Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 25, 2024, 12:50:17 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ponury - B04 1 SS Panzer Corps - 150%  (Przeczytany 11731 razy)
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« : Maj 15, 2016, 04:39:15 »

W związku z tym, że przed chwilą pojawiła się świeża nowa wersja kampanii, którą kiedyś grałem, a właśnie skończyłem inną, przerzucam się z powrotem na efil Gus Smiley Raz w to grałem, więc 150%

Scenariusz 1: Pierwsza krew / First blood

Znany chyba też z innej kampanii scenariusz, w którym trzeba utrzymać Caen, ale dla BV trzeba zająć Bayeux. Najpierw trzeba podciągnąć siły do jakichś bardziej sensownych pozycji obronnych, czyli na wschodzie na linię miast, na zachodzie wokół VHeksa (bo pamiętam, że tam pojawią się Amerykanie), a w centrum pomału przesuwam artylerie i działa za VH na lotnisku, bo zaraz będzie jatka. I jest. Najłatwiej jest tradycyjnie na opłotkach Caen, gdzie kilka ładnych sztuk artylerii niszczy wszelkie natarcia w zarodku. Koło lotniska jest trudniej, bo nie ma naturalnych przeszkód. Tam muszę się cofać w stronę Caen, nawet na 1 turę muszę oddać lotnisko. Ale to max, co alianci mogą wycisnąć. W trakcie gry pojawiają się moje posiłki, które przechylają szalę na moją stronę. Lotnictwo alianckie rozbija się o moje działa plot. Po wyczyszczeniu prawej flanki okrążam aliantów od północy i wykurzam ich artylerię. Wtedy można łatwo zlikwidować pozostałe oddziały. Następnie jadę na Bayeux. Też nie jest łatwo, bo słaby teren i parę oddziałów wciąż się opiera (a dodatkowo zniszczyłem sobie drogę ciężką artylerią). Wtem! Na wyczyszczonej flance Caen pojawiają się posiłki wroga  Frustrated Więc częścią oddziałów nazad, a pozostałe jadą na Bayeux. Na szczęście bunkry wytrzymują uderzenie, a Bayeux też zostaje oczyszczone. Generalnie zmieniłem bieg historii, ale gra ma inne zdanie na ten temat i będę bronić się dalej  Grin

OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: B04 I SS PANZER CORPS v.4.4,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza krew / First blood , #0 , Brilliant Victory , score:48
--
Campaign score: 48  *  Average: 48

..
Current scenario: Pierwsza krew / First blood,  VH prestige is 480 ,  All map prestige is: 720
Army cost: 120 , Current prestige is 3534
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 17
AI stance is Aggressive
if BV: +500, Utrzymać Caen! / Hold Caen! , cap disabled, 16 turns prestige: 3150
if V : +100, Utrzymać Caen! / Hold Caen! , cap disabled, 16 turns prestige: 3150
if TV: +50, Utrzymać Caen! / Hold Caen! , cap disabled, 16 turns prestige: 3150
if Ls: +0, Utrzymać Caen! / Hold Caen! , cap disabled, 16 turns prestige: 3150

Infantry
*  SS PzGrenadier , Opel Blitz 4x4 , 12 SS "HJ"/25 PzGrRgt , 1 bars , 138 exp , Waffen SS , 2/10 , 0 kill , 0 pp - U:003  [+18 exp]
*  SS PzGren. (gep.) , 12 SS "HJ"/26 PzGrRgt , 0 bars , 67 exp , Waffen SS , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:007  [+39 exp]
*  SS Hauptquartier , Opel , I SS PzKorps/HQ , 3 bars , 300 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:019
*  SS Sturmpioniere 43 , 251/1 [W] , 12 SS "HJ"/12 PzPiAbt , 0 bars , 71 exp , Waffen SS , 8/10 , 2 kill , 0 pp - U:023  [+31 exp]
*  SS PzGrenadier , Opel Blitz 4x4 , 1 SS "LAH"/1 PzGrRgt , 2 bars , 248 exp , Waffen SS , 9/10 , Resilience  , 0 kill , 0 pp - U:050
*  SS PzGren. (gep.) , 1 SS "LAH"/2 PzGrRgt , 2 bars , 230 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:051
*  SS Sturmpioniere 43 , 251/1 [W] , 1 SS "LAH"/1 PzPiAbt , 2 bars , 286 exp , Waffen SS , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:053

Tank 
*  Pz IVH , 12 SS "HJ"/12 PzRgt/2 , 1 bars , 109 exp , Waffen SS , 6/10 , 4 kill , 0 pp - U:010  [+69 exp]
*  Panther G , 1 SS "LAH"/1 PzRgt/1 , 3 bars , 331 exp , Waffen SS , 9/10 , Shock Tactics  , 7 kill , 0 pp - U:052
*  Panther G , 12 SS "HJ"/12 PzRgt/1 , 1 bars , 162 exp , Waffen SS , 6/10 , 13 kill , 0 pp - U:068  [+82 exp]
*  Tiger , I SS PzKorps/101 sSSPzAbt , 5 bars , 652 exp , Waffen SS , 5/7 , Shock Tactics  , 8 kill , 0 pp - U:079  [+72 exp]

Recon
*  250/8 , 12 SS "HJ"/12 PzAufklAbt , 0 bars , 72 exp , Waffen SS , 5/10 , 2 kill , 0 pp - U:070  [+51 exp]

Anti-tank
*  JagdPz IV , 12 SS "HJ"/12 PzJgAbt , 1 bars , 189 exp , Waffen SS , 5/10 , 1 kill , 0 pp - U:006  [+149 exp]
*  StuG IIIG , 1 SS "LAH"/1 StuGAbt , 3 bars , 308 exp , Waffen SS , 9/10 , Combat Support  , 2 kill , 0 pp - U:054

Artillery
*  17 K18 , SdKfz 9 , I SS PzKorps/101 sSSArtAbt/1 , 2 bars , 239 exp , Waffen SS , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:029  [+49 exp]
*  15 NbWf41 , 251/4 , 12 SS "HJ"/12 WerferAbt , 1 bars , 108 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:036  [+68 exp]
*  10.5 leFH18M , 251/4 , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/2 , 1 bars , 153 exp , Waffen SS , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:037  [+113 exp]
*  15 sFH18 , SdKfz 7 , 1 SS "LAH"/1 PzArtRgt/3 , 2 bars , 220 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:056
*  Wespe , 1 SS "LAH"/1 PzArtRgt/1 , 2 bars , 236 exp , Waffen SS , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:057
*  Hummel , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/1 , 1 bars , 118 exp , Waffen SS , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:192  [+88 exp]
*  15 sFH18 , SdKfz 7 , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/3 , 0 bars , 66 exp , Waffen SS , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:193  [+46 exp]
*  15 NbWf41 , 251/4 , 1 SS "LAH"/1 WerferAbt , 2 bars , 229 exp , Waffen SS , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:194

Air Defense
*  8.8 FlaK 41 , SdKfz 7 , I SS PzKorps/101 FlakAbt/2 , 1 bars , 118 exp , Waffen SS , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:026  [+28 exp]
*  8.8 FlaK 41 , SdKfz 7 , 12 SS "HJ"/12 FlakAbt , 1 bars , 102 exp , Waffen SS , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:028  [+62 exp]
*  Flakpanzer IV Mobelwagen , 1 SS "LAH"/1 FlakAbt , 2 bars , 254 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:055

Tactical Bomber
 Fi 156 ,  , 0 bars , 16 exp , Waffen SS , 5/10 , Recon, 0 kill , 120 pp - U:002  [+16 exp]

Player 1 : Waffen SS
Killed: INF:36   TNK:13   RCN:8    AT:10   FLAK:2    ATY:22   AD:4    FTR:8      Total: 103
Lost  : INF:12   RCN:1    FORT:14   ATY:1    AD:1      Total: 29

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   7 Units *  1 Leaders      Total :   1340 exp,      5 kill,      0 pp    Average:    191 exp,      1 kill,      0 pp
Tank           *   4 Units *  2 Leaders      Total :   1254 exp,     32 kill,      0 pp    Average:    314 exp,      8 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :     72 exp,      2 kill,      0 pp    Average:     72 exp,      2 kill,      0 pp
Anti-tank      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    497 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    249 exp,      2 kill,      0 pp
Artillery      *   8 Units *  0 Leaders      Total :   1369 exp,      8 kill,      0 pp    Average:    171 exp,      1 kill,      0 pp
Air Defense    *   3 Units *  0 Leaders      Total :    474 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    158 exp,      1 kill,      0 pp
Tactical Bomber *   1 Units *  0 Leaders      Total :     16 exp,      0 kill,    120 pp    Average:     16 exp,      0 kill,    120 pp
* Summary:     *  26 Units *  4 Leaders      Total :   5022 exp,     53 kill,    120 pp    Average:    193 exp,      2 kill,      5 pp


Player 1  Waffen SS   has 63 units total (core+aux):
Infantry : 15
Tank   :  8
Recon :  4
Anti-tank :  5
Fortification : 10
Artillery : 13
Air Defense :  6
Fighter :  1
Tactical Bomber :  1

Player 2  United Kingdom, Canada   has 18 units total (core+aux):
Infantry :  2
Tank   :  3
Recon :  1
Anti-tank :  1
Artillery :  3
Air Defense :  2
Fighter :  3
Battleship :  1
Cruiser :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Maj 15, 2016, 06:54:03 wysłane przez Ponury » Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #1 : Maj 15, 2016, 04:46:00 »

Coś dziwnego - w raporcie nie pokazuje przyrostu doświadczenia przy niektórych jednostkach. Błąd gry?
« Ostatnia zmiana: Maj 15, 2016, 06:54:15 wysłane przez Ponury » Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4747


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #2 : Maj 15, 2016, 05:02:21 »

Coś dziwnego - w raporcie nie pokazuje przyrostu doświadczenia przy niektórych jednostkach. Błąd gry?
Ciekawy błąd. Jeśli się nie mylę, to nie wyświetla wartości dla jednostek które przybyły jako posiłki?.
Być może wartości początkowe nie są zapamiętywane w takim przypadku.
Przetestuje to i zgłoszę Luisowi.

BTW. Zmień tytuł wątku, kampania nosi numer B04...  Wink;
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #3 : Maj 15, 2016, 06:56:39 »

Jest to bardzo prawdopodobne. Posiłków było sporo i raczej to były pododdziały Leibstandarte.

Tytuł zmieniony Smiley Jakim cudem się pomyliłem?
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #4 : Maj 15, 2016, 11:54:32 »

Scenariusz 2: Utrzymać Caen! / Hold Caen!

Mimo zniszczenia wroga w poprzednim scenariuszu, znów muszę się przed nim bronić. Wymieniam jednostki na lepsze (Hummele, JagdPanther, działa plot na 4 zasięgu). Bitwa obronna, próbuję zniszczyć artylerię wroga i nawet to nieźle idzie, bo mam trochę tej artylerii dalekosiężnej. Ale alianci też nieźle tłuką. Samoloty ciągle nękają, ale mam dobre działa plot, więc bronię się dzielnie. Najgorzej jest na zachodzie i na wschodzie. W centrum dość szybko łamię opór wroga i zajmuję VH. Na zachodzie nie mogę przekroczyć rzeki, ponoszę ogromne straty, ale udaje się przełamanie przez drugą rzekę na północ i zachodni VH okrążam od północy, po chwili wyrzucam obrońców. Na wschodzie aktywna obrona, końcowo likwiduję wszystkie jednostki wroga. No i jadę po prestiż w VHeksie. Niby tylko 4 jednostki, ale bez artylerii nie ma zabawy. Ostatecznie wszystkie cele zdobyte - tylko bezbronne samoloty aliantów zostały w powietrzu. Kolejne super zwycięstwo, ale i tak przede mną kolejny scenariusz obronny Smiley Skąd ci alianci tyle jednostek mają?

OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: B04 I SS PANZER CORPS v.4.4,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza krew / First blood , #0 , Brilliant Victory , score:48
 2   Utrzymać Caen! / Hold Caen! , #1 , Brilliant Victory , score:47
--
Campaign score: 95  *  Average: 47

..
Current scenario: Utrzymać Caen! / Hold Caen!,  VH prestige is 480 ,  All map prestige is: 960
Army cost: 240 , Current prestige is 3174
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 15
AI stance is Aggressive
if BV: +500, Góra Kalwarii / Mount Calvary , cap disabled, 14 turns prestige: 2280
if V : +100, Góra Kalwarii / Mount Calvary , cap disabled, 14 turns prestige: 2280
if TV: +50, Góra Kalwarii / Mount Calvary , cap disabled, 14 turns prestige: 2280
Ls: Loss , turn prestige: 2280

Infantry
*  SS PzGrenadier , Opel Blitz 4x4 , 12 SS "HJ"/25 PzGrRgt , 1 bars , 138 exp , Waffen SS , 2/10 , 0 kill , 0 pp - U:002
*  SS PzGren. (gep.) , 12 SS "HJ"/26 PzGrRgt , 0 bars , 81 exp , Waffen SS , 8/10 , 5 kill , 0 pp - U:004  [+14 exp]
*  SS Hauptquartier , Opel , I SS PzKorps/HQ , 3 bars , 302 exp , Waffen SS , 9/10 , 0 kill , 0 pp - U:006  [+2 exp]
*  SS Sturmpioniere 43 , 251/1 [W] , 12 SS "HJ"/12 PzPiAbt , 1 bars , 107 exp , Waffen SS , 8/10 , Bridging  , 2 kill , 0 pp - U:007  [+36 exp]
*  SS PzGrenadier , Opel Blitz 4x4 , 1 SS "LAH"/1 PzGrRgt , 2 bars , 272 exp , Waffen SS , 8/10 , Resilience  , 2 kill , 0 pp - U:013  [+24 exp]
*  SS PzGren. (gep.) , 1 SS "LAH"/2 PzGrRgt , 2 bars , 271 exp , Waffen SS , 9/10 , 0 kill , 0 pp - U:014  [+41 exp]
*  SS Sturmpioniere 43 , 251/1 [W] , 1 SS "LAH"/1 PzPiAbt , 2 bars , 296 exp , Waffen SS , 8/10 , 3 kill , 0 pp - U:016  [+10 exp]

Tank 
*  Pz IVH , 12 SS "HJ"/12 PzRgt/2 , 1 bars , 158 exp , Waffen SS , 8/10 , 9 kill , 0 pp - U:005  [+49 exp]
*  Panther G , 1 SS "LAH"/1 PzRgt/1 , 4 bars , 442 exp , Waffen SS , 7/10 , Shock Tactics  , 13 kill , 0 pp - U:015  [+111 exp]
*  Panther G , 12 SS "HJ"/12 PzRgt/1 , 2 bars , 285 exp , Waffen SS , 7/10 , 27 kill , 0 pp - U:021  [+123 exp]
*  Tiger II , I SS PzKorps/101 sSSPzAbt , 5 bars , 696 exp , Waffen SS , 3/7 , Shock Tactics  , 11 kill , 0 pp - U:023  [+44 exp]

Recon
*  PSW 234/2 Puma , 12 SS "HJ"/12 PzAufklAbt , 1 bars , 106 exp , Waffen SS , 10/10 , Recon, 4 kill , 0 pp - U:022  [+34 exp]
*  PSW 234/2 Puma , 1 SS "LAH"/1 PzAufklAbt , 3 bars , 309 exp , Waffen SS , 10/10 , Recon, 2 kill , 0 pp - U:202  [+9 exp]

Anti-tank
*  JagdPanther , 12 SS "HJ"/12 PzJgAbt , 2 bars , 261 exp , Waffen SS , 8/10 , 5 kill , 0 pp - U:003  [+72 exp]
*  StuG IIIG , 1 SS "LAH"/1 StuGAbt , 3 bars , 360 exp , Waffen SS , 9/10 , Combat Support  , 5 kill , 0 pp - U:017  [+52 exp]

Artillery
*  17 K18 , SdKfz 9 , I SS PzKorps/101 sSSArtAbt/1 , 3 bars , 310 exp , Waffen SS , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:010  [+71 exp]
*  15 NbWf41 , 251/4 , 12 SS "HJ"/12 WerferAbt , 1 bars , 140 exp , Waffen SS , 5/10 , 0 kill , 0 pp - U:011  [+32 exp]
*  Hummel , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/2 , 1 bars , 183 exp , Waffen SS , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:012  [+30 exp]
*  15 sFH18 , SdKfz 7 , 1 SS "LAH"/1 PzArtRgt/3 , 2 bars , 283 exp , Waffen SS , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:019  [+63 exp]
*  Hummel , 1 SS "LAH"/1 PzArtRgt/1 , 2 bars , 270 exp , Waffen SS , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:020  [+34 exp]
*  Hummel , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/1 , 1 bars , 165 exp , Waffen SS , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:024  [+47 exp]
*  15 sFH18 , SdKfz 7 , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/3 , 1 bars , 111 exp , Waffen SS , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:025  [+45 exp]
*  15 NbWf41 , 251/4 , 1 SS "LAH"/1 WerferAbt , 2 bars , 298 exp , Waffen SS , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:026  [+69 exp]

Air Defense
*  10.5 FlaK 38 , SdKfz 8 , I SS PzKorps/101 FlakAbt/2 , 1 bars , 166 exp , Waffen SS , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:008  [+48 exp]
*  10.5 FlaK 38 , SdKfz 8 , 12 SS "HJ"/12 FlakAbt , 1 bars , 148 exp , Waffen SS , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:009  [+46 exp]
*  Flakpanzer IV Mobelwagen , 1 SS "LAH"/1 FlakAbt , 2 bars , 275 exp , Waffen SS , 10/10 , Air Defense, 0 kill , 0 pp - U:018  [+21 exp]
*  10.5 FlaK 38 ,  , 0 bars , 40 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:224

Tactical Bomber
 Fi 156 ,  , 0 bars , 55 exp , Waffen SS , 10/10 , Recon, 1 kill , 240 pp - U:001  [+15 exp]

Player 1 : Waffen SS
Killed: INF:73   TNK:31   RCN:19   AT:25   FLAK:3    ATY:44   AD:10   FTR:15     Total: 220
Lost  : INF:27   TNK:2    RCN:4    AT:3    FORT:22   ATY:2    AD:1    TB:1      Total: 62

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   7 Units *  2 Leaders      Total :   1467 exp,     12 kill,      0 pp    Average:    210 exp,      2 kill,      0 pp
Tank           *   4 Units *  2 Leaders      Total :   1581 exp,     60 kill,      0 pp    Average:    395 exp,     15 kill,      0 pp
Recon          *   2 Units *  0 Leaders      Total :    415 exp,      6 kill,      0 pp    Average:    208 exp,      3 kill,      0 pp
Anti-tank      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    621 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    311 exp,      5 kill,      0 pp
Artillery      *   8 Units *  0 Leaders      Total :   1760 exp,     22 kill,      0 pp    Average:    220 exp,      3 kill,      0 pp
Air Defense    *   4 Units *  0 Leaders      Total :    629 exp,      8 kill,      0 pp    Average:    157 exp,      2 kill,      0 pp
Tactical Bomber *   1 Units *  0 Leaders      Total :     55 exp,      1 kill,    240 pp    Average:     55 exp,      1 kill,    240 pp
* Summary:     *  28 Units *  5 Leaders      Total :   6528 exp,    119 kill,    240 pp    Average:    233 exp,      4 kill,      9 pp


Player 1  Waffen SS   has 69 units total (core+aux):
Infantry : 17
Tank   : 11
Recon :  4
Anti-tank :  4
Fortification :  7
Artillery : 15
Air Defense : 10
Tactical Bomber :  1

Player 2  United Kingdom, Canada   has 6 units total (core+aux):
Air Defense :  1
Fighter :  4
Battleship :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #5 : Maj 16, 2016, 04:32:03 »

Scenariusz 3: Góra Kalwarii / Mount Calvary

Kolejny raz bronimy się w Caen Smiley Tym razem nie trzeba się utrzymać do końca, ale zająć 2 VHeksy. Rzut oka na mapę i widać, że zachodni teatr jest tylko do wiązania sił wroga. Decydujące starcie odbędzie się po obu bokach Caen. Rozstawiam działa plot i artylerie i czekam na niczego nieświadomych aliantów. Na zachodzie jest ciężko, wycofuję auxy zza jednej rzeki za drugą, ale to tyle na co pozwalam aliantom. Ciężkie straty od dalekosiężnej artylerii wroga, ale to tylko auxy. Na wschodzie od Caen idzie niemrawy atak aliantów, który łatwo rozbijam. W samym Caen idzie im nie lepiej - ponoszą ogromne straty i zero zysków. W sumie najlepiej w rejonie lotniska - udaje im się przekroczyć rzekę, ale to by było na tyle. Też mam dużo artylerii i wkrótce z aliantów nie ma co zbierać. Robię kontratak na wschód od Caen, przekraczam rzekę i zajeżdżam obrońców od północy, czyszczę miasto i podchodzę do lotniska. Niestety, zmienia się pogoda, pojawia się błoto, ale moje jednostki są w zasięgu, więc jest dość szybki brylant  Grin Co ciekawe, w kolejnym scenariuszu, znów będę się bronił pod Caen... Możliwości aliantów są nieskończone.

OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: B04 I SS PANZER CORPS v.4.4,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza krew / First blood , #0 , Brilliant Victory , score:48
 2   Utrzymać Caen! / Hold Caen! , #1 , Brilliant Victory , score:47  +++  Proto: Hetzer Flame
 3   Góra Kalwarii / Mount Calvary , #2 , Brilliant Victory , score:64
--
Campaign score: 159  *  Average: 53

..
Current scenario: Góra Kalwarii / Mount Calvary,  VH prestige is 360 ,  All map prestige is: 840
Army cost: 240 , Current prestige is 1640
Prestige available on map yet is 480 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive
if BV: +500, Operacja "Goodwood" / Operation "Goodwood" , cap disabled, 15 turns prestige: 1800
if V : +100, Operacja "Goodwood" / Operation "Goodwood" , cap disabled, 18 turns prestige: 2025
if TV: +100, Operacja "Goodwood" / Operation "Goodwood" , cap disabled, 21 turns prestige: 2100
if Ls: +0, Operacja "Goodwood" / Operation "Goodwood" , cap disabled, 21 turns prestige: 2100

Infantry
*  SS PzGren. (gep.) , 12 SS "HJ"/26 PzGrRgt , 1 bars , 127 exp , Waffen SS , 9/10 , 6 kill , 0 pp - U:004  [+46 exp]
*  SS Hauptquartier , Opel , I SS PzKorps/HQ , 3 bars , 302 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:006
*  SS Sturmpioniere 43 , 251/1 [W] , 12 SS "HJ"/12 PzPiAbt , 1 bars , 114 exp , Waffen SS , 8/10 , Bridging  , 3 kill , 0 pp - U:007  [+7 exp]
*  SS PzGren. (gep.) , 1 SS "LAH"/1 PzGrRgt , 2 bars , 272 exp , Waffen SS , 10/10 , Resilience  , 2 kill , 0 pp - U:013
*  SS PzGren. (gep.) , 1 SS "LAH"/2 PzGrRgt , 2 bars , 283 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:014  [+12 exp]
*  SS Sturmpioniere 43 , 251/1 [W] , 1 SS "LAH"/1 PzPiAbt , 3 bars , 303 exp , Waffen SS , 9/10 , 4 kill , 0 pp - U:016  [+7 exp]

Tank 
*  Tiger II , 12 SS "HJ"/12 PzRgt/2 , 2 bars , 222 exp , Waffen SS , 6/10 , Superior Maneuver  , 13 kill , 0 pp - U:005  [+64 exp]
*  Panther G , 1 SS "LAH"/1 PzRgt/1 , 5 bars , 529 exp , Waffen SS , 8/10 , Shock Tactics  , 28 kill , 0 pp - U:015  [+87 exp]
*  Panther G , 12 SS "HJ"/12 PzRgt/1 , 3 bars , 361 exp , Waffen SS , 10/10 , 39 kill , 0 pp - U:021  [+76 exp]
*  Tiger II , I SS PzKorps/101 sSSPzAbt , 5 bars , 737 exp , Waffen SS , 6/7 , Shock Tactics  , 19 kill , 0 pp - U:023  [+41 exp]

Recon
*  PSW 234/2 Puma , 12 SS "HJ"/12 PzAufklAbt , 1 bars , 106 exp , Waffen SS , 10/10 , Recon, 5 kill , 0 pp - U:022
*  PSW 234/2 Puma , 1 SS "LAH"/1 PzAufklAbt , 3 bars , 397 exp , Waffen SS , 4/10 , Recon, 2 kill , 0 pp - U:027  [+88 exp]

Anti-tank
*  JagdPanther , 12 SS "HJ"/12 PzJgAbt , 3 bars , 326 exp , Waffen SS , 2/10 , 9 kill , 0 pp - U:003  [+65 exp]
*  JagdPanther , 1 SS "LAH"/1 StuGAbt , 4 bars , 400 exp , Waffen SS , 7/10 , Combat Support  , 6 kill , 0 pp - U:017  [+40 exp]

Artillery
*  17 K18 , SdKfz 9 , I SS PzKorps/101 sSSArtAbt/1 , 3 bars , 348 exp , Waffen SS , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:010  [+38 exp]
*  Hummel , 12 SS "HJ"/12 WerferAbt , 1 bars , 195 exp , Waffen SS , 11/10 , 1 kill , 0 pp - U:011  [+55 exp]
*  Hummel , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/2 , 2 bars , 243 exp , Waffen SS , 11/10 , Combat Support  , 2 kill , 0 pp - U:012  [+60 exp]
*  15 sFH18 , SdKfz 7 , 1 SS "LAH"/1 PzArtRgt/3 , 3 bars , 333 exp , Waffen SS , 10/10 , Devastating Fire  , 5 kill , 0 pp - U:019  [+50 exp]
*  Hummel , 1 SS "LAH"/1 PzArtRgt/1 , 3 bars , 324 exp , Waffen SS , 12/10 , 3 kill , 0 pp - U:020  [+54 exp]
*  Hummel , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/1 , 2 bars , 204 exp , Waffen SS , 11/10 , 4 kill , 0 pp - U:024  [+39 exp]
*  17 K18 , SdKfz 9 , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/3 , 1 bars , 149 exp , Waffen SS , 11/10 , 8 kill , 0 pp - U:025  [+38 exp]
*  Hummel , 1 SS "LAH"/1 WerferAbt , 3 bars , 364 exp , Waffen SS , 12/10 , 3 kill , 0 pp - U:026  [+66 exp]

Air Defense
*  10.5 FlaK 38 , SdKfz 8 , I SS PzKorps/101 FlakAbt/2 , 1 bars , 166 exp , Waffen SS , 11/10 , 3 kill , 0 pp - U:008
*  10.5 FlaK 38 , SdKfz 8 , 12 SS "HJ"/12 FlakAbt , 2 bars , 207 exp , Waffen SS , 11/10 , 6 kill , 0 pp - U:009  [+59 exp]
*  Flakpanzer IV Mobelwagen , 1 SS "LAH"/1 FlakAbt , 2 bars , 275 exp , Waffen SS , 10/10 , Air Defense, 0 kill , 0 pp - U:018
*  10.5 FlaK 38 ,  , 0 bars , 40 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:028

Tactical Bomber
 Fi 156 ,  , 0 bars , 55 exp , Waffen SS , 10/10 , Recon, 1 kill , 240 pp - U:001

Player 1 : Waffen SS
Killed: INF:100  TNK:51   RCN:27   AT:36   FLAK:3    ATY:56   AD:14   FTR:17     Total: 304
Lost  : INF:38   TNK:3    RCN:5    AT:4    FORT:27   ATY:2    AD:1    TB:1      Total: 81

BV  3
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   6 Units *  2 Leaders      Total :   1401 exp,     15 kill,      0 pp    Average:    234 exp,      3 kill,      0 pp
Tank           *   4 Units *  3 Leaders      Total :   1849 exp,     99 kill,      0 pp    Average:    462 exp,     25 kill,      0 pp
Recon          *   2 Units *  0 Leaders      Total :    503 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    252 exp,      4 kill,      0 pp
Anti-tank      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    726 exp,     15 kill,      0 pp    Average:    363 exp,      8 kill,      0 pp
Artillery      *   8 Units *  2 Leaders      Total :   2160 exp,     30 kill,      0 pp    Average:    270 exp,      4 kill,      0 pp
Air Defense    *   4 Units *  0 Leaders      Total :    688 exp,      9 kill,      0 pp    Average:    172 exp,      2 kill,      0 pp
Tactical Bomber *   1 Units *  0 Leaders      Total :     55 exp,      1 kill,    240 pp    Average:     55 exp,      1 kill,    240 pp
* Summary:     *  27 Units *  8 Leaders      Total :   7382 exp,    176 kill,    240 pp    Average:    273 exp,      7 kill,      9 pp


Player 1  Waffen SS   has 64 units total (core+aux):
Infantry : 16
Tank   :  8
Recon :  5
Anti-tank :  5
Fortification :  6
Artillery : 15
Air Defense :  8
Tactical Bomber :  1

Player 2  United Kingdom, Canada   has 32 units total (core+aux):
Infantry :  8
Tank   :  2
Recon :  2
Anti-tank :  3
FlaK :  1
Artillery :  9
Air Defense :  2
Fighter :  5


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #6 : Maj 17, 2016, 04:36:29 »

Scenariusz 4: Operacja "Goodwood" / Operation "Goodwood"

Alianci mają tylko pół Caen i chcą jechać dalej, ale ja im nie pozwolę. Problem w tym, że większość wojsk jest daleko i jest limit rozstawienia (chociaż tylko teoretyczny, bo jest normalny SH). Na zachodzie za rzeką tworzę zaporę nie do przejścia, a na wschodzie czym prędzej tworzę jaką taką linię obrony, pełną Hummelów i ciężkich dział plot. Alianci mają artylerii jak lodu i rozgniatają pierwsze linie auxów. Ale te 2 tury opóźnienia wystarczą na podciągnięcie moich weteranów i kontratak. Jak zwykle, na prawej flance wgniatam aliantów w ziemię i krok po kroku odrzucam ich z powrotem do rzeki. Co ciekawe, auxy w samym Caen trzymają się nieźle, mimo bombardowania. Lotnictwo aliantów też dostaje łupnia - moje działa pobijają moje rekordy przyrostu doświadczenia. Kiedy nadchodzi deszcz, przestawiam działa plot i ukradkiem okrążam aliantów od północy i zachodu przez rzekę. Wcześniej jeszcze biorę wszystkich auxów z bunkrów na wchodzie i nimi zajmuję puste lotnisko, przez co samoloty nie mogą pobrać amunicji. Oczywiście, okręty wroga te auxy eliminują. Cóż więcej - dorzynam resztki wojsk lądowych aliantów i zostają jedynie samoloty i okręty. Znów zmieniam bieg historii Smiley Ale alianci skądś znów wytrzasną kilkadziesiąt dywizji, przed którymi będę się musiał bronić w kolenjym scenariuszu.


OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: B04 I SS PANZER CORPS v.4.4,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza krew / First blood , #0 , Brilliant Victory , score:48
 2   Utrzymać Caen! / Hold Caen! , #1 , Brilliant Victory , score:47  +++  Proto: Hetzer Flame
 3   Góra Kalwarii / Mount Calvary , #2 , Brilliant Victory , score:64
 4   Operacja "Goodwood" / Operation "Goodwood" , #3 , Brilliant Victory , score:48
--
Campaign score: 207  *  Average: 51

..
Current scenario: Operacja "Goodwood" / Operation "Goodwood",  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 600
Army cost: 240 , Current prestige is 2272
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Aggressive
if BV: +500, Operacja "Luttich" / Operation "Luttich" , cap disabled, 10 turns prestige: 1500
if V : +100, Operacja "Luttich" / Operation "Luttich" , cap disabled, 10 turns prestige: 1500
if TV: +50, Operacja "Luttich" / Operation "Luttich" , cap disabled, 10 turns prestige: 1500
if Ls: +0, Operacja "Luttich" / Operation "Luttich" , cap disabled, 10 turns prestige: 1500

Infantry
*  SS PzGren. (gep.) , 12 SS "HJ"/26 PzGrRgt , 1 bars , 173 exp , Waffen SS , 9/10 , 6 kill , 0 pp - U:003  [+46 exp]
*  SS Hauptquartier , Opel , I SS PzKorps/HQ , 3 bars , 317 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:005  [+15 exp]
*  SS Sturmpioniere 43 , 251/1 [W] , 12 SS "HJ"/12 PzPiAbt , 1 bars , 162 exp , Waffen SS , 7/10 , Bridging  , 4 kill , 0 pp - U:006  [+48 exp]
*  SS PzGren. (gep.) , 1 SS "LAH"/1 PzGrRgt , 3 bars , 341 exp , Waffen SS , 9/10 , Resilience  , 4 kill , 0 pp - U:012  [+69 exp]
*  SS PzGren. (gep.) , 1 SS "LAH"/2 PzGrRgt , 3 bars , 352 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:013  [+69 exp]
*  SS Sturmpioniere 43 , 251/1 [W] , 1 SS "LAH"/1 PzPiAbt , 3 bars , 303 exp , Waffen SS , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:015

Tank 
*  Tiger II , 12 SS "HJ"/12 PzRgt/2 , 2 bars , 299 exp , Waffen SS , 7/10 , Superior Maneuver  , 24 kill , 0 pp - U:004  [+77 exp]
*  Panther G , 1 SS "LAH"/1 PzRgt/1 , 5 bars , 600 exp , Waffen SS , 7/10 , Shock Tactics  , 41 kill , 0 pp - U:014  [+71 exp]
*  Panther G , 12 SS "HJ"/12 PzRgt/1 , 4 bars , 442 exp , Waffen SS , 7/10 , 55 kill , 0 pp - U:020  [+81 exp]
*  Tiger II , I SS PzKorps/101 sSSPzAbt , 5 bars , 771 exp , Waffen SS , 6/7 , Shock Tactics  , 24 kill , 0 pp - U:022  [+34 exp]
*  Pz IVH , 1 SS "LAH"/1 PzRgt/2 , 1 bars , 178 exp , Waffen SS , 7/10 , 2 kill , 0 pp - U:196  [+58 exp]

Recon
*  PSW 234/2 Puma , 12 SS "HJ"/12 PzAufklAbt , 1 bars , 111 exp , Waffen SS , 9/10 , Recon, 6 kill , 0 pp - U:021  [+5 exp]
*  PSW 234/2 Puma , 1 SS "LAH"/1 PzAufklAbt , 4 bars , 445 exp , Waffen SS , 8/10 , Recon, 2 kill , 0 pp - U:026  [+48 exp]

Anti-tank
*  JagdPanther , 12 SS "HJ"/12 PzJgAbt , 3 bars , 378 exp , Waffen SS , 7/10 , 11 kill , 0 pp - U:002  [+52 exp]
*  JagdPanther , 1 SS "LAH"/1 StuGAbt , 4 bars , 451 exp , Waffen SS , 7/10 , Combat Support  , 8 kill , 0 pp - U:016  [+51 exp]

Artillery
*  17 K18 , SdKfz 9 , I SS PzKorps/101 sSSArtAbt/1 , 3 bars , 390 exp , Waffen SS , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:009  [+42 exp]
*  Hummel , 12 SS "HJ"/12 WerferAbt , 2 bars , 224 exp , Waffen SS , 11/10 , 1 kill , 0 pp - U:010  [+29 exp]
*  Hummel , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/2 , 2 bars , 287 exp , Waffen SS , 11/10 , Combat Support  , 3 kill , 0 pp - U:011  [+44 exp]
*  15 sFH18 , SdKfz 7 , 1 SS "LAH"/1 PzArtRgt/3 , 3 bars , 383 exp , Waffen SS , 10/10 , Devastating Fire  , 7 kill , 0 pp - U:018  [+50 exp]
*  Hummel , 1 SS "LAH"/1 PzArtRgt/1 , 3 bars , 362 exp , Waffen SS , 13/10 , 3 kill , 0 pp - U:019  [+38 exp]
*  Hummel , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/1 , 2 bars , 252 exp , Waffen SS , 12/10 , 6 kill , 0 pp - U:023  [+48 exp]
*  17 K18 , SdKfz 9 , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/3 , 1 bars , 179 exp , Waffen SS , 11/10 , 8 kill , 0 pp - U:024  [+30 exp]
*  Hummel , 1 SS "LAH"/1 WerferAbt , 4 bars , 418 exp , Waffen SS , 13/10 , 4 kill , 0 pp - U:025  [+54 exp]

Air Defense
*  10.5 FlaK 38 , SdKfz 8 , I SS PzKorps/101 FlakAbt/2 , 2 bars , 293 exp , Waffen SS , 11/10 , 5 kill , 0 pp - U:007  [+127 exp]
*  10.5 FlaK 38 , SdKfz 8 , 12 SS "HJ"/12 FlakAbt , 3 bars , 330 exp , Waffen SS , 12/10 , Determined Defense  , 6 kill , 0 pp - U:008  [+123 exp]
*  Flakpanzer IV Mobelwagen , 1 SS "LAH"/1 FlakAbt , 3 bars , 343 exp , Waffen SS , 12/10 , Air Defense, 1 kill , 0 pp - U:017  [+68 exp]
*  10.5 FlaK 38 , SdKfz 8 ,  , 1 bars , 124 exp , Waffen SS , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:027  [+84 exp]

Tactical Bomber
 Fi 156 ,  , 0 bars , 55 exp , Waffen SS , 10/10 , Recon, 1 kill , 240 pp - U:001

Player 1 : Waffen SS
Killed: INF:128  TNK:67   RCN:33   AT:45   FLAK:3    ATY:70   AD:17   FTR:22   LB:3      Total: 388
Lost  : INF:50   TNK:3    RCN:9    AT:6    FORT:45   ATY:7    AD:1    TB:1      Total: 122

BV  4
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   6 Units *  2 Leaders      Total :   1648 exp,     18 kill,      0 pp    Average:    275 exp,      3 kill,      0 pp
Tank           *   5 Units *  3 Leaders      Total :   2290 exp,    146 kill,      0 pp    Average:    458 exp,     29 kill,      0 pp
Recon          *   2 Units *  0 Leaders      Total :    556 exp,      8 kill,      0 pp    Average:    278 exp,      4 kill,      0 pp
Anti-tank      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    829 exp,     19 kill,      0 pp    Average:    415 exp,     10 kill,      0 pp
Artillery      *   8 Units *  2 Leaders      Total :   2495 exp,     37 kill,      0 pp    Average:    312 exp,      5 kill,      0 pp
Air Defense    *   4 Units *  1 Leaders      Total :   1090 exp,     13 kill,      0 pp    Average:    273 exp,      3 kill,      0 pp
Tactical Bomber *   1 Units *  0 Leaders      Total :     55 exp,      1 kill,    240 pp    Average:     55 exp,      1 kill,    240 pp
* Summary:     *  28 Units *  9 Leaders      Total :   8963 exp,    242 kill,    240 pp    Average:    320 exp,      9 kill,      9 pp


Player 1  Waffen SS   has 58 units total (core+aux):
Infantry : 14
Tank   :  8
Recon :  2
Anti-tank :  4
Fortification : 12
Artillery : 11
Air Defense :  6
Tactical Bomber :  1

Player 2  United Kingdom, Canada   has 14 units total (core+aux):
Fortification :  1
Fighter :  7
Level Bomber :  3
Battleship :  1
Cruiser :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #7 : Maj 17, 2016, 09:53:45 »

Scenariusz 5: Operacja "Luttich" / Operation "Luttich"

Przeprowadzamy operację mającą na celu odcięcie aliantów od zaopatrzenia. Limit rozstawienia, więc trzeba się zastanowić. Wróg jest tuż tuż - więc od razu w pierwszej turze wykorzystuję inicjatywę operacyjną i miażdżę pierwsze linie aliantów. Dalej jest nieco trudniej, bo mają mnóstwo zazębiającej się artylerii. Ale korzystam z auxów i radzę sobie z tym. Niestety, tworzy się korek na północ od północnego VHeksa, co zabiera nieco czasu. Na dodatek nadlatują alianckie bombowce. Ale ogólnie nie jest źle - mam lepsze wojska, więc przeprawiam się przez rzekę i prawie z marszu zajmuję też środkowy VH, przy okazji okrążając południowy. Zdobycie go to tylko kwestia czasu. Najważniejsze - dostaję Overwatch na czołgu  Grin Operacja udana, niestety pacjent zmarł. Podobno gdzieś na południe przerwano szkopskie linie i muszę się wycofać...

OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: B04 I SS PANZER CORPS v.4.4,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza krew / First blood , #0 , Brilliant Victory , score:48
 2   Utrzymać Caen! / Hold Caen! , #1 , Brilliant Victory , score:47  +++  Proto: Hetzer Flame
 3   Góra Kalwarii / Mount Calvary , #2 , Brilliant Victory , score:64
 4   Operacja "Goodwood" / Operation "Goodwood" , #3 , Brilliant Victory , score:48
 5   Operacja "Luttich" / Operation "Luttich" , #4 , Brilliant Victory , score:59
--
Campaign score: 266  *  Average: 53

..
Current scenario: Operacja "Luttich" / Operation "Luttich",  VH prestige is 120 ,  All map prestige is: 600
Army cost: 240 , Current prestige is 2348
Prestige available on map yet is 300 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Defensive
if BV: +500, Falaise , cap disabled, 11 turns prestige: 990
if V : +100, Falaise , cap disabled, 13 turns prestige: 1050
if TV: +50, Falaise , cap disabled, 17 turns prestige: 1170
if Ls: +0, Falaise , cap disabled, 17 turns prestige: 1170

Infantry
*  SS PzGren. (gep.) , 12 SS "HJ"/26 PzGrRgt , 1 bars , 173 exp , Waffen SS , 9/10 , 6 kill , 0 pp - U:003
*  SS Hauptquartier , Opel , I SS PzKorps/HQ , 3 bars , 317 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:005
*  SS Sturmpioniere 43 , 251/1 [W] , 12 SS "HJ"/12 PzPiAbt , 2 bars , 219 exp , Waffen SS , 9/10 , Bridging  , 5 kill , 0 pp - U:006  [+57 exp]
*  SS PzGren. (gep.) , 1 SS "LAH"/1 PzGrRgt , 3 bars , 341 exp , Waffen SS , 9/10 , Resilience  , 4 kill , 0 pp - U:012
*  SS PzGren. (gep.) , 1 SS "LAH"/2 PzGrRgt , 3 bars , 352 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:013
*  SS Sturmpioniere 43 , 251/1 [W] , 1 SS "LAH"/1 PzPiAbt , 3 bars , 303 exp , Waffen SS , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:015

Tank 
*  Tiger II , 12 SS "HJ"/12 PzRgt/2 , 3 bars , 346 exp , Waffen SS , 10/10 , Superior Maneuver  , 30 kill , 0 pp - U:004  [+47 exp]
*  Panther G , 1 SS "LAH"/1 PzRgt/1 , 5 bars , 690 exp , Waffen SS , 7/10 , Shock Tactics  , 48 kill , 0 pp - U:014  [+90 exp]
*  Panther G , 12 SS "HJ"/12 PzRgt/1 , 5 bars , 529 exp , Waffen SS , 9/10 , Overwatch  , 66 kill , 0 pp - U:020  [+87 exp]
*  Tiger II , I SS PzKorps/101 sSSPzAbt , 5 bars , 771 exp , Waffen SS , 6/7 , Shock Tactics  , 24 kill , 0 pp - U:022
*  Pz IVH , 1 SS "LAH"/1 PzRgt/2 , 1 bars , 178 exp , Waffen SS , 7/10 , 2 kill , 0 pp - U:028

Recon
*  PSW 234/2 Puma , 12 SS "HJ"/12 PzAufklAbt , 1 bars , 111 exp , Waffen SS , 9/10 , Recon, 6 kill , 0 pp - U:021
*  PSW 234/2 Puma , 1 SS "LAH"/1 PzAufklAbt , 4 bars , 482 exp , Waffen SS , 11/10 , Recon, 3 kill , 0 pp - U:026  [+37 exp]

Anti-tank
*  JagdPanther , 12 SS "HJ"/12 PzJgAbt , 4 bars , 409 exp , Waffen SS , 7/10 , 12 kill , 0 pp - U:002  [+31 exp]
*  JagdPanther , 1 SS "LAH"/1 StuGAbt , 4 bars , 481 exp , Waffen SS , 9/10 , Combat Support  , 11 kill , 0 pp - U:016  [+30 exp]

Artillery
*  17 K18 , SdKfz 9 , I SS PzKorps/101 sSSArtAbt/1 , 3 bars , 390 exp , Waffen SS , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:009
*  Hummel , 12 SS "HJ"/12 WerferAbt , 2 bars , 224 exp , Waffen SS , 11/10 , 1 kill , 0 pp - U:010
*  Hummel , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/2 , 3 bars , 314 exp , Waffen SS , 12/10 , Combat Support  , 3 kill , 0 pp - U:011  [+27 exp]
*  Hummel , 1 SS "LAH"/1 PzArtRgt/3 , 4 bars , 454 exp , Waffen SS , 13/10 , Devastating Fire  , 10 kill , 0 pp - U:018  [+71 exp]
*  Hummel , 1 SS "LAH"/1 PzArtRgt/1 , 3 bars , 385 exp , Waffen SS , 13/10 , 3 kill , 0 pp - U:019  [+23 exp]
*  Hummel , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/1 , 2 bars , 252 exp , Waffen SS , 12/10 , 6 kill , 0 pp - U:023
*  17 K18 , SdKfz 9 , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/3 , 1 bars , 179 exp , Waffen SS , 11/10 , 8 kill , 0 pp - U:024
*  Hummel , 1 SS "LAH"/1 WerferAbt , 4 bars , 418 exp , Waffen SS , 14/10 , 4 kill , 0 pp - U:025
*  10.5 leFH18M , 251/4 , 1 SS "LAH"/1 PzArtRgt/2 , 1 bars , 196 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:145  [+36 exp]

Air Defense
*  10.5 FlaK 38 , SdKfz 8 , I SS PzKorps/101 FlakAbt/2 , 2 bars , 293 exp , Waffen SS , 11/10 , 5 kill , 0 pp - U:007
*  10.5 FlaK 38 , SdKfz 8 , 12 SS "HJ"/12 FlakAbt , 3 bars , 348 exp , Waffen SS , 13/10 , Determined Defense  , 7 kill , 0 pp - U:008  [+18 exp]
*  Flakpanzer IV Mobelwagen , 1 SS "LAH"/1 FlakAbt , 3 bars , 343 exp , Waffen SS , 13/10 , Air Defense, 1 kill , 0 pp - U:017
*  10.5 FlaK 38 , SdKfz 8 ,  , 1 bars , 124 exp , Waffen SS , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:027

Tactical Bomber
 Fi 156 ,  , 0 bars , 55 exp , Waffen SS , 10/10 , Recon, 1 kill , 240 pp - U:001

Player 1 : Waffen SS
Killed: INF:154  TNK:76   RCN:40   AT:52   FLAK:3    ATY:85   AD:17   FTR:23   LB:3      Total: 453
Lost  : INF:53   TNK:3    RCN:10   AT:6    FORT:45   ATY:7    AD:1    TB:1      Total: 126

BV  5
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   6 Units *  2 Leaders      Total :   1705 exp,     19 kill,      0 pp    Average:    284 exp,      3 kill,      0 pp
Tank           *   5 Units *  4 Leaders      Total :   2514 exp,    170 kill,      0 pp    Average:    503 exp,     34 kill,      0 pp
Recon          *   2 Units *  0 Leaders      Total :    593 exp,      9 kill,      0 pp    Average:    297 exp,      5 kill,      0 pp
Anti-tank      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    890 exp,     23 kill,      0 pp    Average:    445 exp,     12 kill,      0 pp
Artillery      *   9 Units *  2 Leaders      Total :   2812 exp,     40 kill,      0 pp    Average:    312 exp,      4 kill,      0 pp
Air Defense    *   4 Units *  1 Leaders      Total :   1108 exp,     14 kill,      0 pp    Average:    277 exp,      4 kill,      0 pp
Tactical Bomber *   1 Units *  0 Leaders      Total :     55 exp,      1 kill,    240 pp    Average:     55 exp,      1 kill,    240 pp
* Summary:     *  29 Units * 10 Leaders      Total :   9677 exp,    276 kill,    240 pp    Average:    334 exp,     10 kill,      8 pp


Player 1  Waffen SS   has 56 units total (core+aux):
Infantry : 12
Tank   : 11
Recon :  3
Anti-tank :  5
Artillery : 16
Air Defense :  8
Tactical Bomber :  1

Player 2  USA, United Kingdom   has 14 units total (core+aux):
Infantry :  7
Artillery :  2
Fighter :  5


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #8 : Maj 18, 2016, 09:20:32 »

Powodzenia w bojach  Tiger i bądź pewny, że jesteś obserwowany  Cheesy.

Scenariusz 4: Operacja "Goodwood" / Operation "Goodwood" - limitu rozstawienia nie ma, bo jest to zamierzone - błędny opis będzie skorygowany w nowej wersji. Dodane zostaną też frakcje eliminujące możliwość pewnych zakupów  Evil

Zagrałeś na 150%, więc masz zdecydowanie więcej kasy na zakupy a to przekłada się na sporo artylerii samobieżnej oraz, co najważniejsze, na ciężkie pelotki o zasięgu 4.

Spróbuj kiedyś zagrać na 100% trzymając się historycznych stanów. Bitwa ma wtedy zupełnie inny "smak". Wtedy widać, że samoloty wroga robią więcej szkody poprzez rozpoznanie Twoich sił niż przez ich atak z powietrza. Brak samolotu rozpoznawczego zdecydowanie ogranicza możliwość wykrycia wrogiej artylerii.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #9 : Maj 18, 2016, 11:13:07 »

Powodzenia w bojach  Tiger i bądź pewny, że jesteś obserwowany  Cheesy.

Scenariusz 4: Operacja "Goodwood" / Operation "Goodwood" - limitu rozstawienia nie ma, bo jest to zamierzone - błędny opis będzie skorygowany w nowej wersji. Dodane zostaną też frakcje eliminujące możliwość pewnych zakupów  Evil

O widzisz, czyli opis się nie zgadzał Smiley A coś więcej na temat tych frakcji?

Zagrałeś na 150%, więc masz zdecydowanie więcej kasy na zakupy a to przekłada się na sporo artylerii samobieżnej oraz, co najważniejsze, na ciężkie pelotki o zasięgu 4.

Tak, kasy wystarcza tutaj praktycznie na wszelkie szaleństwa na 150% Smiley

Spróbuj kiedyś zagrać na 100% trzymając się historycznych stanów. Bitwa ma wtedy zupełnie inny "smak". Wtedy widać, że samoloty wroga robią więcej szkody poprzez rozpoznanie Twoich sił niż przez ich atak z powietrza. Brak samolotu rozpoznawczego zdecydowanie ogranicza możliwość wykrycia wrogiej artylerii.

Trochę nie jestem w temacie historycznych stanów. Chodzi o to, żeby nie modernizować jednostek na nowsze, nie robić żadnych zakupów, itp.?
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #10 : Maj 18, 2016, 11:18:06 »

Scenariusz 5: Falaise

Tutaj jest prawdziwy limit rozstawienia. Rozstawiam ciężkie działa plot, czołgi i niszczyciele i Hummele blisko, reszta musi dojechać. Jest to komfortowy scenariusz, wróg rozbija się o moją obronę. Niestety, na południu przybłąkują się jakieś jednostki wroga, prawie mi kasują artylerię. Ale są w zasięgu mojej artylerii dalekosiężnej, która je praktycznie likwiduje. Ale krzyżuje mi to szyki, bo muszę cofać z linii frontu 2 jednostki. Kolejną nowością wobec poprzedniej wersji jest to, że właściwie nie następuje atak na wschodni VHeks - praktycznie całość sił wroga idzie centralnie, co ułatwia zadanie. Wobec tego auxy ze wschodu ruszają na północ i zajmują wszystkie płatne flagi. Koniec końców zabijam wszystkie jednostki wroga  Grin


OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: B04 I SS PANZER CORPS v.4.4,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza krew / First blood , #0 , Brilliant Victory , score:48
 2   Utrzymać Caen! / Hold Caen! , #1 , Brilliant Victory , score:47  +++  Proto: Hetzer Flame
 3   Góra Kalwarii / Mount Calvary , #2 , Brilliant Victory , score:64
 4   Operacja "Goodwood" / Operation "Goodwood" , #3 , Brilliant Victory , score:48
 5   Operacja "Luttich" / Operation "Luttich" , #4 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: Werwolf
 6   Falaise , #5 , Brilliant Victory , score:54
--
Campaign score: 320  *  Average: 53

..
Current scenario: Falaise,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 240
Army cost: 240 , Current prestige is 2055
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Aggressive
if BV: +500, Chambois , cap disabled, 10 turns prestige: 1200
if V : +100, Chambois , cap disabled, 10 turns prestige: 1200
if TV: +50, Chambois , cap disabled, 10 turns prestige: 1200
Ls: Loss , turn prestige: 1200

Infantry
*  SS PzGren. (gep.) , 12 SS "HJ"/26 PzGrRgt , 1 bars , 173 exp , Waffen SS , 9/10 , 6 kill , 0 pp - U:003
*  SS Hauptquartier , Opel , I SS PzKorps/HQ , 3 bars , 317 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:005
*  SS Sturmpioniere 43 , 251/1 [W] , 12 SS "HJ"/12 PzPiAbt , 2 bars , 219 exp , Waffen SS , 9/10 , Bridging  , 5 kill , 0 pp - U:006
*  SS PzGren. (gep.) , 1 SS "LAH"/1 PzGrRgt , 3 bars , 341 exp , Waffen SS , 9/10 , Resilience  , 4 kill , 0 pp - U:012
*  SS PzGren. (gep.) , 1 SS "LAH"/2 PzGrRgt , 3 bars , 352 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:013
*  SS Sturmpioniere 43 , 251/1 [W] , 1 SS "LAH"/1 PzPiAbt , 3 bars , 303 exp , Waffen SS , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:015

Tank 
*  Tiger II , 12 SS "HJ"/12 PzRgt/2 , 3 bars , 373 exp , Waffen SS , 8/10 , Superior Maneuver  , 33 kill , 0 pp - U:004  [+27 exp]
*  Tiger II , 1 SS "LAH"/1 PzRgt/1 , 5 bars , 731 exp , Waffen SS , 8/10 , Shock Tactics  , 52 kill , 0 pp - U:014  [+41 exp]
*  Tiger II , 12 SS "HJ"/12 PzRgt/1 , 5 bars , 663 exp , Waffen SS , 5/10 , Overwatch  , 80 kill , 0 pp - U:020  [+134 exp]
*  Tiger II , I SS PzKorps/101 sSSPzAbt , 5 bars , 771 exp , Waffen SS , 6/7 , Shock Tactics  , 24 kill , 0 pp - U:022
*  Pz IVH , 1 SS "LAH"/1 PzRgt/2 , 1 bars , 178 exp , Waffen SS , 7/10 , 2 kill , 0 pp - U:028

Recon
*  PSW 234/2 Puma , 12 SS "HJ"/12 PzAufklAbt , 1 bars , 111 exp , Waffen SS , 10/10 , Recon, 6 kill , 0 pp - U:021
*  PSW 234/2 Puma , 1 SS "LAH"/1 PzAufklAbt , 5 bars , 512 exp , Waffen SS , 12/10 , Determined Defense  , Recon, 4 kill , 0 pp - U:026  [+30 exp]

Anti-tank
*  JagdPanther , 12 SS "HJ"/12 PzJgAbt , 4 bars , 434 exp , Waffen SS , 9/10 , 16 kill , 0 pp - U:002  [+25 exp]
*  JagdPanther , 1 SS "LAH"/1 StuGAbt , 5 bars , 529 exp , Waffen SS , 6/10 , Combat Support  , 15 kill , 0 pp - U:016  [+48 exp]

Artillery
*  17 K18 , SdKfz 9 , I SS PzKorps/101 sSSArtAbt/1 , 4 bars , 421 exp , Waffen SS , 10/10 , Overwhelming Attack  , 6 kill , 0 pp - U:009  [+31 exp]
*  Hummel , 12 SS "HJ"/12 WerferAbt , 2 bars , 224 exp , Waffen SS , 12/10 , 1 kill , 0 pp - U:010
*  Hummel , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/2 , 3 bars , 371 exp , Waffen SS , 13/10 , Combat Support  , 4 kill , 0 pp - U:011  [+57 exp]
*  Hummel , 1 SS "LAH"/1 PzArtRgt/3 , 5 bars , 553 exp , Waffen SS , 13/10 , Devastating Fire  , 11 kill , 0 pp - U:018  [+99 exp]
*  Hummel , 1 SS "LAH"/1 PzArtRgt/1 , 4 bars , 431 exp , Waffen SS , 13/10 , 4 kill , 0 pp - U:019  [+46 exp]
*  Hummel , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/1 , 2 bars , 272 exp , Waffen SS , 12/10 , 7 kill , 0 pp - U:023  [+20 exp]
*  17 K18 , SdKfz 9 , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/3 , 2 bars , 208 exp , Waffen SS , 5/10 , 9 kill , 0 pp - U:024  [+29 exp]
*  Hummel , 1 SS "LAH"/1 WerferAbt , 4 bars , 445 exp , Waffen SS , 14/10 , 6 kill , 0 pp - U:025  [+27 exp]
*  17 K18 , SdKfz 9 , 1 SS "LAH"/1 PzArtRgt/2 , 2 bars , 217 exp , Waffen SS , 11/10 , Combat Support  , 1 kill , 0 pp - U:029  [+21 exp]

Air Defense
*  10.5 FlaK 38 , SdKfz 8 , I SS PzKorps/101 FlakAbt/2 , 3 bars , 328 exp , Waffen SS , 12/10 , 5 kill , 0 pp - U:007  [+35 exp]
*  10.5 FlaK 38 , SdKfz 8 , 12 SS "HJ"/12 FlakAbt , 4 bars , 406 exp , Waffen SS , 13/10 , Determined Defense  , 10 kill , 0 pp - U:008  [+58 exp]
*  Flakpanzer IV Mobelwagen , 1 SS "LAH"/1 FlakAbt , 3 bars , 343 exp , Waffen SS , 13/10 , Air Defense, 1 kill , 0 pp - U:017
*  10.5 FlaK 38 , SdKfz 8 ,  , 1 bars , 171 exp , Waffen SS , 11/10 , 2 kill , 0 pp - U:027  [+47 exp]

Tactical Bomber
 Fi 156 ,  , 0 bars , 55 exp , Waffen SS , 10/10 , Recon, 1 kill , 240 pp - U:001

Player 1 : Waffen SS
Killed: INF:170  TNK:85   RCN:43   AT:62   FLAK:3    ATY:94   AD:17   FTR:30   LB:4      Total: 508
Lost  : INF:54   TNK:3    RCN:11   AT:6    FORT:45   ATY:8    AD:1    FTR:1    TB:1      Total: 130

BV  6
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   6 Units *  2 Leaders      Total :   1705 exp,     19 kill,      0 pp    Average:    284 exp,      3 kill,      0 pp
Tank           *   5 Units *  4 Leaders      Total :   2716 exp,    191 kill,      0 pp    Average:    543 exp,     38 kill,      0 pp
Recon          *   2 Units *  1 Leaders      Total :    623 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    312 exp,      5 kill,      0 pp
Anti-tank      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    963 exp,     31 kill,      0 pp    Average:    482 exp,     16 kill,      0 pp
Artillery      *   9 Units *  4 Leaders      Total :   3142 exp,     49 kill,      0 pp    Average:    349 exp,      5 kill,      0 pp
Air Defense    *   4 Units *  1 Leaders      Total :   1248 exp,     18 kill,      0 pp    Average:    312 exp,      5 kill,      0 pp
Tactical Bomber *   1 Units *  0 Leaders      Total :     55 exp,      1 kill,    240 pp    Average:     55 exp,      1 kill,    240 pp
* Summary:     *  29 Units * 13 Leaders      Total :  10452 exp,    319 kill,    240 pp    Average:    360 exp,     11 kill,      8 pp


Player 1  Waffen SS   has 75 units total (core+aux):
Infantry : 20
Tank   :  8
Recon :  3
Anti-tank :  6
Fortification : 10
Artillery : 14
Air Defense : 12
Fighter :  1
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4747


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #11 : Maj 18, 2016, 11:39:32 »

Dodane zostaną też frakcje eliminujące możliwość pewnych zakupów  Evil
We frakcjach nie chodzi o eliminowanie czegokolwiek, ale o porządek...; W kampaniach ustawiasz fronty/frakcje by określić dostępne jednostki, tak by w razie przyszłych zmian w efilu, w kampanii nie powstawał niepotrzebny bałagan...;

Spróbuj kiedyś zagrać na 100% trzymając się historycznych stanów.
Radziłbym gdzieś opisać te "historyczne" stany, bo nie każdy musi się zgadzać z "twoją" wizją Wink;
Sugerowane zakupy i skład armii można zawrzeć we wprowadzeniu...;
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #12 : Maj 18, 2016, 01:02:38 »

Powodzenia w bojach  Tiger i bądź pewny, że jesteś obserwowany  Cheesy.

Scenariusz 4: Operacja "Goodwood" / Operation "Goodwood" - limitu rozstawienia nie ma, bo jest to zamierzone - błędny opis będzie skorygowany w nowej wersji. Dodane zostaną też frakcje eliminujące możliwość pewnych zakupów  Evil

O widzisz, czyli opis się nie zgadzał Smiley A coś więcej na temat tych frakcji?
Grasz korpusem pancernym, a więc możliwości zakupów powinny być ograniczone do jednostek wchodzących w skład takiego korpusu. Zastanawiam się nad ograniczeniem możliwości zakupu/upgreadu dla ciężkiej artylerii, ciężkich plotek, lotnictwa. Ale nie na pewno, bo przecież korpus miał ciężki sprzęt tego typu (nie wiem natomiast nic na temat rozpoznania lotniczego korpusu. Wiem tylko, że Niemcy nie mogli namierzyć artylerii alianckiej a samolot to znacząco ułatwia). Na pewno wyłączę jednostki górskie i itp.
Za dużo też nie chcę ograniczać - to gracz musi zdecydować, czy chce wprowadzić do dywizji sprzęt, który zwykle bywał dostępny dopiero na szczeblu korpusu.


Cytuj
Spróbuj kiedyś zagrać na 100% trzymając się historycznych stanów. Bitwa ma wtedy zupełnie inny "smak". Wtedy widać, że samoloty wroga robią więcej szkody poprzez rozpoznanie Twoich sił niż przez ich atak z powietrza. Brak samolotu rozpoznawczego zdecydowanie ogranicza możliwość wykrycia wrogiej artylerii.
Trochę nie jestem w temacie historycznych stanów. Chodzi o to, żeby nie modernizować jednostek na nowsze, nie robić żadnych zakupów, itp.?
Tak. Wszystko, co potrzebne dostałeś, albo dostaniesz. Dodatkowo sposoby rozstawienia w niektórych scenariuszach są dokładnie opisane. Ale to opcja dla lubiących grać na stanach historycznych. Ja zwykle wybieram najskuteczniejsze jednostki.

Cieszę się, że grasz w ten sposób, bo nikt jeszcze nie testował takiego podejścia. Hansen grał 100% historycznie a ja sobie trochę pozwoliłem na odstępstwa.

Ps
Dodałem dwa zdania o wątku historycznym do wstępniaka kampanii.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #13 : Maj 18, 2016, 01:26:27 »

Dzięki za wyjaśnienia. Ja gram po swojemu, przede wszystkim dlatego, że nie jestem aż taki biegły w niuansach - tak ogólnie znam historię 2 wojny światowej, ale żeby wiedzieć konkretnie która dywizja była w którym miejscu którego dnia i jaki był jej skład, to już wyższa szkoła jazdy Smiley Po drugie, lubię zmieniać bieg historii, a chyba się nie da tego osiągnąć trzymając się faktów w 100%. Poza tym, to wciąż tylko gra Smiley Może kiedyś już będąc dobrze obeznanym z całą kampanią spróbuję się powstrzymać od ulepszania i dokupowania i słuchać się odprawy.
Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #14 : Maj 18, 2016, 01:28:35 »

Tak trzymaj. Będę kibicował.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.155 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.019s, 1q)