Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Grudzień 05, 2020, 10:18:30 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 3 4 [5]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kowdar G35 "Delta" 100% bez auto-uzupełnień i z zielonymi uzupełnieniami.  (Przeczytany 4510 razy)
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2560



WWW
« Odpowiedz #60 : Styczeń 01, 2020, 03:15:08 »

Oprócz standardowego uzupełnienia jednostek do 10/10, zgodnie z zapowiedzią odkupuję SH-60B Seahawk,
a reszta kasy do podniesienia stanów w artylerii.

Po początkowej tragedii, kiedy to w pierwszych ruchach wróg wypatrzył mi Harriera, a on niestety był zbyt słaby, aby wytrzymać atak dwóch myśliwców rosyjskich, wydawało się że delej to już będzie spacerek.
Niestey, kiedy wydawało mi się, że przede mną tylko zajmowanie flag, wyszły rosyjskie posiłki i mi ustrzeliły Strykera z liderem. Straciłem także jednego M1200, a jedna z artylerii wlazła na sabotażystów i ostała się tylko z 3 pkt.
Można sobie to pooglądać, ale od 2 tury, czyli już po starcie Harriera ...


OpenGen 0.93.3.0 * 14 Oct 2019  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.1.9
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Light Inf.2010
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:54
 4   Algerian crisis , #3 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: A-10C HMIT Warthog
 5   Sneak attack! , #4 , Brilliant Victory , score:61
 6   Heavy Water , #5 , Brilliant Victory , score:55
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: EA-18G Growler (SEAD)
 8   Seoul , #7 , Victory , score:35
 9   Phenian , #8 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: EA-18G Growler (SEAD)
10   Kim is coming , #9 , Brilliant Victory , score:59
11   Khalif Ibrahim , #10 , Brilliant Victory , score:60
12   Deep in the Desert , #11 , Brilliant Victory , score:68  +++  Proto: F-35 Lightning II
13   Suez channel , #12 , Brilliant Victory , score:66
14   Ghosts Of The Pharaohs , #13 , Brilliant Victory , score:55
15   Kosovo , #14 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: M109A7
16   Devil's Square , #15 , Brilliant Victory , score:72  +++  Proto: 105mm M119A2
17   Minsk , #16 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: M109A7
18   Lwów , #17 , Brilliant Victory , score:55
19   Taiwan , #18 , Brilliant Victory , score:55
20   Just like Mac Arthur did , #19 , Brilliant Victory , score:63
21   China counterattack , #20 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: M109A7
22   Bejing , #21 , Brilliant Victory , score:55
23   Szanghaj , #22 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: F-35 Lightning II (SEAD)
24   Singapore , #23 , Brilliant Victory , score:57
25   Manila , #24 , Brilliant Victory , score:55
26   Tunis , #25 , Brilliant Victory , score:55
27   Old Europe , #26 , Brilliant Victory , score:66  +++  Proto: RQ 180
28   Clash of Titans , #27 , Brilliant Victory , score:62
29   Kaliningrad , #28 , Brilliant Victory , score:59
--
Campaign score: 1665  *  Average: 57

..
Current scenario: Kaliningrad,  VH prestige is 400 ,  All map prestige is: 4120
Army cost: 31995 , Current prestige is 4689
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 12
AI stance is Aggressive
if BV: +2000, Bloodbath in Neva , cap disabled, 15 turns prestige: 500
if V : +1000, Bloodbath in Neva , cap disabled, 18 turns prestige: 500
if TV: +500, Bloodbath in Neva , cap disabled, 21 turns prestige: 500
Ls: Loss , turn prestige: 500

Piechota
*  Delta 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 3 bars , 312 exp , USA , 9/10 , Skilled Reconnaissance  , 59 kill , 0 pp - U:001  [+48 exp]
+  Delta 2010 , M998 Humvee [W] ,  , 3 bars , 303 exp , USA , 10/10 , Infiltration Tactics  , 62 kill , 0 pp - U:004  [+10 exp]
+  Light Inf.2010 , M1097 Humvee [W] ,  , 2 bars , 243 exp , USA , 5/10 , 36 kill , 0 pp - U:006  [+30 exp]

Czołg
 M1A2SEP Abrams ,  , 5 bars , 1017 exp , USA , 10/10 , Determined Defense  , 141 kill , 1320 pp - U:008  [+49 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 5 bars , 793 exp , USA , 10/10 , 76 kill , 1320 pp - U:015  [+64 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 5 bars , 835 exp , USA , 7/10 , Shock Tactics  , 92 kill , 924 pp - U:021  [+96 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 3 bars , 352 exp , USA , 9/10 ,    Special Munition, 15 kill , 1188 pp - U:036  [+68 exp]

Rozpoznanie
 M1200 Armored Knight ,  , 3 bars , 304 exp , USA , 9/10 , 7 kill , 226 pp - U:013  [+32 exp]
 AN/TPS Radar , M939 ,  , 1 bars , 150 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 816 pp - U:029
 M1200 Armored Knight ,  , 1 bars , 143 exp , USA , 9/10 , 1 kill , 226 pp - U:038  [+17 exp]
 M1200 Armored Knight ,  , 1 bars , 138 exp , USA , 8/10 , 0 kill , 201 pp - U:044  [+19 exp]

Artyleria
 155mm M777A2 , M939 ,  , 5 bars , 746 exp , USA , 15/10 , Fire Discipline  , 21 kill , 900 pp - U:005  [+27 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) ,  , 5 bars , 1396 exp , USA , 11/10 , Overwhelming Attack  , 35 kill , 1082 pp - U:007  [+102 exp]
 MGM-140 ATACMS ,  , 5 bars , 791 exp , USA , 15/10 ,   Support, 33 kill , 2448 pp - U:014  [+55 exp]
 105mm M119A2  , M1097 Humvee [W] ,  , 5 bars , 584 exp , USA , 15/10 , Infiltration Tactics  , 13 kill , 882 pp - U:018  [+45 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) ,  , 4 bars , 475 exp , USA , 12/10 , 15 kill , 1180 pp - U:022  [+23 exp]
 155mm M777A2 (Excalibur) , M939 ,  , 3 bars , 381 exp , USA , 13/10 , 14 kill , 1076 pp - U:023  [+65 exp]
+  105mm M119A3  , M1097 Humvee [W] ,  , 3 bars , 367 exp , USA , 13/10 , 3 kill , 0 pp - U:025  [+47 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) ,  , 5 bars , 587 exp , USA , 10/10 , Overwhelming Attack  , 17 kill , 984 pp - U:026  [+81 exp]
+  M109A7 (RAP) ,  , 4 bars , 448 exp , USA , 10/10 , 9 kill , 0 pp - U:032  [+64 exp]
 155mm M777A2 (Excalibur) , M939 ,  , 2 bars , 255 exp , USA , 3/10 , 1 kill , 248 pp - U:039  [+28 exp]
 MGM-168 ATACMS ,  , 2 bars , 226 exp , USA , 10/10 ,   Support, 3 kill , 1896 pp - U:042  [+29 exp]

