Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 28, 2024, 12:27:41 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ponury - G26 "Komandosi Jego Królewskiej Mości" - 200% - efile Gustlik  (Przeczytany 10316 razy)
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #15 : Marzec 12, 2016, 11:27:49 »

Scenariusz trzynasty: Most

Uderzamy na Francję! Zamieniam samolot na Meteor, oddział przeciwpancerny na Achillesa, a czołg na Challengera. Obrońców jest bardzo mało. Część wojsk wysyłam na północ po punktowane flagi. Niestety, po drodze czołg wpada w pułapkę w lesie i traci parę punktów. To mi się nie podoba w grze - gra sama wyznacza trasę nielogicznie z punktu widzenia taktyki, czyli przez teren nierozpoznany, choć powinna przez odkryty. Nie wiem, dlaczego tak jest i denerwuje mnie to. Szybka piechota na jeepach jedzie na południe po lotnisko, inżynierowie, pojazd rozpoznawczy i artyleria zdobywają flagi na północy, a reszta szybko łamie opór wroga w obu VH. W tej turze dołączono oddział amerykańskich Rangersów, co wg mnie jest bez sensu. Kampania jest brytyjska, więc wszystkie jednostki core powinny być brytyjskie.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Piaskiem w oczy , #0 , Brilliant Victory , score:48
 2   Bardia , #1 , Brilliant Victory , score:42
 3   Tobruk , #2 , Brilliant Victory , score:52
 4   Rommel nadchodzi , #3 , Brilliant Victory , score:43
 5   Ewakuacja Krety , #4 , Brilliant Victory , score:51
 6   Rommel atakuje , #5 , Brilliant Victory , score:43
 7   Lotniska , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Operacja "Bigamy" , #7 , Brilliant Victory , score:42
 9   Linia "Mareth" , #8 , Brilliant Victory , score:47
10   Wyspa Kos , #9 , Brilliant Victory , score:47
11   Operacja Candytuft , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Jugoslawia , #11 , Brilliant Victory , score:44
13   Most , #12 , Brilliant Victory , score:51
--
Campaign score: 613  *  Average: 47

..
Current scenario: Most,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 240
Army cost: 0 , Current prestige is 1140
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Defensive
if BV: +550, Sekwana , cap disabled, 9 turns prestige: 290
if V : +350, Sekwana , cap disabled, 11 turns prestige: 350
if TV: +250, Sekwana , cap disabled, 13 turns prestige: 410
Ls: Loss , turn prestige: 410

Infantry
*  Engineers 1943 , Bren [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 578 exp , United Kingdom , 9/10 , Ferocious Defense  , 18 kill , 0 pp - U:001  [+28 exp]
*  Commando , Jeep [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 372 exp , United Kingdom , 8/10 , Aggressive Attack  , Support, 13 kill , 0 pp - U:002  [+31 exp]
*  SAS 1943 , Jeep [TW] , 1st Royal Assault Brig , 5 bars , 568 exp , United Kingdom , 10/10 , Overwhelming Attack  , Support, 11 kill , 0 pp - U:008  [+32 exp]
*  Rangers 1942 , Jeep , 1st Royal Commando Brig. , 4 bars , 403 exp , USA , 9/10 , Aggressive Maneuver  , 0 kill , 0 pp - U:010  [+5 exp]

Tank 
*  Challenger , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 637 exp , United Kingdom , 7/10 , Street Fighter  , 41 kill , 0 pp - U:007  [+24 exp]

Recon
*  AEC III , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 671 exp , United Kingdom , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 12 kill , 0 pp - U:006  [+32 exp]

Anti-tank
*  Achilles IIC , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 307 exp , United Kingdom , 9/10 , Aggressive Attack  , 1 kill , 0 pp - U:009  [+8 exp]

FlaK
*  MG .50 cal. , Jeep [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 621 exp , United Kingdom , 10/10 , Determined Defense  , 13 kill , 0 pp - U:003  [+16 exp]

Artillery
*  60 Pdr Mk II , UC , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 629 exp , United Kingdom , 15/10 , Determined Defense  , 6 kill , 0 pp - U:005  [+64 exp]

Fighter
*  Meteor F.1 , 2 Special Assault Esq. , 5 bars , 757 exp , United Kingdom , 10/10 , Aggressive Attack  , Support, Recon, 24 kill , 0 pp - U:004  [+32 exp]

Player 1 : United Kingdom
Killed: INF:75   TNK:9    RCN:11   AT:4    FLAK:12   FORT:23   ATY:25   AD:1    FTR:4    TB:6      Total: 170
Lost  : INF:5    ATY:1    FTR:2      Total: 8

BV 13
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  4 Leaders      Total :   1921 exp,     42 kill,      0 pp    Average:    480 exp,     11 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    637 exp,     41 kill,      0 pp    Average:    637 exp,     41 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    671 exp,     12 kill,      0 pp    Average:    671 exp,     12 kill,      0 pp
Anti-tank      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    307 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    307 exp,      1 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    621 exp,     13 kill,      0 pp    Average:    621 exp,     13 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    629 exp,      6 kill,      0 pp    Average:    629 exp,      6 kill,      0 pp
Fighter        *   1 Units *  1 Leaders      Total :    757 exp,     24 kill,      0 pp    Average:    757 exp,     24 kill,      0 pp
* Summary:     *  10 Units * 10 Leaders      Total :   5543 exp,    139 kill,      0 pp    Average:    554 exp,     14 kill,      0 pp


Player 1  United Kingdom   has 12 units total (core+aux):
Infantry :  6
Tank   :  1
Recon :  1
Anti-tank :  1
FlaK :  1
Artillery :  1
Fighter :  1

Player 2  Germany   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  2
Tank   :  1
Recon :  1
Anti-tank :  1
FlaK :  2
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #16 : Marzec 12, 2016, 11:50:34 »

Scenariusz czternasty: Sekwana

Na razie najmniej udany dla mnie scenariusz. Wpadłem prawie wszędzie w zasadzkę w miastach, bo byłem zbyt pazerny na prestiż Smiley Dwie jednostki spadły do 2 punktów siły... Powoli do przodu, bo dużo lasów, pola minowe i słaba widoczność. Ciężka walka o pierwszy VH - duże straty. Potem ostra jazda do drugiego VH i zdobycie go w ostatniej chwili, bo już nadciągały posiłki SS z północy. Jedna piechota na jeepach zdążyła zdobyć prawie wszystkie prestiżowe flagi.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Piaskiem w oczy , #0 , Brilliant Victory , score:48
 2   Bardia , #1 , Brilliant Victory , score:42
 3   Tobruk , #2 , Brilliant Victory , score:52
 4   Rommel nadchodzi , #3 , Brilliant Victory , score:43
 5   Ewakuacja Krety , #4 , Brilliant Victory , score:51
 6   Rommel atakuje , #5 , Brilliant Victory , score:43
 7   Lotniska , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Operacja "Bigamy" , #7 , Brilliant Victory , score:42
 9   Linia "Mareth" , #8 , Brilliant Victory , score:47
10   Wyspa Kos , #9 , Brilliant Victory , score:47
11   Operacja Candytuft , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Jugoslawia , #11 , Brilliant Victory , score:44
13   Most , #12 , Brilliant Victory , score:51
14   Sekwana , #13 , Brilliant Victory , score:47
--
Campaign score: 660  *  Average: 47

..
Current scenario: Sekwana,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 1120
Army cost: 0 , Current prestige is 1383
Prestige available on map yet is 480 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
if BV: +450, Panzer Division , cap disabled, 10 turns prestige: 360
if V : +350, Panzer Division , cap disabled, 12 turns prestige: 420
if TV: +250, Panzer Division , cap disabled, 14 turns prestige: 480
if Ls: +0, Panzer Division , cap disabled, 14 turns prestige: 480

Infantry
*  Engineers 1943 , Bren [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 617 exp , United Kingdom , 10/10 , Ferocious Defense  , 20 kill , 0 pp - U:001  [+39 exp]
*  Commando , Jeep [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 4 bars , 443 exp , United Kingdom , 10/10 , Aggressive Attack  , Support, 15 kill , 0 pp - U:002  [+71 exp]
*  SAS 1943 , Jeep [TW] , 1st Royal Assault Brig , 5 bars , 588 exp , United Kingdom , 11/10 , Overwhelming Attack  , Support, 12 kill , 0 pp - U:008  [+20 exp]
*  Rangers 1942 , Jeep , 1st Royal Commando Brig. , 4 bars , 423 exp , USA , 2/10 , Aggressive Maneuver  , 0 kill , 0 pp - U:010  [+20 exp]

Tank 
*  Challenger , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 729 exp , United Kingdom , 10/10 , Street Fighter  , 48 kill , 0 pp - U:007  [+92 exp]

Recon
*  AEC III , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 752 exp , United Kingdom , 8/10 , Battlefield Intelligence  , 13 kill , 0 pp - U:006  [+81 exp]

Anti-tank
*  Achilles IIC , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 363 exp , United Kingdom , 4/10 , Aggressive Attack  , 4 kill , 0 pp - U:009  [+56 exp]

FlaK
*  MG .50 cal. , Jeep [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 656 exp , United Kingdom , 10/10 , Determined Defense  , 13 kill , 0 pp - U:003  [+35 exp]

Artillery
*  60 Pdr Mk II , UC , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 680 exp , United Kingdom , 15/10 , Determined Defense  , 6 kill , 0 pp - U:005  [+51 exp]

Fighter
*  Meteor F.1 , 2 Special Assault Esq. , 5 bars , 790 exp , United Kingdom , 12/10 , Aggressive Attack  , Support, Recon, 24 kill , 0 pp - U:004  [+33 exp]

Player 1 : United Kingdom
Killed: INF:81   TNK:10   RCN:11   AT:6    FLAK:14   FORT:26   ATY:27   AD:1    FTR:4    TB:6      Total: 186
Lost  : INF:6    ATY:1    FTR:2      Total: 9

BV 14
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  4 Leaders      Total :   2071 exp,     47 kill,      0 pp    Average:    518 exp,     12 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    729 exp,     48 kill,      0 pp    Average:    729 exp,     48 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    752 exp,     13 kill,      0 pp    Average:    752 exp,     13 kill,      0 pp
Anti-tank      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    363 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    363 exp,      4 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    656 exp,     13 kill,      0 pp    Average:    656 exp,     13 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    680 exp,      6 kill,      0 pp    Average:    680 exp,      6 kill,      0 pp
Fighter        *   1 Units *  1 Leaders      Total :    790 exp,     24 kill,      0 pp    Average:    790 exp,     24 kill,      0 pp
* Summary:     *  10 Units * 10 Leaders      Total :   6041 exp,    155 kill,      0 pp    Average:    604 exp,     16 kill,      0 pp


Player 1  United Kingdom   has 12 units total (core+aux):
Infantry :  5
Tank   :  1
Recon :  1
Anti-tank :  1
FlaK :  1
Fortification :  1
Artillery :  1
Fighter :  1

Player 2  Waffen SS, Germany   has 17 units total (core+aux):
Infantry : 10
Tank   :  1
Anti-tank :  1
FlaK :  1
Fortification :  1
Air Defense :  1
Tactical Bomber :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #17 : Marzec 13, 2016, 12:02:27 »

Scenariusz piętnasty: Panzer Division


Bardzo łatwa misja. Jedziemy, ile fabryka dała na północ, miażdżymy przeciwnika, który ma to nieszczęście, że nawinął się nam pod lufy i zdobywamy brylantowe zwycięstwo w kilka tur przy niewielkich stratach. Za łatwo.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Piaskiem w oczy , #0 , Brilliant Victory , score:48
 2   Bardia , #1 , Brilliant Victory , score:42
 3   Tobruk , #2 , Brilliant Victory , score:52
 4   Rommel nadchodzi , #3 , Brilliant Victory , score:43
 5   Ewakuacja Krety , #4 , Brilliant Victory , score:51
 6   Rommel atakuje , #5 , Brilliant Victory , score:43
 7   Lotniska , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Operacja "Bigamy" , #7 , Brilliant Victory , score:42
 9   Linia "Mareth" , #8 , Brilliant Victory , score:47
10   Wyspa Kos , #9 , Brilliant Victory , score:47
11   Operacja Candytuft , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Jugoslawia , #11 , Brilliant Victory , score:44
13   Most , #12 , Brilliant Victory , score:51
14   Sekwana , #13 , Brilliant Victory , score:47
15   Panzer Division , #14 , Brilliant Victory , score:57
--
Campaign score: 717  *  Average: 47

..
Current scenario: Panzer Division,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 240
Army cost: 0 , Current prestige is 1410
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Defensive
if BV: +920, Wunderwaffe , cap disabled, 12 turns prestige: 0
if V : +780, Wunderwaffe , cap disabled, 14 turns prestige: 0
if TV: +650, Wunderwaffe , cap disabled, 16 turns prestige: 0
if Ls: +0, Wunderwaffe , cap disabled, 16 turns prestige: 0

Infantry
*  Engineers 1943 , Bren [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 649 exp , United Kingdom , 11/10 , Ferocious Defense  , 20 kill , 0 pp - U:001  [+32 exp]
*  Commando , Jeep [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 573 exp , United Kingdom , 10/10 , Aggressive Attack  , Support, 16 kill , 0 pp - U:002  [+130 exp]
*  SAS 1943 , Jeep [TW] , 1st Royal Assault Brig , 5 bars , 607 exp , United Kingdom , 10/10 , Overwhelming Attack  , Support, 14 kill , 0 pp - U:008  [+19 exp]
*  Rangers 1942 , Jeep , 1st Royal Commando Brig. , 4 bars , 423 exp , USA , 2/10 , Aggressive Maneuver  , 0 kill , 0 pp - U:010

Tank 
*  Challenger , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 837 exp , United Kingdom , 12/10 , Street Fighter  , 54 kill , 0 pp - U:007  [+108 exp]

Recon
*  AEC III , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 780 exp , United Kingdom , 12/10 , Battlefield Intelligence  , 14 kill , 0 pp - U:006  [+28 exp]

Anti-tank
*  Achilles IIC , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 393 exp , United Kingdom , 12/10 , Aggressive Attack  , 5 kill , 0 pp - U:009  [+30 exp]
*  Achilles , 1st Royal Commando Brig. , 3 bars , 329 exp , United Kingdom , 10/10 , Bridging  , 0 kill , 0 pp - U:017  [+30 exp]

FlaK
*  MG .50 cal. , Jeep [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 671 exp , United Kingdom , 12/10 , Determined Defense  , 13 kill , 0 pp - U:003  [+15 exp]

Artillery
*  60 Pdr Mk II , UC , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 697 exp , United Kingdom , 15/10 , Determined Defense  , 6 kill , 0 pp - U:005  [+17 exp]

Fighter
*  Meteor F.1 , 2 Special Assault Esq. , 5 bars , 870 exp , United Kingdom , 12/10 , Aggressive Attack  , Support, Recon, 25 kill , 0 pp - U:004  [+80 exp]

Player 1 : United Kingdom
Killed: INF:88   TNK:10   RCN:11   AT:6    FLAK:16   FORT:27   ATY:29   AD:1    FTR:4    TB:6      Total: 198
Lost  : INF:6    ATY:1    FTR:2      Total: 9

BV 15
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  4 Leaders      Total :   2252 exp,     50 kill,      0 pp    Average:    563 exp,     13 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    837 exp,     54 kill,      0 pp    Average:    837 exp,     54 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    780 exp,     14 kill,      0 pp    Average:    780 exp,     14 kill,      0 pp
Anti-tank      *   2 Units *  2 Leaders      Total :    722 exp,      5 kill,      0 pp    Average:    361 exp,      3 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    671 exp,     13 kill,      0 pp    Average:    671 exp,     13 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    697 exp,      6 kill,      0 pp    Average:    697 exp,      6 kill,      0 pp
Fighter        *   1 Units *  1 Leaders      Total :    870 exp,     25 kill,      0 pp    Average:    870 exp,     25 kill,      0 pp
* Summary:     *  11 Units * 11 Leaders      Total :   6829 exp,    167 kill,      0 pp    Average:    621 exp,     15 kill,      0 pp


Player 1  United Kingdom   has 17 units total (core+aux):
Infantry :  4
Tank   :  1
Recon :  1
Anti-tank :  2
FlaK :  1
Artillery :  1
Fighter :  4
Level Bomber :  3

Player 2  Waffen SS, Germany   has 7 units total (core+aux):
Infantry :  5
Air Defense :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #18 : Marzec 13, 2016, 12:18:15 »

Scenariusz szesnasty: Wunderwaffe

Zamieniłem czołg na Comet, bo ma więcej paliwa i amunicji. Wciąż nie korzystam z Rangersów, którzy mają siły 2 i wcale to nie przeszkadza. Tutaj ponownie jadę na pełnej szybkości przed siebie, niszczę wroga i obiekty przeznaczone do zburzenia, zdobywam SH i oba VH w parę tur. Znów jest za łatwo.

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Piaskiem w oczy , #0 , Brilliant Victory , score:48
 2   Bardia , #1 , Brilliant Victory , score:42
 3   Tobruk , #2 , Brilliant Victory , score:52
 4   Rommel nadchodzi , #3 , Brilliant Victory , score:43
 5   Ewakuacja Krety , #4 , Brilliant Victory , score:51
 6   Rommel atakuje , #5 , Brilliant Victory , score:43
 7   Lotniska , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Operacja "Bigamy" , #7 , Brilliant Victory , score:42
 9   Linia "Mareth" , #8 , Brilliant Victory , score:47
10   Wyspa Kos , #9 , Brilliant Victory , score:47
11   Operacja Candytuft , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Jugoslawia , #11 , Brilliant Victory , score:44
13   Most , #12 , Brilliant Victory , score:51
14   Sekwana , #13 , Brilliant Victory , score:47
15   Panzer Division , #14 , Brilliant Victory , score:57
16   Wunderwaffe , #15 , Brilliant Victory , score:56
--
Campaign score: 773  *  Average: 48

..
Current scenario: Wunderwaffe,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 2238
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Defensive
if BV: +600, Dekemvriana , cap disabled, 11 turns prestige: 420
if V : +400, Dekemvriana , cap disabled, 13 turns prestige: 420
if TV: +200, Dekemvriana , cap disabled, 15 turns prestige: 420
if Ls: +0, Dekemvriana , cap disabled, 15 turns prestige: 420

Infantry
*  Engineers 1943 , Bren [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 678 exp , United Kingdom , 12/10 , Ferocious Defense  , 21 kill , 0 pp - U:001  [+29 exp]
*  Commando , Jeep [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 593 exp , United Kingdom , 11/10 , Aggressive Attack  , Support, 18 kill , 0 pp - U:002  [+20 exp]
*  SAS 1943 , Jeep [TW] , 1st Royal Assault Brig , 5 bars , 652 exp , United Kingdom , 9/10 , Overwhelming Attack  , Support, 16 kill , 0 pp - U:008  [+45 exp]
*  Rangers 1942 , Jeep , 1st Royal Commando Brig. , 4 bars , 423 exp , USA , 2/10 , Aggressive Maneuver  , 0 kill , 0 pp - U:010

Tank 
*  Comet , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 906 exp , United Kingdom , 12/10 , Street Fighter  , 64 kill , 0 pp - U:007  [+69 exp]

Recon
*  AEC III , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 801 exp , United Kingdom , 12/10 , Battlefield Intelligence  , 17 kill , 0 pp - U:006  [+21 exp]

Anti-tank
*  Achilles IIC , 1st Royal Commando Reg. , 4 bars , 428 exp , United Kingdom , 12/10 , Aggressive Attack  , 8 kill , 0 pp - U:009  [+35 exp]
*  Achilles , 1st Royal Commando Brig. , 3 bars , 360 exp , United Kingdom , 12/10 , Bridging  , 1 kill , 0 pp - U:011  [+31 exp]

FlaK
*  MG .50 cal. , Jeep [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 716 exp , United Kingdom , 11/10 , Determined Defense  , 13 kill , 0 pp - U:003  [+45 exp]

Artillery
*  60 Pdr Mk II , UC , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 707 exp , United Kingdom , 15/10 , Determined Defense  , 7 kill , 0 pp - U:005  [+10 exp]

Fighter
*  Meteor F.1 , 2 Special Assault Esq. , 5 bars , 913 exp , United Kingdom , 12/10 , Aggressive Attack  , Support, Recon, 26 kill , 0 pp - U:004  [+43 exp]

Player 1 : United Kingdom
Killed: INF:94   TNK:11   RCN:11   AT:6    FLAK:20   FORT:38   ATY:31   AD:1    FTR:4    TB:6      Total: 222
Lost  : INF:6    ATY:1    FTR:2      Total: 9

BV 16
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  4 Leaders      Total :   2346 exp,     55 kill,      0 pp    Average:    587 exp,     14 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    906 exp,     64 kill,      0 pp    Average:    906 exp,     64 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    801 exp,     17 kill,      0 pp    Average:    801 exp,     17 kill,      0 pp
Anti-tank      *   2 Units *  2 Leaders      Total :    788 exp,      9 kill,      0 pp    Average:    394 exp,      5 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    716 exp,     13 kill,      0 pp    Average:    716 exp,     13 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    707 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    707 exp,      7 kill,      0 pp
Fighter        *   1 Units *  1 Leaders      Total :    913 exp,     26 kill,      0 pp    Average:    913 exp,     26 kill,      0 pp
* Summary:     *  11 Units * 11 Leaders      Total :   7177 exp,    191 kill,      0 pp    Average:    652 exp,     17 kill,      0 pp


Player 1  United Kingdom   has 15 units total (core+aux):
Infantry :  7
Tank   :  1
Recon :  1
Anti-tank :  2
FlaK :  1
Fortification :  1
Artillery :  1
Fighter :  1

Player 2  Germany, Waffen SS   has 9 units total (core+aux):
Infantry :  3
Tank   :  1
Recon :  1
Anti-tank :  1
Fortification :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #19 : Marzec 13, 2016, 11:00:50 »

Scenariusz szesnasty: Wunderwaffe

Zamieniłem czołg na Comet, bo ma więcej paliwa i amunicji. Wciąż nie korzystam z Rangersów, którzy mają siły 2 i wcale to nie przeszkadza. Tutaj ponownie jadę na pełnej szybkości przed siebie, niszczę wroga i obiekty przeznaczone do zburzenia, zdobywam SH i oba VH w parę tur. Znów jest za łatwo.

Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Grasz na 200%-to ułatwia rozgrywkę (zagraj na 50%a ustaw AI na 100%-już nie będzie tak prosto) Smiley
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #20 : Marzec 13, 2016, 01:55:45 »

Grasz na 200%-to ułatwia rozgrywkę (zagraj na 50%a ustaw AI na 100%-już nie będzie tak prosto) Smiley

No właśnie chciałem to napisać w podsumowaniu całej kampanii, jak ją skończę Smiley Zdecydowanie 200% to za dużo, ale zawsze tak robię, kiedy pierwszy raz gram w daną kampanię (albo pierwszy raz od dawna). Na pewno następnym razem zagram na 100%

Scenariusz siedemnasty: Dekemvriana

Tym razem jest deczko trudniej, bo teren jest miejsko-górski, słaba widoczność, samolot nie jest od razu dostępny. Wysyłam spadochroniarzy do VH po lewej, a resztę sił przed siebie. Czołgi, niszczyciele i artyleria rozjeżdżają wszystko na swojej drodze, zdobywają lotnisko i mogę rozstawić samolot, który następnie pomaga spadochroniarzom zdobyć VH. Tym razem szybko kończę scenariusz, bo choć można było jeszcze zdobyć płatny SH, ale straciłbym na to ze 2, 3 tury i pewnie poniósłbym straty w stanach jednostek.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Piaskiem w oczy , #0 , Brilliant Victory , score:48
 2   Bardia , #1 , Brilliant Victory , score:42
 3   Tobruk , #2 , Brilliant Victory , score:52
 4   Rommel nadchodzi , #3 , Brilliant Victory , score:43
 5   Ewakuacja Krety , #4 , Brilliant Victory , score:51
 6   Rommel atakuje , #5 , Brilliant Victory , score:43
 7   Lotniska , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Operacja "Bigamy" , #7 , Brilliant Victory , score:42
 9   Linia "Mareth" , #8 , Brilliant Victory , score:47
10   Wyspa Kos , #9 , Brilliant Victory , score:47
11   Operacja Candytuft , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Jugoslawia , #11 , Brilliant Victory , score:44
13   Most , #12 , Brilliant Victory , score:51
14   Sekwana , #13 , Brilliant Victory , score:47
15   Panzer Division , #14 , Brilliant Victory , score:57
16   Wunderwaffe , #15 , Brilliant Victory , score:56
17   Dekemvriana , #16 , Brilliant Victory , score:59
--
Campaign score: 832  *  Average: 48

..
Current scenario: Dekemvriana,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 240
Army cost: 0 , Current prestige is 2916
Prestige available on map yet is 160 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Defensive
if BV: +1000, Prisoners , cap disabled, 12 turns prestige: 980
if V : +700, Prisoners , cap disabled, 15 turns prestige: 1370
if TV: +400, Prisoners , cap disabled, 18 turns prestige: 1500
Ls: Loss , turn prestige: 1500

Infantry
*  Engineers 1943 , Bren [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 704 exp , United Kingdom , 10/10 , Ferocious Defense  , 23 kill , 0 pp - U:001  [+26 exp]
*  Commando , Jeep [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 593 exp , United Kingdom , 13/10 , Aggressive Attack  , Support, 18 kill , 0 pp - U:002
*  SAS 1943 , Jeep [TW] , 1st Royal Assault Brig , 5 bars , 693 exp , United Kingdom , 11/10 , Overwhelming Attack  , Support, 18 kill , 0 pp - U:008  [+41 exp]
*  Rangers 1942 , Jeep , 1st Royal Commando Brig. , 4 bars , 423 exp , USA , 2/10 , Aggressive Maneuver  , 0 kill , 0 pp - U:010

Tank 
*  Comet , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 1039 exp , United Kingdom , 11/10 , Street Fighter  , 77 kill , 0 pp - U:007  [+133 exp]

Recon
*  AEC III , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 803 exp , United Kingdom , 13/10 , Battlefield Intelligence  , 18 kill , 0 pp - U:006  [+2 exp]

Anti-tank
*  Achilles IIC , 1st Royal Commando Reg. , 4 bars , 451 exp , United Kingdom , 13/10 , Aggressive Attack  , 10 kill , 0 pp - U:009  [+23 exp]
*  Achilles , 1st Royal Commando Brig. , 4 bars , 452 exp , United Kingdom , 12/10 , Bridging  , 2 kill , 0 pp - U:011  [+92 exp]

FlaK
*  MG .50 cal. , Jeep [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 716 exp , United Kingdom , 13/10 , Determined Defense  , 13 kill , 0 pp - U:003

Artillery
*  60 Pdr Mk II , UC , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 743 exp , United Kingdom , 15/10 , Determined Defense  , 7 kill , 0 pp - U:005  [+36 exp]

Fighter
*  Meteor F.1 , 2 Special Assault Esq. , 5 bars , 965 exp , United Kingdom , 13/10 , Aggressive Attack  , Support, Recon, 27 kill , 0 pp - U:004  [+52 exp]

Player 1 : United Kingdom, Greece
Killed: INF:109  TNK:11   RCN:13   AT:7    FLAK:22   FORT:38   ATY:36   AD:1    FTR:4    TB:6      Total: 247
Lost  : INF:7    ATY:1    FTR:2      Total: 10

BV 17
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  4 Leaders      Total :   2413 exp,     59 kill,      0 pp    Average:    603 exp,     15 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1039 exp,     77 kill,      0 pp    Average:   1039 exp,     77 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    803 exp,     18 kill,      0 pp    Average:    803 exp,     18 kill,      0 pp
Anti-tank      *   2 Units *  2 Leaders      Total :    903 exp,     12 kill,      0 pp    Average:    452 exp,      6 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    716 exp,     13 kill,      0 pp    Average:    716 exp,     13 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    743 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    743 exp,      7 kill,      0 pp
Fighter        *   1 Units *  1 Leaders      Total :    965 exp,     27 kill,      0 pp    Average:    965 exp,     27 kill,      0 pp
* Summary:     *  11 Units * 11 Leaders      Total :   7582 exp,    213 kill,      0 pp    Average:    689 exp,     19 kill,      0 pp


Player 1  United Kingdom, Greece   has 26 units total (core+aux):
Infantry : 15
Tank   :  1
Recon :  1
Anti-tank :  2
FlaK :  1
Artillery :  5
Fighter :  1

Player 2  Terrorists   has 9 units total (core+aux):
Infantry :  6
Artillery :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #21 : Marzec 14, 2016, 11:43:30 »

Scenariusz osiemnasty: Prisoners

Ciekawy scenariusz (wreszcie), gdzie trzeba szybko uratować jeńców i obronić trzymane przez nich VHeksy. SAS i cekaem wysyłam powietrzem, a reszta gna na złamanie karku, bo strażnicy zaczynają strzelać... Na szczęście nie udaje im się zniszczyć jeńców, a zanim docierają posiłki wroga, moje jednostki docierają na miejsce i odbywa się zażarta walka w obozie i w okolicznym lesie. Po likwidacji posiłków ruszam na lotnisko i VHeksy. Na lotnisku niespodzianka - odrzutowiec wroga, który o dziwo ginie w starciu z moim myśliwcem. Zdobycie VHeksów to już formalność.

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Piaskiem w oczy , #0 , Brilliant Victory , score:48
 2   Bardia , #1 , Brilliant Victory , score:42
 3   Tobruk , #2 , Brilliant Victory , score:52
 4   Rommel nadchodzi , #3 , Brilliant Victory , score:43
 5   Ewakuacja Krety , #4 , Brilliant Victory , score:51
 6   Rommel atakuje , #5 , Brilliant Victory , score:43
 7   Lotniska , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Operacja "Bigamy" , #7 , Brilliant Victory , score:42
 9   Linia "Mareth" , #8 , Brilliant Victory , score:47
10   Wyspa Kos , #9 , Brilliant Victory , score:47
11   Operacja Candytuft , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Jugoslawia , #11 , Brilliant Victory , score:44
13   Most , #12 , Brilliant Victory , score:51
14   Sekwana , #13 , Brilliant Victory , score:47
15   Panzer Division , #14 , Brilliant Victory , score:57
16   Wunderwaffe , #15 , Brilliant Victory , score:56
17   Dekemvriana , #16 , Brilliant Victory , score:59
18   Prisoners , #17 , Brilliant Victory , score:56
--
Campaign score: 888  *  Average: 49

..
Current scenario: Prisoners,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 240
Army cost: 0 , Current prestige is 3863
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Aggressive
if BV: +750, Arnhem , cap disabled, 11 turns prestige: 850
if V : +550, Arnhem , cap disabled, 13 turns prestige: 990
if TV: +350, Arnhem , cap disabled, 16 turns prestige: 1200
Ls: Loss , turn prestige: 1200

Infantry
*  Engineers 1943 , Bren [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 706 exp , United Kingdom , 13/10 , Ferocious Defense  , 24 kill , 0 pp - U:001  [+2 exp]
*  Commando , Jeep [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 649 exp , United Kingdom , 9/10 , Aggressive Attack  , Support, 20 kill , 0 pp - U:002  [+56 exp]
*  SAS 1943 , Jeep [TW] , 1st Royal Assault Brig , 5 bars , 768 exp , United Kingdom , 10/10 , Overwhelming Attack  , Support, 21 kill , 0 pp - U:008  [+75 exp]
*  Rangers 1942 , Jeep , 1st Royal Commando Brig. , 4 bars , 494 exp , USA , 9/10 , Aggressive Maneuver  , 2 kill , 0 pp - U:010  [+71 exp]

Tank 
*  Comet , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 1111 exp , United Kingdom , 12/10 , Street Fighter  , 83 kill , 0 pp - U:007  [+72 exp]

Recon
*  AEC III , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 818 exp , United Kingdom , 13/10 , Battlefield Intelligence  , 18 kill , 0 pp - U:006  [+15 exp]

Anti-tank
*  Achilles IIC , 1st Royal Commando Reg. , 4 bars , 479 exp , United Kingdom , 12/10 , Aggressive Attack  , 12 kill , 0 pp - U:009  [+28 exp]
*  Achilles , 1st Royal Commando Brig. , 4 bars , 490 exp , United Kingdom , 12/10 , Bridging  , 3 kill , 0 pp - U:011  [+38 exp]

FlaK
*  MG .50 cal. , Jeep [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 724 exp , United Kingdom , 13/10 , Determined Defense  , 14 kill , 0 pp - U:003  [+8 exp]

Artillery
*  60 Pdr Mk II , UC , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 771 exp , United Kingdom , 15/10 , Determined Defense  , 7 kill , 0 pp - U:005  [+28 exp]

Fighter
*  Meteor F.1 , 2 Special Assault Esq. , 5 bars , 991 exp , United Kingdom , 12/10 , Aggressive Attack  , Support, Recon, 27 kill , 0 pp - U:004  [+26 exp]
*  Mustang IV , 1 Special Ftr. Esq. , 4 bars , 483 exp , United Kingdom , 4/10 , Reconnaissance Movement  , 2 kill , 0 pp - U:012  [+84 exp]

Player 1 : United Kingdom
Killed: INF:120  TNK:11   RCN:13   AT:7    FLAK:23   FORT:44   ATY:37   AD:1    FTR:5    TB:6      Total: 267
Lost  : INF:7    ATY:1    FTR:2      Total: 10

BV 18
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  4 Leaders      Total :   2617 exp,     67 kill,      0 pp    Average:    654 exp,     17 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1111 exp,     83 kill,      0 pp    Average:   1111 exp,     83 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    818 exp,     18 kill,      0 pp    Average:    818 exp,     18 kill,      0 pp
Anti-tank      *   2 Units *  2 Leaders      Total :    969 exp,     15 kill,      0 pp    Average:    485 exp,      8 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    724 exp,     14 kill,      0 pp    Average:    724 exp,     14 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    771 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    771 exp,      7 kill,      0 pp
Fighter        *   2 Units *  2 Leaders      Total :   1474 exp,     29 kill,      0 pp    Average:    737 exp,     15 kill,      0 pp
* Summary:     *  12 Units * 12 Leaders      Total :   8484 exp,    233 kill,      0 pp    Average:    707 exp,     19 kill,      0 pp


Player 1  United Kingdom   has 15 units total (core+aux):
Infantry :  7
Tank   :  1
Recon :  1
Anti-tank :  2
FlaK :  1
Artillery :  1
Fighter :  2

Player 2  Waffen SS, Germany   has 3 units total (core+aux):
Infantry :  2
FlaK :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #22 : Marzec 14, 2016, 12:53:59 »

Scenariusz dziewiętnasty: Arnhem

Tutaj również teren nie sprzyja: dużo miast i lasów. Na szczęście myśliwiec ma dowódcę Reconnaissance Movement, więc powoli rozpoznaję sobie teren i wysyłam piechotę na jeepach po punktowane flagi. Wojska pancerne i artyleria zdobywają pierwszy VH i prą dalej. Jednostek wroga bardzo mało. Psuje się pogoda i wykorzystuję to do podciągnięcia rozciągniętych wojsk pod ostatni VH ukradkiem. Zdobywam punktowane flagi oprócz SH, a po krótkim boju także ostatni VH, a pomału zaczynają się pojawiać posiłki wroga. Na szczęście za późno.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Piaskiem w oczy , #0 , Brilliant Victory , score:48
 2   Bardia , #1 , Brilliant Victory , score:42
 3   Tobruk , #2 , Brilliant Victory , score:52
 4   Rommel nadchodzi , #3 , Brilliant Victory , score:43
 5   Ewakuacja Krety , #4 , Brilliant Victory , score:51
 6   Rommel atakuje , #5 , Brilliant Victory , score:43
 7   Lotniska , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Operacja "Bigamy" , #7 , Brilliant Victory , score:42
 9   Linia "Mareth" , #8 , Brilliant Victory , score:47
10   Wyspa Kos , #9 , Brilliant Victory , score:47
11   Operacja Candytuft , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Jugoslawia , #11 , Brilliant Victory , score:44
13   Most , #12 , Brilliant Victory , score:51
14   Sekwana , #13 , Brilliant Victory , score:47
15   Panzer Division , #14 , Brilliant Victory , score:57
16   Wunderwaffe , #15 , Brilliant Victory , score:56
17   Dekemvriana , #16 , Brilliant Victory , score:59
18   Prisoners , #17 , Brilliant Victory , score:56
19   Arnhem , #18 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 943  *  Average: 49

..
Current scenario: Arnhem,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 160
Army cost: 0 , Current prestige is 3889
Prestige available on map yet is 160 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Defensive
if BV: +650, Lubeka , cap disabled, 12 turns prestige: 1360
if V : +550, Lubeka , cap disabled, 15 turns prestige: 1570
if TV: +450, Lubeka , cap disabled, 18 turns prestige: 1570
Ls: Loss , turn prestige: 1570

Infantry
*  Engineers 1943 , Bren [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 795 exp , United Kingdom , 13/10 , Ferocious Defense  , 26 kill , 0 pp - U:001  [+89 exp]
*  Commando , Jeep [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 684 exp , United Kingdom , 14/10 , Aggressive Attack  , Support, 22 kill , 0 pp - U:002  [+35 exp]
*  SAS 1943 , Jeep [TW] , 1st Royal Assault Brig , 5 bars , 847 exp , United Kingdom , 13/10 , Overwhelming Attack  , Support, 21 kill , 0 pp - U:008  [+79 exp]
*  Rangers 1942 , Jeep , 1st Royal Commando Brig. , 5 bars , 524 exp , USA , 13/10 , Aggressive Maneuver  , 3 kill , 0 pp - U:010  [+30 exp]

Tank 
*  Comet , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 1215 exp , United Kingdom , 13/10 , Street Fighter  , 90 kill , 0 pp - U:007  [+104 exp]

Recon
*  AEC III , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 836 exp , United Kingdom , 13/10 , Battlefield Intelligence  , 20 kill , 0 pp - U:006  [+18 exp]

Anti-tank
*  Achilles IIC , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 512 exp , United Kingdom , 13/10 , Aggressive Attack  , 16 kill , 0 pp - U:009  [+33 exp]
*  Achilles , 1st Royal Commando Brig. , 4 bars , 492 exp , United Kingdom , 14/10 , Bridging  , 4 kill , 0 pp - U:011  [+2 exp]

FlaK
*  MG .50 cal. , Jeep [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 769 exp , United Kingdom , 15/10 , Determined Defense  , 14 kill , 0 pp - U:003  [+45 exp]

Artillery
*  60 Pdr Mk II , UC , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 829 exp , United Kingdom , 15/10 , Determined Defense  , 9 kill , 0 pp - U:005  [+58 exp]

Fighter
*  Meteor F.1 , 2 Special Assault Esq. , 5 bars , 1011 exp , United Kingdom , 14/10 , Aggressive Attack  , Support, Recon, 28 kill , 0 pp - U:004  [+20 exp]
*  Mustang IV , 1 Special Ftr. Esq. , 5 bars , 600 exp , United Kingdom , 9/10 , Reconnaissance Movement  , 3 kill , 0 pp - U:012  [+117 exp]

Player 1 : United Kingdom
Killed: INF:126  TNK:11   RCN:14   AT:9    FLAK:26   FORT:49   ATY:42   AD:2    FTR:6    TB:6      Total: 291
Lost  : INF:7    ATY:1    FTR:2      Total: 10

BV 19
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  4 Leaders      Total :   2850 exp,     72 kill,      0 pp    Average:    713 exp,     18 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1215 exp,     90 kill,      0 pp    Average:   1215 exp,     90 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    836 exp,     20 kill,      0 pp    Average:    836 exp,     20 kill,      0 pp
Anti-tank      *   2 Units *  2 Leaders      Total :   1004 exp,     20 kill,      0 pp    Average:    502 exp,     10 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    769 exp,     14 kill,      0 pp    Average:    769 exp,     14 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    829 exp,      9 kill,      0 pp    Average:    829 exp,      9 kill,      0 pp
Fighter        *   2 Units *  2 Leaders      Total :   1611 exp,     31 kill,      0 pp    Average:    806 exp,     16 kill,      0 pp
* Summary:     *  12 Units * 12 Leaders      Total :   9114 exp,    256 kill,      0 pp    Average:    760 exp,     21 kill,      0 pp


Player 1  United Kingdom   has 19 units total (core+aux):
Infantry :  7
Tank   :  2
Recon :  1
Anti-tank :  2
FlaK :  1
Fortification :  1
Artillery :  3
Fighter :  2

Player 2  Germany, Waffen SS   has 11 units total (core+aux):
Infantry :  9
Tank   :  1
Anti-tank :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #23 : Marzec 14, 2016, 03:12:44 »

I ostatni dwudziesty scenariusz: Lubeka

Podniosłem stany wszystkich jednostek na maksa, a kto bogatemu zabroni  Grin Szybki rekonesans myśliwcem, jazda na północ, rozbrojenie pola minowego, kilka potyczek z nielicznymi oddziałami wroga i zajęcie obu VHeksów właściwie z marszu w 4 turze!


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Piaskiem w oczy , #0 , Brilliant Victory , score:48
 2   Bardia , #1 , Brilliant Victory , score:42
 3   Tobruk , #2 , Brilliant Victory , score:52
 4   Rommel nadchodzi , #3 , Brilliant Victory , score:43
 5   Ewakuacja Krety , #4 , Brilliant Victory , score:51
 6   Rommel atakuje , #5 , Brilliant Victory , score:43
 7   Lotniska , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Operacja "Bigamy" , #7 , Brilliant Victory , score:42
 9   Linia "Mareth" , #8 , Brilliant Victory , score:47
10   Wyspa Kos , #9 , Brilliant Victory , score:47
11   Operacja Candytuft , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Jugoslawia , #11 , Brilliant Victory , score:44
13   Most , #12 , Brilliant Victory , score:51
14   Sekwana , #13 , Brilliant Victory , score:47
15   Panzer Division , #14 , Brilliant Victory , score:57
16   Wunderwaffe , #15 , Brilliant Victory , score:56
17   Dekemvriana , #16 , Brilliant Victory , score:59
18   Prisoners , #17 , Brilliant Victory , score:56
19   Arnhem , #18 , Brilliant Victory , score:55
20   Lubeka , #19 , Brilliant Victory , score:67
--
Campaign score: 1010  *  Average: 50

..
Current scenario: Lubeka,  VH prestige is 320 ,  All map prestige is: 1280
Army cost: 0 , Current prestige is 1894
Prestige available on map yet is 880 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 4
AI stance is Defensive
BV: Win , turn prestige: 1220
V : Win , turn prestige: 1220
TV: Win , turn prestige: 1220
Ls: Loss , turn prestige: 1220

Infantry
*  Engineers 1945 , Kangaroo , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 813 exp , United Kingdom , 15/10 , Ferocious Defense  , 26 kill , 0 pp - U:001  [+18 exp]
*  Commando , Jeep [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 684 exp , United Kingdom , 15/10 , Aggressive Attack  , Support, 22 kill , 0 pp - U:002
*  SAS 1943 , Jeep [TW] , 1st Royal Assault Brig , 5 bars , 929 exp , United Kingdom , 11/10 , Overwhelming Attack  , Support, 23 kill , 0 pp - U:008  [+82 exp]
*  Rangers 1942 , Jeep , 1st Royal Commando Brig. , 5 bars , 524 exp , USA , 15/10 , Aggressive Maneuver  , 3 kill , 0 pp - U:010

Tank 
*  Comet , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 1217 exp , United Kingdom , 15/10 , Street Fighter  , 91 kill , 0 pp - U:007  [+2 exp]

Recon
*  AEC III , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 886 exp , United Kingdom , 11/10 , Battlefield Intelligence  , 20 kill , 0 pp - U:006  [+50 exp]

Anti-tank
*  Achilles IIC , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 521 exp , United Kingdom , 15/10 , Aggressive Attack  , 17 kill , 0 pp - U:009  [+9 exp]
*  Achilles IIC , 1st Royal Commando Brig. , 4 bars , 492 exp , United Kingdom , 14/10 , Bridging  , 4 kill , 0 pp - U:011

FlaK
*  MG .50 cal. , Jeep [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 772 exp , United Kingdom , 15/10 , Determined Defense  , 15 kill , 0 pp - U:003  [+3 exp]

Artillery
*  60 Pdr Mk II , UC , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 835 exp , United Kingdom , 15/10 , Determined Defense  , 10 kill , 0 pp - U:005  [+6 exp]

Fighter
*  DH 100 Vampire , 2 Special Assault Esq. , 5 bars , 1058 exp , United Kingdom , 15/10 , Aggressive Attack  , Support, Recon, 30 kill , 0 pp - U:004  [+47 exp]
*  DH 100 Vampire , 1 Special Ftr. Esq. , 5 bars , 681 exp , United Kingdom , 15/10 , Reconnaissance Movement  , Support, Recon, 5 kill , 0 pp - U:012  [+81 exp]

Player 1 : United Kingdom
Killed: INF:131  TNK:12   RCN:15   AT:10   FLAK:27   FORT:49   ATY:45   AD:2    FTR:6    TB:6      Total: 303
Lost  : INF:7    ATY:1    FTR:2      Total: 10

BV 20
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  4 Leaders      Total :   2950 exp,     74 kill,      0 pp    Average:    738 exp,     19 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1217 exp,     91 kill,      0 pp    Average:   1217 exp,     91 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    886 exp,     20 kill,      0 pp    Average:    886 exp,     20 kill,      0 pp
Anti-tank      *   2 Units *  2 Leaders      Total :   1013 exp,     21 kill,      0 pp    Average:    507 exp,     11 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    772 exp,     15 kill,      0 pp    Average:    772 exp,     15 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    835 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    835 exp,     10 kill,      0 pp
Fighter        *   2 Units *  2 Leaders      Total :   1739 exp,     35 kill,      0 pp    Average:    870 exp,     18 kill,      0 pp
* Summary:     *  12 Units * 12 Leaders      Total :   9412 exp,    266 kill,      0 pp    Average:    784 exp,     22 kill,      0 pp


Player 1  United Kingdom   has 25 units total (core+aux):
Infantry :  9
Tank   :  3
Recon :  2
Anti-tank :  3
FlaK :  1
Fortification :  1
Artillery :  3
Air Defense :  1
Fighter :  2

Player 2  Germany, USSR   has 14 units total (core+aux):
Infantry : 11
FlaK :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #24 : Marzec 14, 2016, 03:17:22 »

A teraz małe podsumowanie.

Kampania jest ogólnie bardzo ciekawa i różnorodna. Na początku jest trudno i trzeba liczyć na farta, broniąc VHeksów. Na pewno źle zrobiłem, ustawiając prestiż na 200%. W późniejszej części kampanii mogłem sobie pozwolić właściwie na wszelkie fanaberie, wzmacnianie jednostek ponad stan, modernizacje, itp. Ponadto, moje wojska były tak silne, że do zwycięstwa wystarczało kilka tur. Jeżeli ktoś lubi kampanie w dużym stopniu obronne, niewymagające zarządzania milionem jednostek, to jest to kampania dla niego Smiley
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #25 : Marzec 14, 2016, 11:54:39 »

Tak, parę osób już zwracało uwagę na łatwość - zwłaszcza ostatniego scenariusza.
Będę musiał cos na to poradzić.

Zatem zamykam i podliczam.

1010 + 100 = 1110
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.13 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.01s, 1q)