Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Grudzień 05, 2020, 10:38:52 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2] 3 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Jaro G35 "Delta" 200% bez auto-uzupełnień i z zielonymi uzupełnieniami  (Przeczytany 2765 razy)
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1447


« Odpowiedz #15 : Grudzień 29, 2019, 08:42:54 »

Seoul

Sprzedaję:
   - śmigłowiec - zamiana na A-10
   - Rangersi - Zamiana na Air Cavalry
   - ATAMCS
Dokupuję:
   - dwa niszczyciele
   - dwa A-10
   - 2x Air Cavalry (do ataku na tyły wroga)
   - W trakcie dokupuję kolejne dwa A-10

Trochę obawiam się tej bitwy. Wydaje się sporo jednostek wroga i do tego atakuję. Flagi do zdobycia głęboko na tyłach.
Stawiam na atak na dwóch kierunkach i dodatkowo pary Delta + Air Cavalry zrobią rajd na tyły wroga.
Na zachodzie rozpoznaję pozycje i wykrywam wrogą artylerię. Niszczę ją i czołgi. Na wschodzie zamiast rozpoznać główne natarcie rozpoznałem drogę dla Delty do rajdu na tyły. Błąd taktyczny okupiony startą 2 pkt na Paladynie od wrogiej artylerii. Jeden z myśliwców atakuje mi A-10 i mimo wsparcia myśliwca urywa mi 1 pkt.
W następnej turze nie wiem w co ręce włożyć. Wrogie myśliwce, spadochroniarze, artyleria dalekiego zasięgu, czołg i wsparcie dla komandosów na tyłach. Jeszcze jakieś wrogie okręty się pojawiają?
Jednak postawienie na siłę ognia się opłaciło, choć i tak brakuje. Brakuje mi też myśliwców. Bilans drugiej tury to oba wrogie myśliwce na ziemi, czołg i artyleria dalekiego zasięgu wyeliminowane.
Dalej to już bez większych problemów choć ciągłe niespodzianki nie pozwalają mi się nudzić. Dużo szczęścia mi dopisuje, bo komandosi w śmigłowcach parę razy nadziali się na CKM-y. Na szczęście bez strat. Wykryłem też wyrzutnie rakiet plot zanim mogła mi zrobić krzywdę.
Na wschodzie trochę niepotrzebnie się osłoniłem i samobójcze ataki na Paladyna urwały mu punkt mimo wsparcia drugiej artylerii. Ale przynajmniej mam drogę wolną.

Pod koniec trochę beztroskich rajdów lotniczych (wiele celów do bombardowania i braki myśliwców). Oby tylko nic nie przyleciało. Jeszcze kwestia pływająca po morzu - muszę z tym zrobić porządek zanim oberwę. Niszczyciele miały wyrąbywać drogę komandosom na tyłach a tak mają robotę na wodzie.

Kończę przed czasem.

Straty - tym razem poważniejsze. Podsumowanie poniżej, może się przyd do planowania prestiżu:
Pełne uzupełnienia:
Paladin - 294
Delta - 230
A-10 - 75
Razem 599 pkt

Zielone:
Paladin - 189
Delta - 149
A-10 - 49
Razem 387

Prestiż z flag (skalowany 200%) = 1680 czyli grając na 200% zyskałem 840 a straty 600. Czyli na razie do przodu Smiley


Prototyp: CKM - Ha,ha,ha

OpenGen 0.93.1.0 * 7 Jul 2019  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.2.2c
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:43  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:50
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:49
 4   Algerian crisis , #3 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: 60mm M224A1 LWCMS
 5   Sneak attack! , #4 , Brilliant Victory , score:58
 6   Heavy Water , #5 , Brilliant Victory , score:52
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:50
 8   Seoul , #7 , Brilliant Victory , score:56
--
Campaign score: 412  *  Average: 51

..
Current scenario: Seoul,  VH prestige is 400 ,  All map prestige is: 1680
Army cost: 22041 , Current prestige is 1150
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Aggressive
if BV: +400, Phenian , cap disabled, 8 turns prestige: 600
if V : +250, Phenian , cap disabled, 11 turns prestige: 720
if TV: +100, Phenian , cap disabled, 15 turns prestige: 880
Ls: Loss , turn prestige: 880

Piechota
 Delta 2000 ,  , 2 bars , 229 exp , USA , 9/10 , 22 kill , 2073 pp - U:001  [+13 exp]
 Air Cavalry 2010 ,  , 1 bars , 130 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 624 pp - U:002
 Delta 2000 ,  , 2 bars , 277 exp , USA , 10/10 , 22 kill , 2304 pp - U:005  [+8 exp]
 Air Cavalry 2010 ,  , 1 bars , 134 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 624 pp - U:095  [+4 exp]

Czołg
 M1A2SEP Abrams ,  , 3 bars , 382 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  , 40 kill , 1320 pp - U:008  [+56 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 2 bars , 287 exp , USA , 10/10 , Influence  , 23 kill , 1320 pp - U:012  [+38 exp]

Artyleria ppanc.
+  M2HB .50 cal. , Stryker ,  , 1 bars , 130 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:096

Artyleria
 155mm M777A2 , M939 ,  , 2 bars , 216 exp , USA , 11/10 , 5 kill , 660 pp - U:006  [+16 exp]
 155mm M777A2 , M939 ,  , 2 bars , 208 exp , USA , 11/10 , 4 kill , 660 pp - U:009  [+19 exp]
 M109A6 Paladin ,  , 2 bars , 223 exp , USA , 7/10 , 3 kill , 688 pp - U:010  [+56 exp]
 M109A6 Paladin ,  , 1 bars , 182 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 984 pp - U:011  [+24 exp]

Myśliwiec
 F/A-18 Super Hornet ,  , 3 bars , 389 exp , USA , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 13 kill , 1572 pp - U:007  [+70 exp]
 F/A-18 Super Hornet ,  , 2 bars , 225 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 1572 pp - U:014  [+42 exp]

Bomb. taktyczny
 A-10C Warthog ,  , 1 bars , 172 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 756 pp - U:003  [+42 exp]
*  MQ-9 Reaper ,  , 3 bars , 351 exp , USA , 10/10 , 14 kill , 0 pp - U:004  [+28 exp]
 MQ-9 Reaper ,  , 1 bars , 186 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 732 pp - U:015  [+10 exp]
 A-10C Warthog ,  , 1 bars , 156 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 756 pp - U:027  [+26 exp]
 A-10C Warthog ,  , 1 bars , 179 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 756 pp - U:033  [+49 exp]
 A-10C Warthog ,  , 1 bars , 163 exp , USA , 9/10 , 2 kill , 680 pp - U:094  [+33 exp]

Niszczyciel
 Arleigh Burke DDG (Planes:0/1),  , 1 bars , 156 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 1980 pp - U:013  [+26 exp]
 Arleigh Burke DDG (Planes:0/1),  , 1 bars , 150 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 1980 pp - U:016  [+20 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:101  TNK:5    RCN:9    AT:17   FLAK:13   FORT:25   ATY:13   AD:15   FTR:3    TB:1    CRs:2      Total: 204
Lost  :   Total: 0

BV  8
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   4 Units *  0 Leaders      Total :    770 exp,     45 kill,   5625 pp    Average:    193 exp,     11 kill,   1406 pp
Czołg          *   2 Units *  2 Leaders      Total :    669 exp,     63 kill,   2640 pp    Average:    335 exp,     32 kill,   1320 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  0 Leaders      Total :    130 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    130 exp,      0 kill,      0 pp
Artyleria      *   4 Units *  0 Leaders      Total :    829 exp,     12 kill,   2992 pp    Average:    207 exp,      3 kill,    748 pp
Myśliwiec      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    614 exp,     15 kill,   3144 pp    Average:    307 exp,      8 kill,   1572 pp
Bomb. taktyczny *   6 Units *  0 Leaders      Total :   1207 exp,     20 kill,   3680 pp    Average:    201 exp,      3 kill,    613 pp
Niszczyciel    *   2 Units *  0 Leaders      Total :    306 exp,      5 kill,   3960 pp    Average:    153 exp,      3 kill,   1980 pp
* Summary:     *  21 Units *  3 Leaders      Total :   4525 exp,    160 kill,  22041 pp    Average:    215 exp,      8 kill,   1050 pp


Player 1  USA   has 45 units total (core+aux):
Piechota : 11
Czołg :  2
Artyleria ppanc. :  2
Fortyfikacje : 14
Artyleria :  4
Obrona plot. :  2
Myśliwiec :  2
Bomb. taktyczny :  6
Niszczyciel :  2

Player 2  Korea Północna   has 11 units total (core+aux):
Piechota :  1
Artyleria ppanc. :  3
Fortyfikacje :  5
Okręt pomocniczy :  2

Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3728


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #16 : Grudzień 29, 2019, 09:48:12 »

Sprzedaję:
   - ATAMCS
Dyskusyjny wybór.
Nie zapominaj, że ATAMCS pełni rolę artylerii tłumiącej. Okręty dorównują mu zasięgiem i siłą ognia (lub nawet go przewyższają), ale trwałego tłumienia nie zapewniają.
W grze bez auto-uzupełnień, możliwość trwałego stłumienia celu z dużej odległości, uważam za bezcenną.

Prestiż z flag (skalowany 200%) = 1680 czyli grając na 200% zyskałem 840 a straty 600. Czyli na razie do przodu Smiley
Gwoli ścisłości to 840pp+300pp (prestiż za tury też się skaluje).
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1447


« Odpowiedz #17 : Grudzień 29, 2019, 09:54:41 »

Sprzedaję:
   - ATAMCS
Dyskusyjny wybór.
Nie zapominaj, że ATAMCS pełni rolę artylerii tłumiącej. Okręty dorównują mu zasięgiem i siłą ognia (lub nawet go przewyższają), ale trwałego tłumienia nie zapewniają.
W grze bez auto-uzupełnień, możliwość trwałego stłumienia celu z dużej odległości, uważam za bezcenną.
Sic.. Zapomniałem. Sprawdziłem wielkość bomby w okrętach i założyłem, że tłumią. Ale bym się urządził...
Dzięki za podpowiedź i to na czas przed kolejną bitwą, gdzie bardzo potrzebować będę tłumienia a oparłem się na okrętach.
 Bow
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1447


« Odpowiedz #18 : Grudzień 30, 2019, 08:47:56 »

Phenian

Sprzedaję:
   - 2x ckm
   - 2x A-10
   - 2x Air Cavalry
   - 2x niszczyciele
Dokupuję:
   - Green Berets
   - Patriot
   - 2xATAMCS + dodatki amunicyjne bo mają pierońsko mało
   - A1200
   - w trakcie drugi A1200 i MP do pilnowania tyłów
   - w trakcie niszczyciel - aby zgasić światło
   - w trakcie dodatkowe A1200 i ATAMCS

Planuję grać mniej aktywnie lotnictwem a bardziej artylerią. Boję się wrogiej obrony plot.
Swoją drogą to dodatki są teraz pierońsko drogie i nie poszaleję?

Na początku delikatnie i ostrożnie. Niestety pojedyncze jednostki wroga atakują i jeśli mnie zobaczą to dostaję karę porządkową w postaci ostrzału z artylerii spoza zasięgu wzroku. Na szczęście w kolejnej turze dostrzegam sprawców i rozwiązuję problem.
Na kierunku północnym coś do mnie strzela a nie widzę co. Na szczęście znajduję radar i go uciszam. Jeszcze gdzieś siedzą systemy rakietowe, ale to za chwilę.
W Międzyczasie A-10 dostaje lidera - devastating fire Smiley Dron też dostaje lidera.
Zakup niszczyciela nie był najszczęśliwszy. Powalczył ale był zbyt daleko aby mnie odpowiednio wspomóc.
AI upierdliwie kupuje ckm-y. Strasznie to kłopotliwe szczególnie w większej kupie. Wspiera się ogniem i odgryza samolotom.
Trochę krwi mi napsuło.
Kończę w ostatniej turze bez jednej flagi. Stracone kilka punktów tu i ówdzie głównie przez niecierpliwość.

Nie wiem po co mi ten recon z liderem - niby większe pole widzenia ale czy to ma znaczenie przy rozpoznaniu lotniczym.


Straty:
Pełne uzupełnienia:
Abrams - 132
M1200 - 25
Zielone berety - 230
oba A-10 - 150
Razem 537 pkt

Zielone:
Abrams - 85
M1200 - 16
Zielone berety - 148
oba A-10 - 98
Razem 347 pkt


Prototyp: brak

OpenGen 0.93.1.0 * 7 Jul 2019  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.2.2c
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:43  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:50
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:49
 4   Algerian crisis , #3 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: 60mm M224A1 LWCMS
 5   Sneak attack! , #4 , Brilliant Victory , score:58
 6   Heavy Water , #5 , Brilliant Victory , score:52
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:50
 8   Seoul , #7 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: M2HB .50 cal.
 9   Phenian , #8 , Brilliant Victory , score:47
--
Campaign score: 459  *  Average: 51

..
Current scenario: Phenian,  VH prestige is 640 ,  All map prestige is: 5440
Army cost: 26891 , Current prestige is 1745
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 15
AI stance is Defensive
if BV: +600, Kim is coming , cap disabled, 15 turns prestige: 900
if V : +250, Kim is coming , cap disabled, 18 turns prestige: 940
if TV: +100, Kim is coming , cap disabled, 21 turns prestige: 940
Ls: Loss , turn prestige: 940

Piechota
 Delta 2000 ,  , 2 bars , 223 exp , USA , 10/10 , 23 kill , 2304 pp - U:001  [+3 exp]
 Delta 2000 ,  , 2 bars , 283 exp , USA , 10/10 , 25 kill , 2304 pp - U:005  [+6 exp]
 SF (Green Berets) 2010 ,  , 1 bars , 156 exp , USA , 8/10 , 1 kill , 921 pp - U:017  [+6 exp]
 MP 2010 ,  , 1 bars , 150 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 312 pp - U:020

Czołg
 M1A2SEP Abrams ,  , 4 bars , 494 exp , USA , 9/10 , Devastating Fire  , 57 kill , 1188 pp - U:008  [+112 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 3 bars , 369 exp , USA , 10/10 , Influence  , 36 kill , 1320 pp - U:012  [+82 exp]

Rozpoznanie
 M1200 Armored Knight ,  , 1 bars , 165 exp , USA , 10/10 , Combat Support  , 1 kill , 252 pp - U:019  [+15 exp]
 M1200 Armored Knight ,  , 1 bars , 164 exp , USA , 9/10 , 0 kill , 226 pp - U:021  [+14 exp]
 M1200 Armored Knight ,  , 1 bars , 150 exp , USA , 10/10 ,      Fast Speed, 0 kill , 252 pp - U:022
 M1200 Armored Knight ,  , 1 bars , 150 exp , USA , 10/10 ,      Fast Speed, 0 kill , 252 pp - U:031

Artyleria
 MGM-168 ATACMS ,  , 2 bars , 208 exp , USA , 10/10 ,   Support, 4 kill , 1896 pp - U:002  [+58 exp]
 155mm M777A2 , M939 ,  , 2 bars , 247 exp , USA , 11/10 , 6 kill , 660 pp - U:006  [+31 exp]
 155mm M777A2 , M939 ,  , 2 bars , 247 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 600 pp - U:009  [+39 exp]
 M109A6 Paladin ,  , 2 bars , 249 exp , USA , 10/10 , 6 kill , 984 pp - U:010  [+50 exp]
 M109A6 Paladin ,  , 2 bars , 209 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 984 pp - U:011  [+27 exp]
 MGM-168 ATACMS ,  , 1 bars , 192 exp , USA , 10/10 ,   Support, 2 kill , 1896 pp - U:013  [+42 exp]
 MGM-168 ATACMS ,  , 1 bars , 150 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1896 pp - U:025

Obrona plot.
 MIM-104C Patriot ,  , 1 bars , 167 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 1392 pp - U:016  [+17 exp]

Myśliwiec
 F/A-18 Super Hornet ,  , 4 bars , 427 exp , USA , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 16 kill , 1572 pp - U:007  [+38 exp]
 F/A-18 Super Hornet ,  , 2 bars , 292 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 1572 pp - U:014  [+67 exp]

Bomb. taktyczny
 A-10C Warthog ,  , 3 bars , 312 exp , USA , 9/10 , Devastating Fire  , 0 kill , 680 pp - U:003  [+140 exp]
*  MQ-9 Reaper ,  , 3 bars , 358 exp , USA , 10/10 , 14 kill , 0 pp - U:004  [+7 exp]
 MQ-9 Reaper ,  , 2 bars , 204 exp , USA , 10/10 , All Weather Combat  , 2 kill , 732 pp - U:015  [+18 exp]
 A-10C Warthog ,  , 2 bars , 239 exp , USA , 9/10 , 6 kill , 680 pp - U:018  [+60 exp]

Niszczyciel
 Arleigh Burke DDG (Planes:0/1),  , 1 bars , 186 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 2016 pp - U:023  [+36 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:117  TNK:7    RCN:9    AT:28   FLAK:15   FORT:42   ATY:21   AD:19   FTR:5    TB:1    CRs:4      Total: 268
Lost  :   Total: 0

BV  9
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   4 Units *  0 Leaders      Total :    812 exp,     49 kill,   5841 pp    Average:    203 exp,     12 kill,   1460 pp
Czołg          *   2 Units *  2 Leaders      Total :    863 exp,     93 kill,   2508 pp    Average:    432 exp,     47 kill,   1254 pp
Rozpoznanie    *   4 Units *  1 Leaders      Total :    629 exp,      1 kill,    982 pp    Average:    157 exp,      0 kill,    246 pp
Artyleria      *   7 Units *  0 Leaders      Total :   1502 exp,     23 kill,   8916 pp    Average:    215 exp,      3 kill,   1274 pp
Obrona plot.   *   1 Units *  0 Leaders      Total :    167 exp,      2 kill,   1392 pp    Average:    167 exp,      2 kill,   1392 pp
Myśliwiec      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    719 exp,     18 kill,   3144 pp    Average:    360 exp,      9 kill,   1572 pp
Bomb. taktyczny *   4 Units *  2 Leaders      Total :   1113 exp,     22 kill,   2092 pp    Average:    278 exp,      6 kill,    523 pp
Niszczyciel    *   1 Units *  0 Leaders      Total :    186 exp,      3 kill,   2016 pp    Average:    186 exp,      3 kill,   2016 pp
* Summary:     *  25 Units *  6 Leaders      Total :   5991 exp,    211 kill,  26891 pp    Average:    240 exp,      8 kill,   1076 pp


Player 1  USA   has 29 units total (core+aux):
Piechota :  8
Czołg :  2
Rozpoznanie :  4
Artyleria :  7
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  2
Bomb. taktyczny :  4
Niszczyciel :  1

Player 2  Korea Północna   has 19 units total (core+aux):
Piechota :  5
Artyleria ppanc. :  2
Fortyfikacje :  9
Okręt podwodny :  1
Okręt pomocniczy :  2
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1447


« Odpowiedz #19 : Styczeń 01, 2020, 10:25:11 »

Kim is coming

Sprzedaję:
   - MP
   - nadmiarowe A1200 (uszkodzonemu najpierw uzupełniam stany po taniości)
   - niszczyciela
   - ATACMS
Unowocześniam
   - A-10 z liderem do Drona
   - A1200 z liderem do Strykera - będzie strzelał z dystansu aby zdobyć 5 belek i potem będzie robił za wsparcie artylerii
Dokupuję:
   Trzecia grupa bojowa:
   - Abrams
   - Paladyn
   - 155mm M777A2
   Ponadto:
   - Raptor
   - ppanc M1134 z dodatkiem amunicyjnym (potestuję)

Tworzę trzecią grupę uderzeniową. Mało pól rozstawienia, więc komandosi dolecą z głębi.
Potestuję ppanc - zobaczymy, jak to działa.

Siły dzielę na trzy grupy uderzeniowe w składzie czołg i dwie artyleria. Na północy dokładam Strykera i Partiota.
Na zachodzie ppanc M1134. Dołączy do nej jeszcze Bradley z centrum.
Po początkowym ostrzale wroga tracę M777A2 i dostaje się też Paladynowi.
W drugiej turze czyszczę przedpole z artylerii i czołgów. Niestety w trzeciej turze poważnie obrywa kolejna M777A2.
Stała w mieście ale nie wziąłem pod uwagę, że niedaleko stała piechota, która wskazała cel dla wrogiej artylerii.
Drogo będzie mnie kosztowała ta bitwa.
Tym razem jednak zauważam źródło moich kłopotów - dwie wyrzutnie rakiet. To były ich ostatnie strzały.
Następne tury to swobodne parcie do przodu aż do czasu gdy zaczęło padać. A deszcz to idealna pora na kontratak.
Na każdym z 3 kierunków pojawia się zagrożenia. Od przodu, tyły i w środku kolumny. Trzeba się zatrzymać, rozpoznać i zlikwidować.
Ale to zawsze utrata tempa.

Mogę zwyciężyć ze 4 tury wcześniej ale czekam do koca BV - kasa Smiley

M1134 ATGM trochę powalczył. całkiem nieźle się sprawdza. Ważne aby nie został odsłonięty na koniec tury.
Przy moich skromnych siłach lądowych to raczej trudne, więc wchodzi do akcji, jeśli na horyzoncie jest pojedynczy czołg npla. Wszystkie bunkry i inne pojazdy opancerzone padają oczywiście jego łupem. Może dorobi się lidera?

Zwiększenie amunicji w systemach Partiot zwalnia mnie z zakupu dodatków. Przydzielone Patrioty też są bardziej użyteczne.
Natomiast gram zdecydowanie ostrożniej lotnictwem. Nigdy zresztą nie byłem fanem ataku z powietrza na wykryte wrogie systemy plot. Zawsze gdzieś w okolicy może czaić się wspierająca jednostka lub pojawią się posiłki?

Bardzo fajnie sprawdziła się przydzielona lekka piechota. Mogą doskoczyć i dobić wroga dzięki opuszczaniu transportu po ruchu. Do tego są nie drodzy.
W wielu wypadkach atak pojedynczej artylerii nie był wystarczający do przygotowania wroga do szarży Abramsów, więc podjeżdżała piechota i dodatkowo zmiękczała wroga. O dziwo praktycznie nie ponosili strat. Może moimi głównymi siłami, przy braku auto-uzupełnień bym się nie zdecydował na tą taktykę ale siłami przydzielonymi czemu nie Wink

Straty:
Pełne uzupełnienia:
Abrams - 132
155mm M777A2 - 700
Paladin - 392
Razem 1224 pkt a właściwie tylko 524 (bo reszta nie ma związku z brakiem auto-uzupełnień)

Zielone:
Abrams - 85
155mm M777A2 - 700
Paladin - 287
Razem 1072 pkt a właściwie tylko 372 (bo reszta nie ma związku z brakiem auto-uzupełnień)

Tym razem to raczej nie wyjdę na swoje Sad Chociaż całkowitej utraty jednostki nie mogę wliczać w koszty braku auto-uzupełnień bo mając auto-uzupełnienia i tak musiał bym ja odkupić.

Prototyp: brak
OpenGen 0.93.1.0 * 7 Jul 2019  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.2.2c
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:43  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:50
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:49
 4   Algerian crisis , #3 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: 60mm M224A1 LWCMS
 5   Sneak attack! , #4 , Brilliant Victory , score:58
 6   Heavy Water , #5 , Brilliant Victory , score:52
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:50
 8   Seoul , #7 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: M2HB .50 cal.
 9   Phenian , #8 , Brilliant Victory , score:47
10   Kim is coming , #9 , Brilliant Victory , score:47
--
Campaign score: 506  *  Average: 50

..
Current scenario: Kim is coming,  VH prestige is 800 ,  All map prestige is: 2320
Army cost: 27719 , Current prestige is 3827
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 14
AI stance is Aggressive
if BV: +600, Khalif Ibrahim , cap disabled, 14 turns prestige: 1700
if V : +300, Khalif Ibrahim , cap disabled, 17 turns prestige: 1900
if TV: +100, Khalif Ibrahim , cap disabled, 20 turns prestige: 1900
Ls: Loss , turn prestige: 1900

Piechota
 Delta 2000 ,  , 2 bars , 257 exp , USA , 10/10 , 28 kill , 2304 pp - U:001  [+34 exp]
 Delta 2000 ,  , 2 bars , 289 exp , USA , 10/10 , 28 kill , 2304 pp - U:005  [+6 exp]
 SF (Green Berets) 2010 ,  , 1 bars , 151 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 1152 pp - U:017  [+6 exp]

Czołg
 M1A2SEP Abrams ,  , 5 bars , 557 exp , USA , 9/10 , Devastating Fire  , 76 kill , 1188 pp - U:008  [+81 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 4 bars , 441 exp , USA , 10/10 , Influence  , 45 kill , 1320 pp - U:012  [+72 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 2 bars , 218 exp , USA , 11/10 , 7 kill , 1452 pp - U:020  [+68 exp]

Rozpoznanie
 Stryker ,  , 2 bars , 203 exp , USA , 10/10 , Combat Support  , 3 kill , 444 pp - U:019  [+38 exp]

Artyleria ppanc.
 M1134 ATGM ,  , 2 bars , 210 exp , USA , 11/10 ,   Support, 2 kill , 567 pp - U:023  [+60 exp]

Artyleria
 MGM-168 ATACMS ,  , 2 bars , 255 exp , USA , 10/10 ,   Support, 5 kill , 1896 pp - U:002  [+47 exp]
 155mm M777A2 , M939 ,  , 2 bars , 244 exp , USA , 10/10 , 7 kill , 600 pp - U:006  [-3 exp]
 M109A6 Paladin ,  , 3 bars , 312 exp , USA , 11/10 , 6 kill , 1082 pp - U:010  [+63 exp]
 M109A6 Paladin ,  , 2 bars , 239 exp , USA , 7/10 , 0 kill , 688 pp - U:011  [+30 exp]
 MGM-168 ATACMS ,  , 2 bars , 228 exp , USA , 10/10 ,   Support, 2 kill , 1896 pp - U:013  [+36 exp]
 M109A6 Paladin ,  , 1 bars , 190 exp , USA , 11/10 , 0 kill , 1082 pp - U:021  [+40 exp]
 155mm M777A2 , M939 ,  , 1 bars , 183 exp , USA , 11/10 , 0 kill , 660 pp - U:022  [+33 exp]

Obrona plot.
 MIM-104C Patriot ,  , 1 bars , 192 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 1392 pp - U:016  [+25 exp]

Myśliwiec
 F/A-18 Super Hornet ,  , 4 bars , 494 exp , USA , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 19 kill , 1572 pp - U:007  [+67 exp]
 F/A-18 Super Hornet ,  , 3 bars , 366 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 1572 pp - U:014  [+74 exp]
 F-22 Raptor ,  , 2 bars , 268 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 2328 pp - U:025  [+118 exp]

Bomb. taktyczny
 MQ-9 Reaper ,  , 3 bars , 331 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  , 1 kill , 732 pp - U:003  [+30 exp]
*  MQ-9 Reaper ,  , 3 bars , 368 exp , USA , 10/10 ,   Support, 14 kill , 0 pp - U:004  [+10 exp]
 MQ-9 Reaper ,  , 2 bars , 257 exp , USA , 10/10 , All Weather Combat  , 3 kill , 732 pp - U:015  [+53 exp]
 A-10C Warthog ,  , 2 bars , 283 exp , USA , 10/10 , 8 kill , 756 pp - U:018  [+53 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:176  TNK:14   RCN:12   AT:31   FLAK:18   FORT:44   ATY:33   AD:19   FTR:8    TB:3    CRs:4      Total: 362
Lost  : ATY:1      Total: 1

BV 10
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   3 Units *  0 Leaders      Total :    697 exp,     59 kill,   5760 pp    Average:    232 exp,     20 kill,   1920 pp
Czołg          *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1216 exp,    128 kill,   3960 pp    Average:    405 exp,     43 kill,   1320 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :    203 exp,      3 kill,    444 pp    Average:    203 exp,      3 kill,    444 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  0 Leaders      Total :    210 exp,      2 kill,    567 pp    Average:    210 exp,      2 kill,    567 pp
Artyleria      *   7 Units *  0 Leaders      Total :   1651 exp,     20 kill,   7904 pp    Average:    236 exp,      3 kill,   1129 pp
Obrona plot.   *   1 Units *  0 Leaders      Total :    192 exp,      3 kill,   1392 pp    Average:    192 exp,      3 kill,   1392 pp
Myśliwiec      *   3 Units *  1 Leaders      Total :   1128 exp,     22 kill,   5472 pp    Average:    376 exp,      7 kill,   1824 pp
Bomb. taktyczny *   4 Units *  2 Leaders      Total :   1239 exp,     26 kill,   2220 pp    Average:    310 exp,      7 kill,    555 pp
* Summary:     *  23 Units *  6 Leaders      Total :   6536 exp,    263 kill,  27719 pp    Average:    284 exp,     11 kill,   1205 pp


Player 1  USA   has 52 units total (core+aux):
Piechota : 18
Czołg :  5
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  1
Artyleria uniwersalna :  1
Fortyfikacje :  1
Artyleria : 10
Obrona plot. :  4
Myśliwiec :  5
Bomb. taktyczny :  5

Player 2  Korea Północna   has 3 units total (core+aux):
Piechota :  3

« Ostatnia zmiana: Styczeń 02, 2020, 09:12:09 wysłane przez Jaro » Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1447


« Odpowiedz #20 : Styczeń 04, 2020, 03:20:19 »

Khalif Ibrahim

Sprzedaję:
   - nic

Unowocześniam:
   - nic

Dokupuję:
   - utraconą artylerię
   - ATACMS


Czy to zamierzone, że w tym scenariuszu nowo zakupowane jednostki mają zerowe doświadczenie?

Dzielę siły na dwa zespoły. Zachodni w sile dwóch czołgów, recona i dwóch artylerii plus Delta
Reszta na wschodzie.
W czwartej turze zajmuję lotnisko na wschodzi dzięki brawurowej akcji Delty.
W tym samym czasie wykrywam nieprzyjacielską kolumnę pancerną z czołgiem. Zastanawiam się, czy posłać tam lotnictwo bo na wschodzie atakuje mnie całe mnóstwo terrorystów.

Mój A-10 dostał lidera - Fire Discipline - będę miał dylemat - przerobić na drona czy nie?

Posłałem i dodatkowo ustawiłem siły na lądzie do ataku z flanki. Plan się powiódł - kolumna praktycznie rozbita w jednej turze.
Dalej to tylko czyszczenie hexów i bardzo miła niespodzianka: Liberator na Delcie Smiley
Nawet nie zauważyłem kiedy i druga Delta dostała lidera - tyle, że mniej przydatny.
Mogę skończyć 4 tury wcześniej ale czekam do końca - zbieram prestiż. Cóż nie opłaciło mi się chyba bo terroryści postanowili zaatakować Zielone berety w VH i urwali im 2 pkt.

Straty:
Pełne uzupełnienia:
   - Delta - 230
   - Green Berets - 230
   - Dron - 73

Zielone:
   - Delta - 149
   - Green Berets - 148
   - Dron - 47



Prototyp: Stryker - no to mam fart

OpenGen 0.93.1.0 * 7 Jul 2019  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.2.2c
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:43  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:50
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:49
 4   Algerian crisis , #3 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: 60mm M224A1 LWCMS
 5   Sneak attack! , #4 , Brilliant Victory , score:58
 6   Heavy Water , #5 , Brilliant Victory , score:52
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:50
 8   Seoul , #7 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: M2HB .50 cal.
 9   Phenian , #8 , Brilliant Victory , score:47
10   Kim is coming , #9 , Brilliant Victory , score:47
11   Khalif Ibrahim , #10 , Brilliant Victory , score:47
--
Campaign score: 553  *  Average: 50

..
Current scenario: Khalif Ibrahim,  VH prestige is 480 ,  All map prestige is: 2080
Army cost: 30107 , Current prestige is 3378
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 12
AI stance is Aggressive
if BV: +600, Deep in the Desert , cap disabled, 12 turns prestige: 1200
if V : +350, Deep in the Desert , cap disabled, 15 turns prestige: 1500
if TV: +100, Deep in the Desert , cap disabled, 18 turns prestige: 1800
Ls: Loss , turn prestige: 1800

Piechota
 Delta 2000 ,  , 2 bars , 263 exp , USA , 9/10 , Liberator  , 31 kill , 2073 pp - U:001  [+6 exp]
 Delta 2000 ,  , 3 bars , 301 exp , USA , 10/10 , Overwhelming Attack  , 32 kill , 2304 pp - U:005  [+12 exp]
 SF (Green Berets) 2010 ,  , 1 bars , 184 exp , USA , 8/10 , 4 kill , 921 pp - U:016  [+33 exp]

Czołg
 M1A2SEP Abrams ,  , 5 bars , 566 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  , 82 kill , 1320 pp - U:008  [+29 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 4 bars , 476 exp , USA , 10/10 , Influence  , 48 kill , 1320 pp - U:011  [+35 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 2 bars , 284 exp , USA , 11/10 , 10 kill , 1452 pp - U:019  [+66 exp]

Rozpoznanie
 Stryker ,  , 2 bars , 223 exp , USA , 10/10 , Combat Support  , 3 kill , 444 pp - U:018  [+20 exp]

Artyleria ppanc.
 M1134 ATGM ,  , 2 bars , 218 exp , USA , 11/10 ,   Support, 3 kill , 567 pp - U:022  [+8 exp]

Artyleria
 MGM-168 ATACMS ,  , 2 bars , 289 exp , USA , 10/10 ,   Support, 7 kill , 1896 pp - U:002  [+34 exp]
 155mm M777A2 , M939 ,  , 2 bars , 245 exp , USA , 10/10 , 7 kill , 600 pp - U:006  [+1 exp]
 M109A6 Paladin ,  , 3 bars , 327 exp , USA , 11/10 , 6 kill , 1082 pp - U:009  [+15 exp]
 M109A6 Paladin ,  , 2 bars , 223 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 984 pp - U:010  [+10 exp]
 MGM-168 ATACMS ,  , 2 bars , 252 exp , USA , 10/10 ,   Support, 3 kill , 1896 pp - U:012  [+24 exp]
 M109A6 Paladin ,  , 1 bars , 199 exp , USA , 11/10 , 0 kill , 1082 pp - U:020  [+9 exp]
 155mm M777A2 , M939 ,  , 1 bars , 191 exp , USA , 11/10 , 0 kill , 660 pp - U:021  [+8 exp]
 155mm M777A2 , M939 ,  , 0 bars , 7 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 600 pp - U:072  [+7 exp]
 MGM-168 ATACMS ,  , 0 bars , 28 exp , USA , 10/10 ,   Support, 1 kill , 1896 pp - U:073  [+28 exp]

Obrona plot.
 MIM-104C Patriot ,  , 2 bars , 200 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 1392 pp - U:015  [+8 exp]

Myśliwiec
 F/A-18 Super Hornet ,  , 5 bars , 548 exp , USA , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 22 kill , 1572 pp - U:007  [+54 exp]
 F/A-18 Super Hornet ,  , 4 bars , 402 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 1572 pp - U:013  [+36 exp]
 F-22 Raptor ,  , 3 bars , 346 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 2328 pp - U:023  [+78 exp]

Bomb. taktyczny
 MQ-9 Reaper ,  , 4 bars , 436 exp , USA , 9/10 , Devastating Fire  ,   Support, 4 kill , 658 pp - U:003  [+105 exp]
*  MQ-9 Reaper ,  , 4 bars , 428 exp , USA , 10/10 ,   Support, 16 kill , 0 pp - U:004  [+60 exp]
 MQ-9 Reaper ,  , 3 bars , 340 exp , USA , 10/10 , All Weather Combat  ,   Support, 5 kill , 732 pp - U:014  [+83 exp]
 A-10C Warthog ,  , 3 bars , 330 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  ,   Support, 10 kill , 756 pp - U:017  [+47 exp]

Player 1 : USA, Irak
Killed: INF:206  TNK:15   RCN:17   AT:35   FLAK:19   FORT:46   ATY:36   AD:21   FTR:9    TB:3    CRs:4      Total: 411
Lost  : ATY:1      Total: 1

BV 11
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   3 Units *  2 Leaders      Total :    748 exp,     67 kill,   5298 pp    Average:    249 exp,     22 kill,   1766 pp
Czołg          *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1326 exp,    140 kill,   4092 pp    Average:    442 exp,     47 kill,   1364 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  1 Leaders      Total :    223 exp,      3 kill,    444 pp    Average:    223 exp,      3 kill,    444 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  0 Leaders      Total :    218 exp,      3 kill,    567 pp    Average:    218 exp,      3 kill,    567 pp
Artyleria      *   9 Units *  0 Leaders      Total :   1761 exp,     25 kill,  10696 pp    Average:    196 exp,      3 kill,   1188 pp
Obrona plot.   *   1 Units *  0 Leaders      Total :    200 exp,      4 kill,   1392 pp    Average:    200 exp,      4 kill,   1392 pp
Myśliwiec      *   3 Units *  1 Leaders      Total :   1296 exp,     29 kill,   5472 pp    Average:    432 exp,     10 kill,   1824 pp
Bomb. taktyczny *   4 Units *  3 Leaders      Total :   1534 exp,     35 kill,   2146 pp    Average:    384 exp,      9 kill,    537 pp
* Summary:     *  25 Units *  9 Leaders      Total :   7306 exp,    306 kill,  30107 pp    Average:    292 exp,     12 kill,   1204 pp


Player 1  USA, Irak   has 33 units total (core+aux):
Piechota :  8
Czołg :  3
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  2
Artyleria : 11
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  3
Bomb. taktyczny :  4

Player 2  Terroryści   has 1 units total (core+aux):
Piechota :  1
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1447


« Odpowiedz #21 : Styczeń 04, 2020, 03:58:16 »

W następnym scenariuszu mam dylemat. Zaatakuje mnie brygada czołgów (cztery sztuki?). Będą miały osłonę plot ze sporą ilością amunicji. Jak unieszkodliwić czołgi?
Atak lotnictwem jest wielce ryzykowny. Gra na wyczerpanie amunicji plot raczej nie wchodzi w grę.
Chyba jedyna nadzieja w moich Abramsach o ile będą miły większy zasięg strzału.
Zastanawiam się nad ppanckami ale trochę boję się, że wrogie czołgi będą mnie objeżdżać i atakować pepancki.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3728


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #22 : Styczeń 04, 2020, 04:44:28 »

Jeśli dobrze pamiętam, kolejny scenariusz to pustynna mapa. Dobrym pomysłem byłoby zainwestować w E-2 Hawkeye albo AWACSa. Na pustynnych mapach wspomniane samoloty sprawdzają się idealnie.

Twoje Abramsy na pewno będą miały przewagę zasięgu. Jedyne wrogie 3-heksowe czołgi to rosyjskie T-90MS, które w obecnej wersji kampanii nie występują.

Pamiętaj tylko "opukać" przeciwnika przed atakiem. Artyleria i drony mogą nie uszkodzić wrogiego czołgu, ale nabiją licznik trafień. Kilka trafień na koncie bardzo ułatwi zadanie Abramsom.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1237


« Odpowiedz #23 : Styczeń 04, 2020, 05:30:45 »

W następnym scenariuszu mam dylemat. Zaatakuje mnie brygada czołgów (cztery sztuki?). Będą miały osłonę plot ze sporą ilością amunicji. Jak unieszkodliwić czołgi?
Atak lotnictwem jest wielce ryzykowny. Gra na wyczerpanie amunicji plot raczej nie wchodzi w grę.
Chyba jedyna nadzieja w moich Abramsach o ile będą miły większy zasięg strzału.
Zastanawiam się nad ppanckami ale trochę boję się, że wrogie czołgi będą mnie objeżdżać i atakować pepancki.

Kup jeszcze jednego M1134 ATGM wraz z drugim będziesz miał zabójczy duet Evil wspierający się nawzajem-sam często to stosuję (wraz z  Twoimi Abramsami będziesz miał  5 pojazdów z zasięgiem/donośnością 3 hexy).
A jak jeszcze wcześniej wykryjesz to zgrupowanie to mobilne pelotki możesz osłabić/zniszczyć ostrzałem z MGM-168 ATACMS, dobić myśliwcami a następnie czołgi wroga zaatakować A-10C Warthog  i ostrzelać dronami i Paladinami.
Następnie wkraczają pepance i czołgi.
Jak coś zostanie to pepance wspierają się nawzajem  a artyleria dodatkowo osłania.
I masz po kłopocie ( pepance możesz dodatkowo wzmocnić AT i Deltą -posiada C) Smiley
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1447


« Odpowiedz #24 : Styczeń 04, 2020, 10:12:28 »

Deep in the Desert

Sprzedaję:
   - Drona bez lidera

Unowocześniam:
   - A-10 z liderem do Drona

Dokupuję:
   - Boening E-3 Sentry
   - Abrams
   - M1134 ATGM
   - w trakcie A-10

Sprzedaję i odkupuję artylerię, kupioną w poprzednim scenariuszu bez doświadczenia. Teram mam 160 pkt exp.

Dziękuję za wskazówki. Samolot rozpoznawczy sprawdza się nieźle. Chociaż jakby mieli coś plot o większym zasięgu i miałbym pecha to mogło by być drogo.
Na pustyni jest mało miejsc aby się schować. Dokupiłem drugiego M1134 ATGM ale nie puściłem ich razem aby się wspierały. Cóż, mail z poradą przyszedł później.
Niestety pepancki średnio się sprawdzają na pustyni - są wolne. Ale tragedii nie było. Tyle że tylko jeden powalczył.

Natomiast Abramsy świetnie sobie radzą po "opukaniu" czołgów wroga przez artylerię i lotnictwo. Niestety czołgi oddają dronom - cóż te przypadkowe rzuty kostką? Nie miałem wtedy jeszcze A-10. Może dać dronom dodatek AT i używać ich zamiast A-10? Jeśli poniosą straty to będzie to tańsze niż starty na A-10. Nie będą tak skuteczne ale jeśli chodzi o przygotowanie do ataku Abramsami?

Swoją drogą jeśli Abrams ma:
   - obrona lądowa 44
   - obrona plot 20
   - modyfikator obrony zdalnej 12

to jakie parametry ataku powinny mieć:
   - czołg
   - samolot
   - artyleria

aby zadać mu takie same straty?

AI namiętnie kupuje ckm-y jakby mu się to na coś przydało. Warto by ustawić mu listy zakupowe.

