Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 19, 2024, 04:43:31
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Ranking Generałów 2016
(Moderatorzy:
Gustlik
,
Zsamot
,
kowdar
,
Waldzios
) >
Ponury - G24 "1-sza Dywizja Marines" - 150%
Strony: [
1
]
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Ponury - G24 "1-sza Dywizja Marines" - 150% (Przeczytany 8269 razy)
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Ponury - G24 "1-sza Dywizja Marines" - 150%
«
:
Kwiecień 16, 2016, 08:46:00 »
Wracamy na Pacyfik
Pamiętam, że kiedyś zacząłem, ale nie skończyłem i nie wiem, dlaczego. Ale podobało mi się, bo nie było setek jednostek, więc gram jeszcze raz.
Scenariusz 1: Prolog
Dwie grupy mają dwa cele. Każda flaga jest płatna, jest autouzupełnianie, więc można poszaleć, postrzelać i pozdobywać doświadczenie. Na razie japońce się mnie nie spodziewają, więc opór jest symboliczny i łatwe zwycięstwo. Ale dalej będzie trudniej...
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.8.4
Campaign: G24 1-SZA DYWIZJA MARINES v.4.1, * Player prestige modifier 150% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Prolog , #0 , Brilliant Victory , score:52
--
Campaign score: 52 * Average: 52
..
Current scenario: Prolog, VH prestige is 120 , All map prestige is: 180
Army cost: 0 , Current prestige is 540
Prestige available on map yet is 60 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Defensive
if BV: +200, Battle Of Ilu , cap 600, 8 turns prestige: 60
if V : +150, Battle Of Ilu , cap 600, 11 turns prestige: 60
if TV: +100, Battle Of Ilu , cap 600, 16 turns prestige: 60
Ls: Loss , turn prestige: 60
Infantry
* Marine Inf. 1942 , 1st Marine/1 , 0 bars , 82 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:001 [+38 exp]
* Marine Inf. 1942 , 1st Marine/1 , 0 bars , 93 exp , US Marines , 8/10 , 1 kill , 0 pp - U:002 [+49 exp]
* Marine Inf. 1942 , 1st Marine/1 , 1 bars , 111 exp , US Marines , 7/10 , 1 kill , 0 pp - U:003 [+67 exp]
* Marine Inf. 1942 , 1st Marine/5 , 0 bars , 52 exp , US Marines , 6/10 , 0 kill , 0 pp - U:004 [+8 exp]
* Marine Inf. 1942 , 1st Marine/5 , 0 bars , 75 exp , US Marines , 7/10 , 1 kill , 0 pp - U:005 [+31 exp]
* Marine Raiders , 1st Marine/1Raiders , 0 bars , 92 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:006 [+26 exp]
* Marine Eng. 1941 , LVT2 , 1st Marine/1Eng , 0 bars , 78 exp , US Marines , 8/10 , 0 kill , 0 pp - U:009 [+34 exp]
* HQ Unit , 1t. Truck , 1st Marine/HQ , 3 bars , 341 exp , US Marines , 10/2 , 0 kill , 0 pp - U:012
* Seabees , 1st Marine/Constr. , 0 bars , 0 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:021
Tank
* M3 Stuart , 1st Marine/1Tank , 0 bars , 41 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:010
Anti-tank
* M3 75mm GMC , 1st Marine/1SW , 0 bars , 41 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:011
Artillery
* 75mm , 1st Marine/11Art , 0 bars , 30 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:008 [+30 exp]
* 75mm , 1st Marine/11Art , 0 bars , 55 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:015
Player 1 : US Marines
Killed: INF:6 FLAK:1 FORT:3 FTR:1 Total: 11
Lost : Total: 0
BV 1
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 9 Units * 0 Leaders Total : 924 exp, 7 kill, 0 pp Average: 103 exp, 1 kill, 0 pp
Tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 41 exp, 0 kill, 0 pp Average: 41 exp, 0 kill, 0 pp
Anti-tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 41 exp, 0 kill, 0 pp Average: 41 exp, 0 kill, 0 pp
Artillery * 2 Units * 0 Leaders Total : 85 exp, 0 kill, 0 pp Average: 43 exp, 0 kill, 0 pp
* Summary: * 13 Units * 0 Leaders Total : 1091 exp, 7 kill, 0 pp Average: 84 exp, 1 kill, 0 pp
Player 1 US Marines has 21 units total (core+aux):
Infantry : 12
Tank : 1
Anti-tank : 1
Artillery : 2
Fighter : 2
Destroyer : 2
Carrier : 1
Player 2 Japan has 4 units total (core+aux):
Infantry : 2
Fortification : 1
Tactical Bomber : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G24 "1-sza Dywizja Marines" - 150%
«
Odpowiedz #1 :
Kwiecień 16, 2016, 09:32:27 »
Scenariusz 2: Battle of Ilu
Tym razem limit rozstawienia i zniszczone lotnisko. Trzeba wysłać Seabees do naprawy, a reszta ma zdobyć VH. Japończycy bronią się twardo, ale heks po heksie przesuwam się do celu. Pojawia się wrogi samolot i robi zamieszanie, ale po chwili mogę wystawić swój i trochę z nim walczę. Na lewej flance japońce wpadają w moją zasadzkę, więc idę po punktowaną flagę, bo prestiż zawsze się przyda. Na razie jakichś ciężkich walk nie ma - staram się jedynie zdobyć jak najwięcej doświadczenia i jakichś liderów.
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.8.4
Campaign: G24 1-SZA DYWIZJA MARINES v.4.1, * Player prestige modifier 150% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Prolog , #0 , Brilliant Victory , score:52 +++ Proto: M15
2 Battle Of Ilu , #1 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 102 * Average: 51
..
Current scenario: Battle Of Ilu, VH prestige is 120 , All map prestige is: 300
Army cost: 432 , Current prestige is 315
Prestige available on map yet is 60 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Aggressive
if BV: +400, Bloody Ridge , cap 1000, 7 turns prestige: 45
if V : +250, Bloody Ridge , cap 1000, 9 turns prestige: 45
if TV: +100, Bloody Ridge , cap 1000, 11 turns prestige: 45
Ls: Loss , turn prestige: 45
Infantry
* Marine Inf. 1942 , 1st Marine/1 , 0 bars , 82 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:001
* Marine Inf. 1942 , 1st Marine/1 , 0 bars , 93 exp , US Marines , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:002
* Marine Inf. 1942 , 1st Marine/1 , 1 bars , 125 exp , US Marines , 8/10 , 2 kill , 0 pp - U:003 [+14 exp]
* Marine Inf. 1942 , 1st Marine/5 , 0 bars , 52 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:004
* Marine Inf. 1942 , 1st Marine/5 , 0 bars , 75 exp , US Marines , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:005
* Marine Raiders , 1st Marine/1Raiders , 1 bars , 135 exp , US Marines , 6/10 , 4 kill , 0 pp - U:006 [+43 exp]
* Marine Eng. 1941 , LVT2 , 1st Marine/1Eng , 1 bars , 114 exp , US Marines , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:008 [+36 exp]
* HQ Unit , 1t. Truck , 1st Marine/HQ , 3 bars , 341 exp , US Marines , 10/2 , 0 kill , 0 pp - U:011
* Seabees , 1st Marine/Constr. , 0 bars , 0 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:013
Tank
* M3 Stuart , 1st Marine/1Tank , 0 bars , 41 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:009
Anti-tank
* M3 75mm GMC , 1st Marine/1SW , 1 bars , 135 exp , US Marines , 5/10 , 2 kill , 0 pp - U:010 [+94 exp]
Artillery
* 75mm , 1st Marine/11Art , 0 bars , 41 exp , US Marines , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:007 [+11 exp]
* 75mm , 1st Marine/11Art , 1 bars , 106 exp , US Marines , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:012 [+51 exp]
Air Defense
+ M15 , , 0 bars , 0 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:014
Fighter
F4F-4 Wildcat , , 0 bars , 64 exp , US Marines , 6/10 , Recon, 1 kill , 432 pp - U:030 [+64 exp]
Player 1 : US Marines
Killed: INF:10 FLAK:3 FORT:3 ATY:2 FTR:2 Total: 20
Lost : Total: 0
BV 2
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 9 Units * 0 Leaders Total : 1017 exp, 11 kill, 0 pp Average: 113 exp, 1 kill, 0 pp
Tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 41 exp, 0 kill, 0 pp Average: 41 exp, 0 kill, 0 pp
Anti-tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 135 exp, 2 kill, 0 pp Average: 135 exp, 2 kill, 0 pp
Artillery * 2 Units * 0 Leaders Total : 147 exp, 2 kill, 0 pp Average: 74 exp, 1 kill, 0 pp
Air Defense * 1 Units * 0 Leaders Total : 0 exp, 0 kill, 0 pp Average: 0 exp, 0 kill, 0 pp
Fighter * 1 Units * 0 Leaders Total : 64 exp, 1 kill, 432 pp Average: 64 exp, 1 kill, 432 pp
* Summary: * 15 Units * 0 Leaders Total : 1404 exp, 16 kill, 432 pp Average: 94 exp, 1 kill, 29 pp
Player 1 US Marines has 17 units total (core+aux):
Infantry : 9
Tank : 1
Anti-tank : 1
Artillery : 2
Air Defense : 2
Fighter : 1
Tactical Bomber : 1
Player 2 Japan has 4 units total (core+aux):
Infantry : 1
Fortification : 3
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G24 "1-sza Dywizja Marines" - 150%
«
Odpowiedz #2 :
Kwiecień 16, 2016, 11:07:21 »
Scenariusz 3: Bloody Ridge
Zamieniam artylerię na większą z mułami, a dwóm piechotom dodaję jeepy, co by im się lepiej jeździło w tej dżungli. Na więcej nie starcza prestiżu. Stawiam blisko artylerię i Marine Raidersów, a reszta musi dojść. Piechota na jeepach jedzie lewą flanką i odkrywa artylerię, którą dzięki temu mogę nieco podniszczyć. Japońce atakują moją artylerię, ale dostają lanie. Kiedy dociera sztab, moje jednostki dostają kopa i zaczynają szaleć. Piechota na jeepach robi daleki zagon i z pomocą samolotów zajmuje południowy VH. Środkowy jeszcze chwilę się broni, ale to na nic.
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.8.4
Campaign: G24 1-SZA DYWIZJA MARINES v.4.1, * Player prestige modifier 150% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Prolog , #0 , Brilliant Victory , score:52 +++ Proto: M15
2 Battle Of Ilu , #1 , Brilliant Victory , score:50
3 Bloody Ridge , #2 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 152 * Average: 50
..
Current scenario: Bloody Ridge, VH prestige is 120 , All map prestige is: 240
Army cost: 432 , Current prestige is 393
Prestige available on map yet is 60 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Aggressive
if BV: +600, Matanikau , cap 2000, 6 turns prestige: 90
if V : +450, Matanikau , cap 2000, 8 turns prestige: 90
if TV: +300, Matanikau , cap 2000, 10 turns prestige: 90
Ls: Loss , turn prestige: 90
Infantry
* Marine Inf. 1942 , 1st Marine/1 , 1 bars , 114 exp , US Marines , 9/10 , 3 kill , 0 pp - U:001 [+32 exp]
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/1 , 1 bars , 122 exp , US Marines , 6/10 , 2 kill , 0 pp - U:002 [+29 exp]
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/1 , 1 bars , 156 exp , US Marines , 5/10 , 3 kill , 0 pp - U:003 [+31 exp]
* Marine Inf. 1942 , 1st Marine/5 , 1 bars , 105 exp , US Marines , 7/10 , 0 kill , 0 pp - U:004 [+53 exp]
* Marine Inf. 1942 , 1st Marine/5 , 0 bars , 75 exp , US Marines , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:005
* Marine Raiders , 1st Marine/1Raiders , 1 bars , 151 exp , US Marines , 7/10 , 4 kill , 0 pp - U:006 [+16 exp]
* Marine Eng. 1941 , LVT2 , 1st Marine/1Eng , 1 bars , 123 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:008 [+9 exp]
* HQ Unit , 1t. Truck , 1st Marine/HQ , 3 bars , 341 exp , US Marines , 10/2 , 0 kill , 0 pp - U:011
* Seabees , 1st Marine/Constr. , 0 bars , 0 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:013
Tank
* M3 Stuart , 1st Marine/1Tank , 0 bars , 69 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:009 [+28 exp]
Anti-tank
* M3 75mm GMC , 1st Marine/1SW , 1 bars , 189 exp , US Marines , 9/10 , 3 kill , 0 pp - U:010 [+54 exp]
Artillery
* 155mm How M114 , Mule , 1st Marine/11Art , 0 bars , 85 exp , US Marines , 9/10 , 3 kill , 0 pp - U:007 [+44 exp]
* 75mm , 1st Marine/11Art , 1 bars , 153 exp , US Marines , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:012 [+47 exp]
Air Defense
+ M15 , , 0 bars , 0 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:014
Fighter
F4F-4 Wildcat , , 1 bars , 104 exp , US Marines , 10/10 , Recon, 2 kill , 432 pp - U:015 [+40 exp]
Player 1 : US Marines
Killed: INF:15 FLAK:4 FORT:5 ATY:4 FTR:2 Total: 30
Lost : Total: 0
BV 3
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 9 Units * 0 Leaders Total : 1187 exp, 15 kill, 0 pp Average: 132 exp, 2 kill, 0 pp
Tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 69 exp, 0 kill, 0 pp Average: 69 exp, 0 kill, 0 pp
Anti-tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 189 exp, 3 kill, 0 pp Average: 189 exp, 3 kill, 0 pp
Artillery * 2 Units * 0 Leaders Total : 238 exp, 6 kill, 0 pp Average: 119 exp, 3 kill, 0 pp
Air Defense * 1 Units * 0 Leaders Total : 0 exp, 0 kill, 0 pp Average: 0 exp, 0 kill, 0 pp
Fighter * 1 Units * 0 Leaders Total : 104 exp, 2 kill, 432 pp Average: 104 exp, 2 kill, 432 pp
* Summary: * 15 Units * 0 Leaders Total : 1787 exp, 26 kill, 432 pp Average: 119 exp, 2 kill, 29 pp
Player 1 US Marines has 17 units total (core+aux):
Infantry : 9
Tank : 1
Anti-tank : 1
Artillery : 2
Air Defense : 2
Fighter : 1
Tactical Bomber : 1
Player 2 Japan has 12 units total (core+aux):
Infantry : 3
Anti-tank : 1
FlaK : 1
Fortification : 5
Tactical Bomber : 2
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G24 "1-sza Dywizja Marines" - 150%
«
Odpowiedz #3 :
Kwiecień 16, 2016, 11:32:03 »
Scenariusz 4: Matanikau
Dokupuję bombowiec i Jeepy dla kolejnej piechoty i wymieniam drugą artylerię na cięższą. Mam iść do ofensywy więc z przodu wystawiam artylerię i sztab, a piechoty na jeepach z tyłu, bo szybko dojadą. Japończycy tkwią na swoich pozycjach, więc spokojnie podchodzę, bombarduję z powietrza i artylerią. Czyszczę VHeksy z wroga i spokojnie wjeżdżam.
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.8.4
Campaign: G24 1-SZA DYWIZJA MARINES v.4.1, * Player prestige modifier 150% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Prolog , #0 , Brilliant Victory , score:52 +++ Proto: M15
2 Battle Of Ilu , #1 , Brilliant Victory , score:50
3 Bloody Ridge , #2 , Brilliant Victory , score:50
4 Matanikau , #3 , Brilliant Victory , score:63
--
Campaign score: 215 * Average: 53
..
Current scenario: Matanikau, VH prestige is 120 , All map prestige is: 120
Army cost: 864 , Current prestige is 357
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Defensive
if BV: +200, Banzai , cap 2400, 12 turns prestige: 0
if V : +150, Banzai , cap 2400, 12 turns prestige: 0
if TV: +100, Banzai , cap 2400, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Infantry
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/1 , 1 bars , 114 exp , US Marines , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:001
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/1 , 1 bars , 126 exp , US Marines , 8/10 , 2 kill , 0 pp - U:002 [+4 exp]
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/1 , 1 bars , 174 exp , US Marines , 8/10 , 4 kill , 0 pp - U:003 [+18 exp]
* Marine Inf. 1942 , 1st Marine/5 , 1 bars , 105 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:004
* Marine Inf. 1942 , 1st Marine/5 , 0 bars , 75 exp , US Marines , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:005
* Marine Raiders , 1st Marine/1Raiders , 1 bars , 151 exp , US Marines , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:006
* Marine Eng. 1941 , LVT2 , 1st Marine/1Eng , 1 bars , 123 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:008
* HQ Unit , 1t. Truck , 1st Marine/HQ , 3 bars , 341 exp , US Marines , 10/2 , 0 kill , 0 pp - U:011
* Seabees , 1st Marine/Constr. , 0 bars , 0 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:013
Tank
* M3 Stuart , 1st Marine/1Tank , 0 bars , 71 exp , US Marines , 9/10 , 0 kill , 0 pp - U:009 [+2 exp]
Anti-tank
* M3 75mm GMC , 1st Marine/1SW , 2 bars , 204 exp , US Marines , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:010 [+15 exp]
Artillery
* 155mm How M114 , Mule , 1st Marine/11Art , 1 bars , 100 exp , US Marines , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:007 [+15 exp]
* 155mm How M114 , Mule , 1st Marine/11Art , 1 bars , 172 exp , US Marines , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:012 [+19 exp]
Air Defense
+ M15 , , 0 bars , 0 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:014
Fighter
F4F-4 Wildcat , , 1 bars , 116 exp , US Marines , 9/10 , Recon, 2 kill , 432 pp - U:015 [+12 exp]
Tactical Bomber
SBD-2 Dauntless , , 1 bars , 176 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 432 pp - U:034 [+53 exp]
Player 1 : US Marines
Killed: INF:17 AT:1 FLAK:5 FORT:5 ATY:7 FTR:2 Total: 37
Lost : Total: 0
BV 4
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 9 Units * 0 Leaders Total : 1209 exp, 16 kill, 0 pp Average: 134 exp, 2 kill, 0 pp
Tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 71 exp, 0 kill, 0 pp Average: 71 exp, 0 kill, 0 pp
Anti-tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 204 exp, 3 kill, 0 pp Average: 204 exp, 3 kill, 0 pp
Artillery * 2 Units * 0 Leaders Total : 272 exp, 10 kill, 0 pp Average: 136 exp, 5 kill, 0 pp
Air Defense * 1 Units * 0 Leaders Total : 0 exp, 0 kill, 0 pp Average: 0 exp, 0 kill, 0 pp
Fighter * 1 Units * 0 Leaders Total : 116 exp, 2 kill, 432 pp Average: 116 exp, 2 kill, 432 pp
Tactical Bomber * 1 Units * 0 Leaders Total : 176 exp, 2 kill, 432 pp Average: 176 exp, 2 kill, 432 pp
* Summary: * 16 Units * 0 Leaders Total : 2048 exp, 33 kill, 864 pp Average: 128 exp, 2 kill, 54 pp
Player 1 US Marines has 18 units total (core+aux):
Infantry : 9
Tank : 1
Anti-tank : 1
Artillery : 2
Air Defense : 2
Fighter : 1
Tactical Bomber : 2
Player 2 Japan has 9 units total (core+aux):
Infantry : 4
FlaK : 1
Fortification : 1
Artillery : 1
Fighter : 1
Tactical Bomber : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G24 "1-sza Dywizja Marines" - 150%
«
Odpowiedz #4 :
Kwiecień 17, 2016, 12:46:47 »
Scenariusz 5: Banzai
Dostaję prototyp - silny czołg
Dokupuję nową artylerię i właściwie tyle. Znów lotnisko jest zniszczone i trzeba odbudowywać. Jest ciężko, dopóki nie zniszczy się artylerii wroga. Ale japońców mnogo, robią kontrataki, a na dodatek podpływają okręty, wobec których jestem bezbronny. Prawie tracę też piechotę... Ale pomału heks po heksie docieram do obu VHeksów.
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.8.4
Campaign: G24 1-SZA DYWIZJA MARINES v.4.1, * Player prestige modifier 150% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Prolog , #0 , Brilliant Victory , score:52 +++ Proto: M15
2 Battle Of Ilu , #1 , Brilliant Victory , score:50
3 Bloody Ridge , #2 , Brilliant Victory , score:50
4 Matanikau , #3 , Brilliant Victory , score:63 +++ Proto: M4A3
5 Banzai , #4 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 270 * Average: 54
..
Current scenario: Banzai, VH prestige is 120 , All map prestige is: 180
Army cost: 1308 , Current prestige is 488
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive
if BV: +350, Kokumbona , cap 2700, 12 turns prestige: 75
if V : +250, Kokumbona , cap 2700, 15 turns prestige: 75
if TV: +100, Kokumbona , cap 2700, 18 turns prestige: 75
Ls: Loss , turn prestige: 75
Infantry
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/1 , 1 bars , 196 exp , US Marines , 1/10 , 4 kill , 0 pp - U:001 [+82 exp]
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/1 , 1 bars , 170 exp , US Marines , 5/10 , 3 kill , 0 pp - U:002 [+44 exp]
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/1 , 2 bars , 209 exp , US Marines , 6/10 , 5 kill , 0 pp - U:003 [+35 exp]
* Marine Inf. 1942 , 1st Marine/5 , 1 bars , 136 exp , US Marines , 7/10 , 1 kill , 0 pp - U:004 [+31 exp]
* Marine Inf. 1942 , 1st Marine/5 , 0 bars , 89 exp , US Marines , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:005 [+14 exp]
* Marine Raiders , 1st Marine/1Raiders , 1 bars , 187 exp , US Marines , 5/10 , 5 kill , 0 pp - U:006 [+36 exp]
* Marine Eng. 1941 , LVT2 , 1st Marine/1Eng , 1 bars , 194 exp , US Marines , 4/10 , 3 kill , 0 pp - U:008 [+71 exp]
* HQ Unit , 1t. Truck , 1st Marine/HQ , 3 bars , 341 exp , US Marines , 10/2 , 0 kill , 0 pp - U:011
* Seabees , 1st Marine/Constr. , 0 bars , 0 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:013
Tank
* M3 Stuart , 1st Marine/1Tank , 0 bars , 87 exp , US Marines , 6/10 , 1 kill , 0 pp - U:009 [+16 exp]
+ M4A3 , , 2 bars , 238 exp , US Marines , 8/10 , 6 kill , 0 pp - U:017 [+115 exp]
Anti-tank
* M3 75mm GMC , 1st Marine/1SW , 2 bars , 273 exp , US Marines , 4/10 , 3 kill , 0 pp - U:010 [+69 exp]
Artillery
* 155mm How M114 , Mule , 1st Marine/11Art , 1 bars , 134 exp , US Marines , 10/10 , 9 kill , 0 pp - U:007 [+34 exp]
* 155mm How M114 , Mule , 1st Marine/11Art , 2 bars , 211 exp , US Marines , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:012 [+39 exp]
155mm Gun M1918 , Mule , , 1 bars , 163 exp , US Marines , 10/10 , 1 kill , 444 pp - U:050 [+40 exp]
Air Defense
+ M15 , , 0 bars , 0 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:014
Fighter
F4F-4 Wildcat , , 1 bars , 154 exp , US Marines , 8/10 , Recon, 2 kill , 432 pp - U:015 [+38 exp]
Tactical Bomber
SBD-2 Dauntless , , 2 bars , 239 exp , US Marines , 9/10 , 2 kill , 432 pp - U:016 [+63 exp]
Player 1 : US Marines
Killed: INF:31 TNK:1 AT:1 FLAK:6 FORT:5 ATY:13 FTR:2 Total: 59
Lost : Total: 0
BV 5
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 9 Units * 0 Leaders Total : 1522 exp, 23 kill, 0 pp Average: 169 exp, 3 kill, 0 pp
Tank * 2 Units * 0 Leaders Total : 325 exp, 7 kill, 0 pp Average: 163 exp, 4 kill, 0 pp
Anti-tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 273 exp, 3 kill, 0 pp Average: 273 exp, 3 kill, 0 pp
Artillery * 3 Units * 0 Leaders Total : 508 exp, 16 kill, 444 pp Average: 169 exp, 5 kill, 148 pp
Air Defense * 1 Units * 0 Leaders Total : 0 exp, 0 kill, 0 pp Average: 0 exp, 0 kill, 0 pp
Fighter * 1 Units * 0 Leaders Total : 154 exp, 2 kill, 432 pp Average: 154 exp, 2 kill, 432 pp
Tactical Bomber * 1 Units * 0 Leaders Total : 239 exp, 2 kill, 432 pp Average: 239 exp, 2 kill, 432 pp
* Summary: * 18 Units * 0 Leaders Total : 3021 exp, 53 kill, 1308 pp Average: 168 exp, 3 kill, 73 pp
Player 1 US Marines has 21 units total (core+aux):
Infantry : 9
Tank : 2
Anti-tank : 1
Fortification : 1
Artillery : 3
Air Defense : 2
Fighter : 1
Tactical Bomber : 2
Player 2 Japan has 7 units total (core+aux):
Infantry : 2
FlaK : 1
Tactical Bomber : 2
Destroyer : 2
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G24 "1-sza Dywizja Marines" - 150%
«
Odpowiedz #5 :
Kwiecień 17, 2016, 11:41:49 »
Scenariusz 6: Kokumbona
Póki co najcięższy scenariusz. Niby zaczyna się standardowo - ciśniemy w prawo i w lewo do celów. Wtem! Pojawiają się ciężki okręty wroga
Trzeba trzymać się z dala od brzegu, co nie jest łatwe, bo z głębi wyspy idą kontrataki. Na wschodzie jest łatwiej, bo opór stawiają tylko rzeki i pola minowe. Potem jednak pojawiają się okręty i posiłki z morza. Na szczęście przypływają też amerykańskie okręty i udaje się zatopić większość okrętów japońskich i posiłków na zachodzie. Działam metodą stopniowego równania z ziemią wszystkiego, co na mojej drodze i po prostu wjeżdżam do pustych VHeksów, przy ciężkich stratach. Trzeba przyznać, że bez Jeepów nie ma gry.
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.8.4
Campaign: G24 1-SZA DYWIZJA MARINES v.4.1, * Player prestige modifier 150% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Prolog , #0 , Brilliant Victory , score:52 +++ Proto: M15
2 Battle Of Ilu , #1 , Brilliant Victory , score:50
3 Bloody Ridge , #2 , Brilliant Victory , score:50
4 Matanikau , #3 , Brilliant Victory , score:63 +++ Proto: M4A3
5 Banzai , #4 , Brilliant Victory , score:55
6 Kokumbona , #5 , Brilliant Victory , score:58
--
Campaign score: 328 * Average: 54
..
Current scenario: Kokumbona, VH prestige is 120 , All map prestige is: 120
Army cost: 1752 , Current prestige is 451
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive
if BV: +1000, Cape Gloucester , cap 2900, 15 turns prestige: 135
if V : +800, Cape Gloucester , cap 2900, 18 turns prestige: 135
if TV: +600, Cape Gloucester , cap 2900, 21 turns prestige: 135
Ls: Loss , turn prestige: 135
Infantry
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/1 , 2 bars , 230 exp , US Marines , 1/10 , 6 kill , 0 pp - U:001 [+34 exp]
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/1 , 2 bars , 230 exp , US Marines , 8/10 , 4 kill , 0 pp - U:002 [+60 exp]
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/1 , 2 bars , 237 exp , US Marines , 5/10 , 5 kill , 0 pp - U:003 [+28 exp]
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/5 , 1 bars , 155 exp , US Marines , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:004 [+19 exp]
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/5 , 1 bars , 136 exp , US Marines , 8/10 , 3 kill , 0 pp - U:005 [+47 exp]
* Marine Raiders , 1st Marine/1Raiders , 2 bars , 244 exp , US Marines , 5/10 , 6 kill , 0 pp - U:006 [+57 exp]
* Marine Eng. 1941 , LVT2 , 1st Marine/1Eng , 2 bars , 235 exp , US Marines , 8/10 , 5 kill , 0 pp - U:008 [+41 exp]
* HQ Unit , 1t. Truck , 1st Marine/HQ , 3 bars , 341 exp , US Marines , 10/2 , 0 kill , 0 pp - U:011
* Seabees , 1st Marine/Constr. , 0 bars , 0 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:013
Tank
* M3 Stuart , 1st Marine/1Tank , 1 bars , 101 exp , US Marines , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:009 [+14 exp]
+ M4A3 , , 2 bars , 291 exp , US Marines , 9/10 , 7 kill , 0 pp - U:017 [+53 exp]
Anti-tank
* M3 75mm GMC , 1st Marine/1SW , 2 bars , 279 exp , US Marines , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:010 [+6 exp]
Artillery
* 155mm How M114 , Mule , 1st Marine/11Art , 1 bars , 150 exp , US Marines , 10/10 , 13 kill , 0 pp - U:007 [+16 exp]
* 155mm How M114 , Mule , 1st Marine/11Art , 2 bars , 228 exp , US Marines , 10/10 , 8 kill , 0 pp - U:012 [+17 exp]
155mm Gun M1918 , Mule , , 1 bars , 184 exp , US Marines , 10/10 , 1 kill , 444 pp - U:018 [+21 exp]
155mm Gun M1918 , Mule , , 2 bars , 251 exp , US Marines , 10/10 , Devastating Fire , 4 kill , 444 pp - U:083 [+63 exp]
Air Defense
+ M15 , , 0 bars , 0 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:014
Fighter
F4F-4 Wildcat , , 2 bars , 254 exp , US Marines , 8/10 , Recon, 3 kill , 432 pp - U:015 [+100 exp]
Tactical Bomber
SBD-2 Dauntless , , 3 bars , 335 exp , US Marines , 6/10 , Support, 3 kill , 432 pp - U:016 [+96 exp]
Player 1 : US Marines
Killed: INF:42 TNK:1 AT:2 FLAK:7 FORT:15 ATY:19 FTR:3 DD:3 BS:2 CV:1 CRs:1 Total: 96
Lost : DD:3 CRs:1 Total: 4
BV 6
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 9 Units * 0 Leaders Total : 1808 exp, 31 kill, 0 pp Average: 201 exp, 3 kill, 0 pp
Tank * 2 Units * 0 Leaders Total : 392 exp, 8 kill, 0 pp Average: 196 exp, 4 kill, 0 pp
Anti-tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 279 exp, 4 kill, 0 pp Average: 279 exp, 4 kill, 0 pp
Artillery * 4 Units * 1 Leaders Total : 813 exp, 26 kill, 888 pp Average: 203 exp, 7 kill, 222 pp
Air Defense * 1 Units * 0 Leaders Total : 0 exp, 0 kill, 0 pp Average: 0 exp, 0 kill, 0 pp
Fighter * 1 Units * 0 Leaders Total : 254 exp, 3 kill, 432 pp Average: 254 exp, 3 kill, 432 pp
Tactical Bomber * 1 Units * 0 Leaders Total : 335 exp, 3 kill, 432 pp Average: 335 exp, 3 kill, 432 pp
* Summary: * 19 Units * 1 Leaders Total : 3881 exp, 75 kill, 1752 pp Average: 204 exp, 4 kill, 92 pp
Player 1 US Marines has 35 units total (core+aux):
Infantry : 11
Tank : 2
Anti-tank : 1
Artillery : 4
Air Defense : 1
Fighter : 2
Tactical Bomber : 3
Destroyer : 5
Battleship : 2
Carrier : 1
Cruiser : 3
Player 2 Japan has 7 units total (core+aux):
Infantry : 3
FlaK : 1
Tactical Bomber : 1
Cruiser : 2
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G24 "1-sza Dywizja Marines" - 150%
«
Odpowiedz #6 :
Kwiecień 17, 2016, 01:15:09 »
Scenariusz 7: Cape Gloucester
Mała odmiana - znów desant z morza. Jednak nie wszystkie jednostki wystawiam na morzu - cześć planuję w SHeksie, który zdobędę. Atak wspomagają niszczyciele i samoloty. Nie jest łatwiutko - rozbijam bunkier w SHeksie, ale w nim jest jeszcze okopana piechota... 3 jednostki wysyłam na wschód, by zaatakować z flanki, 2 na zachód, bo widać, że przebijanie się do lotniska to będzie mordęga. W międzyczasie eliminuję japońskie lotnictwo, artylerię i działa plot. Ogólnie po zdobyciu SHeksa robi się łatwiej - mam więcej jednostek, artylerii, czołgi. Artyleria jest kluczowa - czyści VHeksy, do których mogę sobie łatwo wjechać. Szczególnie dobrze poszło przy lotnisku, gdzie wróg w ogóle się nie spodziewał desantu
No i wreszcie mam jakichś dowódców.
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.8.4
Campaign: G24 1-SZA DYWIZJA MARINES v.4.1, * Player prestige modifier 150% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Prolog , #0 , Brilliant Victory , score:52 +++ Proto: M15
2 Battle Of Ilu , #1 , Brilliant Victory , score:50
3 Bloody Ridge , #2 , Brilliant Victory , score:50
4 Matanikau , #3 , Brilliant Victory , score:63 +++ Proto: M4A3
5 Banzai , #4 , Brilliant Victory , score:55
6 Kokumbona , #5 , Brilliant Victory , score:58 +++ Proto: Marine Inf. 1944
7 Cape Gloucester , #6 , Brilliant Victory , score:70
--
Campaign score: 398 * Average: 56
..
Current scenario: Cape Gloucester, VH prestige is 420 , All map prestige is: 780
Army cost: 1752 , Current prestige is 1249
Prestige available on map yet is 180 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Defensive
if BV: +600, Talasea , cap 3600, 15 turns prestige: 195
if V : +450, Talasea , cap 3600, 18 turns prestige: 195
if TV: +300, Talasea , cap 3600, 21 turns prestige: 195
Ls: Loss , turn prestige: 195
Infantry
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/1 , 2 bars , 262 exp , US Marines , 9/10 , 7 kill , 0 pp - U:001 [+32 exp]
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/1 , 3 bars , 316 exp , US Marines , 3/10 , Mountain Training , 4 kill , 0 pp - U:002 [+86 exp]
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/1 , 2 bars , 249 exp , US Marines , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:003 [+12 exp]
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/5 , 1 bars , 159 exp , US Marines , 8/10 , 2 kill , 0 pp - U:004 [+4 exp]
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/5 , 1 bars , 162 exp , US Marines , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:005 [+26 exp]
* Marine Raiders , 1st Marine/1Raiders , 2 bars , 265 exp , US Marines , 4/10 , 6 kill , 0 pp - U:006 [+21 exp]
* Marine Eng. 1941 , LVT2 , 1st Marine/1Eng , 2 bars , 271 exp , US Marines , 9/10 , 7 kill , 0 pp - U:008 [+36 exp]
* HQ Unit , 1t. Truck , 1st Marine/HQ , 3 bars , 343 exp , US Marines , 9/2 , 0 kill , 0 pp - U:011 [+2 exp]
* Seabees , 2.5t. Truck , 1st Marine/Constr. , 0 bars , 4 exp , US Marines , 8/10 , 0 kill , 0 pp - U:013 [+4 exp]
+ Marine Inf. 1944 , M3 , , 1 bars , 159 exp , US Marines , 5/10 , 1 kill , 0 pp - U:020 [+39 exp]
Tank
* M4A3 Flame , 1st Marine/1Tank , 1 bars , 112 exp , US Marines , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:009 [+11 exp]
+ M4A3 , , 3 bars , 307 exp , US Marines , 10/10 , 9 kill , 0 pp - U:017 [+16 exp]
Anti-tank
* M3 75mm GMC , 1st Marine/1SW , 2 bars , 290 exp , US Marines , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:010 [+11 exp]
Artillery
* 155mm How M114 , Mule , 1st Marine/11Art , 1 bars , 150 exp , US Marines , 11/10 , 13 kill , 0 pp - U:007
* 155mm How M114 , Mule , 1st Marine/11Art , 2 bars , 242 exp , US Marines , 12/10 , 11 kill , 0 pp - U:012 [+14 exp]
155mm Gun M1918 , Mule , , 2 bars , 202 exp , US Marines , 8/10 , 3 kill , 444 pp - U:018 [+18 exp]
155mm Gun M1918 , Mule , , 2 bars , 296 exp , US Marines , 10/10 , Devastating Fire , 5 kill , 444 pp - U:019 [+45 exp]
Air Defense
+ M15 , , 0 bars , 0 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:014
Fighter
F4F-4 Wildcat , , 2 bars , 284 exp , US Marines , 8/10 , Recon, 4 kill , 432 pp - U:015 [+30 exp]
Tactical Bomber
SBD-2 Dauntless , , 3 bars , 381 exp , US Marines , 10/10 , Support, 3 kill , 432 pp - U:016 [+46 exp]
Player 1 : US Marines, USA
Killed: INF:50 TNK:1 AT:2 FLAK:8 FORT:17 ATY:23 AD:2 FTR:5 TB:2 DD:3 BS:2 CV:1 CRs:1 Total: 117
Lost : DD:3 CRs:1 Total: 4
BV 7
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 10 Units * 1 Leaders Total : 2190 exp, 35 kill, 0 pp Average: 219 exp, 4 kill, 0 pp
Tank * 2 Units * 0 Leaders Total : 419 exp, 12 kill, 0 pp Average: 210 exp, 6 kill, 0 pp
Anti-tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 290 exp, 4 kill, 0 pp Average: 290 exp, 4 kill, 0 pp
Artillery * 4 Units * 1 Leaders Total : 890 exp, 32 kill, 888 pp Average: 223 exp, 8 kill, 222 pp
Air Defense * 1 Units * 0 Leaders Total : 0 exp, 0 kill, 0 pp Average: 0 exp, 0 kill, 0 pp
Fighter * 1 Units * 0 Leaders Total : 284 exp, 4 kill, 432 pp Average: 284 exp, 4 kill, 432 pp
Tactical Bomber * 1 Units * 0 Leaders Total : 381 exp, 3 kill, 432 pp Average: 381 exp, 3 kill, 432 pp
* Summary: * 20 Units * 2 Leaders Total : 4454 exp, 90 kill, 1752 pp Average: 223 exp, 5 kill, 88 pp
Player 1 US Marines, USA has 26 units total (core+aux):
Infantry : 10
Tank : 2
Anti-tank : 1
Artillery : 4
Air Defense : 1
Fighter : 3
Tactical Bomber : 2
Destroyer : 2
Carrier : 1
Player 2 Japan has 28 units total (core+aux):
Infantry : 9
Anti-tank : 1
FlaK : 1
Fortification : 13
Artillery : 3
Tactical Bomber : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G24 "1-sza Dywizja Marines" - 150%
«
Odpowiedz #7 :
Kwiecień 17, 2016, 02:30:16 »
Scenariusz 8: Talasea
Limit rozstawienia - lubię to
2 artylerie, czołg i 3 piechoty. Do tego dokupuję nowy samolot. Siły rozdzielam - artylerię i piechotę na południu, a resztą opływam i desantuję od zachodu. Najpierw atak z powietrza i nawała artyleryjska i możemy działać. VH przy brzegu pada od razu - gorzej z lotniskiem w głębi. Okopana piechota z dowódcą, moździerze. Ale ja mam więcej jednostek
Jest możliwość zajęcia flag na południu, ale rozpoznaję samolotem, że jest tam jakiś bunkier, więc daję sobie spokój. Dobrze, że pojawiają się kolejni liderzy.
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.8.4
Campaign: G24 1-SZA DYWIZJA MARINES v.4.1, * Player prestige modifier 150% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Prolog , #0 , Brilliant Victory , score:52 +++ Proto: M15
2 Battle Of Ilu , #1 , Brilliant Victory , score:50
3 Bloody Ridge , #2 , Brilliant Victory , score:50
4 Matanikau , #3 , Brilliant Victory , score:63 +++ Proto: M4A3
5 Banzai , #4 , Brilliant Victory , score:55
6 Kokumbona , #5 , Brilliant Victory , score:58 +++ Proto: Marine Inf. 1944
7 Cape Gloucester , #6 , Brilliant Victory , score:70
8 Talasea , #7 , Brilliant Victory , score:62
--
Campaign score: 460 * Average: 57
..
Current scenario: Talasea, VH prestige is 180 , All map prestige is: 480
Army cost: 2616 , Current prestige is 1307
Prestige available on map yet is 300 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive
if BV: +200, Peleliu , cap 4600, 15 turns prestige: 180
if V : +150, Peleliu , cap 4600, 18 turns prestige: 180
if TV: +100, Peleliu , cap 4600, 21 turns prestige: 180
Ls: Loss , turn prestige: 180
Infantry
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/1 , 3 bars , 320 exp , US Marines , 9/10 , Bridging , 10 kill , 0 pp - U:001 [+58 exp]
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/1 , 3 bars , 342 exp , US Marines , 7/10 , Mountain Training , 4 kill , 0 pp - U:002 [+26 exp]
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/1 , 2 bars , 249 exp , US Marines , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:003
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/5 , 1 bars , 159 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:004
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/5 , 1 bars , 162 exp , US Marines , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:005
* Marine Raiders , 1st Marine/1Raiders , 2 bars , 265 exp , US Marines , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:006
* Marine Eng. 1941 , LVT2 , 1st Marine/1Eng , 3 bars , 309 exp , US Marines , 9/10 , Aggressive Maneuver , 9 kill , 0 pp - U:008 [+38 exp]
* HQ Unit , 1t. Truck , 1st Marine/HQ , 3 bars , 343 exp , US Marines , 9/2 , 0 kill , 0 pp - U:011
* Seabees , 2.5t. Truck , 1st Marine/Constr. , 0 bars , 4 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:013
+ Marine Inf. 1944 , M3 , , 1 bars , 159 exp , US Marines , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:020
Tank
* M4A3 Flame , 1st Marine/1Tank , 1 bars , 112 exp , US Marines , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:009
+ M4A3 , , 3 bars , 350 exp , US Marines , 7/10 , 13 kill , 0 pp - U:017 [+43 exp]
Anti-tank
* M3 75mm GMC , 1st Marine/1SW , 2 bars , 290 exp , US Marines , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:010
Artillery
* 155mm How M114 , Mule , 1st Marine/11Art , 1 bars , 150 exp , US Marines , 11/10 , 13 kill , 0 pp - U:007
* 155mm How M114 , Mule , 1st Marine/11Art , 2 bars , 242 exp , US Marines , 12/10 , 11 kill , 0 pp - U:012
155mm Gun M1918 , Mule , , 2 bars , 227 exp , US Marines , 11/10 , 4 kill , 488 pp - U:018 [+25 exp]
155mm Gun M1918 , Mule , , 3 bars , 338 exp , US Marines , 12/10 , Devastating Fire , 7 kill , 532 pp - U:019 [+42 exp]
Air Defense
+ M15 , , 0 bars , 0 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:014
Fighter
F4F-4 Wildcat , , 3 bars , 315 exp , US Marines , 10/10 , Recon, 5 kill , 432 pp - U:015 [+31 exp]
P-61 Black Widow , , 2 bars , 232 exp , US Marines , 7/10 , Recon, 1 kill , 732 pp - U:044 [+43 exp]
Tactical Bomber
SBD-2 Dauntless , , 4 bars , 459 exp , US Marines , 10/10 , Support, 5 kill , 432 pp - U:016 [+78 exp]
Player 1 : US Marines
Killed: INF:55 TNK:1 AT:2 FLAK:9 FORT:22 ATY:27 AD:2 FTR:6 TB:2 DD:3 BS:2 CV:1 CRs:1 Total: 133
Lost : DD:3 CRs:1 Total: 4
BV 8
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 10 Units * 3 Leaders Total : 2312 exp, 40 kill, 0 pp Average: 231 exp, 4 kill, 0 pp
Tank * 2 Units * 0 Leaders Total : 462 exp, 16 kill, 0 pp Average: 231 exp, 8 kill, 0 pp
Anti-tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 290 exp, 4 kill, 0 pp Average: 290 exp, 4 kill, 0 pp
Artillery * 4 Units * 1 Leaders Total : 957 exp, 35 kill, 1020 pp Average: 239 exp, 9 kill, 255 pp
Air Defense * 1 Units * 0 Leaders Total : 0 exp, 0 kill, 0 pp Average: 0 exp, 0 kill, 0 pp
Fighter * 2 Units * 0 Leaders Total : 547 exp, 6 kill, 1164 pp Average: 274 exp, 3 kill, 582 pp
Tactical Bomber * 1 Units * 0 Leaders Total : 459 exp, 5 kill, 432 pp Average: 459 exp, 5 kill, 432 pp
* Summary: * 21 Units * 4 Leaders Total : 5027 exp, 106 kill, 2616 pp Average: 239 exp, 5 kill, 125 pp
Player 1 US Marines has 22 units total (core+aux):
Infantry : 10
Tank : 2
Anti-tank : 1
Fortification : 1
Artillery : 4
Air Defense : 1
Fighter : 2
Tactical Bomber : 1
Player 2 Japan has 5 units total (core+aux):
Infantry : 1
FlaK : 1
Fortification : 3
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G24 "1-sza Dywizja Marines" - 150%
«
Odpowiedz #8 :
Kwiecień 17, 2016, 11:06:38 »
Scenariusz 9: Peleliu
Szykuje się desant pierwszej klasy. Modernizuję myśliwca, kilka piechot i czołg. Niestety, w trakcie gry orientuję się, że w porcie nie ma transporterów, więc nie mam jak się dostać na północną wyspę i trzeba zacząć scenariusz od nowa. Tym razem od razu wysyłam 5 jednostek na północ. Na głównej wyspie na plażach jatka. Dopóki nie ma artylerii i czołgu, nie ma postępów. Jeden czołg sam załatwił kilka jednostek wroga w jednej turze i oczyścił wszystko wokół lotniska. Zdobycie go i drugiego VH na południu było proste. Gorzej na północy. Cienki przesmyk naszpikowany bunkrami i okopaną piechotą. Przedzieramy się pomalutku, a 5 jednostek opływa wyspę od północy i atakuje lotnisko znienacka. Dalej to kwestia podciągnięcia artylerii i eliminowania kolejnych przeciwników. Dostaję kolejnych liderów, ale został tylko jeden scenariusz, więc długo z nich nie pokorzystam
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.8.4
Campaign: G24 1-SZA DYWIZJA MARINES v.4.1, * Player prestige modifier 150% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Prolog , #0 , Brilliant Victory , score:52 +++ Proto: M15
2 Battle Of Ilu , #1 , Brilliant Victory , score:50
3 Bloody Ridge , #2 , Brilliant Victory , score:50
4 Matanikau , #3 , Brilliant Victory , score:63 +++ Proto: M4A3
5 Banzai , #4 , Brilliant Victory , score:55
6 Kokumbona , #5 , Brilliant Victory , score:58 +++ Proto: Marine Inf. 1944
7 Cape Gloucester , #6 , Brilliant Victory , score:70
8 Talasea , #7 , Brilliant Victory , score:62
9 Peleliu , #8 , Brilliant Victory , score:51
--
Campaign score: 511 * Average: 56
..
Current scenario: Peleliu, VH prestige is 300 , All map prestige is: 480
Army cost: 2868 , Current prestige is 694
Prestige available on map yet is 60 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 14
AI stance is Defensive
if BV: +250, Okinawa , cap 5600, 17 turns prestige: 150
if V : +180, Okinawa , cap 5600, 20 turns prestige: 150
if TV: +100, Okinawa , cap 5600, 23 turns prestige: 150
Ls: Loss , turn prestige: 150
Infantry
* Marine Inf. 1944 , M3 , 1st Marine/1 , 4 bars , 420 exp , US Marines , 5/10 , Bridging , 12 kill , 0 pp - U:001 [+100 exp]
* Marine Inf. 1944 , 1st Marine/1 , 4 bars , 424 exp , US Marines , 7/10 , Mountain Training , 7 kill , 0 pp - U:002 [+82 exp]
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/1 , 2 bars , 289 exp , US Marines , 5/10 , 6 kill , 0 pp - U:003 [+40 exp]
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/5 , 2 bars , 203 exp , US Marines , 5/10 , 3 kill , 0 pp - U:004 [+44 exp]
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/5 , 2 bars , 200 exp , US Marines , 6/10 , Fire Discipline , 3 kill , 0 pp - U:005 [+38 exp]
* Marine Raiders , 1st Marine/1Raiders , 2 bars , 280 exp , US Marines , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:006 [+15 exp]
* Marine Eng. 1944 , M3 , 1st Marine/1Eng , 4 bars , 459 exp , US Marines , 9/10 , Aggressive Maneuver , 13 kill , 0 pp - U:008 [+150 exp]
* HQ Unit , 1t. Truck , 1st Marine/HQ , 3 bars , 343 exp , US Marines , 9/2 , 0 kill , 0 pp - U:011
* Seabees , 2.5t. Truck , 1st Marine/Constr. , 0 bars , 43 exp , US Marines , 5/10 , 1 kill , 0 pp - U:013 [+39 exp]
Tank
* M4(105) , 1st Marine/1Tank , 1 bars , 199 exp , US Marines , 9/10 , 4 kill , 0 pp - U:009 [+87 exp]
+ M4A3 , , 4 bars , 468 exp , US Marines , 8/10 , 26 kill , 0 pp - U:017 [+118 exp]
Anti-tank
* M3 75mm GMC , 1st Marine/1SW , 3 bars , 331 exp , US Marines , 6/10 , 5 kill , 0 pp - U:010 [+41 exp]
Artillery
* 155mm How M114 , Mule , 1st Marine/11Art , 1 bars , 184 exp , US Marines , 11/10 , 13 kill , 0 pp - U:007 [+34 exp]
* 155mm How M114 , Mule , 1st Marine/11Art , 2 bars , 272 exp , US Marines , 3/10 , 13 kill , 0 pp - U:012 [+30 exp]
155mm Gun M1918 , Mule , , 3 bars , 322 exp , US Marines , 12/10 , Devastating Fire , 7 kill , 532 pp - U:018 [+95 exp]
155mm Gun M1918 , Mule , , 4 bars , 434 exp , US Marines , 13/10 , Devastating Fire , 14 kill , 577 pp - U:019 [+96 exp]
Air Defense
+ M15 , , 0 bars , 0 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:014
Fighter
F6F-5 Hellcat , , 3 bars , 384 exp , US Marines , 9/10 , Recon, 6 kill , 552 pp - U:015 [+69 exp]
P-61 Black Widow , , 2 bars , 263 exp , US Marines , 9/10 , Recon, 3 kill , 732 pp - U:021 [+31 exp]
Tactical Bomber
SBD-2 Dauntless , , 5 bars , 614 exp , US Marines , 11/10 , Support, 7 kill , 475 pp - U:016 [+155 exp]
Player 1 : US Marines, USA
Killed: INF:73 TNK:2 AT:3 FLAK:16 FORT:35 ATY:33 AD:2 FTR:6 TB:2 DD:3 BS:2 CV:1 CRs:1 Total: 179
Lost : INF:1 DD:3 CRs:1 Total: 5
BV 9
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 9 Units * 4 Leaders Total : 2661 exp, 51 kill, 0 pp Average: 296 exp, 6 kill, 0 pp
Tank * 2 Units * 0 Leaders Total : 667 exp, 30 kill, 0 pp Average: 334 exp, 15 kill, 0 pp
Anti-tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 331 exp, 5 kill, 0 pp Average: 331 exp, 5 kill, 0 pp
Artillery * 4 Units * 2 Leaders Total : 1212 exp, 47 kill, 1109 pp Average: 303 exp, 12 kill, 277 pp
Air Defense * 1 Units * 0 Leaders Total : 0 exp, 0 kill, 0 pp Average: 0 exp, 0 kill, 0 pp
Fighter * 2 Units * 0 Leaders Total : 647 exp, 9 kill, 1284 pp Average: 324 exp, 5 kill, 642 pp
Tactical Bomber * 1 Units * 0 Leaders Total : 614 exp, 7 kill, 475 pp Average: 614 exp, 7 kill, 475 pp
* Summary: * 20 Units * 6 Leaders Total : 6132 exp, 149 kill, 2868 pp Average: 307 exp, 7 kill, 143 pp
Player 1 US Marines, USA has 23 units total (core+aux):
Infantry : 10
Tank : 2
Anti-tank : 1
Artillery : 4
Air Defense : 1
Fighter : 2
Tactical Bomber : 1
Carrier : 2
Player 2 Japan has 13 units total (core+aux):
Infantry : 1
Fortification : 1
Submarine : 11
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G24 "1-sza Dywizja Marines" - 150%
«
Odpowiedz #9 :
Kwiecień 18, 2016, 11:31:03 »
Ostatni scenariusz 10: Okinawa
Na pierwszy rzut oka ciężki scenariusz. Wielka wyspa, mnóstwo celów, mnóstwo okopanej piechoty wroga. A skoro tak, to trzeba wygrać sposobem
Mam do dyspozycji flotę amerykańską i trochę lotnictwa. Desant idzie na środek, gdzie obrońców jest najmniej. Ale okręty rozdzielam na północ i południe. Na północ wysyłam też jedną piechotę do zajęcia celu na małej wyspie. Idzie zgodnie z planem - okrętami i bombowcami wykurzam obrońców z wyspy i portu i zajmuję go okrętem, dzięki czemu mogę tam wystawić parę jednostek. Idą do pobliskiego VHeksa, a od południa dołączają jednostki ze środka. Mam przewagę, więc VH zdobywam i jadę Jeepami na sam czubek.
Na południu jest gorzej. Pełno okopanej piechoty. Ale okrętami zdobywam SH na południowym cyplu i okrętami bombarduję okolicę. Po chwili drugi VH jest pusty, więc wystawiam piechotę i go zajmuję. No i zaczyna się nerwówka - wyrzucą mnie z niego, czy nie
Ale nie udaje się im. No i w tym momencie podpływa japońska flota, która zmiata z powierzchni ziemi piechotę na małej wyspie. Zaczyna się wyścig z czasem. Zdobywam północny VH bez problemu i zaraz skupiam się na ostatnim mocno obsadzonym VHeksie. Wszystkie działa artyleryjskie i okrętowe na jeden heks - nikt tego nie wytrzyma
Japonia pokonana!
OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.8.4
Campaign: G24 1-SZA DYWIZJA MARINES v.4.1, * Player prestige modifier 150% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Prolog , #0 , Brilliant Victory , score:52 +++ Proto: M15
2 Battle Of Ilu , #1 , Brilliant Victory , score:50
3 Bloody Ridge , #2 , Brilliant Victory , score:50
4 Matanikau , #3 , Brilliant Victory , score:63 +++ Proto: M4A3
5 Banzai , #4 , Brilliant Victory , score:55
6 Kokumbona , #5 , Brilliant Victory , score:58 +++ Proto: Marine Inf. 1944
7 Cape Gloucester , #6 , Brilliant Victory , score:70
8 Talasea , #7 , Brilliant Victory , score:62
9 Peleliu , #8 , Brilliant Victory , score:51 +++ Proto: SC-1 Seahawk
10 Okinawa , #9 , Brilliant Victory , score:61
--
Campaign score: 572 * Average: 57
..
Current scenario: Okinawa, VH prestige is 780 , All map prestige is: 900
Army cost: 3584 , Current prestige is 1015
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive
BV: Win , turn prestige: 195
V : Win , turn prestige: 195
TV: Win , turn prestige: 195
Ls: Loss , turn prestige: 195
Infantry
* Marine Inf. 1944 , M3 , 1st Marine/1 , 4 bars , 464 exp , US Marines , 9/10 , Bridging , 14 kill , 0 pp - U:001 [+44 exp]
* Marine Inf. 1944 , 1st Marine/1 , 4 bars , 490 exp , US Marines , 5/10 , Mountain Training , 9 kill , 0 pp - U:002 [+66 exp]
* Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , 1st Marine/1 , 3 bars , 349 exp , US Marines , 6/10 , 7 kill , 0 pp - U:003 [+60 exp]
* Marine Inf. 1944 , M3 , 1st Marine/5 , 2 bars , 225 exp , US Marines , 9/10 , 4 kill , 0 pp - U:004 [+22 exp]
* Marine Inf. 1944 , M3 , 1st Marine/5 , 2 bars , 206 exp , US Marines , 10/10 , Fire Discipline , 4 kill , 0 pp - U:005 [+6 exp]
* Marine Raiders , 1st Marine/1Raiders , 2 bars , 290 exp , US Marines , 10/10 , 8 kill , 0 pp - U:006 [+10 exp]
* Marine Eng. 1944 , M3 , 1st Marine/1Eng , 5 bars , 543 exp , US Marines , 8/10 , Aggressive Maneuver , 15 kill , 0 pp - U:008 [+84 exp]
* HQ Unit , 1t. Truck , 1st Marine/HQ , 3 bars , 343 exp , US Marines , 9/2 , 0 kill , 0 pp - U:011
Tank
M4(105) , , 4 bars , 461 exp , US Marines , 9/10 , Shock Tactics , 5 kill , 324 pp - U:009 [+106 exp]
M4(105) , , 4 bars , 426 exp , US Marines , 12/10 , 2 kill , 388 pp - U:013 [+71 exp]
+ M4A3 , , 5 bars , 669 exp , US Marines , 9/10 , Overwhelming Attack , 32 kill , 0 pp - U:017 [+201 exp]
M4(105) , , 4 bars , 414 exp , US Marines , 10/10 , 1 kill , 324 pp - U:020 [+59 exp]
Anti-tank
* M3 75mm GMC , 1st Marine/1SW , 3 bars , 353 exp , US Marines , 9/10 , 5 kill , 0 pp - U:010 [+22 exp]
Artillery
* 155mm How M114 , Mule , 1st Marine/11Art , 2 bars , 235 exp , US Marines , 11/10 , 13 kill , 0 pp - U:007 [+51 exp]
* 155mm How M114 , Mule , 1st Marine/11Art , 3 bars , 316 exp , US Marines , 12/10 , Infiltration Tactics , 13 kill , 0 pp - U:012 [+44 exp]
155mm Gun M1918 , Mule , , 3 bars , 371 exp , US Marines , 13/10 , Devastating Fire , 9 kill , 577 pp - U:018 [+49 exp]
155mm Gun M1918 , Mule , , 5 bars , 538 exp , US Marines , 14/10 , Devastating Fire , 15 kill , 621 pp - U:019 [+104 exp]
Air Defense
M15 , , 3 bars , 355 exp , US Marines , 11/10 , 0 kill , 237 pp - U:014
Fighter
F6F-5 Hellcat , , 4 bars , 467 exp , US Marines , 7/10 , Fire Discipline , Recon, 1 kill , 552 pp - U:021 [+112 exp]
Tactical Bomber
SBD-2 Dauntless , , 5 bars , 648 exp , US Marines , 13/10 , Support, 8 kill , 561 pp - U:016 [+34 exp]
Player 1 : US Marines, USA
Killed: INF:95 TNK:5 RCN:1 AT:5 FLAK:23 FORT:38 ATY:47 AD:5 FTR:7 TB:5 DD:3 BS:2 CV:1 CRs:1 Total: 238
Lost : INF:4 FTR:2 TB:1 DD:3 CRs:1 Total: 11
BV 10
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 8 Units * 4 Leaders Total : 2910 exp, 61 kill, 0 pp Average: 364 exp, 8 kill, 0 pp
Tank * 4 Units * 2 Leaders Total : 1970 exp, 40 kill, 1036 pp Average: 493 exp, 10 kill, 259 pp
Anti-tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 353 exp, 5 kill, 0 pp Average: 353 exp, 5 kill, 0 pp
Artillery * 4 Units * 3 Leaders Total : 1460 exp, 50 kill, 1198 pp Average: 365 exp, 13 kill, 300 pp
Air Defense * 1 Units * 0 Leaders Total : 355 exp, 0 kill, 237 pp Average: 355 exp, 0 kill, 237 pp
Fighter * 1 Units * 1 Leaders Total : 467 exp, 1 kill, 552 pp Average: 467 exp, 1 kill, 552 pp
Tactical Bomber * 1 Units * 0 Leaders Total : 648 exp, 8 kill, 561 pp Average: 648 exp, 8 kill, 561 pp
* Summary: * 20 Units * 10 Leaders Total : 8163 exp, 165 kill, 3584 pp Average: 408 exp, 8 kill, 179 pp
Player 1 US Marines, USA has 43 units total (core+aux):
Infantry : 11
Tank : 4
Anti-tank : 1
Artillery : 5
Air Defense : 2
Fighter : 4
Tactical Bomber : 3
Destroyer : 5
Battleship : 2
Carrier : 2
Cruiser : 4
Player 2 Japan has 38 units total (core+aux):
Infantry : 23
Anti-tank : 1
FlaK : 1
Fortification : 2
Artillery : 2
Air Defense : 1
Tactical Bomber : 2
Destroyer : 4
Battleship : 1
Cruiser : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - G24 "1-sza Dywizja Marines" - 150%
«
Odpowiedz #10 :
Kwiecień 18, 2016, 11:38:54 »
Podsumowanie:
Bardzo ciekawa kampania. Krótka, mało jednostek, trudny teren, limity rozstawienia. Trzeba sporo planować, ważne jest rozpoznanie i transport dobrze poruszający się po dżungli. Dwa ostatnie scenariusze wymagają więcej myślenia niż pierwszych osiem. Generalnie, miła odmiana od wielkich bitew pancernych na stepach Rosji
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Ponury - G24 "1-sza Dywizja Marines" - 150%
«
Odpowiedz #11 :
Kwiecień 19, 2016, 04:51:25 »
A to tylko pierwsza część....
Zamykam z wynikiem 572 + 100 =
672
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: [
1
]
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...