Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 18, 2024, 04:02:15
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
(Moderatorzy:
kowdar
,
Waldzios
) >
DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945 - E-File CC63
Strony: [
1
]
2
3
...
8
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945 - E-File CC63 (Przeczytany 38441 razy)
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945 - E-File CC63
«
:
Marzec 17, 2014, 02:04:08 »
W nawiązaniu do ustaleń z Rudlem- oto moje spostrzeżenia z tej kampanii...
1.
SJW Bandits War
Na początku tracimy jeden z VH... Drugi jest oblegany. Trzeba zdobywać heksy, by wystawiać kolejne jednostki, które pomogą bronić się sztabowi. A na szczęście potrafi się on nieźle odgryźć...
Jak tylko coś uzbieram, to próbuję udrożnić drogę kolejowa, by dotarły posiłki koleją...
Nieźle idzie, nie znam co prawda sprzętu, ale przypomina on głównie ten z PG2.
Trzeba się pilnować, wróg nas otacza... dosłownie.
Udaje mi się tylko wejść już w turach zwykłego zwycięstwa...
Warto kupić dobrą artylerię. Czołgi też.
No i straciłem myśliwca- bo jest... paliwo.
W kwestii tłumaczenia napisałem- jest świetnie. Poprawki zgłosiłem. Później pogram, jak familia pozwoli.
OpenGen 0.90.31.0 * (23 Dic 2013) * Efile folder:C:\Open General\EFILE_CC63\ * Efile version:LXF 0.16 [25.04.2013]
Campaign: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945, * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 SJW Bandits War , #0 , Victory , score:32
--
Campaign score: 32 * Average: 32
Current scenario: SJW Bandits War, VH prestige is 0 , All map prestige is: 40
Army cost: 881 , Current prestige is 199
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 15
AI stance is Aggressive
if BV: +1150, SJW Landing at Taku , cap 2250, 12 turns prestige: 600
if V : +1150, SJW Landing at Taku , cap 2250, 15 turns prestige: 640
if TV: +1150, SJW Landing at Taku , cap 2250, 21 turns prestige: 740
if Ls: +1150, SJW Landing at Taku , cap 2250, 21 turns prestige: 740
Piechota
Police , , 0 bars , 37 exp , Japan , 8/8 , 4 kill , 57 pp - U:001 [+37 exp]
* HQ Detail , 2TU , 1 bars , 173 exp , Japan , 6/8 , Skilled Reconnaissance , 5 kill , 0 pp - U:008 [+75 exp]
Police , , 0 bars , 57 exp , Japan , 5/8 , 1 kill , 57 pp - U:014 [+57 exp]
Garrison , , 0 bars , 0 exp , Japan , 8/8 , 0 kill , 48 pp - U:018
Czołg
Type 92A , , 0 bars , 42 exp , Japan , 8/8 , 2 kill , 115 pp - U:019 [+42 exp]
Rozpoznanie
Austin Mk I , , 0 bars , 44 exp , Japan , 4/8 , 2 kill , 96 pp - U:016 [+44 exp]
Type 87 , , 0 bars , 34 exp , Japan , 8/8 , 2 kill , 182 pp - U:017 [+34 exp]
Artyleria
Type 90 7.5cm FG , Type 94 , , 0 bars , 13 exp , Japan , 8/8 , 0 kill , 326 pp - U:007 [+13 exp]
Niszczyciel
* Patrol Boat PR , River Guards , 0 bars , 61 exp , Japan , 5/8 , 0 kill , 0 pp - U:015 [+11 exp]
Player 1 : Japan, Manchukuo
Killed: INF:20 RCN:2 Total: 22
Lost : INF:1 ATY:1 AD:1 TB:1 Total: 4
BV 0
V 1
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 4 Units * 1 Leaders Total : 267 exp, 10 kill, 162 pp Average: 67 exp, 3 kill, 41 pp
Czołg * 1 Units * 0 Leaders Total : 42 exp, 2 kill, 115 pp Average: 42 exp, 2 kill, 115 pp
Rozpoznanie * 2 Units * 0 Leaders Total : 78 exp, 4 kill, 278 pp Average: 39 exp, 2 kill, 139 pp
Artyleria * 1 Units * 0 Leaders Total : 13 exp, 0 kill, 326 pp Average: 13 exp, 0 kill, 326 pp
Niszczyciel * 1 Units * 0 Leaders Total : 61 exp, 0 kill, 0 pp Average: 61 exp, 0 kill, 0 pp
* Summary: * 9 Units * 1 Leaders Total : 461 exp, 16 kill, 881 pp Average: 51 exp, 2 kill, 98 pp
Player 1 Japan, Manchukuo has 18 units total (core+aux):
Piechota : 10
Czołg : 1
Rozpoznanie : 3
Artyleria : 3
Niszczyciel : 1
Player 2 People's Liberation Army has 1 units total (core+aux):
Fortyfikacje : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
*SCENARIO OPTIONS*
Can set default experience for new units
Use current / basic strength as defined (so no reset current to basic)
Allow setting default unit's strength for each player (also when getting prototypes)
Allow to BLOW
Allow to REPAIR
Allow to BUILD
True range 0 (cannot fire to surrounding hexes)
True spotting 0 (cannot spot surrounding hexes)
Extended naval rules
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945 - E-File CC63
«
Odpowiedz #1 :
Marzec 17, 2014, 02:46:20 »
A jednak się skusiłeś na 100% zagrać Ja gram na 300 bo tez nie znam efila
. Kampania dziwna, ale wciągająca
. Fakt uważać na lotnictwo samoloty teraz tanie są ale to szroty
. Później nie dość, że drogie to AI lubi zajmować lotniska
. A wtedy lotnicy przemieniają się w obłoczek pary. Ot jeden ze smaczków tej kampanii
Warto mieć darmozjadów saperów nic nie robią generalnie tylko szukają miejsca gdzie by postawić lotnisko
. Pocieszę Ciebie nigdy nie będziesz miał w tej kampanii wystarczających sił by blitz zapanował ale myślę , że to było zamierzone przez Golothina większość rozgrywanych bitew japończycy przegrali
. My zaś mamy je wygrać. Chałchin-Goł przyprawia o zawał w pierwszym scenie maaaasa ruskich czołgów nic kozackiego nie mają
. Ale z japońskimi tankietkami to bym się nie odważył na spotkaniowy bój pancerny. A brylancik tam jest jak najbardziej możliwy.
«
Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2014, 02:53:13 wysłane przez Rudel
»
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945 - E-File CC63
«
Odpowiedz #2 :
Marzec 17, 2014, 03:12:20 »
Efil używany przez tą kampanie to LXF a CC63 to numer kampanii z JP
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945 - E-File LXF
«
Odpowiedz #3 :
Marzec 17, 2014, 04:01:46 »
Cytat: Rudel Marzec 17, 2014, 03:12:20
Efil używany przez tą kampanie to LXF a CC63 to numer kampanii z JP
Przepraszam, widziałem na stronie pierwszej gry, potem mnie proza życia "zagadała".
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945 - E-File CC63
«
Odpowiedz #4 :
Marzec 17, 2014, 04:10:00 »
Oj tam wszyscy starzy wiedzą o czym piszemy ale nowicjusze by się skręcili a tej kampanii nie znależli. Ona ma rok dopiero
. Jak wrażenia z pierwszego scenariusza. Wymień tą policję na Light Infrantry mają na stanie motocykle i dają się samolotem wozić to mój koń trojański
mam 4 takie
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945 - E-File CC63
«
Odpowiedz #5 :
Marzec 17, 2014, 04:47:49 »
2.
SJW Landing at Taku
Nie kupiłem myśliwca - niestety miałem nieco inne plany, za to nabyłem 2 pelotki, tanie- nie powalczyły z myśliwcem, za to na lądzie- owszem. Poza tym odstraszyły agresora.
Kuter patrolowy ma belkę, bo zwalczał artylerie nabrzeżną- napoczętą.
Niestety ma artyleria utknęła w terenie, inaczej miałbym brylanta.
A tak "strumyczkiem" do źródełka- dotarłem- siły prędko podzieliłem na dwa zespoły.
Dobry recon i transport dla sztabu plus kawaleria- nareszcie oczekiwana prędkość działań!
Played Scenarios:
1 SJW Bandits War , #0 , Victory , score:32
2 SJW Landing at Taku , #23 , Victory , score:31
--
Piechota
Marine , Type 97 , , 0 bars , 63 exp , Japan , 8/8 , 4 kill , 172 pp - U:001 [+26 exp]
* HQ Detail , Type 95 Kurogane , 2TU , 2 bars , 205 exp , Japan , 5/8 , Skilled Reconnaissance , 5 kill , 0 pp - U:003 [+32 exp]
Cavalry , , 0 bars , 61 exp , Japan , 6/8 , 1 kill , 124 pp - U:004 [+4 exp]
Garrison , , 0 bars , 0 exp , Japan , 8/8 , 0 kill , 48 pp - U:018
Czołg
Type 95 Ha-Go , , 0 bars , 48 exp , Japan , 5/8 , 2 kill , 268 pp - U:009 [+6 exp]
Type 95 Ha-Go , , 0 bars , 20 exp , Japan , 7/8 , 3 kill , 268 pp - U:027 [+20 exp]
Rozpoznanie
Type 93 Sumida , , 0 bars , 65 exp , Japan , 7/8 , 3 kill , 192 pp - U:006 [+21 exp]
Type 93 Sumida , , 0 bars , 78 exp , Japan , 4/8 , 5 kill , 192 pp - U:007 [+44 exp]
Artyleria ppanc.
Type 11 3.7cm IG , , 0 bars , 3 exp , Japan , 7/8 , 1 kill , 48 pp - U:029 [+3 exp]
Artyleria
Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku , , 0 bars , 34 exp , Japan , 8/8 , 3 kill , 489 pp - U:028 [+34 exp]
Obrona plot.
Type 93 MG , Mules , , 0 bars , 12 exp , Japan , 8/8 , 1 kill , 57 pp - U:002 [+12 exp]
Type 93 MG , Mules , , 0 bars , 27 exp , Japan , 3/8 , 0 kill , 57 pp - U:008 [+27 exp]
Niszczyciel
* Patrol Boat PR , River Guards , 1 bars , 110 exp , Japan , 6/8 , 1 kill , 0 pp - U:005 [+49 exp]
BV 0
V 2
TV 0
L 0
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945 - E-File CC63
«
Odpowiedz #6 :
Marzec 17, 2014, 07:38:39 »
W Taku 1 piechota ale ta Imperial musi zajmować lotnisko reszta płynie dalej rzeka do Taku i masz szanse na Brylanta
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945 - E-File CC63
«
Odpowiedz #7 :
Marzec 17, 2014, 08:32:51 »
Tak zrobiłem, tylko nie chciałem ryzykować, gdybym miał lotnictwo... Wolałem nie tracić piechoty.
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945 - E-File CC63
«
Odpowiedz #8 :
Marzec 17, 2014, 08:53:33 »
ja tam miałem bombowca tego taniego i stykło
Teraz się głowie jak się przeprawić przez rzekę i nie stracić za dużo siły jednostek
. Masakra chinole to gorzej jak ruskie kuupa piechoty dobrze okopanej i tylko 2 mosty saperzy za ciency na most
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945 - E-File CC63
«
Odpowiedz #9 :
Marzec 18, 2014, 12:33:02 »
3. SJW Chenpiecheng
Ciężko, ale też np. straciłem turę, bo mi min na moście nie rozbroili...
No i nawyki od Gustlika- np. Kawaleria nie ma tutaj ruchu fazowego...
Oddziały moje mocno walczą, no i krwawią. Całkiem nieźle radzi sobie obrona plot, zwłaszcza gdy idealnie zasłania me siły..., by w następnej turze zaatakować.
Myśliwiec już mocno doświadczony!
Czas na bombowca!
Brak mi: dobrej artylerii i bombowca... Pancerniaki i recony- rewelacja.
Okręty wspierały, az im amunicji zabrakło... Kiedy będą dostępni saperzy???
OpenGen 0.90.31.0 * (23 Dic 2013) * Efile folder:C:\Open General\efile_cc63\ * Efile version:LXF 0.16 [25.04.2013]
Campaign: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945, * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 SJW Bandits War , #0 , Victory , score:32
2 SJW Landing at Taku , #23 , Victory , score:31
3 SJW Chenpiecheng , #1 , Tactical Victory , score:13
--
Campaign score: 76 * Average: 25
Piechota
Marine , Type 97 , , 1 bars , 153 exp , Japan , 6/8 , 11 kill , 172 pp - U:001 [+90 exp]
* HQ Detail , Type 95 Kurogane , 2TU , 2 bars , 248 exp , Japan , 4/8 , Skilled Reconnaissance , 8 kill , 0 pp - U:003 [+43 exp]
Cavalry , , 0 bars , 98 exp , Japan , 1/8 , 2 kill , 124 pp - U:004 [+37 exp]
Guards , Type 97 , , 0 bars , 46 exp , Japan , 5/8 , 1 kill , 278 pp - U:010 [+46 exp]
Czołg
Type 95 Ha-Go , , 0 bars , 81 exp , Japan , 8/8 , 6 kill , 268 pp - U:009 [+33 exp]
Type 95 Ha-Go , , 0 bars , 72 exp , Japan , 3/8 , 16 kill , 268 pp - U:011 [+52 exp]
Rozpoznanie
Type 93 Sumida , , 1 bars , 130 exp , Japan , 4/8 , 6 kill , 192 pp - U:006 [+65 exp]
Type 93 Sumida , , 1 bars , 112 exp , Japan , 3/8 , 6 kill , 192 pp - U:007 [+34 exp]
Artyleria ppanc.
Type SS Ki , , 0 bars , 32 exp , Japan , 5/8 , 2 kill , 288 pp - U:013 [+29 exp]
Artyleria
Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku , , 0 bars , 75 exp , Japan , 8/8 , 3 kill , 489 pp - U:012 [+41 exp]
Type 94 7.5cm M , Type 94 , , 0 bars , 39 exp , Japan , 8/8 , 0 kill , 163 pp - U:027 [+39 exp]
Obrona plot.
Type 93 MG , Mules , , 0 bars , 52 exp , Japan , 6/8 , 2 kill , 57 pp - U:002 [+40 exp]
Type 93 MG , Mules , , 0 bars , 27 exp , Japan , 8/8 , 0 kill , 57 pp - U:008
Myśliwiec
Type 91 , , 1 bars , 134 exp , Japan , 6/8 , 4 kill , 268 pp - U:049
[+134 exp]
Niszczyciel
* Patrol Boat PR , River Guards , 1 bars , 193 exp , Japan , 7/8 , 2 kill , 0 pp - U:005 [+83 exp]
BV 0
V 2
TV 1
L 0
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945 - E-File CC63
«
Odpowiedz #10 :
Marzec 18, 2014, 01:35:01 »
Saperzy to jak pamiętam chyba za 2 bitwy wejdą a są niezbędni. Artylerii nie ma mocnej bo takowej nie było. Rewelacyjną armatą jest 100 mm Type 92 nie ma rewelacyjnych osiągów za to ma największy zasięg i wspiera w obronie. Lotnictwo to podstawa potem bez wożenia Light Inf szans brak na przerwanie chińskich linii obronnych. Teraz gram scen w 2 turze rozbiłem 2 dywizje ruszyłem do przodu to mi wylazły 3 kolejne dywizje
. Teren koszmar rzeki i bagna generalnie 1 batalion może namieszać. W 8 turze jestem mam wszystkie lotniska i ból głowy
. Zostały tylko 2 VH do zajęcia ale wygląda ze cienko będzie
,
walczą u mnie nawet kucharze. a do brylanta 4 tury.
«
Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2014, 01:38:44 wysłane przez Rudel
»
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945 - E-File CC63
«
Odpowiedz #11 :
Marzec 18, 2014, 01:40:33 »
Tak saperzy za chwile wejdą bo budowałem lotniska pod Chałchin Goł.
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945 - E-File CC63
«
Odpowiedz #12 :
Marzec 18, 2014, 02:41:56 »
Kup jak możesz Light inf nie są drodzy daj im motocykle (12 pkt ruchu i ruch fazowy> z liderem) dają się z motorami wsadzić na transport lotniczy. Wadą jest za mogą wylądować tylko na lotnisku ale bombowiec do towarzystwa i są w stanie dokonać cudów
«
Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2014, 09:52:52 wysłane przez Rudel
»
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945 - E-File CC63
«
Odpowiedz #13 :
Marzec 18, 2014, 03:34:17 »
Dziękuję za radę!!!
Tymczasem PIERWSZY BRYLANT i nagroda- rozpoznawczy samolot.
4 .
SJW Raid on Tatung
Ciężkie walki, zwłaszcza na lewym skrzydle, gdzie źle rozplanowałem atak i trochę me siły poniosły straty... Na szczęście nic bezpowrotnego. Okręcik zdobył lidera.
I niemal mi go zatopili jednocześnie...
Mocne wsparcie jest strony posiłków.
Najważniejsze jest zgranie, by atak niszczył od razu niemal całość sił, potem szarże i do przodu. Sztab wydatnie pomaga!
No i bombowiec! Nareszcie jest i proszę ile ma już PD.
No to na razie tyle. Dalsze zakupy to na pewno ulepszenia i małe zakupy w artylerii.
Played Scenarios:
1 SJW Bandits War , #0 , Victory , score:32
2 SJW Landing at Taku , #23 , Victory , score:31
3 SJW Chenpiecheng , #1 , Tactical Victory , score:13
4 SJW Raid on Tatung , #2 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 129 * Average: 32
Piechota
Marine , Type 97 , , 1 bars , 196 exp , Japan , 7/8 , 12 kill , 172 pp - U:001 [+43 exp]
* HQ Detail , Type 95 Kurogane , 2TU , 2 bars , 274 exp , Japan , 8/8 , Skilled Reconnaissance , 10 kill , 0 pp - U:003 [+26 exp]
Cavalry , , 1 bars , 133 exp , Japan , 7/8 , 5 kill , 124 pp - U:004 [+35 exp]
Guards , Type 97 , , 0 bars , 91 exp , Japan , 8/8 , 4 kill , 278 pp - U:010 [+45 exp]
Garrison , , 0 bars , 5 exp , Japan , 8/8 , 0 kill , 48 pp - U:021
Czołg
Type 95 Ha-Go , , 1 bars , 154 exp , Japan , 8/8 , 17 kill , 268 pp - U:009 [+73 exp]
Type 95 Ha-Go , , 0 bars , 93 exp , Japan , 2/8 , 18 kill , 268 pp - U:011 [+21 exp]
Rozpoznanie
Type 93 Sumida , , 1 bars , 148 exp , Japan , 5/8 , 8 kill , 192 pp - U:006 [+18 exp]
Type 93 Sumida , , 1 bars , 150 exp , Japan , 6/8 , 10 kill , 192 pp - U:007 [+38 exp]
Type 92 Kokusan , , 0 bars , 33 exp , Japan , 7/8 , 1 kill , 240 pp - U:026 [+28 exp]
Artyleria ppanc.
Type SS Ki , , 0 bars , 61 exp , Japan , 5/8 , 3 kill , 288 pp - U:013 [+29 exp]
Artyleria
Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku , , 0 bars , 84 exp , Japan , 8/8 , 3 kill , 489 pp - U:012 [+9 exp]
Type 94 7.5cm M , Type 94 , , 0 bars , 64 exp , Japan , 8/8 , 0 kill , 163 pp - U:014 [+25 exp]
Type 90 7.5cm FG , Type 94 , , 0 bars , 19 exp , Japan , 8/8 , 0 kill , 326 pp - U:060 [+14 exp]
Obrona plot.
Type 93 MG , Mules , , 0 bars , 61 exp , Japan , 8/8 , 2 kill , 57 pp - U:002 [+9 exp]
Type 93 MG , Mules , , 0 bars , 54 exp , Japan , 6/8 , 0 kill , 57 pp - U:008 [+27 exp]
Myśliwiec
Type 91 , , 1 bars , 169 exp , Japan , 7/8 , 6 kill , 268 pp - U:015 [+35 exp]
Bomb. taktyczny
Ki-21 , , 0 bars , 76 exp , Japan , 6/8 , 0 kill , 480 pp - U:059 [+71 exp]
Niszczyciel
* Patrol Boat PR , River Guards , 2 bars , 263 exp , Japan , 3/8 , Aggressive Maneuver , 2 kill , 0 pp - U:005 [+70 exp]
BV 1
V 2
TV 1
L 0
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945 - E-File CC63
«
Odpowiedz #14 :
Marzec 18, 2014, 05:57:24 »
Moje dokonania są skromniejsze
. Ale że sztab mnie nagrodził myśliwcem Hayabusa wkleję ten raport łatwo nie było
. Dobrze ustawiona obrona, duże odległości, bagna, mało dróg i mordercze kontrataki AI chciało lotniska odzyskać
. Spowodowały, że stałem parę tur w miejscu. Całe lotnictwo wspierało brygadę spadochronową AUX która zajęła lotnisko i 1 VH. Co tak rozzłościło AI że rzucił tam jakieś 3 dywizje
z artylerią i wozami pancernym (a moje wsparcie tylko 1 moździerz). A jako że siły core walczyły na północy o 4 inne punkty nie mogły ich wesprzeć na tyle by przetrwali nawałę (w 12 turze bat czołgów tam dotarł) bitwy wymagające są
. BV to rzut na taśmę kucharze wygrali
OpenGen 0.90.32.1 * (14 Feb 2014) * Efile folder:C:\OpenGeneral\efile_cc63\ * Efile version:LXF 0.16 [25.04.2013]
Campaign: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945, * Player prestige modifier 300% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 SJW Bandits War , #0 , Tactical Victory , score:5
2 SJW Landing at Taku , #23 , Tactical Victory , score:1
3 SJW Chenpiecheng , #1 , Victory , score:25
4 SJW Raid on Tatung , #2 , Brilliant Victory , score:45 +++ Proto: Ki-32
5 SJW Battle of Taierchuang , #3 , Tactical Victory , score:5
6 SJW Tienchiachen Fortress , #4 , Victory , score:25
7 SJW Nanchang Counter , #5 , Victory , score:25
8 SJW Battle of Khalkhin Gol , #6 , Brilliant Victory , score:46
9 SJW Attack on Nanning , #7 , Victory , score:25
10 SJW Battle of Tsaoyang , #8 , Victory , score:25
11 SJW Shouyang Railway , #9 , Victory , score:25
12 SJW Sui Hsien Front , #10 , Victory , score:25
13 SJW Yangtze River , #11 , Tactical Victory , score:3
14 SJW 2d Battle of Changsha , #12 , Tactical Victory , score:3
15 SJW Hongkong , #13 , Tactical Victory , score:5
16 SJW Changsha III , #14 , Tactical Victory , score:5
17 SJW Burma Road , #15 , Tactical Victory , score:5
18 SJW Shennong Mountains , #16 , Tactical Victory , score:5
19 SJW Taoyang , #17 , Brilliant Victory , score:45
--
Campaign score: 348 * Average: 18
Current scenario: SJW Taoyang, VH prestige is 0 , All map prestige is: 1440
Army cost: 13408 , Current prestige is 995
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 14
AI stance is Aggressive
if BV: +500, SJW Hengyang , cap 12250, 14 turns prestige: 0
if V : +500, SJW Hengyang , cap 12250, 18 turns prestige: 360
if TV: +750, SJW Hengyang , cap 12250, 24 turns prestige: 780
if Ls: +1500, SJW Hengyang , cap 12250, 24 turns prestige: 780
Piechota
Guards , Type 97 , , 5 bars , 702 exp , Japan , 8/8 , Influence , 48 kill , 278 pp - U:001 [+16 exp]
* HQ Detail , Type 95 Kurogane , 2TU , 5 bars , 751 exp , Japan , 11/8 , Overwhelming Attack , 26 kill , 0 pp - U:002
Guards , Type 94 , , 5 bars , 1001 exp , Japan , 7/8 , Overwhelming Attack , 67 kill , 268 pp - U:005 [+32 exp]
Guards , Type 94 , , 5 bars , 882 exp , Japan , 6/8 , Superior Maneuver , 52 kill , 268 pp - U:010 [+31 exp]
Engineer , Type 94 , , 5 bars , 598 exp , Japan , 7/8 , 47 kill , 460 pp - U:014 [+20 exp]
Light Infantry , Motorcycle , , 5 bars , 715 exp , Japan , 3/8 , Combat Support , 25 kill , 201 pp - U:018 [+67 exp]
Light Infantry , Motorcycle , , 5 bars , 763 exp , Japan , 8/8 , Reconnaissance Movement , 39 kill , 201 pp - U:019 [+35 exp]
Light Infantry , Motorcycle , , 2 bars , 248 exp , Japan , 8/8 , 6 kill , 201 pp - U:029 [+33 exp]
Bridging , Type 97 , , 2 bars , 263 exp , Japan , 7/8 , 3 kill , 240 pp - U:031 [+76 exp]
Bridging , Type 97 , , 1 bars , 155 exp , Japan , 5/8 , 1 kill , 240 pp - U:034 [+8 exp]
Czołg
Type 97A Chi-Ha , , 5 bars , 1092 exp , Japan , 7/8 , Determined Defense , 102 kill , 288 pp - U:003 [+69 exp]
Type 95 Ha-Go , , 5 bars , 1154 exp , Japan , 8/8 , Overwatch , 81 kill , 268 pp - U:016 [+82 exp]
Type 95 Ha-Go , , 5 bars , 834 exp , Japan , 7/8 , 62 kill , 268 pp - U:017 [+62 exp]
Type 97A Chi-Ha , , 5 bars , 715 exp , Japan , 7/8 , Determined Defense , 81 kill , 288 pp - U:024 [+45 exp]
Type 97A Chi-Ha , , 2 bars , 250 exp , Japan , 7/8 , 11 kill , 288 pp - U:028 [+44 exp]
Rozpoznanie
Type 92 Kokusan , , 5 bars , 698 exp , Japan , 5/8 , 41 kill , 240 pp - U:013 [+20 exp]
Type 92 Kokusan , , 3 bars , 325 exp , Japan , 7/8 , 16 kill , 240 pp - U:026 [+7 exp]
Artyleria ppanc.
Type SS Ki , , 2 bars , 216 exp , Japan , 8/8 , 5 kill , 288 pp - U:033 [+28 exp]
Artyleria
Type 92 10cm FG , Type 92 Ni-Ku , , 5 bars , 635 exp , Japan , 8/8 , 22 kill , 614 pp - U:006 [+24 exp]
Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku , , 4 bars , 483 exp , Japan , 8/8 , 23 kill , 489 pp - U:007 [+28 exp]
Type 92 10cm FG , Type 92 Ni-Ku , , 5 bars , 864 exp , Japan , 8/8 , Devastating Fire , 38 kill , 614 pp - U:008 [+46 exp]
Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku , , 5 bars , 537 exp , Japan , 10/8 , Determined Defense , 24 kill , 612 pp - U:021 [+41 exp]
Type 92 10cm FG , Type 92 Ni-Ku , , 5 bars , 629 exp , Japan , 9/8 , Fire Discipline , 21 kill , 691 pp - U:022 [+48 exp]
Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku , , 2 bars , 232 exp , Japan , 8/8 , 7 kill , 489 pp - U:027 [+14 exp]
Type 96 15cm H , Type 92 Ni-Ku , , 1 bars , 164 exp , Japan , 8/8 , 4 kill , 489 pp - U:030 [+6 exp]
Myśliwiec
J2M Raiden , , 5 bars , 913 exp , Japan , 9/8 , Resilience , 38 kill , 820 pp - U:011 [+87 exp]
J2M Raiden , , 5 bars , 544 exp , Japan , 8/8 , 14 kill , 729 pp - U:023 [+11 exp]
Ki-44 Shoki , , 3 bars , 372 exp , Japan , 7/8 , 10 kill , 720 pp - U:025 [+31 exp]
Ki-45 Toryu , , 2 bars , 253 exp , Japan , 8/8 , 4 kill , 576 pp - U:032 [+78 exp]
Bomb. taktyczny
Ki-21 , , 5 bars , 1037 exp , Japan , 6/8 , 30 kill , 480 pp - U:009 [+37 exp]
Ki-21 , , 5 bars , 864 exp , Japan , 7/8 , Aggressive Attack , 36 kill , 480 pp - U:012 [+65 exp]
Ki-21 , , 5 bars , 1124 exp , Japan , 10/8 , Devastating Fire , 55 kill , 600 pp - U:015 [+103 exp]
+ Ki-21 , , 5 bars , 619 exp , Japan , 7/8 , 25 kill , 0 pp - U:020 [+42 exp]
Ki-21 , , 3 bars , 367 exp , Japan , 5/8 , 2 kill , 480 pp - U:035 [+60 exp]
Niszczyciel
* Patrol Boat PR , River Guards , 4 bars , 497 exp , Japan , 5/8 , 2 kill , 0 pp - U:004 [+52 exp]
Player 1 : Japan
Killed: INF:774 TNK:13 RCN:50 AT:38 FORT:91 ATY:108 AD:64 FTR:24 TB:10 DD:19 Total: 1191
Lost : INF:11 AT:1 FORT:5 ATY:1 AD:4 FTR:1 DD:3 Total: 26
BV 3
V 7
TV 9
L 0
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Strony: [
1
]
2
3
...
8
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...