Atak na zachodni VH ze strony AI też nie przebiega tak, jak powinien. Wleką się po piasku, zamiast jechać drogą. Na 4 tury przed końcem są na wysokości ostatniego miasta na zachodzie przed VH. I tam ich dopadam czołgami i Paladynem. Reszta poszła drogą do VH bo po piachu nie dali by rady. I tak nie zdążyli Sad

Gdzieś w międzyczasie dostaję ze dwa razy od wyrzutni rakiet. Ale w końcu ją znajduję. Znajduję też stanowiska obrony plot - niestety drogo mnie to kosztuje bo ujawniają się strzelając do moich myśliwców. Myśliwiec z ruchem fazowym jest nieoceniony w wykrywaniu artylerii plot i stanowisk rakietowych na tyłach wrogów.
Muszę dokupić jeszcze jeden myśliwiec a ten niech się zajmie tylko poszukiwaniem na tyłach (choć jest to obarczone ryzykiem przypadkowego wykrycia).

Gdzieś w międzyczasie jeden z Abramsów dostaje lidera - i to jakiego: Liberatora.
W pewnym czasie mogło być groźnie bo spadochroniarze w transporterach opancerzonych walili środkiem pustyni pomiędzy miomi kolumnami dokładnie na moje stanowiska artylerii rakietowej i Patriota. Gdyby jechali szybciej a nie dłubali w piachu to miałbym nieciekawie. Boening pomógł ich wykryć.

Kończę w ostatniej turze zajmując wszystkie flagi.


Straty:
Pełne uzupełnienia:
   - Abrams - 132
   - Super Hornet - 471
   - Dron - 73

Zielone:
   - Abrams - 85
   - Super Hornet - 306
   - Dron - 47



Prototyp: brak

OpenGen 0.93.1.0 * 7 Jul 2019  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.2.2c
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:43  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:50
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:49
 4   Algerian crisis , #3 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: 60mm M224A1 LWCMS
 5   Sneak attack! , #4 , Brilliant Victory , score:58
 6   Heavy Water , #5 , Brilliant Victory , score:52
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:50
 8   Seoul , #7 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: M2HB .50 cal.
 9   Phenian , #8 , Brilliant Victory , score:47
10   Kim is coming , #9 , Brilliant Victory , score:47
11   Khalif Ibrahim , #10 , Brilliant Victory , score:47  +++  Proto: Stryker DVH
12   Deep in the Desert , #11 , Brilliant Victory , score:47
--
Campaign score: 600  *  Average: 50

..
Current scenario: Deep in the Desert,  VH prestige is 400 ,  All map prestige is: 1280
Army cost: 35892 , Current prestige is 1424
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Aggressive
if BV: +600, Suez channel , cap disabled, 11 turns prestige: 1100
if V : +300, Suez channel , cap disabled, 14 turns prestige: 1400
if TV: +100, Suez channel , cap disabled, 17 turns prestige: 1600
Ls: Loss , turn prestige: 1600

Piechota
 Delta 2000 ,  , 2 bars , 253 exp , USA , 10/10 , Liberator  , 31 kill , 2304 pp - U:001
 Delta 2000 ,  , 3 bars , 315 exp , USA , 10/10 , Overwhelming Attack  , 35 kill , 2304 pp - U:005  [+14 exp]
 SF (Green Berets) 2010 ,  , 1 bars , 172 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 1152 pp - U:016  [+1 exp]

Czołg
 M1A2SEP Abrams ,  , 2 bars , 259 exp , USA , 9/10 , 10 kill , 1188 pp - U:004  [+99 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 5 bars , 643 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  , 87 kill , 1320 pp - U:008  [+77 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 5 bars , 530 exp , USA , 10/10 , Influence  , 54 kill , 1320 pp - U:011  [+54 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 3 bars , 326 exp , USA , 11/10 , Liberator  , 15 kill , 1452 pp - U:019  [+42 exp]

Rozpoznanie
 Stryker ,  , 2 bars , 262 exp , USA , 10/10 , Combat Support  ,    Recon, 5 kill , 444 pp - U:018  [+39 exp]
+  Stryker DVH ,  , 1 bars , 175 exp , USA , 10/10 ,    Recon, 0 kill , 0 pp - U:026  [+15 exp]

Artyleria ppanc.
 M1134 ATGM ,  , 2 bars , 228 exp , USA , 11/10 ,   Support, 6 kill , 567 pp - U:022  [+10 exp]
 M1134 ATGM ,  , 1 bars , 160 exp , USA , 10/10 ,   Support, 0 kill , 516 pp - U:085

Artyleria
 MGM-168 ATACMS ,  , 3 bars , 331 exp , USA , 10/10 , Infiltration Tactics  ,   Support, 8 kill , 1896 pp - U:002  [+42 exp]
 155mm M777A2 , M939 ,  , 2 bars , 262 exp , USA , 10/10 , 7 kill , 600 pp - U:006  [+17 exp]
 M109A6 Paladin ,  , 3 bars , 375 exp , USA , 11/10 , 8 kill , 1082 pp - U:009  [+48 exp]
 M109A6 Paladin ,  , 2 bars , 256 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 984 pp - U:010  [+33 exp]
 MGM-168 ATACMS ,  , 2 bars , 283 exp , USA , 10/10 ,   Support, 7 kill , 1896 pp - U:012  [+31 exp]
 M109A6 Paladin ,  , 2 bars , 215 exp , USA , 11/10 , 0 kill , 1082 pp - U:020  [+16 exp]
 155mm M777A2 , M939 ,  , 1 bars , 191 exp , USA , 11/10 , 0 kill , 660 pp - U:021
 155mm M777A2 , M939 ,  , 1 bars , 160 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 600 pp - U:024
 MGM-168 ATACMS ,  , 2 bars , 219 exp , USA , 10/10 ,   Support, 1 kill , 1896 pp - U:025  [+59 exp]

Obrona plot.
 MIM-104C Patriot ,  , 2 bars , 200 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 1392 pp - U:015

Myśliwiec
 F/A-18 Super Hornet ,  , 5 bars , 578 exp , USA , 9/10 , Reconnaissance Movement  , 28 kill , 1414 pp - U:007  [+30 exp]
 F/A-18 Super Hornet ,  , 4 bars , 419 exp , USA , 8/10 , 3 kill , 1257 pp - U:013  [+17 exp]
 F-22 Raptor ,  , 4 bars , 469 exp , USA , 10/10 , 6 kill , 2328 pp - U:023  [+123 exp]
 F-16C Block 52 ,  , 1 bars , 160 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1356 pp - U:033

Bomb. taktyczny
 MQ-9 Reaper ,  , 4 bars , 435 exp , USA , 9/10 , Devastating Fire  ,   Support, 4 kill , 658 pp - U:003  [+15 exp]
 MQ-9 Reaper ,  , 3 bars , 368 exp , USA , 10/10 , All Weather Combat  ,   Support, 7 kill , 732 pp - U:014  [+28 exp]
 MQ-9 Reaper ,  , 3 bars , 359 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  ,   Support, 10 kill , 732 pp - U:017  [+29 exp]
 A-10C Warthog ,  , 1 bars , 181 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 756 pp - U:030  [+21 exp]

Bomb. strategiczny
 Boeing E-3 Sentry ,  , 1 bars , 160 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 2004 pp - U:086

Player 1 : USA, Irak
Killed: INF:228  TNK:19   RCN:21   AT:42   FLAK:19   FORT:50   ATY:40   AD:26   FTR:12   TB:4    CRs:4      Total: 465
Lost  : INF:1    ATY:1      Total: 2

BV 12
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   3 Units *  2 Leaders      Total :    740 exp,     71 kill,   5760 pp    Average:    247 exp,     24 kill,   1920 pp
Czołg          *   4 Units *  3 Leaders      Total :   1758 exp,    166 kill,   5280 pp    Average:    440 exp,     42 kill,   1320 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  1 Leaders      Total :    437 exp,      5 kill,    444 pp    Average:    219 exp,      3 kill,    222 pp
Artyleria ppanc. *   2 Units *  0 Leaders      Total :    388 exp,      6 kill,   1083 pp    Average:    194 exp,      3 kill,    542 pp
Artyleria      *   9 Units *  1 Leaders      Total :   2292 exp,     31 kill,  10696 pp    Average:    255 exp,      3 kill,   1188 pp
Obrona plot.   *   1 Units *  0 Leaders      Total :    200 exp,      4 kill,   1392 pp    Average:    200 exp,      4 kill,   1392 pp
Myśliwiec      *   4 Units *  1 Leaders      Total :   1626 exp,     37 kill,   6355 pp    Average:    407 exp,      9 kill,   1589 pp
Bomb. taktyczny *   4 Units *  3 Leaders      Total :   1343 exp,     21 kill,   2878 pp    Average:    336 exp,      5 kill,    720 pp
Bomb. strategiczny *   1 Units *  0 Leaders      Total :    160 exp,      0 kill,   2004 pp    Average:    160 exp,      0 kill,   2004 pp
* Summary:     *  30 Units * 11 Leaders      Total :   8944 exp,    341 kill,  35892 pp    Average:    298 exp,     11 kill,   1196 pp


Player 1  USA, Irak   has 35 units total (core+aux):
Piechota :  6
Czołg :  4
Rozpoznanie :  3
Artyleria ppanc. :  2
Artyleria :  9
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  5
Bomb. taktyczny :  4
Bomb. strategiczny :  1

Player 2  Iran   has 4 units total (core+aux):
Piechota :  1
Fortyfikacje :  3

Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1237


« Odpowiedz #25 : Styczeń 04, 2020, 11:30:54 »

Deep in the Desert

Sprzedaję:
   - Drona bez lidera

Unowocześniam:
   - A-10 z liderem do Drona

Dokupuję:
   - Boening E-3 Sentry
   - Abrams
   - M1134 ATGM
   - w trakcie A-10

Sprzedaję i odkupuję artylerię, kupioną w poprzednim scenariuszu bez doświadczenia. Teram mam 160 pkt exp.

Dziękuję za wskazówki. Samolot rozpoznawczy sprawdza się nieźle. Chociaż jakby mieli coś plot o większym zasięgu i miałbym pecha to mogło by być drogo.
Na pustyni jest mało miejsc aby się schować. Dokupiłem drugiego M1134 ATGM ale nie puściłem ich razem aby się wspierały. Cóż, mail z poradą przyszedł później.
Niestety pepancki średnio się sprawdzają na pustyni - są wolne. Ale tragedii nie było. Tyle że tylko jeden powalczył.

Natomiast Abramsy świetnie sobie radzą po "opukaniu" czołgów wroga przez artylerię i lotnictwo. Niestety czołgi oddają dronom - cóż te przypadkowe rzuty kostką? Nie miałem wtedy jeszcze A-10. Może dać dronom dodatek AT i używać ich zamiast A-10? Jeśli poniosą straty to będzie to tańsze niż starty na A-10. Nie będą tak skuteczne ale jeśli chodzi o przygotowanie do ataku Abramsami?


Dodaj M1134 ATGM dodatek FS( na pustyni to będzie 6 hexów ruchu-czyli nie tak źle)  Smiley
A może taki zestaw dron+ A-10?
A na pustynię całkiem niezły jest AN/TPS Radar z dodatkiem Recon- widzi na 37 hexsów (cena z dodatkiem 1151 pp)
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1447


« Odpowiedz #26 : Styczeń 05, 2020, 09:44:59 »

Tak, już po bitwie pomyślałem o dodatku FS dla pepancki i żałowałem że nie wziąłem.
O radarze myślałem ale samolot wygrał bo szybciej można podejrzeć całą mapę. Tyle że to mniej bezpieczne.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3728


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #27 : Styczeń 05, 2020, 03:03:44 »

A na pustynię całkiem niezły jest AN/TPS Radar z dodatkiem Recon- widzi na 37 hexsów (cena z dodatkiem 1151 pp)
O radarze myślałem ale samolot wygrał bo szybciej można podejrzeć całą mapę. Tyle że to mniej bezpieczne.
Zakładam, że wiecie, ale napiszę dla pewności  Wink.

Rożnica miedzy radarem naziemnym i powietrznym jest istotniejsza, niż parę heksów różnicy zasięgu.

Przede wszystkim, samoloty ('air units') zaglądają na dystans (>2) w każdy rodzaj terenu oprócz TOWN i FOREST.
Natomiast radary ('ground units') zaglądają na dystans (>2) w każdy heks oprócz terenu TOWN/PORT, FOREST, BOCCAGE, oraz MOUNTAIN. Czyli w przeciwieństwie do samolotu AWACS, radar nie wykryje celów w terenie MOUNTAIN i BOCCAGE.
Szczególnie istotną różnice stanowi teren MOUNTAIN, zwłaszcza na mapach pustynnych (gdzie stanowi większość kryjówek).

Dodatkowo w przypadku radarów  ('ground units') tereny: TOWN/PORT, FOREST, BOCCAGE, MOUNTAIN, blokują wykrywanie poza nimi. Blokowanie widzenia co prawda działa w ograniczonym stopniu (ograniczenia algorytmu), ale też potrafi sprawić różnice.

Kod: (TERRAIN.TXT)
***
*  These terrain types block DirectLineOfFire(DLOF) : TOWN/PORT, FOREST, BOCCAGE, MOUNTAIN
*  Some terrain types avoid enemy spotting into from a given distance
*  a) ground units cannot spot into FOREST from distance >1
*  b) ground units cannot spot into TOWN/PORT, BOCCAGE, MOUNTAIN from distance >2
*  c) air units cannot spot into TOWN, FOREST from distance >2
*  and  these terrain types: TOWN/PORT, FOREST, BOCCAGE, MOUNTAIN block ground units spotting beyond them
***
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1447


« Odpowiedz #28 : Styczeń 05, 2020, 03:26:55 »

Dzięki . Nie wiem czemu w notatkach miałem zamienione hills i boccage  Huh?
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1447


« Odpowiedz #29 : Styczeń 17, 2020, 03:18:03 »

Suez channel

Sprzedaję:
   - nic

Unowocześniam:
   - nic

Dokupuję:
   - nic

Cała kasa idzie w podniesienie stanów artylerii.

Czy w tym scenariuszu SH po Egipskiej stronie kanału powinien być dostępny dla Amerykanów (po jego zdobyciu)?

Wystawiam się po swojej stronie kanału i nie kombinuję z wystawieniem po stronie egipskiej. Nie ma takiej potrzeby. Jeszcze pamiętam ten scenariusz.
Delta i Abrams z Liberatorem mają zgarnąć kasę. Reszta ma uważać i nie ponieść strat.

W pierwszej turze likwiduję nadbrzeżną obronę plot i artyleryjską oraz likwiduję wyrzutnię rakiet w tym rejonie. Zajmuję też port.
AWACS wykrywa wrogie siły i drugą wyrzutnię rakiet. Chwilę potem następuje atak npla z powietrza i lądu. Na lądzie nie ma szans, bo artyleria skutecznie tłumi. Natomiast atak z powietrza napotyka zdecydowanie słaby opór ze strony Patriota. Na szczęście nie wyrządza zbytniej szkody.
I co tu teraz zrobić z lotnictwem wroga?  Dwa F-16 i co najmniej dwa śmigłowce w drodze. Patriot ma tylko 2 szt amunicji a ja mam jednego Raptora z przewagą zasięgu?
Ale zaczynamy od eliminacji wrogiej obrony plot. Eliminuję wrogie lotnictwo - jeden Patriotrm - dobijam Hornetem (stracił 1 punkt - pechowy rzut). Drugiego załatwia Raptor. Śmigłowce giną od pozostałych myśliwców - bardzo przydaje się myśliwiec z ruchem fazowym. Artyleria w rejonie też zlikwidowana. Jedynie zostaje  Egipski Abrams, który nie poddaje się atakowi A-10 dodatkowo pozbawiając go 1 punktu. Może mi ten Abtams urwać jakiś punkt z moich jednostek, jeśli będę miał pecha. AWACS wykrywa wrogi radar i posiłki pancerne ale tym zajmę się w następnej turze.
No i stało się. Z lasu odezwała się artyleria a następnie pancerniacy przypuścili atak. Na szczęście bez start.
Trzecia tura polegała na eliminacji tego, co odważyło się mnie zaatakować. Na polu walki pozostał właściwie tylko jeden czołg npla. Zastawię na niego pułapkę.
Nie będę się spieszył, tak aby moje specjalne jednostki z liberatorem zgarnęły jak najwięcej kasy.
Nie dość że Delta z liberatorem zdobywa podwójne punkty to dostałem prototyp. I to jaki F-35 Lighting II - myśliwiec z zasięgiem 4 Smiley A miałem właśnie sobie kupić drugiego Raptora? Wreszcie mi się poszczęściło.
W kolejnej turze ciekawostka. Pojawiły się wrogie posiłki. Niby nic czemu się dziwić ale?
Jedna grupa pojawiła się wokół mojej Delty. Od razu się spociłem ale za chwilę zbierałem szczękę z klawiatury. Nikt nie zaatakował tylko wszyscy ruszyli na pomoc swoim VH.
Jeszcze jedna grupa wsparcia? I jeszcze raz koło mojej Delty? Dobrze, że nie tuż koło niej bo tym razem mieli moździerz i ten na pewno by przywalił?
A to latające coś i do tego z ruchem fazowym? Próbował mi obskubać A-10 ale eskorta go skarciła. Trzeba będzie dobić truchło zanim narobi przypadkowej szkody.
No to mam szczęście kolejny raz. F-16 dostał lidera. Przyda się skoro ma być samolotem eliminującym obronę plot.


Straty:
Pełne uzupełnienia:
   - Super Hornet - 157
   - A-10 - 75
Zielone:
   - Super Hornet - 102
   - A-10 - 49

Uzupełniam na zielono - jak zwykle


Prototyp: Śmigłowiec
OpenGen 0.93.1.0 * 7 Jul 2019  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.2.2c
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:43  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:50
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:49
 4   Algerian crisis , #3 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: 60mm M224A1 LWCMS
 5   Sneak attack! , #4 , Brilliant Victory , score:58
 6   Heavy Water , #5 , Brilliant Victory , score:52
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:50
 8   Seoul , #7 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: M2HB .50 cal.
 9   Phenian , #8 , Brilliant Victory , score:47
10   Kim is coming , #9 , Brilliant Victory , score:47
11   Khalif Ibrahim , #10 , Brilliant Victory , score:47  +++  Proto: Stryker DVH
12   Deep in the Desert , #11 , Brilliant Victory , score:47
13   Suez channel , #12 , Brilliant Victory , score:52
--
Campaign score: 652  *  Average: 50

..
Current scenario: Suez channel,  VH prestige is 640 ,  All map prestige is: 1360
Army cost: 37766 , Current prestige is 3120
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
if BV: +500, Ghosts Of The Pharaohs , cap disabled, 9 turns prestige: 500
if V : +350, Ghosts Of The Pharaohs , cap disabled, 12 turns prestige: 650
if TV: +100, Ghosts Of The Pharaohs , cap disabled, 15 turns prestige: 800
Ls: Loss , turn prestige: 800

Piechota
 Delta 2000 ,  , 2 bars , 259 exp , USA , 10/10 , Liberator  , 34 kill , 2304 pp - U:001  [+6 exp]
 Delta 2000 ,  , 3 bars , 318 exp , USA , 10/10 , Overwhelming Attack  , 37 kill , 2304 pp - U:005  [+3 exp]
 SF (Green Berets) 2010 ,  , 1 bars , 177 exp , USA , 10/10 , 7 kill , 1152 pp - U:016  [+5 exp]

Czołg
 M1A2SEP Abrams ,  , 2 bars , 284 exp , USA , 10/10 , 12 kill , 1320 pp - U:004  [+35 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 5 bars , 696 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  , 92 kill , 1320 pp - U:008  [+53 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 5 bars , 536 exp , USA , 10/10 , Influence  , 56 kill , 1320 pp - U:011  [+6 exp]
 M1A2SEP Abrams ,  , 3 bars , 334 exp , USA , 11/10 , Liberator  , 15 kill , 1452 pp - U:019  [+8 exp]

Rozpoznanie
 Stryker ,  , 2 bars , 262 exp , USA , 10/10 , Combat Support  ,    Recon, 5 kill , 444 pp - U:018
+  Stryker DVH ,  , 1 bars , 175 exp , USA , 10/10 ,    Recon, 0 kill , 0 pp - U:026

Artyleria ppanc.
 M1134 ATGM ,  , 2 bars , 236 exp , USA , 11/10 ,   Support, 7 kill , 567 pp - U:022  [+8 exp]
 M1134 ATGM ,  , 1 bars , 166 exp , USA , 10/10 ,   Support, 0 kill , 516 pp - U:029  [+6 exp]

Artyleria
 MGM-168 ATACMS ,  , 3 bars , 353 exp , USA , 12/10 , Infiltration Tactics  ,   Support, 9 kill , 2275 pp - U:002  [+22 exp]
 155mm M777A2 , M939 ,  , 2 bars , 268 exp , USA , 12/10 , 7 kill , 720 pp - U:006  [+6 exp]
 M109A6 Paladin ,  , 4 bars , 424 exp , USA , 13/10 , 9 kill , 1279 pp - U:009  [+49 exp]
 M109A6 Paladin ,  , 2 bars , 292 exp , USA , 12/10 , 0 kill , 1180 pp - U:010  [+36 exp]
 MGM-168 ATACMS ,  , 3 bars , 313 exp , USA , 12/10 ,   Support, 11 kill , 2275 pp - U:012  [+30 exp]
 M109A6 Paladin ,  , 2 bars , 249 exp , USA , 12/10 , 0 kill , 1180 pp - U:020  [+34 exp]
 155mm M777A2 , M939 ,  , 2 bars , 201 exp , USA , 11/10 , 2 kill , 660 pp - U:021  [+10 exp]
 155mm M777A2 , M939 ,  , 1 bars , 192 exp , USA , 11/10 , 0 kill , 660 pp - U:024  [+32 exp]
 MGM-168 ATACMS ,  , 2 bars , 238 exp , USA , 10/10 ,   Support, 3 kill , 1896 pp - U:025  [+19 exp]

Obrona plot.
 MIM-104C Patriot ,  , 2 bars , 263 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 1392 pp - U:015  [+63 exp]

Myśliwiec
 F/A-18 Super Hornet ,  , 5 bars , 598 exp , USA , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 31 kill , 1572 pp - U:007  [+41 exp]
 F/A-18 Super Hornet ,  , 4 bars , 417 exp , USA , 9/10 , 7 kill , 1414 pp - U:013  [+28 exp]
 F-22 Raptor ,  , 5 bars , 545 exp , USA , 10/10 , 7 kill , 2328 pp - U:023  [+76 exp]
 F-16C Block 52 ,  , 2 bars , 220 exp , USA , 10/10 , Resilience  , 2 kill , 1356 pp - U:028  [+60 exp]
+  F-35 Lightning II  ,  , 2 bars , 208 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:087  [+48 exp]

Bomb. taktyczny
 MQ-9 Reaper ,  , 5 bars , 542 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  ,   Support, 6 kill , 732 pp - U:003  [+123 exp]
 MQ-9 Reaper ,  , 3 bars , 391 exp , USA , 10/10 , All Weather Combat  ,   Support, 8 kill , 732 pp - U:014  [+23 exp]
 MQ-9 Reaper ,  , 4 bars , 400 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  ,   Support, 12 kill , 732 pp - U:017  [+41 exp]
 A-10C Warthog ,  , 2 bars , 230 exp , USA , 9/10 , 1 kill , 680 pp - U:027  [+49 exp]

Bomb. strategiczny
 Boeing E-3 Sentry ,  , 1 bars , 160 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 2004 pp - U:030

Player 1 : USA
Killed: INF:247  TNK:21   RCN:24   AT:42   FLAK:21   FORT:57   ATY:46   AD:30   FTR:15   TB:6    CRs:5      Total: 514
Lost  : INF:1    ATY:1      Total: 2

BV 13
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   3 Units *  2 Leaders      Total :    754 exp,     78 kill,   5760 pp    Average:    251 exp,     26 kill,   1920 pp
Czołg          *   4 Units *  3 Leaders      Total :   1850 exp,    175 kill,   5412 pp    Average:    463 exp,     44 kill,   1353 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  1 Leaders      Total :    437 exp,      5 kill,    444 pp    Average:    219 exp,      3 kill,    222 pp
Artyleria ppanc. *   2 Units *  0 Leaders      Total :    402 exp,      7 kill,   1083 pp    Average:    201 exp,      4 kill,    542 pp
Artyleria      *   9 Units *  1 Leaders      Total :   2530 exp,     41 kill,  12125 pp    Average:    281 exp,      5 kill,   1347 pp
Obrona plot.   *   1 Units *  0 Leaders      Total :    263 exp,      5 kill,   1392 pp    Average:    263 exp,      5 kill,   1392 pp
Myśliwiec      *   5 Units *  2 Leaders      Total :   1988 exp,     48 kill,   6670 pp    Average:    398 exp,     10 kill,   1334 pp
Bomb. taktyczny *   4 Units *  3 Leaders      Total :   1563 exp,     27 kill,   2876 pp    Average:    391 exp,      7 kill,    719 pp
Bomb. strategiczny *   1 Units *  0 Leaders      Total :    160 exp,      0 kill,   2004 pp    Average:    160 exp,      0 kill,   2004 pp
* Summary:     *  31 Units * 12 Leaders      Total :   9947 exp,    386 kill,  37766 pp    Average:    321 exp,     12 kill,   1218 pp


Player 1  USA   has 36 units total (core+aux):
Piechota :  6
Czołg :  5
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  2
Artyleria : 10
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  5
Bomb. taktyczny :  4
Bomb. strategiczny :  1

Player 2  Egipt   has 1 units total (core+aux):
Fortyfikacje :  1

Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Strony: 1 [2] 3 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC