Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 19, 2024, 10:39:59 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)  (Przeczytany 16906 razy)
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #15 : Październik 27, 2015, 05:20:23 »

W 2 wojnie światowej dowódcy oszukiwali na potęge np.: weźmy Romla nagminnie używał danych taktycznych wykradzionych z ambasady amerykańskiej, gdy źródełko wyschło skończyły się zwycięstwa. Złamany szyfr floty Yamamoto dawał amerykanom zwycięstwo za zwycięstwem od 42 roku. Złamany szyfr enigmy zapewnił zwycięstwo w Europie aliantom i przykładów można mnożyć. Przy przewadze ilościowej rodem z frontów wschodnich to zdolności dowódcze były mniej już istotne. Dlatego powtórze  zwiad zwiad i najlepiej lotniczy.
« Ostatnia zmiana: Październik 28, 2015, 07:22:36 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #16 : Październik 27, 2015, 10:02:06 »

Nie rozumiem Twoich wpisów, pisz proszę przejrzyściej... Mniej chaotycznie.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #17 : Październik 28, 2015, 07:44:12 »

Oto i zapowiadana moja armia niewiele różni się od tej używanej w kampanii w17 japońskiej.Oraz wynik po 20 misji.

[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Październik 28, 2015, 07:47:35 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #18 : Październik 28, 2015, 08:37:39 »

Jezu, ile masz prestiżu: 1000? Armada, jakiej nie miałem chyba w 4 łącznie kampaniach...
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #19 : Październik 28, 2015, 09:14:35 »

nie walcze zawsze stanami max 10+ nieraz sa to 7 i 8 uzupełniane dopiero po upgrade. ważniejsze sa dla mnie dodatki i w miare najlepsze wzory uzbrojenia .Zreszta nagrody za BV w wysokości 2000-3000 za scenariusz kumulowane( oszczędzane tylko na te rzeczy które sa najważniejsze). Najwiekszy stres to wlasnie decyzje na co wydać prestiż a skoro nic nas nie goni można wydać na to co najistotniejsze lub to co da nam kolejny BV.A skoro zachowa się sawe z kwatery przed scen to błędne decyzje można zweryfikować chyba to nie jest nielegalne SmileySmileySmiley.ilość prestiżu często mam na poziomie do 50 punktów.Wszak dla takiej armii trudno o przeciwnika który by wytrzymał więcej niż 3 tury potem dobija się niedobitki.Wydaj dużo wcześniej by nie wydawać prawie nic później . Gdy jest spokojnie to walcza moje najmniej doświadczone jednostki gdy jest gorąco to do walki wkraczają weterani i jest po zabawie.Już tu mam i takich co to maja po ponad 1000 doświadczenia a rekordzista bombowiec junkers ma 1700.
Prototypy które nie pasuja do mojej armii sprzedaje ale w to miejsce nie kupuje 3 jednostek średnich a 1 silna. Czy ta armia liczebnie wzrośnie nie pamiętam dalszych scen i nie wiem na ile zostały zmienione ale przy walkach z mnogimi zastępami armii sowieckiej jakieś zmiany mogą nastąpić. Bój typowy u mnie wygląda tak Altyleria likwiduje w 1 kolejności alt plot potem wkracza lotnictwo bombowe likwiduje bądź uszkadza jednoski wroga wtedy to do ataku ida jednostki pancerne kozystajac z owerrunu likwidują nieraz jednoski az do zużycia amo ( zadko to się zdaza wtedy ruszają obwody ( wojska inżynieryjne działa mosty pontonowe i to one niejednokrotnie zajmują punkty zwycięstwa i źródła prestiżu).Na koniec dodam tylko to zwiad, zwiad, zwiad .
« Ostatnia zmiana: Październik 28, 2015, 12:35:14 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #20 : Październik 28, 2015, 11:11:31 »

No i po 21 scen specjalna misja Rejkiawik Smiley do wyboru był też Kaukaz ale Rosjan mam na te chwilke dosyć .Flagi na mapce sa amerykańskie wiec obadamy czy amerykanie zatrzymają te nawałnice .21 scen zwiększył straty o 1 bimbowiec był to rozpoznawczy z puli auxiliary z życiem 2 od początku wiec jego strata była nieunikniona -cześć jego pamięci .

[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Październik 28, 2015, 11:27:11 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #21 : Październik 28, 2015, 02:03:54 »

No i po 23 misji już .Już sa mapki które widze po raz 1 w życiu.

OpenGen 0.90.50.5 * (28 Ago 2015)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: F:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver.6.3.1
Campaign: Szukamy sposobów 1940-44 v.1.07 (hardcore),  *  Player prestige modifier 50%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
 1   Portsmouth , #0 , Brilliant Victory , score:76  +++  Proto: Pz IIIH
 2   Windsor , #1 , Brilliant Victory , score:79  +++  Proto: Pz IVF1
 3   London , #2 , Brilliant Victory , score:74
 4   Rathduff Aerodrome , #3 , Brilliant Victory , score:71  +++  Proto: He 115 E
 5   Limerick , #4 , Brilliant Victory , score:71
 6   Coleraine , #5 , Brilliant Victory , score:80
 7   Le Havre , #6 , Brilliant Victory , score:77  +++  Proto: StuG IIIE
 8   Gibraltar , #7 , Brilliant Victory , score:79  +++  Proto: Me-210
 9   Tobruk , #8 , Brilliant Victory , score:78
10   Mersa Matruh , #9 , Brilliant Victory , score:71
11   Alexandria , #10 , Brilliant Victory , score:74  +++  Proto: Bf-110F
12   Port Said , #11 , Brilliant Victory , score:80
13   Rafa , #12 , Brilliant Victory , score:81
14   Jerusalem , #13 , Brilliant Victory , score:71  +++  Proto: StuG IIIE
15   Baghdad , #14 , Brilliant Victory , score:66
16   Khanaqin Oilfields , #15 , Brilliant Victory , score:71  +++  Proto: 7.5cm PaK40
17   Al-Faw Peninsula , #16 , Victory , score:51
18   Isfahan , #17 , Brilliant Victory , score:74
19   Teheran , #18 , Brilliant Victory , score:76
20   Tabriz , #19 , Brilliant Victory , score:78  +++  Proto: 17 K18
21   Baku , #20 , Brilliant Victory , score:74
22   Reykjavik , #22 , Brilliant Victory , score:77
23   Grozny , #23 , Brilliant Victory , score:78
--
Campaign score: 1707  *  Average: 74

..
Current scenario: Astrakhan,  VH prestige is 150 ,  All map prestige is: 190
Army cost: XXXXX , Current prestige is 3001
AI stance is Aggressive

[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Październik 28, 2015, 02:20:22 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #22 : Październik 28, 2015, 03:57:07 »

Chciałem zrobić mapke sytuacyjna którędy poprowadzę atak itp. ale się skrypt stronki zablokował i nici z projektu.
A jednak w nowym poscie poszło czyli tak prowadze rozgrywke na 24 scen tej kampanii 3/4 lotnictwa wspiera główną grupe reszta mały oddział który będzie forsować rzeki.

[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Październik 28, 2015, 04:00:24 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #23 : Październik 28, 2015, 09:43:12 »

No i ten mały oddział spisał się na 150%  a to za zasługa ciągnięcia 3 mostów pontonowych samobieżnych ze sobą składał się z 2x czołg 2 x działo 3 x most pontonowy i saperzy w razie potrzeby reparacji docelowego lkotniska( VP nr 1) w głębi mapy z VP na nim . wspieraly ich 2x rozpoanawcze 5 x myśliwiec i 4 x bombowce . A tak na mapie rysue się wykonanie planu i kolejność zajmowania VP .w kole po lewej utknęła główna grupa armii na tym point spawnie gdzie co kolejke AI wystawialo 5 jednostek tak ze moje altylerie zniszczyły tam mosty i to te zniszczenia głównie zatrzymały kolumnę. sprowadzenie 3 mostów samobieżnych udrozniło przejście w tym czasie mniejsza grupa wydzielona zajęła reszte VP. Gdyby te najlepsze jednostki pod względem doświadczenia i wyposazenia były w głównym składzie nie zmieniły by znacząco sytuacji, to zniszczenie mostów tam było  pechowe.

[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Październik 28, 2015, 10:01:34 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #24 : Październik 29, 2015, 01:44:18 »

Na 25 misji lotnictwo się napracowało jakby za 3 sru sru sru i sru i po amo i dalej sru i tak ze 4 kolejki . no i następna jednostka w stratach rozpoznawczy samochód z trych auxiliary .miejscami było tak gorąco że myślałem się poddać ale po takich zwycięstwach głupio by było przegrać. i jakoś tak na 2 tury przed końcem czasu na BV AI się uspokoiło i nie słało już jednostek z spawn pointów i z poza mapy te chmary piechoty i jedn pancermych .Na to czekały moje jedn pancerne elitarne,zaatakowały i zdobyły wyznaczone cele .

[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Październik 29, 2015, 02:07:58 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #25 : Październik 29, 2015, 01:31:34 »

27 scenariusz uwalnia sie jeńców ale ani AI ani gracz nimi nie porusza stoja jak trusie i czekaja na śmierć z ręki moskali.Przez to nie można zakończyć tego scenariusza jakakolwiek wygrana, przegrana kończy kampanie poprzez wywalenie do pulpitu.A tak łdnie by to wyglądało .Mam już komunikat BV ale ani kontynuacji dalej ani końca kampanii przez wybicie wszystkich jednostek i jest  tylko plansza startowa Open Generala .Sknocona kampania ot co .Przeniosłem save do efila Golotina i kampania i scen się zakończyły czyli w wersji pl jest błąd na koniec poważny dyskfalifikujący granie bo nie można skończyć wypocin.

[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Październik 29, 2015, 02:22:50 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #26 : Październik 29, 2015, 03:00:18 »

Coś namieszałeś, przechodziłem ten scenariusz i nie było problemu...

Więźniów nie uwalniasz, to oni opanowują miasto, a potem uciekają koleją na zachód. Jeśli byli nieruchliwi, być może zablokowałeś im wyjście z miasta, albo dostęp do heksa ucieczki...

BTW. Jeśli podeślesz mi save'a będę mógł sprawdzić w czym problem..

Raport po scenariuszu:
Kod:
OpenGen 0.90.43.9a * (25 Jun 2015)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_6bn10\  * Efile version: GusOpen Ver.6.2.6
Campaign: Szukamy sposobów 1940-44 v.1.09 (normal),  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Portsmouth , #0 , Brilliant Victory , score:62  +++  Proto: Ju-88A-4
 2   Windsor , #1 , Brilliant Victory , score:58
 3   London , #2 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: He-111H (t)
 4   Rathduff Aerodrome , #3 , Brilliant Victory , score:61
 5   Limerick , #4 , Brilliant Victory , score:58
 6   Coleraine , #5 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: Pz IVF1
 7   Le Havre , #6 , Brilliant Victory , score:55
 8   Gibraltar , #7 , Brilliant Victory , score:62
 9   Tobruk , #8 , Brilliant Victory , score:58
10   Mersa Matruh , #9 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: 7.5cm PaK40
11   Alexandria , #10 , Brilliant Victory , score:60
12   Port Said , #11 , Brilliant Victory , score:64  +++  Proto: SdKfz 7/2
13   Rafa , #12 , Brilliant Victory , score:65
14   Jerusalem , #13 , Brilliant Victory , score:58
15   Baghdad , #14 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: 10.5 leFH18/3 auf B2(f)
16   Khanaqin Oilfields , #15 , Brilliant Victory , score:57
17   Al-Faw Peninsula , #16 , Brilliant Victory , score:58
18   Isfahan , #17 , Brilliant Victory , score:63  +++  Proto: 250/10
19   Teheran , #18 , Brilliant Victory , score:55
20   Tabriz , #19 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: 12.8 cm  Sturer Emil
21   Baku , #20 , Brilliant Victory , score:62
22   Reykjavik , #22 , Brilliant Victory , score:49
23   Grozny , #23 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Pz IVG
24   Astrakhan , #24 , Brilliant Victory , score:64
25   Stalingrad , #25 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: Bf-110G-2
26   Saratov Pocket , #26 , Brilliant Victory , score:58
27   Kazan , #27 , Brilliant Victory , score:56
28   Sverdlovsk , #28 , Brilliant Victory , score:69
--
Campaign score: 1658  *  Average: 59

..
Current scenario: Sverdlovsk,  VH prestige is 210 ,  All map prestige is: 380
Army cost: 43930 , Current prestige is 10012
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive
if BV: +1800, Omsk , cap disabled, 15 turns prestige: 1720
if V : +1600, Omsk , cap disabled, 18 turns prestige: 1720
if TV: +1400, Omsk , cap disabled, 24 turns prestige: 1720
Ls: Loss , turn prestige: 1720

[u]Piechota[/u]
 Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , I/39/26D , 5 bars , 1094 exp , Germany , 10/10 , Fire Discipline  , AntiTank, Special Munition, 43 kill , 480 pp - U:001  [+60 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , II/39/26D , 5 bars , 1515 exp , Germany , 5/10 , Overwhelming Attack  , AntiTank, Special Munition, 47 kill , 480 pp - U:002  [+127 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , III/39/26D , 5 bars , 912 exp , Germany , 10/10 , AntiTank, Special Munition, 30 kill , 480 pp - U:003  [+54 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , I/77/26D , 5 bars , 983 exp , Germany , 6/10 , Aggressive Maneuver  , AntiTank, Special Munition, 23 kill , 480 pp - U:010  [+80 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , II/77/26D , 5 bars , 906 exp , Germany , 8/10 , Resilience  , AntiTank, Special Munition, 29 kill , 480 pp - U:011  [+56 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , III/77/26D , 5 bars , 774 exp , Germany , 5/10 , AntiTank, Special Munition, 24 kill , 480 pp - U:012  [+10 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , I/78/26D , 5 bars , 611 exp , Germany , 6/10 , Determined Defense  , AntiTank, Special Munition, 21 kill , 480 pp - U:013  [+52 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , II/78/26D , 5 bars , 850 exp , Germany , 10/10 , AntiTank, Special Munition, 17 kill , 480 pp - U:014  [+53 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , III/78/26D , 5 bars , 964 exp , Germany , 10/10 , Aggressive Maneuver  , AntiTank, Special Munition, 36 kill , 480 pp - U:015  [+67 exp]
 Brandenburger 40 , I/BrandenburgReg/26D , 3 bars , 365 exp , Germany , 10/10 , Support, Special Munition, 10 kill , 855 pp - U:034
 Brandenburger 40 , II/BrandenburgReg/26D , 3 bars , 329 exp , Germany , 10/10 , Support, Special Munition, 12 kill , 855 pp - U:035
 Brandenburger 40 , III/BrandenburgReg/26D , 4 bars , 426 exp , Germany , 10/10 , Support, Special Munition, 12 kill , 855 pp - U:036
 Pioniere , 250/1 [W] , PioniereAbt26/26D , 2 bars , 240 exp , Germany , 10/10 , Special Munition, FastEntrench, 1 kill , 524 pp - U:037
 Bruckenlager ausf IV , BruckenlagerAbt26/26D  , 0 bars , 91 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 264 pp - U:051

[u]Czołg[/u]
 Pz IVF2 , I/PzReg26/26D , 5 bars , 1239 exp , Germany , 10/10 , Aggressive Attack  , AntiTank, Special Munition, 101 kill , 564 pp - U:008  [+35 exp]
+  Pz IVF2 , II/PzReg26/26D , 5 bars , 1144 exp , Germany , 7/10 , AntiTank, Special Munition, 76 kill , 0 pp - U:026  [+85 exp]
 Pz IVF2 , III/PzReg26/26D , 5 bars , 858 exp , Germany , 10/10 , AntiTank, Special Munition, 65 kill , 564 pp - U:029  [+28 exp]
+  Pz IVG , IV/PzReg26/26D , 3 bars , 349 exp , Germany , 10/10 , AntiTank, Special Munition, 25 kill , 0 pp - U:055  [+25 exp]
 Tiger , I/sPzReg26/26D , 2 bars , 205 exp , Germany , 10/10 , AntiTank, Special Munition, 14 kill , 900 pp - U:057  [+48 exp]
 Tiger , II/sPzReg26/26D , 1 bars , 125 exp , Germany , 4/10 , AntiTank, Special Munition, 3 kill , 900 pp - U:058  [+30 exp]
 Tiger , III/sPzReg26/26D , 2 bars , 209 exp , Germany , 8/10 , AntiTank, Special Munition, 10 kill , 900 pp - U:059  [+91 exp]

[u]Rozpoznanie[/u]
 250/8 , 1/PzAufklAbt26/26D , 5 bars , 574 exp , Germany , 10/10 , Recon, Forward Observer, 14 kill , 384 pp - U:019  [+3 exp]
 250/8 , 2/PzAufklAbt26/26D , 3 bars , 393 exp , Germany , 10/10 , Recon, Forward Observer, 18 kill , 384 pp - U:020  [+7 exp]
 250/8 , 3/PzAufklAbt26/26D , 2 bars , 219 exp , Germany , 10/10 , Recon, Forward Observer, 9 kill , 384 pp - U:032  [+3 exp]

[u]Artyleria ppanc.[/u]
 Sd Kfz 8/Flak 18 , I/PzJagReg26/26D , 5 bars , 868 exp , Germany , 8/10 , Battlefield Intelligence  , AntiTank, Special Munition, 36 kill , 984 pp - U:005  [+19 exp]
 Sd Kfz 8/Flak 18 , II/PzJagReg26/26D , 5 bars , 865 exp , Germany , 10/10 , First Strike  , AntiTank, Special Munition, 35 kill , 984 pp - U:006  [+22 exp]
+  12.8 cm  Sturer Emil , III/PzJagReg26/26D , 2 bars , 263 exp , Germany , 10/10 , AntiTank, Special Munition, 6 kill , 0 pp - U:050  [+42 exp]

[u]FlaK[/u]
 SdKfz 7/1 , 4/PzFlakAbt26/26D , 5 bars , 839 exp , Germany , 10/10 , Reconnaissance Movement  , Air Defense, Special Munition, 33 kill , 334 pp - U:007  [+7 exp]

[u]Artyleria[/u]
 17 K18 , SdKfz 9 , I/ArtReg26/26D , 5 bars , 1359 exp , Germany , 15/10 , Infiltration Tactics  , Support, Special Munition, 75 kill , 1441 pp - U:004  [+51 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , II/ArtReg26/26D , 5 bars , 1006 exp , Germany , 15/10 , Support, Special Munition, 41 kill , 1009 pp - U:009  [+38 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , III/ArtReg26/26D , 5 bars , 807 exp , Germany , 15/10 , Support, Special Munition, 43 kill , 1009 pp - U:016  [+23 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , IV/ArtReg26/26D , 5 bars , 532 exp , Germany , 15/10 , Support, Special Munition, 23 kill , 1009 pp - U:028  [+28 exp]
 24 cm Kanone M16 , SdKfz 9 , I/sArtReg26/26D , 5 bars , 588 exp , Germany , 15/10 , Support, Special Munition, 37 kill , 2154 pp - U:038  [+68 exp]
 21 cm K38/39 , SdKfz 9 , II/sArtReg26/26D , 5 bars , 521 exp , Germany , 14/10 , Support, Special Munition, 24 kill , 1527 pp - U:040  [+44 exp]
 21 cm K38/39 , SdKfz 9 , III/sArtReg26/26D , 4 bars , 480 exp , Germany , 14/10 , Support, Special Munition, 20 kill , 1527 pp - U:041  [+41 exp]
+  Wespe , I/PzArtReg26/26D , 5 bars , 558 exp , Germany , 15/10 , Support, Special Munition, 8 kill , 0 pp - U:043  [+46 exp]
 Wespe , II/PzReg26/26D , 2 bars , 222 exp , Germany , 12/10 , Support, Special Munition, 4 kill , 600 pp - U:052  [+9 exp]
 Wespe , III/PzReg26/26D , 3 bars , 332 exp , Germany , 12/10 , Support, Special Munition, 7 kill , 600 pp - U:053  [+41 exp]
 80 cm K (E) Dora , Dora  , 1 bars , 160 exp , Germany , 11/10 , Support, Special Munition, 5 kill , 2629 pp - U:060  [+45 exp]

[u]Obrona plot.[/u]
 SdKfz 6/2 , 1/PzFlakAbt26/26D , 1 bars , 105 exp , Germany , 11/10 , Air Defense, Special Munition, 0 kill , 389 pp - U:017
 SdKfz 6/2 , 2/PzFlakAbt26/26D , 1 bars , 138 exp , Germany , 7/10 , Air Defense, Special Munition, 1 kill , 367 pp - U:018  [+8 exp]
 SdKfz 6/2 , 3/PzFlakAbt26/26D , 1 bars , 110 exp , Germany , 11/10 , Air Defense, Special Munition, 1 kill , 389 pp - U:030

[u]Myśliwiec[/u]
 Fw-190A-3 , 1/JG26 , 5 bars , 1804 exp , Germany , 9/10 , Aggressive Attack  , Air Defense, Special Munition, 38 kill , 870 pp - U:021  [+86 exp]
 Fw-190A-3 , 2/JG26 , 5 bars , 1270 exp , Germany , 8/10 , Air Defense, Special Munition, 32 kill , 870 pp - U:031  [+32 exp]
 Fw-190A-3 , 3/JG26 , 5 bars , 1210 exp , Germany , 10/10 , Air Defense, Special Munition, 37 kill , 870 pp - U:033  [+18 exp]
 Fw-190A-3 , 4/JG26 , 5 bars , 1063 exp , Germany , 8/10 , Air Defense, Special Munition, 29 kill , 870 pp - U:039  [+75 exp]
 Fw-190A-3 , 5/JG26 , 5 bars , 919 exp , Germany , 10/10 , Air Defense, Special Munition, 26 kill , 870 pp - U:048  [+35 exp]
 Fw-190A-3 , 6/JG26 , 5 bars , 750 exp , Germany , 10/10 , Air Defense, Special Munition, 19 kill , 870 pp - U:049  [+16 exp]
+  Bf-110G-2 , 1/ZG26 , 4 bars , 409 exp , Germany , 8/10 , Air Defense, Special Munition, 5 kill , 0 pp - U:056  [+102 exp]

[u]Bomb. taktyczny[/u]
 Ju-88A-4 , 1/KG26 , 5 bars , 1547 exp , Germany , 10/10 , Support, Special Munition, 57 kill , 979 pp - U:022  [+46 exp]
 Fw-189A-2 , 1/F26 , 5 bars , 1060 exp , Germany , 6/10 , Reconnaissance Movement  , Recon, Support, 7 kill , 487 pp - U:023  [+18 exp]
 Ju-88A-4 , 2/KG26 , 5 bars , 1503 exp , Germany , 10/10 , Support, Special Munition, 41 kill , 979 pp - U:024  [+86 exp]
 Ju-88A-4 , 3/KG26 , 5 bars , 1862 exp , Germany , 5/10 , Resilience  , Support, Special Munition, 43 kill , 979 pp - U:025  [+162 exp]
 Ju-88A-4 , 4/KG26 , 5 bars , 1525 exp , Germany , 10/10 , All Weather Combat  , Support, Special Munition, 42 kill , 979 pp - U:027  [+51 exp]
 HS-129B-2 , 1/SG26 , 5 bars , 801 exp , Germany , 10/10 , Special Munition, AntiTank, 12 kill , 932 pp - U:042  [+64 exp]
 HS-129B-2 , 2/SG26 , 5 bars , 969 exp , Germany , 10/10 , Special Munition, AntiTank, 18 kill , 932 pp - U:044  [+91 exp]
 HS-129B-2 , 3/SG26 , 5 bars , 824 exp , Germany , 10/10 , Special Munition, AntiTank, 30 kill , 932 pp - U:045  [+94 exp]
 HS-129B-2 , 4/SG26 , 5 bars , 850 exp , Germany , 9/10 , Special Munition, AntiTank, 23 kill , 932 pp - U:046  [+123 exp]
 Fw-189A-2 , 2/F26 , 5 bars , 588 exp , Germany , 10/10 , Recon, Support, 5 kill , 487 pp - U:047  [+24 exp]
 Fw-189A-2 , 3/F26 , 2 bars , 270 exp , Germany , 10/10 , Recon, Support, 1 kill , 487 pp - U:054  [+15 exp]


Dossier summary:

Player 1 : Germany, Germany, Waffen SS
Killed: INF:811  TNK:139  RCN:70   AT:66   FLAK:98   FORT:268  ATY:262  AD:76   FTR:81   TB:82   LB:2    DD:24   BS:4    CV:1    CRs:8      Total: 1992
Lost  : INF:8    TNK:1    RCN:3    AT:1    FTR:3    TB:5    BS:1      Total: 22

Player 3 : USSR
Killed: INF:4    FORT:1      Total: 5
Lost  : INF:13   FLAK:1    FORT:3    ATY:4    AD:2    TB:5    DD:9    BS:5    CV:2      Total: 44

Total Oś
Killed: INF:815  TNK:139  RCN:70   AT:66   FLAK:98   FORT:269  ATY:262  AD:76   FTR:81   TB:82   LB:2    DD:24   BS:4    CV:1    CRs:8      Total: 1997
Lost  : INF:21   TNK:1    RCN:3    AT:1    FLAK:1    FORT:3    ATY:4    AD:2    FTR:3    TB:10   DD:9    BS:6    CV:2      Total: 66

BV 28
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *  14 Units *  6 Leaders      Total :  10060 exp,    305 kill,   7673 pp    Average:    719 exp,     22 kill,    548 pp
Czołg          *   7 Units *  1 Leaders      Total :   4129 exp,    294 kill,   3828 pp    Average:    590 exp,     42 kill,    547 pp
Rozpoznanie    *   3 Units *  0 Leaders      Total :   1186 exp,     41 kill,   1152 pp    Average:    395 exp,     14 kill,    384 pp
Artyleria ppanc. *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1996 exp,     77 kill,   1968 pp    Average:    665 exp,     26 kill,    656 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    839 exp,     33 kill,    334 pp    Average:    839 exp,     33 kill,    334 pp
Artyleria      *  11 Units *  1 Leaders      Total :   6565 exp,    287 kill,  13505 pp    Average:    597 exp,     26 kill,   1228 pp
Obrona plot.   *   3 Units *  0 Leaders      Total :    353 exp,      2 kill,   1145 pp    Average:    118 exp,      1 kill,    382 pp
Myśliwiec      *   7 Units *  1 Leaders      Total :   7425 exp,    186 kill,   5220 pp    Average:   1061 exp,     27 kill,    746 pp
Bomb. taktyczny *  11 Units *  3 Leaders      Total :  11799 exp,    279 kill,   9105 pp    Average:   1073 exp,     25 kill,    828 pp
* Summary:     *  60 Units * 15 Leaders      Total :  44352 exp,   1504 kill,  43930 pp    Average:    739 exp,     25 kill,    732 pp


Player 1  Germany, Germany, Waffen SS   has 61 units total (core+aux):
Piechota : 14
Czołg :  7
Rozpoznanie :  3
Artyleria ppanc. :  3
FlaK :  1
Artyleria : 12
Obrona plot. :  3
Myśliwiec :  7
Bomb. taktyczny : 11

Player 2  USSR   has 15 units total (core+aux):
Piechota : 10
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  1
Artyleria :  3

Player 3  USSR   has 14 units total (core+aux):
Piechota : 14


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #27 : Październik 29, 2015, 03:13:09 »

A wybicie wroga do nogi czemu nie kończy kampanii prawidłowo tak jak u Golotina z tego save ?
Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #28 : Październik 29, 2015, 04:21:27 »

A wybicie wroga do nogi czemu nie kończy kampanii prawidłowo tak jak u Golotina z tego save ?
Przyczyn może być wiele, bez dodatkowych informacji, albo save'a nie jestem w stanie niczego stwierdzić.

To że save działa wgrany do innego efila może sugerować wiele rzeczy, pośród których najmniej prawdopodobny jest błąd w scenariuszu (save nieborzysta w żaden sposób z plików scenariusza)... Być może to konflikt twojej wersji kampanii z konkretną wersją efila (oba nie są najnowsze), ewentualnie błąd w wczytywaniu kolejnego scenariusza, powody mogą być rożne.... Mogę tylko zgadywać...

Dział nazywa się 'Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje', a kampanie są umieszczane tutaj właśnie  po to by wyeliminować potencjalne problemy i błędy...
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #29 : Październik 29, 2015, 06:54:04 »

Może to przez to źe odprawy mam nadal po ang a miały być przet łumaczone i może nie powinno się ruszać pociągu a ja go do miasta ruszyłem .plik po tłumaczeniu dać należało tam gdzie scenariusze kampanii ?? bo tam je umieściłem ale brifingi miałem ciagle po ang no i wersja miała być w linki 1.08 a moja pokazywała 1.07 .
Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.093 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.012s, 1q)