Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 29, 2024, 12:46:33 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Test Kampanii D03 BARBARIANS AT THE GATES v.3.0,  (Przeczytany 8179 razy)
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« : Sierpień 22, 2017, 07:43:35 »

D03 BARBARIANS AT THE GATES v.3.0,

Zaciekawiony nowym pomysłem kolegi Kowdara wziąłem na warsztat kampanię czeczeńską.

Mamy do dyspozycji masę jednostek- 100 core podzielonych na trzy zgrupowania.

Cel zdobyć wszystkie 4-VH w tym dwa podwójnie płatne(razem z SH), jeden bez kasy oraz obronić swój jedyny VH.

To najkorzystniejszy zestaw liderów (grałem 6 razy)
Infantry       *  71 Units *  6 Leaders  (Specnaz 2000:1xLiberator,1xAA; RPG-7VR: 1xMT, 1xResilence, 1xSM; Sniper: 1xAM)
Tank           *   1 Units *  1 Leaders   (T-72:1xSF) 
Recon          *  10 Units *  0 Leaders   
Anti-tank      *   4 Units *  1 Leaders  (1xDF)
Artillery      *   8 Units *  4 Leaders  (BM-21 "Grad":2xDF,1xSF;2S1 Gwozdika:1xSF)   Specnaz 2000
Air Defense    *   6 Units *  3 Leaders (9K32 Strieła-2:1xDD, 1xCS, 1xResilence )       
Wglądało imponująco Grin.

Za 4000 pkt. prestiżu dokonywałem różnych zakupów.
W grze w której najpóźniej przegrałem kupiłem:
2xT-72;
2x2S1 Gwozdika;
1xBM-21 "Grad";
2x9K32 Strieła-2(jedną z transportem)

Rzeczywistość tak jak przewidywał kolega Kowdar okazała się- masakryczna Evil
Grałem scenariusz 6 razy.
Próbowałem różnych zakupów (które w różny sposób rozstawiałem), zakładałem pułapki, przyjmowałem odmienne strategie-wynik za każdym razem taki sam:  masakra Evil

Rosjanie mają 93 jednostki: praktycznie wszystkie o parametrach lepszych od czeczeńskich.
Najbardziej zabójcze okazała się artyleria (14 jednostek o większej donośności/zasięgu- niektóre z możliwością ognia kontr-bateryjnego) w połączeniu z rozpoznaniem lotniczym(4 samoloty i helikoptery) i lądowym.
Jak dodamy do tego jednostki Specnazu z transportem helikopterowym z ruchem fazowym Evil oraz całą masę czołgów Evil(13- większość o lepszych parametrach od naszych)
Za 6 razem udało mi się przegrać w ostatniej turze mając w swoim ręku 1 cudem zdobyty Grin i utrzymany VH (utraciłem 101 jednostek Frustrated a zachowałem 6 o słabych stanach).

Uwagi:
Scenariusz do gruntownej zmiany.


OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017)  *  AI: Default
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_ogn_peg\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9b
Campaign: D03 BARBARIANS AT THE GATES v.3.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   ACZCHOJ-MARTAN , #0 , Loss , score:-17
--
Campaign score: -17  *  Average: -17

..
Current scenario: ACZCHOJ-MARTAN,  VH prestige is 400 ,  All map prestige is: 640
Army cost: 0 , Current prestige is 4
Prestige available on map yet is 240 pp ( 160 pp in VH to capture) * Turn: 14
AI stance is Aggressive
if BV: +4500, ATAGI II , cap disabled, 9 turns prestige: 0
if V : +3000, ATAGI II , cap disabled, 12 turns prestige: 0
if TV: +1500, ATAGI II , cap disabled, 13 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Specnaz 2000 ,  , 1 bars , 170 exp , Chechnya    , 1/10 , Liberator  , 1 kill , 0 pp - U:034  [+70 exp]
*  RPG-7VR ,  , 1 bars , 123 exp , Chechnya    , 4/10 , Mountain Training  , 0 kill , 0 pp - U:039  [+23 exp]
*  Infantry 90 ,  , 1 bars , 150 exp , Chechnya    , 3/10 , Determined Defense  , 1 kill , 0 pp - U:074  [+150 exp]

Air Defense
*  9K32 Strieła-2 ,  , 2 bars , 208 exp , Chechnya    , 10/10 , Determined Defense  , 0 kill , 0 pp - U:002  [+8 exp]
*  9K32 Strieła-2 ,  , 2 bars , 221 exp , Chechnya    , 6/10 , Resilience  , 0 kill , 0 pp - U:005  [+21 exp]
*  S-60 ,  , 2 bars , 208 exp , Chechnya    , 6/10 , 0 kill , 0 pp - U:007  [+8 exp]

Player 1 : Chechnya
Killed: INF:22   TNK:5    AT:2    FORT:3    ATY:5    AD:1    TB:2      Total: 40
Lost  : INF:68   TNK:3    RCN:10   AT:4    ATY:11   AD:5      Total: 101

BV  0
V   0
TV  0
L   1

Averages:
Infantry       *   3 Units *  3 Leaders      Total :    443 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    148 exp,      1 kill,      0 pp
Air Defense    *   3 Units *  2 Leaders      Total :    637 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    212 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *   6 Units *  5 Leaders      Total :   1080 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    180 exp,      0 kill,      0 pp


Player 1  Chechnya   has 6 units total (core+aux):
Infantry :  3
Air Defense :  3

Player 2  Russia   has 53 units total (core+aux):
Infantry : 12
Tank   :  8
Recon : 14
Fortification :  2
Ground Transport :  4
Artillery :  9
Air Defense :  2
Tactical Bomber :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #1 : Sierpień 23, 2017, 10:56:45 »

Uwagi i propozycje zmian-szczegóły:

1.Dodać Czeczenom 1-2 VH (utrudni to Rosjanom szybkie zakończenie scenariusza Smiley przez wybicie jego obrony i desant specnazu).
2.Zwiększyć Czeczenom liczbę jednostek pepanc(o 2 wyposażone w -49K111 Fagot) i piechoty z pepancami (np.: o 5 z RPG-7VR) można wymienić ze zwykłymi jednostkami piechoty)-niektóre wsadzić na jakieś gaziki Grin.
3.Zwiększyć Czeczenom liczbę jednostek z wyrzutniami pelot o 4 z- 9K32 Strieła-2  (tu również dać części transport).
4.Dodać w głębi terenu opanowanego przez Rosjan: kilka jednostek czeczeńskich np.: obserwatorów artyleryjskich, sabotażystów, saperów lub innych straceńców Grin.
5.Zmienić warunki zwycięstwa na opanowanie i utrzymanie określonej ilości VH np.: 7VH-BV; 5VH-V; 4VH-TV.
6.Ewentualnie przewidzieć jakieś posiłki z południowego zachodu dla Czeczenów.
7.Ewentualnie wymienić kilka: 3-5 jednostek piechoty na Recon Brigade.
8.Czeczenom dodać 30-50 pkt. prestiżu na turę.
9.Dać transport części jednostek (w scenariuszu żadna jednostka nie posiada transportu Huh)                                                                                                                                                           
10.Czeczenom dodać jakieś jednostki rozpoznania (np.: wieże strażnicze itp.)
11.W efilu przydało by się kilka jednostek czeczeńskich z możliwością przemieszczania się po górach (nie tylko Specnaz i snajperzy), kilka takich górskich jednostek można by dać/zamienić ze zwykłą piechotą.
Można też dodać jednostkę rozpoznawczą z ruchem Mountain movement.
12.Ewentualnie-skoro to scenariusz w którym jest atak całości sił czeczeńskich na nie do końca przygotowane siły rosyjskie może zmniejszyć liczbę rosyjskich czołgów i dział o 1/4 lub 1/3 i zastąpić je podobną ilością sił MVD (można część przysłać jako uzupełnienia w późniejszym czasie około 7-10 tury)?

Po wprowadzonych ewentualnych zmianach przetestuję jeszcze raz.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 23, 2017, 10:59:38 wysłane przez Mario » Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #2 : Sierpień 23, 2017, 08:29:30 »

Dzięki. Jak sam rozegram, przemyślę zmiany i dam znać jak będzie nowa wersja.
A tak przy okazji informacje od autora o kampanii, jako ciekawostka.

BATG - Barbarians at the Gates v1.0 (6 scenarios).
I?ve started designing the new one. Sub-country Chechnya vs. Russia.
By sub-country I mean the units of secondary country extra added to other. In this case Chechnya
(CHE in short) was added to #4 ? Iran. A short camp of partisan warfare against the major country
and its Army with support of helicopters, aircrafts and heavy ART. The name of campaign is:
The background is fictional.
This camp has some unique features:
- Air Missions was set to 0 for both sides, Russia has only machines of Helo Class. CHE has
nothing
- As for a real partisan warfare, Chechen ART, tanks, AD and AT units are expensive. Even
about 100% higher than the cost of the same equipment for other countries. In practice it
means fighting using only INF and REC will give you the most optimum results. Purchasing
units of other classes has no sense in my opinion. So, take a special care for the non INF,
REC of your core forces.
I hope it makes the play more realistic.
- For your disposal you?ve got very cheap of medium quality leg infantry, recons and for medium
cost deadly and excellent elite infantry and recons. The elite is very resistant on artillery?s fire
and their combat stats are the best of both RD e-files. The stats are a bit higher than it should
be set due to real life, but even with so ?overburned? special forces the player will meet
enough of worries, and I guess may be grateful for it Smiley
A few words for people who could complain for very high stats of Chechen INF.
Before I added Chechen to e-file the Russian units existed here before. I didn?t want to change
their stats because it?d disturbe the settings of camps made before and would upset the
balance of the stats in game. In RD efiles exists 3 primary countries, looking on powerfulness
of equipment: USA, Russia, China. Those 3 countries have a big technological advantege in
equip implemented to efiles. Radically changing stats of Russians I?d have practically re-build
the both efiles. First 3 primary then other countries. I didn?t want to do it.
So, adding Chechen I had to give them enough high stats to make them able fighting against
Russians. The stats I achieved are the result of many experiments and changes. After long
tests I stated that found the enough optimum settings.
- Partisan warfare require adapting the strategy to the specific conditions which player meet in
the camp
- I implemented to e-file a new kind of unit - ?Chechen Refugees?, special dedicated for this
camp. It?s very poor quality unit of civilian which can?t initiate any attack. I did it ?cause in
Russian-Chechen wars always died may innocent people. Here I reached the same result (see
the casualties table below). It seems that my idea was positively verified.
- You've got 50% of opponent's PP. If computer?s Army is worth 12000, you have only 6000 PP
This is the lowest level of PP I ever set in campaign. But that?s not all of course, I mentioned
before that purchasing non INF, REC units is not the best idea. Besides Chechen ART and
Tanks are very poor quality (range, stats).
Tests was finished 2002/12/04. I suppose the play may be very difficult for not experienced and even
medium players. I think this camp is rather dedicated for hardcore PeG players - needs a lot of
patience and practical knowledge. I?ll make a separate README file with info ?how to win BATG ?
?Barbarians at the Gates?.txt. One?s can use it to know some useful hints which let him to win.
Core forces basically deployed have radically increased the probability of taking the leader. So spare
your units from 1st scenario and upgrade them. I believe that the leaders will help to win.
As usually the method of setting the number of turns was changed.
The results I reached in play-testing:
Brilliant Victory = turns I needed to capture all the existing VHs
Victory (V) = turns I needed to capture all the existing VHs AND to destroy ALL the AI?s units
Tactical Victory = V +1
Achieving BV is NOT POSSIBLE, because the number of VHs you have to capture is higher about 1
than number of existing AI?s VH on the map. To win you must to seize all the VHs and wait until the
last possible turn. You won?t win even if you destroy all computer?s units.
Results I reached during play-testingHoang
Unit class AD AT ART INF REC TANK HELO AIRPLANE (Air Support)SUM
Casualties inflicted 10 11 136 280 82 40 27 0 586
Casualties taken 0 5 6 384 30 1 0 0 426
As you see there?s a big disproportion between casualties of INF. Usually the losses of the computer
in other campaigns were definitely higher. This time the roles has changed. It?s caused by mass
using ?Chechen Refugees? against AI. ?Stupid? computer was destroying these free, weak units with
eagerly worth better matter. AI practically can?t distinguish what it really should attack. It has some
preferences but it?s not enough. It was especially visible in one of the scenarios when human player
had VH in the corner of the map, and the AI?s forces (with aggressive stance) were concentrated very
close to it. The only thing to do was pushing the human to the wall and kill his units one by one. With
one reservation. When I started in this scenario to ?produce ?Chechen Refugees?, AI should eliminate
my combat units first, and that useless Refugees. It?s a shame for SSI?s programmers that in this
case, having only A FEW combat units near mentioned VH, I was able to hold off the AI?s army nearly
only just by using a masses of ?Chechen Refugees? for blocking the hexes. In the meantime the core
forces of mine struck computer?s army from their back...


PS.
Przy konwersji jednostki "Chechen Refugees" zostały zamienione na "Rebeliants"


Dodatkowe podpowiedzi autora:

In the whole camp the helos/aircrafts + ART are your main target. Then some inf elite forces. Air objects should be destroyed in traps (wait for them, placing your AD around your most precious units - ART, and some elite inf). Still "produce" Refugees. Rather do not buy a new ART. Purchase AD, to have about 5-8 units, not less. Don't divide them, work in the group everytime, covering one another.
Use them to:
- block the enemy and protect important hexes
- force the enemy to waste its ammo
- absorb the enemy's attention

1. Aczchoj-Martan #01
I think there're various methods of winning here.
You have the forces in 3 places - NW, NE, SE.
I set NE as main attack direction. In NW I only "produced" Refugees and killed softened (in traps) AI's units. I almost didn't invested a prestige in NW. In SE similiar. I tried to keep the SH only. Killing softened units and so many ART as possible. NE is prior direction invest here your prestige, protect ART and AD. Don't hurry up.

2. Atagi II #02
Hard.
I have no medicine this time. So, again do not hurry and use the general hints I wrote above.

3. Bamut II #03
Hard.
I stated that deploying around VH may be dangerous (I knew AI's settings Smiley). I didn't lose my favorite units, so I took a risk and started experiment.
Here what I did:
The best units of CF I deployed around 6,3 and started attack in 1st turn, also seized 12,28.
Then I continued this flank manouver. Around VHs I deployed:
- a lot of Refugees
- Opolchenye (of both classes - inf and rec)
- All ART
With AD i deployed 2 units, and with rest I waited for appearing enemy's planes. If anything get in a trap I deployed the rest here, if not I still waited.
Sometimes I purchased a new opolchenye and still produced Refugees until max possible number of units in scn.

4. Urus-Martan #04
Very hard. I had many victims inflicted. many of my favorite units were destroyed. I doubt that I chosen the right way to win, nevertheless I really thought about it.
The problem is that AI has a few TMS /tactical missile systems/ + ART S300 Smercz, and some other ART with Range up to 8. You can't get closer to enemy cause it fire to you outside your range. you can't do anything, only see how your units explode!
You can try other method, I describe below what I did. I deployed some units of CF around 40,12, In other places I usually put only 2-3 units + some refugees. VH at 6,33 I secured only by Refugees.
In 2nd turn I seized Port at 35,21. Then I deployed rest of the CF. After that I started to march on south to 40,25 and 40,31. But after the last one better do not push yourself to 41,36, but wait on the bridgehead after the river. Produce Refugees and still send them to the south, wave by wave - will be needed. Don't forget put the refugees also around Port to - absorb the enemy's attention. ART which will shoot to them won't attack your combat units.

5. Serzen-jurt II #05
Rather easy.
I started from NW and NE, with the bigger accent on NW. Then succesfully went down eliminating as many as possible.

6. Grozny II #06

General hint, do not hurry up.
I deployed most of my units around 1,0 with ALL ART and AD. Don't divide your art and AD.
Around rest of the SH I deployed Refugees and left and few good units for next turns.
I kept my main forces around 1,0 and waited on the enemy. I killed all planes waiting for them (traps) and eliminating the weakened ones. I destroyed about 15-20% of comp's units neat 1,0. In other places I "produced" Refugees and deployed next units if I can kill any unit.
Generally, attack on North-West, and on other directions just divert the attention only.
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #3 : Sierpień 25, 2017, 10:42:04 »

Wprowadziłem poprawki:
- transport dla czeczeńskich jednostek
- zmniejszenie stanów piechoty rosyjskiej do 10
- jednostki czeczeńskie uzyskały stany od 12 do 14, nowe zakupy to też jednostki 12 pkt.
- wymiana części radzieckiej artylerii wspierającej na taką o mniejszym zasięgu
- obserwatorzy czeczeńscy pojawiają się wśród wroga i wskazują cele
- włączyłem auto-refit
- w każdej turze Czeczeni otrzymują dodatkowych 100pp

i już dużo przyjemniej się gra.
Nowa wersja 3.1 kampanii w załączniku lub można pobrać całe archiwum EFILE_OGN_PEG ze zmienioną kampanią.





Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #4 : Sierpień 25, 2017, 11:54:22 »

Wygrałem BV w ostatniej turze. Straty duże... najgorsze, że straciłem dwa Grady z liderami.

Zakupy to 3x2S1 Gwozdika, 5xStrieła-2, BM-21 Grad. Ogólnie potrzeba artylerii i AA.


OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017)  *  AI: Default
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_ogn_peg\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9c
Campaign: D03 BARBARZYŃCY U BRAM v.3.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   ACZCHOJ-MARTAN , #0 , Brilliant Victory , score:41
--
Campaign score: 41  *  Average: 41

..
Current scenario: ACZCHOJ-MARTAN,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 360
Army cost: 3380 , Current prestige is 1052
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Aggressive
if BV: +4500, ATAGI II , cap disabled, 9 turns prestige: 900
if V : +3000, ATAGI II , cap disabled, 12 turns prestige: 900
if TV: +1500, ATAGI II , cap disabled, 13 turns prestige: 900
Ls: Loss , turn prestige: 900

Piechota
*  Rebeliants , Bus ,  , 3 bars , 351 exp , Czeczenia , 12/10 , 1 kill , 0 pp - U:001  [+15 exp]
*  Specnaz 2000 ,  , 4 bars , 444 exp , Czeczenia , 3/10 , 2 kill , 0 pp - U:031  [+33 exp]
*  Specnaz 2000 ,  , 3 bars , 310 exp , Czeczenia , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:032  [+25 exp]
*  Specnaz 2000 , UAZ ,  , 4 bars , 457 exp , Czeczenia , 12/10 , 2 kill , 0 pp - U:033  [+40 exp]
*  Specnaz 2000 , UAZ ,  , 4 bars , 433 exp , Czeczenia , 7/10 , Devastating Fire  , 2 kill , 0 pp - U:034  [+50 exp]
*  RPG-7VR , Half-Truck ,  , 3 bars , 392 exp , Czeczenia , 7/10 , Aggressive Maneuver  , 2 kill , 0 pp - U:035  [+30 exp]
*  RPG-7VR , Half-Truck ,  , 3 bars , 344 exp , Czeczenia , 12/10 , 0 kill , 0 pp - U:036
*  RPG-7VR , Half-Truck ,  , 4 bars , 401 exp , Czeczenia , 5/10 , Skilled Reconnaissance  , 1 kill , 0 pp - U:037  [+42 exp]
*  RPG-7VR , Half-Truck ,  , 4 bars , 444 exp , Czeczenia , 8/10 , Reconnaissance Movement  , 0 kill , 0 pp - U:039  [+35 exp]
*  Specnaz 91 , UAZ ,  , 3 bars , 303 exp , Czeczenia , 14/10 , Infiltration Tactics  , 0 kill , 0 pp - U:040
*  Specnaz 91 , UAZ ,  , 3 bars , 357 exp , Czeczenia , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:041  [+74 exp]
*  Specnaz 91 , UAZ ,  , 5 bars , 512 exp , Czeczenia , 7/10 , 1 kill , 0 pp - U:042  [+181 exp]
*  Specnaz 91 , UAZ ,  , 3 bars , 370 exp , Czeczenia , 11/10 , 2 kill , 0 pp - U:043  [+48 exp]
*  Sniper ,  , 3 bars , 378 exp , Czeczenia , 14/10 , Superior Maneuver  , 1 kill , 0 pp - U:047  [+13 exp]
*  Sniper ,  , 3 bars , 327 exp , Czeczenia , 13/10 , 1 kill , 0 pp - U:048  [+6 exp]
*  Sniper ,  , 3 bars , 338 exp , Czeczenia , 13/10 , 0 kill , 0 pp - U:049
*  Sniper ,  , 3 bars , 305 exp , Czeczenia , 12/10 , Aggressive Maneuver  , 0 kill , 0 pp - U:050  [+11 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 4 bars , 401 exp , Czeczenia , 4/10 , 0 kill , 0 pp - U:051  [+105 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 381 exp , Czeczenia , 3/10 , 0 kill , 0 pp - U:053  [+68 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 4 bars , 424 exp , Czeczenia , 7/10 , 1 kill , 0 pp - U:055  [+18 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 337 exp , Czeczenia , 14/10 , 1 kill , 0 pp - U:056  [+6 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 339 exp , Czeczenia , 8/10 , 0 kill , 0 pp - U:057  [+57 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 355 exp , Czeczenia , 6/10 , 2 kill , 0 pp - U:058  [+62 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 331 exp , Czeczenia , 7/10 , 0 kill , 0 pp - U:060  [+30 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 355 exp , Czeczenia , 8/10 , 2 kill , 0 pp - U:061  [+66 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 396 exp , Czeczenia , 14/10 , 0 kill , 0 pp - U:062
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 310 exp , Czeczenia , 14/10 , 0 kill , 0 pp - U:063
*  Infantry 90 , Truck ,  , 4 bars , 419 exp , Czeczenia , 7/10 , 2 kill , 0 pp - U:064  [+58 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 4 bars , 416 exp , Czeczenia , 12/10 , 0 kill , 0 pp - U:065
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 333 exp , Czeczenia , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:066  [+21 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 4 bars , 446 exp , Czeczenia , 2/10 , Shock Tactics  , 0 kill , 0 pp - U:067  [+105 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 4 bars , 412 exp , Czeczenia , 7/10 , 2 kill , 0 pp - U:068  [+45 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 4 bars , 439 exp , Czeczenia , 12/10 , 3 kill , 0 pp - U:069  [+29 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 367 exp , Czeczenia , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:071  [+38 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 376 exp , Czeczenia , 5/10 , 0 kill , 0 pp - U:072  [+29 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 327 exp , Czeczenia , 13/10 , 0 kill , 0 pp - U:073
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 389 exp , Czeczenia , 14/10 , 0 kill , 0 pp - U:074
*  Infantry 90 , Truck ,  , 4 bars , 476 exp , Czeczenia , 4/10 , 0 kill , 0 pp - U:075  [+86 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 4 bars , 416 exp , Czeczenia , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:077  [+18 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 362 exp , Czeczenia , 3/10 , 2 kill , 0 pp - U:078  [+29 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 331 exp , Czeczenia , 6/10 , 0 kill , 0 pp - U:079  [+35 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 4 bars , 409 exp , Czeczenia , 3/10 , 0 kill , 0 pp - U:080  [+75 exp]
*  Paramilitar , Pickup ,  , 4 bars , 436 exp , Czeczenia , 3/10 , 0 kill , 0 pp - U:086  [+124 exp]
*  Rebeliants , Bus ,  , 4 bars , 468 exp , Czeczenia , 8/10 , 1 kill , 0 pp - U:089  [+51 exp]
*  Rebeliants , Bus ,  , 3 bars , 394 exp , Czeczenia , 11/10 , 2 kill , 0 pp - U:091  [+65 exp]
*  Rebeliants , Bus ,  , 3 bars , 359 exp , Czeczenia , 11/10 , 2 kill , 0 pp - U:093  [+30 exp]
*  Paramilitar , Pickup ,  , 4 bars , 444 exp , Czeczenia , 3/10 , 0 kill , 0 pp - U:094  [+35 exp]
*  Paramilitar , Pickup ,  , 3 bars , 357 exp , Czeczenia , 7/10 , 0 kill , 0 pp - U:096  [+44 exp]
*  Rebeliants , Bus ,  , 3 bars , 346 exp , Czeczenia , 7/10 , 0 kill , 0 pp - U:097  [+24 exp]
*  Paramilitar , Pickup ,  , 4 bars , 406 exp , Czeczenia , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:098  [+6 exp]

Czołg
*  T-72 ,  , 5 bars , 507 exp , Czeczenia , 10/10 , First Strike  , 12 kill , 0 pp - U:030  [+120 exp]

Rozpoznanie
*  Horse Recon ,  , 3 bars , 390 exp , Czeczenia , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:020  [+34 exp]
*  Horse Recon ,  , 4 bars , 426 exp , Czeczenia , 8/10 , 0 kill , 0 pp - U:021  [+22 exp]
*  BRDM-2 ,  , 3 bars , 345 exp , Czeczenia , 2/10 , 1 kill , 0 pp - U:022  [+45 exp]
*  Horse Recon ,  , 4 bars , 409 exp , Czeczenia , 14/10 , 0 kill , 0 pp - U:024  [+45 exp]
*  BRDM-2 ,  , 3 bars , 311 exp , Czeczenia , 1/10 , 0 kill , 0 pp - U:025  [+24 exp]
*  Horse Recon ,  , 4 bars , 404 exp , Czeczenia , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:026  [+17 exp]
*  Horse Recon ,  , 3 bars , 398 exp , Czeczenia , 2/10 , 0 kill , 0 pp - U:027  [+57 exp]
*  BRDM-2 ,  , 3 bars , 363 exp , Czeczenia , 5/10 , 0 kill , 0 pp - U:028  [+79 exp]
*  Horse Recon ,  , 3 bars , 328 exp , Czeczenia , 11/10 , 0 kill , 0 pp - U:029  [+29 exp]

Artyleria ppanc.
*  9K111 Fagot , BTR-70 ,  , 3 bars , 373 exp , Czeczenia , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:011  [+66 exp]

Artyleria
*  2S1 Gwozdika ,  , 3 bars , 383 exp , Czeczenia , 13/10 , Influence  , 1 kill , 0 pp - U:012  [+61 exp]
*  BM-21 "Grad" ,  , 4 bars , 434 exp , Czeczenia , 4/10 , Resilience  , 0 kill , 0 pp - U:015  [+46 exp]
*  BM-21 "Grad" ,  , 4 bars , 432 exp , Czeczenia , 14/10 , Fire Discipline  , 1 kill , 0 pp - U:016  [+52 exp]
 2S1 Gwozdika ,  , 3 bars , 308 exp , Czeczenia , 11/12 , 0 kill , 820 pp - U:128  [+58 exp]
 2S1 Gwozdika ,  , 2 bars , 288 exp , Czeczenia , 7/12 , 2 kill , 820 pp - U:131  [+38 exp]
 2S1 Gwozdika ,  , 3 bars , 310 exp , Czeczenia , 3/12 , 0 kill , 820 pp - U:159  [+60 exp]

Obrona plot.
*  9K32 Strieła-2 , UAZ ,  , 3 bars , 346 exp , Czeczenia , 14/10 , Ferocious Defense  , 0 kill , 0 pp - U:002
*  9K32 Strieła-2 , UAZ ,  , 3 bars , 340 exp , Czeczenia , 12/10 , 1 kill , 0 pp - U:003  [+12 exp]
*  9K32 Strieła-2 , UAZ ,  , 3 bars , 336 exp , Czeczenia , 8/10 , Reconnaissance Movement  , 1 kill , 0 pp - U:004  [+26 exp]
*  9K32 Strieła-2 , UAZ ,  , 3 bars , 323 exp , Czeczenia , 13/10 , Resilience  , 0 kill , 0 pp - U:005
*  S-60 , Ural ,  , 3 bars , 346 exp , Czeczenia , 14/10 , 0 kill , 0 pp - U:006
*  S-60 , Ural ,  , 2 bars , 299 exp , Czeczenia , 12/10 , 0 kill , 0 pp - U:007
 9K32 Strieła-2 ,  , 3 bars , 308 exp , Czeczenia , 11/12 , 0 kill , 230 pp - U:017  [+58 exp]
 9K32 Strieła-2 ,  , 2 bars , 270 exp , Czeczenia , 12/12 , 0 kill , 230 pp - U:160  [+20 exp]
 9K32 Strieła-2 ,  , 2 bars , 262 exp , Czeczenia , 6/12 , 0 kill , 230 pp - U:196  [+12 exp]
 9K32 Strieła-2 ,  , 2 bars , 265 exp , Czeczenia , 12/12 , 0 kill , 230 pp - U:200  [+15 exp]

Player 1 : Czeczenia
Killed: INF:27   TNK:11   RCN:13   AT:2    FORT:4    ATY:13   AD:1    TB:1      Total: 72
Lost  : INF:21   RCN:7    AT:3    ATY:6    AD:2      Total: 39

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *  50 Units *  8 Leaders      Total :  19223 exp,     43 kill,      0 pp    Average:    384 exp,      1 kill,      0 pp
Czołg          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    507 exp,     12 kill,      0 pp    Average:    507 exp,     12 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   9 Units *  0 Leaders      Total :   3374 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    375 exp,      0 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  0 Leaders      Total :    373 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    373 exp,      2 kill,      0 pp
Artyleria      *   6 Units *  3 Leaders      Total :   2155 exp,      4 kill,   2460 pp    Average:    359 exp,      1 kill,    410 pp
Obrona plot.   *  10 Units *  3 Leaders      Total :   3095 exp,      2 kill,    920 pp    Average:    310 exp,      0 kill,     92 pp
* Summary:     *  77 Units * 15 Leaders      Total :  28727 exp,     64 kill,   3380 pp    Average:    373 exp,      1 kill,     44 pp


Player 1  Czeczenia   has 81 units total (core+aux):
Piechota : 50
Czołg :  1
Rozpoznanie : 13
Artyleria ppanc. :  1
Artyleria :  6
Obrona plot. : 10

Player 2  Rosja   has 19 units total (core+aux):
Piechota :  7
Czołg :  2
Rozpoznanie :  1
Fortyfikacje :  1
Transport :  2
Artyleria :  1
Obrona plot. :  2
Bomb. taktyczny :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Sierpień 25, 2017, 11:57:51 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #5 : Sierpień 26, 2017, 11:08:30 »

Zakupy to 2xT-72, 2xBM-21 Grad, 3x2S1 Gwozdika.
Potem jeszcze w trakcie T-72 i jeszcze jeden Grad.

Większość sił rozstawiam na płd. zachodzie i pn. wschodzie, z myślą aby szybko zdobyć lotniska i uniemożliwić Rosjanom uzupełnianie amunicji w lotnictwie. W pozostałych SH wystawiam tylko trochę piechoty.
Na północy szybko zdobywam lotnisko, a na południu masakra, ale okazuje się, że lotnisko nie jest kluczowe bo zaczyna padać śnieg i to przez prawie 75% bitwy. A masakruje mnie tym razem rosyjska artyleria, a ja główne głowię się, gdzie ukrywać swoją
artylerię aby nie oberwała w turze wroga. Piechota bierze na siebie ciężar obrywania batów od artylerii, padają jak muchy, ale dzięki temu powoli eliminuję a to jedną a to drugą wrogą baterię. I jak sobie z tym poradziłem to już z górki.
Wrodzy spadochroniarze zdobyli mój VH i kilka tur na końcu zajęło mi jego odzyskanie. Grady z ruchem fazowym to bardzo groźna, ofensywna broń ... tylko dzięki nim mogłem eliminować wrogą artylerię. Grunt to ją namierzyć ...
Ostatecznie BV w ostatniej turze, ale z mnóstwem strat, nie mówiąc o tym ile jednostek wycofałem na tyły ze stanami rzędu 1, czy 2. Nie wiem czy nie trzeba będzie podnieść ilości pp, aby odtworzyć to co straciłem ...
Grając trzeba się pogodzić z tymi dużymi stratami jak mi się wydaje ... ale bitwa całkiem OK.
Mi najbardziej szkoda strat w Specnazie (drogie jednostki), na pewno nie dam rady ich odtworzyć ...
Ale też część z tych strat to brawura z mojej strony ...

OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017)  *  AI: Default
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_ogn_peg\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9c
Campaign: D03 BARBARZYŃCY U BRAM v.3.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   ACZCHOJ-MARTAN , #0 , Brilliant Victory , score:41
 2   ATAGI II , #1 , Brilliant Victory , score:43
--
Campaign score: 84  *  Average: 42

..
Current scenario: ATAGI II,  VH prestige is 320 ,  All map prestige is: 1360
Army cost: 10418 , Current prestige is 1274
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 14
AI stance is Defensive
if BV: +4000, BAMUT II , cap disabled, 14 turns prestige: 1400
if V : +2500, BAMUT II , cap disabled, 17 turns prestige: 1400
if TV: +1000, BAMUT II , cap disabled, 18 turns prestige: 1400
Ls: Loss , turn prestige: 1400

Piechota
*  Rebeliants , Bus ,  , 3 bars , 351 exp , Czeczenia , 12/10 , 1 kill , 0 pp - U:001
*  Specnaz 2000 ,  , 3 bars , 394 exp , Czeczenia , 8/10 , 4 kill , 0 pp - U:023  [+59 exp]
*  Specnaz 2000 ,  , 3 bars , 314 exp , Czeczenia , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:024  [+15 exp]
*  Specnaz 2000 , UAZ ,  , 4 bars , 402 exp , Czeczenia , 6/10 , Devastating Fire  , 4 kill , 0 pp - U:026  [+15 exp]
*  RPG-7VR , Half-Truck ,  , 3 bars , 378 exp , Czeczenia , 4/10 , Aggressive Maneuver  , 4 kill , 0 pp - U:027  [+28 exp]
*  RPG-7VR , Half-Truck ,  , 3 bars , 361 exp , Czeczenia , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:028  [+17 exp]
*  Specnaz 91 , UAZ ,  , 4 bars , 410 exp , Czeczenia , 7/10 , 3 kill , 0 pp - U:032  [+66 exp]
*  Specnaz 91 , UAZ ,  , 5 bars , 534 exp , Czeczenia , 3/10 , 3 kill , 0 pp - U:033  [+76 exp]
*  Specnaz 91 , UAZ ,  , 3 bars , 389 exp , Czeczenia , 7/10 , 5 kill , 0 pp - U:034  [+19 exp]
*  Sniper ,  , 3 bars , 382 exp , Czeczenia , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:037  [+44 exp]
*  Sniper ,  , 3 bars , 321 exp , Czeczenia , 5/10 , Aggressive Maneuver  , 1 kill , 0 pp - U:038  [+16 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 301 exp , Czeczenia , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:040  [+14 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 4 bars , 427 exp , Czeczenia , 10/10 , First Strike  , 1 kill , 0 pp - U:041  [+48 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 368 exp , Czeczenia , 14/10 , 3 kill , 0 pp - U:042  [+31 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 348 exp , Czeczenia , 1/10 , 2 kill , 0 pp - U:046  [+18 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 4 bars , 470 exp , Czeczenia , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:047  [+74 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 383 exp , Czeczenia , 7/10 , 0 kill , 0 pp - U:048  [+73 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 337 exp , Czeczenia , 6/10 , Shock Tactics  , 1 kill , 0 pp - U:052  [+16 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 4 bars , 464 exp , Czeczenia , 8/10 , 3 kill , 0 pp - U:053  [+96 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 4 bars , 489 exp , Czeczenia , 2/10 , 3 kill , 0 pp - U:054  [+50 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 4 bars , 436 exp , Czeczenia , 12/10 , 1 kill , 0 pp - U:058  [+47 exp]
*  Infantry 90 ,  , 4 bars , 441 exp , Czeczenia , 2/10 , Superior Maneuver  , 2 kill , 0 pp - U:059  [+65 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 4 bars , 473 exp , Czeczenia , 6/10 , 2 kill , 0 pp - U:060  [+57 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 318 exp , Czeczenia , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:061  [+45 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 312 exp , Czeczenia , 5/10 , 1 kill , 0 pp - U:062  [+28 exp]
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 308 exp , Czeczenia , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:063
*  Paramilitar , Pickup ,  , 3 bars , 345 exp , Czeczenia , 8/10 , 1 kill , 0 pp - U:064  [+16 exp]
*  Paramilitar , Pickup ,  , 3 bars , 339 exp , Czeczenia , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:068  [+4 exp]
*  Paramilitar , Pickup ,  , 3 bars , 319 exp , Czeczenia , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:069

Czołg
 T-72 ,  , 3 bars , 333 exp , Czeczenia , 12/12 , 5 kill , 878 pp - U:002  [+83 exp]
*  T-72 ,  , 5 bars , 642 exp , Czeczenia , 9/10 , First Strike  , 25 kill , 0 pp - U:022  [+135 exp]
 T-72 ,  , 3 bars , 350 exp , Czeczenia , 4/12 , 5 kill , 878 pp - U:185  [+100 exp]
 T-72 ,  , 3 bars , 358 exp , Czeczenia , 8/12 , 7 kill , 878 pp - U:186  [+108 exp]

Rozpoznanie
*  Horse Recon ,  , 4 bars , 414 exp , Czeczenia , 4/10 , Battlefield Intelligence  , 1 kill , 0 pp - U:013  [+24 exp]
*  Horse Recon ,  , 4 bars , 416 exp , Czeczenia , 7/10 , 0 kill , 0 pp - U:014  [+20 exp]

Artyleria ppanc.
*  9K111 Fagot , BTR-70 ,  , 3 bars , 388 exp , Czeczenia , 3/10 , 2 kill , 0 pp - U:008  [+29 exp]

Artyleria
*  2S1 Gwozdika ,  , 4 bars , 448 exp , Czeczenia , 12/10 , Influence  , 4 kill , 0 pp - U:009  [+65 exp]
*  BM-21 "Grad" ,  , 3 bars , 397 exp , Czeczenia , 10/10 , Resilience  , 2 kill , 0 pp - U:010  [+55 exp]
*  BM-21 "Grad" ,  , 5 bars , 534 exp , Czeczenia , 14/10 , Fire Discipline  , 5 kill , 0 pp - U:011  [+102 exp]
 BM-21 "Grad" ,  , 2 bars , 273 exp , Czeczenia , 12/12 , 1 kill , 648 pp - U:017  [+23 exp]
 2S1 Gwozdika ,  , 3 bars , 363 exp , Czeczenia , 10/12 , 0 kill , 820 pp - U:072  [+64 exp]
 2S1 Gwozdika ,  , 3 bars , 363 exp , Czeczenia , 4/12 , 2 kill , 820 pp - U:073  [+117 exp]
 2S1 Gwozdika ,  , 2 bars , 254 exp , Czeczenia , 2/12 , 0 kill , 820 pp - U:074  [+26 exp]
 BM-21 "Grad" ,  , 3 bars , 339 exp , Czeczenia , 12/12 , Aggressive Attack  , 5 kill , 648 pp - U:187  [+89 exp]
 BM-21 "Grad" ,  , 3 bars , 306 exp , Czeczenia , 3/12 , 0 kill , 648 pp - U:188  [+56 exp]
 2S1 Gwozdika ,  , 3 bars , 331 exp , Czeczenia , 12/12 , 0 kill , 820 pp - U:189  [+81 exp]
 2S1 Gwozdika ,  , 3 bars , 328 exp , Czeczenia , 12/12 , 1 kill , 820 pp - U:190  [+78 exp]
 2S1 Gwozdika ,  , 3 bars , 349 exp , Czeczenia , 12/12 , 1 kill , 820 pp - U:191  [+99 exp]

Obrona plot.
*  9K32 Strieła-2 , UAZ ,  , 3 bars , 332 exp , Czeczenia , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 1 kill , 0 pp - U:004  [+20 exp]
*  9K32 Strieła-2 , UAZ ,  , 3 bars , 355 exp , Czeczenia , 6/10 , Resilience  , 1 kill , 0 pp - U:005  [+32 exp]
*  S-60 , Ural ,  , 3 bars , 366 exp , Czeczenia , 4/10 , 0 kill , 0 pp - U:006  [+20 exp]
*  S-60 , Ural ,  , 3 bars , 324 exp , Czeczenia , 7/10 , 0 kill , 0 pp - U:007  [+25 exp]
 9K32 Strieła-2 ,  , 3 bars , 329 exp , Czeczenia , 12/12 , 0 kill , 230 pp - U:012  [+30 exp]
 9K32 Strieła-2 ,  , 2 bars , 282 exp , Czeczenia , 6/12 , 0 kill , 230 pp - U:075  [+12 exp]
 9K32 Strieła-2 ,  , 2 bars , 218 exp , Czeczenia , 12/12 , 1 kill , 230 pp - U:076  [+2 exp]
 9K32 Strieła-2 ,  , 2 bars , 273 exp , Czeczenia , 12/12 , 0 kill , 230 pp - U:077  [+8 exp]

Player 1 : Czeczenia
Killed: INF:50   TNK:24   RCN:30   AT:4    FORT:7    ATY:40   AD:5    TB:3      Total: 163
Lost  : INF:42   TNK:1    RCN:19   AT:3    ATY:6    AD:4      Total: 75

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *  29 Units *  6 Leaders      Total :  11114 exp,     54 kill,      0 pp    Average:    383 exp,      2 kill,      0 pp
Czołg          *   4 Units *  1 Leaders      Total :   1683 exp,     42 kill,   2634 pp    Average:    421 exp,     11 kill,    659 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  1 Leaders      Total :    830 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    415 exp,      1 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  0 Leaders      Total :    388 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    388 exp,      2 kill,      0 pp
Artyleria      *  12 Units *  4 Leaders      Total :   4285 exp,     21 kill,   6864 pp    Average:    357 exp,      2 kill,    572 pp
Obrona plot.   *   8 Units *  2 Leaders      Total :   2479 exp,      3 kill,    920 pp    Average:    310 exp,      0 kill,    115 pp
* Summary:     *  56 Units * 14 Leaders      Total :  20779 exp,    123 kill,  10418 pp    Average:    371 exp,      2 kill,    186 pp


Player 1  Czeczenia   has 57 units total (core+aux):
Piechota : 29
Czołg :  4
Rozpoznanie :  3
Artyleria ppanc. :  1
Artyleria : 12
Obrona plot. :  8

Player 2  Rosja   has 4 units total (core+aux):
Piechota :  2
Fortyfikacje :  1
Bomb. taktyczny :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #6 : Sierpień 29, 2017, 08:10:07 »

Wprowadziłem poprawki:
- transport dla czeczeńskich jednostek
- zmniejszenie stanów piechoty rosyjskiej do 10
- jednostki czeczeńskie uzyskały stany od 12 do 14, nowe zakupy to też jednostki 12 pkt.
- wymiana części radzieckiej artylerii wspierającej na taką o mniejszym zasięgu
- obserwatorzy czeczeńscy pojawiają się wśród wroga i wskazują cele
- włączyłem auto-refit
- w każdej turze Czeczeni otrzymują dodatkowych 100pp

i już dużo przyjemniej się gra.
Nowa wersja 3.1 kampanii w załączniku lub można pobrać całe archiwum EFILE_OGN_PEG ze zmienioną kampanią.
Super Grin
Szczególnie pojawiający się auxowi obserwatorzy Grin
Proponuję jeszcze:
-obniżyć cenę dostępnej jednostki Rebelianci (wydaje mi się, że jest za wysoka w stosunku do innych jednostek)
wprowadzić Czeczeńcom jednostkę typu "Partizanti": cechy- M i + 1 Ini and Newer Surprised- moim zdaniem jak najbardziej adekwatne możliwości dla części jednostek Czeczeńskich(jak sowieccy lub polscy partyzanci w czasie II WŚ)-a następnie zamienić kilka jednostek piechoty na nią (bez transportu-ma ruch/zasięg 4 hexy)
-zamienić kilka jednostek piechoty na Recon Brigade, jej cechę N zamienić na M(bez transportu-ma ruch/zasięg 4 hexy)
-Rosjanom  wycofać do tyłu artylerię samobieżną 2S3M1 Akacja (25,16) na zachodni brzeg rzeki jest za bardzo wysunięta (lub przed nią dać 2-3 jednostki Pograniczników
-można również dać zaminowane most/y na rzece (13,14 i 15,13)
Co do drugiego scenariusza- Czeczenom jako core/aux można dodać kilka jednostek zdobycznych Grin (np. czołg T-80U, BM-21 Grad o zasięgu/donośności 10 hexów, BMP-2, BRDM-2M, 152mm 2A65 "Msta-B", 2S9-1 Nona)-których nie będzie możliwości kupienia.
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #7 : Wrzesień 01, 2017, 12:12:05 »

Co do zmian statystyk jednostek Czeczeńskich to musi to poczekać aż ten kraj otrzyma własne jednostki.
Na razie korzysta z pożyczonych Smiley

Zakończyłem tą kampanię po lekkich poprawkach i uznaję ją za grywalną. Ma numerek 4.0.
Podpinam ją tutaj, albo można pobrać nowy cały katalog EFILE_GUS_PEG.

Trzecia bitwa bardzo trudna, czwarta troszkę łatwiejsza, a potem już z górki ...
Ogólnie trzeba mieć mocne nerwy i z uśmiechem się godzić na straty nawet najcenniejszych jednostek,
bo jak do głosu dorwie się sowiecka artyleria rakietowa, to z naszych jednostek tylko wióry lecą.
A więc trzeba wykorzystywać każdy hex lasu lub miasta do ukrywania cennych jednostek, niszczyć zwiad wroga.
Osłaniać się przed lotnictwem ... oddziały AD mają tez cenną cechę ... przyciągają ogień wroga ... a są dość tanie ...

W środkowych bitwach, wielokrotnie po utracie cennej jednostki już myślałem, że to nie mam sensu i trzeba spróbować inaczej,
ale jednak ciągnąłem walkę dalej i ze stratami i łzami w oczach dorywałem się wreszcie do artylerii wroga czołgami i robiłem porządek ... a potem to już z górki. Kasy jest dużo, więc straty się uzupełnia ... a że nie ma typowego mięsa armatniego jakim są jednostki aux, to tutaj trzeba się przyzwyczaić do dużych strat.

Cała kampanię skończyłem ze statystykami:
Player 1 : Czeczenia
Killed: INF:163  TNK:67   RCN:79   AT:7    FORT:15   ATY:142  AD:12   TB:10     Total: 495
Lost  : INF:65   TNK:5    RCN:24   AT:4    ATY:16   AD:26     Total: 140

a zestaw moich jednostek na koniec prezentował się następująco, gdzie widać że z wyjściowego składu to niewiele zostało (jednostki z * ):

Piechota
*  Specnaz 2000 , UAZ ,  , 3 bars , 357 exp , Czeczenia , 1/10 , 10 kill , 0 pp - U:009  [+28 exp]
*  Specnaz 2000 , UAZ ,  , 3 bars , 388 exp , Czeczenia , 3/10 , Extended Front  , 8 kill , 0 pp - U:010  [+104 exp]
*  Specnaz 2000 , UAZ ,  , 3 bars , 364 exp , Czeczenia , 2/10 , Devastating Fire  , 10 kill , 0 pp - U:011  [+93 exp]
*  RPG-7VR , Half-Truck ,  , 3 bars , 349 exp , Czeczenia , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:012
*  Infantry 90 , Truck ,  , 4 bars , 467 exp , Czeczenia , 3/10 , First Strike  , 3 kill , 0 pp - U:013  [+90 exp]
*  Infantry 90 ,  , 3 bars , 371 exp , Czeczenia , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:015
*  Infantry 90 , Truck ,  , 3 bars , 300 exp , Czeczenia , 3/10 , Influence  , 3 kill , 0 pp - U:016  [+61 exp]
 Sniper ,  , 2 bars , 250 exp , Czeczenia , 12/12 , 0 kill , 273 pp - U:042
 Sniper ,  , 2 bars , 250 exp , Czeczenia , 12/12 , 0 kill , 273 pp - U:043
 Sniper ,  , 2 bars , 250 exp , Czeczenia , 12/12 , 0 kill , 273 pp - U:044
 Recon Brigade ,  , 3 bars , 322 exp , Czeczenia , 5/12 , 1 kill , 676 pp - U:148  [+72 exp]
 Recon Brigade ,  , 2 bars , 262 exp , Czeczenia , 6/12 , 0 kill , 676 pp - U:149  [+12 exp]
 Recon Brigade ,  , 2 bars , 254 exp , Czeczenia , 10/12 , 0 kill , 676 pp - U:151  [+4 exp]

Czołg
 T-72 ,  , 4 bars , 483 exp , Czeczenia , 12/12 , 23 kill , 878 pp - U:001  [+103 exp]
 T-72 ,  , 5 bars , 607 exp , Czeczenia , 15/12 , Liberator  , 29 kill , 1098 pp - U:002  [+107 exp]
 T-72 ,  , 3 bars , 379 exp , Czeczenia , 12/12 , 11 kill , 878 pp - U:004  [+89 exp]
*  T-72 ,  , 5 bars , 884 exp , Czeczenia , 13/10 , First Strike  , 49 kill , 0 pp - U:008  [+91 exp]
 T-72 ,  , 3 bars , 390 exp , Czeczenia , 14/12 , 16 kill , 1024 pp - U:022  [+88 exp]
 T-72 ,  , 5 bars , 597 exp , Czeczenia , 15/12 , Extended Front  , 25 kill , 1098 pp - U:027  [+120 exp]
 T-72 ,  , 2 bars , 266 exp , Czeczenia , 12/12 , Reconnaissance Movement  , 20 kill , 878 pp - U:028  [-13 exp]
 T-72 ,  , 4 bars , 479 exp , Czeczenia , 15/12 , 22 kill , 1098 pp - U:034  [+100 exp]
 T-72 ,  , 3 bars , 398 exp , Czeczenia , 13/12 , First Strike  , 12 kill , 951 pp - U:035  [+53 exp]

Rozpoznanie
 BRDM-2 ,  , 2 bars , 249 exp , Czeczenia , 2/12 , 1 kill , 489 pp - U:031  [+63 exp]
 BRDM-2 ,  , 2 bars , 286 exp , Czeczenia , 12/12 , 1 kill , 489 pp - U:033  [+48 exp]
 Horse Recon ,  , 2 bars , 265 exp , Czeczenia , 12/12 , 0 kill , 144 pp - U:153  [+15 exp]
 Horse Recon ,  , 2 bars , 290 exp , Czeczenia , 6/12 , 0 kill , 144 pp - U:154  [+40 exp]
 Horse Recon ,  , 2 bars , 250 exp , Czeczenia , 12/12 , 0 kill , 144 pp - U:155

Artyleria
 2S1 Gwozdika ,  , 3 bars , 392 exp , Czeczenia , 13/12 , 8 kill , 889 pp - U:018  [+34 exp]
 2S1 Gwozdika ,  , 5 bars , 543 exp , Czeczenia , 16/12 , Determined Defense  , 3 kill , 1094 pp - U:019  [+77 exp]
 2S1 Gwozdika ,  , 5 bars , 520 exp , Czeczenia , 13/12 , 1 kill , 889 pp - U:024  [+75 exp]
 2S1 Gwozdika ,  , 5 bars , 589 exp , Czeczenia , 12/12 , 3 kill , 820 pp - U:026  [+31 exp]
 BM-21 "Grad" ,  , 3 bars , 343 exp , Czeczenia , 12/12 , 6 kill , 648 pp - U:029  [+28 exp]
 2S1 Gwozdika ,  , 4 bars , 442 exp , Czeczenia , 15/12 , Shock Tactics  , 3 kill , 1026 pp - U:030  [+44 exp]
 BM-21 "Grad" ,  , 2 bars , 237 exp , Czeczenia , 12/12 , 3 kill , 648 pp - U:036  [+15 exp]
 BM-21 "Grad" ,  , 4 bars , 412 exp , Czeczenia , 10/12 , 5 kill , 648 pp - U:037  [+77 exp]
 BM-21 "Grad" ,  , 2 bars , 278 exp , Czeczenia , 12/12 , 8 kill , 648 pp - U:038  [+33 exp]
 BM-21 "Grad" ,  , 2 bars , 290 exp , Czeczenia , 12/12 , 2 kill , 648 pp - U:040  [+26 exp]
 BM-21 "Grad" ,  , 3 bars , 343 exp , Czeczenia , 12/12 , 6 kill , 648 pp - U:041  [+36 exp]
 BM-21 "Grad" ,  , 3 bars , 354 exp , Czeczenia , 11/12 , 3 kill , 648 pp - U:146  [+104 exp]
 BM-21 "Grad" ,  , 2 bars , 292 exp , Czeczenia , 12/12 , 1 kill , 648 pp - U:147  [+42 exp]


Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.078 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.006s, 1q)