Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 20, 2024, 12:09:55 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945 - E-File CC63  (Przeczytany 38473 razy)
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #90 : Maj 30, 2015, 06:23:59 »

Drugi scenariusz zaskoczył  minie, juz nie mozna wystawiać sam nad ciezkimi jedn morskimi jak pancerniki i C.krazowniki .to chyba wina lub zasługa najnowszej wersji silnika gry lub autorów poprawek tej kampanii. SmileySmiley
OpenGen 0.90.42.8 * (29 May 2015)  *  AI: Default
Efile folder: D:\1\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver.6.2
Campaign: 1936-45 SECOND SINO-JAPANESE WAR V.2.04,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 500%
Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #91 : Maj 30, 2015, 06:48:30 »

Obie to siła, tylko jedno to: "Current", a drugie: "Basic". Ale to widok dostępny tylko w Suite.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #92 : Maj 30, 2015, 08:10:23 »

Domo arigato Gustlik sama.
Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #93 : Maj 30, 2015, 11:15:34 »

W misji raid on Tatung gratuluje pomysłu z tymi pociągami pancernymi te chińskie to tylko transport ale ten japoński przy nich wyglada jak ten z którym sie nie zadziera SmileySmileySmiley

Napiszcie Luisowi ze ten najnowszy exe nie robi poprawnie raportu kampani brak w nim zestawienia rozegranych scenariuszy punktacji za nich i ewentualnych w nagrode prototypach.

OpenGen 0.90.42.8 * (29 May 2015)  *  AI: Default
Efile folder: D:\1\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver.6.2
Campaign: 1936-45 SECOND SINO-JAPANESE WAR V.2.04,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 500%
..(tu powinny te informacje być a sa tylko".."

Current scenario: SJW Battle of Taierchuang,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 960
Army cost: xxxxx , Current prestige is xxxxx
AI stance is Aggressive
if BV: +600, SJW Tienchiachen Fortress , cap disabled, 17 turns prestige: 800
if V : +700, SJW Tienchiachen Fortress , cap disabled, 20 turns prestige: 920
if TV: +700, SJW Tienchiachen Fortress , cap disabled, 26 turns prestige: 1080
Ls: Loss , turn prestige: 1080
« Ostatnia zmiana: Maj 31, 2015, 10:35:28 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #94 : Maj 31, 2015, 02:30:52 »

MEA MAXIMA CULPA
Przepraszam za zamieszanie z raportami juz jest ok to moje niedopatrzenie po zmianie exe pliku silnika gry, nastawy opcji zrobiły sie takie jak były w oryginale tego exe. Spanikowałem ciut i co by tu rzec nie wszystko sprawdziłem zabieram sie grzecznie dalej do gry.

Played Scenarios:
 1   SJW Bandits War , #0 , Brilliant Victory , score:75  +++  Proto: B5N Kate
 2   SJW Landing at Taku , #23 , Brilliant Victory , score:63
 3   SJW Chenpiecheng , #1 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 4   SJW Raid on Tatung , #2 , Brilliant Victory , score:63
 5   SJW Battle of Taierchuang , #3 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: Tachikawa Ki-36 Ida

Campaign score: 313  *  Average: 62
« Ostatnia zmiana: Maj 31, 2015, 02:34:13 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #95 : Maj 31, 2015, 11:24:18 »

7 misja ładny bajzel, przypomina to Alamo, atak ze wszystkich stron i o dziwo piechota zdrowo kasa tanki.zadanie tej misji to albo zdziesiatkowanie armii gracza badz dostarczenie mu ogromnej ilosci expa jednostkom SmileySmiley jak zagracie sami wybiezecie ktore z tych 2 jest wam pisane ja skłaniam sie ku temu 2 stwierdzeniu 7 tura i narazie zatkałem jeden spawn point przeciwnika został jeszcze jeden który wypluł pełno mięsa armatniego. Smiley:)Ja lubie dziala 150mm ale tu lepiej sie spisuja 105 typ 14 bo wspieraja obrone i maja przyzwoity 6 hex zasieg Smiley:)i tylko V tyle szlo tego miesa ze spawn pointa ze nie było rady jak tylko wybić sobie droge do jego zajecia przez moment miałem wybitych wszystkich i nie bylo końca scenariusza w nastepnej turze spawn point wypluł z 6 jednostek i zabawa rozpoczeła sie na nowo.

OpenGen 0.90.42.8 * (29 May 2015)  *  AI: Default
Efile folder: D:\1\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver.6.2
Campaign: 1936-45 SECOND SINO-JAPANESE WAR V.2.05,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
 1   SJW Bandits War , #0 , Brilliant Victory , score:75  +++  Proto: B5N Kate
 2   SJW Landing at Taku , #23 , Brilliant Victory , score:63
 3   SJW Chenpiecheng , #1 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 4   SJW Raid on Tatung , #2 , Brilliant Victory , score:63
 5   SJW Battle of Taierchuang , #3 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: Tachikawa Ki-36 Ida
 6   SJW Tienchiachen Fortress , #4 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: Mitsubishi Ki-15-II Babs
 7   SJW Nanchang Counter , #5 , Victory , score:34
--
Campaign score: 405  *  Average: 57

[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 01, 2015, 02:20:03 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #96 : Czerwiec 01, 2015, 02:47:02 »

No i mi rece opadły 2:30 a tu po chińskim alamo mamy chyba sowieckie alamo i oczywista lotnisko 1 hexsowe 30 min mi zajmie wysłanie sam do boju 5x 14 D3A1 i 5 x 15 D3A1 tylko ze wstepne rozpoznanie wykryło sporo tanków.Wszak sa to szybkie czołgi bo taka klasyfikacje mieli sowieci dla czołgów majacych zastapić kawalerie(ostatnio o tym czytałem cała gama BT do tej grupy nalezała napewno.Gra wymusza by sporo o tym czytać by potem pogratulować twórcom kampanii lub ich lokalizatrorom za zgodność sprzetowo-historyczna(moje uznanie).Napewno uzbrojenie sowietów nie jest moja mocna strona ot byleby znać wroga bez ochów i achów.
 Rozpoznanie zakończone i jedynie narazie od strony PN-WSCH spokój podejrzewam ze nie na długo, w razie cu wisi tam tachikawa by zaalarmować jakby sie tam mysz poruszyła. Jesli nasi przerobili ten scen. to spodziewam sie sadystycznych tortur. SmileySmiley:)I ze zgroza widze straty tych oddziałów aux oj bedzie to brzydko wygladało na ekranie strat zbiorczych SadSad:(potrzeba by sklonować dywizjony bombowe i to x 4 najlepiej ale to niemozliwe zagryzam dolna warge i soren e no kogeki !!lub "Kyōsan shugi e no kōgeki"weselej"Akai wāmu no kōgeki ni narimasu","Aka hachūrui e no kōgeki".Lepiej Putin niech tego nie tłumaczy hehehe.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 01, 2015, 03:33:18 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #97 : Czerwiec 01, 2015, 04:32:59 »

O ile ataki oddz.o zywotnosci 8 niewiele sie róznia od ataków z siła 10 przy takiej ilosci nie robi to juz róznicy.
 Albo wycofam core oddz dookoła mojego spawn pointa i lotniska, poswiecajac prawie wszystkie oddz aux,
 2 wyjscie na tym etapie kampanii niewykonalne czyli szybka eliminacja zagrozenia.
Ktoś zalozył ze zdziesiatkuje armie gracza, dla mnie to wyzwanie by sie mimo to obronić, ale świezy i niedoswiadczeni dowódcy nie maja zadnych szans i beda przeklinać kampanie te dozywotnio.
Jesli przebrne ten scenariusz to za tydzień bede sie smiał z tego. Narazie sprubuje zaplanować cos sprytnego. SmileySmiley Moze odwrót przez Ludwikowo i na wroga SmileySmileySmiley.Ale 2 cud nad Wisła chyba niewykonalny.
Gdy wszystkie mozliwe do zastosowania fortele zawodza zostaje jedno tak jak ranny tygrys zagoniony do wawozu co robi ATAKUJE, i to mi tylko zostało. To juz 5 tura zmagań ciut przezedzone zostały siły na PN-WSCH gdzie było najwiecej tankietek sowieckich i juz nie mam 14-tek bombowców juz maja expa nazbierane ze teraz beda 15-kami w next sc jesli dozyja bo widze na obrzezach szykujace sie lotnictwo sowietów.Na szczescie 5 tachikawa mozolnie pracuja z rozpoznaniem terenu i pilnuja sowietów by sie dziadygi nieporozjezdzały i by niedobitki sie nie chowały.
BV moze bedzie podejzewam a i V jest raczej pewne.Poprawka jeszcze mam 15 tur do brilanta jeszcze wszystko jest mozliwe moze atak i zdobycie kazdego z VP?, a centrum niech sie trzyma jak do tej pory.

Cóz jest to jakies wyjscie,chyba zbyt oczywiste i jakaś niespodzianka moze czekać, jeszcze obaczymy obadamy juz swita wiec lulu trzeba isc dzis trening wieczorkiem.Pewno nikt nie uwierzy ale decyzja wszyscy atak była ta najwłasciwsza po zajeciu kilku VP koniec mnie zaskoczył i to BV !! niedowiary. Fart fart fart, nie dziwi mnie to bo w tenisie stołowym juz dawno nazwali mnie królem  farta piłeczki na kant stołu po siatce itp to u mnie norma fart ponadprzecientny, niestety totka to nie dotyczy-a szkoda.Tak naprawde sa 4 VP tylko z czego 3 mozna zajać jedna grupa uderzeniowa ciut szerszym frontem idacą. To tą stroną gdzie mnogo tankietek jest.Doradzam desperacki atak od 1 tury gdy wojska sowietów sa w miare rozciagniete, im puźniej tym gorzej.

[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 01, 2015, 12:42:14 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #98 : Czerwiec 01, 2015, 08:57:48 »

Jeżeli chcesz mieć czytelniejsze posty, rozbij je czasem na akapity. Powodzenia w bojach!
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #99 : Czerwiec 01, 2015, 12:13:31 »

Teraz jak  widze zyczenie powodzenia to obawiam sie o Armie w tej kampanii czyli dalej bedzie straszniej i makabryczniej.
Jest tez powiedzonko co nas nie zabije, to nas wzmocni SmileySmileySmiley
 Niby to logiczne Chiny miały i maja najwieksze zaludnienie swiata sowieci w tej materii nie grzesza za bardzo wszak to czasy zanim decyzje Stalina unicestwia 20 miln jego obywateli.
 Jeden zeton piechoty  podejrzewam to dywizja wiec i milion łatwo przeliczyć szacunkowo na ilosc i robi sie nieciekawie.

Generalnie ataki w scen. 7 i 8 przypominały mi ataki zombi z gry fallout 3 lub vegas.
tu przydałoby sie obrotowe działko małokalibrowe podobne do tych montowanych współczesnie w sam wsparcia altyleryjskiego bodajrze A-10 technologicznie osiagalne w tamtych czasach. tematyka gatling dziwnie była przemilczana w projektach zbrojeniowych tamtych czasów podejzewam tu monopol usa na patenty z tym zwiazane,wstrzymywały postep w tym kierunku rozwoju uzbrojenia.
 A kazdy inny projekt borykał sie z przegrzewaniem lufy czyli dekalibracja i w efekcie utrata celnosci znaczna. Stad  mity i dziwne historie ze pepeszke wystarczyło  zanurzyć w wodzie lufą i po chwili dalej naparzać ile amunicja pozwoli tyle mity.

9 misja i niespodziewanie atak małych sił od tyłu brawo teraz musze nie tylko przed armia zwiad robić ale i za nią, oczy dookoła głowy hehe praktycznie zastopowało to kolumne na 1 ture co moze byc decydujace do zdobycia badz nie BV. 5z+ odemnie
Ten atak z PN  po 6 turze nie był zaskoczeniem to chwila gdy podciagałem obwody które szukały niespodzianek jak ta niedawno na tyłach.Jedynie na WSCH mały oddział atakuje równoczesnie a jest tam VP strata go odsuneła by mozliwosc BV do chwili ich exterminacji.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 01, 2015, 05:48:17 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #100 : Czerwiec 01, 2015, 06:01:51 »

9 misja zakończona zgodnie z planem teraz trening a po nim dalej do boju za Cesarza i kraine Yamato.

OpenGen 0.90.42.8 * (29 May 2015)  *  AI: Default
Efile folder: D:\1\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver.6.2
Campaign: 1936-45 SECOND SINO-JAPANESE WAR V.2.05,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
 1   SJW Bandits War , #0 , Brilliant Victory , score:75  +++  Proto: B5N Kate
 2   SJW Landing at Taku , #23 , Brilliant Victory , score:63
 3   SJW Chenpiecheng , #1 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 4   SJW Raid on Tatung , #2 , Brilliant Victory , score:63
 5   SJW Battle of Taierchuang , #3 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: Tachikawa Ki-36 Ida
 6   SJW Tienchiachen Fortress , #4 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: Mitsubishi Ki-15-II Babs
 7   SJW Nanchang Counter , #5 , Victory , score:34
 8   SJW Battle of Khalkhin Gol , #6 , Brilliant Victory , score:74
 9   SJW Attack on Nanning , #7 , Brilliant Victory , score:61  +++  Proto: Aichi E13A Jake
--
Campaign score: 540  *  Average: 60

brak strat w alt pl i ppanc tłumacze ze nie posiadam takowych nieraz kupuje pl ale to wyłacznie na mapach obronnych z brakiem dogodnych lotnisk(dogodne lotniska to min 2hex).

[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 01, 2015, 10:32:46 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #101 : Czerwiec 02, 2015, 02:36:58 »

Gen Rudel namówil mnie niecelowo ze wersja golotina tej kampanii jest "hardkorowa" zapodaje scren ukazujacy skale wsparcia altyleryjskiego przy takim wsparciu chinozombi moga atakować do woli.
Niestety te działa atakujacemu odpowiedza ołowiem SmileySmiley. na wojnie zadna przesada nie jest przesada a tylko wiekszymi manewrami by rozruszać szeregowych.

[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 02, 2015, 02:51:04 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #102 : Czerwiec 02, 2015, 04:09:10 »

Zagraj ją wg wskazówek we wstępniakach kampanii tam są wyszczególnione zakupy dla wojsk w miarę rzeczywistych. Evil Evil Evil Evil
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #103 : Czerwiec 02, 2015, 05:13:58 »

Gen Rudel namówil mnie niecelowo ze wersja golotina tej kampanii jest "hardkorowa" zapodaje scren ukazujacy skale wsparcia altyleryjskiego przy takim wsparciu chinozombi moga atakować do woli.
Niestety te działa atakujacemu odpowiedza ołowiem SmileySmiley. na wojnie zadna przesada nie jest przesada a tylko wiekszymi manewrami by rozruszać szeregowych.

Kampania jest trudna tylko wtedy jeśli przestrzegamy zaleceń autora co do składu armii.

Przykładowy skład armii, zgodny z zaleceniami dla scenariusza 'SJW Raid on Tatung':
Cytuj
Piechota
*  HQ Unit , Isuzu Type 94 , 2TU , 3 bars , 352 exp , Japonia , 9/10 , Overwhelming Attack  , 9 kill , 0 pp - U:002  [+26 exp]
 Imperial Guards , Isuzu Type 94 ,  , 0 bars , 92 exp , Japonia , 8/10 , 6 kill , 564 pp - U:003  [+58 exp]
 Imperial Guards , Isuzu Type 94 ,  , 1 bars , 148 exp , Japonia , 3/10 , 7 kill , 564 pp - U:007  [+41 exp]
 Sappers , Isuzu Type 94 ,  , 1 bars , 153 exp , Japonia , 5/10 , 3 kill , 336 pp - U:009  [+67 exp]
 Engineer 35 , Isuzu Type 94 ,  , 1 bars , 191 exp , Japonia , 7/10 , 4 kill , 324 pp - U:012  [+114 exp]
 Engineer 35 , Isuzu Type 94 ,  , 1 bars , 147 exp , Japonia , 7/10 , 3 kill , 324 pp - U:013  [+55 exp]

Czołg
 Type 97 Chi-Ha ,  , 1 bars , 137 exp , Japonia , 10/10 , 8 kill , 288 pp - U:005  [+47 exp]
 Type 97 Chi-Ha ,  , 0 bars , 88 exp , Japonia , 8/10 , 3 kill , 288 pp - U:057  [+83 exp]

Rozpoznanie
 Motorycle Recon ,  , 1 bars , 126 exp , Japonia , 7/10 , 6 kill , 156 pp - U:010  [+60 exp]
 Motorycle Recon ,  , 1 bars , 192 exp , Japonia , 9/10 , 3 kill , 156 pp - U:011  [+78 exp]

Artyleria
 150mm Type 96 How , Type 92 Ni Ku ,  , 1 bars , 108 exp , Japonia , 10/10 , 10 kill , 612 pp - U:001  [+40 exp]

Myśliwiec
 Mitsubishi A5M Claude ,  , 2 bars , 228 exp , Japonia , 10/10 , Resilience  , Special Munition, 6 kill , 432 pp - U:006  [+48 exp]

Bomb. taktyczny
+  Kawanishi H6K ,  , 1 bars , 196 exp , Japonia , 9/10 , 3 kill , 0 pp - U:008  [+81 exp]
 Aichi D3A1 Val ,  , 1 bars , 121 exp , Japonia , 9/10 , 1 kill , 432 pp - U:058  [+116 exp]

Niszczyciel
*  Minekaze , River Guards , 3 bars , 303 exp , Japonia , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 6 kill , 0 pp - U:004  [+98 exp]

BTW. Skoro już "przesadzamy", to po co się ograniczać Evil:
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #104 : Czerwiec 02, 2015, 07:02:31 »

Bez szansy na przegrana to 0 frajdy przynosi taka gra. To jakby grać w fallouta z niesmiertelnoscia  i z nieskończona amunicja.
Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.07 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.01s, 1q)