Obrona plot.
 MIM-104D Patriot ,  , 4 bars , 461 exp , USA , 10/10 ,   Support, 14 kill , 1404 pp - U:017  [+29 exp]

Myśliwiec
+  F-22 Raptor stealth ,  , 5 bars , 1371 exp , USA , 10/10 , Shock Tactics  , 58 kill , 0 pp - U:010  [+123 exp]
 F-22 Raptor ,  , 5 bars , 1095 exp , USA , 10/10 , Influence  , 69 kill , 2328 pp - U:011  [+50 exp]
+  EA-18G Growler (SEAD) ,  , 5 bars , 1122 exp , USA , 8/10 , 51 kill , 0 pp - U:016  [+48 exp]
+  F-35 Lightning II  ,  , 5 bars , 858 exp , USA , 10/10 , 62 kill , 0 pp - U:019  [+62 exp]
 F-35 Lightning II  ,  , 5 bars , 750 exp , USA , 10/10 , 50 kill , 1992 pp - U:024  [+81 exp]
 Harrier GR.9 ,  , 5 bars , 930 exp , Wielka Brytania , 3/10 ,    Recon,   Support, 37 kill , 403 pp - U:030  [+64 exp]
 F-16C Block 52 ,  , 5 bars , 836 exp , USA , 10/10 , 36 kill , 1356 pp - U:031  [+108 exp]
+  F-35 Lightning II (SEAD) ,  , 5 bars , 520 exp , USA , 9/10 , 14 kill , 0 pp - U:035  [+102 exp]
 F-16C Block 52 ,  , 4 bars , 462 exp , USA , 10/10 , 11 kill , 1356 pp - U:041  [+73 exp]

Bomb. taktyczny
*  A-10C HMIT Warthog ,  , 5 bars , 1197 exp , USA , 9/10 , Fire Discipline  ,   Support, 49 kill , 0 pp - U:002  [+151 exp]
*  A-10C HMIT Warthog ,  , 5 bars , 1182 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  ,   Support, 87 kill , 0 pp - U:003  [+209 exp]
+  A-10C HMIT Warthog ,  , 5 bars , 1068 exp , USA , 10/10 , Reconnaissance Movement  ,   Support,    Recon, 64 kill , 0 pp - U:009  [+100 exp]
+  A-10C HMIT Warthog ,  , 5 bars , 1385 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  ,   Support, 65 kill , 0 pp - U:020  [+55 exp]
 E-2C Hawkeye ,  , 1 bars , 123 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1392 pp - U:033
 SH-60B Seahawk ,  , 4 bars , 440 exp , USA , 7/10 ,   Support, 10 kill , 663 pp - U:034  [+71 exp]
+  RQ 180 ,  , 1 bars , 150 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:043
 SH-60B Seahawk ,  , 2 bars , 207 exp , USA , 8/10 ,   Support, 0 kill , 758 pp - U:186  [+67 exp]

Niszczyciel
 Arleigh Burke DDG (Planes:0/1),  , 5 bars , 682 exp , USA , 8/10 , 30 kill , 1612 pp - U:027  [+50 exp]
 Arleigh Burke DDG (Planes:0/1),  , 5 bars , 519 exp , USA , 9/10 , 39 kill , 1814 pp - U:028  [+51 exp]

Player 1 : USA, Wielka Brytania
Killed: INF:859  TNK:92   RCN:72   AT:114  FLAK:38   FORT:123  ATY:188  AD:118  FTR:73   TB:55   LB:11   SUB:6    DD:14   CV:1    CRs:40     Total: 1804
Lost  : INF:27   TNK:1    RCN:9    AT:2    FLAK:1    FORT:5    ATY:4    AD:2    FTR:3    TB:1    DD:2    CRs:1      Total: 58

BV 28
V   1
TV  0
L   0

Player 1  USA, Wielka Brytania   has 54 units total (core+aux):
Piechota :  7
Czołg :  5
Rozpoznanie :  6
Artyleria : 13
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  9
Bomb. taktyczny : 10
Niszczyciel :  2
Krążownik :  1

Player 2  Rosja   has 7 units total (core+aux):
Piechota :  4
Fortyfikacje :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 2020, 10:31:47 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
http://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2560



WWW
« Odpowiedz #61 : Styczeń 01, 2020, 10:30:44 »

Na poczatek standardowo uzupełnienie stanów do 10/10
Zakup saperów z dodatkiem FastBuild i F-22 Raptor Block 35.
Z tego co zostaje podnoszę stany w artylerii.

Bitwa niefortunna, co chwilę złe wybory, brak szczęścia i inne takie.
Oczywiście buduję lotnisko ... (xlogi od wystawienie całości lotnictwa)
Na początek nowym Raptorem coś dobijam (juz nawet nie pamiętam co, nic ważnego) i zostawiam go nad miastem rosyjskim, licząc że uda mi się czymś podjechać i tak Raptora jednak schować ... nic z tego ... no i w następnej kolejce dostaje rakietę co ujmuje mu 6 pkt. - zysk ... widzę, gdzie jest jedna wyrzutnia.
Potem chcę dobić okręt z helikoptera ... i ponownie ostrzał rakietowy ... śmigłowiec ledwo przetrwał.
No to już świadomie, atakuję drugim śmigłowcem aby wyczerpać amunicję tej wyrzutni ... dzięki temu myśliwce niszcząc tą wyrzutnię nic nie straciły. Drugą wyrzutnię niszczę moimi rakietami, a wystawia ją postrzelany Raptor, w kolejnej turze pojawia się w tym miejscu plotka, która jeszcze ujmuje mu pkt.
No i potem najbardziej nieszczęśliwe, lecę Raptorem gdzieś w środek lasu, zupełny przypadek gdzie, no i nadziewam się na myśliwca osłaniającego spadochroniarzy i Raptor zostaje ze stanem 3/10.
Następnie iwdze co znaczy doświadczenie po poprzedniej bitwie gdzie Harrier nie przetrwał dwóch ataków, tutaj mam tak samo, atakują mi go Mig-29 i Su-33 ... i Harrier nawet nieźle z tego wyszedł.
potem zaczynam się śpieszyć, i co chwilę ładuję a to artylerię a to zwiad w ukryte w miastach jednostki wroga.
Widzę, że do VH w Wyborgu nie dojadę więc przez kilka tur przygotowuję oczyszczenie VH w ostatniej turze i desantowanie Delty.


OpenGen 0.93.3.0 * 14 Oct 2019  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.1.9
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Light Inf.2010
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:54
 4   Algerian crisis , #3 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: A-10C HMIT Warthog
 5   Sneak attack! , #4 , Brilliant Victory , score:61
 6   Heavy Water , #5 , Brilliant Victory , score:55
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: EA-18G Growler (SEAD)
 8   Seoul , #7 , Victory , score:35
 9   Phenian , #8 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: EA-18G Growler (SEAD)
10   Kim is coming , #9 , Brilliant Victory , score:59
11   Khalif Ibrahim , #10 , Brilliant Victory , score:60
12   Deep in the Desert , #11 , Brilliant Victory , score:68  +++  Proto: F-35 Lightning II
13   Suez channel , #12 , Brilliant Victory , score:66
14   Ghosts Of The Pharaohs , #13 , Brilliant Victory , score:55
15   Kosovo , #14 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: M109A7
16   Devil's Square , #15 , Brilliant Victory , score:72  +++  Proto: 105mm M119A2
17   Minsk , #16 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: M109A7
18   Lwów , #17 , Brilliant Victory , score:55
19   Taiwan , #18 , Brilliant Victory , score:55
20   Just like Mac Arthur did , #19 , Brilliant Victory , score:63
21   China counterattack , #20 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: M109A7
22   Bejing , #21 , Brilliant Victory , score:55
23   Szanghaj , #22 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: F-35 Lightning II (SEAD)
24   Singapore , #23 , Brilliant Victory , score:57
25   Manila , #24 , Brilliant Victory , score:55
26   Tunis , #25 , Brilliant Victory , score:55
27   Old Europe , #26 , Brilliant Victory , score:66  +++  Proto: RQ 180
28   Clash of Titans , #27 , Brilliant Victory , score:62
29   Kaliningrad , #28 , Brilliant Victory , score:59
30   Bloodbath in Neva , #29 , Brilliant Victory , score:57
--
Campaign score: 1722  *  Average: 57

..
Current scenario: Bloodbath in Neva,  VH prestige is 480 ,  All map prestige is: 3720
Army cost: 33313 , Current prestige is 3791
Prestige available on map yet is 680 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 15
AI stance is Defensive
if BV: +2200, Syria , cap disabled, 16 turns prestige: 640
if V : +1100, Syria , cap disabled, 19 turns prestige: 760
if TV: +500, Syria , cap disabled, 22 turns prestige: 880
Ls: Loss , turn prestige: 880

Piechota
*  Delta 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 3 bars , 312 exp , USA , 9/10 , Skilled Reconnaissance  , 60 kill , 0 pp - U:001  [+11 exp]
+  Delta 2010 , M998 Humvee [W] ,  , 3 bars , 310 exp , USA , 8/10 , Infiltration Tactics  , 63 kill , 0 pp - U:004  [+7 exp]
+  Light Inf.2010 , M1097 Humvee [W] ,  , 2 bars , 204 exp , USA , 10/10 , 37 kill , 0 pp - U:006  [+4 exp]
 Bridging 2015 ,  , 0 bars , 0 exp , USA , 10/10 ,     Fast Builder, 0 kill , 456 pp - U:193

Czołg
 M1A2SEP Abrams ,  , 5 bars , 1063 exp , USA , 9/10 , Determined Defense  , 145 kill , 1188 pp - U:008  [+46 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 5 bars , 811 exp , USA , 10/10 , 76 kill , 1320 pp - U:014  [+18 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 5 bars , 818 exp , USA , 7/10 , Shock Tactics  , 97 kill , 924 pp - U:020  [+71 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 3 bars , 352 exp , USA , 10/10 ,    Special Munition, 18 kill , 1320 pp - U:035  [+13 exp]

Rozpoznanie
 M1200 Armored Knight ,  , 2 bars , 293 exp , USA , 10/10 , 7 kill , 252 pp - U:012
 AN/TPS Radar , M939 ,  , 1 bars , 150 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 816 pp - U:028
 M1200 Armored Knight ,  , 1 bars , 151 exp , USA , 3/10 , 2 kill , 75 pp - U:036  [+14 exp]
 M1200 Armored Knight ,  , 1 bars , 140 exp , USA , 4/10 , 0 kill , 100 pp - U:041  [+12 exp]

Artyleria
 155mm M777A2 , M939 ,  , 5 bars , 772 exp , USA , 15/10 , Fire Discipline  , 23 kill , 900 pp - U:005  [+26 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) ,  , 5 bars , 1475 exp , USA , 15/10 , Overwhelming Attack  , 36 kill , 1476 pp - U:007  [+79 exp]
 MGM-140 ATACMS ,  , 5 bars , 846 exp , USA , 15/10 ,   Support, 38 kill , 2448 pp - U:013  [+55 exp]
 105mm M119A2  , M1097 Humvee [W] ,  , 5 bars , 627 exp , USA , 13/10 , Infiltration Tactics  , 15 kill , 764 pp - U:017  [+43 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) ,  , 5 bars , 533 exp , USA , 14/10 , Combat Support  , 16 kill , 1377 pp - U:021  [+58 exp]
 155mm M777A2 (Excalibur) , M939 ,  , 3 bars , 398 exp , USA , 13/10 , 16 kill , 1076 pp - U:022  [+17 exp]
+  105mm M119A3  , M1097 Humvee [W] ,  , 4 bars , 442 exp , USA , 8/10 , 5 kill , 0 pp - U:024  [+75 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) ,  , 5 bars , 643 exp , USA , 11/10 , Overwhelming Attack  , 18 kill , 1082 pp - U:025  [+56 exp]
+  M109A7 (RAP) ,  , 4 bars , 473 exp , USA , 10/10 , 9 kill , 0 pp - U:031  [+25 exp]
 155mm M777A2 (Excalibur) , M939 ,  , 2 bars , 220 exp , USA , 1/10 , 2 kill , 82 pp - U:037  [+28 exp]
 MGM-168 ATACMS ,  , 2 bars , 281 exp , USA , 10/10 ,   Support, 4 kill , 1896 pp - U:039  [+55 exp]

Obrona plot.
 MIM-104D Patriot ,  , 4 bars , 469 exp , USA , 10/10 ,   Support, 15 kill , 1404 pp - U:016  [+8 exp]

Myśliwiec
+  F-22 Raptor stealth ,  , 5 bars , 1392 exp , USA , 3/10 , Shock Tactics  , 60 kill , 0 pp - U:010  [+21 exp]
 F-22 Raptor ,  , 5 bars , 1208 exp , USA , 10/10 , Influence  , 72 kill , 2328 pp - U:011  [+113 exp]
+  EA-18G Growler (SEAD) ,  , 5 bars , 1168 exp , USA , 10/10 , 52 kill , 0 pp - U:015  [+125 exp]
+  F-35 Lightning II  ,  , 5 bars , 912 exp , USA , 10/10 , 65 kill , 0 pp - U:018  [+54 exp]
 F-35 Lightning II  ,  , 5 bars , 813 exp , USA , 10/10 , 56 kill , 1992 pp - U:023  [+63 exp]
 Harrier GR.9 ,  , 5 bars , 794 exp , Wielka Brytania , 4/10 ,    Recon,   Support, 40 kill , 537 pp - U:029  [+92 exp]
 F-16C Block 52 ,  , 5 bars , 907 exp , USA , 10/10 , 40 kill , 1356 pp - U:030  [+71 exp]
+  F-35 Lightning II (SEAD) ,  , 5 bars , 587 exp , USA , 10/10 , 17 kill , 0 pp - U:034  [+86 exp]
 F-16C Block 52 ,  , 5 bars , 593 exp , USA , 10/10 , 14 kill , 1356 pp - U:038  [+131 exp]
 F-22 Raptor Block 35 ,  , 0 bars , 19 exp , USA , 5/10 , 2 kill , 1176 pp - U:194  [+19 exp]

Bomb. taktyczny
*  A-10C HMIT Warthog ,  , 5 bars , 1264 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  ,   Support, 52 kill , 0 pp - U:002  [+109 exp]
*  A-10C HMIT Warthog ,  , 5 bars , 1339 exp , USA , 9/10 , Devastating Fire  ,   Support, 95 kill , 0 pp - U:003  [+157 exp]
+  A-10C HMIT Warthog ,  , 5 bars , 1175 exp , USA , 8/10 , Reconnaissance Movement  ,   Support,    Recon, 68 kill , 0 pp - U:009  [+107 exp]
+  A-10C HMIT Warthog ,  , 5 bars , 1514 exp , USA , 8/10 , Devastating Fire  ,   Support, 69 kill , 0 pp - U:019  [+129 exp]
 E-2C Hawkeye ,  , 1 bars , 123 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1392 pp - U:032
 SH-60B Seahawk (CV),  , 4 bars , 411 exp , USA , 1/10 ,   Support, 10 kill , 94 pp - U:033  [+18 exp]
+  RQ 180 ,  , 1 bars , 152 exp , USA , 9/10 , 0 kill , 0 pp - U:040  [+2 exp]
 SH-60B Seahawk (CV),  , 2 bars , 210 exp , USA , 1/10 ,   Support, 0 kill , 94 pp - U:042  [+18 exp]

Niszczyciel
 Arleigh Burke DDG (Planes:1/1),  , 5 bars , 694 exp , USA , 10/10 , 35 kill , 2016 pp - U:026  [+60 exp]
 Arleigh Burke DDG (Planes:0/1),  , 5 bars , 569 exp , USA , 10/10 , 42 kill , 2016 pp - U:027  [+69 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:902  TNK:97   RCN:77   AT:119  FLAK:40   FORT:134  ATY:204  AD:125  FTR:77   TB:57   LB:12   SUB:6    DD:15   CV:1    CRs:45     Total: 1911
Lost  : INF:28   TNK:1    RCN:9    AT:2    FLAK:1    FORT:5    ATY:4    AD:2    FTR:3    TB:1    DD:2    CRs:1      Total: 59

BV 29
V   1
TV  0
L   0

Player 1  USA   has 58 units total (core+aux):
Piechota :  8
Czołg :  6
Rozpoznanie :  5
Artyleria : 13
Obrona plot. :  2
Myśliwiec : 10
Bomb. taktyczny :  8
Niszczyciel :  4
Lotniskowiec :  1
Krążownik :  1

Player 2  Rosja   has 35 units total (core+aux):
Piechota : 18
Czołg :  1
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  8
Fortyfikacje :  4
Artyleria :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
http://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2560



WWW
« Odpowiedz #62 : Styczeń 02, 2020, 01:19:43 »

Kasa idzie na uzupełnienie stanów do 10/10 i niewiel (ok. 900 pp) idzie na podniesienie stanów w artylerii.
Mapa olbrzymia, trudno się poczatkowo gra, bo nawet jak widzę ruchy wroga, to nie wiem gdzie to jest.
Ostrzał na duże odległości, loty samolotów do odległych lotnisk wymaga dużej ilości przewijań mapy co jest upierdliwe.
Co do merytoryki, to chyba największym wyzwaniem jest obrona amerykańskiego VH, gdzie muszę udzielić wsparcia kilku jednostkom aux moim lotnictwem, ale nie całym bo jest też potrzebne w innych miejscach. A nawet Raptor przelatuje na raz tylko mały fragment tej mapy. No i lotniska są daleko ... oj nalatało się to lotnictwo w te i we wte ...
Drugim wyzwaniem były dwie baterie Skud'ów, które przez wiele tur mnie nękały, bo trudno je było zlokalizować.



OpenGen 0.93.3.0 * 14 Oct 2019  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.1.9
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Light Inf.2010
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:54
 4   Algerian crisis , #3 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: A-10C HMIT Warthog
 5   Sneak attack! , #4 , Brilliant Victory , score:61
 6   Heavy Water , #5 , Brilliant Victory , score:55
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: EA-18G Growler (SEAD)
 8   Seoul , #7 , Victory , score:35
 9   Phenian , #8 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: EA-18G Growler (SEAD)
10   Kim is coming , #9 , Brilliant Victory , score:59
11   Khalif Ibrahim , #10 , Brilliant Victory , score:60
12   Deep in the Desert , #11 , Brilliant Victory , score:68  +++  Proto: F-35 Lightning II
13   Suez channel , #12 , Brilliant Victory , score:66
14   Ghosts Of The Pharaohs , #13 , Brilliant Victory , score:55
15   Kosovo , #14 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: M109A7
16   Devil's Square , #15 , Brilliant Victory , score:72  +++  Proto: 105mm M119A2
17   Minsk , #16 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: M109A7
18   Lwów , #17 , Brilliant Victory , score:55
19   Taiwan , #18 , Brilliant Victory , score:55
20   Just like Mac Arthur did , #19 , Brilliant Victory , score:63
21   China counterattack , #20 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: M109A7
22   Bejing , #21 , Brilliant Victory , score:55
23   Szanghaj , #22 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: F-35 Lightning II (SEAD)
24   Singapore , #23 , Brilliant Victory , score:57
25   Manila , #24 , Brilliant Victory , score:55
26   Tunis , #25 , Brilliant Victory , score:55
27   Old Europe , #26 , Brilliant Victory , score:66  +++  Proto: RQ 180
28   Clash of Titans , #27 , Brilliant Victory , score:62
29   Kaliningrad , #28 , Brilliant Victory , score:59
30   Bloodbath in Neva , #29 , Brilliant Victory , score:57
31   Syria , #30 , Brilliant Victory , score:59
--
Campaign score: 1781  *  Average: 57

..
Current scenario: Syria,  VH prestige is 400 ,  All map prestige is: 3080
Army cost: 37287 , Current prestige is 4218
Prestige available on map yet is 200 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 16
AI stance is Aggressive
if BV: +3200, Back To Iraq , cap disabled, 18 turns prestige: 1440
if V : +1600, Back To Iraq , cap disabled, 21 turns prestige: 1680
if TV: +800, Back To Iraq , cap disabled, 24 turns prestige: 1920
Ls: Loss , turn prestige: 1920

Piechota
*  Delta 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 3 bars , 303 exp , USA , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 61 kill , 0 pp - U:001  [+2 exp]
+  Delta 2010 , M998 Humvee [W] ,  , 3 bars , 305 exp , USA , 10/10 , Infiltration Tactics  , 65 kill , 0 pp - U:004  [+17 exp]
+  Light Inf.2010 , M1097 Humvee [W] ,  , 2 bars , 204 exp , USA , 10/10 , 37 kill , 0 pp - U:006
 Bridging 2015 ,  , 0 bars , 0 exp , USA , 10/10 ,     Fast Builder, 0 kill , 456 pp - U:043

Czołg
 M1A2SEP Abrams ,  , 5 bars , 1077 exp , USA , 10/10 , Determined Defense  , 150 kill , 1320 pp - U:008  [+52 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 5 bars , 827 exp , USA , 8/10 , 77 kill , 1056 pp - U:014  [+16 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 5 bars , 781 exp , USA , 10/10 , Shock Tactics  , 104 kill , 1320 pp - U:020  [+49 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 3 bars , 364 exp , USA , 10/10 ,    Special Munition, 20 kill , 1320 pp - U:035  [+12 exp]

Rozpoznanie
 M1200 Armored Knight ,  , 3 bars , 303 exp , USA , 7/10 , 8 kill , 176 pp - U:012  [+10 exp]
 AN/TPS Radar , M939 ,  , 1 bars , 150 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 816 pp - U:028
 M1200 Armored Knight ,  , 1 bars , 142 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 252 pp - U:036  [+28 exp]
 M1200 Armored Knight ,  , 1 bars , 110 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 252 pp - U:041

Artyleria
 155mm M777A2 , M939 ,  , 5 bars , 830 exp , USA , 7/10 , Fire Discipline  , 24 kill , 420 pp - U:005  [+58 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) ,  , 5 bars , 1512 exp , USA , 15/10 , Overwhelming Attack  , 38 kill , 1476 pp - U:007  [+37 exp]
 MGM-140 ATACMS ,  , 5 bars , 857 exp , USA , 15/10 ,   Support, 40 kill , 2448 pp - U:013  [+11 exp]
 105mm M119A2  , M1097 Humvee [W] ,  , 5 bars , 637 exp , USA , 15/10 , Infiltration Tactics  , 17 kill , 882 pp - U:017  [+10 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) ,  , 5 bars , 567 exp , USA , 13/10 , Combat Support  , 18 kill , 1279 pp - U:021  [+34 exp]
 155mm M777A2 (Excalibur) , M939 ,  , 4 bars , 402 exp , USA , 13/10 , 16 kill , 1076 pp - U:022  [+4 exp]
+  105mm M119A3  , M1097 Humvee [W] ,  , 4 bars , 419 exp , USA , 14/10 , 5 kill , 0 pp - U:024  [+8 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) ,  , 5 bars , 700 exp , USA , 13/10 , Overwhelming Attack  , 21 kill , 1279 pp - U:025  [+57 exp]
+  M109A7 (RAP) ,  , 5 bars , 500 exp , USA , 10/10 , 11 kill , 0 pp - U:031  [+27 exp]
 155mm M777A2 (Excalibur) , M939 ,  , 1 bars , 186 exp , USA , 11/10 , 3 kill , 910 pp - U:037  [+36 exp]
 MGM-168 ATACMS ,  , 3 bars , 316 exp , USA , 10/10 ,   Support, 5 kill , 1896 pp - U:039  [+35 exp]

Obrona plot.
 MIM-104D Patriot ,  , 4 bars , 469 exp , USA , 10/10 ,   Support, 15 kill , 1404 pp - U:016

Myśliwiec
+  F-22 Raptor stealth ,  , 5 bars , 1139 exp , USA , 10/10 , Shock Tactics  , 63 kill , 0 pp - U:010  [+89 exp]
 F-22 Raptor ,  , 5 bars , 1329 exp , USA , 10/10 , Influence  , 77 kill , 2328 pp - U:011  [+121 exp]
+  EA-18G Growler (SEAD) ,  , 5 bars , 1281 exp , USA , 10/10 , 52 kill , 0 pp - U:015  [+113 exp]
+  F-35 Lightning II  ,  , 5 bars , 961 exp , USA , 10/10 , 69 kill , 0 pp - U:018  [+49 exp]
 F-35 Lightning II  ,  , 5 bars , 860 exp , USA , 10/10 , 60 kill , 1992 pp - U:023  [+47 exp]
 Harrier GR.9 ,  , 5 bars , 688 exp , Wielka Brytania , 9/10 ,    Recon,   Support, 43 kill , 1209 pp - U:029  [+61 exp]
 F-16C Block 52 ,  , 5 bars , 994 exp , USA , 10/10 , 44 kill , 1356 pp - U:030  [+87 exp]
+  F-35 Lightning II (SEAD) ,  , 5 bars , 697 exp , USA , 10/10 , 20 kill , 0 pp - U:034  [+110 exp]
 F-16C Block 52 ,  , 5 bars , 661 exp , USA , 10/10 , 20 kill , 1356 pp - U:038  [+68 exp]
 F-22 Raptor Block 35 ,  , 1 bars , 114 exp , USA , 10/10 , 8 kill , 2352 pp - U:044  [+99 exp]

Bomb. taktyczny
*  A-10C HMIT Warthog ,  , 5 bars , 1338 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  ,   Support, 56 kill , 0 pp - U:002  [+74 exp]
*  A-10C HMIT Warthog ,  , 5 bars , 1330 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  ,   Support, 100 kill , 0 pp - U:003  [+38 exp]
+  A-10C HMIT Warthog ,  , 5 bars , 1191 exp , USA , 7/10 , Reconnaissance Movement  ,   Support,    Recon, 68 kill , 0 pp - U:009  [+99 exp]
+  A-10C HMIT Warthog ,  , 5 bars , 1465 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  ,   Support, 77 kill , 0 pp - U:019  [+57 exp]
 E-2C Hawkeye ,  , 1 bars , 123 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1392 pp - U:032
 SH-60B Seahawk ,  , 2 bars , 286 exp , USA , 9/10 ,   Support, 11 kill , 853 pp - U:033  [+5 exp]
+  RQ 180 ,  , 1 bars , 146 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:040
 SH-60B Seahawk ,  , 1 bars , 175 exp , USA , 4/10 ,   Support, 1 kill , 379 pp - U:042  [+32 exp]

Niszczyciel
 Arleigh Burke DDG (Planes:0/1),  , 5 bars , 739 exp , USA , 10/10 , 39 kill , 2016 pp - U:026  [+45 exp]
 Arleigh Burke DDG (Planes:0/1),  , 5 bars , 609 exp , USA , 10/10 , 46 kill , 2016 pp - U:027  [+40 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:965  TNK:103  RCN:82   AT:121  FLAK:43   FORT:143  ATY:214  AD:136  FTR:79   TB:61   LB:12   SUB:6    DD:15   CV:1    CRs:49     Total: 2030
Lost  : INF:30   TNK:1    RCN:10   AT:2    FLAK:1    FORT:5    ATY:4    AD:2    FTR:3    TB:1    DD:2    CRs:1      Total: 62

BV 30
V   1
TV  0
L   0

Player 1  USA   has 73 units total (core+aux):
Piechota : 18
Czołg :  6
Rozpoznanie :  6
Fortyfikacje :  2
Artyleria : 18
Obrona plot. :  1
Myśliwiec : 10
Bomb. taktyczny :  8
Niszczyciel :  3
Lotniskowiec :  1

Player 2  Syria, Terroryści   has 27 units total (core+aux):
Piechota : 17
Artyleria ppanc. :  2
Fortyfikacje :  8


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
http://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2560



WWW
« Odpowiedz #63 : Styczeń 02, 2020, 09:46:10 »

Straty były małe więc na uzupełnienie do normy wydałem mało.
Cała reszta idzie na podniesienie stanów na maksa, taki stan otrzymują wszystkie jednostki lądowe oraz prawie cały zespół uderzeniowy składający się z czterech jednostek A-10.

Sama bitwa dość relaksująca, najdłużej trwa podciągnięcie jednostek lądowych na pole bitwy, często jak dojeżdżały to były tam same resztki z którymi nie zdążyły sobie poradzić samoloty i okręty.
Zakupiłem w trakcie dwa oddziały ze Stingerami bo mi się chcieli na tyły spadochroniarze wedrzeć ... co im się nie udało, a ja gdy nie miałem czym ich strącić, zastosowałem manewr zablokowania wszystkich hexów lądowych na których mogli się desantować ... aż nadciągnął Raptor i posprzątał bałagan.
Mam sporo jednostek zwiadowczych, więc nie było problemu z lokalizacją wrednych jednostek, jak obrona plot, Skud'y - dość szczęśliwie zlokalizowane czy rosyjskie okręty.
Końcówka to wyścig z czasem aby doprowadzić jakieś jednostki lądowe pod VH wroga, ale udało się w miarę bez nerwów.



OpenGen 0.93.3.0 * 14 Oct 2019  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.1.9
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Light Inf.2010
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:54
 4   Algerian crisis , #3 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: A-10C HMIT Warthog
 5   Sneak attack! , #4 , Brilliant Victory , score:61
 6   Heavy Water , #5 , Brilliant Victory , score:55
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: EA-18G Growler (SEAD)
 8   Seoul , #7 , Victory , score:35
 9   Phenian , #8 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: EA-18G Growler (SEAD)
10   Kim is coming , #9 , Brilliant Victory , score:59
11   Khalif Ibrahim , #10 , Brilliant Victory , score:60
12   Deep in the Desert , #11 , Brilliant Victory , score:68  +++  Proto: F-35 Lightning II
13   Suez channel , #12 , Brilliant Victory , score:66
14   Ghosts Of The Pharaohs , #13 , Brilliant Victory , score:55
15   Kosovo , #14 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: M109A7
16   Devil's Square , #15 , Brilliant Victory , score:72  +++  Proto: 105mm M119A2
17   Minsk , #16 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: M109A7
18   Lwów , #17 , Brilliant Victory , score:55
19   Taiwan , #18 , Brilliant Victory , score:55
20   Just like Mac Arthur did , #19 , Brilliant Victory , score:63
21   China counterattack , #20 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: M109A7
22   Bejing , #21 , Brilliant Victory , score:55
23   Szanghaj , #22 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: F-35 Lightning II (SEAD)
24   Singapore , #23 , Brilliant Victory , score:57
25   Manila , #24 , Brilliant Victory , score:55
26   Tunis , #25 , Brilliant Victory , score:55
27   Old Europe , #26 , Brilliant Victory , score:66  +++  Proto: RQ 180
28   Clash of Titans , #27 , Brilliant Victory , score:62
29   Kaliningrad , #28 , Brilliant Victory , score:59
30   Bloodbath in Neva , #29 , Brilliant Victory , score:57
31   Syria , #30 , Brilliant Victory , score:59
32   Back To Iraq , #31 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 1836  *  Average: 57

..
Current scenario: Back To Iraq,  VH prestige is 360 ,  All map prestige is: 1440
Army cost: 42578 , Current prestige is 1203
Prestige available on map yet is 640 pp ( 80 pp in VH to capture) * Turn: 16
AI stance is Aggressive
BV: Win , turn prestige: 800
V : Win , turn prestige: 950
TV: Win , turn prestige: 1100
Ls: Loss , turn prestige: 1100

Piechota
*  Delta 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 3 bars , 310 exp , USA , 13/10 , Skilled Reconnaissance  , 62 kill , 0 pp - U:001  [+7 exp]
+  Delta 2010 , M998 Humvee [W] ,  , 3 bars , 310 exp , USA , 13/10 , Infiltration Tactics  , 66 kill , 0 pp - U:004  [+5 exp]
+  Light Inf.2010 , M1097 Humvee [W] ,  , 2 bars , 211 exp , USA , 12/10 , 38 kill , 0 pp - U:006  [+7 exp]
 Bridging 2015 ,  , 0 bars , 0 exp , USA , 10/10 ,     Fast Builder, 0 kill , 456 pp - U:043

Czołg
 M1A2SEP Abrams ,  , 5 bars , 1077 exp , USA , 15/10 , Determined Defense  , 150 kill , 1980 pp - U:008
 M1A2SEP Abrams ,  , 5 bars , 823 exp , USA , 13/10 , 80 kill , 1716 pp - U:014  [+54 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 5 bars , 858 exp , USA , 15/10 , Shock Tactics  , 118 kill , 1980 pp - U:020  [+77 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 3 bars , 384 exp , USA , 13/10 ,    Special Munition, 22 kill , 1716 pp - U:035  [+20 exp]

Rozpoznanie
 M1200 Armored Knight ,  , 2 bars , 292 exp , USA , 9/10 , 11 kill , 252 pp - U:012  [+21 exp]
 AN/TPS Radar , M939 ,  , 1 bars , 150 exp , USA , 11/10 , 0 kill , 897 pp - U:028
 M1200 Armored Knight ,  , 1 bars , 142 exp , USA , 11/10 , 2 kill , 277 pp - U:036
 M1200 Armored Knight ,  , 1 bars , 110 exp , USA , 11/10 , 0 kill , 277 pp - U:041

Artyleria
 155mm M777A2 , M939 ,  , 5 bars , 752 exp , USA , 15/10 , Fire Discipline  , 26 kill , 900 pp - U:005  [+10 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) ,  , 5 bars , 1619 exp , USA , 15/10 , Overwhelming Attack  , 43 kill , 1476 pp - U:007  [+107 exp]
 MGM-140 ATACMS ,  , 5 bars , 915 exp , USA , 15/10 ,   Support, 46 kill , 2448 pp - U:013  [+58 exp]
 105mm M119A2  , M1097 Humvee [W] ,  , 5 bars , 669 exp , USA , 15/10 , Infiltration Tactics  , 18 kill , 882 pp - U:017  [+32 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) ,  , 5 bars , 631 exp , USA , 15/10 , Combat Support  , 20 kill , 1476 pp - U:021  [+64 exp]
 155mm M777A2 (Excalibur) , M939 ,  , 4 bars , 407 exp , USA , 14/10 , 17 kill , 1159 pp - U:022  [+5 exp]
+  105mm M119A3  , M1097 Humvee [W] ,  , 4 bars , 426 exp , USA , 14/10 , 5 kill , 0 pp - U:024  [+7 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) ,  , 5 bars , 763 exp , USA , 15/10 , Overwhelming Attack  , 21 kill , 1476 pp - U:025  [+63 exp]
+  M109A7 (RAP) ,  , 5 bars , 515 exp , USA , 15/10 , 13 kill , 0 pp - U:031  [+15 exp]
 155mm M777A2 (Excalibur) , M939 ,  , 1 bars , 190 exp , USA , 11/10 , 3 kill , 910 pp - U:037  [+4 exp]
 MGM-168 ATACMS ,  , 3 bars , 384 exp , USA , 13/10 ,   Support, 8 kill , 2464 pp - U:039  [+68 exp]

Obrona plot.
 MIM-104D Patriot ,  , 4 bars , 469 exp , USA , 10/10 ,   Support, 15 kill , 1404 pp - U:016
 FIM-92 Stinger ,  , 0 bars , 24 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 192 pp - U:073  [+24 exp]
 FIM-92 Stinger ,  , 0 bars , 18 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 192 pp - U:078  [+18 exp]

Myśliwiec
+  F-22 Raptor stealth ,  , 5 bars , 1218 exp , USA , 10/10 , Shock Tactics  , 66 kill , 0 pp - U:010  [+86 exp]
 F-22 Raptor ,  , 5 bars , 1437 exp , USA , 10/10 , Influence  , 84 kill , 2328 pp - U:011  [+108 exp]
+  EA-18G Growler (SEAD) ,  , 5 bars , 1330 exp , USA , 8/10 , 56 kill , 0 pp - U:015  [+49 exp]
+  F-35 Lightning II  ,  , 5 bars , 970 exp , USA , 10/10 , 73 kill , 0 pp - U:018  [+27 exp]
 F-35 Lightning II  ,  , 5 bars , 911 exp , USA , 10/10 , 66 kill , 1992 pp - U:023  [+51 exp]
 Harrier GR.9 ,  , 5 bars , 754 exp , Wielka Brytania , 10/10 ,    Recon,   Support, 46 kill , 1344 pp - U:029  [+91 exp]
 F-16C Block 52 ,  , 5 bars , 1023 exp , USA , 7/10 , 47 kill , 1356 pp - U:030  [+29 exp]
+  F-35 Lightning II (SEAD) ,  , 5 bars , 775 exp , USA , 10/10 , 22 kill , 0 pp - U:034  [+78 exp]
 F-16C Block 52 ,  , 5 bars , 711 exp , USA , 10/10 , 25 kill , 1356 pp - U:038  [+49 exp]
 F-22 Raptor Block 35 ,  , 1 bars , 197 exp , USA , 10/10 , 11 kill , 2352 pp - U:044  [+83 exp]

Bomb. taktyczny
*  A-10C HMIT Warthog ,  , 5 bars , 1429 exp , USA , 15/10 , Fire Discipline  ,   Support, 60 kill , 0 pp - U:002  [+101 exp]
*  A-10C HMIT Warthog ,  , 5 bars , 1423 exp , USA , 11/10 , Devastating Fire  ,   Support, 106 kill , 0 pp - U:003  [+96 exp]
+  A-10C HMIT Warthog ,  , 5 bars , 1159 exp , USA , 10/10 , Reconnaissance Movement  ,   Support,    Recon, 71 kill , 0 pp - U:009  [+97 exp]
+  A-10C HMIT Warthog ,  , 5 bars , 1613 exp , USA , 15/10 , Devastating Fire  ,   Support, 83 kill , 0 pp - U:019  [+148 exp]
 E-2C Hawkeye ,  , 1 bars , 123 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1392 pp - U:032
 SH-60B Seahawk ,  , 3 bars , 310 exp , USA , 10/10 ,   Support, 11 kill , 948 pp - U:033  [+35 exp]
+  RQ 180 ,  , 1 bars , 146 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:040
 SH-60B Seahawk ,  , 1 bars , 195 exp , USA , 7/10 ,   Support, 2 kill , 948 pp - U:042  [+36 exp]

Niszczyciel
 Arleigh Burke DDG (Planes:0/1),  , 5 bars , 791 exp , USA , 10/10 , 44 kill , 2016 pp - U:026  [+52 exp]
 Arleigh Burke DDG (Planes:0/1),  , 5 bars , 670 exp , USA , 10/10 , 49 kill , 2016 pp - U:027  [+61 exp]

Player 1 : USA, Irak
Killed: INF:1035 TNK:109  RCN:85   AT:129  FLAK:44   FORT:160  ATY:222  AD:144  FTR:84   TB:63   LB:12   SUB:7    DD:15   CV:1    CRs:57     Total: 2167
Lost  : INF:30   TNK:1    RCN:10   AT:2    FLAK:1    FORT:5    ATY:4    AD:2    FTR:3    TB:1    DD:2    CRs:1      Total: 62

BV 31
V   1
TV  0
L   0

Player 1  USA, Irak   has 72 units total (core+aux):
Piechota : 16
Czołg :  5
Rozpoznanie :  5
Artyleria ppanc. :  2
Artyleria : 16
Obrona plot. :  4
Myśliwiec : 10
Bomb. taktyczny :  8
Niszczyciel :  4
Lotniskowiec :  1
Krążownik :  1

Player 2  Terroryści, Iran   has 4 units total (core+aux):
Piechota :  2
Fortyfikacje :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
http://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2560



WWW
« Odpowiedz #64 : Styczeń 02, 2020, 10:52:40 »

Małe podsumowanie.
Test miał pokazać że można skutecznie grać w Deltę bez auto-uzupełnień.
I faktycznie tak jest. Początek OK, bez żadnych problemów.
Bezsprzecznie krytyczne są trzy bitwy: Seoul, Phenian i Kim is coming, przy czym najbardziej słabość armii odczuwam w Phenianie, pewnie dlatego, że to pierwsza wielka mapa. Tam trzeba grać najbardziej ostrożnie.
Jest też jeszcze jeden aspekt, prototypy - może nie miałem jakiegoś szczególnego super farta, ale kilka samolotów uratowało mi tyłek, gdyby nie to (szczególnie dwa-trzy pierwsze samoloty) to nie za bardzo byłoby mnie na nie stać, a tyle ile ja miałem to chyba minimum na w/w bitwy. Ogólnie od momentu kiedy było mnie stać na zakup niszczyciela, to można uznać iż jeżeli chodzi o kasę to było z górki ...
Cena Delty dla mnie nie miała o tyle znaczenia, że żadnej nie dokupowałem, natomiast oczywiście teraz uzupełnienia będą jeszcze droższe, więc trzeba jeszcze bardziej o nie "dbać". Widać też jak "zielone uzupełnienia" redukują wzrost doświadczenia jednostek, które ponoszą straty. U mnie obie Delty nie dobiły ostatecznie nawet 4 belek. Tam gdzie straty były mniejsze (np A-10) belki szybko poszybowały w górę.
Kluczowe w tej kampanii jest też posiadanie dobrego zwiadu lotniczego (od tego dużo zależy) oraz wykorzystywanie aux jako testerów obrony plot (lub posiadanie mocno odpornej albo taniej jednostki) ... rozprawa z plot'kami była to najważniejsza sprawa dla mnie w każdej z bitew.

Oczywiście, tak jak wszyscy trzeba chwalić tą kampanię za jej nowatorstwo i świetną narrację. Gra się bardzo przyjemnie, chociaż na dużych mapach czasami trwa to dość długo co jest trochę uciążliwe. Mapy pustynne są świetne pod względem grafiki i widoczności jednostek, wrażeń estetycznych z gry.

Podsumowując, jak dla mnie to podniesienie trudności poprzez brak auto-uzupełnień nadało tej kampanii dla kilkunastu końcowych bitew nową jakość, bo gdyby moja armia była np. dwukrotnie większa, to byłoby za łatwo.
A zauważcie, że jak podkreślałem wielokrotnie, robiłem jak to zwykle wiele błędów, niedopatrzeń, czasami miałem pecha i jednak traciłem wiele stanów z jednostek (co później kosztowało) lub nawet całe jednostki. Gdyby grać uważniej (a szczególnie z początku) to można mieć nawet przy analogicznych warunkach (100% i brak auto-uzupełnień) większą armię. Trochę mogą to zakłócić prototypy (jak patrzę na grę Jaro) - może nie przydzielać w pierwszych np. 10 bitwach losowo prototypów tylko ustawić konkretne do zdobycia w hex'ach ?
(zresztą ja już kiedyś o tym pisałem, nie jestem tego w stanie udowodnić, ale cały czas mi się wydaje, że jak gram kilka bitew ciurkiem, to mam mniej prototypów niż jak po każdej bitwie robię pauzę i wczytuję grę z save ze zwycięstwa w poprzedniej bitwie. W tym drugim przypadku mam nieodparte wrażenie otrzymywania o jakieś 50% więcej prototypów.)

Starałem się publikować xlogi bo są one świetnym przykładem pokazania gorszego lub lepszego stylu gry, gdyby chciał ktoś pooglądać i się np. czegoś nauczyć, ale na pewno ma to sens tylko wtedy gdy się zna (zagrało się już) taką bitwę samemu.. Spróbuję zrobić dokumentację do tych błędów xlogów i zgłosić je do poprawy Luisowi, wówczas będzie łatwiej je pokazywać, jak zostanie poprawione chociażby wystawianie jednostek, bo tak jak jest to musiałem mocno kombinować i robić ciągle zapisy, aby wybrać moment od kiedy będzie się xlog odtwarzał w miarę OK.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 02, 2020, 11:01:51 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
http://opengeneral.pl
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1447


« Odpowiedz #65 : Styczeń 03, 2020, 09:05:56 »

Kampania się ładnie skaluje. Grając na 200% w 1/3 gry mam armię ok 27000 a Ty na koniec masz 42000.
Chociaż warto by policzyć dokładnie koszt armii Kowdara bo powyższe liczby nie biorą pod uwagę jednostek otrzymanych na początku i prototypów. Ja większość sprzedałem i odkupiłem inne. Kowdar ma ich sporo.
Swoją drogą szkoda że nie ma czegoś takiego jak total army cost, który zawierał by ceny wszystkich jednostek wraz z dodatkami. Łatwiej by było porównywać...


Przy grze na 200% bitwy, o których piszesz nie były w ogóle krytyczne.
Myślę, że 150% bez auto-uzupełnień i w nowych realiach (cena Delty i amunicja plotek) powinna być relaksująca dla doświadczonego i uważnego gracza a na 100% jako pokazał Kowdar całkowicie grywalna.
Ważne jest dopracowanie prototypów, o których pisze Kowdar.

Dwie dodatkowe uwagi:
- w testowym efilu, z większą amunicją dla systemów plot dalekiego zasięg, ich eliminacja będzie musiała przebiegać trochę inaczej (4 szt amunicji nie łatwo będzie wyczerpać)
- przy korzystaniu z zielonych uzupełnień może nie warto podnosić stanów jednostek powyżej 10. Zielone uzupełnienia kosztują mniej ale działają tylko do poziomu bazowego (w tym przypadku 10) powyżej tego poziomu płacimy już pełną sumę)
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Strony: 1 ... 3 4 [5]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC