Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 19, 2024, 06:03:14 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Potrzebne Konsultacje: Nowy sposób Gry w Open Gen?  (Przeczytany 40603 razy)
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #60 : Październik 30, 2015, 04:05:48 »

Ale powiem Wam! Jak dojdą jeszcze lotniska! Plus punkty prestiżu w bunkrach itp... to gra będzie miała takie dynamiczne przyspieszenie, że głowa boli...,
Zapisane
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #61 : Październik 30, 2015, 05:33:44 »

Możliwe, ale większość grających w OG wolała by pewno zagrać jakąś realną bitwę z ograniczonymi zasobami. Jednak zobaczymy co uzyskasz i jak to ugryść Evil
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #62 : Październik 30, 2015, 05:48:46 »

Rudelku uwierz mi gra wciąga :p Mam taki rozkmin że są trzy punkty z bunkrami do zdobycia Niemcami i na odwrót w różnych miejscach. W pierwszym punkcie po zdobyciu otrzymujesz jednostkę wojskową. W drugim dowódcę, a przy trzecim jest lotnisko. I tak samo po drugiej stronie. Jeżeli decydujesz się np. na zdobycie dowódcy a drugi gracz na zdobycie jednostki wojskowej, to może Cię otoczyć i zniszczyć. Jednym słowem chcę tak dopracować mapę ażeby gra posiadała kilka zmiennych losowych i dodatkowo naturalnie płynące od doświadczenia gracza. Jeszcze trochę czasu będę potrzebował.
Zapisane
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #63 : Październik 30, 2015, 06:13:34 »

Nie mówię, że się nie skuszę by zagrać, zawsze coś nowego Cool. Podczas testów zobaczymy jak to działa. Grałem pojedyńcze scenariusze ale nie w trybie PBEM.
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #64 : Październik 30, 2015, 06:14:50 »

To będzie wypas roku 2016! Czuję to.
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #65 : Październik 30, 2015, 07:26:48 »

Możliwe, ale większość grających w OG wolała by pewno zagrać jakąś realną bitwę z ograniczonymi zasobami. Jednak zobaczymy co uzyskasz i jak to ugryść Evil
Nie przeszkadza mi totalna fikcyjność, tylko potem trzeba zbilansować i do grania Wink
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #66 : Październik 31, 2015, 01:35:50 »

Spoko. Ja też już myślami jestem przy gotowym scenariuszu, ale wykładam się na prostych rzeczach Sad. Zabawa dobra w sumie..
Zapisane
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #67 : Listopad 01, 2015, 10:29:36 »

Przygotowałem bardzo poglądowo scenariusz. Jeżeli jesteście zainteresowani to proszę przetestować i podzielić się opinią.

[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #68 : Listopad 01, 2015, 12:01:21 »

Przygotowałem bardzo poglądowo scenariusz. Jeżeli jesteście zainteresowani to proszę przetestować i podzielić się opinią.
Szczerze, słabiutko to wygląda.

Po pierwsze, mało celów, większość mapy nie wykorzystana. Zupełnie inaczej to sobie wyobrażałem. Przy 3 dodatkowych celach na stronę nie bardzo jest miejsce na strategie. Liczbę możliwych taktyk można policzyć na palcach jednej ręki  Sad

Po drugie, balans tragiczny, rozmieszenie celów strasznie nie symetryczne, alianci mają wyraźnie bliżej do wszystkich sześciu celów... Zanim os dotrze na pole bitwy dawno będzie posprzątane...  Cry



« Ostatnia zmiana: Listopad 01, 2015, 12:11:07 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #69 : Listopad 01, 2015, 12:23:23 »

No tak. Ja na mapach się nie znam tak dobrze, ale na razie tylko testuję wstęp. Mam pytanie czy raz zdobyty hex i na nim bonus może się powtarzać? Czy Jest on dostępny tylko raz? Po drugie pytam czy aby Niemcy nie mają przewagi w czołgach i w jednostkach desantowych co pozwala im osiągnąć odpowiednią przewagę na początek i tworzyć obrone?
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #70 : Listopad 01, 2015, 12:44:46 »

No tak. Ja na mapach się nie znam tak dobrze, ale na razie tylko testuję wstęp. Mam pytanie czy raz zdobyty hex i na nim bonus może się powtarzać? Czy Jest on dostępny tylko raz?
Kilka postów wyżej masz screen, z zaznaczonym (na żółto) sposobem aktywowania prestiżu za tury (w scenariuszu wyraźnie tego nie zrobiłeś).
Jeśli nie wiesz czy prestiż rośnie, wyłącz turę, w następnej będziesz miał więcej albo tyle samo...
Po drugie pytam czy aby Niemcy nie mają przewagi w czołgach i w jednostkach desantowych co pozwala im osiągnąć odpowiednią przewagę na początek i tworzyć obrone?
Jeśli amerykanie ci nie odpowiadają, nie widzę problemu, zmień ich na Brytyjczyków albo Rosjan, albo dodaj dodatkowe kraje do pomocy..., nawet po pięć na stronę...
Możesz tez zmienić datę startową...

Pamiętaj ze scenariusz ma testować twoją koncepcje gry, a nie konkretne kraje w efilu...
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #71 : Listopad 01, 2015, 12:52:01 »

Będę się bawił jeszcze trochę, zanim coś odpowiednio zbalansuję. Na razie uczę się posługiwać og suite.
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #72 : Listopad 01, 2015, 01:13:53 »

Będę się bawił jeszcze trochę, zanim coś odpowiednio zbalansuję. Na razie uczę się posługiwać og suite.
Po pierwsze i najważniejsze, wykorzystaj mapę, wszystkie nazwane hexy zmień w miasta/cele. Inaczej całość będzie bez sensu... Dopracowanie mapy jest najważniejsze... Bez tego możesz sobie odpuścić... Nikt nie będzie chciał grać na wielkiej pustej mapie...

Po drugie, mapa jest symetryczna, celowo taką wybrałem, zakładałem ze taki był zamysł (??). Więc nie widzę tu wielkiej filozofii w balansowaniu, wszystko na wschód od Lwowa alianckie, na zachód należące do osi. Sam Lwów może być terenem spornym, na przykład po dwa heksy należące do każdej ze stron...

Po trzecie, olej te bunkry,  nie trać czasu, niech obrona terytorium zależy od gracza..., stawiając bunkry wymuszasz pewną taktykę (spadochroniarze i/lub piechota na ciężarówkach), więc ograniczasz opcje gracza.
Ufortyfikować możesz co najwyżej  obszar startowy wokół SH, na przykład dodać obszarową obronę przeciwlotniczą...

Po czwarte, jeśli masz kłopoty z balansem frakcji, ustal po kilka krajów.
Na przykład:
OŚ = Germany, Waffen SS, Italy, ...;
Alianci = US, UK, France, ..;
i po sprawie...

Po piąte, mapa ma niesamowicie rozbudowaną sieć kolejową, wykorzystaj to..
« Ostatnia zmiana: Listopad 01, 2015, 01:15:48 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #73 : Listopad 01, 2015, 03:15:57 »

Mam pytanie. Można zrobić coś takiego....
1)zdobywam trzy określone cele.
Włącza mi się część mapy widoczna dla państwa które te cele zdobyło...
Zapisane
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #74 : Listopad 01, 2015, 03:17:48 »

Druga sprawa. Czy jest możliwość żeby pewne rzeczy nie były schematyczne? Np włączam dany scenariusz i na danym hexie nie dostajesz prestiżu tylko np doświadczenie...
Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.088 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.015s, 1q)