Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Grudzień 05, 2020, 11:22:56 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2] 3 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kowdar G35 "Delta" 100% bez auto-uzupełnień i z zielonymi uzupełnieniami.  (Przeczytany 4511 razy)
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2560



WWW
« Odpowiedz #15 : Grudzień 18, 2019, 12:19:34 »

Tym razem niestety kupa szmalu idzie na uzupełnienia, trochę ponad 1000 pkt. za to co zostaje nic już nie kupię.
Bitwa bez większych problemów, z tym, że ostatnie dwa VH zdobyte oczywiście przez Delty po ostrzale ATY.
W jednym byli ukryci Talibowie i z bólem serca, bo wiedziałem że Delta sporo straci, ale aby zdobyć BV musiałem zaatakować i ich wygnać z VH. Udało się i kosztowało 5 sp. u Delty.


OpenGen 0.93.3.0 * 14 Oct 2019  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.1.9
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Light Inf.2010
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:54
 4   Algerian crisis , #3 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: A-10C HMIT Warthog
 5   Sneak attack! , #4 , Brilliant Victory , score:61
 6   Heavy Water , #5 , Brilliant Victory , score:55
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 391  *  Average: 55

..
Current scenario: Afganistan,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 280
Army cost: 3876 , Current prestige is 1229
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive
if BV: +300, Seoul , cap disabled, 8 turns prestige: 345
if V : +225, Seoul , cap disabled, 11 turns prestige: 390
if TV: +100, Seoul , cap disabled, 14 turns prestige: 435
Ls: Loss , turn prestige: 435

Piechota
*  Delta 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 2 bars , 296 exp , USA , 5/10 , 18 kill , 0 pp - U:001  [+88 exp]
*  Rangers 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 2 bars , 215 exp , USA , 10/10 , First Strike  , 17 kill , 0 pp - U:002  [+49 exp]
+  Delta 2010 , M998 Humvee [W] ,  , 2 bars , 238 exp , USA , 10/10 , Infiltration Tactics  , 22 kill , 0 pp - U:005  [+24 exp]
+  Light Inf.2010 ,  , 1 bars , 177 exp , USA , 9/10 , 6 kill , 0 pp - U:007  [+44 exp]

Czołg
 M1A2SEP Abrams ,  , 3 bars , 312 exp , USA , 9/10 , Determined Defense  , 18 kill , 1188 pp - U:010  [+76 exp]

Rozpoznanie
 M1200 Armored Knight ,  , 0 bars , 88 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 252 pp - U:012
 M1200 Armored Knight ,  , 1 bars , 184 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 252 pp - U:013  [+106 exp]

Artyleria
 155mm M777A2 , M939 ,  , 2 bars , 229 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 600 pp - U:006  [+30 exp]
 155mm M777A2 , M939 ,  , 2 bars , 233 exp , USA , 10/10 , Combat Support  , 8 kill , 600 pp - U:008  [+19 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) ,  , 2 bars , 248 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 984 pp - U:009  [+31 exp]

Bomb. taktyczny
*  AH-1Q Cobra ,  , 2 bars , 268 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  , 6 kill , 0 pp - U:003  [+17 exp]
*  MQ-9 Reaper ,  , 3 bars , 355 exp , USA , 10/10 , 9 kill , 0 pp - U:004  [+52 exp]
+  A-10C HMIT Warthog ,  , 2 bars , 211 exp , USA , 7/10 , 3 kill , 0 pp - U:011  [+65 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:66   TNK:4    RCN:8    AT:12   FLAK:10   FORT:11   ATY:7    AD:10   FTR:1    TB:1      Total: 130
Lost  :   Total: 0

BV  7
V   0
TV  0
L   0

Player 1  USA   has 16 units total (core+aux):
Piechota :  6
Czołg :  1
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  1
Artyleria :  3
Bomb. taktyczny :  3

Player 2  Terroryści   has 9 units total (core+aux):
Piechota :  6
Artyleria uniwersalna :  1
Fortyfikacje :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
http://opengeneral.pl
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3728


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #16 : Grudzień 18, 2019, 11:21:43 »

Udało się i kosztowało 5 sp. u Delty.
Chyba niespecjalnie się opłaciło  Wink :
if BV: +300, Seoul , cap disabled, 8 turns prestige: 345
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1447


« Odpowiedz #17 : Grudzień 18, 2019, 11:48:55 »

Jest jeszcze kontekst nagrody za BV...
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6937


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #18 : Grudzień 18, 2019, 07:10:06 »

Powiem tak - jesteś dwa scenariusze od Phenianu i jakoś - nie widzę.
Wiem jaki miałem skład grając niedawno moje "Full Metall Jacket" na 300 i problemem
nie była "moc" (bo tej miałem pod dostatkiem) tylko obstawienie wszystkich heksów.

Doszło to tego, że Koreańczycy mi do własnego heksa wjechali pod sam koniec.
Jechali, jechali i dojechali - bo nie widziałem. Na szczęście akurat na lotnisku
uzupełniała się moja latająca kanonierka, a potem kupiłem jakiś piechociarzy
żeby odbić pusty heks.

Krótko mówiąc - chętnie zobaczę trzy najbliższe bitwy.  Huh? Dunno Huh?
 
« Ostatnia zmiana: Grudzień 19, 2019, 09:26:37 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2560



WWW
« Odpowiedz #19 : Grudzień 18, 2019, 11:58:38 »

Co do tej opłacalności to jest jeszcze coś takiego jak ambicja Smiley
No i tak, zdaje sobie sprawę, że im dalej w las tym będzie trudniej ...

Los przydzielił dobry jak się wydaje prototyp, bo EA18G (wolałbym myśliwca asekurującego, no ale cóż ...).
W każdym bądź razie w HQ mam dylemat, a właściwie dwa. Muszę jakoś chronić moje wojska przed atakami z powietrza, zastanawiam się czy baterie Patriotów czy samoloty.
Sprzedaję jeden zwiad M1200, aby mieć kasę na zakupy.
Staje na  tym, że kupuję F-16C Block 52, aby także mógł asekurować mi bombowce w razie potrzeby. Po raz pierwszy nie uzupełniam stanów do 10/10 dla kilku jednostek, bo nie ma kasy. Postanawiam też grać super bezpiecznie, aby przestać tracić sp na jednostkach.
Uzupełniam tylko do 10/10 A-10 co kosztuje mnie 159 pkt. Zostaje jeszcze aby podnieść Delcie z 5/10 do 8/10 za 213 pkt.
Abrams zaczyna z 9/10 i Light.Inf z 9/10.

Cóż o samej bitwie ... główne siły bronią Seulu i okolicy przed zakusami wroga. Lotnictwo szybko oczyściło powietrze z wrogich samolotów. Zwiad pokazał zaplecze, więc ruszam śmigłowcami na wrogie VH i zajmuję bezpieczne pozycje, aż lotnictwo zmiękczy mi wroga, aby nie ponieść znowu dużych strat. Dzięki artylerii broniącej, wszelkie ataki wrogich jednostek są rozbijane, a potem wykończam pozostałości. Powoli też przygotowuję ostateczny atak na VH ... i tutaj zonk, kiedy już mam w ostatniej turze wszystko zapięte na ostatni guzik, aby zająć oba VH po atakach lotnictwa, to pojawia się deszcz i połowa mojej siły uderzeniowej "znika" i nie daję rady zająć obu VH. Więc postanawiam zdobyć wrogie lotnisko (3 flagi), gdzie krył się dodatkowo prototyp (otrzymałem Strykera). Tak więc tylko zwykłe V, ale z zajęciem prawie wszystkich flag. Oczywiście wróg wlazł mi w międzyczasie na VH na lotnisku, ale że nie pognałem z artylerią daleko do przodu, to zbyt długo tam nie posiedział i został wykurzony.

Grałem aby nie tracić stanów jednostek, ale nie da si e tego do końca uniknąć jak widać po raporcie, wydaje się, iż tym razem nie było najgorzej.


OpenGen 0.93.3.0 * 14 Oct 2019  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.1.9
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Light Inf.2010
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:54
 4   Algerian crisis , #3 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: A-10C HMIT Warthog
 5   Sneak attack! , #4 , Brilliant Victory , score:61
 6   Heavy Water , #5 , Brilliant Victory , score:55
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: EA-18G Growler (SEAD)
 8   Seoul , #7 , Victory , score:35
--
Campaign score: 426  *  Average: 53

..
Current scenario: Seoul,  VH prestige is 200 ,  All map prestige is: 840
Army cost: 4712 , Current prestige is 1173
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Aggressive
if BV: +400, Phenian , cap disabled, 8 turns prestige: 300
if V : +250, Phenian , cap disabled, 11 turns prestige: 360
if TV: +100, Phenian , cap disabled, 15 turns prestige: 440
Ls: Loss , turn prestige: 440

Piechota
*  Delta 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 2 bars , 279 exp , USA , 6/10 , 20 kill , 0 pp - U:001  [+22 exp]
*  Rangers 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 2 bars , 243 exp , USA , 10/10 , First Strike  , 18 kill , 0 pp - U:002  [+28 exp]
+  Delta 2010 , M998 Humvee [W] ,  , 2 bars , 262 exp , USA , 10/10 , Infiltration Tactics  , 24 kill , 0 pp - U:005  [+24 exp]
+  Light Inf.2010 ,  , 2 bars , 201 exp , USA , 9/10 , 9 kill , 0 pp - U:007  [+24 exp]

Czołg
 M1A2SEP Abrams ,  , 3 bars , 334 exp , USA , 8/10 , Determined Defense  , 22 kill , 1056 pp - U:010  [+22 exp]

Rozpoznanie
 M1200 Armored Knight ,  , 1 bars , 184 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 252 pp - U:013
+  Stryker DVH ,  , 1 bars , 130 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:093

Artyleria
 155mm M777A2 , M939 ,  , 2 bars , 259 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 600 pp - U:006  [+30 exp]
 155mm M777A2 , M939 ,  , 2 bars , 262 exp , USA , 10/10 , Combat Support  , 9 kill , 600 pp - U:008  [+29 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) ,  , 2 bars , 288 exp , USA , 10/10 , 6 kill , 984 pp - U:009  [+40 exp]

Myśliwiec
+  EA-18G Growler (SEAD) ,  , 1 bars , 176 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:014  [+46 exp]
 F-16C Block 52 ,  , 2 bars , 214 exp , USA , 9/10 , 5 kill , 1220 pp - U:092  [+84 exp]

Bomb. taktyczny
*  AH-1Q Cobra ,  , 3 bars , 329 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  , 7 kill , 0 pp - U:003  [+61 exp]
*  MQ-9 Reaper ,  , 3 bars , 361 exp , USA , 10/10 , 10 kill , 0 pp - U:004  [+6 exp]
+  A-10C HMIT Warthog ,  , 2 bars , 252 exp , USA , 9/10 , 5 kill , 0 pp - U:011  [+64 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:80   TNK:6    RCN:8    AT:16   FLAK:12   FORT:15   ATY:11   AD:13   FTR:3    TB:1      Total: 165
Lost  : INF:1      Total: 1

BV  7
V   1
TV  0
L   0

Player 1  USA   has 38 units total (core+aux):
Piechota : 10
Czołg :  1
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje : 14
Artyleria :  3
Obrona plot. :  2
Myśliwiec :  2
Bomb. taktyczny :  3

Player 2  Korea Północna   has 21 units total (core+aux):
Piechota :  4
Artyleria ppanc. :  2
Fortyfikacje : 10
Obrona plot. :  1
Okręt pomocniczy :  4


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Grudzień 19, 2019, 12:00:34 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
http://opengeneral.pl
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6937


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #20 : Grudzień 19, 2019, 09:42:48 »

Widzą już, na czym w następnym scenie, Phenianie, błąd polega...

Tam są kolejki 8,11,15 - wygląda na to że podmieniłem mapę na 5k ale nie podmieniłem
warunków zwycięstwa. No i teraz jest jazda na łeb na szyje.

Udało mi się tylko na V, mimo posiadania dwóch MGM-168 ATACM i jednego MGM-140 ATACM
Inna sprawa, że różnica w kasie BV a V jest niewielka, że można ją wyrównać bez trudu zdobywając
dodatkowe flagi.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2560



WWW
« Odpowiedz #21 : Grudzień 19, 2019, 11:16:22 »

Kolejki 8, 11 i 15 to są w Seulu. W Phenianie jest 15,18,21 ...
Ja robię raport tak jak do Rankingu czyli na koniec bitwy (wówczas widać też straty w jednostkach),
Ty Gustliku robisz raporty na starcie bitwy, stąd powyższa pomyłka ...

W HQ mam ok. 1500 pkt. i zgryz co tu kupić.
No i kilka jednostek do uzupełnienia stanów. Postanawiam uzupełnić Deltę 2000 (6/10 to zbyt mało na start)
i Abramsa z 8/10. Kosztuje to mnie prawie 500 pkt.
Bez uzupełnień zaczynają:
M1200 z 9/10
Delta 2010 z 8/10
Light Inf. z 9/10
F-16 z 9/10
AH-1 z 9/10
A-10 z 9/10
Co do zakupu to mam dylemat, kolejnego Abramsa czy artylerię. Stawiam na to drugie.
Potrzebuję czegoś co b. daleko strzela, ale kasy starcza mi tylko na M270A1.

W trakcie kupuję dwa M1200 do zajmowania hexów, A-10 do zmiękczania piechoty w mieście aby wyrobić się na BV oraz piechotę do pilnowania VH, bo przelatujący śmigłowiec przyuważył skradającą się jednostkę wroga do mojego VH.

Postanawiam grać ostrożnie, aby jak najmniej osłabić jednostki. Więc ostrożniutko, jak się da jednostki zostawiam w lasach lub miastach - i to jest kluczowe, bo jak tylko coś zostawało na widoku wroga, zaraz obrywało "nie wiadomo skąd". I tak było prawie przez połowę bitwy, zupełnie nie wiedziałem skąd mnie ostrzeliwują. Drugim kluczowym momentem, było zauważenie przelatującego Miga, więc od razu było wiadomo że trzeba się nim zająć, potem dostrzegłem kolejnego i zaczęło padać .. i wówczas trochę szczęśliwie natknąłem się na tego wrednego Skuda w osłonie rakiet plot, a wokół kupa drobnicy plot. Każdy atak na plotkę w takich warunkach byłby bardzo kosztowny, ale Skuda musiałem zniszczyć, na szczęście plotka  miała tylko jedną rakietę, więc EA18 zaatakował Skuda, stracił pkt. ale potem F-16 go dobił i potem .... się wycofałem, jednostki szybkie pojechały na północ zajmować hexy, a to skupienie zła musiało poczekać, aż podciągnę artylerię. Jak to się stało, to w ostatnich turach rozwaliłem tą plotkę i piechotę w VH, a Dela swobodnie podleciała HTP i zajęła VH.
Najbardziej kosztowna za to akcja miała miejsce na przesmyku z drogą. Kiedy jechała tamtędy artyleria M777A2, została zablokowana z obu stron przez okręty i ostrzelana ... straciła 5 pkt. i nie miała jak wyjechać, ale dostała lidera Smiley Na szczęście można ją  transportować HTP i tak uciekłem z tej pułapki bo inaczej to okręty by mi ją dobiły ..., ale straty wielkie, nie dość że 5 pkt. to jeszcze utrata transportu.
BV zdobyte typowym manewrem: artylerią i lotnictwem w to co siedzi w VH, a potem specjaliści tam zjeżdżają z powietrza.
Całe południe mapy wyczyściłem i zdobyłem flagi, na północy zabrakło już czasu.

Ogólnie łatwo nie było, nie można się przy takiej ilości jednostek jak ja miałem śpieszyć, zakładałem że BV nie uda mi się zrobić, ostrożność i rozwaga na pierwszym miejscu czyli bez pospiechu .. ale skoro pojawiła się okazja na BV to jak tu nie skorzystać Smiley
Jak widać sporo jednostek wroga zostało jeszcze na mapie.


OpenGen 0.93.3.0 * 14 Oct 2019  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.1.9
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Light Inf.2010
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:54
 4   Algerian crisis , #3 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: A-10C HMIT Warthog
 5   Sneak attack! , #4 , Brilliant Victory , score:61
 6   Heavy Water , #5 , Brilliant Victory , score:55
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: EA-18G Growler (SEAD)
 8   Seoul , #7 , Victory , score:35
 9   Phenian , #8 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 481  *  Average: 53

..
Current scenario: Phenian,  VH prestige is 320 ,  All map prestige is: 2640
Army cost: 6833 , Current prestige is 507
Prestige available on map yet is 920 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 15
AI stance is Defensive
if BV: +600, Kim is coming , cap disabled, 15 turns prestige: 450
if V : +250, Kim is coming , cap disabled, 18 turns prestige: 470
if TV: +100, Kim is coming , cap disabled, 21 turns prestige: 470
Ls: Loss , turn prestige: 470

Piechota
*  Delta 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 2 bars , 260 exp , USA , 8/10 , Skilled Reconnaissance  , 24 kill , 0 pp - U:001  [+21 exp]
*  Rangers 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 3 bars , 360 exp , USA , 8/10 , First Strike  , 19 kill , 0 pp - U:002  [+117 exp]
+  Delta 2010 , M998 Humvee [W] ,  , 2 bars , 288 exp , USA , 7/10 , Infiltration Tactics  , 27 kill , 0 pp - U:005  [+26 exp]
+  Light Inf.2010 ,  , 2 bars , 201 exp , USA , 9/10 , 9 kill , 0 pp - U:007
 Infantry 2010 ,  , 1 bars , 150 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 420 pp - U:031

Czołg
 M1A2SEP Abrams ,  , 3 bars , 364 exp , USA , 10/10 , Determined Defense  , 30 kill , 1320 pp - U:010  [+54 exp]

Rozpoznanie
 M1200 Armored Knight ,  , 2 bars , 223 exp , USA , 9/10 , 2 kill , 226 pp - U:012  [+39 exp]
+  Stryker DVH ,  , 1 bars , 166 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:015  [+36 exp]
 M1200 Armored Knight ,  , 1 bars , 150 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 252 pp - U:018
 M1200 Armored Knight ,  , 1 bars , 150 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 252 pp - U:020

Artyleria
 155mm M777A2 ,  , 3 bars , 309 exp , USA , 5/10 , Fire Discipline  , 6 kill , 234 pp - U:006  [+50 exp]
 155mm M777A2 , M939 ,  , 3 bars , 319 exp , USA , 10/10 , Combat Support  , 10 kill , 600 pp - U:008  [+57 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) ,  , 3 bars , 327 exp , USA , 10/10 , 6 kill , 984 pp - U:009  [+39 exp]
 M270A1 MLRS ,  , 1 bars , 179 exp , USA , 8/10 , 1 kill , 768 pp - U:092  [+29 exp]

Myśliwiec
+  EA-18G Growler (SEAD) ,  , 2 bars , 261 exp , USA , 9/10 , 3 kill , 0 pp - U:013  [+85 exp]
 F-16C Block 52 ,  , 3 bars , 323 exp , USA , 7/10 , 9 kill , 949 pp - U:014  [+109 exp]

Bomb. taktyczny
*  AH-1Q Cobra ,  , 3 bars , 375 exp , USA , 8/10 , Fire Discipline  , 11 kill , 0 pp - U:003  [+46 exp]
*  MQ-9 Reaper ,  , 4 bars , 413 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  , 10 kill , 0 pp - U:004  [+52 exp]
+  A-10C HMIT Warthog ,  , 3 bars , 333 exp , USA , 8/10 , 8 kill , 0 pp - U:011  [+81 exp]
 A-10C HMIT Warthog ,  , 1 bars , 182 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 828 pp - U:030  [+32 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:92   TNK:8    RCN:8    AT:17   FLAK:14   FORT:25   ATY:19   AD:16   FTR:5    TB:1      Total: 205
Lost  : INF:1      Total: 1

BV  8
V   1
TV  0
L   0

Player 1  USA   has 24 units total (core+aux):
Piechota :  9
Czołg :  1
Rozpoznanie :  4
Artyleria :  4
Myśliwiec :  2
Bomb. taktyczny :  4

Player 2  Korea Północna   has 42 units total (core+aux):
Piechota :  9
Artyleria ppanc. : 11
Fortyfikacje : 16
Obrona plot. :  1
Okręt podwodny :  1
Okręt pomocniczy :  4


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Grudzień 19, 2019, 11:22:45 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
http://opengeneral.pl
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6937


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #22 : Grudzień 20, 2019, 08:43:02 »

Duży szacun!  Bow Bow Bow
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2560



WWW
« Odpowiedz #23 : Grudzień 20, 2019, 02:31:48 »

Otrzymuję prototyp, ponownie EA-18G Growler (SEAD).
Sprzedaję to co zostało tymczasowo kupione czyli A-10 i piechotę, a także pod młotek idzie M270A1 MLRS - zasięg 17 hexów to zdecydowanie za mało, a trochę mamony jest aby zdobyć coś z większym zasięgiem.
Zakupy to:
MGM-140 ATACMS
M1A2SEP Abrams
oraz ulepszenia (dodanie utraconych transportów) dla Ligh Inf. i M777A2.
Reszta (niewielka) kasy na uzupełnienie stanów, głównie odtworzenie M777A2 do 10/19, ale jak to ostatnio bywa wiele (większość ?) jednostek zaczyna lekko nadwyrężona:
Delta 2000 z 8/10, Rangers 2000 z 9/10, Delta 2010 z 7/10, M1200 z 9/10, EA-18G z 9/10, F-16 z 7/10, AH-1Q z 8/10 i A-10C z 8/10.

Rozstawiam w centrum całą artylerię i doświadczonego Abramsa, trochę na zachód zwiad, a na północy Abramsa i specjalsów.  Widzę, że będzie atakował AI więc na lotniskach wystawiam tylko myśliwce, a TB zostają w na razie w HQ.
Wróg atakuje na pełnym froncie, na szczęści, ostrzał jego artylerii skupia się na aux'ach, ale dzięki temu odsłania pozycje swojej artylerii (no i ponownie coś, z dalekiego zasięgu potrafi uszczknąć mi jednostkę). Pojawiają się także spadochroniarze z osłoną MIG'ów - no i dobrze, lotnictwo będzie miało zajęcie. AI kończy i na szczęście nic mi nie poharatał ... teraz ja Smiley

Cały ostrzał i siłę lotnictwa skupiam na wrogiej artylerii - jej wyeliminowanie to klucz do sukcesu. I się praktycznie udaje, po tej turze zostały wrogowi jakieś dwie/trzy sztuki artylerii frontowej, myśliwce strąciły też Mig'a, a Patrioty desant.
Po tej nawale ognia, idzie rozkaz wycofania się do miasta, rozmieszczam tam całą artylerię (także aux) wzmocnioną HQ. Abrams pilnuje podjazdu do miejskiej obrony.
Na rubieżach miasta umieszczam piechotę aux, specjalsi na północy, zwiad i jeden Abrams, kierują się na zachód i starają się być niewidoczni ...
Oczywiście wróg wchodzi jak w masło w utworzoną lukę, pojawiają się nawet jego czołgi, oczywiście atakuje to co pozostało na jego drodze, nawet podchodzi pod moje lotnisko i radar, ale każda próba ataku jest srodze tłumiona przez artylerię. No a potem to już popis współdziałania artlerii i Abramsów. Wiele piechoty w transporcie, więc po ostrzale ATY zostaje im 5-8 sp, więc Abrams robi szarżę za szarżą aż do stanu amunicji 1 - i robimy jej uzupełnienie, gotowi na kolejną turę. Czołgami wroga zajęły się śmigłowce ze wsparciem myśliwców. ...
Tym razem dość szybko (szczęśliwie) udaje się lotnictwu wykryć pozycję Skud'ów ... bardzo ułatwia grę posiadania jednostek aux, gdybym nie miał lotnictwa aux to bym się obawiał ot tak zaatakować te Skudy, a mając aux'owe lotnictwo idą na test obecności plotek wroga, plotki się nie objawiły więc  już bez stresu wykończyłem ten wrzód na d ...
Także obecność Patriotów pozwoliło się mniej stresować lotnictwem wroga.
Ruszyłem z miasta na zachodnie VH wroga dopiero jak jego atak został całkowicie rozbity. Nie zrobił mi praktycznie żadnej szkody, pokąsał tylko trochę aux'ów.
Na północy specjalsi pomykają poprzez lasy i szykują się do zajmowania VH po tym jak doleci lotnictwo i trochę zmiękczy obrońców. I tutaj zonk ... zaczyna padać i szlag trafił mój plan ... połowa mojej siły z powietrza robi za atrapę i tak już jest do końca. A nie zaryzykuję ataków Deltą na nie ostrzelanych obrońców. Więc zostawiam jednych na północy, a reszta kieruje się na południe, tam jest bardziej pusto ... Gdyby nie ten deszcz to pewnie bym to zakończył przez posiłkami wroga, a tak to widze te hordy napływające z północy ... ale jak je widzę, to mogę ich kąsać, co się skutecznie cały czas odbywa ... i tak stopniowo wróg ma coraz mniej jednostek, a moja artyleria jak już się zbliżyła do VH,, to szybko Delta i Rangersi mogli zająć to co trzeba.
Ta bitwa pokazuje "potęgę" artylerii wspierającej - co z tego że wróg miał przewagę ilościową w piechocie, jak każdy atak się załamywał i nie robił szkód przy aktywnym wsparciu moich obrońców przez 3-5 szt. artylerii wspierających  ...
A ofensywę robiło lotnictwo, które przy braku rakiet plot. mogło sobie używać bez zagrożenia (nie były nimi Migi, które spadały jak tylko się pojawiły). A no i ten Abrams na północy ze wsparciem zwiadów i aux piechoty walczył przez kilka tur o lotnisko z hordami wroga - bez wsparcia artylerii (no czasami poświęciłem na tym kierunku także salwę z ATACMS) trochę to trwało ...
Dobry scenariusz i bitwa, ciekawy i pełen rożnych "wątków" ...
Wydaje się, biorąc pod uwagę stany początkowe, że tym razem poniosłem minimalne straty w stanach jednostek ... no i dobrze, może trochę więcej kasy zostanie bo trzeba sobie Patriota kupić Smiley
Najbardziej krwawy przypadek to jak zostawiłem bez osłony MQ-9 Reaperna lotnisku, a akurat przyleciał posiłkowy Mig i mi ten zwiad poharatał do stanu 3/10 - ale wydałem kilkaset pkt. i uzupełniłem go do 10/10, dlatego w raporcie tego nie widać.


OpenGen 0.93.3.0 * 14 Oct 2019  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.1.9
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Light Inf.2010
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:54
 4   Algerian crisis , #3 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: A-10C HMIT Warthog
 5   Sneak attack! , #4 , Brilliant Victory , score:61
 6   Heavy Water , #5 , Brilliant Victory , score:55
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: EA-18G Growler (SEAD)
 8   Seoul , #7 , Victory , score:35
 9   Phenian , #8 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: EA-18G Growler (SEAD)
10   Kim is coming , #9 , Brilliant Victory , score:59
--
Campaign score: 540  *  Average: 54

..
Current scenario: Kim is coming,  VH prestige is 400 ,  All map prestige is: 1040
Army cost: 7637 , Current prestige is 1548
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 12
AI stance is Aggressive
if BV: +600, Khalif Ibrahim , cap disabled, 14 turns prestige: 850
if V : +300, Khalif Ibrahim , cap disabled, 17 turns prestige: 950
if TV: +100, Khalif Ibrahim , cap disabled, 20 turns prestige: 950
Ls: Loss , turn prestige: 950

Piechota
*  Delta 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 2 bars , 272 exp , USA , 8/10 , Skilled Reconnaissance  , 26 kill , 0 pp - U:001  [+12 exp]
*  Rangers 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 3 bars , 346 exp , USA , 9/10 , First Strike  , 19 kill , 0 pp - U:002
+  Delta 2010 , M998 Humvee [W] ,  , 2 bars , 288 exp , USA , 7/10 , Infiltration Tactics  , 27 kill , 0 pp - U:005
+  Light Inf.2010 , M1097 Humvee [W] ,  , 2 bars , 216 exp , USA , 8/10 , 10 kill , 0 pp - U:007  [+23 exp]

Czołg
 M1A2SEP Abrams ,  , 4 bars , 450 exp , USA , 8/10 , Determined Defense  , 44 kill , 1056 pp - U:010  [+86 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 2 bars , 252 exp , USA , 9/10 , 3 kill , 1188 pp - U:019  [+102 exp]

Rozpoznanie
 M1200 Armored Knight ,  , 3 bars , 300 exp , USA , 8/10 , 3 kill , 201 pp - U:012  [+77 exp]
+  Stryker DVH ,  , 2 bars , 272 exp , USA , 8/10 , 4 kill , 0 pp - U:015  [+106 exp]
 M1200 Armored Knight ,  , 2 bars , 214 exp , USA , 8/10 , 0 kill , 201 pp - U:016  [+64 exp]
 M1200 Armored Knight ,  , 2 bars , 212 exp , USA , 9/10 , 0 kill , 226 pp - U:017  [+62 exp]

Artyleria
 155mm M777A2 , M939 ,  , 3 bars , 304 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  , 6 kill , 600 pp - U:006  [+50 exp]
 155mm M777A2 , M939 ,  , 3 bars , 357 exp , USA , 10/10 , Combat Support  , 12 kill , 600 pp - U:008  [+38 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) ,  , 4 bars , 403 exp , USA , 10/10 , Combat Support  , 7 kill , 984 pp - U:009  [+76 exp]
 MGM-140 ATACMS ,  , 1 bars , 192 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 1632 pp - U:018  [+42 exp]

Myśliwiec
+  EA-18G Growler (SEAD) ,  , 3 bars , 309 exp , USA , 9/10 , 7 kill , 0 pp - U:013  [+48 exp]
 F-16C Block 52 ,  , 3 bars , 378 exp , USA , 7/10 , 12 kill , 949 pp - U:014  [+55 exp]
+  EA-18G Growler (SEAD) ,  , 2 bars , 236 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:021  [+86 exp]

Bomb. taktyczny
*  AH-1Q Cobra ,  , 3 bars , 394 exp , USA , 8/10 , Fire Discipline  , 12 kill , 0 pp - U:003  [+19 exp]
*  MQ-9 Reaper ,  , 3 bars , 337 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  , 12 kill , 0 pp - U:004  [-76 exp]
+  A-10C HMIT Warthog ,  , 3 bars , 374 exp , USA , 8/10 , 9 kill , 0 pp - U:011  [+41 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:130  TNK:14   RCN:10   AT:20   FLAK:17   FORT:27   ATY:31   AD:16   FTR:8    TB:3      Total: 276
Lost  : INF:4    RCN:1      Total: 5

BV  9
V   1
TV  0
L   0

Player 1  USA   has 45 units total (core+aux):
Piechota : 16
Czołg :  4
Rozpoznanie :  4
Artyleria uniwersalna :  1
Fortyfikacje :  1
Artyleria :  7
Obrona plot. :  3
Myśliwiec :  5
Bomb. taktyczny :  4

Player 2  Korea Północna   has 25 units total (core+aux):
Piechota : 23
Czołg :  1
Rozpoznanie :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Grudzień 20, 2019, 08:39:55 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
http://opengeneral.pl
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3728


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #24 : Grudzień 20, 2019, 02:54:52 »

To teraz już z górki...  Wink
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2560



WWW
« Odpowiedz #25 : Grudzień 20, 2019, 09:32:51 »

Udało mi się zrobić xslog'a który pokazuje prawie w całości tą bitwę (bez pierwszej tury) i prawie bez błędów (nie działa GreenReplacement, więc MQ-9 Reaper, który powinien pod koniec latać jako 10/10, jest ze stanem 3/10. Ale do końca padał deszcz, więc on nie strzelał  i ten błąd nie spowodował posypania się xlog'a. Chyba także cos koło północnego VH jest zbyt mało piechot wroga, więc może nie wszytsko co AI wystawił się pojawiło, ale xlog odtwarza się ok do końca.
Kto chce może pooglądać.

DLa przypomnienia:
Plik xcsv wrzucamy do katalogu SAVE, a plik xlog do katalogu OPENLOG (oba katalogi oczywiście w EFILE_GUS).

PS.
Spróbuję jeszcze sprawdzić poprzednią bitwę i może uda się też zrobić tak, aby xlog się odtworzył w miarę bez błędów.

EDIT:
Niestety, jak pisałem raport z poprzedniej bitwy, to aby zczytać ile wydawałem na uzupełnienia otworzyłem grę z tego samego xsave i mi się xlog nadpisał ... więc poprzedniej bitwy do pooglądania nie będzie Sad
« Ostatnia zmiana: Grudzień 20, 2019, 10:00:28 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
http://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2560



WWW
« Odpowiedz #26 : Grudzień 21, 2019, 12:49:55 »

Kasy trochę zebrałem, więc trochę zmian w składzie armii.
Perspektywicznie potrzebuję myśliwców eskortujących więc "upgrade" EA-18G na Raptora.
Zgodnie z zapowiedzią kupuję też baterię Patriotów.
A reszta (ok. 1000 pkt.) na uzupełnienia stanów, chociaż i tak na wszystko nie starcza (ale już prawie prawie).
Zostaje tylko A-10 z 8/10, F-22 z 9/10 i F-16 z 7/10

Bitwa właściwie bez historii, ale im prostsza tym jak widzę ponoszę większe straty.
Lotnictwo wspiera obrońców miasta, a ja pędzę dwoma grupami na północ, po wschodniej i zachodniej stronie mapy, a jak to w pośpiechu ... kilka wpadek zaliczyłem:
- podstawiłem Strykera pod lufy T-54 i ledwo przetrwał ze stanem 1/10 (w raporcie tego nie widać po go uzupełniłem)
- nie spodziewałem się lotnictwa wroga, więc TB hasały sobie bez eskorty, a tu pojawił się Mig i pokąsał ostro mi śmigłowce
- w walkach w mieście Delta trafiła na "rugged defence" i straciła kilka cennych sp
- no i na koniec kilka "dziwnych" strat po 1 sp np. kiedy Growler zaatakował jakąś piechotę, albo Delta w walkach w mieście
i tak w bitwie gdzie tak naprawdę powinienem wyjść bez żadnych strat (jak sądzę jest to zupełnie realne) poniosłem ich sporo i za zebraną kasę zamiast coś kupić, pójdzie na uzupełnienia ...


OpenGen 0.93.3.0 * 14 Oct 2019  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.1.9
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Light Inf.2010
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:54
 4   Algerian crisis , #3 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: A-10C HMIT Warthog
 5   Sneak attack! , #4 , Brilliant Victory , score:61
 6   Heavy Water , #5 , Brilliant Victory , score:55
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: EA-18G Growler (SEAD)
 8   Seoul , #7 , Victory , score:35
 9   Phenian , #8 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: EA-18G Growler (SEAD)
10   Kim is coming , #9 , Brilliant Victory , score:59
11   Khalif Ibrahim , #10 , Brilliant Victory , score:60
--
Campaign score: 600  *  Average: 54

..
Current scenario: Khalif Ibrahim,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 1040
Army cost: 9565 , Current prestige is 1262
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Aggressive
if BV: +600, Deep in the Desert , cap disabled, 12 turns prestige: 600
if V : +350, Deep in the Desert , cap disabled, 15 turns prestige: 750
if TV: +100, Deep in the Desert , cap disabled, 18 turns prestige: 900
Ls: Loss , turn prestige: 900

Piechota
*  Delta 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 3 bars , 312 exp , USA , 7/10 , Skilled Reconnaissance  , 29 kill , 0 pp - U:001  [+47 exp]
*  Rangers 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 3 bars , 372 exp , USA , 7/10 , First Strike  , 21 kill , 0 pp - U:002  [+39 exp]
+  Delta 2010 , M998 Humvee [W] ,  , 2 bars , 278 exp , USA , 9/10 , Infiltration Tactics  , 30 kill , 0 pp - U:005  [+21 exp]
+  Light Inf.2010 , M1097 Humvee [W] ,  , 2 bars , 212 exp , USA , 10/10 , 10 kill , 0 pp - U:007  [+12 exp]

Czołg
 M1A2SEP Abrams ,  , 4 bars , 459 exp , USA , 10/10 , Determined Defense  , 49 kill , 1320 pp - U:010  [+42 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 2 bars , 290 exp , USA , 10/10 , 8 kill , 1320 pp - U:019  [+53 exp]

Rozpoznanie
 M1200 Armored Knight ,  , 3 bars , 340 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 252 pp - U:012  [+61 exp]
+  Stryker DVH ,  , 2 bars , 218 exp , USA , 9/10 , Shock Tactics  , 4 kill , 0 pp - U:015  [-34 exp]
 M1200 Armored Knight ,  , 1 bars , 199 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 252 pp - U:016
 M1200 Armored Knight ,  , 2 bars , 249 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 252 pp - U:017  [+45 exp]

Artyleria
 155mm M777A2 , M939 ,  , 3 bars , 330 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  , 6 kill , 600 pp - U:006  [+9 exp]
 155mm M777A2 , M939 ,  , 3 bars , 372 exp , USA , 10/10 , Combat Support  , 12 kill , 600 pp - U:008  [+17 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) ,  , 3 bars , 395 exp , USA , 10/10 , Overwhelming Attack  , 7 kill , 984 pp - U:009  [+10 exp]
 MGM-140 ATACMS ,  , 2 bars , 213 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 1632 pp - U:018  [+21 exp]

Obrona plot.
 MIM-104D Patriot ,  , 0 bars , 0 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1404 pp - U:069

Myśliwiec
+  F-22 Raptor stealth ,  , 4 bars , 406 exp , USA , 9/10 , Shock Tactics  , 10 kill , 0 pp - U:013  [+97 exp]
 F-16C Block 52 ,  , 4 bars , 409 exp , USA , 7/10 , Influence  , 14 kill , 949 pp - U:014  [+31 exp]
+  EA-18G Growler (SEAD) ,  , 2 bars , 263 exp , USA , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:020  [+27 exp]

Bomb. taktyczny
*  AH-1Q Cobra ,  , 4 bars , 433 exp , USA , 4/10 , Fire Discipline  , 13 kill , 0 pp - U:003  [+67 exp]
*  MQ-9 Reaper ,  , 4 bars , 495 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  , 13 kill , 0 pp - U:004  [+48 exp]
+  A-10C HMIT Warthog ,  , 4 bars , 418 exp , USA , 8/10 , Reconnaissance Movement  , 11 kill , 0 pp - U:011  [+53 exp]

Player 1 : USA, Irak
Killed: INF:154  TNK:15   RCN:15   AT:24   FLAK:17   FORT:27   ATY:34   AD:16   FTR:9    TB:3      Total: 314
Lost  : INF:4    RCN:1      Total: 5

BV 10
V   1
TV  0
L   0

Player 1  USA, Irak   has 29 units total (core+aux):
Piechota :  9
Czołg :  2
Rozpoznanie :  4
Artyleria ppanc. :  1
Artyleria :  6
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  3
Bomb. taktyczny :  3

Player 2  Terroryści   has 10 units total (core+aux):
Piechota :  6
Artyleria uniwersalna :  1
Fortyfikacje :  1
Obrona plot. :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Grudzień 21, 2019, 10:16:55 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
http://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2560



WWW
« Odpowiedz #27 : Grudzień 21, 2019, 02:53:39 »

W HQ kasy trochę jest. Przydałaby mi się artyleria, którą szybko mógłbym przetransportować śmigłowcami, wybór pada na
105mm M119A2, bo ma także latający transport. Reszta kasy na uzupełnienia, udaje się doprowadzić do stanu 10/10 wszystkie jednostki oprócz F-22. No i dostrzegam, że sprzedaż i zakup baterii Patriot, daje mi jednostkę z jedną belką za darmo - trzeba z tego skorzystać.

Sama bitwa, tragedia. Źle rozstawiam jednostki bo ciężka artyleria i doświadczony Abrams wystawiam na zachodzie i człapią niepotrzebnie do sojuszników na północy. W ogóle tam nie docierają, w połowie skręcam na wschód, ale i tak chyba te jednostki ani razu nie wystrzeliły. Reszta idzie na północ środkiem mapy, napotyka jakieś niedobitki, aż na środku mapy styka się z dwoma jednostkami czołgów ... długo one nie powalczyły. Główną rolę odgrywa lotnictwo, które miota się od celu do celu, ale ... pojawiają się Migi ... pierwsze atakują północy VH, więc potem dostają od EA-18, ale kolejne które się pojawiły  ostro mi pokąsają A-10. Bardzo przydaje się aux F-15 bo robi za tester rakiet plot przeciwnika (na koniec ostał się ze stanem 2/10) - dzięki niemu i zmasowanemu atakowi myśliwców, udaje mi się wyeliminować prawie wszystkie rakiety przeciwnika, w pobliże dotarły też obie Delty, powoli przygotowuję się do dłuższego, ale bezpiecznego ataku, ale objawiają się kolejne Mig'i, a wracający na lotnisko EA-18 po amunicję dostrzega masę wroga zdążającego na południe i będącego już całkiem blisko mojego VH gdzie jest osamotniona piechota. A więc koniec żartów .... wrogie VH są już w zasięgu obu Delt, więc jedna Delta podlatuje do Hawka, likwiduje go i wchodzi do VH, potem ostrzał od myśliwców piechoty w VH przy lotnisku, druga Delta podlatuje i oczywiście zdobywa VH. Tak więc kończę szybko, po w dłuższej perspektywie  nie byłoby ciekawie a i tak miotałem się niezdecydowanie z kierunkami ataków wielu jednostek ...


OpenGen 0.93.3.0 * 14 Oct 2019  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.1.9
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Light Inf.2010
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:54
 4   Algerian crisis , #3 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: A-10C HMIT Warthog
 5   Sneak attack! , #4 , Brilliant Victory , score:61
 6   Heavy Water , #5 , Brilliant Victory , score:55
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: EA-18G Growler (SEAD)
 8   Seoul , #7 , Victory , score:35
 9   Phenian , #8 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: EA-18G Growler (SEAD)
10   Kim is coming , #9 , Brilliant Victory , score:59
11   Khalif Ibrahim , #10 , Brilliant Victory , score:60
12   Deep in the Desert , #11 , Brilliant Victory , score:68
--
Campaign score: 668  *  Average: 55

..
Current scenario: Deep in the Desert,  VH prestige is 200 ,  All map prestige is: 640
Army cost: 10380 , Current prestige is 553
Prestige available on map yet is 440 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Aggressive
if BV: +600, Suez channel , cap disabled, 11 turns prestige: 550
if V : +300, Suez channel , cap disabled, 14 turns prestige: 700
if TV: +100, Suez channel , cap disabled, 17 turns prestige: 800
Ls: Loss , turn prestige: 800

Piechota
*  Delta 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 2 bars , 279 exp , USA , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 29 kill , 0 pp - U:001
*  Rangers 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 3 bars , 332 exp , USA , 10/10 , First Strike  , 21 kill , 0 pp - U:002
+  Delta 2010 , M998 Humvee [W] ,  , 2 bars , 274 exp , USA , 10/10 , Infiltration Tactics  , 31 kill , 0 pp - U:005  [+6 exp]
+  Light Inf.2010 , M1097 Humvee [W] ,  , 2 bars , 212 exp , USA , 10/10 , 10 kill , 0 pp - U:007

Czołg
 M1A2SEP Abrams ,  , 4 bars , 459 exp , USA , 10/10 , Determined Defense  , 49 kill , 1320 pp - U:010
 M1A2SEP Abrams ,  , 3 bars , 317 exp , USA , 10/10 , 12 kill , 1320 pp - U:019  [+27 exp]

Rozpoznanie
 M1200 Armored Knight ,  , 3 bars , 340 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 252 pp - U:012
+  Stryker DVH ,  , 2 bars , 210 exp , USA , 10/10 , Shock Tactics  , 4 kill , 0 pp - U:015
 M1200 Armored Knight ,  , 1 bars , 199 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 252 pp - U:016
 M1200 Armored Knight ,  , 2 bars , 249 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 252 pp - U:017

Artyleria
 155mm M777A2 , M939 ,  , 3 bars , 353 exp , USA , 7/10 , Fire Discipline  , 6 kill , 420 pp - U:006  [+23 exp]
 155mm M777A2 , M939 ,  , 3 bars , 372 exp , USA , 10/10 , Combat Support  , 12 kill , 600 pp - U:008
 M109A6 Paladin (RAP) ,  , 3 bars , 395 exp , USA , 10/10 , Overwhelming Attack  , 7 kill , 984 pp - U:009
 MGM-140 ATACMS ,  , 2 bars , 213 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 1632 pp - U:018
 105mm M119A2  , M1097 Humvee [W] ,  , 1 bars , 160 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 588 pp - U:080

Obrona plot.
 MIM-104D Patriot ,  , 1 bars , 160 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1404 pp - U:021

Myśliwiec
+  F-22 Raptor stealth ,  , 4 bars , 449 exp , USA , 9/10 , Shock Tactics  , 11 kill , 0 pp - U:013  [+43 exp]
 F-16C Block 52 ,  , 4 bars , 424 exp , USA , 10/10 , Influence  , 16 kill , 1356 pp - U:014  [+58 exp]
+  EA-18G Growler (SEAD) ,  , 2 bars , 299 exp , USA , 9/10 , 3 kill , 0 pp - U:020  [+46 exp]

Bomb. taktyczny
*  AH-1Q Cobra ,  , 3 bars , 377 exp , USA , 8/10 , Fire Discipline  , 13 kill , 0 pp - U:003  [+35 exp]
*  MQ-9 Reaper ,  , 5 bars , 538 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  , 13 kill , 0 pp - U:004  [+43 exp]
+  A-10C HMIT Warthog ,  , 4 bars , 431 exp , USA , 5/10 , Reconnaissance Movement  , 13 kill , 0 pp - U:011  [+43 exp]

Player 1 : USA, Irak
Killed: INF:157  TNK:17   RCN:15   AT:25   FLAK:17   FORT:27   ATY:36   AD:19   FTR:11   TB:3      Total: 327
Lost  : INF:4    RCN:1      Total: 5

BV 11
V   1
TV  0
L   0

Player 1  USA, Irak   has 28 units total (core+aux):
Piechota :  8
Czołg :  2
Rozpoznanie :  5
Artyleria :  5
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  4
Bomb. taktyczny :  3

Player 2  Iran   has 43 units total (core+aux):
Piechota : 20
Czołg :  1
Rozpoznanie :  4
Artyleria ppanc. :  6
Fortyfikacje :  7
Artyleria :  2
Obrona plot. :  2
Myśliwiec :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Grudzień 21, 2019, 02:55:44 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
http://opengeneral.pl
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3728


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #28 : Grudzień 21, 2019, 02:57:39 »

- w walkach w mieście Delta trafiła na "rugged defence" i straciła kilka cennych sp
Jesteś pewien, że to było "rugged defence"? Może po prostu kiepskie rzuty?
Delta ignoruje okopanie, więc teoretycznie "rugged defence" nie powinno być możliwe.


Rugged defense procedure

If Attacker is not surprised and both Attacker and Defender are Infantry units, a "rugged" defense can be triggered.

But if Defender has not "Ferocious Defender" leader and:

    Attacker has "Ignore entrench" special attribute ... or
    Attacker has "Infiltration Tactics" leader ... or
    Attacker has "Street Fighter" leader and defender terrain is City or Port

... then Attacker avoids "rugged" defense.

Otherwise, this formula applies:

    Attacker weight is 4 if Attacker has "Tenacious Defense" leader, else is 2
    Defender weight is 4 if Defender has "Tenacious Defense" leader, else is 2
    Weight factor is = 50 * (Defender weight) / (Attacker weight)
    TrenchRate = Infantry's Entrench rate + 1 .. [Entrench rate for Infantry is 3 unless redefined in TerrainEx.txt]
    Chance = ( 5 * Weight factor * TrenchRate * Defender's entrench) / (50 * TrenchRate)
    if Dice(1, 100) <= Chance then "rugged" defense is raised
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2560



WWW
« Odpowiedz #29 : Grudzień 21, 2019, 08:36:53 »

Dobry jesteś Smiley

Faktycznie nie była to Delta tylko Rangersi, ale w nocy jakoś mi się tak wydawało że to Delta.
Obie jednostki straciły po 3 sp. w walkach ...

Kod:
-- Moving  U:2  (no name) Rangers 2000 [INF]  from Hex(53,9) MIASTO to (49,12)
--
-- Entering Hex(49,12) MIASTO
------------------------------------------------
**
USA turn 7 * Wrzesień 12, 2011
Weather is: Pogodnie  *  Ground condition: Sucho  *  Distance:1
Attacker: U:2  (no name)  (Eqp:Rangers 2000) [INF - USA]  Hex(49,12) MIASTO
Defender: U:28  (no name)  (Eqp:Taliban Militia) [INF - Terroryści]  Hex(49,11) MIASTO

U:2   <Str=10 Rng:1  Ini:11 Bar:3  Trench:0   SA:16  HA:6   AA:1   NA:3   GD:9  AD:10 CD:6  RDM:18
U:28  <Str=6  Rng:1  Ini:3  Bar:2  Trench:1   SA:7   HA:1   AA:0   NA:1   GD:8  AD:6  CD:2  RDM:8
Forecast:  Attacker:0  Defender:6  Seed:-2141041411
=========
Rugged defense raised
.. Odds attacking U:2 to U:28:
.. EvalOdds: U:2  EffAtk=21  EffDef=11 (0 rdm) .. U:28 EffAtk=13  EffDef=13 (0 rdm)
.. EvalIni: U:2 Ini: 11 -7 +3(dice) =7 .. U:28 Ini: 3 +96 +1(dice) =100 . Diff: (7-100)= -93
.. FinalOdds: U:2 EffAtk=(21+0)=21  EffDef=(11+0)=11  .. U:28 EffAtk=(13+4)=17  EffDef=(13+4)=17
.. ExpectFire U:2 to U:28 : Diff=+4 . KillFrac: (+4+21-15) = 10 . Kills: Min( 6, (5*10*10 + 50)/100) = 5
.. ExpectFire U:28 to U:2 : Diff=+4 . KillFrac: (+4+21-15) = 10 . Kills: Min(10, (5*10* 6 + 50)/100) = 3
.. Combat is:  Assault Rugged  * Sequence:2 (Defender First)

.. Loses on  U:2  EffDef:11  by  U:28  EffStr:6  EffAtk:17
   DiceToKill >= 15  DiceToSuppress >= 11  Diff:+4  6 Dices(1,20)
   Dice   , +20, +16, +5, +15, +9, +6
   Result , +20, +20, +9, +19, +13, +10  | Destroy:3  Supress:2
   * Total: Destroy:3  Supress:2

   Experience:  | U:28=+33  U:2=+6

.. Loses on  U:28  EffDef:17  by  U:2  EffStr:5  EffAtk:21
   DiceToKill >= 15  DiceToSuppress >= 11  Diff:+4  5 Dices(1,20)
   Dice   , +16, +13, +10, +12, +2
   Result , +20, +17, +14, +16, +6  | Destroy:3  Supress:2
   * Total: Destroy:3  Supress:2

   Experience:  | U:2=+27  U:28=+6

Result Attacker: U:2    *  Destroyed 3   Suppressed 2   
Result Defender: U:28   *  Destroyed 3   Suppressed 2   
----------------------------------------------------

A Delta 2000 traciła te 3 sp w takich walkach:

Kod:
------------------------------------------------
**
USA turn 6 * Wrzesień 11, 2011
Weather is: Pogodnie  *  Ground condition: Sucho  *  Distance:1
Attacker: U:1  (no name)  (Eqp:Delta 2000) [INF - USA]  Hex(53,14) OTWARTY TEREN
Defender: U:61  (no name)  (Eqp:RPG-7VR) [INF - Terroryści]  Hex(53,13) RZEKA

U:1   <Str=10 Rng:1  Ini:14 Bar:2  Trench:0   SA:19  HA:5   AA:0   NA:2   GD:10 AD:12 CD:7  RDM:17
U:61  <Str=6  Rng:1  Ini:10 Bar:5  Trench:0   SA:4   HA:17  AA:0   NA:3   GD:8  AD:9  CD:2  RDM:11
Forecast:  Attacker:0  Defender:6  Seed:1856206861
=========
.. Odds attacking U:1 to U:61:
.. EvalOdds: U:1  EffAtk=25  EffDef=24 (8 rdm) .. U:61 EffAtk=9  EffDef=18 (5 rdm)
.. EvalIni: U:1 Ini: 14 -4 +1(dice) =11 .. U:61 Ini: 10 +3 +2(dice) =15 . Diff: (11-15)= -4
.. FinalOdds: U:1 EffAtk=(25+0)=25  EffDef=(24+0)=24  .. U:61 EffAtk=(9+0)=9  EffDef=(18+0)=18
.. ExpectFire U:1 to U:61 : Diff=+5 . KillFrac: (+5+21-15) = 11 . Kills: Min( 6, (5*11*10 + 50)/100) = 6
.. ExpectFire U:61 to U:1 : Diff=-15 . KillFrac: (-15+21-15) = 1 . Kills: Min(10, (5*1* 6 + 50)/100) = 0
.. Combat is:  Attack   * Sequence:0 (Simultaneous)


.. Loses on  U:1  EffDef:24  by  U:61  EffStr:6  EffAtk:9
   DiceToKill >= 15  DiceToSuppress >= 11  Diff:-15  6 Dices(1,20)
   Dice   , +2, +18, +15, +14, +20, +5
   Result , -13, +3, +0, -1, +20, -10  | Destroy:1  Supress:0
   * Total: Destroy:1  Supress:0

   Experience:  | U:61=+15  U:1=+2

.. Loses on  U:61  EffDef:18  by  U:1  EffStr:10  EffAtk:25
   DiceToKill >= 15  DiceToSuppress >= 11  Diff:+5  10 Dices(1,20)
   Dice   , +17, +17, +7, +10, +4, +1, +12, +6, +20, +9
   Result , +22, +22, +12, +15, +9, +1, +17, +11, +20, +14  | Destroy:5  Supress:5
   * Total: Destroy:5  Supress:1

   Experience:  | U:1=+5  U:61=+10

Result Attacker: U:1    *  Destroyed 1   Suppressed 0   
Result Defender: U:61   *  Destroyed 5   Suppressed 1   
----------------------------------------------------

Kod:
------------------------------------------------
**
USA turn 8 * Wrzesień 12, 2011
Weather is: Pogodnie  *  Ground condition: Sucho  *  Distance:1
Attacker: U:1  (no name)  (Eqp:Delta 2000) [INF - USA]  Hex(48,12) MIASTO
Defender: U:22  (no name)  (Eqp:Rebeliants) [INF - Terroryści]  Hex(48,11) MIASTO

U:1   <Str=9  Rng:1  Ini:14 Bar:2  Trench:0   SA:19  HA:5   AA:0   NA:2   GD:10 AD:12 CD:7  RDM:17
U:22  <Str=6  Rng:1  Ini:1  Bar:1  Trench:7   SA:7   HA:1   AA:0   NA:1   GD:6  AD:5  CD:1  RDM:6
Forecast:  Attacker:0  Defender:6  Seed:1745757035
=========
.. Odds attacking U:1 to U:22:
.. EvalOdds: U:1  EffAtk=21  EffDef=9 (0 rdm) .. U:22 EffAtk=8  EffDef=2 (0 rdm)
.. EvalIni: U:1 Ini: 14 -11 +3(dice) =6 .. U:22 Ini: 1 +1 +1(dice) =3 . Diff: (6-3)= +3
.. FinalOdds: U:1 EffAtk=(21+3)=24  EffDef=(9+4)=13  .. U:22 EffAtk=(8+0)=8  EffDef=(2+0)=2
.. ExpectFire U:1 to U:22 : Diff=+11 . KillFrac: (+11+21-15) = 17 . Kills: Min( 6, (5*17* 9 + 50)/100) = 6
.. ExpectFire U:22 to U:1 : Diff=-5 . KillFrac: (-5+21-15) = 1 . Kills: Min( 9, (5*1* 6 + 50)/100) = 0
.. Combat is:  Assault   * Sequence:0 (Simultaneous)


.. Loses on  U:1  EffDef:13  by  U:22  EffStr:6  EffAtk:8
   DiceToKill >= 15  DiceToSuppress >= 11  Diff:-5  6 Dices(1,20)
   Dice   , +12, +2, +20, +13, +4, +3
   Result , +7, -3, +20, +8, -1, -2  | Destroy:1  Supress:0
   * Total: Destroy:1  Supress:0

   Experience:  | U:22=+15  U:1=+2

.. Loses on  U:22  EffDef:2  by  U:1  EffStr:9  EffAtk:24
   DiceToKill >= 15  DiceToSuppress >= 11  Diff:+11  9 Dices(1,20)
   Dice   , +5, +4, +19, +4, +1, +18, +18, +7, +6
   Result , +16, +15, +30, +15, +1, +29, +29, +18, +17  | Destroy:8  Supress:4
   * Total: Destroy:6  Supress:0

   Experience:  | U:1=+6  U:22=+12

Result Attacker: U:1    *  Destroyed 1   Suppressed 0   
Result Defender: U:22   *  Destroyed 6   Suppressed 0   * KILLED *
----------------------------------------------------

Kod:
----------------------------------------------------
**
USA turn 9 * Wrzesień 12, 2011
Weather is: Pogodnie  *  Ground condition: Sucho  *  Distance:1
Attacker: U:1  (no name)  (Eqp:Delta 2000) [INF - USA]  Hex(48,11) MIASTO
Defender: U:30  (no name)  (Eqp:Taliban Militia) [INF - Terroryści]  Hex(47,10) MIASTO

U:1   <Str=8  Rng:1  Ini:14 Bar:3  Trench:3   SA:19  HA:5   AA:0   NA:2   GD:10 AD:12 CD:7  RDM:17
U:30  <Str=5  Rng:1  Ini:3  Bar:2  Trench:2   SA:7   HA:1   AA:0   NA:1   GD:8  AD:6  CD:2  RDM:8
Forecast:  Attacker:0  Defender:5  Seed:-2022856597
=========
.. Odds attacking U:1 to U:30:
.. EvalOdds: U:1  EffAtk=22  EffDef=10 (0 rdm) .. U:30 EffAtk=9  EffDef=2 (0 rdm)
.. EvalIni: U:1 Ini: 14 -7 +1(dice) =8 .. U:30 Ini: 3 -1 +3(dice) =5 . Diff: (8-5)= +3
.. FinalOdds: U:1 EffAtk=(22+3)=25  EffDef=(10+4)=14  .. U:30 EffAtk=(9+0)=9  EffDef=(2+0)=2
.. ExpectFire U:1 to U:30 : Diff=+11 . KillFrac: (+11+21-15) = 17 . Kills: Min( 5, (5*17* 8 + 50)/100) = 5
.. ExpectFire U:30 to U:1 : Diff=-5 . KillFrac: (-5+21-15) = 1 . Kills: Min( 8, (5*1* 5 + 50)/100) = 0
.. Combat is:  Assault   * Sequence:0 (Simultaneous)


.. Loses on  U:1  EffDef:14  by  U:30  EffStr:5  EffAtk:9
   DiceToKill >= 15  DiceToSuppress >= 11  Diff:-5  5 Dices(1,20)
   Dice   , +13, +12, +16, +20, +5
   Result , +8, +7, +11, +20, +0  | Destroy:1  Supress:1
   * Total: Destroy:1  Supress:1

   Experience:  | U:30=+15  U:1=+2

.. Loses on  U:30  EffDef:2  by  U:1  EffStr:8  EffAtk:25
   DiceToKill >= 15  DiceToSuppress >= 11  Diff:+11  8 Dices(1,20)
   Dice   , +6, +20, +20, +6, +4, +20, +16, +18
   Result , +17, +20, +20, +17, +15, +20, +27, +29  | Destroy:8  Supress:4
   * Total: Destroy:5  Supress:0

   Experience:  | U:1=+5  U:30=+10

Result Attacker: U:1    *  Destroyed 1   Suppressed 1   
Result Defender: U:30   *  Destroyed 5   Suppressed 0   * KILLED *
----------------------------------------------------

Załączam także xloga - można sobie pooglądać. Takę opisane moje wpadki jak wystawienie śmigłowca na atak Miga, czy podstawienie Strykera dla T-54.

Xlog jest od 3 tury bo wcześniej się sypie ze względu na stopniowe rozstawianie lotnictwa.
I sypie się także pod koniec, bo tak jak pisałem, uzupełniłem stany Strykera z 1/10 na 10/10 i na końcu to właśnie ta jednostka zajęła ostatni VH, a w xlogu nie odtwarza tego uzupełnia i Stryker ginie w ataku pod koniec i stąd koniec xloga, bez zajęcia VH co jest nieprawdą Smiley Całe to zdarzenie dzieje się na północnym - zachodzie mapy jakby co ...

PS.
Czy jesteście zainteresowani publikowaniem xlogów, aby sobie pooglądać grę?
Bo jeżeli tak to muszę trochę inaczej grać, aby uporać się z błędami, robić save po zakończeniu wystawiania jednostek itp.
Nie można próbować otwierać gry z tych samych xsave, zachowywać pliki itp.
A może to sztuka dla sztuki i nikt tego i tak nie poogląda, i nie ma sensu tracić na to czasu ?

« Ostatnia zmiana: Grudzień 21, 2019, 08:38:58 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
http://opengeneral.pl
Strony: 1 [2] 3 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC