Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 19, 2024, 08:59:44 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ponury - B02 12SS HITLERJUGEND - 150%  (Przeczytany 11416 razy)
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #15 : Październik 11, 2016, 12:18:59 »

Scenariusz 12: Burza ze Wschodu

To już ostatni scenariusz. Na warszawskiej mapie bronimy Wiednia  Grin Wojska core tradycyjnie porozrzucane, parę jednostek nawet za rzeką, za którą trzeba się ewakuować. Pierwsza tura służy do uporządkowania szyków i utworzenia jakiejś sensownej linii obrony, to ba zafundowana przez komputer jest nie do utrzymania. Na południu ustawiam wojska na linii zabudowy, na zachodzie zbijam wojska nieco do kupy, przesuwam artylerie dla wsparcia, na północy też tworzę linię wzdłuż bunkrów. Żeby to zrobić, muszę powyciągać z innych bunkrów bunkrującą się piechotę. W prawobrzeżnym Wiedniu jest gorzej - mniej jednostek, no i nie trzymam linii miasta. Ale parę roszad i tak dokonuję, żeby przynajmniej nie zostać zmasakrowanym w pierwszym rozpoznaniu walką. Dwa myśliwce (które mają po 2 strzały i brak lotniska) służą za rozpoznanie stanowisk artylerii, do których praży moja dalekosiężna.
No i następuje wściekłe natarcie ruskich. W lewobrzeżnym Wiedniu następuje od południa i zachodu i wkrótce grzęźnie. Znów przydaje się Overwatch. W prawobrzeżnym ruskie czołgi wjeżdżają jak w masło, ale te roszady jednak zapobiegają całkowitej klęsce. A czołg w mieście lepiej nadaje się do zniszczenia niż w polu, więc trzeba z tego skorzystać. W drugiej turze pojawiają się powstańcy w lewobrzeżnym Wiedniu, do załatwienia których muszę pilnie odesłać część piechot. Ruscy tymczasem próbują ominąć najmocniejsze fortyfikacje i podciągają do rzeki, a część wojsk próbuje zaatakować od północy, ale to nie daje efektu. W 3 turze dodatkowo pojawiają się szturmowiki, ale z czasem rozwalam je pelotkami i tymi nieszczęsnymi myśliwcami. Po prawej stronie najłatwiej idzie mi tam, gdzie mam swoje czołgi, czyli na południu. Tam szybko zmiatam natarcie wroga i pomału, przy zerowej widoczności przebijam się na północ. Bo tam jest ciężko - ruscy podchodzą dosłownie pod VHeksy, jeden czołg przebija się prawie do samej rzeki. Ale to jego błąd, bo jest łakomym kąskiem dla grenadierów. Na lewym brzegu dorzynam watahy i kieruję się w stronę rzeki, gdzie odkrywam próbę forsowania. Niestety, w akcji ginie moja zasłużona piechota core, którą tak naprawdę załatwiłem sam, blokując jej możliwość odwrotu... Na prawym, ze wsparciem Hummelów, rozjeżdżam gąsienicami niedobitki wroga i koniec! Tzn. nie ma końca, bo poza planszą ukryła się jednostka wroga, której nie można zniszczyć, za to ona jak najbardziej strzela. Czyli tak samo jak w B04. Zamiast zwycięstwa w 8 turze muszę czekać, aż gra sama się zakończy. A szkoda, byłoby więcej punktów Smiley

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: B02 12SS HITLERJUGEND v.4.3,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza krew , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Carentan , #9 , Brilliant Victory , score:62
 3   St. Lo , #8 , Brilliant Victory , score:46  +++  Proto: Hetzer
 4   Kampfgruppe Luck , #11 , Brilliant Victory , score:48
 5   Falaise , #3 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Hitlerjugend
 6   Chambois , #4 , Brilliant Victory , score:52
 7   Ardeny , #5 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: 5cm PaK automat
 8   Antwerpia , #7 , Brilliant Victory , score:62
 9   Operacja "Südwind" , #10 , Brilliant Victory , score:51
10   Operacja "Frühlingserwachen" , #12 , Brilliant Victory , score:63  +++  Proto: Panther II
11   Burza ze wschodu , #13 , Brilliant Victory , score:55
12   U bram Rzeszy , #14 , Brilliant Victory , score:46
--
Campaign score: 643  *  Average: 53

