Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 24, 2024, 05:45:15 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Test kampanii D00 V-TY ROZBIÓR POLSKI. UWERTURA na 175%  (Przeczytany 7616 razy)
Seta
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 737


« : Sierpień 23, 2017, 04:29:07 »

1. Rzepin
Spróbuję przetestować tą kampanię mimo słabego doświadczenia Azn. Postaram się wnieść jakieś uwagi i coś napisać, gdybym bredził to nie bierzcie tego na poważnie. Zagram na 175% żeby się nie wkurzać.
Wolałbym grać przeciwko frycom, wiadomo patriotyzm Wink. Wstęp do kampanii ociera się o obecną sytuację w Europie i z ciekawości zagram.
W każdej kampanii, w której brak opisu nazw miejscowości, rzek, itd. trochę mnie to denerwuje, lepiej się gra jak wiem gdzie jestem.
 Grin
KUPUJE: Leopard 2A6, Tajfun, Tiger+support, MARS
Po trzeciej przegranej z rzędu w pierwszym scenariuszu dałem sobie spokój. Mimo tego, że grałem na 175% nie udało mi się przejść do następnej planszy Angry. Może powinienem kupić więcej gorszego sprzętu ale wydawało mi się, że spokojnie sobie poradzę z nie najnowszym sprzętem strony polskiej niemającej lotnictwa. A tymczasem potężny zagon złożony z kilkunasty jednostek w tym chyba 8 artylerii już w 3 turze zjawił się pod moim startowym VH i cały czas go atakował a ja zamiast zdobywać polskie VH wykrwawiałem wojsko nie ruszając się o metr. Jedynie mobilne jednostki komandosów zdobyły skrajne VH wroga ponosząc przy tym ogromne straty.
Nie będę więc pisał co jest do poprawy bo może to moja nieudolna taktyka wpłynęła na taki nie do pozazdroszczenia rezultat. Jak traci się najlepsze czołgi (Leopard 2A6) to się odniechciwa grania.
 Tongue
OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017)  *  AI: Default
Efile folder: C:\Users\User\Saved Games\GRY\pancerni\efile_ogn_peg\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9b
Campaign: D00 V-TY ROZBIÓR POLSKI. UWERTURA. v.3.0,  *  Player prestige modifier 175%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   INCIDENT IN RZEPIN , #0 , Loss , score:-16
--
Campaign score: -16  *  Average: -16

..
Current scenario: INCIDENT IN RZEPIN,  VH prestige is 700 ,  All map prestige is: 1120
Army cost: 3828 , Current prestige is 557
Prestige available on map yet is 630 pp ( 280 pp in VH to capture) * Turn: 13
AI stance is Aggressive
if BV: +5000, WESTERPLATTE AT DAWN , cap disabled, 9 turns prestige: 0
if V : +4000, WESTERPLATTE AT DAWN , cap disabled, 11 turns prestige: 0
if TV: +3500, WESTERPLATTE AT DAWN , cap disabled, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  KSK Kommando 2008 , G-Wagen [W] ,  , 3 bars , 301 exp , RFN , 3/10 , 1 kill , 0 pp - U:007  [+101 exp]
*  KSK Kommando 2008 , G-Wagen [W] ,  , 3 bars , 343 exp , RFN , 6/10 , 2 kill , 0 pp - U:008  [+143 exp]
*  KSK Kommando 2008 , LIV (SO) ,  , 2 bars , 237 exp , RFN , 2/10 , 1 kill , 0 pp - U:009  [+37 exp]
*  KSK Kommando 2008 , LIV (SO) ,  , 3 bars , 314 exp , RFN , 2/10 , 1 kill , 0 pp - U:010  [+114 exp]

Artyleria ppanc.
*  Wiesel 1 TOW ,  , 2 bars , 216 exp , RFN , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:002  [+16 exp]
*  Wiesel 1 TOW ,  , 2 bars , 254 exp , RFN , 8/10 , 2 kill , 0 pp - U:003  [+54 exp]
*  Wiesel 1 TOW ,  , 2 bars , 226 exp , RFN , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:004  [+26 exp]

Artyleria
 MARS ,  , 0 bars , 32 exp , RFN , 2/10 , 1 kill , 912 pp - U:071  [+32 exp]

Obrona plot.
*  Wiesel 2 Ozelot ,  , 2 bars , 200 exp , RFN , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:001

Myśliwiec
 EF 2000 Typhoon ,  , 0 bars , 91 exp , RFN , 8/10 , 0 kill , 1704 pp - U:069  [+91 exp]

Bomb. taktyczny
 Eurocopter Tiger UH ,  , 0 bars , 85 exp , RFN , 6/10 , Support, 1 kill , 1212 pp - U:070  [+85 exp]

Player 1 : RFN
Killed: INF:1    TNK:1    RCN:10   AT:3    FORT:1    ATY:3    AD:1      Total: 20
Lost  : TNK:1    RCN:1    AT:1      Total: 3

BV  0
V   0
TV  0
L   1

Averages:
Piechota       *   4 Units *  0 Leaders      Total :   1195 exp,      5 kill,      0 pp    Average:    299 exp,      1 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   3 Units *  0 Leaders      Total :    696 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    232 exp,      1 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     32 exp,      1 kill,    912 pp    Average:     32 exp,      1 kill,    912 pp
Obrona plot.   *   1 Units *  0 Leaders      Total :    200 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    200 exp,      0 kill,      0 pp
Myśliwiec      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     91 exp,      0 kill,   1704 pp    Average:     91 exp,      0 kill,   1704 pp
Bomb. taktyczny *   1 Units *  0 Leaders      Total :     85 exp,      1 kill,   1212 pp    Average:     85 exp,      1 kill,   1212 pp
* Summary:     *  11 Units *  0 Leaders      Total :   2299 exp,     11 kill,   3828 pp    Average:    209 exp,      1 kill,    348 pp


Player 1  RFN   has 11 units total (core+aux):
Piechota :  4
Artyleria ppanc. :  3
Artyleria :  1
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  1
Bomb. taktyczny :  1

Player 2  Polska   has 37 units total (core+aux):
Piechota :  4
FlaK :  2
Fortyfikacje : 23
Artyleria :  8


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #1 : Sierpień 23, 2017, 06:29:38 »

Scenariusz do wygrania-może jak lepiej zaplanować to nawet na BV.
Ja zakończyłem w ostatniej turze na Victory.

Zakupy:
Leopard 2A6 ,
Leopard 2A5 , 
MARS ,
PzH2000 (RAP) ,
PzH2000 (RAP) ,
Wiesel 2 Ozelot ,

Podstawa to w miarę ostrożna gra, oszczędzanie jednostek komandosów oraz osłanianie nimi jednostek pepanc, które ukrywałem  ze względu na 2 sztuki amunicji w lasach Grin. Artyleria ostrzeliwuje, czołgi robią szarże i dobijają jednostki osłabione przez Wiesel 1 TOW i wspomniany ostrzał oraz nadgryzione atakiem komandosów.
Wydaje mi się, że KSK Kommando 2008 powinni posiadać helikoptery z możliwością Recon Smiley
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #2 : Sierpień 23, 2017, 08:33:57 »

Dzięki za testy i informacje.

A tutaj jako ciekawostka podpowiedzi autora (przypominam że do PeG i mechanizmów tam występujących).

If you have problems with win this camp, you read the text below.
In brackets I signed how many turns I needed to win.
Legend:
PP - prestige points
AP - air points
AM - air mobile
ART - artillery

#1. Rzepin
Easy. Only a turn limit can be a problem.

#2. Westerplatte   [14 of 15]
If you had problems, do the following.
You have to capture 3 parts of the gounds. Let's call it islands. Divide your forces on 3 parts too, sharing it very smart. Remember that what you'll deploy on island you started will stay there! Excluding Air Mobile units. ART could be, almost all the map is in their range (MARS). Deploy the minimum you have to on first island. To move your Air Mobile units to other ground you'll need Air Points. So, save it. If you use them to take any Port, maybe it won't be enough to move units. DON'T lose the aircraft (sea transport)*. Use it to land on upper left island, then on down.
One more thing. The turns are limited so hurry up.

* - I increased the PPoints you'll have on start. Basic version had 392 PP. After lose of an aircraaft and buying small new one, if you lose it too you cannot win. I think so. Now you should have more free PP.

#3. Szczecin   [12 or 13 of 14]
It will be a good school before next scenarios.
Don't waste AP. Keep them! Deploy Support Unit, run and deploy minimum! forces from it. Capture
Port on the south near your start point (the same part of land you are). Deploy rest of the core forces  from the Port. If you wish you can try to take a Port on opposite side of the shore but I wouldn't dare ... Smiley. Take 40-50% of units strike the south via dyke. Rest of them use to conquer the middle and north of the map . Then you'll have to move AM units when you take a bridgehead after the dyke.

#4. Glogow   [11 of 14]
Polish Engineers are deadly!  You must be very careful with them. The advices are similiar to #5.
Don't force yourself straight ahead. Don't across the river! Don't DESTROY any of "Dragon's jaws" at river's bridge! It'll work for you better than a few your units. They block a way by bridge for their own Army. AI cannnot destroy their own units to clean the road by bridge. In first few scenarios:
- wait for the enemy!
- Kill what you see
- If you across the river, you'll lose these units... Smiley
- Kill the enemy's ART first. They can soften your infantry.


#5. Pila      [12 of 15]
I think this is the hardest scenario in this Campaign. I won it in 12 turns (of 15).
I'm not sure is any other possible way to victory than I'm writing below. The reason: many polish Engineers on open terrain.
Buy a 4-6 additional Recon, i.e. Motorrad/Fennek
Don't force yourself straight ahead. Don't across the river! Don't DESTROY any of "Dragon's jaws" at river's bridge! It'll work for you better than a few your units. They block a way by bridge for their own Army better you would. AI cannnot destroy their own units to clean the road by bridge.
Move your forces on the south, a little bit. Protect ART - leave them in 3rd line. Kill AI units you see, but from distance. Finish turn. WAIT for enemy! Destroy units you see from distance again, RETREAT to north. Finish turn. WAIT for enemy. Kill AI units you see from distance, rather. Retreat deeper to north. Finish turn. WAIT for enemy. Kill AI units you see from distance, and in close battle too, going slowly to south. Still, without crossing the river. It took me about 8 turns, such waiting and killing with a small casualties on my side. About 9 turn I could cross the river by two bridges and successfully capture the map, moving AM units. AP wasn't used before!

#6. Konin      [8 of 16]
After previous scenarios it should be easy. I think it possible to win it in many ways.
Increase the Strength of your forces: tanks, KSK Gruppe, GE Patriot so much as you can.
Don't force ahead, again. Recon so far you can. Destroy all you see. Capture by AM units victory hexes [23,38]. [32,18] in 1 turn. In next turns recon, clear and move slowly to north. Cross the river before end.

General helping notes.
My Army in this camp consists of:
~ 40% Artillery (60% MARS + additional ammo and special munition, 40% PzH2000 + special munition);
~25-30% S.Forces (2 Alpini & KSK Gruppe as the rest) all with anti-tank or more
2 Leopard 2A5 (then 5) all with anti-tank or more
AD: 3 GE Patriot, 3 Gepard all with additional ammo & air defense
1 helicopter Tiger
the rest are: 4-5 Fennek (recon), then more (and Motorad);
1-2 Marder, 1-2 Wiesel AT
All units bought with max.experience as possible.
I didn't increase the Strength of the unit between scenarios (exception the last scenario:  #6 - Blitzkrieg comes to Konin). The bonus PPoints I spend on new units (and replacing dead recon, AD).
Sometimes I added abilities like special munition.

After finshing this camp I've changed some things, make it easier. For instance, I played with some deployed units as support not the core forces. When I won the scenario, these units was disappearing.

Concentrate yourself. Remember how dangerous are polish infantry units like: Red Berets, Airborne, and especially Engineers. The Artillery should be the base of your  forces. Protect your army before air attacks! I mean the enemy's Air Support too.
Watch out on every traps, minefields and so on. Do it!
Don't lose your ART. Protect it by combat units. Keep them in 2-3 line. Use your ART outside the Range of enemy's ART. Always Kill the enemy's ART first. They can soften your infantry. next eliminate the flying objects.

Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Seta
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 737


« Odpowiedz #3 : Sierpień 24, 2017, 06:39:13 »

1. Rzepin
Idąc za radą kolegów kupuję:
Leopard 2A6 ,
Leopard 2A5 ,
MARS ,
PzH2000 (RAP) ,
PzH2000 (RAP) ,
Wiesel 2 Ozelot ,
I powtarzam bitwę Box. Oczywiście 4 tura i już strata komandosów a straty w czołgach są niepokojące, dochodzi jeszcze wyjątkowy pech, mam nadzieję, że są auto uzupełnienia bo lipa będzie.
Powtarzam scenariusz z tymi samymi zakupami I hope.
Scenariusz bardzo trudny, grałem chyba z 4 razy i ledwo co się udało przejść do następnej planszy Yes. Proponuję ułatwić by nie zniechęcić gracza już w pierwszym starciu. Chyba, że ma być trudny Grin.
Oprócz ułatwień można by zwiększyć zasięg śmigłowców bo mają tylko dwa heksy więcej niż transport jeepami Huh.
Biorę się za następny.

OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017)  *  AI: Default
Efile folder: C:\Users\User\Saved Games\GRY\pancerni\efile_ogn_peg\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9b
Campaign: D00 V-TY ROZBIÓR POLSKI. UWERTURA. v.3.0,  *  Player prestige modifier 175%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   INCIDENT IN RZEPIN , #0 , Victory , score:29
--
Campaign score: 29  *  Average: 29

..
Current scenario: INCIDENT IN RZEPIN,  VH prestige is 700 ,  All map prestige is: 1120
Army cost: 4809 , Current prestige is 716
Prestige available on map yet is 420 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Aggressive
if BV: +5000, WESTERPLATTE AT DAWN , cap disabled, 9 turns prestige: 0
if V : +4000, WESTERPLATTE AT DAWN , cap disabled, 11 turns prestige: 0
if TV: +3500, WESTERPLATTE AT DAWN , cap disabled, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  KSK Kommando 2008 , G-Wagen [W] ,  , 3 bars , 324 exp , RFN , 4/10 , 1 kill , 0 pp - U:007  [+124 exp]
*  KSK Kommando 2008 , G-Wagen [W] ,  , 2 bars , 225 exp , RFN , 6/10 , 1 kill , 0 pp - U:008  [+25 exp]
*  KSK Kommando 2008 , LIV (SO) ,  , 2 bars , 220 exp , RFN , 5/10 , 2 kill , 0 pp - U:009  [+20 exp]
*  KSK Kommando 2008 , LIV (SO) ,  , 2 bars , 212 exp , RFN , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:010  [+12 exp]

Czołg
 Leopard 2A6 ,  , 0 bars , 61 exp , RFN , 7/10 , 5 kill , 890 pp - U:068  [+61 exp]
 Leopard 2A5 ,  , 0 bars , 48 exp , RFN , 9/10 , 7 kill , 1123 pp - U:069  [+48 exp]

Rozpoznanie
*  Wiesel 1 ,  , 2 bars , 293 exp , RFN , 4/10 , 2 kill , 0 pp - U:006  [+93 exp]

Artyleria ppanc.
*  Wiesel 1 TOW ,  , 2 bars , 236 exp , RFN , 6/10 , 0 kill , 0 pp - U:002  [+36 exp]
*  Wiesel 1 TOW ,  , 2 bars , 215 exp , RFN , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:003  [+15 exp]
*  Wiesel 1 TOW ,  , 2 bars , 243 exp , RFN , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:004  [+43 exp]
*  Wiesel 1 TOW ,  , 2 bars , 220 exp , RFN , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:005  [+20 exp]

Artyleria
 MARS ,  , 0 bars , 40 exp , RFN , 10/10 , 1 kill , 912 pp - U:070  [+40 exp]
 PzH2000 (RAP) ,  , 0 bars , 81 exp , RFN , 10/10 , 1 kill , 816 pp - U:071  [+81 exp]
 PzH2000 (RAP) ,  , 0 bars , 62 exp , RFN , 10/10 , 2 kill , 816 pp - U:072  [+62 exp]

Obrona plot.
*  Wiesel 2 Ozelot ,  , 2 bars , 202 exp , RFN , 9/10 , 0 kill , 0 pp - U:001  [+2 exp]
 Wiesel 2 Ozelot ,  , 0 bars , 8 exp , RFN , 6/10 , 0 kill , 252 pp - U:073  [+8 exp]

Player 1 : RFN
Killed: INF:4    TNK:1    RCN:10   AT:3    ATY:11   AD:1      Total: 30
Lost  :   Total: 0

BV  0
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   4 Units *  0 Leaders      Total :    981 exp,      6 kill,      0 pp    Average:    245 exp,      2 kill,      0 pp
Czołg          *   2 Units *  0 Leaders      Total :    109 exp,     12 kill,   2013 pp    Average:     55 exp,      6 kill,   1007 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  0 Leaders      Total :    293 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    293 exp,      2 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   4 Units *  0 Leaders      Total :    914 exp,      6 kill,      0 pp    Average:    229 exp,      2 kill,      0 pp
Artyleria      *   3 Units *  0 Leaders      Total :    183 exp,      4 kill,   2544 pp    Average:     61 exp,      1 kill,    848 pp
Obrona plot.   *   2 Units *  0 Leaders      Total :    210 exp,      0 kill,    252 pp    Average:    105 exp,      0 kill,    126 pp
* Summary:     *  16 Units *  0 Leaders      Total :   2690 exp,     30 kill,   4809 pp    Average:    168 exp,      2 kill,    301 pp


Player 1  RFN   has 16 units total (core+aux):
Piechota :  4
Czołg :  2
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  4
Artyleria :  3
Obrona plot. :  2

Player 2  Polska   has 27 units total (core+aux):
Piechota :  1
FlaK :  2
Fortyfikacje : 24


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Seta
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 737


« Odpowiedz #4 : Wrzesień 07, 2017, 08:03:48 »

2. Westerplatte
Więc nie ma autouzupełnień. Większość kasy idzie na doprowadzenie jednostek do stanów 10/10

Trochę więcej sprytu i "BV" jest w zasięgu. Ja tu grałem ostrożnie i wyszło jak wyszło.

OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017)  *  AI: Default
Efile folder: C:\Users\User\Saved Games\GRY\pancerni\EFILE_OGN_PEG\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9b
Campaign: D00 V-TY ROZBIÓR POLSKI. UWERTURA. v.3.0,  *  Player prestige modifier 175%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   INCIDENT IN RZEPIN , #0 , Victory , score:29
 2   WESTERPLATTE AT DAWN , #1 , Tactical Victory , score:9
--
Campaign score: 38  *  Average: 19

..
Current scenario: WESTERPLATTE AT DAWN,  VH prestige is 1540 ,  All map prestige is: 1890
Army cost: 9454 , Current prestige is 1902
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 14
AI stance is Aggressive
if BV: +4000, CLOUDS OVER SZCZECIN , cap disabled, 11 turns prestige: 0
if V : +3500, CLOUDS OVER SZCZECIN , cap disabled, 13 turns prestige: 0
if TV: +3000, CLOUDS OVER SZCZECIN , cap disabled, 15 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  KSK Kommando 2008 , G-Wagen [W] ,  , 4 bars , 413 exp , RFN , 9/10 , 3 kill , 0 pp - U:007  [+89 exp]
*  KSK Kommando 2008 , G-Wagen [W] ,  , 2 bars , 281 exp , RFN , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:008  [+56 exp]
*  KSK Kommando 2008 , LIV (SO) ,  , 2 bars , 287 exp , RFN , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:009  [+67 exp]
*  KSK Kommando 2008 , LIV (SO) ,  , 2 bars , 259 exp , RFN , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:010  [+47 exp]
Fallschrim 2003 ,  , 0 bars , 16 exp , RFN , 10/10 , 2 kill , 444 pp - U:092  [+16 exp]
 Fallschrim 2003 ,  , 0 bars , 31 exp , RFN , 10/10 , 3 kill , 444 pp - U:093  [+31 exp]
 Jaeger ,  , 0 bars , 79 exp , RFN , 7/10 , 3 kill , 294 pp - U:094  [+79 exp]


Czołg
 Leopard 2A6 ,  , 2 bars , 218 exp , RFN , 9/10 , 9 kill , 1144 pp - U:011  [+157 exp]
 Leopard 2A5 ,  , 1 bars , 120 exp , RFN , 10/10 , 11 kill , 1248 pp - U:012  [+72 exp]

Rozpoznanie
*  Wiesel 1 ,  , 3 bars , 339 exp , RFN , 9/10 , 3 kill , 0 pp - U:006  [+46 exp]

Artyleria ppanc.
*  Wiesel 1 TOW ,  , 2 bars , 270 exp , RFN , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:002  [+34 exp]
*  Wiesel 1 TOW ,  , 2 bars , 241 exp , RFN , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:003  [+26 exp]
*  Wiesel 1 TOW ,  , 2 bars , 266 exp , RFN , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:004  [+23 exp]
*  Wiesel 1 TOW ,  , 2 bars , 226 exp , RFN , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:005  [+6 exp]

Artyleria
 MARS ,  , 0 bars , 80 exp , RFN , 10/10 , 2 kill , 912 pp - U:013  [+40 exp]
 PzH2000 (RAP) ,  , 1 bars , 132 exp , RFN , 10/10 , 2 kill , 816 pp - U:014  [+51 exp]
 PzH2000 (RAP) ,  , 1 bars , 138 exp , RFN , 10/10 , 5 kill , 816 pp - U:015  [+76 exp]

Obrona plot.
*  Wiesel 2 Ozelot ,  , 2 bars , 202 exp , RFN , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:001
 Wiesel 2 Ozelot ,  , 0 bars , 8 exp , RFN , 10/10 , 0 kill , 420 pp - U:016

Myśliwiec
EF 2000 Typhoon ,  , 0 bars , 0 exp , RFN , 10/10 , 0 kill , 1704 pp - U:090

Bomb. taktyczny
Eurocopter Tiger UH (CV),  , 0 bars , 95 exp , RFN , 10/10 , Support, 2 kill , 1212 pp - U:091  [+95 exp]

Player 1 : RFN
Killed: INF:9    TNK:4    RCN:17   AT:11   FLAK:2    FORT:10   ATY:21   AD:2    CRs:3      Total: 79
Lost  :   Total: 0

BV  0
V   1
TV  1
L   0

Averages:
Piechota       *   7 Units *  0 Leaders      Total :   1366 exp,     27 kill,   1182 pp    Average:    195 exp,      4 kill,    169 pp
Czołg          *   2 Units *  0 Leaders      Total :    338 exp,     20 kill,   2392 pp    Average:    169 exp,     10 kill,   1196 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  0 Leaders      Total :    339 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    339 exp,      3 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   4 Units *  0 Leaders      Total :   1003 exp,     14 kill,      0 pp    Average:    251 exp,      4 kill,      0 pp
Artyleria      *   3 Units *  0 Leaders      Total :    350 exp,      9 kill,   2544 pp    Average:    117 exp,      3 kill,    848 pp
Obrona plot.   *   2 Units *  0 Leaders      Total :    210 exp,      0 kill,    420 pp    Average:    105 exp,      0 kill,    210 pp
Myśliwiec      *   1 Units *  0 Leaders      Total :      0 exp,      0 kill,   1704 pp    Average:      0 exp,      0 kill,   1704 pp
Bomb. taktyczny *   1 Units *  0 Leaders      Total :     95 exp,      2 kill,   1212 pp    Average:     95 exp,      2 kill,   1212 pp
* Summary:     *  21 Units *  0 Leaders      Total :   3701 exp,     75 kill,   9454 pp    Average:    176 exp,      4 kill,    450 pp


Player 1  RFN   has 26 units total (core+aux):
Piechota :  7
Czołg :  2
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  4
Artyleria :  3
Obrona plot. :  2
Myśliwiec :  1
Bomb. taktyczny :  1
Okręt podwodny :  1
Niszczyciel :  2
Lotniskowiec :  1
Okręt pomocniczy :  1

Player 2  Polska   has 19 units total (core+aux):
Artyleria ppanc. :  4
Fortyfikacje : 15


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.067 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.005s, 1q)