Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 18, 2024, 04:02:15 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2 3 ... 8   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945 - E-File CC63  (Przeczytany 38441 razy)
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« : Marzec 17, 2014, 02:04:08 »

W nawiązaniu do ustaleń z Rudlem- oto moje spostrzeżenia z tej kampanii...
1. SJW Bandits War
Na początku tracimy jeden z VH... Drugi jest oblegany. Trzeba zdobywać heksy, by wystawiać kolejne jednostki, które pomogą bronić się sztabowi. A na szczęście potrafi się on nieźle odgryźć...
Jak tylko coś uzbieram, to próbuję udrożnić drogę kolejowa, by dotarły posiłki koleją...
Nieźle idzie, nie znam co prawda sprzętu, ale przypomina on głównie ten z PG2.
Trzeba się pilnować, wróg nas otacza... dosłownie.
Udaje mi się tylko wejść już w turach zwykłego zwycięstwa...
Warto kupić dobrą artylerię. Czołgi też.
No i straciłem myśliwca- bo jest... paliwo. Wink

W kwestii tłumaczenia napisałem- jest świetnie. Poprawki zgłosiłem. Później pogram, jak familia pozwoli.

OpenGen 0.90.31.0 * (23 Dic 2013) *  Efile folder:C:\Open General\EFILE_CC63\  * Efile version:LXF 0.16 [25.04.2013]
Campaign: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   SJW Bandits War , #0 , Victory , score:32
--
Campaign score: 32  *  Average: 32

Current scenario: SJW Bandits War,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 40
Army cost: 881 , Current prestige is 199
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 15
AI stance is Aggressive
if BV: +1150, SJW Landing at Taku , cap 2250, 12 turns prestige: 600
if V : +1150, SJW Landing at Taku , cap 2250, 15 turns prestige: 640
if TV: +1150, SJW Landing at Taku , cap 2250, 21 turns prestige: 740
if Ls: +1150, SJW Landing at Taku , cap 2250, 21 turns prestige: 740

Piechota
 Police ,  , 0 bars , 37 exp , Japan , 8/8 , 4 kill , 57 pp - U:001  [+37 exp]
*  HQ Detail , 2TU , 1 bars , 173 exp , Japan , 6/8 , Skilled Reconnaissance  , 5 kill , 0 pp - U:008  [+75 exp]
 Police ,  , 0 bars , 57 exp , Japan , 5/8 , 1 kill , 57 pp - U:014  [+57 exp]
 Garrison ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 8/8 , 0 kill , 48 pp - U:018

Czołg
 Type 92A ,  , 0 bars , 42 exp , Japan , 8/8 , 2 kill , 115 pp - U:019  [+42 exp]

Rozpoznanie
 Austin Mk I ,  , 0 bars , 44 exp , Japan , 4/8 , 2 kill , 96 pp - U:016  [+44 exp]
 Type 87 ,  , 0 bars , 34 exp , Japan , 8/8 , 2 kill , 182 pp - U:017  [+34 exp]

Artyleria
 Type 90 7.5cm FG , Type 94 ,  , 0 bars , 13 exp , Japan , 8/8 , 0 kill , 326 pp - U:007  [+13 exp]

Niszczyciel
*  Patrol Boat PR , River Guards , 0 bars , 61 exp , Japan , 5/8 , 0 kill , 0 pp - U:015  [+11 exp]

Player 1 : Japan, Manchukuo
Killed: INF:20   RCN:2      Total: 22
Lost  : INF:1    ATY:1    AD:1    TB:1      Total: 4

BV  0
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   4 Units *  1 Leaders      Total :    267 exp,     10 kill,    162 pp    Average:     67 exp,      3 kill,     41 pp
Czołg          *   1 Units *  0 Leaders      Total :     42 exp,      2 kill,    115 pp    Average:     42 exp,      2 kill,    115 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  0 Leaders      Total :     78 exp,      4 kill,    278 pp    Average:     39 exp,      2 kill,    139 pp
Artyleria      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     13 exp,      0 kill,    326 pp    Average:     13 exp,      0 kill,    326 pp
Niszczyciel    *   1 Units *  0 Leaders      Total :     61 exp,      0 kill,      0 pp    Average:     61 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *   9 Units *  1 Leaders      Total :    461 exp,     16 kill,    881 pp    Average:     51 exp,      2 kill,     98 pp


Player 1  Japan, Manchukuo   has 18 units total (core+aux):
Piechota : 10
Czołg :  1
Rozpoznanie :  3
Artyleria :  3
Niszczyciel :  1

Player 2  People's Liberation Army   has 1 units total (core+aux):
Fortyfikacje :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

*SCENARIO OPTIONS*
Can set default experience for new units
Use current / basic strength as defined (so no reset current to basic)
Allow setting default unit's strength for each player (also when getting prototypes)
Allow to BLOW
Allow to REPAIR
Allow to BUILD
True range 0 (cannot fire to surrounding hexes)
True spotting 0 (cannot spot surrounding hexes)
Extended naval rules

Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #1 : Marzec 17, 2014, 02:46:20 »

A jednak się skusiłeś na 100% zagrać Ja gram na 300 bo tez nie znam efila Evil. Kampania dziwna, ale wciągająca Roll Eyes. Fakt uważać na lotnictwo samoloty teraz tanie są ale to szroty Evil. Później nie dość, że drogie to AI lubi zajmować lotniska Shocked. A wtedy lotnicy przemieniają się w obłoczek pary.  Ot jeden ze smaczków tej kampanii Cool Cool Warto mieć darmozjadów saperów nic nie robią generalnie tylko szukają miejsca gdzie by postawić lotnisko Azn. Pocieszę Ciebie nigdy nie będziesz miał w tej kampanii wystarczających sił by blitz zapanował ale myślę , że to było zamierzone przez Golothina większość rozgrywanych bitew japończycy przegrali Cry. My zaś mamy je wygrać. Chałchin-Goł przyprawia o zawał w pierwszym scenie maaaasa ruskich czołgów nic kozackiego nie mają Roll Eyes. Ale z japońskimi tankietkami to bym się nie odważył na spotkaniowy bój pancerny. A brylancik tam jest jak najbardziej możliwy.
« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2014, 02:53:13 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #2 : Marzec 17, 2014, 03:12:20 »

Efil używany przez tą kampanie to LXF a  CC63 to numer kampanii z JP
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #3 : Marzec 17, 2014, 04:01:46 »

Efil używany przez tą kampanie to LXF a  CC63 to numer kampanii z JP
Przepraszam, widziałem na stronie pierwszej gry, potem mnie proza życia "zagadała".
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #4 : Marzec 17, 2014, 04:10:00 »

Oj tam wszyscy starzy wiedzą o czym piszemy ale nowicjusze by się skręcili a tej kampanii nie znależli. Ona ma rok dopiero  Evil. Jak wrażenia z pierwszego scenariusza. Wymień tą policję na Light Infrantry mają na stanie motocykle i dają się samolotem wozić to mój koń trojański Evil mam 4 takie Roll Eyes
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #5 : Marzec 17, 2014, 04:47:49 »

2. SJW Landing at Taku
Nie kupiłem myśliwca - niestety miałem nieco inne plany, za to nabyłem 2 pelotki,  tanie- nie powalczyły z myśliwcem, za to na lądzie- owszem.  Poza tym odstraszyły agresora. Wink

Kuter patrolowy ma belkę, bo zwalczał artylerie nabrzeżną- napoczętą.
Niestety ma artyleria utknęła w terenie, inaczej miałbym brylanta.
A tak "strumyczkiem" do źródełka- dotarłem- siły prędko podzieliłem na dwa zespoły.
Dobry recon i transport dla sztabu plus kawaleria- nareszcie oczekiwana prędkość działań!

Played Scenarios:
 1   SJW Bandits War , #0 , Victory , score:32
 2   SJW Landing at Taku , #23 , Victory , score:31
--

Piechota
 Marine , Type 97 ,  , 0 bars , 63 exp , Japan , 8/8 , 4 kill , 172 pp - U:001  [+26 exp]
*  HQ Detail , Type 95 Kurogane , 2TU , 2 bars , 205 exp , Japan , 5/8 , Skilled Reconnaissance  , 5 kill , 0 pp - U:003  [+32 exp]
 Cavalry ,  , 0 bars , 61 exp , Japan , 6/8 , 1 kill , 124 pp - U:004  [+4 exp]
 Garrison ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 8/8 , 0 kill , 48 pp - U:018

Czołg
 Type 95 Ha-Go ,  , 0 bars , 48 exp , Japan , 5/8 , 2 kill , 268 pp - U:009  [+6 exp]
 Type 95 Ha-Go ,  , 0 bars , 20 exp , Japan , 7/8 , 3 kill , 268 pp - U:027  [+20 exp]

Rozpoznanie
 Type 93 Sumida ,  , 0 bars , 65 exp , Japan , 7/8 , 3 kill , 192 pp - U:006  [+21 exp]
 Type 93 Sumida ,  , 0 bars , 78 exp , Japan , 4/8 , 5 kill , 192 pp - U:007  [+44 exp]

Artyleria ppanc.
 Type 11 3.7cm IG ,  , 0 bars , 3 exp , Japan , 7/8 , 1 kill , 48 pp - U:029  [+3 exp]

Artyleria
 Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku ,  , 0 bars , 34 exp , Japan , 8/8 , 3 kill , 489 pp - U:028  [+34 exp]

Obrona plot.
 Type 93 MG , Mules ,  , 0 bars , 12 exp , Japan , 8/8 , 1 kill , 57 pp - U:002  [+12 exp]
 Type 93 MG , Mules ,  , 0 bars , 27 exp , Japan , 3/8 , 0 kill , 57 pp - U:008  [+27 exp]

Niszczyciel
*  Patrol Boat PR , River Guards , 1 bars , 110 exp , Japan , 6/8 , 1 kill , 0 pp - U:005  [+49 exp]

BV  0
V   2
TV  0
L   0
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #6 : Marzec 17, 2014, 07:38:39 »

W Taku 1 piechota ale ta Imperial musi zajmować lotnisko reszta płynie dalej rzeka do Taku i masz szanse na Brylanta Wink
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #7 : Marzec 17, 2014, 08:32:51 »

Tak zrobiłem, tylko nie chciałem ryzykować, gdybym miał lotnictwo... Wolałem nie tracić piechoty.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #8 : Marzec 17, 2014, 08:53:33 »

ja tam miałem bombowca tego taniego i stykło  Evil Teraz się głowie jak się przeprawić przez rzekę i nie stracić za dużo siły jednostek  Huh?. Masakra chinole to gorzej jak ruskie kuupa piechoty dobrze okopanej i tylko 2 mosty saperzy za ciency na most Undecided
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #9 : Marzec 18, 2014, 12:33:02 »

3. SJW Chenpiecheng
Ciężko, ale też np. straciłem turę, bo mi min na moście nie rozbroili...
No i nawyki od Gustlika- np. Kawaleria nie ma tutaj ruchu fazowego...
Oddziały moje mocno walczą, no i krwawią. Całkiem nieźle radzi sobie obrona plot, zwłaszcza gdy idealnie zasłania me siły..., by w następnej turze zaatakować.
Myśliwiec już mocno doświadczony! Wink Czas na bombowca!
Brak mi: dobrej artylerii i bombowca... Pancerniaki i recony- rewelacja. Wink
Okręty wspierały, az im amunicji zabrakło... Kiedy będą dostępni saperzy???

OpenGen 0.90.31.0 * (23 Dic 2013) *  Efile folder:C:\Open General\efile_cc63\  * Efile version:LXF 0.16 [25.04.2013]
Campaign: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   SJW Bandits War , #0 , Victory , score:32
 2   SJW Landing at Taku , #23 , Victory , score:31
 3   SJW Chenpiecheng , #1 , Tactical Victory , score:13
--
Campaign score: 76  *  Average: 25

Piechota
 Marine , Type 97 ,  , 1 bars , 153 exp , Japan , 6/8 , 11 kill , 172 pp - U:001  [+90 exp]
*  HQ Detail , Type 95 Kurogane , 2TU , 2 bars , 248 exp , Japan , 4/8 , Skilled Reconnaissance  , 8 kill , 0 pp - U:003  [+43 exp]
 Cavalry ,  , 0 bars , 98 exp , Japan , 1/8 , 2 kill , 124 pp - U:004  [+37 exp]
 Guards , Type 97 ,  , 0 bars , 46 exp , Japan , 5/8 , 1 kill , 278 pp - U:010  [+46 exp]

Czołg
 Type 95 Ha-Go ,  , 0 bars , 81 exp , Japan , 8/8 , 6 kill , 268 pp - U:009  [+33 exp]
 Type 95 Ha-Go ,  , 0 bars , 72 exp , Japan , 3/8 , 16 kill , 268 pp - U:011  [+52 exp]

Rozpoznanie
 Type 93 Sumida ,  , 1 bars , 130 exp , Japan , 4/8 , 6 kill , 192 pp - U:006  [+65 exp]
 Type 93 Sumida ,  , 1 bars , 112 exp , Japan , 3/8 , 6 kill , 192 pp - U:007  [+34 exp]

Artyleria ppanc.
 Type SS Ki ,  , 0 bars , 32 exp , Japan , 5/8 , 2 kill , 288 pp - U:013  [+29 exp]

Artyleria
 Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku ,  , 0 bars , 75 exp , Japan , 8/8 , 3 kill , 489 pp - U:012  [+41 exp]
 Type 94 7.5cm M , Type 94 ,  , 0 bars , 39 exp , Japan , 8/8 , 0 kill , 163 pp - U:027  [+39 exp]

Obrona plot.
 Type 93 MG , Mules ,  , 0 bars , 52 exp , Japan , 6/8 , 2 kill , 57 pp - U:002  [+40 exp]
 Type 93 MG , Mules ,  , 0 bars , 27 exp , Japan , 8/8 , 0 kill , 57 pp - U:008

Myśliwiec
 Type 91 ,  , 1 bars , 134 exp , Japan , 6/8 , 4 kill , 268 pp - U:049 [+134 exp]

Niszczyciel
*  Patrol Boat PR , River Guards , 1 bars , 193 exp , Japan , 7/8 , 2 kill , 0 pp - U:005  [+83 exp]

BV  0
V   2
TV  1
L   0
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #10 : Marzec 18, 2014, 01:35:01 »

Saperzy to jak pamiętam chyba za 2 bitwy wejdą a są niezbędni. Artylerii nie ma mocnej bo takowej nie było. Rewelacyjną armatą jest 100 mm Type 92 nie ma rewelacyjnych osiągów za to ma największy zasięg i wspiera w obronie. Lotnictwo to podstawa potem bez wożenia Light Inf szans brak na przerwanie chińskich linii obronnych. Teraz gram scen w 2 turze rozbiłem 2 dywizje ruszyłem do przodu to mi wylazły 3 kolejne dywizje Evil. Teren koszmar rzeki i bagna generalnie 1 batalion może namieszać.  W 8 turze jestem mam wszystkie lotniska i ból głowy Evil. Zostały tylko 2 VH do zajęcia ale wygląda ze cienko będzie UndecidedRoll Eyes walczą u mnie nawet kucharze. a do brylanta 4 tury.
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2014, 01:38:44 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #11 : Marzec 18, 2014, 01:40:33 »

Tak saperzy za chwile wejdą bo budowałem lotniska pod Chałchin Goł.
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #12 : Marzec 18, 2014, 02:41:56 »

Kup jak możesz Light inf nie są drodzy daj im motocykle (12 pkt ruchu i ruch fazowy> z liderem) dają się z motorami wsadzić na transport lotniczy. Wadą jest za mogą wylądować tylko na lotnisku ale bombowiec do towarzystwa i są w stanie dokonać cudów Evil
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2014, 09:52:52 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #13 : Marzec 18, 2014, 03:34:17 »

Dziękuję za radę!!!

Tymczasem PIERWSZY BRYLANT i nagroda- rozpoznawczy samolot. Wink
4 . SJW Raid on Tatung
Ciężkie walki, zwłaszcza na lewym skrzydle, gdzie źle rozplanowałem atak i trochę me siły poniosły straty... Na szczęście nic bezpowrotnego. Okręcik zdobył lidera. Wink I niemal mi go zatopili jednocześnie...
Mocne wsparcie jest strony posiłków.
Najważniejsze jest zgranie, by atak niszczył od razu niemal całość sił, potem szarże i do przodu. Sztab wydatnie pomaga!
No i bombowiec! Nareszcie jest i proszę ile ma już PD. Wink
No to na razie tyle. Dalsze zakupy to na pewno ulepszenia i małe zakupy w artylerii.

