Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Czerwiec 04, 2023, 10:37:59
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Ranking Generałów 2016
(Moderatorzy:
Gustlik
,
Zsamot
,
kowdar
,
Waldzios
) >
Ponury - G12 "Leśni Ludzie" - 200%
Strony: [
1
]
2
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Ponury - G12 "Leśni Ludzie" - 200% (Przeczytany 6945 razy)
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Ponury - G12 "Leśni Ludzie" - 200%
«
:
Marzec 14, 2016, 04:44:01 »
Dawno temu w to grałem i pamiętam, że było trudno. Dlatego 200%
Pierwszy scenariusz: Pierwsza akcja
Mam do dyspozycji tylko 3 słabe jednostki, którymi muszę uratować więźniów przed wywiezieniem do obozu. Nie jest łatwo, po drodze omijam oddziały wroga i pędzę do VHeksa. Na szczęście pojawiają się partyzanci, którzy pomagają utrzymać VH. Po ciężkich bojach z bunkrem a następnie stanowiskiem obserwacyjnym zdobywam brylantowe zwycięstwo.
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1, * Player prestige modifier 200% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
--
Campaign score: 47 * Average: 47
..
Current scenario: Pierwsza akcja, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 0
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive
if BV: +20, Za bronia , cap 200, 10 turns prestige: 0
if V : +10, Za bronia , cap 200, 12 turns prestige: 0
if TV: +0, Za bronia , cap 200, 15 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Infantry
* Piechota , Zaprzeg , , 0 bars , 86 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 1 kill , 0 pp - U:001 [+30 exp]
* Kawaleria , , 1 bars , 158 exp , Armia Krajowa , 4/10 , Aggressive Maneuver , 1 kill , 0 pp - U:002 [+37 exp]
FlaK
* CKM wz.30 , Furgon , , 1 bars , 113 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 0 kill , 0 pp - U:003 [+58 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:1 FORT:2 Total: 3
Lost : Total: 0
BV 1
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 2 Units * 1 Leaders Total : 244 exp, 2 kill, 0 pp Average: 122 exp, 1 kill, 0 pp
FlaK * 1 Units * 0 Leaders Total : 113 exp, 0 kill, 0 pp Average: 113 exp, 0 kill, 0 pp
* Summary: * 3 Units * 1 Leaders Total : 357 exp, 2 kill, 0 pp Average: 119 exp, 1 kill, 0 pp
Player 1 Armia Krajowa has 5 units total (core+aux):
Infantry : 4
FlaK : 1
Player 2 Germany has 9 units total (core+aux):
Infantry : 1
Recon : 1
Fortification : 7
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G12 "Leśni Ludzie" - 200%
«
Odpowiedz #1 :
Marzec 14, 2016, 04:57:45 »
Scenariusz drugi: Za bronią
Trzeba zdobyć niemieckie magazyny
Jedziemy pomału, omijając flagi, gdyż tam najczęściej stoją niemieckie posterunki. Postęp jest powolny, ale konieczny, żeby nie rozciągnąć zbytnio własnych sił. Pomału wchodzimy do lasu i tam pole po polu zbliżamy się do VHeksa. Dwa ataki i magazyny są moje
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1, * Player prestige modifier 200% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2 Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
--
Campaign score: 98 * Average: 49
..
Current scenario: Za bronia, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 20
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive
if BV: +30, Oblawa , cap 200, 12 turns prestige: 0
if V : +15, Oblawa , cap 200, 15 turns prestige: 0
if TV: +5, Oblawa , cap 200, 18 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Infantry
* Piechota , Zaprzeg , , 0 bars , 92 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:001 [+6 exp]
* Kawaleria , , 1 bars , 185 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Maneuver , 2 kill , 0 pp - U:002 [+27 exp]
FlaK
* CKM wz.30 , Furgon , , 1 bars , 113 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:003
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:1 FORT:4 Total: 5
Lost : Total: 0
BV 2
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 2 Units * 1 Leaders Total : 277 exp, 4 kill, 0 pp Average: 139 exp, 2 kill, 0 pp
FlaK * 1 Units * 0 Leaders Total : 113 exp, 0 kill, 0 pp Average: 113 exp, 0 kill, 0 pp
* Summary: * 3 Units * 1 Leaders Total : 390 exp, 4 kill, 0 pp Average: 130 exp, 1 kill, 0 pp
Player 1 Armia Krajowa has 4 units total (core+aux):
Infantry : 2
FlaK : 1
Fortification : 1
Player 2 Germany has 15 units total (core+aux):
Infantry : 3
Recon : 2
FlaK : 1
Fortification : 9
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G12 "Leśni Ludzie" - 200%
«
Odpowiedz #2 :
Marzec 14, 2016, 11:36:49 »
Scenariusz trzeci: Obława
Trzeba utrzymać leśny bunkier i jednocześnie wycofać się i zdobyć VH wroga. Jest ciężko. Wysyłam od razu piechotę i kawalerię do VH Niemców, a cekaem zostaje przy bunkrze, co się opłaca, bo podlatuje samolot i dostaje baty. Niestety, na drodze staje bunkier, działko plot i posterunek, które długo się opierają. W końcu nie wytrzymuję i podsyłam też cekaem. Niszczę bunkier i posterunek, a fartownie niemiecka piechota ginie, atakując moją piechotę. Bunkier jest tymczasem otoczony przez wroga, ale trzyma się. W ostatniej turze BV rzutem na taśmę wykurzam szkopów z VH.
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1, * Player prestige modifier 200% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2 Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3 Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
--
Campaign score: 140 * Average: 46
..
Current scenario: Oblawa, VH prestige is 160 , All map prestige is: 160
Army cost: 0 , Current prestige is 210
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
if BV: +60, Terror , cap 200, 7 turns prestige: 0
if V : +45, Terror , cap 200, 9 turns prestige: 0
if TV: +0, Terror , cap 200, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Infantry
* Piechota , Zaprzeg , , 1 bars , 158 exp , Armia Krajowa , 6/10 , 4 kill , 0 pp - U:001 [+66 exp]
* Kawaleria , , 2 bars , 228 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Aggressive Maneuver , 4 kill , 0 pp - U:002 [+43 exp]
FlaK
* CKM wz.30 , Furgon , , 1 bars , 138 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:003 [+25 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:4 RCN:1 FORT:6 AD:1 Total: 12
Lost : Total: 0
BV 3
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 2 Units * 1 Leaders Total : 386 exp, 8 kill, 0 pp Average: 193 exp, 4 kill, 0 pp
FlaK * 1 Units * 0 Leaders Total : 138 exp, 1 kill, 0 pp Average: 138 exp, 1 kill, 0 pp
* Summary: * 3 Units * 1 Leaders Total : 524 exp, 9 kill, 0 pp Average: 175 exp, 3 kill, 0 pp
Player 1 Armia Krajowa has 8 units total (core+aux):
Infantry : 4
FlaK : 1
Fortification : 2
Artillery : 1
Player 2 Germany has 6 units total (core+aux):
Infantry : 4
Recon : 1
Tactical Bomber : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G12 "Leśni Ludzie" - 200%
«
Odpowiedz #3 :
Marzec 15, 2016, 12:32:32 »
Scenariusz czwarty: Terror
Tym razem trzeba bronić ludności cywilnej. Moje wojska są dość daleko, ale udaje się im dotrzeć na czas. Ludność cywilna zadaje straty napastnikom (rugged defense). Odrzucam SiPo i żandarmerię, po czym pomału idę do przodu w stronę VHeksa. Niemcy zadają zadziwiająco duże straty mojemu cekaemowi, ale wychodzi z tego cało. Partyzanci walczą z Niemcami, a kawaleria dociera do VHeksa i łatwo go zdobywa.
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1, * Player prestige modifier 200% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2 Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3 Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4 Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 190 * Average: 47
..
Current scenario: Terror, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 72 , Current prestige is 138
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
if BV: +25, Dlugi marsz , cap 200, 10 turns prestige: 0
if V : +10, Dlugi marsz , cap 200, 12 turns prestige: 0
if TV: +5, Dlugi marsz , cap 200, 14 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Infantry
* Piechota , Zaprzeg , , 1 bars , 188 exp , Armia Krajowa , 6/10 , 4 kill , 0 pp - U:001 [+30 exp]
* Kawaleria , , 2 bars , 292 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver , 6 kill , 0 pp - U:002 [+64 exp]
Partyzanci , , 0 bars , 12 exp , Armia Krajowa , 9/10 , 2 kill , 72 pp - U:019 [+12 exp]
FlaK
* CKM wz.30 , Furgon , , 1 bars , 187 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 2 kill , 0 pp - U:003 [+49 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:11 TNK:1 RCN:1 FORT:7 AD:1 Total: 21
Lost : Total: 0
BV 4
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 3 Units * 1 Leaders Total : 492 exp, 12 kill, 72 pp Average: 164 exp, 4 kill, 24 pp
FlaK * 1 Units * 0 Leaders Total : 187 exp, 2 kill, 0 pp Average: 187 exp, 2 kill, 0 pp
* Summary: * 4 Units * 1 Leaders Total : 679 exp, 14 kill, 72 pp Average: 170 exp, 4 kill, 18 pp
Player 1 Armia Krajowa has 8 units total (core+aux):
Infantry : 7
FlaK : 1
Player 2 Germany has 2 units total (core+aux):
Infantry : 1
Recon : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G12 "Leśni Ludzie" - 200%
«
Odpowiedz #4 :
Marzec 15, 2016, 12:40:34 »
Scenariusz piąty: Długi marsz
Szkoda, że takich scenariuszy jest tak mało w OG. Wyjście przez Escape Heks to miła odmiana od wiecznego zdobywania Victory Heksów. Tutaj niby bez historii, ale ledwo udało się zdążyć w BV. Dwie najwolniejsze jednostki na sam koniec przynajmniej nabiły sobie doświadczenia, niszcząc wieżę obserwacyjną
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1, * Player prestige modifier 200% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2 Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3 Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4 Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
5 Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
--
Campaign score: 235 * Average: 47
..
Current scenario: Dlugi marsz, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 72 , Current prestige is 138
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
if BV: +20, Wywiad , cap 210, 10 turns prestige: 0
if V : +10, Wywiad , cap 210, 12 turns prestige: 0
if TV: +0, Wywiad , cap 210, 14 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Infantry
* Piechota , Zaprzeg , , 2 bars , 226 exp , Armia Krajowa , 7/10 , 4 kill , 0 pp - U:001 [+38 exp]
* Kawaleria , , 3 bars , 310 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver , 6 kill , 0 pp - U:002 = Escaped! [+18 exp]
Partyzanci , , 0 bars , 29 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 3 kill , 72 pp - U:004 [+17 exp]
FlaK
* CKM wz.30 , Furgon , , 2 bars , 200 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Superior Maneuver , 2 kill , 0 pp - U:003 = Escaped! [+13 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:11 TNK:1 RCN:1 FORT:8 AD:1 Total: 22
Lost : Total: 0
BV 5
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 3 Units * 1 Leaders Total : 565 exp, 13 kill, 72 pp Average: 188 exp, 4 kill, 24 pp
FlaK * 1 Units * 1 Leaders Total : 200 exp, 2 kill, 0 pp Average: 200 exp, 2 kill, 0 pp
* Summary: * 4 Units * 2 Leaders Total : 765 exp, 15 kill, 72 pp Average: 191 exp, 4 kill, 18 pp
Player 1 Armia Krajowa has 5 units total (core+aux):
Infantry : 3
FlaK : 1
Fortification : 1
Player 2 Germany has 16 units total (core+aux):
Infantry : 7
Tank : 1
Recon : 1
FlaK : 2
Fortification : 4
Tactical Bomber : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G12 "Leśni Ludzie" - 200%
«
Odpowiedz #5 :
Marzec 15, 2016, 12:48:31 »
Scenariusz szósty: Wywiad
Teraz musimy zdobyć tajne dokumenty
Ciśniemy do przodu, starając się uderzyć z zaskoczenia, przez las. Niestety, nie do końca się to udaje. Nadciągają posiłki wroga, ale mój cekaem dzielnie udziela wsparcia ogniowego i zadaje straty. Po chwili niszczę budynek w Vheksie i uzyskuję pożądane dokumenty.
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1, * Player prestige modifier 200% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2 Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3 Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4 Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
5 Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
6 Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
--
Campaign score: 283 * Average: 47
..
Current scenario: Wywiad, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 72 , Current prestige is 138
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Defensive
if BV: +35, Oblawa II , cap 210, 8 turns prestige: 0
if V : +20, Oblawa II , cap 210, 10 turns prestige: 0
if TV: +15, Oblawa II , cap 210, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Infantry
* Piechota , Zaprzeg , , 2 bars , 243 exp , Armia Krajowa , 6/10 , 4 kill , 0 pp - U:001 [+17 exp]
* Kawaleria , , 3 bars , 354 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Maneuver , 8 kill , 0 pp - U:002 [+44 exp]
Partyzanci , , 1 bars , 102 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 5 kill , 72 pp - U:004 [+73 exp]
FlaK
* CKM wz.30 , Furgon , , 2 bars , 249 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Superior Maneuver , 3 kill , 0 pp - U:003 [+49 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:12 TNK:1 RCN:2 FLAK:1 FORT:10 AD:1 Total: 27
Lost : Total: 0
BV 6
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 3 Units * 1 Leaders Total : 699 exp, 17 kill, 72 pp Average: 233 exp, 6 kill, 24 pp
FlaK * 1 Units * 1 Leaders Total : 249 exp, 3 kill, 0 pp Average: 249 exp, 3 kill, 0 pp
* Summary: * 4 Units * 2 Leaders Total : 948 exp, 20 kill, 72 pp Average: 237 exp, 5 kill, 18 pp
Player 1 Armia Krajowa has 5 units total (core+aux):
Infantry : 3
FlaK : 1
Fortification : 1
Player 2 Germany has 8 units total (core+aux):
Infantry : 3
Tank : 1
Fortification : 4
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G12 "Leśni Ludzie" - 200%
«
Odpowiedz #6 :
Marzec 15, 2016, 12:56:42 »
Scenariusz siódmy: Obława 2
Chyba jednak niepotrzebnie gram na 200% - prestiżu i tak nie dostaję w ogóle, a tylko mam słaby wynik punktowy
Ale to nic. Tutaj znów trzeba uciekać z mapy. Jest ciężko. Jednostki poruszają się powoli, a muszę uważać na cekaemy, które są bezbronne w ciężarówkach. Kawaleria trafia na rugged defense, co nieco krzyżuje plany. Ale jedziemy na przełaj przez las i docieramy do EH. Tam czekają esesmani. Po krótkiej walce pozbywam się ich i opuszczam mapę.
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1, * Player prestige modifier 200% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2 Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3 Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4 Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
5 Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
6 Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
7 Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
--
Campaign score: 331 * Average: 47
..
Current scenario: Oblawa II, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 72 , Current prestige is 138
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Defensive
if BV: +15, Konwoj , cap 220, 7 turns prestige: 0
if V : +10, Konwoj , cap 220, 9 turns prestige: 0
if TV: +5, Konwoj , cap 220, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Infantry
* Piechota , Zaprzeg , , 2 bars , 261 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:001 = Escaped! [+18 exp]
* Kawaleria , , 3 bars , 388 exp , Armia Krajowa , 5/10 , Aggressive Maneuver , 9 kill , 0 pp - U:002 = Escaped! [+34 exp]
Partyzanci , , 1 bars , 110 exp , Armia Krajowa , 9/10 , 6 kill , 72 pp - U:004 [+8 exp]
FlaK
* CKM wz.30 , Furgon , , 2 bars , 269 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Superior Maneuver , 3 kill , 0 pp - U:003 = Escaped! [+20 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:15 TNK:1 RCN:2 FLAK:1 FORT:10 AD:1 Total: 30
Lost : Total: 0
BV 7
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 3 Units * 1 Leaders Total : 759 exp, 20 kill, 72 pp Average: 253 exp, 7 kill, 24 pp
FlaK * 1 Units * 1 Leaders Total : 269 exp, 3 kill, 0 pp Average: 269 exp, 3 kill, 0 pp
* Summary: * 4 Units * 2 Leaders Total : 1028 exp, 23 kill, 72 pp Average: 257 exp, 6 kill, 18 pp
Player 1 Armia Krajowa has 7 units total (core+aux):
Infantry : 5
FlaK : 1
Fortification : 1
Player 2 Germany has 13 units total (core+aux):
Infantry : 5
Tank : 1
Recon : 2
Fortification : 5
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G12 "Leśni Ludzie" - 200%
«
Odpowiedz #7 :
Marzec 15, 2016, 02:49:15 »
Scenariusz ósmy: Konwój
Ten scenariusz jest chyba najtrudniejszy ze wszystkich, bo trzeba mieć masę szczęścia, żeby ciężarówki przeznaczone do zniszczenia natknęły się na nasze wojska. Jednocześnie trzeba bronić VHeksa. Niestety, jedna z ciężarówek na sam koniec dostała lidera "Resilience" i tak oto niefartownie nie zdobyłem BV...
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1, * Player prestige modifier 200% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2 Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3 Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4 Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
5 Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
6 Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
7 Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
8 Konwoj , #7 , Victory , score:22
--
Campaign score: 353 * Average: 44
..
Current scenario: Konwoj, VH prestige is 0 , All map prestige is: 80
Army cost: 72 , Current prestige is 48
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
if BV: +15, Przez most , cap 230, 6 turns prestige: 0
if V : +10, Przez most , cap 230, 8 turns prestige: 0
if TV: +5, Przez most , cap 230, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Infantry
* Piechota , Zaprzeg , , 2 bars , 293 exp , Armia Krajowa , 8/10 , 7 kill , 0 pp - U:001 [+32 exp]
* Kawaleria , , 4 bars , 455 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver , 10 kill , 0 pp - U:002 [+67 exp]
Partyzanci , , 1 bars , 152 exp , Armia Krajowa , 8/10 , 6 kill , 72 pp - U:004 [+42 exp]
FlaK
* CKM wz.30 , Furgon , , 3 bars , 337 exp , Armia Krajowa , 5/10 , Superior Maneuver , 3 kill , 0 pp - U:003 [+68 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:19 TNK:1 RCN:2 FLAK:1 FORT:10 AD:1 Total: 34
Lost : Total: 0
BV 7
V 1
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 3 Units * 1 Leaders Total : 900 exp, 23 kill, 72 pp Average: 300 exp, 8 kill, 24 pp
FlaK * 1 Units * 1 Leaders Total : 337 exp, 3 kill, 0 pp Average: 337 exp, 3 kill, 0 pp
* Summary: * 4 Units * 2 Leaders Total : 1237 exp, 26 kill, 72 pp Average: 309 exp, 7 kill, 18 pp
Player 1 Armia Krajowa has 6 units total (core+aux):
Infantry : 5
FlaK : 1
Player 2 Germany has 6 units total (core+aux):
Infantry : 2
Recon : 2
FlaK : 1
Fighter : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G12 "Leśni Ludzie" - 200%
«
Odpowiedz #8 :
Marzec 15, 2016, 02:58:23 »
Scenariusz dziewiąty: Przez most
Trzeba się ewakuować przez Wisłę. Przeprawy bronią słabe jednostki, ale dalej jest bunkier. Omijam go i niestety trafiam na SS. Szczęśliwie obywam się bez dużych strat, docieram do VHeksa i po ataku z trzech stron zdobywam go. Wyższy prestiż wciąż się nie przydaje...
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1, * Player prestige modifier 200% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2 Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3 Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4 Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
5 Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
6 Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
7 Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
8 Konwoj , #7 , Victory , score:22
9 Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
--
Campaign score: 404 * Average: 44
..
Current scenario: Przez most, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 72 , Current prestige is 58
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Defensive
if BV: +25, W gory , cap 245, 8 turns prestige: 0
if V : +15, W gory , cap 245, 10 turns prestige: 0
if TV: +10, W gory , cap 245, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Infantry
* Piechota , Zaprzeg , , 3 bars , 307 exp , Armia Krajowa , 9/10 , 8 kill , 0 pp - U:001 [+14 exp]
* Kawaleria , , 5 bars , 530 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Aggressive Maneuver , 12 kill , 0 pp - U:002 [+75 exp]
Partyzanci , , 1 bars , 195 exp , Armia Krajowa , 8/10 , 7 kill , 72 pp - U:004 [+43 exp]
FlaK
* CKM wz.30 , Furgon , , 4 bars , 411 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Superior Maneuver , 3 kill , 0 pp - U:003 [+74 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:22 TNK:1 RCN:2 FLAK:1 FORT:11 AD:1 Total: 38
Lost : Total: 0
BV 8
V 1
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 3 Units * 1 Leaders Total : 1032 exp, 27 kill, 72 pp Average: 344 exp, 9 kill, 24 pp
FlaK * 1 Units * 1 Leaders Total : 411 exp, 3 kill, 0 pp Average: 411 exp, 3 kill, 0 pp
* Summary: * 4 Units * 2 Leaders Total : 1443 exp, 30 kill, 72 pp Average: 361 exp, 8 kill, 18 pp
Player 1 Armia Krajowa has 5 units total (core+aux):
Infantry : 3
FlaK : 1
Fortification : 1
Player 2 Germany has 14 units total (core+aux):
Infantry : 6
Recon : 1
FlaK : 1
Fortification : 4
Air Defense : 1
Tactical Bomber : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G12 "Leśni Ludzie" - 200%
«
Odpowiedz #9 :
Marzec 15, 2016, 03:11:11 »
Scenariusz dziesiąty: W góry
Znów trzeba wyprowadzać jednostki z planszy
To co lubię najbardziej. Najpierw walka z bunkrem, a potem natykam się na lekkie wozy pancerne wroga i piechotę, którzy demolują mi partyzantów. Pomału docieram do rzeki, którą chcę forsować, omijając miasto z mostem. Jednak tam nie ma wroga - jest za to ukryty prestiż! Tego się nie spodziewałem - opisu kampanii nie ma i nie wiedziałem, że mogą się trafić prezenty. Po minięciu rzeki już jest z górki - niszczę posterunek i opuszczam planszę w ostatniej turze BV.
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1, * Player prestige modifier 200% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2 Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3 Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4 Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
5 Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
6 Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
7 Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
8 Konwoj , #7 , Victory , score:22
9 Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10 W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
--
Campaign score: 446 * Average: 44
..
Current scenario: W gory, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 72 , Current prestige is 128
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 13
AI stance is Aggressive
if BV: +110, Wycieczka , cap 255, 13 turns prestige: 0
if V : +80, Wycieczka , cap 255, 15 turns prestige: 0
if TV: +60, Wycieczka , cap 255, 18 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Infantry
* Piechota , Zaprzeg , , 3 bars , 335 exp , Armia Krajowa , 8/10 , 8 kill , 0 pp - U:001 = Escaped! [+28 exp]
* Kawaleria , , 5 bars , 568 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver , 16 kill , 0 pp - U:002 = Escaped! [+38 exp]
Partyzanci , , 2 bars , 218 exp , Armia Krajowa , 6/10 , Superior Maneuver , 7 kill , 72 pp - U:004 [+23 exp]
FlaK
* CKM wz.30 , Furgon , , 4 bars , 467 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Superior Maneuver , 4 kill , 0 pp - U:003 = Escaped! [+56 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:23 TNK:2 RCN:3 FLAK:1 FORT:13 AD:1 Total: 43
Lost : Total: 0
BV 9
V 1
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 3 Units * 2 Leaders Total : 1121 exp, 31 kill, 72 pp Average: 374 exp, 10 kill, 24 pp
FlaK * 1 Units * 1 Leaders Total : 467 exp, 4 kill, 0 pp Average: 467 exp, 4 kill, 0 pp
* Summary: * 4 Units * 3 Leaders Total : 1588 exp, 35 kill, 72 pp Average: 397 exp, 9 kill, 18 pp
Player 1 Armia Krajowa has 6 units total (core+aux):
Infantry : 4
FlaK : 1
Fortification : 1
Player 2 Germany has 17 units total (core+aux):
Infantry : 6
Recon : 2
Fortification : 6
Artillery : 1
Air Defense : 1
Tactical Bomber : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G12 "Leśni Ludzie" - 200%
«
Odpowiedz #10 :
Marzec 15, 2016, 03:27:13 »
Scenariusz jedenasty: Wycieczka
Tym razem celem są żołnierze wroga na urlopie. Można było dokupić jednostkę, więc biorę moździerze. Forsuję rzekę i podkradam się pod VH, ale natrafiam na jednostki wroga, w dodatku z artylerią. Dzielę wojska na dwie części: prawa flanka atakuje artylerię, a kawaleria i partyzanci po lewej odciągają parę jednostek wroga od VHeksa. Pojawiają się wrogie samoloty, ale nie robią krzywdy moim oddziałom. Spuszczam łomot urlopowiczom i zdobywam brylantowe zwycięstwo.
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1, * Player prestige modifier 200% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2 Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3 Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4 Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
5 Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
6 Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
7 Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
8 Konwoj , #7 , Victory , score:22
9 Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10 W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11 Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 501 * Average: 45
..
Current scenario: Wycieczka, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 240 , Current prestige is 15
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
if BV: +45, Oblawa III , cap 285, 15 turns prestige: 0
if V : +25, Oblawa III , cap 285, 18 turns prestige: 0
if TV: +15, Oblawa III , cap 285, 21 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Infantry
* Piechota , Zaprzeg , , 3 bars , 368 exp , Armia Krajowa , 9/10 , 8 kill , 0 pp - U:001 [+33 exp]
* Kawaleria , , 5 bars , 637 exp , Armia Krajowa , 6/10 , Aggressive Maneuver , 18 kill , 0 pp - U:002 [+69 exp]
Partyzanci , , 2 bars , 224 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Superior Maneuver , 7 kill , 72 pp - U:004 [+6 exp]
FlaK
* CKM wz.30 , Furgon , , 5 bars , 532 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Superior Maneuver , 7 kill , 0 pp - U:003 [+65 exp]
Artillery
Mozdzierz 81 mm , , 0 bars , 28 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 1 kill , 168 pp - U:027 [+28 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:30 TNK:2 RCN:3 AT:1 FLAK:1 FORT:14 ATY:1 AD:1 Total: 53
Lost : Total: 0
BV 10
V 1
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 3 Units * 2 Leaders Total : 1229 exp, 33 kill, 72 pp Average: 410 exp, 11 kill, 24 pp
FlaK * 1 Units * 1 Leaders Total : 532 exp, 7 kill, 0 pp Average: 532 exp, 7 kill, 0 pp
Artillery * 1 Units * 0 Leaders Total : 28 exp, 1 kill, 168 pp Average: 28 exp, 1 kill, 168 pp
* Summary: * 5 Units * 3 Leaders Total : 1789 exp, 41 kill, 240 pp Average: 358 exp, 8 kill, 48 pp
Player 1 Armia Krajowa has 8 units total (core+aux):
Infantry : 5
FlaK : 2
Artillery : 1
Player 2 Germany has 9 units total (core+aux):
Infantry : 5
Recon : 2
Fortification : 1
Tactical Bomber : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G12 "Leśni Ludzie" - 200%
«
Odpowiedz #11 :
Marzec 15, 2016, 03:46:15 »
Scenariusz dwunasty: Obława 3
Scenariusz obronny w górach, więc sam teren jest już sprzyjający. Przydają się też partyzanci z dowódcą "Overwatch". Problemem jest wiecznie kończąca się amunicja, ale udaje się utrzymać wszystkie VH bez strat jednostek.
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1, * Player prestige modifier 200% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2 Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3 Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4 Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
5 Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
6 Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
7 Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
8 Konwoj , #7 , Victory , score:22
9 Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10 W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11 Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
12 Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:42
--
Campaign score: 543 * Average: 45
..
Current scenario: Oblawa III, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 240 , Current prestige is 45
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Aggressive
if BV: +80, Bieszczady , cap 320, 10 turns prestige: 0
if V : +60, Bieszczady , cap 320, 10 turns prestige: 0
if TV: +40, Bieszczady , cap 320, 10 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Infantry
* Piechota , Zaprzeg , , 4 bars , 453 exp , Armia Krajowa , 4/10 , 8 kill , 0 pp - U:001 [+85 exp]
* Kawaleria , , 5 bars , 643 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Maneuver , 19 kill , 0 pp - U:002 [+6 exp]
Partyzanci , , 2 bars , 262 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Superior Maneuver , 8 kill , 72 pp - U:004 [+38 exp]
FlaK
* CKM wz.30 , Furgon , , 5 bars , 635 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Superior Maneuver , 10 kill , 0 pp - U:003 [+103 exp]
Artillery
Mozdzierz 81 mm , , 0 bars , 79 exp , Armia Krajowa , 7/10 , 1 kill , 168 pp - U:005 [+51 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:38 TNK:3 RCN:3 AT:1 FLAK:1 FORT:14 ATY:4 AD:1 TB:1 Total: 66
Lost : Total: 0
BV 11
V 1
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 3 Units * 2 Leaders Total : 1358 exp, 35 kill, 72 pp Average: 453 exp, 12 kill, 24 pp
FlaK * 1 Units * 1 Leaders Total : 635 exp, 10 kill, 0 pp Average: 635 exp, 10 kill, 0 pp
Artillery * 1 Units * 0 Leaders Total : 79 exp, 1 kill, 168 pp Average: 79 exp, 1 kill, 168 pp
* Summary: * 5 Units * 3 Leaders Total : 2072 exp, 46 kill, 240 pp Average: 414 exp, 9 kill, 48 pp
Player 1 Armia Krajowa has 11 units total (core+aux):
Infantry : 5
FlaK : 2
Fortification : 2
Artillery : 2
Player 2 Germany has 5 units total (core+aux):
Infantry : 4
Recon : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G12 "Leśni Ludzie" - 200%
«
Odpowiedz #12 :
Marzec 15, 2016, 11:39:23 »
Scenariusz trzynasty: Bieszczady
Trzeba zdobyć zapasy na zimę na Niemcach. Dzielę siły na dwie części i atakuję oba VHeksy. Prawy pada bardzo szybko, ale do lewego docierają posiłki i partyzanci tracą amunicję. Muszę się chwilowo wycofać i podprowadzić jednostki, które zdobyły prawy VH. Po uzupełnieniu amunicji puszczam partyzantów przez las na tyły wroga i to jest strzał w dziesiątkę. Ostatni VH od razu pada.
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1, * Player prestige modifier 200% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2 Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3 Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4 Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
5 Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
6 Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
7 Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
8 Konwoj , #7 , Victory , score:22
9 Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10 W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11 Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
12 Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:42
13 Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:54
--
Campaign score: 597 * Average: 45
..
Current scenario: Bieszczady, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 240 , Current prestige is 80
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
if BV: +150, Transporty , cap 450, 12 turns prestige: 0
if V : +90, Transporty , cap 450, 15 turns prestige: 0
if TV: +60, Transporty , cap 450, 18 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Infantry
* Piechota , Zaprzeg , , 5 bars , 501 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Bridging , 11 kill , 0 pp - U:001 [+48 exp]
* Kawaleria , , 5 bars , 713 exp , Armia Krajowa , 3/10 , Aggressive Maneuver , 22 kill , 0 pp - U:002 [+70 exp]
Partyzanci , , 3 bars , 318 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Superior Maneuver , 9 kill , 72 pp - U:004 [+56 exp]
FlaK
* CKM wz.30 , Furgon , , 5 bars , 680 exp , Armia Krajowa , 5/10 , Superior Maneuver , 10 kill , 0 pp - U:003 [+45 exp]
Artillery
Mozdzierz 81 mm , , 1 bars , 117 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 1 kill , 168 pp - U:005 [+38 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:40 TNK:3 RCN:3 AT:1 FLAK:1 FORT:20 ATY:4 AD:2 TB:1 Total: 75
Lost : INF:1 Total: 1
BV 12
V 1
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 3 Units * 3 Leaders Total : 1532 exp, 42 kill, 72 pp Average: 511 exp, 14 kill, 24 pp
FlaK * 1 Units * 1 Leaders Total : 680 exp, 10 kill, 0 pp Average: 680 exp, 10 kill, 0 pp
Artillery * 1 Units * 0 Leaders Total : 117 exp, 1 kill, 168 pp Average: 117 exp, 1 kill, 168 pp
* Summary: * 5 Units * 4 Leaders Total : 2329 exp, 53 kill, 240 pp Average: 466 exp, 11 kill, 48 pp
Player 1 Armia Krajowa has 9 units total (core+aux):
Infantry : 5
FlaK : 1
Fortification : 2
Artillery : 1
Player 2 Germany has 9 units total (core+aux):
Infantry : 4
Recon : 1
Fortification : 4
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G12 "Leśni Ludzie" - 200%
«
Odpowiedz #13 :
Marzec 16, 2016, 12:13:00 »
Scenariusz czternasty: Transporty
Do zdobycia są 2 VHeksy. Nie dzielę wojsk, ale rzucam wszystko na prawy VH. Część sił idzie centralnie, parę oddziałów omija wroga bokiem, forsuje rzekę (dzięki liderowi "Bridging") i pierwszy VH jest zdobyty. W miarę szybko niszczę artylerię wroga i nacieram na lewy VH. Tutaj opór jest większy, kończy się amunicja i teren zmienia się w błoto. Straty robią się ciężkie. Ale powoli od północy omijam jednostki wroga i w ostatniej turze BV niszczę bunkier i zdobywam VH.
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1, * Player prestige modifier 200% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2 Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3 Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4 Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
5 Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
6 Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
7 Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
8 Konwoj , #7 , Victory , score:22
9 Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10 W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11 Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
12 Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:42
13 Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:54
14 Transporty , #13 , Brilliant Victory , score:47
--
Campaign score: 644 * Average: 46
..
Current scenario: Transporty, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 360 , Current prestige is 90
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Defensive
if BV: +60, Barbarossa , cap 480, 10 turns prestige: 0
if V : +45, Barbarossa , cap 480, 13 turns prestige: 0
if TV: +30, Barbarossa , cap 480, 16 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Infantry
* Piechota , Zaprzeg , , 5 bars , 528 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Bridging , 12 kill , 0 pp - U:001 [+27 exp]
* Kawaleria , , 5 bars , 798 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Aggressive Maneuver , 24 kill , 0 pp - U:002 [+85 exp]
Partyzanci , , 4 bars , 450 exp , Armia Krajowa , 6/10 , Superior Maneuver , 13 kill , 72 pp - U:004 [+132 exp]
Partyzanci , , 2 bars , 267 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 3 kill , 72 pp - U:034 [+78 exp]
FlaK
* CKM wz.30 , Furgon , , 5 bars , 783 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Superior Maneuver , 12 kill , 0 pp - U:003 [+103 exp]
Artillery
Mozdzierz 81 mm , Zaprzeg , , 2 bars , 256 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 0 kill , 216 pp - U:005 [+67 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:46 TNK:3 RCN:3 AT:1 FLAK:1 FORT:26 ATY:5 AD:3 TB:1 Total: 89
Lost : INF:2 Total: 2
BV 13
V 1
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 4 Units * 3 Leaders Total : 2043 exp, 52 kill, 144 pp Average: 511 exp, 13 kill, 36 pp
FlaK * 1 Units * 1 Leaders Total : 783 exp, 12 kill, 0 pp Average: 783 exp, 12 kill, 0 pp
Artillery * 1 Units * 0 Leaders Total : 256 exp, 0 kill, 216 pp Average: 256 exp, 0 kill, 216 pp
* Summary: * 6 Units * 4 Leaders Total : 3082 exp, 64 kill, 360 pp Average: 514 exp, 11 kill, 60 pp
Player 1 Armia Krajowa has 9 units total (core+aux):
Infantry : 5
FlaK : 2
Fortification : 1
Artillery : 1
Player 2 Germany has 10 units total (core+aux):
Infantry : 6
Fortification : 3
Air Defense : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G12 "Leśni Ludzie" - 200%
«
Odpowiedz #14 :
Marzec 17, 2016, 12:08:17 »
Scenariusz szesnasty: Zrzut
Trzeba bronić lotniska i 3 Vheksów. Rozstawiam wojska po lasach i w ukryciu czekam na wroga. Najpierw rozbijam kolarzy, potem artylerię i już jest łatwiej. Szkopy pchają się środkiem prosto na lotnisko, co ułatwia mi zadawanie ciosów z flanki. Wprawdzie tracę coraz więcej punktów siły, ale ostatecznie udaje się utrzymać wszystko, co trzeba.
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1, * Player prestige modifier 200% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
2 Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
3 Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
4 Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
5 Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
6 Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
7 Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
8 Konwoj , #7 , Victory , score:22
9 Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10 W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11 Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
12 Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:42
13 Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:54
14 Transporty , #13 , Brilliant Victory , score:47
15 Barbarossa , #14 , Brilliant Victory , score:48
16 Zrzut , #15 , Brilliant Victory , score:42
--
Campaign score: 734 * Average: 45
..
Current scenario: Zrzut, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 360 , Current prestige is 140
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 12
AI stance is Aggressive
if BV: +125, Oboz , cap 520, 11 turns prestige: 0
if V : +100, Oboz , cap 520, 11 turns prestige: 0
if TV: +70, Oboz , cap 520, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Infantry
* Piechota , Zaprzeg , , 5 bars , 645 exp , Armia Krajowa , 5/10 , Bridging , 17 kill , 0 pp - U:001 [+73 exp]
* Kawaleria , , 5 bars , 853 exp , Armia Krajowa , 4/10 , Aggressive Maneuver , 30 kill , 0 pp - U:002 [+38 exp]
Partyzanci , , 5 bars , 537 exp , Armia Krajowa , 6/10 , Superior Maneuver , 18 kill , 72 pp - U:004 [+70 exp]
Partyzanci , , 3 bars , 332 exp , Armia Krajowa , 7/10 , 7 kill , 72 pp - U:006 [+45 exp]
FlaK
* CKM wz.30 , Furgon , , 5 bars , 896 exp , Armia Krajowa , 5/10 , Superior Maneuver , 14 kill , 0 pp - U:003 [+95 exp]
Artillery
Mozdzierz 81 mm , Zaprzeg , , 3 bars , 325 exp , Armia Krajowa , 6/10 , 1 kill , 216 pp - U:005 [+35 exp]
Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:59 TNK:5 RCN:5 AT:2 FLAK:4 FORT:30 ATY:8 AD:3 TB:2 Total: 118
Lost : INF:2 Total: 2
BV 15
V 1
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 4 Units * 3 Leaders Total : 2367 exp, 72 kill, 144 pp Average: 592 exp, 18 kill, 36 pp
FlaK * 1 Units * 1 Leaders Total : 896 exp, 14 kill, 0 pp Average: 896 exp, 14 kill, 0 pp
Artillery * 1 Units * 0 Leaders Total : 325 exp, 1 kill, 216 pp Average: 325 exp, 1 kill, 216 pp
* Summary: * 6 Units * 4 Leaders Total : 3588 exp, 87 kill, 360 pp Average: 598 exp, 15 kill, 60 pp
Player 1 Armia Krajowa has 10 units total (core+aux):
Infantry : 6
FlaK : 2
Artillery : 1
Level Bomber : 1
Player 2 Germany has 6 units total (core+aux):
Infantry : 2
Fortification : 3
Artillery : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
«
Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2016, 12:24:30 wysłane przez Ponury
»
Zapisane
Strony: [
1
]
2
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...