Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 28, 2024, 08:03:21 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ponury - W71 AUSTRALIAN BOUGAINVILLE - 100%  (Przeczytany 13614 razy)
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« : Grudzień 03, 2016, 11:45:04 »

To jedna z nowszych kampanii, podobno na jeden wieczór Smiley Zacząłem od 150% standardowo, ale prestiżu praktycznie nie ma wcale, więc teraz gram od nowa na 100%.

Scenariusz 1: Pearl Ridge 1

Mamy tylko 4 piechoty i artylerię i musimy dostać się na grzbiet. Teren masakryczny, mnóstwo pionowych ścian, więc gram tylko na mapie kafelkowej. Posuwam się o 1 pole do przodu, rozbijam bunkry, rozprawiam się z pojawiającymi się gdzieniegdzie japońcami, a co najlepsze - jednostki mają etatowy stan 6. Tzn. rozpoczynają z większym, ale wiadomo, że ktoś na wojnie zginąć musi. Nie jest łatwiutko, jak sugeruje opis. Jednostki mają małą siłę, więc trzeba tutaj mieć sporo szczęścia, żeby dużo nie stracić.

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: W71 AUSTRALIAN BOUGAINVILLE v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   PEARL RIDGE 1 , #0 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 55  *  Average: 55

..
Current scenario: PEARL RIDGE 1,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 35
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Aggressive
if BV: +260, PEARL RIDGE 2 , cap 280, 13 turns prestige: 25
if V : +260, PEARL RIDGE 2 , cap 280, 17 turns prestige: 45
if TV: +260, PEARL RIDGE 2 , cap 280, 21 turns prestige: 65
if Ls: +0, PEARL RIDGE 1 , cap 0, 21 turns prestige: 65

Infantry
*  Infantry 42 , 1/9th Battalion , 0 bars , 43 exp , Australia , 3/6 , 1 kill , 0 pp - U:002  [+43 exp]
*  Infantry 42 , 2/9th Battalion , 1 bars , 102 exp , Australia , 7/6 , 3 kill , 0 pp - U:003  [+27 exp]
*  Infantry 42 , 3/9th Battalion , 1 bars , 107 exp , Australia , 7/5 , 2 kill , 0 pp - U:004  [+52 exp]

Artillery
*  25 Pdr short , 7th Field Company , 0 bars , 76 exp , Australia , 7/6 , 0 kill , 0 pp - U:001  [+19 exp]

Player 1 : Australia
Killed: INF:2    FORT:5      Total: 7
Lost  :   Total: 0

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  0 Leaders      Total :    252 exp,      6 kill,      0 pp    Average:     84 exp,      2 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     76 exp,      0 kill,      0 pp    Average:     76 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  0 Leaders      Total :    328 exp,      6 kill,      0 pp    Average:     82 exp,      2 kill,      0 pp


Player 1  Australia   has 7 units total (core+aux):
Infantry :  4
Artillery :  1
Air Defense :  2

Player 2  Japan   has 15 units total (core+aux):
Infantry :  3
Anti-tank :  1
Fortification : 10
Air Defense :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #1 : Grudzień 03, 2016, 11:49:05 »

Scenariusz 2: Pearl Ridge 2

Mogę dokupić 1 jednostkę, bo mam 5 heksów rozstawienia. Ostatecznie kupuję Commando, bo ruch górski, a jedną piechotę wymieniam na Inżynierów, bo tylko oni nadają się do walki z bunkrami. Najpierw trzeba się zapoznać z terenem, bo ściany ograniczają ruchy. Też do pomocy jest samolocik, który pomaga rozprawić się z artylerią. Japońce pojawiają się znikąd, ale artyleria dobrze wspiera. Ruch po 1 polu jest frustrujący. Inżynierowie faktycznie radzą sobie z bunkrami i końcowo udaje się zająć wszystkie cele na brylant. Ważne, żeby pamiętać o uzupełnianiu amunicji. Jednostki mają tylko 5 strzałów i łatwo zostać bez amunicji, co może się źle skończyć.

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: W71 AUSTRALIAN BOUGAINVILLE v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   PEARL RIDGE 1 , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   PEARL RIDGE 2 , #1 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 108  *  Average: 54

..
Current scenario: PEARL RIDGE 2,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 151 , Current prestige is 49
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive
if BV: +0, 2 Choices - cap: (300,300), 9 turns prestige: 20
if V : +0, 2 Choices - cap: (300,300), 11 turns prestige: 50
if TV: +0, 2 Choices - cap: (300,300), 14 turns prestige: 50
if Ls: +120, PEARL RIDGE 2 , cap 280, 14 turns prestige: 50

Infantry
*  Infantry 42 , 1/9th Battalion , 0 bars , 46 exp , Australia , 6/6 , 2 kill , 0 pp - U:002  [+3 exp]
*  Infantry 42 , 2/9th Battalion , 1 bars , 106 exp , Australia , 6/6 , 3 kill , 0 pp - U:003  [+4 exp]
*  Engineer 42 , 3/9th Battalion , 1 bars , 168 exp , Australia , 6/5 , 5 kill , 0 pp - U:004  [+61 exp]
 Commando ,  , 0 bars , 79 exp , Australia , 4/6 , 2 kill , 151 pp - U:028  [+29 exp]

Artillery
*  25 Pdr short , 7th Field Company , 1 bars , 121 exp , Australia , 7/6 , 1 kill , 0 pp - U:001  [+45 exp]

Player 1 : Australia
Killed: INF:5    FORT:9    ATY:1      Total: 15
Lost  :   Total: 0

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  0 Leaders      Total :    399 exp,     12 kill,    151 pp    Average:    100 exp,      3 kill,     38 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    121 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    121 exp,      1 kill,      0 pp
* Summary:     *   5 Units *  0 Leaders      Total :    520 exp,     13 kill,    151 pp    Average:    104 exp,      3 kill,     30 pp


Player 1  Australia   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  4
Artillery :  2
Air Defense :  1
Tactical Bomber :  1

Player 2  Japan   has 11 units total (core+aux):
Infantry :  3
Fortification :  7
Air Defense :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #2 : Grudzień 03, 2016, 11:58:19 »

Wybór ścieżki - idę na północ.

Scenariusz 3: Puto

Jedna jednostka jest na lądzie, reszta płynie. Jest ostrzeżenie przed minami i faktycznie pojawiają się. Ale nie ma zwartej linii, więc da się między nimi przepłynąć. Komandosi idą szybko przed siebie, Inżynierowie lądują obok lotniska i zajmują je, a pozostałe jednostki płyną nieco na północ i lądują tam. Komandosów zatrzymuje bunkier, ale dwie piechoty wyrzucają obrońców z drugiego VH i jest szybkie zwycięstwo. Tutaj można by uszczelnić pas min, żeby nie dało się przez nie fizycznie przepłynąć, bo jest za szybko.

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: W71 AUSTRALIAN BOUGAINVILLE v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   PEARL RIDGE 1 , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   PEARL RIDGE 2 , #1 , Brilliant Victory , score:53
 3   PUTO , #2 , Brilliant Victory , score:66
--
Campaign score: 174  *  Average: 58

..
Current scenario: PUTO,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 151 , Current prestige is 49
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Aggressive
if BV: +250, TSIMBA RIDGE , cap 550, 13 turns prestige: 0
if V : +250, TSIMBA RIDGE , cap 550, 15 turns prestige: 0
if TV: +250, TSIMBA RIDGE , cap 550, 18 turns prestige: 0
if Ls: +100, PUTO , cap 300, 18 turns prestige: 0

Infantry
*  Infantry 42 , 1/9th Battalion , 0 bars , 46 exp , Australia , 6/6 , 2 kill , 0 pp - U:002
*  Infantry 42 , 2/9th Battalion , 1 bars , 126 exp , Australia , 5/6 , 3 kill , 0 pp - U:003  [+20 exp]
*  Engineer 42 , 3/9th Battalion , 1 bars , 168 exp , Australia , 6/5 , 5 kill , 0 pp - U:004
 Commando ,  , 0 bars , 97 exp , Australia , 5/6 , 2 kill , 151 pp - U:005  [+18 exp]

Artillery
*  25 Pdr short , 7th Field Company , 1 bars , 121 exp , Australia , 7/6 , 1 kill , 0 pp - U:001

Player 1 : Australia
Killed: INF:5    FORT:9    ATY:1      Total: 15
Lost  :   Total: 0

BV  3
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  0 Leaders      Total :    437 exp,     12 kill,    151 pp    Average:    109 exp,      3 kill,     38 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    121 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    121 exp,      1 kill,      0 pp
* Summary:     *   5 Units *  0 Leaders      Total :    558 exp,     13 kill,    151 pp    Average:    112 exp,      3 kill,     30 pp


Player 1  Australia   has 5 units total (core+aux):
Infantry :  4
Artillery :  1

Player 2  Japan   has 17 units total (core+aux):
Infantry :  3
Fortification :  5
Air Defense :  2
Submarine :  7


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #3 : Grudzień 04, 2016, 12:07:59 »

Scenariusz 4: Tsimba Ridge

Teraz jest nieco łatwiej niż na początku. Można dokupić 2 jednostki, więc idzie artyleria i Komandosi. Przechodzimy przez rzekę i musimy przebić się przez piechotę ukrytą w bunkrach, ale inżynierowie sobie dobrze radzą. Na dodatek artyleria zmiata obrońców VHeksa, więc fartownie udaje się go szybko zająć.

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: W71 AUSTRALIAN BOUGAINVILLE v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   PEARL RIDGE 1 , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   PEARL RIDGE 2 , #1 , Brilliant Victory , score:53
 3   PUTO , #2 , Brilliant Victory , score:66
 4   TSIMBA RIDGE , #3 , Brilliant Victory , score:60
--
Campaign score: 234  *  Average: 58

..
Current scenario: TSIMBA RIDGE,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 446 , Current prestige is 44
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 4
AI stance is Aggressive
if BV: +100, DOWN'S HILL , cap 600, 7 turns prestige: 40
if V : +100, DOWN'S HILL , cap 600, 9 turns prestige: 80
if TV: +100, DOWN'S HILL , cap 600, 11 turns prestige: 80
if Ls: +150, TSIMBA RIDGE , cap 550, 11 turns prestige: 80

Infantry
*  Infantry 42 , 1/9th Battalion , 0 bars , 50 exp , Australia , 4/6 , 2 kill , 0 pp - U:002  [+4 exp]
*  Infantry 42 , 2/9th Battalion , 1 bars , 150 exp , Australia , 6/6 , 4 kill , 0 pp - U:003  [+24 exp]
*  Engineer 42 , 3/9th Battalion , 1 bars , 196 exp , Australia , 4/5 , 6 kill , 0 pp - U:004  [+28 exp]
 Commando ,  , 0 bars , 99 exp , Australia , 6/6 , 3 kill , 151 pp - U:005  [+2 exp]
 Commando ,  , 0 bars , 70 exp , Australia , 6/6 , 0 kill , 151 pp - U:024  [+10 exp]

Artillery
*  25 Pdr short , 7th Field Company , 1 bars , 144 exp , Australia , 7/6 , 2 kill , 0 pp - U:001  [+23 exp]
 25 Pdr ,  , 0 bars , 66 exp , Australia , 6/6 , 0 kill , 144 pp - U:025  [+6 exp]

Player 1 : Australia
Killed: INF:7    AT:1    FORT:10   ATY:1      Total: 19
Lost  :   Total: 0

BV  4
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  0 Leaders      Total :    565 exp,     15 kill,    302 pp    Average:    113 exp,      3 kill,     60 pp
Artillery      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    210 exp,      2 kill,    144 pp    Average:    105 exp,      1 kill,     72 pp
* Summary:     *   7 Units *  0 Leaders      Total :    775 exp,     17 kill,    446 pp    Average:    111 exp,      2 kill,     64 pp


Player 1  Australia   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  5
Artillery :  2
Fighter :  1