Played Scenarios:
 1   SJW Bandits War , #0 , Victory , score:32
 2   SJW Landing at Taku , #23 , Victory , score:31
 3   SJW Chenpiecheng , #1 , Tactical Victory , score:13
 4   SJW Raid on Tatung , #2 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 129  *  Average: 32

Piechota
 Marine , Type 97 ,  , 1 bars , 196 exp , Japan , 7/8 , 12 kill , 172 pp - U:001  [+43 exp]
*  HQ Detail , Type 95 Kurogane , 2TU , 2 bars , 274 exp , Japan , 8/8 , Skilled Reconnaissance  , 10 kill , 0 pp - U:003  [+26 exp]
 Cavalry ,  , 1 bars , 133 exp , Japan , 7/8 , 5 kill , 124 pp - U:004  [+35 exp]
 Guards , Type 97 ,  , 0 bars , 91 exp , Japan , 8/8 , 4 kill , 278 pp - U:010  [+45 exp]
 Garrison ,  , 0 bars , 5 exp , Japan , 8/8 , 0 kill , 48 pp - U:021

Czołg
 Type 95 Ha-Go ,  , 1 bars , 154 exp , Japan , 8/8 , 17 kill , 268 pp - U:009  [+73 exp]
 Type 95 Ha-Go ,  , 0 bars , 93 exp , Japan , 2/8 , 18 kill , 268 pp - U:011  [+21 exp]

Rozpoznanie
 Type 93 Sumida ,  , 1 bars , 148 exp , Japan , 5/8 , 8 kill , 192 pp - U:006  [+18 exp]
 Type 93 Sumida ,  , 1 bars , 150 exp , Japan , 6/8 , 10 kill , 192 pp - U:007  [+38 exp]
 Type 92 Kokusan ,  , 0 bars , 33 exp , Japan , 7/8 , 1 kill , 240 pp - U:026  [+28 exp]

Artyleria ppanc.
 Type SS Ki ,  , 0 bars , 61 exp , Japan , 5/8 , 3 kill , 288 pp - U:013  [+29 exp]

Artyleria
 Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku ,  , 0 bars , 84 exp , Japan , 8/8 , 3 kill , 489 pp - U:012  [+9 exp]
 Type 94 7.5cm M , Type 94 ,  , 0 bars , 64 exp , Japan , 8/8 , 0 kill , 163 pp - U:014  [+25 exp]
 Type 90 7.5cm FG , Type 94 ,  , 0 bars , 19 exp , Japan , 8/8 , 0 kill , 326 pp - U:060  [+14 exp]

Obrona plot.
 Type 93 MG , Mules ,  , 0 bars , 61 exp , Japan , 8/8 , 2 kill , 57 pp - U:002  [+9 exp]
 Type 93 MG , Mules ,  , 0 bars , 54 exp , Japan , 6/8 , 0 kill , 57 pp - U:008  [+27 exp]

Myśliwiec
 Type 91 ,  , 1 bars , 169 exp , Japan , 7/8 , 6 kill , 268 pp - U:015  [+35 exp]

Bomb. taktyczny
 Ki-21 ,  , 0 bars , 76 exp , Japan , 6/8 , 0 kill , 480 pp - U:059  [+71 exp]

Niszczyciel
*  Patrol Boat PR , River Guards , 2 bars , 263 exp , Japan , 3/8 , Aggressive Maneuver  , 2 kill , 0 pp - U:005  [+70 exp]

BV  1
V   2
TV  1
L   0
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #14 : Marzec 18, 2014, 05:57:24 »

Moje dokonania są skromniejsze Roll Eyes. Ale że sztab mnie nagrodził myśliwcem Hayabusa wkleję ten raport łatwo nie było Evil. Dobrze ustawiona obrona, duże odległości, bagna, mało dróg i mordercze kontrataki AI chciało lotniska odzyskać Grin. Spowodowały, że stałem parę tur w miejscu. Całe lotnictwo wspierało brygadę spadochronową AUX która zajęła lotnisko i 1 VH. Co tak rozzłościło AI że rzucił tam jakieś 3 dywizje Shocked z artylerią i wozami pancernym (a moje wsparcie tylko 1 moździerz). A jako że siły core walczyły na północy o 4 inne punkty nie mogły ich wesprzeć na tyle by przetrwali nawałę (w 12 turze bat czołgów tam dotarł) bitwy wymagające są Roll Eyes. BV to rzut na taśmę kucharze wygrali Evil

OpenGen 0.90.32.1 * (14 Feb 2014) *  Efile folder:C:\OpenGeneral\efile_cc63\  * Efile version:LXF 0.16 [25.04.2013]
Campaign: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945,  *  Player prestige modifier 300%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   SJW Bandits War , #0 , Tactical Victory , score:5
 2   SJW Landing at Taku , #23 , Tactical Victory , score:1
 3   SJW Chenpiecheng , #1 , Victory , score:25
 4   SJW Raid on Tatung , #2 , Brilliant Victory , score:45  +++  Proto: Ki-32
 5   SJW Battle of Taierchuang , #3 , Tactical Victory , score:5
 6   SJW Tienchiachen Fortress , #4 , Victory , score:25
 7   SJW Nanchang Counter , #5 , Victory , score:25
 8   SJW Battle of Khalkhin Gol , #6 , Brilliant Victory , score:46
 9   SJW Attack on Nanning , #7 , Victory , score:25
10   SJW Battle of Tsaoyang , #8 , Victory , score:25
11   SJW Shouyang Railway , #9 , Victory , score:25
12   SJW Sui Hsien Front , #10 , Victory , score:25
13   SJW Yangtze River , #11 , Tactical Victory , score:3
14   SJW 2d Battle of Changsha , #12 , Tactical Victory , score:3
15   SJW Hongkong , #13 , Tactical Victory , score:5
16   SJW Changsha III , #14 , Tactical Victory , score:5
17   SJW Burma Road , #15 , Tactical Victory , score:5
18   SJW Shennong Mountains , #16 , Tactical Victory , score:5
19   SJW Taoyang , #17 , Brilliant Victory , score:45
--
Campaign score: 348  *  Average: 18

Current scenario: SJW Taoyang,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 1440
Army cost: 13408 , Current prestige is 995
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 14
AI stance is Aggressive
if BV: +500, SJW Hengyang , cap 12250, 14 turns prestige: 0
if V : +500, SJW Hengyang , cap 12250, 18 turns prestige: 360
if TV: +750, SJW Hengyang , cap 12250, 24 turns prestige: 780
if Ls: +1500, SJW Hengyang , cap 12250, 24 turns prestige: 780

Piechota
 Guards , Type 97 ,  , 5 bars , 702 exp , Japan , 8/8 , Influence  , 48 kill , 278 pp - U:001  [+16 exp]
*  HQ Detail , Type 95 Kurogane , 2TU , 5 bars , 751 exp , Japan , 11/8 , Overwhelming Attack  , 26 kill , 0 pp - U:002
 Guards , Type 94 ,  , 5 bars , 1001 exp , Japan , 7/8 , Overwhelming Attack  , 67 kill , 268 pp - U:005  [+32 exp]
 Guards , Type 94 ,  , 5 bars , 882 exp , Japan , 6/8 , Superior Maneuver  , 52 kill , 268 pp - U:010  [+31 exp]
 Engineer , Type 94 ,  , 5 bars , 598 exp , Japan , 7/8 , 47 kill , 460 pp - U:014  [+20 exp]
 Light Infantry , Motorcycle ,  , 5 bars , 715 exp , Japan , 3/8 , Combat Support  , 25 kill , 201 pp - U:018  [+67 exp]
 Light Infantry , Motorcycle ,  , 5 bars , 763 exp , Japan , 8/8 , Reconnaissance Movement  , 39 kill , 201 pp - U:019  [+35 exp]
 Light Infantry , Motorcycle ,  , 2 bars , 248 exp , Japan , 8/8 , 6 kill , 201 pp - U:029  [+33 exp]
 Bridging , Type 97 ,  , 2 bars , 263 exp , Japan , 7/8 , 3 kill , 240 pp - U:031  [+76 exp]
 Bridging , Type 97 ,  , 1 bars , 155 exp , Japan , 5/8 , 1 kill , 240 pp - U:034  [+8 exp]

Czołg
 Type 97A Chi-Ha ,  , 5 bars , 1092 exp , Japan , 7/8 , Determined Defense  , 102 kill , 288 pp - U:003  [+69 exp]
 Type 95 Ha-Go ,  , 5 bars , 1154 exp , Japan , 8/8 , Overwatch  , 81 kill , 268 pp - U:016  [+82 exp]
 Type 95 Ha-Go ,  , 5 bars , 834 exp , Japan , 7/8 , 62 kill , 268 pp - U:017  [+62 exp]
 Type 97A Chi-Ha ,  , 5 bars , 715 exp , Japan , 7/8 , Determined Defense  , 81 kill , 288 pp - U:024  [+45 exp]
 Type 97A Chi-Ha ,  , 2 bars , 250 exp , Japan , 7/8 , 11 kill , 288 pp - U:028  [+44 exp]

Rozpoznanie
 Type 92 Kokusan ,  , 5 bars , 698 exp , Japan , 5/8 , 41 kill , 240 pp - U:013  [+20 exp]
 Type 92 Kokusan ,  , 3 bars , 325 exp , Japan , 7/8 , 16 kill , 240 pp - U:026  [+7 exp]

Artyleria ppanc.
 Type SS Ki ,  , 2 bars , 216 exp , Japan , 8/8 , 5 kill , 288 pp - U:033  [+28 exp]

Artyleria
 Type 92 10cm FG , Type 92 Ni-Ku ,  , 5 bars , 635 exp , Japan , 8/8 , 22 kill , 614 pp - U:006  [+24 exp]
 Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku ,  , 4 bars , 483 exp , Japan , 8/8 , 23 kill , 489 pp - U:007  [+28 exp]
 Type 92 10cm FG , Type 92 Ni-Ku ,  , 5 bars , 864 exp , Japan , 8/8 , Devastating Fire  , 38 kill , 614 pp - U:008  [+46 exp]
 Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku ,  , 5 bars , 537 exp , Japan , 10/8 , Determined Defense  , 24 kill , 612 pp - U:021  [+41 exp]
 Type 92 10cm FG , Type 92 Ni-Ku ,  , 5 bars , 629 exp , Japan , 9/8 , Fire Discipline  , 21 kill , 691 pp - U:022  [+48 exp]
 Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku ,  , 2 bars , 232 exp , Japan , 8/8 , 7 kill , 489 pp - U:027  [+14 exp]
 Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku ,  , 1 bars , 164 exp , Japan , 8/8 , 4 kill , 489 pp - U:030  [+6 exp]

Myśliwiec
 J2M Raiden ,  , 5 bars , 913 exp , Japan , 9/8 , Resilience  , 38 kill , 820 pp - U:011  [+87 exp]
 J2M Raiden ,  , 5 bars , 544 exp , Japan , 8/8 , 14 kill , 729 pp - U:023  [+11 exp]
 Ki-44 Shoki ,  , 3 bars , 372 exp , Japan , 7/8 , 10 kill , 720 pp - U:025  [+31 exp]
 Ki-45 Toryu ,  , 2 bars , 253 exp , Japan , 8/8 , 4 kill , 576 pp - U:032  [+78 exp]

Bomb. taktyczny
 Ki-21 ,  , 5 bars , 1037 exp , Japan , 6/8 , 30 kill , 480 pp - U:009  [+37 exp]
 Ki-21 ,  , 5 bars , 864 exp , Japan , 7/8 , Aggressive Attack  , 36 kill , 480 pp - U:012  [+65 exp]
 Ki-21 ,  , 5 bars , 1124 exp , Japan , 10/8 , Devastating Fire  , 55 kill , 600 pp - U:015  [+103 exp]
+  Ki-21 ,  , 5 bars , 619 exp , Japan , 7/8 , 25 kill , 0 pp - U:020  [+42 exp]
 Ki-21 ,  , 3 bars , 367 exp , Japan , 5/8 , 2 kill , 480 pp - U:035  [+60 exp]

Niszczyciel
*  Patrol Boat PR , River Guards , 4 bars , 497 exp , Japan , 5/8 , 2 kill , 0 pp - U:004  [+52 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:774  TNK:13   RCN:50   AT:38   FORT:91   ATY:108  AD:64   FTR:24   TB:10   DD:19     Total: 1191
Lost  : INF:11   AT:1    FORT:5    ATY:1    AD:4    FTR:1    DD:3      Total: 26

BV  3
V   7
TV  9
L   0
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Strony: [1] 2 3 ... 8   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.121 sekund z 22 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.011s, 1q)