..
Current scenario: U bram Rzeszy,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 120
Army cost: 6976 , Current prestige is 156
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 19
AI stance is Aggressive
BV: Win , turn prestige: 0
V : Win , turn prestige: 0
TV: Win , turn prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  SS PzGren. (gep.) , 12SSHitlerjugend/26Reg , 3 bars , 389 exp , Waffen SS , 8/10 , Fire Discipline  , 15 kill , 0 pp - U:003  [+38 exp]

Tank 
*  Tiger II , 12SSHitlerjugend/12PanzReg , 5 bars , 988 exp , Waffen SS , 8/10 , Extended Front  , 95 kill , 0 pp - U:004  [+122 exp]
*  Panther G , 12SSHitlerjugend/12PanzReg , 5 bars , 1152 exp , Waffen SS , 9/10 , Resilience  , 98 kill , 0 pp - U:008  [+170 exp]
*  SS Elite II , 101sSSPanzAbt  , 5 bars , 1223 exp , Waffen SS , 8/5 , Overwatch  , 50 kill , 0 pp - U:010  [+121 exp]
 Panther G ,  , 5 bars , 1124 exp , Waffen SS , 8/10 , 83 kill , 564 pp - U:013  [+116 exp]
+  Panther II ,  , 3 bars , 304 exp , Waffen SS , 9/10 , 17 kill , 0 pp - U:016  [+142 exp]

Recon
 PSW 234/4 Puma ,  , 4 bars , 496 exp , Waffen SS , 10/10 , Recon, Support, 7 kill , 360 pp - U:011  [+27 exp]

Anti-tank
*  JagdPanther , 12SSHitlerjugend/12PanzJagAbt , 5 bars , 757 exp , Waffen SS , 4/10 , 21 kill , 0 pp - U:002  [+73 exp]

Artillery
 17 K18 , SdKfz 9 ,  , 5 bars , 740 exp , Waffen SS , 15/10 , Reconnaissance Movement  , 18 kill , 1152 pp - U:005  [+64 exp]
 Hummel ,  , 5 bars , 765 exp , Waffen SS , 14/10 , 12 kill , 655 pp - U:006  [+68 exp]
 Hummel ,  , 5 bars , 685 exp , Waffen SS , 15/10 , 14 kill , 702 pp - U:007  [+67 exp]
 Hummel ,  , 5 bars , 704 exp , Waffen SS , 14/10 , 18 kill , 655 pp - U:009  [+69 exp]
 17 K18 , SdKfz 9 ,  , 5 bars , 522 exp , Waffen SS , 14/10 , 9 kill , 1075 pp - U:014  [+48 exp]

Air Defense
 10.5 FlaK 38 , SdKfz 8 ,  , 5 bars , 710 exp , Waffen SS , 14/10 , 13 kill , 940 pp - U:012  [+12 exp]
 10.5 FlaK 38 , SdKfz 8 ,  , 3 bars , 319 exp , Waffen SS , 13/10 , 6 kill , 873 pp - U:015

Player 1 : Waffen SS
Killed: INF:325  TNK:117  RCN:84   AT:90   FLAK:6    FORT:16   ATY:146  AD:11   FTR:36   TB:19   LB:7      Total: 857
Lost  : INF:107  TNK:15   RCN:38   AT:46   FLAK:4    FORT:79   ATY:36   AD:3    FTR:4    TB:1      Total: 333

BV 12
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   1 Units *  1 Leaders      Total :    389 exp,     15 kill,      0 pp    Average:    389 exp,     15 kill,      0 pp
Tank           *   5 Units *  3 Leaders      Total :   4791 exp,    343 kill,    564 pp    Average:    958 exp,     69 kill,    113 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    496 exp,      7 kill,    360 pp    Average:    496 exp,      7 kill,    360 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    757 exp,     21 kill,      0 pp    Average:    757 exp,     21 kill,      0 pp
Artillery      *   5 Units *  1 Leaders      Total :   3416 exp,     71 kill,   4239 pp    Average:    683 exp,     14 kill,    848 pp
Air Defense    *   2 Units *  0 Leaders      Total :   1029 exp,     19 kill,   1813 pp    Average:    515 exp,     10 kill,    907 pp
* Summary:     *  15 Units *  5 Leaders      Total :  10878 exp,    476 kill,   6976 pp    Average:    725 exp,     32 kill,    465 pp


Player 1  Waffen SS   has 68 units total (core+aux):
Infantry : 20
Tank   :  6
Recon :  1
Anti-tank :  3
FlaK :  4
Fortification : 18
Artillery : 10
Air Defense :  4
Fighter :  2

Player 2  USSR, Bulgaria   has 1 units total (core+aux):
Artillery :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #16 : Październik 11, 2016, 12:26:37 »

Podsumowanie

Kampania ciekawa, często obronna, ale minusem (dla mnie) jest ogromna liczba jednostek, przez co jeden scenariusz gra się nawet 2 godziny. Dla mnie jest to bardzo męczące, często nie jestem w stanie rozegrać jednego na raz. Jest scenariusz z ewakuacją (a nawet 2) - to bardzo lubię i żałuję, że autorzy tak rzadko stosują tę opcję zwycięstwa. Podobnie jest ze scenariuszem Antwerpia, gdzie są jednostki do zniszczenia - super! Mnie generalnie męczą kampanie, gdzie tylko i wyłącznie trzeba cisnąć przez całą mapę do VHeksów, lubię urozmaicenie, więc ta kampania (no i B04, która jest bardzo podobna) pod tym względem do mnie przemawia. Jest to też w dużej mierze kampania taktyczna - trzeba zastanowić się, jak ustawić wojska w obronie, żeby masy aliantów nie złamały linii już w pierwszej turze, trzeba wykorzystywać teren, wsparcie artyleryjskie i przeciwlotnicze, bo inaczej bieda. Trzeba się zastanowić, czy stoimy w miejscu, bo okopanie 8, czy jednak wycofujemy się tracąc to okopanie, bo skracamy linie obrony.  I to też lubię Smiley
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #17 : Październik 11, 2016, 01:36:17 »

Dobrze, żeś nie był kiedyś po tej drugiej stronie Tongue Wink
brawurowe opisy Smiley

Haha, zawsze lubiłem zmieniać bieg historii w Panzer Generalu  Grin Aj wisz wi hed mor lajk ju, her general! Ale myślę, że w rzeczywistości komputer jednak jest słabszym dowódcą niż taki Żukow Smiley
Żukow akurat miał taktykę rozpoznania bojem. Wink Co taki AI świetnie oddaje. Wink
Też lubię czytać Twoje opisy. Wink
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #18 : Październik 11, 2016, 02:58:03 »

Miło słyszeć, dzięki Smiley W sumie w grze dzieje się wiele więcej, ale po dłuższych scenariuszach już nie wszystkie ciekawostki pamiętam, żeby potem opisać.
Zapisane
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #19 : Październik 11, 2016, 03:59:00 »

Miło słyszeć, dzięki Smiley W sumie w grze dzieje się wiele więcej, ale po dłuższych scenariuszach już nie wszystkie ciekawostki pamiętam, żeby potem opisać.
No nieeeee. no nieeee... - aż odsunąłem się na krześle, rozczarowany.
Jak możesz! Zapisuj w notatniku, obok, na bieżąco! Cheesy
Zapisane
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #20 : Październik 11, 2016, 08:20:34 »

Statystyki kampanii:

Campaign: B02 12SS HITLERJUGEND v.4.3, * Player prestige modifier 150% * AI prestige modifier 100%
Campaign score: 643 * Average: 53 SCEN: 12

**** Maks. i srednia ilosc zniszczonych jedn. wroga w kampanii przez wszystkie jednostki
----------------------------------------------------------------------------------------
TOTAL_KILL = 857 unit
OVG_KILL = 71.4 unit SCEN = 12
#14 Killed: INF:325 TNK:117 RCN:84 AT:90 FLAK:6  FORT:16 ATY:146 AD:11 FTR:36 TB:19 LB:7   Total: 857 [+k 108]

**** Maks. i srednia ilosc zdobytych EXP w kampanii przez wszystkie jednostki core
----------------------------------------------------------------------------------
TOTAL_EXP = 10878 exp
OVG_EXP = 906.5 exp SCEN = 12
#14 S_* Summary:  * 15 Units * 5 Leaders   Total : 10878 exp,  476 kill, 6976 pp  Average:  725 exp,  32 kill,  465 pp [+sk 59] [+se 697]

**** Maks. ilosc zdobytych EXP w kampanii przez jedn., S_EXP_CAM oraz srednia exp S_EXP_CAM_AVG:
------------------------------------------------------------------------------------------------
#14 inf * SS PzGren. (gep.) , 12SSHitlerjugend/26Reg , 3 bars , 389 exp , Waffen SS , 8/10 , Fire Discipline , 15 kill , 0 pp - U:003 [+38 exp] AVG_EXP: 32.4
#14 tnk * SS Elite II , 101sSSPanzAbt , 5 bars , 1223 exp , Waffen SS , 8/5 , Overwatch , 50 kill , 0 pp - U:010 [+121 exp] AVG_EXP: 101.9
#14 rcn PSW 234/4 Puma , , 4 bars , 496 exp , Waffen SS , 10/10 , Recon, Support, 7 kill , 360 pp - U:011 [+27 exp] AVG_EXP: 41.3
#14 at * JagdPanther , 12SSHitlerjugend/12PanzJagAbt , 5 bars , 757 exp , Waffen SS , 4/10 , 21 kill , 0 pp - U:002 [+73 exp] AVG_EXP: 63.1
#14 aty Hummel , , 5 bars , 765 exp , Waffen SS , 14/10 , 12 kill , 655 pp - U:006 [+68 exp] AVG_EXP: 63.8
#14 ad 10.5 FlaK 38 , SdKfz 8 , , 5 bars , 710 exp , Waffen SS , 14/10 , 13 kill , 940 pp - U:012 [+12 exp] AVG_EXP: 59.2

**** Maks. ilosc zniszczonych jedn. wroga w kampanii przez jedn., S_KILL_CAM oraz srednia na bitwe S_KILL_CAM_AVG:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
#14 inf * SS PzGren. (gep.) , 12SSHitlerjugend/26Reg , 3 bars , 389 exp , Waffen SS , 8/10 , Fire Discipline , 15 kill , 0 pp - U:003 [+38 exp] AVG_KILL: 1.2
#14 tnk * Panther G , 12SSHitlerjugend/12PanzReg , 5 bars , 1152 exp , Waffen SS , 9/10 , Resilience , 98 kill , 0 pp - U:008 [+170 exp] AVG_KILL: 8.2
#14 rcn PSW 234/4 Puma , , 4 bars , 496 exp , Waffen SS , 10/10 , Recon, Support, 7 kill , 360 pp - U:011 [+27 exp] AVG_KILL: 0.6
#14 at * JagdPanther , 12SSHitlerjugend/12PanzJagAbt , 5 bars , 757 exp , Waffen SS , 4/10 , 21 kill , 0 pp - U:002 [+73 exp] AVG_KILL: 1.8
#14 aty 17 K18 , SdKfz 9 , , 5 bars , 740 exp , Waffen SS , 15/10 , Reconnaissance Movement , 18 kill , 1152 pp - U:005 [+64 exp] AVG_KILL: 1.5
#14 ad 10.5 FlaK 38 , SdKfz 8 , , 5 bars , 710 exp , Waffen SS , 14/10 , 13 kill , 940 pp - U:012 [+12 exp] AVG_KILL: 1.1

**** Maks. ilosc zdobytych EXP w bitwie przez jednostke, S_EXP_B:
-----------------------------------------------------------------------------------
#0  inf * SS PzGrenadier , Opel Blitz 4x4 , 12SSHitlerjugend/25Reg , 2 bars , 214 exp , Waffen SS , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:003 [+94 exp]
#11 inf * SS PzGren. (gep.) , 12SSHitlerjugend/26Reg , 1 bars , 183 exp , Waffen SS , 8/10 , Fire Discipline , 4 kill , 0 pp - U:003 [+74 exp]
#4  inf * SS PzGrenadier , Opel Blitz 4x4 , 12SSHitlerjugend/25Reg , 3 bars , 306 exp , Waffen SS , 3/10 , 3 kill , 0 pp - U:001 = Escaped! [+68 exp]

#14 tnk * Panther G , 12SSHitlerjugend/12PanzReg , 5 bars , 1152 exp , Waffen SS , 9/10 , Resilience , 98 kill , 0 pp - U:008 [+170 exp]
#12 tnk * Panther G , 12SSHitlerjugend/12PanzReg , 5 bars , 843 exp , Waffen SS , 9/10 , Resilience , 80 kill , 0 pp - U:008 [+146 exp]
#12 tnk Panther G , , 5 bars , 906 exp , Waffen SS , 13/10 , 61 kill , 733 pp - U:013 [+142 exp]

#12 rcn PSW 234/4 Puma , , 4 bars , 446 exp , Waffen SS , 2/10 , Recon, Support, 4 kill , 360 pp - U:011 [+80 exp]
#10 rcn PSW 234/4 Puma , , 3 bars , 366 exp , Waffen SS , 4/10 , Recon, Support, 3 kill , 360 pp - U:011 [+46 exp]
#0  rcn * 250/8 , 12SSHitlerjugend/12AuklAbt , 0 bars , 57 exp , Waffen SS , 9/10 , 0 kill , 0 pp - U:074 [+36 exp]

#0  at * JagdPz IV , 12SSHitlerjugend/12PanzJagAbt , 1 bars , 188 exp , Waffen SS , 8/10 , 2 kill , 0 pp - U:006 [+148 exp]
#11 at * JagdPanther , 12SSHitlerjugend/12PanzJagAbt , 4 bars , 410 exp , Waffen SS , 8/10 , 8 kill , 0 pp - U:002 [+95 exp]
#12 at * JagdPanther , 12SSHitlerjugend/12PanzJagAbt , 5 bars , 661 exp , Waffen SS , 9/10 , 17 kill , 0 pp - U:002 [+81 exp]

#0  flak * 8.8 FlaK 37 , SdKfz 6 , 12SSHitlerjugend/12FlakAbt , 1 bars , 158 exp , Waffen SS , 2/10 , 2 kill , 0 pp - U:032 [+118 exp]

#13 aty Hummel , , 5 bars , 697 exp , Waffen SS , 14/10 , 11 kill , 655 pp - U:006  [+107 exp]
#8  aty Hummel , , 3 bars , 351 exp , Waffen SS , 10/10 , 2 kill , 468 pp - U:007 [+101 exp]
#8  aty Hummel , , 3 bars , 361 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 468 pp - U:009 [+99 exp]

#8  ad 10.5 FlaK 38 , SdKfz 8 , , 3 bars , 380 exp , Waffen SS , 12/10 , 4 kill , 806 pp - U:012  [+113 exp]
#11 ad 10.5 FlaK 38 , SdKfz 8 , , 4 bars , 478 exp , Waffen SS , 12/10 , 9 kill , 806 pp - U:012 [+98 exp]
#4  ad 10.5 FlaK 38 , SdKfz 8 , , 5 bars , 623 exp , Waffen SS , 13/10 , 10 kill , 873 pp - U:012 [+76 exp]

#8  tb Fi 156 , , 2 bars , 286 exp , Waffen SS , 4/10 , Recon, 0 kill , 240 pp - U:017 [+36 exp]
#11 tb Fi 156 , , 3 bars , 317 exp , Waffen SS , 2/10 , Recon, 0 kill , 240 pp - U:014 [+31 exp]
#4  tb Fi 156 , , 3 bars , 327 exp , Waffen SS , 5/10 , Recon, 0 kill , 240 pp - U:014 [+10 exp]

**** Maks. ilosc zdobytych EXP w jednej bitwie przez wszystkie jednostki core
-----------------------------------------------------------------------------------
MAX_EXP_B = 2100 exp, SCEN: #0
#0  S_* Summary:  * 12 Units * 3 Leaders   Total : 2100 exp,  43 kill,   0 pp  Average:  175 exp,   4 kill,   0 pp [+sk 43] [+se 2100]

**** Maks. ilosc zniszczonych jedn. wroga w jednej bitwie przez wszystkie jednostki
-----------------------------------------------------------------------------------
MAX_KILL_B = 108 unit, SCEN: #14
#14 Killed: INF:325 TNK:117 RCN:84 AT:90 FLAK:6  FORT:16 ATY:146 AD:11 FTR:36 TB:19 LB:7   Total: 857 [+k 108]
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2207


« Odpowiedz #21 : Październik 11, 2016, 09:33:11 »

Scenariusz 12: Burza ze Wschodu

 Na prawym, ze wsparciem Hummelów, rozjeżdżam gąsienicami niedobitki wroga i koniec! Tzn. nie ma końca, bo poza planszą ukryła się jednostka wroga, której nie można zniszczyć, za to ona jak najbardziej strzela. Czyli tak samo jak w B04. Zamiast zwycięstwa w 8 turze muszę czekać, aż gra sama się zakończy. A szkoda, byłoby więcej punktów Smiley

Czy chodzi o jednostkę artylerii -  76,2mm ZIS-3 - ATY USSR na heksie( 36,5)?
Ona nie powinna być tam umieszczona --> to jest podobny  błąd co z 70 kolumną - jest to ostatnia kolumna( tej mapy) o szerokości 10px
Mapa ma 1600x1437 px
Jeśli chcesz się pobawić to przesuń tą jednostkę w suicie na kolumnę < 36 ...

W obu kampaniach - B02 i B04 - trzeba to poprawić - np. przenosząc tą jednostkę na( 34,05) - inne obok są zajęte ...

Dołączam poprawiony plik ostatniego scena - przeniosłem jak powyżej ..



[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Październik 11, 2016, 09:57:22 wysłane przez sympatyk » Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #22 : Październik 11, 2016, 10:59:09 »

To pewnie autor kampanii poprawi w wolnej chwili. Ja nie znam się na takich rzeczach. Pewnie trzeba by po prostu tę jednostkę skasować z gry, żeby nie było problemów.
Zapisane
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2207


« Odpowiedz #23 : Październik 11, 2016, 11:08:56 »

Mara już tego raczej nie poprawi ...

Ponieważ OG inaczej interpretuje mapy niż PG2 .. to takich kwiatków możne być więcej - przy openizacji kampanii trzeba sprawdzać ostatnie nie pełne kolumny  Evil  Grin
Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #24 : Październik 12, 2016, 08:54:31 »

Scenariusz 12: Burza ze Wschodu

 Na prawym, ze wsparciem Hummelów, rozjeżdżam gąsienicami niedobitki wroga i koniec! Tzn. nie ma końca, bo poza planszą ukryła się jednostka wroga, której nie można zniszczyć, za to ona jak najbardziej strzela. Czyli tak samo jak w B04. Zamiast zwycięstwa w 8 turze muszę czekać, aż gra sama się zakończy. A szkoda, byłoby więcej punktów Smiley

Czy chodzi o jednostkę artylerii -  76,2mm ZIS-3 - ATY USSR na heksie( 36,5)?
Ona nie powinna być tam umieszczona --> to jest podobny  błąd co z 70 kolumną - jest to ostatnia kolumna( tej mapy) o szerokości 10px
Mapa ma 1600x1437 px
Jeśli chcesz się pobawić to przesuń tą jednostkę w suicie na kolumnę < 36 ...

W obu kampaniach - B02 i B04 - trzeba to poprawić - np. przenosząc tą jednostkę na( 34,05) - inne obok są zajęte ...

Dołączam poprawiony plik ostatniego scena - przeniosłem jak powyżej ..

Koledzy powoli, bo czegoś nie kumam... Ponury pisze o scenariuszu Burza ze Wschodu a Sympatyk o U bram Rzeszy.
Ponury, mógłbyś podesłać zapisy gry z tym problemem z B02 i B04? Zobaczę o co chodzi i poprawię B04 (nie mam pewności, czy jednostka jest źle rozstawiona, czy ucieka poza obszar mapy). Problem zapewne leży w ostatnich poprawkach obsługi map w OG, bo wcześniej to działało.

Ps
Ponury: grałeś na silniku OpenGen 0.90.54.0 a błąd z obsługą krawędzi mapy został poprawiony w jednej z kolejnych wersji. Sądzę, że na nowym silniku będzie ok.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #25 : Październik 12, 2016, 11:40:57 »

Koledzy powoli, bo czegoś nie kumam... Ponury pisze o scenariuszu Burza ze Wschodu a Sympatyk o U bram Rzeszy.
Ponury, mógłbyś podesłać zapisy gry z tym problemem z B02 i B04? Zobaczę o co chodzi i poprawię B04 (nie mam pewności, czy jednostka jest źle rozstawiona, czy ucieka poza obszar mapy). Problem zapewne leży w ostatnich poprawkach obsługi map w OG, bo wcześniej to działało.

Ps
Ponury: grałeś na silniku OpenGen 0.90.54.0 a błąd z obsługą krawędzi mapy został poprawiony w jednej z kolejnych wersji. Sądzę, że na nowym silniku będzie ok.

Tak, chodzi o ostatni scenariusz tej kampanii, a pamiętam, że taki sam albo podobny błąd był też w kampanii B04 i go usunąłeś Smiley Więc wrzucam tego save'a, to zobacz, o co tam chodzi.

Co do tego silnika, to nie jest tak, że najnowsza wersja jest w najnowszej instalce? Niedawno zainstalowałem najnowszą z najnowszym efilem i myślałem, że silnik też jest najnowszy.

[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #26 : Październik 12, 2016, 02:12:34 »

W B04 ten błąd już nie występuje - przynajmniej w mojej, jeszcze nieopublikowanej wersji.
W B02 jest tak, jak sprawdził i poprawił Symaptyk.

Co do wersji silnika to w instalce u Kowdara jest najnowsza stabilna wersja z dnia publikacji instalki. Kowdar robi instalki wtedy, gdy zmieni się efil lub jakieś bardzo istotne zmiany zajdą w silniku gry. Jeśli w trakcie wykryte i poprawione zostaną jakieś błędy, to najnowszą wersję gry i Suita można pobrać od Luisa.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #27 : Październik 12, 2016, 03:09:21 »

Aha, no to fajnie, że poprawiliście, tylko nie zapomnijcie poprawionej wersji opublikować gdzieś Smiley
Z tym silnikiem to może faktycznie popatrzę na stronę Luisa i zobaczę, czy coś się łatwo da zrobić, dzięki za info.
Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #28 : Październik 12, 2016, 03:17:10 »

Najnowszy silnik:  http://luis-guzman.com/OpenGen/OpenGenTest.rar
Najnowszy Suite:  http://luis-guzman.com/OpenGen/OpenSuiteTest.rar

Po pobraniu zmień rozszerzenie .rar na .zip. To taka mała zaszłość historyczna.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #29 : Październik 12, 2016, 04:36:30 »

Dzięki! Rozpakować po prostu do głównego folderu gry?
Zapisane
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.094 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.012s, 1q)