Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Maj 26, 2022, 12:59:56 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ponury - G12 "Leśni Ludzie" - 200%  (Przeczytany 5258 razy)
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« : Marzec 14, 2016, 04:44:01 »

Dawno temu w to grałem i pamiętam, że było trudno. Dlatego 200% Smiley

Pierwszy scenariusz: Pierwsza akcja

Mam do dyspozycji tylko 3 słabe jednostki, którymi muszę uratować więźniów przed wywiezieniem do obozu. Nie jest łatwo, po drodze omijam oddziały wroga i pędzę do VHeksa. Na szczęście pojawiają się partyzanci, którzy pomagają utrzymać VH. Po ciężkich bojach z bunkrem a następnie stanowiskiem obserwacyjnym zdobywam brylantowe zwycięstwo.

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
--
Campaign score: 47  *  Average: 47

..
Current scenario: Pierwsza akcja,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 0
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive
if BV: +20, Za bronia , cap 200, 10 turns prestige: 0
if V : +10, Za bronia , cap 200, 12 turns prestige: 0
if TV: +0, Za bronia , cap 200, 15 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 0 bars , 86 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 1 kill , 0 pp - U:001  [+30 exp]
*  Kawaleria ,  , 1 bars , 158 exp , Armia Krajowa , 4/10 , Aggressive Maneuver  , 1 kill , 0 pp - U:002  [+37 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 1 bars , 113 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 0 kill , 0 pp - U:003  [+58 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:1    FORT:2      Total: 3
Lost  :   Total: 0

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  1 Leaders      Total :    244 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    122 exp,      1 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    113 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    113 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *   3 Units *  1 Leaders      Total :    357 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    119 exp,      1 kill,      0 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 5 units total (core+aux):
Infantry :  4
FlaK :  1

Player 2  Germany   has 9 units total (core+aux):
Infantry :  1
Recon :  1
Fortification :  7


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #1 : Marzec 14, 2016, 04:57:45 »

Scenariusz drugi: Za bronią

Trzeba zdobyć niemieckie magazyny Smiley Jedziemy pomału, omijając flagi, gdyż tam najczęściej stoją niemieckie posterunki. Postęp jest powolny, ale konieczny, żeby nie rozciągnąć zbytnio własnych sił. Pomału wchodzimy do lasu i tam pole po polu zbliżamy się do VHeksa. Dwa ataki i magazyny są moje Smiley


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
--
Campaign score: 98  *  Average: 49

..
Current scenario: Za bronia,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 20
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive
if BV: +30, Oblawa , cap 200, 12 turns prestige: 0
if V : +15, Oblawa , cap 200, 15 turns prestige: 0
if TV: +5, Oblawa , cap 200, 18 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 0 bars , 92 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:001  [+6 exp]
*  Kawaleria ,  , 1 bars , 185 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Maneuver  , 2 kill , 0 pp - U:002  [+27 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 1 bars , 113 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:003

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:1    FORT:4      Total: 5
Lost  :   Total: 0

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  1 Leaders      Total :    277 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    139 exp,      2 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    113 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    113 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *   3 Units *  1 Leaders      Total :    390 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    130 exp,      1 kill,      0 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 4 units total (core+aux):
Infantry :  2
FlaK :  1
Fortification :  1

Player 2  Germany   has 15 units total (core+aux):
Infantry :  3
Recon :  2
FlaK :  1
Fortification :  9


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #2 : Marzec 14, 2016, 11:36:49 »

Scenariusz trzeci: Obława

Trzeba utrzymać leśny bunkier i jednocześnie wycofać się i zdobyć VH wroga. Jest ciężko. Wysyłam od razu piechotę i kawalerię do VH Niemców, a cekaem zostaje przy bunkrze, co się opłaca, bo podlatuje samolot i dostaje baty. Niestety, na drodze staje bunkier, działko plot i posterunek, które długo się opierają. W końcu nie wytrzymuję i podsyłam też cekaem. Niszczę bunkier i posterunek, a fartownie niemiecka piechota ginie, atakując moją piechotę. Bunkier jest tymczasem otoczony przez wroga, ale trzyma się. W ostatniej turze BV rzutem na taśmę wykurzam szkopów z VH.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
--
Campaign score: 140  *  Average: 46

..
Current scenario: Oblawa,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 160
Army cost: 0 , Current prestige is 210
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
if BV: +60, Terror , cap 200, 7 turns prestige: 0
if V : +45, Terror , cap 200, 9 turns prestige: 0
if TV: +0, Terror , cap 200, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 1 bars , 158 exp , Armia Krajowa , 6/10 , 4 kill , 0 pp - U:001  [+66 exp]
*  Kawaleria ,  , 2 bars , 228 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Aggressive Maneuver  , 4 kill , 0 pp - U:002  [+43 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 1 bars , 138 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:003  [+25 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:4    RCN:1    FORT:6    AD:1      Total: 12
Lost  :   Total: 0

BV  3
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  1 Leaders      Total :    386 exp,      8 kill,      0 pp    Average:    193 exp,      4 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    138 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    138 exp,      1 kill,      0 pp
* Summary:     *   3 Units *  1 Leaders      Total :    524 exp,      9 kill,      0 pp    Average:    175 exp,      3 kill,      0 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  4
FlaK :  1
Fortification :  2
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 6 units total (core+aux):
Infantry :  4
Recon :  1
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #3 : Marzec 15, 2016, 12:32:32 »

Scenariusz czwarty: Terror

Tym razem trzeba bronić ludności cywilnej. Moje wojska są dość daleko, ale udaje się im dotrzeć na czas. Ludność cywilna zadaje straty napastnikom (rugged defense). Odrzucam SiPo i żandarmerię, po czym pomału idę do przodu w stronę VHeksa. Niemcy zadają zadziwiająco duże straty mojemu cekaemowi, ale wychodzi z tego cało. Partyzanci walczą z Niemcami, a kawaleria dociera do VHeksa i łatwo go zdobywa.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 190  *  Average: 47

..
Current scenario: Terror,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 72 , Current prestige is 138
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
if BV: +25, Dlugi marsz , cap 200, 10 turns prestige: 0
if V : +10, Dlugi marsz , cap 200, 12 turns prestige: 0
if TV: +5, Dlugi marsz , cap 200, 14 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 1 bars , 188 exp , Armia Krajowa , 6/10 , 4 kill , 0 pp - U:001  [+30 exp]
*  Kawaleria ,  , 2 bars , 292 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 6 kill , 0 pp - U:002  [+64 exp]
 Partyzanci ,  , 0 bars , 12 exp , Armia Krajowa , 9/10 , 2 kill , 72 pp - U:019  [+12 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 1 bars , 187 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 2 kill , 0 pp - U:003  [+49 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:11   TNK:1    RCN:1    FORT:7    AD:1      Total: 21
Lost  :   Total: 0

BV  4
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :    492 exp,     12 kill,     72 pp    Average:    164 exp,      4 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    187 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    187 exp,      2 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  1 Leaders      Total :    679 exp,     14 kill,     72 pp    Average:    170 exp,      4 kill,     18 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  7
FlaK :  1

Player 2  Germany   has 2 units total (core+aux):
Infantry :  1
Recon :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #4 : Marzec 15, 2016, 12:40:34 »

Scenariusz piąty: Długi marsz

Szkoda, że takich scenariuszy jest tak mało w OG. Wyjście przez Escape Heks to miła odmiana od wiecznego zdobywania Victory Heksów. Tutaj niby bez historii, ale ledwo udało się zdążyć w BV. Dwie najwolniejsze jednostki na sam koniec przynajmniej nabiły sobie doświadczenia, niszcząc wieżę obserwacyjną Smiley


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
--
Campaign score: 235  *  Average: 47

..
Current scenario: Dlugi marsz,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 72 , Current prestige is 138
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
if BV: +20, Wywiad , cap 210, 10 turns prestige: 0
if V : +10, Wywiad , cap 210, 12 turns prestige: 0
if TV: +0, Wywiad , cap 210, 14 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 2 bars , 226 exp , Armia Krajowa , 7/10 , 4 kill , 0 pp - U:001  [+38 exp]
*  Kawaleria ,  , 3 bars , 310 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 6 kill , 0 pp - U:002  = Escaped!  [+18 exp]
 Partyzanci ,  , 0 bars , 29 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 3 kill , 72 pp - U:004  [+17 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 2 bars , 200 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Superior Maneuver  , 2 kill , 0 pp - U:003  = Escaped!  [+13 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:11   TNK:1    RCN:1    FORT:8    AD:1      Total: 22
Lost  :   Total: 0

BV  5
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :    565 exp,     13 kill,     72 pp    Average:    188 exp,      4 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    200 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    200 exp,      2 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  2 Leaders      Total :    765 exp,     15 kill,     72 pp    Average:    191 exp,      4 kill,     18 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 5 units total (core+aux):
Infantry :  3
FlaK :  1
Fortification :  1

Player 2  Germany   has 16 units total (core+aux):
Infantry :  7
Tank   :  1
Recon :  1
FlaK :  2
Fortification :  4
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #5 : Marzec 15, 2016, 12:48:31 »

Scenariusz szósty: Wywiad

Teraz musimy zdobyć tajne dokumenty Smiley Ciśniemy do przodu, starając się uderzyć z zaskoczenia, przez las. Niestety, nie do końca się to udaje. Nadciągają posiłki wroga, ale mój cekaem dzielnie udziela wsparcia ogniowego i zadaje straty. Po chwili niszczę budynek w Vheksie i uzyskuję pożądane dokumenty.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
--
Campaign score: 283  *  Average: 47

..
Current scenario: Wywiad,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 72 , Current prestige is 138
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Defensive
if BV: +35, Oblawa II , cap 210, 8 turns prestige: 0
if V : +20, Oblawa II , cap 210, 10 turns prestige: 0
if TV: +15, Oblawa II , cap 210, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 2 bars , 243 exp , Armia Krajowa , 6/10 , 4 kill , 0 pp - U:001  [+17 exp]
*  Kawaleria ,  , 3 bars , 354 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Maneuver  , 8 kill , 0 pp - U:002  [+44 exp]
 Partyzanci ,  , 1 bars , 102 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 5 kill , 72 pp - U:004  [+73 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 2 bars , 249 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Superior Maneuver  , 3 kill , 0 pp - U:003  [+49 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:12   TNK:1    RCN:2    FLAK:1    FORT:10   AD:1      Total: 27
Lost  :   Total: 0

BV  6
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :    699 exp,     17 kill,     72 pp    Average:    233 exp,      6 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    249 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    249 exp,      3 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  2 Leaders      Total :    948 exp,     20 kill,     72 pp    Average:    237 exp,      5 kill,     18 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 5 units total (core+aux):
Infantry :  3
FlaK :  1
Fortification :  1

Player 2  Germany   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  3
Tank   :  1
Fortification :  4


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #6 : Marzec 15, 2016, 12:56:42 »

Scenariusz siódmy: Obława 2

Chyba jednak niepotrzebnie gram na 200% - prestiżu i tak nie dostaję w ogóle, a tylko mam słaby wynik punktowy  Grin Ale to nic. Tutaj znów trzeba uciekać z mapy. Jest ciężko. Jednostki poruszają się powoli, a muszę uważać na cekaemy, które są bezbronne w ciężarówkach. Kawaleria trafia na rugged defense, co nieco krzyżuje plany. Ale jedziemy na przełaj przez las i docieramy do EH. Tam czekają esesmani. Po krótkiej walce pozbywam się ich i opuszczam mapę.

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
--
Campaign score: 331  *  Average: 47

..
Current scenario: Oblawa II,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 72 , Current prestige is 138
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Defensive
if BV: +15, Konwoj , cap 220, 7 turns prestige: 0
if V : +10, Konwoj , cap 220, 9 turns prestige: 0
if TV: +5, Konwoj , cap 220, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 2 bars , 261 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:001  = Escaped!  [+18 exp]
*  Kawaleria ,  , 3 bars , 388 exp , Armia Krajowa , 5/10 , Aggressive Maneuver  , 9 kill , 0 pp - U:002  = Escaped!  [+34 exp]
 Partyzanci ,  , 1 bars , 110 exp , Armia Krajowa , 9/10 , 6 kill , 72 pp - U:004  [+8 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 2 bars , 269 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Superior Maneuver  , 3 kill , 0 pp - U:003  = Escaped!  [+20 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:15   TNK:1    RCN:2    FLAK:1    FORT:10   AD:1      Total: 30
Lost  :   Total: 0

BV  7
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :    759 exp,     20 kill,     72 pp    Average:    253 exp,      7 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    269 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    269 exp,      3 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  2 Leaders      Total :   1028 exp,     23 kill,     72 pp    Average:    257 exp,      6 kill,     18 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 7 units total (core+aux):
Infantry :  5
FlaK :  1
Fortification :  1

Player 2  Germany   has 13 units total (core+aux):
Infantry :  5
Tank   :  1
Recon :  2
Fortification :  5


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #7 : Marzec 15, 2016, 02:49:15 »

Scenariusz ósmy: Konwój

Ten scenariusz jest chyba najtrudniejszy ze wszystkich, bo trzeba mieć masę szczęścia, żeby ciężarówki przeznaczone do zniszczenia natknęły się na nasze wojska. Jednocześnie trzeba bronić VHeksa. Niestety, jedna z ciężarówek na sam koniec dostała lidera "Resilience" i tak oto niefartownie nie zdobyłem BV...

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
--
Campaign score: 353  *  Average: 44

..
Current scenario: Konwoj,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 72 , Current prestige is 48
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
if BV: +15, Przez most , cap 230, 6 turns prestige: 0
if V : +10, Przez most , cap 230, 8 turns prestige: 0
if TV: +5, Przez most , cap 230, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 2 bars , 293 exp , Armia Krajowa , 8/10 , 7 kill , 0 pp - U:001  [+32 exp]
*  Kawaleria ,  , 4 bars , 455 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 10 kill , 0 pp - U:002  [+67 exp]
 Partyzanci ,  , 1 bars , 152 exp , Armia Krajowa , 8/10 , 6 kill , 72 pp - U:004  [+42 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 3 bars , 337 exp , Armia Krajowa , 5/10 , Superior Maneuver  , 3 kill , 0 pp - U:003  [+68 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:19   TNK:1    RCN:2    FLAK:1    FORT:10   AD:1      Total: 34
Lost  :   Total: 0

BV  7
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :    900 exp,     23 kill,     72 pp    Average:    300 exp,      8 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    337 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    337 exp,      3 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  2 Leaders      Total :   1237 exp,     26 kill,     72 pp    Average:    309 exp,      7 kill,     18 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 6 units total (core+aux):
Infantry :  5
FlaK :  1

Player 2  Germany   has 6 units total (core+aux):
Infantry :  2
Recon :  2
FlaK :  1
Fighter :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #8 : Marzec 15, 2016, 02:58:23 »

Scenariusz dziewiąty: Przez most

Trzeba się ewakuować przez Wisłę. Przeprawy bronią słabe jednostki, ale dalej jest bunkier. Omijam go i niestety trafiam na SS. Szczęśliwie obywam się bez dużych strat, docieram do VHeksa i po ataku z trzech stron zdobywam go. Wyższy prestiż wciąż się nie przydaje...


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
--
Campaign score: 404  *  Average: 44

..
Current scenario: Przez most,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 72 , Current prestige is 58
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Defensive
if BV: +25, W gory , cap 245, 8 turns prestige: 0
if V : +15, W gory , cap 245, 10 turns prestige: 0
if TV: +10, W gory , cap 245, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 3 bars , 307 exp , Armia Krajowa , 9/10 , 8 kill , 0 pp - U:001  [+14 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 530 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Aggressive Maneuver  , 12 kill , 0 pp - U:002  [+75 exp]
 Partyzanci ,  , 1 bars , 195 exp , Armia Krajowa , 8/10 , 7 kill , 72 pp - U:004  [+43 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 4 bars , 411 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Superior Maneuver  , 3 kill , 0 pp - U:003  [+74 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:22   TNK:1    RCN:2    FLAK:1    FORT:11   AD:1      Total: 38
Lost  :   Total: 0

BV  8
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :   1032 exp,     27 kill,     72 pp    Average:    344 exp,      9 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    411 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    411 exp,      3 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  2 Leaders      Total :   1443 exp,     30 kill,     72 pp    Average:    361 exp,      8 kill,     18 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 5 units total (core+aux):
Infantry :  3
FlaK :  1
Fortification :  1

Player 2  Germany   has 14 units total (core+aux):
Infantry :  6
Recon :  1
FlaK :  1
Fortification :  4
Air Defense :  1
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #9 : Marzec 15, 2016, 03:11:11 »

Scenariusz dziesiąty: W góry

Znów trzeba wyprowadzać jednostki z planszy  Grin To co lubię najbardziej. Najpierw walka z bunkrem, a potem natykam się na lekkie wozy pancerne wroga i piechotę, którzy demolują mi partyzantów. Pomału docieram do rzeki, którą chcę forsować, omijając miasto z mostem. Jednak tam nie ma wroga - jest za to ukryty prestiż! Tego się nie spodziewałem - opisu kampanii nie ma i nie wiedziałem, że mogą się trafić prezenty. Po minięciu rzeki już jest z górki - niszczę posterunek i opuszczam planszę w ostatniej turze BV.

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
--
Campaign score: 446  *  Average: 44

..
Current scenario: W gory,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 72 , Current prestige is 128
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 13
AI stance is Aggressive
if BV: +110, Wycieczka , cap 255, 13 turns prestige: 0
if V : +80, Wycieczka , cap 255, 15 turns prestige: 0
if TV: +60, Wycieczka , cap 255, 18 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 3 bars , 335 exp , Armia Krajowa , 8/10 , 8 kill , 0 pp - U:001  = Escaped!  [+28 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 568 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 16 kill , 0 pp - U:002  = Escaped!  [+38 exp]
 Partyzanci ,  , 2 bars , 218 exp , Armia Krajowa , 6/10 , Superior Maneuver  , 7 kill , 72 pp - U:004  [+23 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 4 bars , 467 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Superior Maneuver  , 4 kill , 0 pp - U:003  = Escaped!  [+56 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:23   TNK:2    RCN:3    FLAK:1    FORT:13   AD:1      Total: 43
Lost  :   Total: 0

BV  9
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1121 exp,     31 kill,     72 pp    Average:    374 exp,     10 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    467 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    467 exp,      4 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  3 Leaders      Total :   1588 exp,     35 kill,     72 pp    Average:    397 exp,      9 kill,     18 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 6 units total (core+aux):
Infantry :  4
FlaK :  1
Fortification :  1

Player 2  Germany   has 17 units total (core+aux):
Infantry :  6
Recon :  2
Fortification :  6
Artillery :  1
Air Defense :  1
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #10 : Marzec 15, 2016, 03:27:13 »

Scenariusz jedenasty: Wycieczka

Tym razem celem są żołnierze wroga na urlopie. Można było dokupić jednostkę, więc biorę moździerze. Forsuję rzekę i podkradam się pod VH, ale natrafiam na jednostki wroga, w dodatku z artylerią. Dzielę wojska na dwie części: prawa flanka atakuje artylerię, a kawaleria i partyzanci po lewej odciągają parę jednostek wroga od VHeksa. Pojawiają się wrogie samoloty, ale nie robią krzywdy moim oddziałom. Spuszczam łomot urlopowiczom i zdobywam brylantowe zwycięstwo.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 501  *  Average: 45

..
Current scenario: Wycieczka,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 240 , Current prestige is 15
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
if BV: +45, Oblawa III , cap 285, 15 turns prestige: 0
if V : +25, Oblawa III , cap 285, 18 turns prestige: 0
if TV: +15, Oblawa III , cap 285, 21 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 3 bars , 368 exp , Armia Krajowa , 9/10 , 8 kill , 0 pp - U:001  [+33 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 637 exp , Armia Krajowa , 6/10 , Aggressive Maneuver  , 18 kill , 0 pp - U:002  [+69 exp]
 Partyzanci ,  , 2 bars , 224 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Superior Maneuver  , 7 kill , 72 pp - U:004  [+6 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 532 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Superior Maneuver  , 7 kill , 0 pp - U:003  [+65 exp]

Artillery
 Mozdzierz 81 mm ,  , 0 bars , 28 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 1 kill , 168 pp - U:027  [+28 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:30   TNK:2    RCN:3    AT:1    FLAK:1    FORT:14   ATY:1    AD:1      Total: 53
Lost  :   Total: 0

BV 10
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1229 exp,     33 kill,     72 pp    Average:    410 exp,     11 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    532 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    532 exp,      7 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     28 exp,      1 kill,    168 pp    Average:     28 exp,      1 kill,    168 pp
* Summary:     *   5 Units *  3 Leaders      Total :   1789 exp,     41 kill,    240 pp    Average:    358 exp,      8 kill,     48 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  5
FlaK :  2
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 9 units total (core+aux):
Infantry :  5
Recon :  2
Fortification :  1
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points


Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #11 : Marzec 15, 2016, 03:46:15 »

Scenariusz dwunasty: Obława 3

Scenariusz obronny w górach, więc sam teren jest już sprzyjający. Przydają się też partyzanci z dowódcą "Overwatch". Problemem jest wiecznie kończąca się amunicja, ale udaje się utrzymać wszystkie VH bez strat jednostek.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:42
--
Campaign score: 543  *  Average: 45

..
Current scenario: Oblawa III,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 240 , Current prestige is 45
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Aggressive
if BV: +80, Bieszczady , cap 320, 10 turns prestige: 0
if V : +60, Bieszczady , cap 320, 10 turns prestige: 0
if TV: +40, Bieszczady , cap 320, 10 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 4 bars , 453 exp , Armia Krajowa , 4/10 , 8 kill , 0 pp - U:001  [+85 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 643 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Maneuver  , 19 kill , 0 pp - U:002  [+6 exp]
 Partyzanci ,  , 2 bars , 262 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Superior Maneuver  , 8 kill , 72 pp - U:004  [+38 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 635 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Superior Maneuver  , 10 kill , 0 pp - U:003  [+103 exp]

Artillery
 Mozdzierz 81 mm ,  , 0 bars , 79 exp , Armia Krajowa , 7/10 , 1 kill , 168 pp - U:005  [+51 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:38   TNK:3    RCN:3    AT:1    FLAK:1    FORT:14   ATY:4    AD:1    TB:1      Total: 66
Lost  :   Total: 0

BV 11
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1358 exp,     35 kill,     72 pp    Average:    453 exp,     12 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    635 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    635 exp,     10 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     79 exp,      1 kill,    168 pp    Average:     79 exp,      1 kill,    168 pp
* Summary:     *   5 Units *  3 Leaders      Total :   2072 exp,     46 kill,    240 pp    Average:    414 exp,      9 kill,     48 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 11 units total (core+aux):
Infantry :  5
FlaK :  2
Fortification :  2
Artillery :  2

Player 2  Germany   has 5 units total (core+aux):
Infantry :  4
Recon :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #12 : Marzec 15, 2016, 11:39:23 »

Scenariusz trzynasty: Bieszczady

Trzeba zdobyć zapasy na zimę na Niemcach. Dzielę siły na dwie części i atakuję oba VHeksy. Prawy pada bardzo szybko, ale do lewego docierają posiłki i partyzanci tracą amunicję. Muszę się chwilowo wycofać i podprowadzić jednostki, które zdobyły prawy VH. Po uzupełnieniu amunicji puszczam partyzantów przez las na tyły wroga i to jest strzał w dziesiątkę. Ostatni VH od razu pada.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:42
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:54
--
Campaign score: 597  *  Average: 45

..
Current scenario: Bieszczady,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 240 , Current prestige is 80
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
if BV: +150, Transporty , cap 450, 12 turns prestige: 0
if V : +90, Transporty , cap 450, 15 turns prestige: 0
if TV: +60, Transporty , cap 450, 18 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 5 bars , 501 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Bridging  , 11 kill , 0 pp - U:001  [+48 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 713 exp , Armia Krajowa , 3/10 , Aggressive Maneuver  , 22 kill , 0 pp - U:002  [+70 exp]
 Partyzanci ,  , 3 bars , 318 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Superior Maneuver  , 9 kill , 72 pp - U:004  [+56 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 680 exp , Armia Krajowa , 5/10 , Superior Maneuver  , 10 kill , 0 pp - U:003  [+45 exp]

Artillery
 Mozdzierz 81 mm ,  , 1 bars , 117 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 1 kill , 168 pp - U:005  [+38 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:40   TNK:3    RCN:3    AT:1    FLAK:1    FORT:20   ATY:4    AD:2    TB:1      Total: 75
Lost  : INF:1      Total: 1

BV 12
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  3 Leaders      Total :   1532 exp,     42 kill,     72 pp    Average:    511 exp,     14 kill,     24 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    680 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    680 exp,     10 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    117 exp,      1 kill,    168 pp    Average:    117 exp,      1 kill,    168 pp
* Summary:     *   5 Units *  4 Leaders      Total :   2329 exp,     53 kill,    240 pp    Average:    466 exp,     11 kill,     48 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 9 units total (core+aux):
Infantry :  5
FlaK :  1
Fortification :  2
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 9 units total (core+aux):
Infantry :  4
Recon :  1
Fortification :  4


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #13 : Marzec 16, 2016, 12:13:00 »

Scenariusz czternasty: Transporty

Do zdobycia są 2 VHeksy. Nie dzielę wojsk, ale rzucam wszystko na prawy VH. Część sił idzie centralnie, parę oddziałów omija wroga bokiem, forsuje rzekę (dzięki liderowi "Bridging") i pierwszy VH jest zdobyty. W miarę szybko niszczę artylerię wroga i nacieram na lewy VH. Tutaj opór jest większy, kończy się amunicja i teren zmienia się w błoto. Straty robią się ciężkie. Ale powoli od północy omijam jednostki wroga i w ostatniej turze BV niszczę bunkier i zdobywam VH.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:42
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:54
14   Transporty , #13 , Brilliant Victory , score:47
--
Campaign score: 644  *  Average: 46

..
Current scenario: Transporty,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 360 , Current prestige is 90
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Defensive
if BV: +60, Barbarossa , cap 480, 10 turns prestige: 0
if V : +45, Barbarossa , cap 480, 13 turns prestige: 0
if TV: +30, Barbarossa , cap 480, 16 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 5 bars , 528 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Bridging  , 12 kill , 0 pp - U:001  [+27 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 798 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Aggressive Maneuver  , 24 kill , 0 pp - U:002  [+85 exp]
 Partyzanci ,  , 4 bars , 450 exp , Armia Krajowa , 6/10 , Superior Maneuver  , 13 kill , 72 pp - U:004  [+132 exp]
 Partyzanci ,  , 2 bars , 267 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 3 kill , 72 pp - U:034  [+78 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 783 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Superior Maneuver  , 12 kill , 0 pp - U:003  [+103 exp]

Artillery
 Mozdzierz 81 mm , Zaprzeg ,  , 2 bars , 256 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 0 kill , 216 pp - U:005  [+67 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:46   TNK:3    RCN:3    AT:1    FLAK:1    FORT:26   ATY:5    AD:3    TB:1      Total: 89
Lost  : INF:2      Total: 2

BV 13
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  3 Leaders      Total :   2043 exp,     52 kill,    144 pp    Average:    511 exp,     13 kill,     36 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    783 exp,     12 kill,      0 pp    Average:    783 exp,     12 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    256 exp,      0 kill,    216 pp    Average:    256 exp,      0 kill,    216 pp
* Summary:     *   6 Units *  4 Leaders      Total :   3082 exp,     64 kill,    360 pp    Average:    514 exp,     11 kill,     60 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 9 units total (core+aux):
Infantry :  5
FlaK :  2
Fortification :  1
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 10 units total (core+aux):
Infantry :  6
Fortification :  3
Air Defense :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #14 : Marzec 17, 2016, 12:08:17 »

Scenariusz szesnasty: Zrzut

Trzeba bronić lotniska i 3 Vheksów. Rozstawiam wojska po lasach i w ukryciu czekam na wroga. Najpierw rozbijam kolarzy, potem artylerię i już jest łatwiej. Szkopy pchają się środkiem prosto na lotnisko, co ułatwia mi zadawanie ciosów z flanki. Wprawdzie tracę coraz więcej punktów siły, ale ostatecznie udaje się utrzymać wszystko, co trzeba.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:42
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:54
14   Transporty , #13 , Brilliant Victory , score:47
15   Barbarossa , #14 , Brilliant Victory , score:48
16   Zrzut , #15 , Brilliant Victory , score:42
--
Campaign score: 734  *  Average: 45

..
Current scenario: Zrzut,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 360 , Current prestige is 140
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 12
AI stance is Aggressive
if BV: +125, Oboz , cap 520, 11 turns prestige: 0
if V : +100, Oboz , cap 520, 11 turns prestige: 0
if TV: +70, Oboz , cap 520, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 5 bars , 645 exp , Armia Krajowa , 5/10 , Bridging  , 17 kill , 0 pp - U:001  [+73 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 853 exp , Armia Krajowa , 4/10 , Aggressive Maneuver  , 30 kill , 0 pp - U:002  [+38 exp]
 Partyzanci ,  , 5 bars , 537 exp , Armia Krajowa , 6/10 , Superior Maneuver  , 18 kill , 72 pp - U:004  [+70 exp]
 Partyzanci ,  , 3 bars , 332 exp , Armia Krajowa , 7/10 , 7 kill , 72 pp - U:006  [+45 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 896 exp , Armia Krajowa , 5/10 , Superior Maneuver  , 14 kill , 0 pp - U:003  [+95 exp]

Artillery
 Mozdzierz 81 mm , Zaprzeg ,  , 3 bars , 325 exp , Armia Krajowa , 6/10 , 1 kill , 216 pp - U:005  [+35 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:59   TNK:5    RCN:5    AT:2    FLAK:4    FORT:30   ATY:8    AD:3    TB:2      Total: 118
Lost  : INF:2      Total: 2

BV 15
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  3 Leaders      Total :   2367 exp,     72 kill,    144 pp    Average:    592 exp,     18 kill,     36 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    896 exp,     14 kill,      0 pp    Average:    896 exp,     14 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    325 exp,      1 kill,    216 pp    Average:    325 exp,      1 kill,    216 pp
* Summary:     *   6 Units *  4 Leaders      Total :   3588 exp,     87 kill,    360 pp    Average:    598 exp,     15 kill,     60 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 10 units total (core+aux):
Infantry :  6
FlaK :  2
Artillery :  1
Level Bomber :  1

Player 2  Germany   has 6 units total (core+aux):
Infantry :  2
Fortification :  3
Artillery :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2016, 12:24:30 wysłane przez Ponury » Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC