Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 19, 2024, 08:03:43 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 2 3 [4]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kowdar - W00 "Wielka Rzecz...pospolita" - 100%  (Przeczytany 19674 razy)
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #45 : Lipiec 21, 2016, 11:30:46 »

Otrzymuję prezent w postaci jednostki zwiadowczej. Kasa idzie na podniesienie stanów jednostek.

Ponownie mamy desant z zagrożeniem od lotnictwa i floty przeciwnika. Ale tym razem szybko zajmuję lotnisko, a flota wroga jest trochę zbyt pasywna (trzymam się poza zasięgiem rozpoznania przeciwnika) i ja "rozstrzeliwuję". Wyzwanie stanowi Iowa, ale ostatecznie posyłają ją na dno moi lotnicy otoczeni jednostkami wspierającymi.
Po wylądowaniu na ziemi, mój walec przetacza się po amerykańskiej ziemi i niszczy wszystko co napotka właściwie bez większego zagrożenia. Natykam się na ciekawe i mocne jednostki, ale ja je wykrywam pierwszy i albo okręty, albo lotnictwo, ostatecznie artyleria wybijają im walkę z głowy. Kończą oczywiście czołgi. Chyba najtrudniejszy przeciwnik to okopany IS-4 który kosztował mnie parę stanów w jednostkach pancernych.

Tracę jedną eskadrę wodnosamolotów,na które natykają się amerykańskie odrzutowce.

Raport zdjęciowy: Komandosi opanowują lotnisko



Pliki do odtworzenia bitwy z xlogów:
http://www.opengeneral.pl/scen/DK_W00_29.zip

Plik xlog z archiwum zip kopiujemy do katalogu EFILE_OGN_Wx\OPENLOG\
a pliki xcsv (o ile są w archiwum) do katalogu EFILE_OGN_Wx\SAVE\


OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.3
Campaign: W00 WIELKA RZECZ...POSPOLITA  v.4.5,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   GRODNO , #0 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: PZL 1001 Iskra
 2   METZ , #1 , Brilliant Victory , score:54
 3   ULAN UDE , #2 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: 105mm wz.46
 4   VLADIVOSTOK , #3 , Brilliant Victory , score:53
 5   MINSK , #4 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: 105mm wz.46
 6   SIBERIA , #5 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: WR 150mm Grad-2
 7   RIGA , #6 , Victory , score:30
 8   ALMA-ATA , #7 , Brilliant Victory , score:60
 9   DON , #8 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Batalion Szturmowy 48
10   URAL , #9 , Brilliant Victory , score:50
11   STALINGRAD , #10 , Tactical Victory , score:9
12   KLIN 48 , #11 , Tactical Victory , score:9
13   MOSCOW , #12 , Tactical Victory , score:10
14   ARDENNES , #13 , Tactical Victory , score:10
15   PARIS , #14 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: "Grom" 50
16   SINGAPORE , #15 , Brilliant Victory , score:59
17   BATTLE OF ENGLAND , #16 , Brilliant Victory , score:61  +++  Proto: Batalion Szturmowy 50
18   SEA LION 50 , #17 , Tactical Victory , score:8
19   LONDON , #18 , Victory , score:30
20   TAEJON , #19 , Brilliant Victory , score:50
21   SEOUL  , #20 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: Morska Grupa Szturmowa 51
22   TAIWAN , #21 , Brilliant Victory , score:54
23   KOREA 51 , #22 , Brilliant Victory , score:59
24   MONGOLIA , #23 , Brilliant Victory , score:68
25   HONG KONG , #24 , Brilliant Victory , score:50
26   NANJING , #25 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: PZL 2001 Ryś (r)
27   AZORES , #26 , Victory , score:30
28   ST.GEORGES , #27 , Brilliant Victory , score:53
29   SAVANNACH 52 , #28 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: SP wz.53 Wilczarz
30   SAN FRANCISCO , #29 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 1343  *  Average: 44

..
Current scenario: SAN FRANCISCO,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 280
Army cost: 14219 , Current prestige is 2406
Prestige available on map yet is 120 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 14
AI stance is Defensive
if BV: +1500, TENNESSEE , cap 23000, 15 turns prestige: 300
if V : +1200, TENNESSEE , cap 23000, 19 turns prestige: 380
if TV: +1000, TENNESSEE , cap 23000, 22 turns prestige: 440
Ls: Loss , turn prestige: 440

Piechota
*  Sztab , PF 508/518 ,  , 2 bars , 225 exp , Rzeczpospolita Polska , 5/3 , 0 kill , 0 pp - U:009
 Piechota Zmech.48 , TP4 Szakal [W] ,  , 3 bars , 312 exp , Rzeczpospolita Polska , 8/10 , 1 kill , 600 pp - U:019  [+59 exp]
 Piechota Zmech.48 , TP4 Szakal [W] ,  , 4 bars , 446 exp , Rzeczpospolita Polska , 13/10 , 8 kill , 780 pp - U:020  [+53 exp]

Czołg
*  M45TP Anders ,  , 5 bars , 1956 exp , Rzeczpospolita Polska , 14/10 , 114 kill , 0 pp - U:001  [+99 exp]
*  M44TP Pilsudski ,  , 5 bars , 2425 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , Determined Defense  , 124 kill , 0 pp - U:006  [+15 exp]
 M45TP Anders ,  , 5 bars , 1901 exp , Rzeczpospolita Polska , 8/10 , Reconnaissance Movement  , 119 kill , 720 pp - U:015  [+79 exp]
 M45TP Anders ,  , 5 bars , 1364 exp , Rzeczpospolita Polska , 14/10 , Skilled Reconnaissance  , 82 kill , 1008 pp - U:018  [+96 exp]
 M45TP Anders ,  , 5 bars , 1754 exp , Rzeczpospolita Polska , 12/10 , Devastating Fire  , 115 kill , 864 pp - U:021  [+196 exp]
 M45TP Anders ,  , 5 bars , 854 exp , Rzeczpospolita Polska , 13/10 , 52 kill , 936 pp - U:022  [+17 exp]
 M50TP Sobieski ,  , 5 bars , 806 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , Shock Tactics  , 45 kill , 1098 pp - U:027  [+120 exp]
 M50TP Sobieski ,  , 5 bars , 660 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , 32 kill , 1098 pp - U:028  [+64 exp]

Rozpoznanie
 Patrol motocyklowy ,  , 1 bars , 175 exp , Rzeczpospolita Polska , 11/10 , 5 kill , 145 pp - U:023
+  SP wz.53 Wilczarz ,  , 0 bars , 29 exp , Rzeczpospolita Polska , 2/10 , 1 kill , 0 pp - U:034  [+29 exp]

Artyleria ppanc.
*  SDP wz.44 Trzmiel ,  , 5 bars , 1675 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , 42 kill , 0 pp - U:005  [+4 exp]

Artyleria
*  SAP 155mm wz.50 ,  , 5 bars , 1613 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , 37 kill , 0 pp - U:002  [+66 exp]
*  SAP 155mm wz.50 ,  , 5 bars , 1789 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , 47 kill , 0 pp - U:003  [+51 exp]
*  203mm wz.44 , C9P ,  , 5 bars , 1316 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , 24 kill , 0 pp - U:007  [+41 exp]
*  SAP 155mm wz.50 ,  , 5 bars , 1903 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , Aggressive Attack  , 42 kill , 0 pp - U:008  [+145 exp]
+  SAP 155mm wz.50 ,  , 5 bars , 1364 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , 27 kill , 0 pp - U:012  [+29 exp]
+  203mm wz.44 , C10P ,  , 5 bars , 880 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , Reconnaissance Movement  , 16 kill , 0 pp - U:014  [+45 exp]
 SAP 155mm wz.50 ,  , 5 bars , 564 exp , Rzeczpospolita Polska , 14/10 , 7 kill , 772 pp - U:025  [+72 exp]
 SAP 155mm wz.50 ,  , 5 bars , 957 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , Devastating Fire  , 17 kill , 828 pp - U:026  [+163 exp]

Myśliwiec
*  PZL 1002 Grom ,  , 5 bars , 2011 exp , Rzeczpospolita Polska , 8/10 , Battlefield Intelligence  , Special Munition, 50 kill , 0 pp - U:004  [+53 exp]
+  PZL 1001 Iskra ,  , 5 bars , 1903 exp , Rzeczpospolita Polska , 9/10 , Shock Tactics  , Special Munition, 42 kill , 0 pp - U:010  [+41 exp]
 PZL 1001 Iskra ,  , 5 bars , 2048 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , Special Munition, 43 kill , 816 pp - U:011  [+53 exp]
 PZL 1001 Iskra ,  , 5 bars , 1996 exp , Rzeczpospolita Polska , 8/10 , Influence  , Special Munition, 40 kill , 816 pp - U:013  [+145 exp]
 PZL 1002 Grom S ,  , 5 bars , 1210 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 , Aggressive Attack  , Special Munition, 18 kill , 888 pp - U:024  [+103 exp]
 PZL 1002 Grom S ,  , 5 bars , 500 exp , Rzeczpospolita Polska , 6/10 , Combat Support  , Special Munition, 8 kill , 888 pp - U:029  [+47 exp]
 PZL 1002 Grom S ,  , 4 bars , 473 exp , Rzeczpospolita Polska , 9/10 , Combat Support  , Special Munition, 13 kill , 888 pp - U:030  [+42 exp]

Bomb. taktyczny
 LWS-9 Mewa III ,  , 4 bars , 402 exp , Rzeczpospolita Polska , 13/10 , Recon, 1 kill , 405 pp - U:016  [+30 exp]
 LWS-9 Mewa III ,  , 3 bars , 345 exp , Rzeczpospolita Polska , 13/10 , Recon, 2 kill , 405 pp - U:017  [+29 exp]
+  PZL 2001 Ryś (r) ,  , 2 bars , 202 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 , Support, Recon, 2 kill , 0 pp - U:031  [+57 exp]
 PZL.8 (CV),  , 0 bars , 18 exp , Rzeczpospolita Polska , 1/10 , Recon, 0 kill , 264 pp - U:032  [+18 exp]

Player 1 : Rzeczpospolita Polska
Killed: INF:653  TNK:271  RCN:105  AT:165  FLAK:5    FORT:154  ATY:432  AD:157  FTR:175  TB:36   LB:5    SUB:2    DD:21   BS:13   CV:3    CRs:25     Total: 2222
Lost  : INF:119  TNK:42   RCN:24   AT:23   FLAK:2    FORT:5    ATY:24   AD:23   FTR:15   TB:19   LB:1    SUB:4    DD:8    CV:4    CRs:5      Total: 318

BV 22
V   3
TV  5
L   0

Averages:
Piechota       *   3 Units *  0 Leaders      Total :    983 exp,      9 kill,   1380 pp    Average:    328 exp,      3 kill,    460 pp
Czołg          *   8 Units *  5 Leaders      Total :  11720 exp,    683 kill,   5724 pp    Average:   1465 exp,     85 kill,    716 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  0 Leaders      Total :    204 exp,      6 kill,    145 pp    Average:    102 exp,      3 kill,     73 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  0 Leaders      Total :   1675 exp,     42 kill,      0 pp    Average:   1675 exp,     42 kill,      0 pp
Artyleria      *   8 Units *  3 Leaders      Total :  10386 exp,    217 kill,   1600 pp    Average:   1298 exp,     27 kill,    200 pp
Myśliwiec      *   7 Units *  7 Leaders      Total :  10141 exp,    214 kill,   4296 pp    Average:   1449 exp,     31 kill,    614 pp
Bomb. taktyczny *   4 Units *  0 Leaders      Total :    967 exp,      5 kill,   1074 pp    Average:    242 exp,      1 kill,    269 pp
* Summary:     *  33 Units * 15 Leaders      Total :  36076 exp,   1176 kill,  14219 pp    Average:   1093 exp,     36 kill,    431 pp


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Lipiec 21, 2016, 11:32:40 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #46 : Lipiec 22, 2016, 12:41:34 »

Ponownie otrzymuję prototypową jednostkę zwiadowczą.
Podnoszę stany na maksa, tym razem nawet starcza na eskadry myśliwskie.

A sama bitwa bez historii. Co prawda nasycenie artylerią wroga dość znaczne, stąd też spore straty w stanach jednostek,
ale moje 15/10 jednostki swoją siłą ognia po prostu wgniatają wroga w ziemię.
W powietrzu podobnie. Zasłużone zwycięstwo i pozostał nam już tylko Waszyngton.

A i utraciłem jedną piechotę i zwiad (motocyklistów i prototyp) , te jednostki znalazły się w zasięgu artylerii wroga i nie wytrzymały ostrzału.

Raport zdjęciowy: Resztki amerykanów w mieście


Pliki do odtworzenia bitwy z xlogów:
http://www.opengeneral.pl/scen/DK_W00_30.zip

Plik xlog z archiwum zip kopiujemy do katalogu EFILE_OGN_Wx\OPENLOG\
a pliki xcsv (o ile są w archiwum) do katalogu EFILE_OGN_Wx\SAVE\


OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.3
Campaign: W00 WIELKA RZECZ...POSPOLITA  v.4.5,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   GRODNO , #0 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: PZL 1001 Iskra
 2   METZ , #1 , Brilliant Victory , score:54
 3   ULAN UDE , #2 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: 105mm wz.46
 4   VLADIVOSTOK , #3 , Brilliant Victory , score:53
 5   MINSK , #4 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: 105mm wz.46
 6   SIBERIA , #5 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: WR 150mm Grad-2
 7   RIGA , #6 , Victory , score:30
 8   ALMA-ATA , #7 , Brilliant Victory , score:60
 9   DON , #8 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Batalion Szturmowy 48
10   URAL , #9 , Brilliant Victory , score:50
11   STALINGRAD , #10 , Tactical Victory , score:9
12   KLIN 48 , #11 , Tactical Victory , score:9
13   MOSCOW , #12 , Tactical Victory , score:10
14   ARDENNES , #13 , Tactical Victory , score:10
15   PARIS , #14 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: "Grom" 50
16   SINGAPORE , #15 , Brilliant Victory , score:59
17   BATTLE OF ENGLAND , #16 , Brilliant Victory , score:61  +++  Proto: Batalion Szturmowy 50
18   SEA LION 50 , #17 , Tactical Victory , score:8
19   LONDON , #18 , Victory , score:30
20   TAEJON , #19 , Brilliant Victory , score:50
21   SEOUL  , #20 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: Morska Grupa Szturmowa 51
22   TAIWAN , #21 , Brilliant Victory , score:54
23   KOREA 51 , #22 , Brilliant Victory , score:59
24   MONGOLIA , #23 , Brilliant Victory , score:68
25   HONG KONG , #24 , Brilliant Victory , score:50
26   NANJING , #25 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: PZL 2001 Ryś (r)
27   AZORES , #26 , Victory , score:30
28   ST.GEORGES , #27 , Brilliant Victory , score:53
29   SAVANNACH 52 , #28 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: SP wz.53 Wilczarz
30   SAN FRANCISCO , #29 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: SP wz.53 Wilczarz
31   TENNESSEE , #30 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 1398  *  Average: 45

..
Current scenario: TENNESSEE,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 280
Army cost: 13817 , Current prestige is 1159
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive
if BV: +1500, WASHINGTON , cap 25000, 10 turns prestige: 200
if V : +1200, WASHINGTON , cap 25000, 13 turns prestige: 260
if TV: +1000, WASHINGTON , cap 25000, 15 turns prestige: 300
Ls: Loss , turn prestige: 300

Piechota
*  Sztab , PF 508/518 ,  , 2 bars , 225 exp , Rzeczpospolita Polska , 5/3 , 0 kill , 0 pp - U:009
 Piechota Zmech.48 , TP4 Szakal [W] ,  , 3 bars , 320 exp , Rzeczpospolita Polska , 13/10 , 3 kill , 780 pp - U:019  [+8 exp]

Czołg
*  M45TP Anders ,  , 5 bars , 2015 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , 118 kill , 0 pp - U:001  [+59 exp]
*  M44TP Pilsudski ,  , 5 bars , 2508 exp , Rzeczpospolita Polska , 7/10 , Determined Defense  , 127 kill , 0 pp - U:006  [+83 exp]
 M45TP Anders ,  , 5 bars , 1982 exp , Rzeczpospolita Polska , 13/10 , Reconnaissance Movement  , 124 kill , 936 pp - U:015  [+81 exp]
 M45TP Anders ,  , 5 bars , 1460 exp , Rzeczpospolita Polska , 11/10 , Skilled Reconnaissance  , 88 kill , 792 pp - U:018  [+96 exp]
 M45TP Anders ,  , 5 bars , 1862 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , Devastating Fire  , 123 kill , 1080 pp - U:021  [+108 exp]
 M45TP Anders ,  , 5 bars , 957 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 , 58 kill , 720 pp - U:022  [+103 exp]
 M50TP Sobieski ,  , 5 bars , 900 exp , Rzeczpospolita Polska , 7/10 , Shock Tactics  , 47 kill , 732 pp - U:027  [+94 exp]
 M50TP Sobieski ,  , 5 bars , 773 exp , Rzeczpospolita Polska , 14/10 , 34 kill , 1024 pp - U:028  [+113 exp]

Rozpoznanie
+  SP wz.53 Wilczarz ,  , 0 bars , 43 exp , Rzeczpospolita Polska , 4/10 , 2 kill , 0 pp - U:033  [+14 exp]

Artyleria ppanc.
*  SDP wz.44 Trzmiel ,  , 5 bars , 1675 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , 42 kill , 0 pp - U:005

Artyleria
*  SAP 155mm wz.50 ,  , 5 bars , 1691 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , 39 kill , 0 pp - U:002  [+78 exp]
*  SAP 155mm wz.50 ,  , 5 bars , 1866 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , 47 kill , 0 pp - U:003  [+77 exp]
*  203mm wz.44 , C9P ,  , 5 bars , 1348 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , 25 kill , 0 pp - U:007  [+32 exp]
*  SAP 155mm wz.50 ,  , 5 bars , 1955 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , Aggressive Attack  , 45 kill , 0 pp - U:008  [+52 exp]
+  SAP 155mm wz.50 ,  , 5 bars , 1418 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , 30 kill , 0 pp - U:012  [+54 exp]
+  203mm wz.44 , C10P ,  , 5 bars , 907 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , Reconnaissance Movement  , 16 kill , 0 pp - U:014  [+27 exp]
 SAP 155mm wz.50 ,  , 5 bars , 652 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , 7 kill , 828 pp - U:025  [+88 exp]
 SAP 155mm wz.50 ,  , 5 bars , 1079 exp , Rzeczpospolita Polska , 9/10 , Devastating Fire  , 20 kill , 552 pp - U:026  [+122 exp]

Myśliwiec
*  PZL 1002 Grom ,  , 5 bars , 2105 exp , Rzeczpospolita Polska , 13/10 , Battlefield Intelligence  , Special Munition, 52 kill , 0 pp - U:004  [+94 exp]
+  PZL 1001 Iskra ,  , 5 bars , 2025 exp , Rzeczpospolita Polska , 12/10 , Shock Tactics  , Special Munition, 43 kill , 0 pp - U:010  [+122 exp]
 PZL 1001 Iskra ,  , 5 bars , 2141 exp , Rzeczpospolita Polska , 9/10 , Skilled Reconnaissance  , Special Munition, 43 kill , 816 pp - U:011  [+93 exp]
 PZL 1001 Iskra ,  , 5 bars , 2204 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 , Influence  , Special Munition, 41 kill , 816 pp - U:013  [+208 exp]
 PZL 1002 Grom S ,  , 5 bars , 1351 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , Aggressive Attack  , Special Munition, 21 kill , 1332 pp - U:024  [+141 exp]
 PZL 1002 Grom S ,  , 5 bars , 619 exp , Rzeczpospolita Polska , 14/10 , Combat Support  , Special Munition, 9 kill , 1243 pp - U:029  [+119 exp]
 PZL 1002 Grom S ,  , 5 bars , 518 exp , Rzeczpospolita Polska , 13/10 , Combat Support  , Special Munition, 16 kill , 1154 pp - U:030  [+45 exp]

Bomb. taktyczny
 LWS-9 Mewa III ,  , 4 bars , 447 exp , Rzeczpospolita Polska , 14/10 , Recon, 1 kill , 436 pp - U:016  [+45 exp]
 LWS-9 Mewa III ,  , 3 bars , 367 exp , Rzeczpospolita Polska , 2/10 , Recon, 2 kill , 312 pp - U:017  [+22 exp]
+  PZL 2001 Ryś (r) ,  , 2 bars , 239 exp , Rzeczpospolita Polska , 4/10 , Support, Recon, 3 kill , 0 pp - U:031  [+37 exp]
 PZL.8 ,  , 0 bars , 18 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 , Recon, 0 kill , 264 pp - U:032

Player 1 : Rzeczpospolita Polska
Killed: INF:674  TNK:281  RCN:109  AT:165  FLAK:5    FORT:162  ATY:448  AD:163  FTR:184  TB:37   LB:5    SUB:2    DD:21   BS:13   CV:3    CRs:25     Total: 2297
Lost  : INF:122  TNK:42   RCN:26   AT:23   FLAK:2    FORT:5    ATY:24   AD:23   FTR:15   TB:19   LB:1    SUB:4    DD:8    CV:4    CRs:5      Total: 323

BV 23
V   3
TV  5
L   0

Averages:
Piechota       *   2 Units *  0 Leaders      Total :    545 exp,      3 kill,    780 pp    Average:    273 exp,      2 kill,    390 pp
Czołg          *   8 Units *  5 Leaders      Total :  12457 exp,    719 kill,   5284 pp    Average:   1557 exp,     90 kill,    661 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  0 Leaders      Total :     43 exp,      2 kill,      0 pp    Average:     43 exp,      2 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  0 Leaders      Total :   1675 exp,     42 kill,      0 pp    Average:   1675 exp,     42 kill,      0 pp
Artyleria      *   8 Units *  3 Leaders      Total :  10916 exp,    229 kill,   1380 pp    Average:   1365 exp,     29 kill,    173 pp
Myśliwiec      *   7 Units *  7 Leaders      Total :  10963 exp,    225 kill,   5361 pp    Average:   1566 exp,     32 kill,    766 pp
Bomb. taktyczny *   4 Units *  0 Leaders      Total :   1071 exp,      6 kill,   1012 pp    Average:    268 exp,      2 kill,    253 pp
* Summary:     *  31 Units * 15 Leaders      Total :  37670 exp,   1226 kill,  13817 pp    Average:   1215 exp,     40 kill,    446 pp


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #47 : Lipiec 22, 2016, 12:49:09 »

Może należałoby dodać jakieś samoloty startujące z lotniskowca dla RoP? Albo przynajmniej wydłużyć dostępność wodnosamolotów torpedowych RWD-22?
W sumie W00 to podstawowa kampania dla tej nacji (w okresie powojennym) i zupełny brak lotnictwa morskiego chyba trochę nie pasuje do fabuły?

Co o tym myślisz?
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #48 : Lipiec 22, 2016, 12:13:28 »

Ależ oczywiście, że by się przydały. W każdym scenie są lotniskowce japońskie do wykorzystania (od czasów gdy wszystkie samoloty były wystawiane na lotniskowcach). Teraz lotniskowce służą mi za wabika na wroga Smiley - rzuca się na nie jak tylko je zobaczy ...
Przydałby się jeszcze jakiś myśliwiec (można rozumować w ten sposób, że nawet jak Polska nie ma lotniskowca, to ma samoloty "uniwersalne" które mogą startować/lądować także z lotniskowców.)
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #49 : Lipiec 22, 2016, 05:09:58 »

(można rozumować w ten sposób, że nawet jak Polska nie ma lotniskowca, to ma samoloty "uniwersalne" które mogą startować/lądować także z lotniskowców.)
Ne ma potrzeby, dodanie lotniskowca, zwłaszcza dostępnego w okresie powojennym to żaden problem.
Zresztą, to nie musi być od razu 6 kontenerowy gigant. Obecnie RoP ma dostęp do "powojennych" lekkich krążowników (CL) i niszczycieli, więc lekkie lotniskowce (CVL) nie powinny być nadużyciem (myślę o czymś w rodzaju typu Colossus)   

Pewnie dodam jakiś tłokowy myśliwiec i jakiś bombowiec torpedowy,  ale muszę najpierw  przyjrzeć się dostępnym ikonom.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 22, 2016, 05:34:59 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #50 : Lipiec 23, 2016, 02:12:53 »

W HQ standardowo, stany jednostek podniesione na maksa za wszystkie środki

Tym razem przeciwnik dysponuje niezłym sprzętem i to dobrze ulokowanym, szczególnie artyleria w mieście i wredne plotki o zasięgu 4. Wojaka pancerne także w kilku ugrupowaniach z niezłym sprzętem. Ale moje wypasione jednostki zgniatają wrogie oddziały jak walec, tym bardziej że to ostatnia bitwa i nie muszą się tak przejmować stratami.
Wywalczenie dominacji w powietrzu trwało dwie tury, a walki w mieście aż do ostatniej tury BV.
Ostatecznie tracę piechotę i eskadrę zwiadowczą z jednostek corowych.

Raport zdjęciowy: Pierwszy atak na rogatkach miasta



Pliki do odtworzenia bitwy z xlogów:
http://www.opengeneral.pl/scen/DK_W00_31.zip

Plik xlog z archiwum zip kopiujemy do katalogu EFILE_OGN_Wx\OPENLOG\
a pliki xcsv (o ile są w archiwum) do katalogu EFILE_OGN_Wx\SAVE\


OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.3
Campaign: W00 WIELKA RZECZ...POSPOLITA  v.4.5,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   GRODNO , #0 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: PZL 1001 Iskra
 2   METZ , #1 , Brilliant Victory , score:54
 3   ULAN UDE , #2 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: 105mm wz.46
 4   VLADIVOSTOK , #3 , Brilliant Victory , score:53
 5   MINSK , #4 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: 105mm wz.46
 6   SIBERIA , #5 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: WR 150mm Grad-2
 7   RIGA , #6 , Victory , score:30
 8   ALMA-ATA , #7 , Brilliant Victory , score:60
 9   DON , #8 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Batalion Szturmowy 48
10   URAL , #9 , Brilliant Victory , score:50
11   STALINGRAD , #10 , Tactical Victory , score:9
12   KLIN 48 , #11 , Tactical Victory , score:9
13   MOSCOW , #12 , Tactical Victory , score:10
14   ARDENNES , #13 , Tactical Victory , score:10
15   PARIS , #14 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: "Grom" 50
16   SINGAPORE , #15 , Brilliant Victory , score:59
17   BATTLE OF ENGLAND , #16 , Brilliant Victory , score:61  +++  Proto: Batalion Szturmowy 50
18   SEA LION 50 , #17 , Tactical Victory , score:8
19   LONDON , #18 , Victory , score:30
20   TAEJON , #19 , Brilliant Victory , score:50
21   SEOUL  , #20 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: Morska Grupa Szturmowa 51
22   TAIWAN , #21 , Brilliant Victory , score:54
23   KOREA 51 , #22 , Brilliant Victory , score:59
24   MONGOLIA , #23 , Brilliant Victory , score:68
25   HONG KONG , #24 , Brilliant Victory , score:50
26   NANJING , #25 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: PZL 2001 Ryś (r)
27   AZORES , #26 , Victory , score:30
28   ST.GEORGES , #27 , Brilliant Victory , score:53
29   SAVANNACH 52 , #28 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: SP wz.53 Wilczarz
30   SAN FRANCISCO , #29 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: SP wz.53 Wilczarz
31   TENNESSEE , #30 , Brilliant Victory , score:55
32   WASHINGTON , #31 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 1451  *  Average: 45

..
Current scenario: WASHINGTON,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 320
Army cost: 12644 , Current prestige is 1794
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Defensive
BV: Win , turn prestige: 240
V : Win , turn prestige: 300
TV: Win , turn prestige: 360
Ls: Loss , turn prestige: 360

Piechota
*  Sztab , PF 508/518 ,  , 2 bars , 225 exp , Rzeczpospolita Polska , 5/3 , 0 kill , 0 pp - U:009

Czołg
*  M45TP Anders ,  , 5 bars , 2093 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , 121 kill , 0 pp - U:001  [+78 exp]
*  M44TP Pilsudski ,  , 5 bars , 2669 exp , Rzeczpospolita Polska , 9/10 , Determined Defense  , 132 kill , 0 pp - U:006  [+161 exp]
 M45TP Anders ,  , 5 bars , 2052 exp , Rzeczpospolita Polska , 14/10 , Reconnaissance Movement  , 133 kill , 1008 pp - U:015  [+70 exp]
 M45TP Anders ,  , 5 bars , 1578 exp , Rzeczpospolita Polska , 14/10 , Skilled Reconnaissance  , 94 kill , 1008 pp - U:018  [+118 exp]
 M45TP Anders ,  , 5 bars , 2042 exp , Rzeczpospolita Polska , 11/10 , Devastating Fire  , 133 kill , 792 pp - U:020  [+180 exp]
 M45TP Anders ,  , 5 bars , 1047 exp , Rzeczpospolita Polska , 9/10 , 62 kill , 720 pp - U:021  [+90 exp]
 M50TP Sobieski ,  , 5 bars , 1003 exp , Rzeczpospolita Polska , 9/10 , Shock Tactics  , 53 kill , 732 pp - U:025  [+103 exp]
 M50TP Sobieski ,  , 5 bars , 877 exp , Rzeczpospolita Polska , 6/10 , 37 kill , 732 pp - U:026  [+104 exp]

Artyleria ppanc.
*  SDP wz.44 Trzmiel ,  , 5 bars , 1740 exp , Rzeczpospolita Polska , 12/10 , 45 kill , 0 pp - U:005  [+65 exp]

Artyleria
*  SAP 155mm wz.50 ,  , 5 bars , 1724 exp , Rzeczpospolita Polska , 6/10 , 42 kill , 0 pp - U:002  [+33 exp]
*  SAP 155mm wz.50 ,  , 5 bars , 1918 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , 48 kill , 0 pp - U:003  [+52 exp]
*  203mm wz.44 , C9P ,  , 5 bars , 1389 exp , Rzeczpospolita Polska , 12/10 , 26 kill , 0 pp - U:007  [+41 exp]
*  SAP 155mm wz.50 ,  , 5 bars , 2009 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 , Aggressive Attack  , 46 kill , 0 pp - U:008  [+54 exp]
+  SAP 155mm wz.50 ,  , 5 bars , 1489 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , 31 kill , 0 pp - U:012  [+71 exp]
+  203mm wz.44 , C10P ,  , 5 bars , 954 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , Reconnaissance Movement  , 18 kill , 0 pp - U:014  [+47 exp]
 SAP 155mm wz.50 ,  , 5 bars , 770 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , 9 kill , 828 pp - U:023  [+118 exp]
 SAP 155mm wz.50 ,  , 5 bars , 1235 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , Devastating Fire  , 20 kill , 828 pp - U:024  [+156 exp]

Myśliwiec
*  PZL 1002 Grom ,  , 5 bars , 2278 exp , Rzeczpospolita Polska , 4/10 , Battlefield Intelligence  , Special Munition, 53 kill , 0 pp - U:004  [+173 exp]
+  PZL 1001 Iskra ,  , 5 bars , 2173 exp , Rzeczpospolita Polska , 14/10 , Shock Tactics  , Special Munition, 44 kill , 0 pp - U:010  [+148 exp]
 PZL 1001 Iskra ,  , 5 bars , 2233 exp , Rzeczpospolita Polska , 9/10 , Skilled Reconnaissance  , Special Munition, 45 kill , 816 pp - U:011  [+92 exp]
 PZL 1001 Iskra ,  , 5 bars , 2307 exp , Rzeczpospolita Polska , 14/10 , Influence  , Special Munition, 42 kill , 1142 pp - U:013  [+103 exp]
 PZL 1002 Grom S ,  , 5 bars , 1538 exp , Rzeczpospolita Polska , 14/10 , Aggressive Attack  , Special Munition, 22 kill , 1243 pp - U:022  [+187 exp]
 PZL 1002 Grom S ,  , 5 bars , 689 exp , Rzeczpospolita Polska , 12/10 , Combat Support  , Special Munition, 10 kill , 1065 pp - U:027  [+70 exp]
 PZL 1002 Grom S ,  , 5 bars , 585 exp , Rzeczpospolita Polska , 13/10 , Combat Support  , Special Munition, 18 kill , 1154 pp - U:028  [+67 exp]

Bomb. taktyczny
 LWS-9 Mewa III ,  , 4 bars , 487 exp , Rzeczpospolita Polska , 6/10 , Recon, 1 kill , 312 pp - U:016  [+40 exp]
+  PZL 2001 Ryś (r) ,  , 2 bars , 284 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 , Support, Recon, 3 kill , 0 pp - U:029  [+45 exp]
 PZL.8 ,  , 0 bars , 18 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 , Recon, 0 kill , 264 pp - U:030

Player 1 : Rzeczpospolita Polska
Killed: INF:705  TNK:292  RCN:111  AT:176  FLAK:6    FORT:170  ATY:471  AD:166  FTR:191  TB:37   LB:5    SUB:2    DD:21   BS:13   CV:3    CRs:25     Total: 2394
Lost  : INF:130  TNK:42   RCN:29   AT:25   FLAK:2    FORT:5    ATY:26   AD:23   FTR:15   TB:20   LB:1    SUB:4    DD:8    CV:4    CRs:5      Total: 339

BV 24
V   3
TV  5
L   0

Averages:
Piechota       *   1 Units *  0 Leaders      Total :    225 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    225 exp,      0 kill,      0 pp
Czołg          *   8 Units *  5 Leaders      Total :  13361 exp,    765 kill,   4992 pp    Average:   1670 exp,     96 kill,    624 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  0 Leaders      Total :   1740 exp,     45 kill,      0 pp    Average:   1740 exp,     45 kill,      0 pp
Artyleria      *   8 Units *  3 Leaders      Total :  11488 exp,    240 kill,   1656 pp    Average:   1436 exp,     30 kill,    207 pp
Myśliwiec      *   7 Units *  7 Leaders      Total :  11803 exp,    234 kill,   5420 pp    Average:   1686 exp,     33 kill,    774 pp
Bomb. taktyczny *   3 Units *  0 Leaders      Total :    789 exp,      4 kill,    576 pp    Average:    263 exp,      1 kill,    192 pp
* Summary:     *  28 Units * 15 Leaders      Total :  39406 exp,   1288 kill,  12644 pp    Average:   1407 exp,     46 kill,    452 pp


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #51 : Lipiec 23, 2016, 02:22:53 »

Tradycyjnie na koniec zdobycze medalowe w kampanii:



Pomimo dość krytycznych głosów co do tej kampanii, nie uważam aby wymagała jakiś wielkich poprawek.
(szczególnie pod względem ułatwienia wygrania)

Jak dla mnie to tak mniej więcej od bitwy o Londyn powinienem podnieść trudność poprzez wzmocnie przeciwnika.
Niestety, trochę trudno mi to jest ocenić, bo nikt nie rozegrał z raportami tej kampanii do końca, abym mógł porównać moją grę z innymi koncepcjami.
Ale sądzę, że pod koniec kampanii warto wprowadzić kilka utrudnień:
- podnieść stany wojsk lądowych wroga, raczej tych z dalszych linii
(aby stanowiły większe wyzwanie dla 15 pkt. czołgów po mojej stronie)
- wprowadzić posiłki lotnicze dla aliantów (od 3-5 tury, moje lotnictwo się nudziło)
- więcej zwiadu dla AI, aby wykazywał większą inicjatywę.
Być może od najnowszej instalki tych kilka zmian wprowadzę w nowej wersji kampanii.
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #52 : Lipiec 23, 2016, 03:07:11 »

Niestety, trochę trudno mi to jest ocenić, bo nikt nie rozegrał z raportami tej kampanii do końca, abym mógł porównać moją grę z innymi koncepcjami.
Postaram się rozegrać tą kampanie w najbliższej przyszłości. Wcześniej kilka razy się do niej zabierałem, ale zawsze zniechęcały mnie lekko monotonne, początkowe scenariusze.
Na podstawie powyższych opisów widze jednak, że kampania z czasem się rozkręca i różnicuje.
Ogólnie wygląda dość zachęcająco.

- wprowadzić posiłki lotnicze dla aliantów (od 3-5 tury, moje lotnictwo się nudziło)
Proponowałbym też przejrzeć jednostki, zwłaszcza lotnictwo, pod względem chronologicznym (wystarczy automatyczny test w suite), oglądałem kilka scenariuszy w Suite i cześć lotnictwa alianckiego mocno odstawała technologicznie i czasowo..;
- więcej zwiadu dla AI, aby wykazywał większą inicjatywę.
Sugeruje dodatki, dodatki i jeszcze raz dodatki. Gracze wykorzystują masowo dodatek 'recon', więc AI też powinien.
A w scenariuszach morskich proponuje samolot pokładowy na każdym zdatnym okręcie AI (wystarczy dwu-punktowy), najlepiej z dodatkiem 'recon'.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #53 : Sierpień 12, 2016, 10:57:33 »

Skoro dalszych wniosków nie ma, to zamykam 1451 + 100 = 1551
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: 1 2 3 [4]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.077 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.007s, 1q)