Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 18, 2024, 07:33:49 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Gustlik - G36 GREATER AMERICA - 200% (Roboczy)  (Przeczytany 9510 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #15 : Kwiecień 06, 2016, 08:41:47 »

Zauważyłem, że wiele zmienia to czy Niemcom uda się od razu rozwalić ten amerykański bunkier - czy nie.

Jak pierwsza jednostka go nie zniszczy, to zlatują się tam wszystkie - niezależnie czy potrzebne czy nie.
To daje kolejkę spokoju w głównym VHeksie, no ale jak bynkier padnie po pierwszym ataku - to jest masakra.

No nic zaczynam test z dodatkowym Vheksem i cofniętą flotą niemiecką.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #16 : Kwiecień 06, 2016, 09:02:54 »

Tak testowałem ten bunkier i nawet dodawałem drugi. lecz efekt ten sam był. Dopiero ten VH zmienił obraz walk.
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #17 : Kwiecień 06, 2016, 09:54:46 »

Aha, ale teraz można w ogóle zostawić oba te główne VHeksy i spieprzać w góry... Smiley
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #18 : Kwiecień 06, 2016, 10:04:23 »

Aha, ale teraz można w ogóle zostawić oba te główne VHeksy i spieprzać w góry... Smiley

 Grin tak tylko flota jest troszkę bardziej upierdliwa niemiecka Evil
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #19 : Kwiecień 06, 2016, 11:42:18 »

No, powiem ci, że bardzo obiecująco to wygląda...

Rzeczywiście, z tym nowym VHeksem jest zupełnie inaczej. Po pierwsze: niemieckie samoloty mamy teraz sami na
kursie kolizyjnym, nie trzeba za nimi gonić.

Kriegsmarine w pewnym momencie wlazła mi za plecy i kiedy ja tłukłem się w okolicach Rejkiaviku, oni spokojnie
popłynęli do nowego heksa. Ja akurat do tego fiordu odesłałem dwa uszkodzone niszczyciele na odpoczynek - no
to było po nich...

Kolejek raczej nie trzeba dodawać, zmieściłem się idealnie - chociaż ja grałem z save'a na 200%, to może jedną
dodam....

No i to w zasadzie chyba wszystko w temacie. Dzięki za pomysł to było najlepsze wyjście. Rozegram sobie jeszcze całość i opublikuję za jakiś tydzień.

Ale jakby ktoś chciał spróbować już teraz, to ten nowy plik tu podpinam...

[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 06, 2016, 11:45:12 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #20 : Kwiecień 06, 2016, 11:50:08 »

Taki sam błąd i ja zrobiłem sterane niszczyciele podczas testów też tam odesłałem i mi je rozklepali Grin. Kolejki można zostawić niech to wyjdzie podczas grania przez kilka osób, wtedy będzie więcej danych. Samo AI ma jakby troszkę więcej wigoru przynajmniej na morzu Wink
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.067 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.005s, 1q)