Player 2  Japan   has 13 units total (core+aux):
Infantry :  2
Fortification :  7
Artillery :  1
Air Defense :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #4 : Grudzień 04, 2016, 12:20:17 »

Scenariusz 5: Down's Hill

Utrzymujemy pozycję i nieco ją poszerzamy. Zmieniam piechotę na Inżynierów. Komandosów rozstawiam najdalej, bo mają najlepszy ruch. Reszta będzie człapać przed siebie. Trochę krwi psuje artyleria schowana w wieży strażniczej, ale i ją w końcu udaje się rozpracować. Japońce robią kontratak, ale moje artylerie spisują się znakomicie. Na koniec Inżynierowie rozwalają bunkier na plaży, więc jeszcze mam chwilę, żeby wyeliminować niedobitki, po czym kończę misję. Dziwne, że nie wpadają żadni dowódcy...

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: W71 AUSTRALIAN BOUGAINVILLE v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   PEARL RIDGE 1 , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   PEARL RIDGE 2 , #1 , Brilliant Victory , score:53
 3   PUTO , #2 , Brilliant Victory , score:66
 4   TSIMBA RIDGE , #3 , Brilliant Victory , score:60
 5   DOWN'S HILL , #4 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 289  *  Average: 57

..
Current scenario: DOWN'S HILL,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 446 , Current prestige is 98
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Aggressive
if BV: +50, SORAKEN , cap 600, 6 turns prestige: 40
if V : +50, SORAKEN , cap 600, 8 turns prestige: 80
if TV: +50, SORAKEN , cap 600, 12 turns prestige: 80
if Ls: +150, DOWN'S HILL , cap 600, 12 turns prestige: 80

Infantry
*  Engineer 42 , 1/9th Battalion , 0 bars , 69 exp , Australia , 3/6 , 3 kill , 0 pp - U:002  [+19 exp]
*  Infantry 42 , 2/9th Battalion , 1 bars , 153 exp , Australia , 6/6 , 5 kill , 0 pp - U:003  [+3 exp]
*  Engineer 42 , 3/9th Battalion , 2 bars , 211 exp , Australia , 5/5 , 8 kill , 0 pp - U:004  [+15 exp]
 Commando ,  , 1 bars , 108 exp , Australia , 6/6 , 5 kill , 151 pp - U:005  [+9 exp]
 Commando ,  , 0 bars , 80 exp , Australia , 5/6 , 1 kill , 151 pp - U:006  [+10 exp]

Artillery
*  25 Pdr short , 7th Field Company , 1 bars , 152 exp , Australia , 5/6 , 2 kill , 0 pp - U:001  [+8 exp]
 25 Pdr ,  , 0 bars , 86 exp , Australia , 4/6 , 0 kill , 144 pp - U:007  [+20 exp]

Player 1 : Australia
Killed: INF:10   AT:1    FORT:13   ATY:2      Total: 26
Lost  :   Total: 0

BV  5
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  0 Leaders      Total :    621 exp,     22 kill,    302 pp    Average:    124 exp,      4 kill,     60 pp
Artillery      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    238 exp,      2 kill,    144 pp    Average:    119 exp,      1 kill,     72 pp
* Summary:     *   7 Units *  0 Leaders      Total :    859 exp,     24 kill,    446 pp    Average:    123 exp,      3 kill,     64 pp


Player 1  Australia   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  5
Artillery :  2
Tactical Bomber :  1

Player 2  Japan   has 9 units total (core+aux):
Recon :  1
Fortification :  5
Artillery :  1
Air Defense :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #5 : Grudzień 04, 2016, 03:10:41 »

Scenariusz 6: Soraken

Przebijania się przez wyspę ciąg dalszy. 2 jednostki desantujemy na półwysep, a reszta standardowo idzie piechotą. Dokupuję trzecią artylerię. Na półwyspie uwaga uwaga są 3 piechoty w jednym VH. Na dodatek ostrzeliwują jakieś bunkry i ckm. Idzie się siermiężnie, trzeba liczyć na dobre wyniki poszczególnych walk. Do tego jeden kontratak japońców. Znów żadnego lidera.

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: W71 AUSTRALIAN BOUGAINVILLE v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   PEARL RIDGE 1 , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   PEARL RIDGE 2 , #1 , Brilliant Victory , score:53
 3   PUTO , #2 , Brilliant Victory , score:66
 4   TSIMBA RIDGE , #3 , Brilliant Victory , score:60
 5   DOWN'S HILL , #4 , Brilliant Victory , score:55
 6   SORAKEN , #5 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 342  *  Average: 57

..
Current scenario: SORAKEN,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 590 , Current prestige is 34
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
if BV: +80, BUOI , cap 600, 8 turns prestige: 30
if V : +80, BUOI , cap 600, 10 turns prestige: 70
if TV: +80, BUOI , cap 600, 13 turns prestige: 70
if Ls: +150, SORAKEN , cap 600, 13 turns prestige: 70

Infantry
*  Engineer 42 , 1/9th Battalion , 0 bars , 92 exp , Australia , 3/6 , 4 kill , 0 pp - U:002  [+23 exp]
*  Infantry 42 , 2/9th Battalion , 1 bars , 157 exp , Australia , 6/6 , 6 kill , 0 pp - U:003  [+4 exp]
*  Engineer 42 , 3/9th Battalion , 2 bars , 252 exp , Australia , 4/5 , 8 kill , 0 pp - U:004  [+41 exp]
 Commando ,  , 1 bars , 114 exp , Australia , 6/6 , 7 kill , 151 pp - U:005  [+6 exp]
 Commando ,  , 1 bars , 105 exp , Australia , 4/6 , 3 kill , 151 pp - U:006  [+25 exp]

Artillery
*  25 Pdr short , 7th Field Company , 1 bars , 174 exp , Australia , 6/6 , 3 kill , 0 pp - U:001  [+22 exp]
 25 Pdr ,  , 1 bars , 100 exp , Australia , 6/6 , 1 kill , 144 pp - U:007  [+14 exp]
 25 Pdr ,  , 1 bars , 103 exp , Australia , 6/6 , 0 kill , 144 pp - U:030  [+23 exp]

Player 1 : Australia
Killed: INF:17   AT:1    FORT:14   ATY:2      Total: 34
Lost  :   Total: 0

BV  6
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  0 Leaders      Total :    720 exp,     28 kill,    302 pp    Average:    144 exp,      6 kill,     60 pp
Artillery      *   3 Units *  0 Leaders      Total :    377 exp,      4 kill,    288 pp    Average:    126 exp,      1 kill,     96 pp
* Summary:     *   8 Units *  0 Leaders      Total :   1097 exp,     32 kill,    590 pp    Average:    137 exp,      4 kill,     74 pp


Player 1  Australia   has 10 units total (core+aux):
Infantry :  5
Fortification :  1
Artillery :  4

Player 2  Japan   has 12 units total (core+aux):
Anti-tank :  1
Fortification :  6
Air Defense :  2
Submarine :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #6 : Grudzień 04, 2016, 03:34:56 »

Scenariusz 7: Buoi

Idziemy dalej. Jeden VH jest na wyspie, więc trzeba go zająć desantem z portu na południu. Reszta przed siebie. Naprawdę trzeba przemyśleć rozmieszczenie początkowe żołnierzy. Na przód wystawiam tych najwolniejszych, za nimi artylerię, a potem komandosów. Przekraczać rzeki w miejscach, za którymi da się później daleko dojść. A i tak zdobyłem brylanta na styk. Ledwo ledwo, i znów żadnego lidera. Ciekawe, czy w ogóle w tej kampanii jest szansa na zdobycie kilku belek, bo na razie doświadczenie przyrasta bardzo powoli.

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: W71 AUSTRALIAN BOUGAINVILLE v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   PEARL RIDGE 1 , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   PEARL RIDGE 2 , #1 , Brilliant Victory , score:53
 3   PUTO , #2 , Brilliant Victory , score:66
 4   TSIMBA RIDGE , #3 , Brilliant Victory , score:60
 5   DOWN'S HILL , #4 , Brilliant Victory , score:55
 6   SORAKEN , #5 , Brilliant Victory , score:53
 7   BUOI , #6 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 392  *  Average: 56

..
Current scenario: BUOI,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 590 , Current prestige is 34
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
if BV: +50, RURI , cap 600, 7 turns prestige: 0
if V : +50, RURI , cap 600, 9 turns prestige: 0
if TV: +50, RURI , cap 600, 12 turns prestige: 0
if Ls: +150, BUOI , cap 600, 12 turns prestige: 0

Infantry
*  Engineer 42 , 1/9th Battalion , 1 bars , 144 exp , Australia , 3/6 , 5 kill , 0 pp - U:002  [+52 exp]
*  Infantry 42 , 2/9th Battalion , 1 bars , 181 exp , Australia , 5/6 , 6 kill , 0 pp - U:003  [+24 exp]
*  Engineer 42 , 3/9th Battalion , 2 bars , 252 exp , Australia , 5/5 , 8 kill , 0 pp - U:004
 Commando ,  , 1 bars , 143 exp , Australia , 5/6 , 7 kill , 151 pp - U:005  [+29 exp]
 Commando ,  , 1 bars , 117 exp , Australia , 5/6 , 3 kill , 151 pp - U:006  [+12 exp]

Artillery
*  25 Pdr short , 7th Field Company , 1 bars , 174 exp , Australia , 6/6 , 3 kill , 0 pp - U:001
 25 Pdr ,  , 1 bars , 109 exp , Australia , 5/6 , 1 kill , 144 pp - U:007  [+9 exp]
 25 Pdr ,  , 1 bars , 112 exp , Australia , 6/6 , 0 kill , 144 pp - U:008  [+9 exp]

Player 1 : Australia
Killed: INF:18   AT:1    FORT:14   ATY:2      Total: 35
Lost  :   Total: 0

BV  7
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  0 Leaders      Total :    837 exp,     29 kill,    302 pp    Average:    167 exp,      6 kill,     60 pp
Artillery      *   3 Units *  0 Leaders      Total :    395 exp,      4 kill,    288 pp    Average:    132 exp,      1 kill,     96 pp
* Summary:     *   8 Units *  0 Leaders      Total :   1232 exp,     33 kill,    590 pp    Average:    154 exp,      4 kill,     74 pp


Player 1  Australia   has 10 units total (core+aux):
Infantry :  5
Fortification :  1
Artillery :  3
Fighter :  1

Player 2  Japan   has 24 units total (core+aux):
Infantry :  4
Fortification :  6
Air Defense :  2
Fighter :  1
Submarine : 11


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #7 : Grudzień 04, 2016, 08:58:04 »

Scenariusz 8: Ruri

Wciąż do przodu, ale mam mniej pól rozstawienia niż żołnierzy. Dziwne. Ale co zrobić. Najbardziej wysunięty mój VH jest otoczony przez 3 piechoty wroga, więc obok rozstawiam dwie artylerie. Komandosi rzecz jasna z tyłu. Od razu walę z artylerii do tych piechot i zadaję im straty, a Inżynierowie też strzelają i zmuszają jedną jednostkę do ucieczki. A reszta wojsk pomału sunie do przodu. Kiedy atakuję ckm, z tyłu odzywa się artyleria. No to muszę wysłać komandosów, żeby się z nią uporali. Wtedy zostaje już tylko ostatni bunkier, a jako że nie jest to już wielka przeszkoda, to zaraz jest koniec scenariusza. Znów brak lidera.

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: W71 AUSTRALIAN BOUGAINVILLE v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   PEARL RIDGE 1 , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   PEARL RIDGE 2 , #1 , Brilliant Victory , score:53
 3   PUTO , #2 , Brilliant Victory , score:66
 4   TSIMBA RIDGE , #3 , Brilliant Victory , score:60
 5   DOWN'S HILL , #4 , Brilliant Victory , score:55
 6   SORAKEN , #5 , Brilliant Victory , score:53
 7   BUOI , #6 , Brilliant Victory , score:50
 8   RURI , #7 , Brilliant Victory , score:56
--
Campaign score: 448  *  Average: 56

..
Current scenario: RURI,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 590 , Current prestige is 55
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Aggressive
if BV: +80, PORTON , cap 600, 8 turns prestige: 80
if V : +80, PORTON , cap 600, 10 turns prestige: 80
if TV: +80, PORTON , cap 600, 13 turns prestige: 120
if Ls: +150, RURI , cap 600, 13 turns prestige: 120

Infantry
*  Engineer 42 , 1/9th Battalion , 1 bars , 153 exp , Australia , 2/6 , 7 kill , 0 pp - U:002  [+9 exp]
*  Infantry 42 , 2/9th Battalion , 1 bars , 181 exp , Australia , 6/6 , 6 kill , 0 pp - U:003
*  Engineer 42 , 3/9th Battalion , 2 bars , 271 exp , Australia , 6/5 , 10 kill , 0 pp - U:004  [+19 exp]
 Commando ,  , 1 bars , 168 exp , Australia , 5/6 , 9 kill , 151 pp - U:005  [+25 exp]
 Commando ,  , 1 bars , 132 exp , Australia , 6/6 , 4 kill , 151 pp - U:006  [+15 exp]

Artillery
*  25 Pdr short , 7th Field Company , 1 bars , 189 exp , Australia , 6/6 , 3 kill , 0 pp - U:001  [+15 exp]
 25 Pdr ,  , 1 bars , 131 exp , Australia , 6/6 , 2 kill , 144 pp - U:007  [+22 exp]
 25 Pdr ,  , 1 bars , 125 exp , Australia , 6/6 , 0 kill , 144 pp - U:008  [+13 exp]

Player 1 : Australia
Killed: INF:23   AT:2    FORT:15   ATY:3      Total: 43
Lost  :   Total: 0

BV  8
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  0 Leaders      Total :    905 exp,     36 kill,    302 pp    Average:    181 exp,      7 kill,     60 pp
Artillery      *   3 Units *  0 Leaders      Total :    445 exp,      5 kill,    288 pp    Average:    148 exp,      2 kill,     96 pp
* Summary:     *   8 Units *  0 Leaders      Total :   1350 exp,     41 kill,    590 pp    Average:    169 exp,      5 kill,     74 pp


Player 1  Australia   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  5
Artillery :  3

Player 2  Japan   has 7 units total (core+aux):
Infantry :  1
Fortification :  4
Air Defense :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #8 : Grudzień 04, 2016, 09:38:36 »

Scenariusz 9: Porton

3 jednostki desantują się pod osłoną okrętów, reszta jak zwykle z buta. Chyba niezbyt dobrze dobieram jednostki do desantu, bo wśród nich jest artyleria, która może stać się celem wroga. A jeden okręt ładuje się na miny. Ze wsparcia ataku od wschodu też nici, bo idzie kontratak japońców. Więc skupiam się na przełamaniu na zachodniej plaży, co się w końcu udaje, mimo wsparcia artylerii wroga. Zostaje jeszcze ostatni VH i tutaj akurat mam farta, bo obrońcy giną od pierwszego szturmu piechoty i jest zwycięstwo Smiley Lidera dostał okręt  Burning Mad

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: W71 AUSTRALIAN BOUGAINVILLE v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   PEARL RIDGE 1 , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   PEARL RIDGE 2 , #1 , Brilliant Victory , score:53
 3   PUTO , #2 , Brilliant Victory , score:66
 4   TSIMBA RIDGE , #3 , Brilliant Victory , score:60
 5   DOWN'S HILL , #4 , Brilliant Victory , score:55
 6   SORAKEN , #5 , Brilliant Victory , score:53
 7   BUOI , #6 , Brilliant Victory , score:50
 8   RURI , #7 , Brilliant Victory , score:56
 9   PORTON , #8 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 503  *  Average: 55

..
Current scenario: PORTON,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 590 , Current prestige is 55
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 4
AI stance is Aggressive
if BV: +150, BONIS COUNTERATTACK , cap 700, 5 turns prestige: 0
if V : +150, BONIS COUNTERATTACK , cap 700, 6 turns prestige: 0
if TV: +150, BONIS COUNTERATTACK , cap 700, 7 turns prestige: 0
if Ls: +150, PORTON , cap 600, 7 turns prestige: 0

