Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 25, 2024, 02:55:57 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Błędne zasady support fire?  (Przeczytany 15780 razy)
darkonza
Starszy chorąży (Warrant Officer 4)
*
Offline Offline

Wiadomości: 52


« : Listopad 09, 2006, 09:58:46 »

Witam wszystkich,
gram w PG2 z przerwami od kilku lat, z jednej strony więc jestem doświadczonym generałęm, ale z drugiej kompletnym żółtodziobem bo nigdy nie grałem z żywym przeciwnikiem - i za takiego mnie należy uważać Smiley
Chciałem poddać pod analizę jedną sprawę która mi się wydaje oczywistym błędem, a której jakoś nikt nie poruszył (przynajmniej ja nie znalazłem tematu)
Chodzi o artylerię:
1. jeśli atakujemy przeciwnika, oddajemy strzał i to koniec możliwości ofensywnych naszej baterii
2. jeśli się bronimy nasza bateria może wspomóc ogniem atakowane jednostki tyle razy ile posiada amunicji
Czy nie uważacie że to kompletny brak równowagi i odniesienia do rzeczywistości?
Moim zdaniem dużo bliższe rzeczywistości byłoby gdyby artyleria miała takie same możliwości w turze obrony jak i w turze ataku, a więc jeśli raz możemy jej użyć atakując, to i broniąc się artyleria tylko raz powinna moć odpowiedzieć "ogniem"
Jeśli jest w stanie odpowiedzieć ogniem kilkurotnie to i w ataku powinna mieć możliwość ostzrelać przeciwnika kilka razy.
Dlaczego jej sprawność ma być wyższa w obronie niż w ataku?
Wiem, że dla tych którzy grają od dawna i się przyzwyczaili do zasad PG2 w pierwszej chwili może się to wydać absurdalne, ale proszę to przemyśleć i przeanalizować powoli...
Mi się marzy patch który zmienia zasady działania artylerii na takie jakie podałem.
Chyba, że popełniam jakiś błąd w rozumowaniu? Może się mylę i tego nie zauważam?

Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*