Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 29, 2024, 10:06:29 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Test - DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945 - 300%  (Przeczytany 14543 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« : Marzec 08, 2015, 06:59:03 »

Zgodnie z obietnicą... Ale jednak nie na 500% - zagram hardkorowo - tylko na 300%

1. SJW Bandits War

Jedynymi moimi jednostkami okazał się sztab (?!?!) i pół kanonierki (skoro cały okręt to 10, to 5 to chyba pół?).
Z powodów mi zupełnie nieznanych, japoński sztab może aktywnie walczyć - i jest to jedyny taki walczący sztab,
w całym efilu!!
Jak widać - nawet własny efil jest w stanie człowieka zaskoczyć. No nic - pierwsze dwa podejścia
skończyły się porażką w mrowiu oddziałów partyzanckich, które niszczyły wszystko - czołgi, piechotę - nawet to pół
kanonierki mi utopili...

Co prawda mamy parę auxów i posiłków, ale...
Aux broniący północnego VHexa jest skazany na egzekucję wobec 5 czy 6 oddziałów partyzanckich.
Auxy wokół południowego VHexa to: 3 punktowy samolot i 2 punktowy ckm  Grin - przy tej sile są równie skuteczne
jak rzucanie śnieżkami. Zresztą ckm zostaje rozwalony w 2-3 walce - najdalej.

Przyjeżdżają posiłki - jakie takie wsparcie daje 7 punktowa piechota, bo o 3 punktowych armatach można zapomnieć.
Nadają się akurat na przynętę dla wroga - i to jest jedyna funkcja jaką pełnią.

Przybywa także samochód pancerny i kawaleria. Samochód - wobec terenu "frozen" do końca scenariusza
przesunął się o jakieś 10 heksów (łącznie). Kawaleria zajmowała się zdobywaniem heksów, bo po pierwszej
walce z partyzantami zostały jej 2 punkty siły. Ale zajmowanie flag pozwoliło na zakup czołgu, 3 samolotów i
dwóch artylerii, które dopiero jako-tako wybiły drogę wśród morza super-mega-wypasionych partyzantów.

Ale i tak tylko na zwykłe zwycięstwo - i to TYLKO DLATEGO, że jakimś cudem udało mi się wyprowadzić oddział
auxów z północnego hexa, przyczaić ich niedaleko i kiedy Chińczycy ruszyli na południe wrócić - następnie 
bombardując VHex przez cztery kolejki, dwoma bombowcami, wreszcie pokonałem partyzantów.

OpenGen 0.90.39.0 * (6 Mar 2015)  *  AI: Default
Efile folder: F:\OpenGen\  * Efile version: GusOpen Ver:5.3.
Campaign: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945,  * 
Player prestige modifier 300%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   SJW Bandits War , #0 , Victory , score:25
--
Campaign score: 25  *  Average: 25

..
Current scenario: SJW Bandits War,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 240
Army cost: 2033 , Current prestige is 907
Prestige available on map yet is 240 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 13
AI stance is Aggressive
if BV: +1150, SJW Landing at Taku , cap 2250, 12 turns prestige: 1800
if V : +1150, SJW Landing at Taku , cap 2250, 15 turns prestige: 1920
if TV: +1150, SJW Landing at Taku , cap 2250, 21 turns prestige: 2220
Ls: Loss , turn prestige: 2220

Infantry
*  HQ Unit , Isuzu Type 94 , 2TU , 1 bars , 137 exp , 5/8 , Ferocious Defense  , 4 kill ,  0 pp

Tank 
 Type 89B Otsu ,  , 1 bars , 126 exp , 7/8 , 8 kill ,  192 pp

Artillery
 75mm Type 90 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 0 bars , 37 exp , 8/8 , 2 kill ,  316 pp
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 0 bars , 2 exp , 8/8 , 1 kill ,  710 pp

Fighter
 Kawasaki Ki-10-I Perry ,  , 0 bars , 50 exp , 8/8 , 1 kill ,  259 pp

Tactical Bomber
 Aichi D1A Susie ,  , 0 bars , 43 exp , 8/8 , 1 kill ,  278 pp
 Aichi D1A Susie ,  , 0 bars , 12 exp , 8/8 , 0 kill ,  278 pp

Destroyer
*  Minekaze , River Guards , 0 bars , 72 exp , 5/8 , 1 kill ,  0 pp

Player 1 : Japan
Killed: INF:19   RCN:2      Total: 21
Lost  : FLAK:1      Total: 1

BV  0
V   1
TV  0


Wnioski - a właściwie jeden - jeśli jednostce w północnym VHeksie nie uda się przeżyć pierwszego ataku Chińczyków, tak
żeby ją wyprowadzić i pozostać w pobliżu - to nie ma szans na dojście do tego heksa jednostkami z południa. Może na TV...
« Ostatnia zmiana: Marzec 08, 2015, 07:03:53 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #1 : Marzec 08, 2015, 07:11:39 »

Szkic pierwszej bitwy:

1 - walki na południu z udziałem core gracza: sztab+pół kanonierki.
2 - próba marszu na północ
3 - mur Chińczyków
4 - egzekucja aux'a na północy.

[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #2 : Marzec 08, 2015, 07:34:12 »

Jak grałem w LXF to kluczem do sukcesu była artyleria i lekka piechota na motocyklach. Ten scenariusz jest specyficzny nie jest siłowy trzeba szybko pognać na północ. Pierwsze zakupy są kluczowe.
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #3 : Marzec 08, 2015, 08:01:02 »

To nie jest takie proste gdyż - jak widać - od północnego VHeksa odgradzają nas dwie rzeki, na których komputer
buduje swoją obronę.

Kontakt świeżo kupionej piechoty z chińskim partyzantami w połowie przypadków kończył mi się "Rugged Defence"
więc motocykle nie na wiele się zdadzą. Ciężka artyleria - owszem. Chińczyków trzeba fizycznie zlikwidować - jest
ich po prostu za dużo - nie ma jak omijać. A jak zaatakują w 3-4 jednostki, to możesz się ze swoją żegnać.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #4 : Marzec 08, 2015, 08:16:12 »

Gram to teraz na 100% i co prawda jeden błąd mi się zemścił. Zniszczono mi artylerię tą za 3 Evil. A ona jest idealna do wsparcia obrony sztabem. Ale jak jej nie ma to idę po TV i idzie mi dobrze. Uderzenie jest ciekawe wielostopniowe na początek udrożniamy linię kolejową i wysyłamy 1 z batalionów Aux do następnego VH. Tam oni mają wytrwać do przybycia posiłków. W moim przypadku zakupione 3 kawalerie i 105mm oraz Guards (w momencie podejścia czegokolwiek idą za rzekę). Reszta to wybijanka Wink

Zrzut ekranu 2015-03-08 20.02.13.png

OpenGen 0.90.39.0 * (6 Mar 2015)  *  AI: Default
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver:5.2.
Campaign: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   SJW Bandits War , #0 , Tactical Victory , score:10
--
Campaign score: 10  *  Average: 10

..
Current scenario: SJW Bandits War,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 1065 , Current prestige is 75
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 18
AI stance is Aggressive
if BV: +1150, SJW Landing at Taku , cap 2250, 12 turns prestige: 600
if V : +1150, SJW Landing at Taku , cap 2250, 15 turns prestige: 640
if TV: +1150, SJW Landing at Taku , cap 2250, 21 turns prestige: 740
Ls: Loss , turn prestige: 740

Piechota
 Guards , Isuzu Type 97 ,  , 1 bars , 105 exp , Japan , 7/8 , 3 kill , 163 pp - U:001  [+105 exp]
 Cavalry ,  , 0 bars , 72 exp , Japan , 5/8 , 2 kill , 96 pp - U:002  [+72 exp]
 Cavalry ,  , 0 bars , 4 exp , Japan , 8/8 , 1 kill , 96 pp - U:005  [+4 exp]
 Cavalry ,  , 0 bars , 41 exp , Japan , 8/8 , 2 kill , 96 pp - U:007  [+41 exp]
*  HQ Unit , Isuzu Type 94 , 2TU , 1 bars , 155 exp , Japan , 6/8 , Infiltration Tactics  , 5 kill , 0 pp - U:008  [+57 exp]

Artyleria
 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 0 bars , 23 exp , Japan , 8/8 , 2 kill , 336 pp - U:003  [+23 exp]

Bomb. taktyczny
 Aichi D1A Susie ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 8/8 , 0 kill , 278 pp - U:014

Niszczyciel
*  Minekaze , River Guards , 1 bars , 113 exp , Japan , 5/8 , 2 kill , 0 pp - U:015  [+63 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:20   RCN:2      Total: 22
Lost  : INF:3    FLAK:1    ATY:2      Total: 6

BV  0
V   0
TV  1
L   0
« Ostatnia zmiana: Marzec 08, 2015, 08:33:23 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #5 : Marzec 08, 2015, 09:33:28 »

2. SJW Landing at Taku

Po zakończeniu, tamtej masakry wyszło na to, że mam tylko sztab jako piechotę, więc trzeba
było kupić SNLF no i....
Oczywiście - artylerię i samoloty. Gdybym znów miał spotkać jakich megapotomków Sun-Tzu.

Moja kanonierka odzyskała część wyposażenia, ale i tak reszta się nie zmieściła. Tylko 8/8.

Ale okazało się, że na tym froncie to norma. Okręty aux też nie były kompletne (po sztormie - czy jak?),
ale to jeszcze nic, bo po chińskiej stronie przywitała nas kanonierka składająca się tylko z szalupy i
dubeltówki - bo tak chyba trzeba interpretować siłę 2/2.

SNLF, przy wsparciu sztabu, jednym ruchem zajął lotnisko i rozwalił Chińczyków w porcie/VHeksie.
Reszta jednostek pozostała na okrętach desantowych i popłynęła w górę rzeki. Wylądowali na polach
przed miastem, zdemolowali obronę i wjechali na główny plac. Aczkolwiek parę płatnych flag zostało
nietkniętych. UWAGA! Teren przed miastem nie sprzyja szybkim rajdom.

OpenGen 0.90.39.0 * (6 Mar 2015)  *  AI: Default
Efile folder: F:\OpenGen\  * Efile version: GusOpen Ver:5.3.
Campaign: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945, 
*  Player prestige modifier 300%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   SJW Bandits War , #0 , Victory , score:25
 2   SJW Landing at Taku , #23 , Brilliant Victory , score:41
--
Campaign score: 66  *  Average: 33

..
Current scenario: SJW Landing at Taku,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 600
Army cost: 2867 , Current prestige is 673
Prestige available on map yet is 480 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
if BV: +450, SJW Chenpiecheng , cap 3000, 9 turns prestige: 240
if V : +550, SJW Chenpiecheng , cap 3000, 12 turns prestige: 360
if TV: +550, SJW Chenpiecheng , cap 3000, 18 turns prestige: 600
Ls: Loss , turn prestige: 600

Infantry
*  HQ Unit , Isuzu Type 94 , 2TU , 1 bars , 137 exp , 8/8 , Ferocious Defense  , 4 kill ,  0 pp
 SNLF , Isuzu Type 94 ,  , 0 bars , 31 exp , 6/8 , 3 kill ,  230 pp

Tank 
 Type 89B Otsu ,  , 1 bars , 128 exp , 8/8 , 9 kill ,  192 pp

Artillery
 75mm Type 90 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 0 bars , 64 exp , 8/8 , 3 kill ,  316 pp
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 0 bars , 10 exp , 8/8 , 1 kill ,  710 pp
 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 0 bars , 13 exp , 8/8 , 0 kill ,  336 pp

Fighter
 Kawasaki Ki-10-I Perry ,  , 1 bars , 110 exp , 8/8 , Combat Support  , 3 kill ,  259 pp
 Kawasaki Ki-10-II Perry ,  , 0 bars , 4 exp , 8/8 , 0 kill ,  268 pp

Tactical Bomber
 Aichi D1A Susie ,  , 0 bars , 92 exp , 7/8 , 3 kill ,  278 pp
 Aichi D1A Susie ,  , 0 bars , 14 exp , 7/8 , 0 kill ,  278 pp

Destroyer
*  Minekaze , River Guards , 0 bars , 77 exp , 8/8 , 2 kill ,  0 pp

Player 1 : Japan
Killed: INF:25   RCN:2    FLAK:1    FORT:2    ATY:1    FTR:1    DD:2      Total: 34
Lost  : FLAK:1      Total: 1

BV  1
V   1
TV  0
L   0

1. walka o port
2. rajd w górę rzeki
3. lądowanie i ostrzał miasta.

BV - nagroda - bombowiec Kate. Wreszcie jakiś konkret.

[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Marzec 08, 2015, 09:37:05 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #6 : Marzec 08, 2015, 10:32:24 »

3. SJW Chenpiecheng

Żebym się nie poczuł za dobrze po tamtym BV....

Szybki rajd na południe - Chińczycy oczywiście szkoleni byli w bazach amerykańskich Marines, a potem mieli
jeszcze semestr w Specnazie. Jak już skończyłem z południowym VHeksem,  zawracam mozolnie cała armię
do zachodniego, a tu, na moście, zastępuje mi drogę dziesięć chińskich jednostek w tym dwie pancerne!

5 kolejek do końca - atakujemy! A gów.....! No przecież teraz akurat skończyło się paliwo i amunicja. Skąd
komputer wiedział? A więc to Chinole atakują. Powinni zginąć na rzece, ale nie mam ich czym zatrzymać.
Pozbawione amunicji jednostki nie stawiają wielkiego oporu....

Szturm na ostatni VHeks podejmuję przy pomocy 2-3 punktowych niedobitków w ostatniej kolejce V.
Sytuację ratuje zakup ciężkiego bombowca.

OpenGen 0.90.39.0 * (6 Mar 2015)  *  AI: Default
Efile folder: F:\OpenGen\  * Efile version: GusOpen Ver:5.3.
Campaign: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945, 
*  Player prestige modifier 300%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   SJW Bandits War , #0 , Victory , score:25
 2   SJW Landing at Taku , #23 , Brilliant Victory , score:41  +++  Proto: B5N Kate
 3   SJW Chenpiecheng , #1 , Victory , score:23
--
Campaign score: 89  *  Average: 29

..
Current scenario: SJW Raid on Tatung,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 1560
Army cost: 4312 , Current prestige is 10
AI stance is Aggressive
if BV: +400, SJW Battle of Taierchuang , cap 4750, 12 turns prestige: 0
if V : +500, SJW Battle of Taierchuang , cap 4750, 15 turns prestige: 120
if TV: +500, SJW Battle of Taierchuang , cap 4750, 21 turns prestige: 660
Ls: Loss , turn prestige: 660

Infantry
*  HQ Unit , Isuzu Type 94 , 2TU , 1 bars , 137 exp , 8/8 , Ferocious Defense  , 4 kill ,  0 pp
 SNLF , Isuzu Type 94 ,  , 0 bars , 48 exp , 8/8 , 5 kill ,  230 pp
 Sappers , Isuzu Type 94 ,  , 1 bars , 120 exp , 8/8 , 4 kill ,  268 pp
 SNLF , Isuzu Type 94 ,  , 0 bars , 5 exp , 8/8 , 0 kill ,  230 pp
 Engineer 35 , Isuzu Type 94 ,  , 0 bars , 54 exp , 8/8 , 2 kill ,  259 pp

Tank 
 Type 89B Otsu ,  , 2 bars , 221 exp , 10/8 , 21 kill ,  240 pp

Artillery
 75mm Type 90 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 0 bars , 87 exp , 8/8 , 4 kill ,  316 pp
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 0 bars , 59 exp , 8/8 , 5 kill ,  710 pp
 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 0 bars , 51 exp , 8/8 , 2 kill ,  336 pp
 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 0 bars , 39 exp , 8/8 , 1 kill ,  336 pp

Fighter
 Kawasaki Ki-10-I Perry ,  , 1 bars , 172 exp , 9/8 , Combat Support  , Recon, 6 kill ,  291 pp
 Kawasaki Ki-10-II Perry ,  , 0 bars , 70 exp , 8/8 , 1 kill ,  268 pp

Tactical Bomber
 G3M1 Nell ,  , 1 bars , 151 exp , 9/8 , Combat Support  , 4 kill ,  550 pp
 Aichi D1A Susie ,  , 1 bars , 104 exp , 8/8 , 1 kill ,  278 pp
+  B5N Kate ,  , 0 bars , 92 exp , 8/8 , 2 kill ,  0 pp

Destroyer
*  Minekaze , River Guards , 0 bars , 77 exp , 8/8 , 2 kill ,  0 pp

Player 1 : Japan
Killed: INF:54   TNK:2    RCN:2    FLAK:2    FORT:5    ATY:4    FTR:2    DD:2      Total: 73
Lost  : FLAK:1      Total: 1

BV  1
V   2
TV  0
L   0

1 - środkowy VHeks - jeszcze spoko
2 - południowy VHeks
3 - masakra nad rzeką
4 - zachodni VHeks.

[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #7 : Marzec 08, 2015, 11:26:41 »

4. SJW Raid on Tatung

Na obrazku widać dwa sektory rozstawienia, dobry żart - jednostek ledwo starcza mi na jeden.

Nawiasem mówiąc, zastanawiam się po cholerę wlokę ze sobą tę kanonierkę. nie wiem czy będą
jakieś morskie punkty rozstawienia, czy nie?

Rozstawiam wszystko na wschodzie i natychmiast atakuję pobliski VHeks. Atakuję wszystkim co
mam, ale nawet to nie gwarantuje sukcesu. Zmitrężyłem tu ze trzy kolejki.
Kiedy już prawie widzę sukces na horyzoncie, komputer stosuje swoją ulubioną zagrywkę: przysyła
samolot, który wymiata mi najważniejszą jednostkę, po czym włącza "rain". Gdyby umiał, pewnie
jeszcze wypiął by na mnie goły tyłek.....

Ledwo dotarłem na Victory.

OpenGen 0.90.39.0 * (6 Mar 2015)  *  AI: Default
Efile folder: F:\OpenGen\  * Efile version: GusOpen Ver:5.3.
Campaign: DRUGA WOJNA CHIŃSKO-JAPOŃSKA 1936-1945,  * 
Player prestige modifier 300%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   SJW Bandits War , #0 , Victory , score:25
 2   SJW Landing at Taku , #23 , Brilliant Victory , score:41  +++  Proto: B5N Kate
 3   SJW Chenpiecheng , #1 , Victory , score:23
 4   SJW Raid on Tatung , #2 , Victory , score:25
--
Campaign score: 114  *  Average: 28

..
Current scenario: SJW Battle of Taierchuang,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 720
Army cost: 5364 , Current prestige is 23
AI stance is Aggressive
if BV: +600, SJW Tienchiachen Fortress , cap 5750, 14 turns prestige: 1020
if V : +700, SJW Tienchiachen Fortress , cap 5750, 17 turns prestige: 1200
if TV: +700, SJW Tienchiachen Fortress , cap 5750, 23 turns prestige: 1620
Ls: Loss , turn prestige: 1620

Infantry
*  HQ Unit , Isuzu Type 94 , 2TU , 1 bars , 152 exp , 8/8 , Ferocious Defense  , 7 kill ,  0 pp
 SNLF , Isuzu Type 94 ,  , 0 bars , 96 exp , 8/8 , 8 kill ,  230 pp
 Sappers , Isuzu Type 94 ,  , 1 bars , 174 exp , 8/8 , 5 kill ,  268 pp
 Paratroopers ,  , 0 bars , 71 exp , 8/8 , 1 kill ,  163 pp
 Engineer 35 , Isuzu Type 94 ,  , 1 bars , 163 exp , 8/8 , 4 kill ,  259 pp
 SNLF , Isuzu Type 94 ,  , 0 bars , 5 exp , 8/8 , 0 kill ,  230 pp
 Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 0 bars , 41 exp , 8/8 , 1 kill ,  480 pp

Tank 
 Type 89B Otsu ,  , 3 bars , 336 exp , 9/8 , 33 kill ,  216 pp

Artillery
 75mm Type 90 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 1 bars , 176 exp , 9/8 , 5 kill ,  356 pp
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 0 bars , 93 exp , 8/8 , 7 kill ,  710 pp
 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 0 bars , 89 exp , 8/8 , 4 kill ,  336 pp
 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 0 bars , 57 exp , 8/8 , 1 kill ,  336 pp

Fighter
 Kawasaki Ki-10-I Perry ,  , 2 bars , 266 exp , 10/8 , Combat Support  , Recon, 8 kill ,  324 pp
 Kawasaki Ki-10-II Perry ,  , 1 bars , 113 exp , 9/8 , 2 kill ,  302 pp
 Nakajima Ki-27a Nate ,  , 0 bars , 15 exp , 8/8 , 0 kill ,  326 pp

Tactical Bomber
 G3M1 Nell ,  , 2 bars , 223 exp , 9/8 , Combat Support  , 5 kill ,  550 pp
 Aichi D1A Susie ,  , 1 bars , 144 exp , 8/8 , 1 kill ,  278 pp
+  B5N Kate ,  , 1 bars , 142 exp , 8/8 , 3 kill ,  0 pp

Destroyer
*  Minekaze , River Guards , 0 bars , 77 exp , 8/8 , 2 kill ,  0 pp

Player 1 : Japan
Killed: INF:76   TNK:4    RCN:3    AT:1    FLAK:4    FORT:11   ATY:7    FTR:2    TB:1    DD:2      Total: 111
Lost  : INF:1    FLAK:1      Total: 2

BV  1
V   3
TV  0
L   0

1 - sektor rozstawienia
2 - alternatywny (dodatkowy) sektor rozstawienia
3 - pierwszy atak
4 - długa droga do VHeksa.

[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #8 : Marzec 08, 2015, 11:33:18 »

Wnioski - jak dotąd:

Jeżeli grając na 300% przeciętny gracz nie jest w stanie odnieść przynajmniej większości BV, to z kampanią coś jest nie tak.

Czuję tu rękę kogoś z JP's Panzers sprzed lat - to właśnie taki sposób budowania kampanii skutecznie zniechęcił mnie do
grania tam czegokolwiek.

Zasada nr 1: "Jak by tu jeszcze bardziej uprzykrzyć życie"
Zasada nr 2: "Nieważne którą stroną i w jakim okresie grasz - twój przeciwnik zawsze jest silniejszy"
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #9 : Marzec 08, 2015, 11:50:51 »

Ta kampania jest niestety tak zbudowana, ale jest dość ciekawa bo da przetestować nasz efil w walkach na lądzie japończykami. Mamy u nas już dość dużo doświadczeń z coraz ciekawszymi kampaniami morskimi, a walki w Chinach to praktycznie nie były reprezentowane stąd próba przybliżenia tego tematu przez konwersję tej kampanii. Wojna japońsko-chińska to ciekawy temat. Zaś wojna domowa w Chinach po 1945 też ciekawa jest tylko map jest mało jak na lekarstwo z tamtych rejonów.
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #10 : Marzec 09, 2015, 12:18:47 »

Koniec testu - za chwilę stracę trzy jednostki w VHeksach.....

Proporcje sił mówią same za siebie. Dziękuję za uwagę.

[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #11 : Marzec 09, 2015, 12:25:38 »

Ale okazało się, że na tym froncie to norma. Okręty aux też nie były kompletne (po sztormie - czy jak?),
ale to jeszcze nic, bo po chińskiej stronie przywitała nas kanonierka składająca się tylko z szalupy i
dubeltówki - bo tak chyba trzeba interpretować siłę 2/2.
To akurat moja improwizacja (wygląda na to ze niezbyt udana Sad), w oryginale był wrak blokujący wejście do kanału, zastąpiłem go zakotwiczoną kanonierką  Roll Eyes.


Nawiasem mówiąc, zastanawiam się po cholerę wlokę ze sobą tę kanonierkę. nie wiem czy będą
jakieś morskie punkty rozstawienia, czy nie?
Praktycznie w każdym scenariuszu jest możliwość wystawienia kanonierki/niszczyciela.
W większości jest to bardzo przydatne dla zwycięstwa.

4. SJW Raid on Tatung


Wnioski - jak dotąd:

Jeżeli grając na 300% przeciętny gracz nie jest w stanie odnieść przynajmniej większości BV, to z kampanią coś jest nie tak.
Nie sposób się nie zgodzić, ale to dość surowa wersja kampanii (nie ma jeszcze 24 godzin) , zawsze można wprowadzić poprawki.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #12 : Marzec 09, 2015, 12:13:07 »

Wziąłem te kampanię jeszcze raz - tym razem, tak jak obiecywałem - na 500%.

Doszedłem do tego samego miejsca, co prawda tym razem nie poległem, tylko dlatego, że do obrony KAŻDEGO zajętego
VHeksa przeznaczałem piechotę i 2 artylerie, albo 2 piechoty i artylerię.

Jeżeli przy każdym, po chwili, pojawiają się posiłki w sile 6-8 jednostek wroga no to innego wyjścia nie ma....

Ale brylantu nie było i tak - nawet na 500%  Banghead WTF?

No ale jak (niemal) każda jednostka przeciwnika ma SWÓJ WŁASNY SZTAB, to o czym tu mówić...
Patrzenie jak 8 punktowy bombowiec usiłuje sobie poradzić z 1 punktową artylerią i nie może - jest naprawdę frustrujące.
nie mówiąc już o piechocie.....

Dawno się nie cieszyłem z faktu że udało się urwać 1 punkt przeciwnikowi, waląc z działa 150mm. Pociski 105 i 75 mm nie
robią na tych King Kongach ŻADNEGO WRAŻENIA.

Naprawdę czuję w tym rękę niejakiego Pana SB. Gdyby po drugiej stronie byli Niemcy mieli by 10 Tygrysów, a gdyby Ruscy
to 10 KW.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #13 : Marzec 09, 2015, 06:31:20 »

Dlatego ja nawet tego nie ruszę, teraz grałem sobie tę morską niemiecką i znów jest "syndrom Savannah" rodem z SSI, czyli cała Europa lekko, ale Ameryka to niema chu...ja. Ja chcę grać, bawić się, nie wkur...ć się. Od tego ostatniego mam codzienne życie. W grze tego nie chcę.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #14 : Marzec 09, 2015, 08:12:11 »

Nie, no nie trzeba zaraz tak ortodoksyjnie...

Kampania jest do uratowania - i to niewielkim nakładem sił i środków.

Do wyboru są takie możliwości (lub ich kombinacje):

1) Zrezygnować z limitu siły (8/8) dla jednostek gracza
2) Zlikwidować te cholerne sztaby - tak z 80%
3) Wydłużyć tu i ówdzie limit kolejek
4) Przyjrzeć się w efilu podejrzanie silnym jednostkom chińskim.

Myślę, że już powrót do normalnej siły (10/10) dla gracza dużo by zmienił.
Kiedy jednostka ma 8/8 punktów siły, to atak trzech-czterech nawet słabych przeciwników (5/5 czy 4/4) obniża jej obronę
do tego stopnia, że staje się bezbronna. A takie rzeczy zdarzają się nagminnie. Te dwa brakujące punkty - wbrew pozorom
- dużo dają w walce.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: [1] 2 3 4   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.077 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.015s, 1q)