Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 16, 2024, 07:08:32 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ponury - P09 "MISJA STABILIZACYJNA" - 150%  (Przeczytany 7059 razy)
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« : Listopad 08, 2016, 06:58:01 »

Kolejna nieznana mi kampania rozgrywająca się współcześnie.

Scenariusz 1: Konwój

Zadaniem jest przeprowadzenie konwoju do Escape Hexa, czyli już od razu super. Po drodze opór nie jest jakiś mocny - raczej przeszkadzajki w stylu pola minowego czy okopanych terrorystów. Więc bezproblemowo posuwam się do przodu. Wysyłam auxową piechotę do zajęcia płatnych flag po prawej, a potem wsadzam do śmigłowców po kolejną na północy. Tymczasem główne siły docierają w pobliże EH i odbijają nieco w prawo, żeby go oskrzydlić. Udaje się zająć lotnisko i całe szczęście, bo zaraz pojawiają się auxowe jednostki zapakowane do transportowców, które muszą wylądować na lotnisku. No i teraz zaczynają się schody, bo w EH jest bunkier z artylerią, a na dodatek obok też jest wsparcie. Więc ponoszę spore straty zanim artylerii skończy się amunicja. Wtedy już jest łatwo, rozwalam opór i wyprowadzam przepisowe 5 jednostek. Fajna sprawa, że sztaby mają pojazd strzelający, więc nawet próbuję im nabić trochę doświadczenia, niszcząc jakieś zasieki. Ale minusem jest to, że mają niecałe 100 doświadczenia, więc jako wsparcie się nie przydadzą. Najwyżej jako rozpoznanie.

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: P09 MISJA STABILIZACYJNA v.4.2,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Konwój , #0 , Brilliant Victory , score:62
--
Campaign score: 62  *  Average: 62

..
Current scenario: Konwój,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 180
Army cost: 0 , Current prestige is 600
Prestige available on map yet is 180 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Aggressive
if BV: +200, Likwidacja , cap 400, 17 turns prestige: 127
if V : +150, Likwidacja , cap 400, 17 turns prestige: 127
if TV: +100, Likwidacja , cap 400, 17 turns prestige: 127
Ls: Loss , turn prestige: 127

Infantry
*  "Grom" 1990 ,  , 0 bars , 83 exp , Poland , 3/8 , 1 kill , 0 pp - U:002  = Escaped!  [+23 exp]
*  Marine Eng. 1990 , Humvee [W] ,  , 0 bars , 92 exp , US Marines , 7/8 , 2 kill , 0 pp - U:004  [+12 exp]
*  Batalion Inz. 2000 , Star 1466 ,  , 0 bars , 19 exp , Poland , 7/8 , 1 kill , 0 pp - U:005  [+19 exp]
*  Komandosi 1990 , Humvee [W] ,  , 1 bars , 107 exp , Poland , 4/9 , 2 kill , 0 pp - U:006  = Escaped!  [+37 exp]
*  PPK "Spike" MR , Honker ,  , 0 bars , 60 exp , Poland , 6/8 , 1 kill , 0 pp - U:007  [+20 exp]
*  PKW , Rosomak S1 [W] ,  , 1 bars , 102 exp , Poland , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:009  [+32 exp]
*  HQ Unit , M998 Humvee [W] ,  , 0 bars , 94 exp , USA , 5/5 , Mountain Training  , 1 kill , 0 pp - U:012  [+4 exp]
*  Sztab , BRDM-2 Szakal ,  , 0 bars , 95 exp , Poland , 4/5 , Overwhelming Attack  , 1 kill , 0 pp - U:013  = Escaped!  [+5 exp]

Recon
*  Rosomak ,  , 1 bars , 110 exp , Poland , 7/8 , 1 kill , 0 pp - U:003  [+50 exp]

Anti-tank
*  UKM-2000 , Humvee [W] ,  , 1 bars , 126 exp , Poland , 7/8 , 1 kill , 0 pp - U:011  = Escaped!  [+16 exp]

FlaK
*  ZSU 23-4 2000 "Biała" ,  , 0 bars , 67 exp , Poland , 6/8 , 1 kill , 0 pp - U:010  [+27 exp]

Artillery
*  Mozdzierz 98mm M-98 , AMZ Tur-2 ,  , 1 bars , 105 exp , Poland , 8/8 , Overwhelming Attack  , 1 kill , 0 pp - U:008  = Escaped!  [+15 exp]

Player 1 : Poland
Killed: INF:3    RCN:1    AT:1    FORT:9    ATY:2    AD:2      Total: 18
Lost  :   Total: 0

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   8 Units *  2 Leaders      Total :    652 exp,     12 kill,      0 pp    Average:     82 exp,      2 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    110 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    110 exp,      1 kill,      0 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    126 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    126 exp,      1 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :     67 exp,      1 kill,      0 pp    Average:     67 exp,      1 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    105 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    105 exp,      1 kill,      0 pp
* Summary:     *  12 Units *  3 Leaders      Total :   1060 exp,     16 kill,      0 pp    Average:     88 exp,      1 kill,      0 pp


Player 1  Poland   has 19 units total (core+aux):
Infantry : 11
Recon :  2
Anti-tank :  2
FlaK :  2
Artillery :  1
Air Defense :  1

Player 2  Terrorists   has 13 units total (core+aux):
Infantry :  3
Recon :  4
Fortification :  4
Artillery :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #1 : Listopad 08, 2016, 07:06:24 »

Scenariusz 2: Likwidacja

Tym razem jest limit rozstawienia i zadanie zniszczenia 3 konkretnych jednostek, które gdzieś tam są nie wiadomo gdzie. A czasu mało. Dostaję dodatkowy śmigłowiec i Grom, więc w sumie jest 9 jednostek. Część wysyłam piechotą, a dwie piechoty wysyłam na lotnisko i potem ładuję do samolotów. Nie będę psuł zabawy i pisał, gdzie te jednostki są. Ale na jedną natrafiają spadochroniarze przelatując w pobliżu, więc śmigłowiec jest w stanie ją zlikwidować. Na trop kolejnej natrafiają kolejni spadochroniarze, ale szybko się ulatnia. Ładuję więc ich do śmigłowca i szukam, ale nie mogę znaleźć w pobliżu. W końcu natrafia na nią rozpoznanie lotnicze i mogę ją wykończyć. 3 jednostkę odnajdują jednostki lądowe.
Generalnie kampania bardzo mi się podoba, różnorodne i rzadko spotykane warunki zwycięstwa. Zauważyłem jedną dziwną rzecz: po zrzuceniu Gromu na spadochronach mogę go załadować do śmigłowców. Czy to jest w ogóle realne? Przecież chyba nie skakali ze spadochronami ze śmigłowcami w kieszeniach  Grin

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: P09 MISJA STABILIZACYJNA v.4.2,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Konwój , #0 , Brilliant Victory , score:62
 2   Likwidacja , #1 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 117  *  Average: 58

..
Current scenario: Likwidacja,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 300
Army cost: 0 , Current prestige is 544
Prestige available on map yet is 300 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Defensive
if BV: +200, Atak Rebeliantów , cap 700, 8 turns prestige: 60
if V : +150, Atak Rebeliantów , cap 700, 11 turns prestige: 82
if TV: +100, Atak Rebeliantów , cap 700, 16 turns prestige: 120
Ls: Loss , turn prestige: 120

Infantry
*  "Grom" 1990 ,  , 0 bars , 95 exp , Poland , 2/8 , 1 kill , 0 pp - U:001  [+12 exp]
*  Marine Eng. 1990 , Humvee [W] ,  , 1 bars , 101 exp , US Marines , 8/8 , 3 kill , 0 pp - U:003  [+9 exp]
*  Batalion Inz. 2000 , Star 1466 ,  , 0 bars , 19 exp , Poland , 8/8 , 1 kill , 0 pp - U:004
*  Komandosi 1990 , Humvee [W] ,  , 1 bars , 116 exp , Poland , 9/9 , 3 kill , 0 pp - U:005  [+9 exp]
*  PPK "Spike" MR , Honker ,  , 0 bars , 60 exp , Poland , 8/8 , 1 kill , 0 pp - U:006
*  PKW , Rosomak S1 [W] ,  , 1 bars , 121 exp , Poland , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:008  [+19 exp]
*  HQ Unit , M998 Humvee [W] ,  , 0 bars , 94 exp , USA , 5/5 , Mountain Training  , 1 kill , 0 pp - U:011
*  Sztab , BRDM-2 Szakal ,  , 0 bars , 95 exp , Poland , 5/5 , Overwhelming Attack  , 1 kill , 0 pp - U:012
*  "Grom" 1990 ,  , 2 bars , 209 exp , Poland , 8/10 , Resilience  , 2 kill , 0 pp - U:013  [+19 exp]

Recon
*  BWR-1S ,  , 1 bars , 127 exp , Poland , 7/8 , 2 kill , 0 pp - U:002  [+17 exp]

Anti-tank
*  UKM-2000 , Humvee [W] ,  , 1 bars , 126 exp , Poland , 8/8 , 1 kill , 0 pp - U:010

FlaK
*  ZSU 23-4 2000 "Biała" ,  , 0 bars , 81 exp , Poland , 7/8 , 1 kill , 0 pp - U:009  [+14 exp]

Artillery
*  Mozdzierz 98mm M-98 , AMZ Tur-2 ,  , 1 bars , 129 exp , Poland , 8/8 , Overwhelming Attack  , 2 kill , 0 pp - U:007  [+24 exp]

Tactical Bomber
*  W-3W Gluszec ,  , 0 bars , 78 exp , Poland , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:014  [+8 exp]

Player 1 : Poland
Killed: INF:3    RCN:1    AT:1    FLAK:3    FORT:13   ATY:4    AD:2      Total: 27
Lost  :   Total: 0

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   9 Units *  3 Leaders      Total :    910 exp,     17 kill,      0 pp    Average:    101 exp,      2 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    127 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    127 exp,      2 kill,      0 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    126 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    126 exp,      1 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :     81 exp,      1 kill,      0 pp    Average:     81 exp,      1 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    129 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    129 exp,      2 kill,      0 pp
Tactical Bomber *   1 Units *  0 Leaders      Total :     78 exp,      2 kill,      0 pp    Average:     78 exp,      2 kill,      0 pp
* Summary:     *  14 Units *  4 Leaders      Total :   1451 exp,     25 kill,      0 pp    Average:    104 exp,      2 kill,      0 pp


Player 1  Poland   has 15 units total (core+aux):
Infantry : 10
Recon :  1
Anti-tank :  1
FlaK :  1
Artillery :  1
Tactical Bomber :  1

Player 2  Terrorists   has 20 units total (core+aux):
Infantry :  4
Recon :  2
Anti-tank :  4
FlaK :  1
Fortification :  5
Artillery :  1
Air Defense :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #2 : Listopad 08, 2016, 11:20:37 »

Scenariusz 3: Atak Rebeliantów

Kolejna misja i kolejne cele. Tym razem obronić się przed terrorystami, ale umówmy się - co oni nas mogą postraszyć? Zmieniam moździerz na starą dobrą artylerię 152 mm i jedziemy. Następują fale ataków, amunicja się kończy, więc trzeba wycofywać jednostki na tyły w dobre miejsce i uzupełniać. Nowością są dwa ciężkie czołgi, które muszę pomału rozwalać śmigłowcem, a poprawić Spike'iem. W końcu wysyłam śmigłowcami Grom na tyły w celu zdobycia płatnych flag i likwidacji niedobitków wroga, ale nic takiego nie miało miejsca. Pofrunąłem śmigłowcami na północ i tam niestety były jednostki wroga, których nie miałem szans już zniszczyć. Więc szans na "you killed all enemy units" nie było, a szkoda, bo gdyby były w moim zasięgu, to bym je też załatwił. Można by z nich całkiem zrezygnować, bo i tak nie biorą udziału w walce.

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: P09 MISJA STABILIZACYJNA v.4.2,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Konwój , #0 , Brilliant Victory , score:62
 2   Likwidacja , #1 , Brilliant Victory , score:55
 3   Atak Rebeliantów , #2 , Brilliant Victory , score:46
--
Campaign score: 163  *  Average: 54

..
Current scenario: Atak Rebeliantów,  VH prestige is 440 ,  All map prestige is: 440
Army cost: 0 , Current prestige is 674
Prestige available on map yet is 120 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 14
AI stance is Aggressive
if BV: +200, Interwencja sił stabilizacyjnych , cap 800, 13 turns prestige: 97
if V : +150, Interwencja sił stabilizacyjnych , cap 800, 13 turns prestige: 97
if TV: +100, Interwencja sił stabilizacyjnych , cap 800, 13 turns prestige: 97
Ls: Loss , turn prestige: 97

Infantry
*  "Grom" 1990 ,  , 1 bars , 132 exp , Poland , 5/8 , Aggressive Maneuver  , 3 kill , 0 pp - U:001  [+37 exp]
*  Marine Eng. 1990 , Humvee [W] ,  , 1 bars , 117 exp , US Marines , 7/8 , 6 kill , 0 pp - U:003  [+16 exp]
*  Batalion Inz. 2000 , Star 1466 ,  , 0 bars , 64 exp , Poland , 4/8 , 2 kill , 0 pp - U:004  [+45 exp]
*  Komandosi 1990 , Humvee [W] ,  , 1 bars , 185 exp , Poland , 5/9 , 6 kill , 0 pp - U:005  [+69 exp]
*  PPK "Spike" MR , Honker ,  , 0 bars , 68 exp , Poland , 7/8 , 2 kill , 0 pp - U:006  [+8 exp]
*  PKW , Rosomak S1 [W] ,  , 1 bars , 172 exp , Poland , 8/10 , 7 kill , 0 pp - U:008  [+51 exp]
*  HQ Unit , M998 Humvee [W] ,  , 0 bars , 99 exp , USA , 4/5 , Mountain Training  , 1 kill , 0 pp - U:011  [+5 exp]
*  Sztab , BRDM-2 Szakal ,  , 0 bars , 99 exp , Poland , 5/5 , Overwhelming Attack  , 2 kill , 0 pp - U:012  [+4 exp]
*  "Grom" 1990 ,  , 2 bars , 227 exp , Poland , 9/10 , Resilience  , 5 kill , 0 pp - U:013  [+18 exp]
*  NUR-22 Izabela , Star 1466 ,  , 0 bars , 0 exp , Poland , 2/2 , 0 kill , 0 pp - U:018

Recon
*  BWR-1S ,  , 1 bars , 172 exp , Poland , 7/8 , 5 kill , 0 pp - U:002  [+45 exp]

Anti-tank
*  UKM-2000 , Humvee [W] ,  , 1 bars , 178 exp , Poland , 6/8 , 1 kill , 0 pp - U:010  [+52 exp]

FlaK
*  ZSU 23-4 2000 "Biała" ,  , 1 bars , 116 exp , Poland , 5/8 , 2 kill , 0 pp - U:009  [+35 exp]

Artillery
*  152mm ML20 , Star 1466 ,  , 2 bars , 204 exp , Poland , 8/8 , Overwhelming Attack  , 3 kill , 0 pp - U:007  [+75 exp]
*  120mm "Rak" ,  , 1 bars , 139 exp , Poland , 5/5 , 1 kill , 0 pp - U:017  [+19 exp]

Tactical Bomber
*  W-3W Gluszec ,  , 1 bars , 196 exp , Poland , 6/10 , 3 kill , 0 pp - U:014  [+118 exp]
*  Mi 24W ,  , 1 bars , 124 exp , Poland , 5/6 , 1 kill , 0 pp - U:015

Player 1 : Poland
Killed: INF:12   TNK:3    RCN:7    AT:2    FLAK:5    FORT:16   ATY:8    AD:3      Total: 56
Lost  : RCN:2    AT:1    FORT:8      Total: 11

BV  3
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *  10 Units *  4 Leaders      Total :   1163 exp,     34 kill,      0 pp    Average:    116 exp,      3 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    172 exp,      5 kill,      0 pp    Average:    172 exp,      5 kill,      0 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    178 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    178 exp,      1 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    116 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    116 exp,      2 kill,      0 pp
Artillery      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    343 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    172 exp,      2 kill,      0 pp
Tactical Bomber *   2 Units *  0 Leaders      Total :    320 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    160 exp,      2 kill,      0 pp
* Summary:     *  17 Units *  5 Leaders      Total :   2292 exp,     50 kill,      0 pp    Average:    135 exp,      3 kill,      0 pp


Player 1  Poland   has 31 units total (core+aux):
Infantry : 14
Recon :  4
Anti-tank :  3
FlaK :  1
Fortification :  2
Artillery :  4
Tactical Bomber :  3

Player 2  Terrorists   has 3 units total (core+aux):
Fortification :  2
Air Defense :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #3 : Listopad 09, 2016, 04:36:04 »

Scenariusz 4: Interwencja sił stabilizacyjnych

Ostatni scenariusz tym razem tradycyjny, czyli trzeba zająć wrogie VH. A teren trudny, bo pustynia, lotniska nie ma i dopiero trzeba je zająć, a na dodatek cele są porozrzucane. Więc konieczność rozbicia wojsk narzuca się sama, ale to niedobry pomysł. Wszędzie wróg jest dobrze okopany, z artylerią pochowaną w bunkrach. Dodatkowo czołg. Więc trzeba zanim co trochę pozmieniać skład armii. Sprzedaję parę słabych piechot i kupuję czołg i dodatkową artylerię. I ruszamy na północ wzdłuż drogi. Od razu natarcie na lotnisko i zajęcie go, dzięki czemu można wystawić śmigłowce. Dalej poruszam się na północ wszystkimi siłami, a sztaby wysadzają drogi prowadzące do mojego VH, żeby utrudnić ewentualny kontratak. Na północy znów trzeba walczyć o lotnisko i umocnione miasto. Artyleria próbuje skruszyć artylerię wroga, lotnictwo też coś tam podgryza, ale główne uderzenie przeprowadzają czołgi, które niszczą bunkier i można wykończyć moździerz. Od razu część jednostek przesuwa się na zachód, podobnie spadochroniarze, którzy się wreszcie doczłapali do lotniska i wylecieli. Ale nie ma gdzie wylądować. Wszędzie artylerie, terroryści z erpegami, więc wysadzam ich gdzieś na pustyni i muszą czekać. Tym razem nie ma łatwego desantu. Podciągam wojska, pamiętając, żeby uzupełniać amunicję na terenie rough. Tutaj jest jeszcze ciężej, bo więcej artylerii, a na dodatek ciężki czołg, który od razu wali do mojej artylerii. Niszczę go śmigłowcami i poprawiam własnym czołgiem. Cierpliwie eliminuję opór, bunkier, a w nim artyleria i cekaem. Z pobliskiego VH strzela do mnie kolejna artyleria. Ją niszczę przysłanym myśliwcem. I tak to już wygląda do końca. Tracę jeszcze piechotę w mieście, która natyka się na rough defence, ale poza tym udaje się zakończyć w BV. Było ciężko.

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: P09 MISJA STABILIZACYJNA v.4.2,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Konwój , #0 , Brilliant Victory , score:62
 2   Likwidacja , #1 , Brilliant Victory , score:55
 3   Atak Rebeliantów , #2 , Brilliant Victory , score:46
 4   Interwencja sił stabilizacyjnych , #3 , Brilliant Victory , score:45
--
Campaign score: 208  *  Average: 52

..
Current scenario: Interwencja sił stabilizacyjnych,  VH prestige is 480 ,  All map prestige is: 600
Army cost: 1752 , Current prestige is 700
Prestige available on map yet is 60 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Defensive
BV: Win , turn prestige: 75
V : Win , turn prestige: 97
TV: Win , turn prestige: 120
Ls: Loss , turn prestige: 120

Infantry
*  "Grom" 1990 ,  , 1 bars , 140 exp , Poland , 7/8 , Aggressive Maneuver  , 4 kill , 0 pp - U:001  [+8 exp]
*  Marine Eng. 1990 , Humvee [W] ,  , 1 bars , 135 exp , US Marines , 6/8 , 7 kill , 0 pp - U:003  [+18 exp]
*  Komandosi 1990 , Humvee [W] ,  , 2 bars , 200 exp , Poland , 7/9 , 6 kill , 0 pp - U:005  [+15 exp]
*  HQ Unit , M998 Humvee [W] ,  , 0 bars , 99 exp , USA , 5/5 , Mountain Training  , 1 kill , 0 pp - U:011
*  Sztab , BRDM-2 Szakal ,  , 0 bars , 99 exp , Poland , 5/5 , Overwhelming Attack  , 2 kill , 0 pp - U:012
*  "Grom" 1990 ,  , 2 bars , 274 exp , Poland , 8/10 , Resilience  , 5 kill , 0 pp - U:013  [+47 exp]
*  NUR-22 Izabela , Star 1466 ,  , 0 bars , 0 exp , Poland , 2/2 , 0 kill , 0 pp - U:017

Tank 
 Leopard 2A4 ,  , 0 bars , 93 exp , Poland , 10/10 , 15 kill , 1140 pp - U:004  [+93 exp]

Recon
*  BWR-1S ,  , 2 bars , 203 exp , Poland , 4/8 , 6 kill , 0 pp - U:002  [+31 exp]

FlaK
*  ZSU 23-4 2000 "Biała" ,  , 1 bars , 170 exp , Poland , 3/8 , 2 kill , 0 pp - U:009  [+54 exp]

Artillery
*  152mm ML20 , Star 1466 ,  , 2 bars , 235 exp , Poland , 8/8 , Overwhelming Attack  , 3 kill , 0 pp - U:007  [+31 exp]
*  120mm "Rak" ,  , 1 bars , 153 exp , Poland , 5/5 , 3 kill , 0 pp - U:016  [+14 exp]
 WR-40 "Langusta" ,  , 0 bars , 51 exp , Poland , 8/10 , 1 kill , 612 pp - U:069  [+51 exp]

Tactical Bomber
*  W-3W Gluszec ,  , 2 bars , 267 exp , Poland , 5/10 , Support, 4 kill , 0 pp - U:014  [+71 exp]
*  Mi 24W ,  , 1 bars , 153 exp , Poland , 4/6 , Support, 3 kill , 0 pp - U:015  [+29 exp]

Player 1 : Poland
Killed: INF:17   TNK:4    RCN:10   AT:7    FLAK:8    FORT:20   ATY:18   AD:6      Total: 90
Lost  : INF:1    RCN:2    AT:1    FORT:8      Total: 12

BV  4
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   7 Units *  4 Leaders      Total :    947 exp,     25 kill,      0 pp    Average:    135 exp,      4 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  0 Leaders      Total :     93 exp,     15 kill,   1140 pp    Average:     93 exp,     15 kill,   1140 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    203 exp,      6 kill,      0 pp    Average:    203 exp,      6 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    170 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    170 exp,      2 kill,      0 pp
Artillery      *   3 Units *  1 Leaders      Total :    439 exp,      7 kill,    612 pp    Average:    146 exp,      2 kill,    204 pp
Tactical Bomber *   2 Units *  0 Leaders      Total :    420 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    210 exp,      4 kill,      0 pp
* Summary:     *  15 Units *  5 Leaders      Total :   2272 exp,     62 kill,   1752 pp    Average:    151 exp,      4 kill,    117 pp


Player 1  Poland   has 23 units total (core+aux):
Infantry :  9
Tank   :  2
Recon :  1
FlaK :  1
Fortification :  2
Artillery :  5
Fighter :  1
Tactical Bomber :  2

Player 2  Terrorists   has 6 units total (core+aux):
Tank   :  1
Recon :  1
Anti-tank :  1
Artillery :  1
Air Defense :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #4 : Listopad 09, 2016, 04:38:34 »

Podsumowanie

Szkoda, że tak krótka. Dla mnie kampania idealna. 4 scenariusze i 4 różne warunki zwycięstwa, nie ma wielu dziesiątek jednostek, no i ostatni scenariusz trudniejszy od pozostałych, jako wisienka na torcie. Warto zagrać Smiley
Zapisane
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #5 : Listopad 09, 2016, 09:11:20 »

Statystyki kampanii:

Campaign: P09 MISJA STABILIZACYJNA v.4.2, * Player prestige modifier 150% * AI prestige modifier 100%
Campaign score: 208 * Average: 52 SCEN: 4

**** Maks. i srednia ilosc zniszczonych jedn. wroga w kampanii przez wszystkie jednostki
----------------------------------------------------------------------------------------
TOTAL_KILL = 90 unit
OVG_KILL = 22.5 unit SCEN = 4
#3  Killed: INF:17 TNK:4  RCN:10 AT:7  FLAK:8  FORT:20 ATY:18 AD:6   Total: 90 [+k 34]

**** Maks. i srednia ilosc zdobytych EXP w kampanii przez wszystkie jednostki core
----------------------------------------------------------------------------------
TOTAL_EXP = 2272 exp
OVG_EXP = 568 exp SCEN = 4
#3  S_* Summary:  * 15 Units * 5 Leaders   Total : 2272 exp,  62 kill, 1752 pp  Average:  151 exp,   4 kill,  117 pp [+sk 12] [+se -20]

**** Maks. ilosc zdobytych EXP w kampanii przez jedn., S_EXP_CAM oraz srednia exp S_EXP_CAM_AVG:
------------------------------------------------------------------------------------------------
#3  inf * Grom 1990 , , 2 bars , 274 exp , Poland , 8/10 , Resilience , 5 kill , 0 pp - U:013 [+47 exp] AVG_EXP: 68.5
#3  tnk Leopard 2A4 , , 0 bars , 93 exp , Poland , 10/10 , 15 kill , 1140 pp - U:004 [+93 exp] AVG_EXP: 23.2
#3  rcn * BWR-1S , , 2 bars , 203 exp , Poland , 4/8 , 6 kill , 0 pp - U:002 [+31 exp] AVG_EXP: 50.8
#3  flak * ZSU 23-4 2000 Biała , , 1 bars , 170 exp , Poland , 3/8 , 2 kill , 0 pp - U:009 [+54 exp] AVG_EXP: 42.5
#3  aty * 152mm ML20 , Star 1466 , , 2 bars , 235 exp , Poland , 8/8 , Overwhelming Attack , 3 kill , 0 pp - U:007 [+31 exp] AVG_EXP: 58.8
#3  tb * W-3W Gluszec , , 2 bars , 267 exp , Poland , 5/10 , Support, 4 kill , 0 pp - U:014 [+71 exp] AVG_EXP: 66.8

**** Maks. ilosc zniszczonych jedn. wroga w kampanii przez jedn., S_KILL_CAM oraz srednia na bitwe S_KILL_CAM_AVG:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
#3  inf * Marine Eng. 1990 , Humvee [W] , , 1 bars , 135 exp , US Marines , 6/8 , 7 kill , 0 pp - U:003 [+18 exp] AVG_KILL: 1.8
#3  tnk Leopard 2A4 , , 0 bars , 93 exp , Poland , 10/10 , 15 kill , 1140 pp - U:004 [+93 exp] AVG_KILL: 3.8
#3  rcn * BWR-1S , , 2 bars , 203 exp , Poland , 4/8 , 6 kill , 0 pp - U:002 [+31 exp] AVG_KILL: 1.5
#3  flak * ZSU 23-4 2000 Biała , , 1 bars , 170 exp , Poland , 3/8 , 2 kill , 0 pp - U:009 [+54 exp] AVG_KILL: 0.5
#3  aty * 152mm ML20 , Star 1466 , , 2 bars , 235 exp , Poland , 8/8 , Overwhelming Attack , 3 kill , 0 pp - U:007 [+31 exp] AVG_KILL: 0.8
#3  tb * W-3W Gluszec , , 2 bars , 267 exp , Poland , 5/10 , Support, 4 kill , 0 pp - U:014 [+71 exp] AVG_KILL: 1

**** Maks. ilosc zdobytych EXP w bitwie przez jednostke, S_EXP_B:
-----------------------------------------------------------------------------------
#2  inf * Komandosi 1990 , Humvee [W] , , 1 bars , 185 exp , Poland , 5/9 , 6 kill , 0 pp - U:005 [+69 exp]
#2  inf * PKW , Rosomak S1 [W] , , 1 bars , 172 exp , Poland , 8/10 , 7 kill , 0 pp - U:008 [+51 exp]
#3  inf * Grom 1990 , , 2 bars , 274 exp , Poland , 8/10 , Resilience , 5 kill , 0 pp - U:013 [+47 exp]

#3  tnk Leopard 2A4 , , 0 bars , 93 exp , Poland , 10/10 , 15 kill , 1140 pp - U:004 [+93 exp]

#0  rcn * Rosomak , , 1 bars , 110 exp , Poland , 7/8 , 1 kill , 0 pp - U:003 [+50 exp]
#2  rcn * BWR-1S , , 1 bars , 172 exp , Poland , 7/8 , 5 kill , 0 pp - U:002 [+45 exp]
#3  rcn * BWR-1S , , 2 bars , 203 exp , Poland , 4/8 , 6 kill , 0 pp - U:002 [+31 exp]

#2  at * UKM-2000 , Humvee [W] , , 1 bars , 178 exp , Poland , 6/8 , 1 kill , 0 pp - U:010 [+52 exp]
#0  at * UKM-2000 , Humvee [W] , , 1 bars , 126 exp , Poland , 7/8 , 1 kill , 0 pp - U:011 = Escaped! [+16 exp]

#3  flak * ZSU 23-4 2000 Biała , , 1 bars , 170 exp , Poland , 3/8 , 2 kill , 0 pp - U:009 [+54 exp]
#2  flak * ZSU 23-4 2000 Biała , , 1 bars , 116 exp , Poland , 5/8 , 2 kill , 0 pp - U:009 [+35 exp]
#0  flak * ZSU 23-4 2000 Biała , , 0 bars , 67 exp , Poland , 6/8 , 1 kill , 0 pp - U:010 [+27 exp]

#2  aty * 152mm ML20 , Star 1466 , , 2 bars , 204 exp , Poland , 8/8 , Overwhelming Attack , 3 kill , 0 pp - U:007 [+75 exp]
#3  aty WR-40 Langusta , , 0 bars , 51 exp , Poland , 8/10 , 1 kill , 612 pp - U:069 [+51 exp]
#3  aty * 152mm ML20 , Star 1466 , , 2 bars , 235 exp , Poland , 8/8 , Overwhelming Attack , 3 kill , 0 pp - U:007 [+31 exp]

#2  tb * W-3W Gluszec , , 1 bars , 196 exp , Poland , 6/10 , 3 kill , 0 pp - U:014 [+118 exp]
#3  tb * W-3W Gluszec , , 2 bars , 267 exp , Poland , 5/10 , Support, 4 kill , 0 pp - U:014 [+71 exp]
#3  tb * Mi 24W , , 1 bars , 153 exp , Poland , 4/6 , Support, 3 kill , 0 pp - U:015 [+29 exp]

**** Maks. ilosc zdobytych EXP w jednej bitwie przez wszystkie jednostki core
-----------------------------------------------------------------------------------
MAX_EXP_B = 1060 exp, SCEN: #0
#0  S_* Summary:  * 12 Units * 3 Leaders   Total : 1060 exp,  16 kill,   0 pp  Average:  88 exp,   1 kill,   0 pp [+sk 16] [+se 1060]

**** Maks. ilosc zniszczonych jedn. wroga w jednej bitwie przez wszystkie jednostki
-----------------------------------------------------------------------------------
MAX_KILL_B = 34 unit, SCEN: #3
#3  Killed: INF:17 TNK:4  RCN:10 AT:7  FLAK:8  FORT:20 ATY:18 AD:6   Total: 90 [+k 34]
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #6 : Listopad 09, 2016, 09:19:49 »

208 + 100 = 308
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.091 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.005s, 1q)