10 Stalowa Kurtyna
«
Odpowiedz #17 :
Październik 20, 2011, 01:32:24 »
Ani skrawka ziemi więcej.
1. Nie ma potrzeby, żeby lotniska polowe miały dodatkowo flagi.
2. Białoruski pluton zwiadu to transport terenowy, lepiej dać normalną jednostkę.
3. Niektóre (głównie łódzkie) jednostki nie mają nazw.
4. Zaczynasz fantazjować z nazwami - 173 Brygada Powietrznodesantowa. Czemu właściwie tak? Skoro obok niego stoi 7 batalion kawalerii powietrznej (z 25 Dywizji), to można wykorzystać bataliony z 6 BDSz (6, 16, 18 czy nawet nie istniejący już 10).
Wygrywam poprzez zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika.
Zapisane
Greg
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 536
Odp: Test - P10 Stalowa Kurtyna
«
Odpowiedz #18 :
Październik 20, 2011, 07:11:04 »
Do wszystkich Twoich uwag się nie odniosę ale spróbuję pokrótce omówić kilka:
1. Rosja pojawia się celowo, w niektórych briefingach jest o tym mowa
2. Odnośnie liderów dla sztabu - to jakoś tak przyjąłem taką nie pisaną zasadę ze względów wizualnych
3. PP za flagi ustawiałem tak na oko - generalnie starałem się żeby nie było tego za dużo
Cytat: czata Październik 20, 2011, 01:32:24
Ani skrawka ziemi więcej.
1. Nie ma potrzeby, żeby lotniska polowe miały dodatkowo flagi.
Też ze względów wizualnych - może kiedyś jakaś białoruska jednostka przedrze się i zniszczy lotnisko wtedy zajmie flagę.
Na kilka pytań sam sobie od razu odpowiadasz np.
Cytat: czata Październik 20, 2011, 09:58:17
Warszawa.
Na mapie jest jednostka, będąca transportem samochodowym. To błąd, czy raczej ciekawostka?
Część Twoich sugestii, np. dotyczących niektórych nazw lub dodatkowe jednostki typu zasieki - poprawiłem od ręki
Czekam na dalsze informację
Napisz mi ilości tur po jakich zakończyłeś poszczególne scenariusze, bo może tutaj jest coś do poprawy.
Zapisane
Nowa strona OG
http://opengeneral.strefa.pl
Greg
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 536
Odp: Test - P10 Stalowa Kurtyna
«
Odpowiedz #19 :
Październik 20, 2011, 07:27:07 »
Cytat: czata Październik 20, 2011, 01:32:24
Ani skrawka ziemi więcej.
4. Zaczynasz fantazjować z nazwami - 173 Brygada Powietrznodesantowa. Czemu właściwie tak?
To pomyłka, ta nazwa była trzymana na późniejsze scenariusze dla USA - U.S. 173rd Airborne Brigade
Przez pomyłkę nazwałem nią naszych chłopaków.
Zapisane
Nowa strona OG
http://opengeneral.strefa.pl
czata
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1097
Odp: Test - P10 Stalowa Kurtyna
«
Odpowiedz #20 :
Październik 20, 2011, 09:50:03 »
Cytat: Greg Październik 19, 2011, 09:12:05
Potem z tym wysiadaniem z helikopterów też kicha.
Chyba znalazłem błąd. Zamiast dać jednostkom białoruskim śmigłowce jako Transp, dałeś Appear. A, ponieważ żołnierze nie potrafią skakać ze spadochronem, to nie wysiądą ze statku powietrznego.
Cytat: Greg Październik 20, 2011, 07:11:04
może kiedyś jakaś białoruska jednostka przedrze się i zniszczy lotnisko wtedy zajmie flagę.
Niby tak, tylko nie wiem, po co mieliby zdobywać te flagi? Ani nie są płatne, ani po drodze...
Cytat: Greg Październik 20, 2011, 07:11:04
Na kilka pytań sam sobie od razu odpowiadasz np.
Cytat: czata Październik 20, 2011, 09:58:17
Warszawa.
Na mapie jest jednostka, będąca transportem samochodowym. To błąd, czy raczej ciekawostka?
Dałem dwie odpowiedzi do wyboru
.
Zapisane
Greg
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 536
Odp: Test - P10 Stalowa Kurtyna
«
Odpowiedz #21 :
Październik 20, 2011, 10:01:49 »
Cytat: czata Październik 20, 2011, 09:50:03
Cytat: Greg Październik 19, 2011, 09:12:05
Potem z tym wysiadaniem z helikopterów też kicha.
1 Chyba znalazłem błąd. Zamiast dać jednostkom białoruskim śmigłowce jako Transp, dałeś Appear. A, ponieważ żołnierze nie potrafią skakać ze spadochronem, to nie wysiądą ze statku powietrznego.
Cytat: Greg Październik 20, 2011, 07:11:04
może kiedyś jakaś białoruska jednostka przedrze się i zniszczy lotnisko wtedy zajmie flagę.
2 Niby tak, tylko nie wiem, po co mieliby zdobywać te flagi? Ani nie są płatne, ani po drodze...
Ad1) to już jest po zmianach, najpierw było appear ale też nie wysiadali, to dałem im nieopodal lotnisko myślałem że zwyczajnie wylądują i dalej po ziemi ale też nie chcieli. Transport bez możliwości strzału załatwi problem.
Ad2) Z tym zdobywaniem to żart, tam 12 Brygada Zmechanizowana tak naciska, że nie mają szans nic zdobyć.
Ale flagi zostaną, są nasze lotniska, będą i flagi
Zapisane
Nowa strona OG
http://opengeneral.strefa.pl
czata
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1097
Odp: Test - P10 Stalowa Kurtyna
«
Odpowiedz #22 :
Październik 20, 2011, 10:14:25 »
Oj, chyba się nie zrozumieliśmy.
Dałeś te śmigłowce (w Suite) pod Appear, czyli w miejscu, gdzie się daje samoloty dla skoczków.
Powinieneś dać te śmigłowce pod Transp, tak jak dla 7 Batalionu (batalionu pisze się z małej litery) Kawalerii Powietrznej oraz 173 Brygady Powietrznodesantowej w scenariuszu "Ani skrawka ziemi więcej" (sprawdź!). Wtedy wysiądą automatycznie po zakończonym ruchu.
W ostateczności, jako transport powietrzny spróbuj dać E:3468, czyli An-26.
«
Ostatnia zmiana: Październik 20, 2011, 10:22:54 wysłane przez czata
»
Zapisane
Greg
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 536
Odp: Test - P10 Stalowa Kurtyna
«
Odpowiedz #23 :
Październik 20, 2011, 10:26:08 »
Cytat: czata Październik 20, 2011, 10:14:25
Oj, chyba się nie zrozumieliśmy.
Dałeś te śmigłowce (w Suite) pod Appear, czyli w miejscu, gdzie się daje samoloty dla skoczków.
Powinieneś dać te śmigłowce pod Transp, tak jak dla 7 Batalionu (batalionu pisze się z małej litery) Kawalerii Powietrznej oraz 173 Brygady Powietrznodesantowej w scenariuszu "Ani skrawka ziemi więcej" (sprawdź!). Wtedy wysiądą automatycznie po zakończonym ruchu.
Rozumiem Cię, tylko oni w takim wypadku, jak mieli swój ruch to znowu atakowali tylko z lotu bo taki atak dla komputera był korzystniejszy.
Masz rację, że lepiej zmienić na appear , tylko tak czy inaczej należy zabrać helikopterom atak. Wtedy komputer nie będzie robił specjalnie dłuższego ruchu żeby zaatakować z góry.
Zapisane
Nowa strona OG
http://opengeneral.strefa.pl
czata
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1097
Odp: Test - P10 Stalowa Kurtyna
«
Odpowiedz #24 :
Październik 20, 2011, 10:33:36 »
To Appear jest! A ja chcę zmienić na Transp.
Jako Transp w rachubę wchodzi jedynie E:1158 Sikorsky. A, jak się upierasz przy Appear, to wypróbuj E:3468 An-26.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Test - P10 Stalowa Kurtyna
«
Odpowiedz #25 :
Październik 22, 2011, 01:35:17 »
Cytuj
Oj, chyba się nie zrozumieliśmy.
Dałeś te śmigłowce (w Suite) pod Appear, czyli w miejscu, gdzie się daje samoloty dla skoczków.
Powinieneś dać te śmigłowce pod Transp, tak jak dla 7 Batalionu (batalionu pisze się z małej litery) Kawalerii Powietrznej oraz 173 Brygady Powietrznodesantowej w scenariuszu "Ani skrawka ziemi więcej" (sprawdź!).
Wtedy wysiądą automatycznie po zakończonym ruchu.
No niekoniecznie wysiądą po ruchu - dopiero w następnej kolejce. Zauważyłem (odkąd niektóre transporty zaczęły mieć aktywny atak), że komputer uwielbia atakować bez wysiadania. Z tym, że dotąd nie testowałem tego w transportach lotniczych, więc nie widziałem tego zjawiska. Ale rzeczywiście najlepiej będzie dorobić nieuzbrojone kopie śmigłowców, które mogłyby być wykorzystane poprzez Suite na etapie budowy scenariusza - specjalnie dla jednostek komputera.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
czata
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1097
Odp: Test - P10 Stalowa Kurtyna
«
Odpowiedz #26 :
Październik 22, 2011, 01:36:12 »
Racja, wysiądą na początku następnej kolejki.
W tym scenariuszu można jeszcze dać graczowi np. TS-11 Iskra B. Będzie czym postraszyć transport powietrzny komputera.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Test - P10 Stalowa Kurtyna
«
Odpowiedz #27 :
Październik 22, 2011, 06:22:53 »
Pisałem do Luisa o tym, ale odpowiedział zgodnie z tym, czego się spodziewałem, czyli jest to konsekwencja aktywnego ataku dla transportu. Komputer uznał, że tak mu lepiej atakować, więc tak działał. Nie chcę go namawiać na zmianę logiki AI
bo to może mieć nieprzewidywalne skutki w innych aspektach gry.
Cytuj
W tym scenariuszu można jeszcze dać graczowi np. TS-11 Iskra B. Będzie czym postraszyć transport powietrzny komputera.
Niestety- wycofałem Iskry z uzbrojenia po roku 1990-tym. Ten samolot od początku był mocno naciągany jako "bojowy".
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
czata
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1097
Odp: Test - P10 Stalowa Kurtyna
«
Odpowiedz #28 :
Październik 22, 2011, 11:23:33 »
Kiedy wycofałeś? W efilu, z którego korzystam, są do 2020 roku.
Zapisane
Greg
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 536
Odp: Test - P10 Stalowa Kurtyna
«
Odpowiedz #29 :
Październik 23, 2011, 10:08:32 »
Były jeszcze jak pisałem kampanie.
Szkoda Gustlik, że je cofnąłeś przecież faktycznie są używane do dnia dzisiejszego.
Może lepiej od roku 1990 daj jako bez możliwości kupowania tylko dla twórców kampanii i scenariuszów.
Zapisane
Nowa strona OG
http://opengeneral.strefa.pl
Strony:
1
[
2
]
3
4
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...