Infantry
*  Engineer 42 , 1/9th Battalion , 1 bars , 185 exp , Australia , 3/6 , 8 kill , 0 pp - U:002  [+32 exp]
*  Infantry 42 , 2/9th Battalion , 1 bars , 187 exp , Australia , 5/6 , 6 kill , 0 pp - U:003  [+6 exp]
*  Engineer 42 , 3/9th Battalion , 2 bars , 287 exp , Australia , 5/5 , 10 kill , 0 pp - U:004  [+16 exp]
 Commando ,  , 1 bars , 178 exp , Australia , 4/6 , 10 kill , 151 pp - U:005  [+10 exp]
 Commando ,  , 1 bars , 163 exp , Australia , 4/6 , 6 kill , 151 pp - U:006  [+31 exp]

Artillery
*  25 Pdr short , 7th Field Company , 2 bars , 213 exp , Australia , 5/6 , 3 kill , 0 pp - U:001  [+24 exp]
 25 Pdr ,  , 1 bars , 145 exp , Australia , 4/6 , 2 kill , 144 pp - U:007  [+14 exp]
 25 Pdr ,  , 1 bars , 126 exp , Australia , 6/6 , 0 kill , 144 pp - U:008  [+1 exp]

Player 1 : Australia
Killed: INF:25   AT:2    FORT:16   ATY:4    TB:1      Total: 48
Lost  :   Total: 0

BV  9
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  0 Leaders      Total :   1000 exp,     40 kill,    302 pp    Average:    200 exp,      8 kill,     60 pp
Artillery      *   3 Units *  0 Leaders      Total :    484 exp,      5 kill,    288 pp    Average:    161 exp,      2 kill,     96 pp
* Summary:     *   8 Units *  0 Leaders      Total :   1484 exp,     45 kill,    590 pp    Average:    186 exp,      6 kill,     74 pp


Player 1  Australia   has 12 units total (core+aux):
Infantry :  5
Artillery :  3
Fighter :  1
Tactical Bomber :  1
Destroyer :  2

Player 2  Japan   has 18 units total (core+aux):
Infantry :  4
Fortification :  7
Artillery :  1
Air Defense :  2
Tactical Bomber :  1
Submarine :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #9 : Grudzień 04, 2016, 11:03:51 »

Scenariusz 10: Bonis Counterattack

W teorii mamy się bronić przed wściekłymi atakami okrążonych japońców, ale faktycznie od razu można przejść do ataku. We wrogim VHeksie są 2 jednostki, co utrudnia sprawę, ale łatwo można do niego podejść, zanim jeszcze nadciągną zdesperowane japońce. 3 artylerie nie pozwalają japońcom zrobić moim wojskom jakiejkolwiek krzywdy, a za momencik celny strzał artyleryjski praktycznie eliminuje obrońców i koniec kampanii! Zdecydowanie najłatwiejszy scenariusz na koniec.

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: W71 AUSTRALIAN BOUGAINVILLE v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   PEARL RIDGE 1 , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   PEARL RIDGE 2 , #1 , Brilliant Victory , score:53
 3   PUTO , #2 , Brilliant Victory , score:66
 4   TSIMBA RIDGE , #3 , Brilliant Victory , score:60
 5   DOWN'S HILL , #4 , Brilliant Victory , score:55
 6   SORAKEN , #5 , Brilliant Victory , score:53
 7   BUOI , #6 , Brilliant Victory , score:50
 8   RURI , #7 , Brilliant Victory , score:56
 9   PORTON , #8 , Brilliant Victory , score:55
10   BONIS COUNTERATTACK , #9 , Brilliant Victory , score:64
--
Campaign score: 567  *  Average: 56

..
Current scenario: BONIS COUNTERATTACK,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 590 , Current prestige is 110
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 4
AI stance is Aggressive
BV: Win , turn prestige: 200
V : Win , turn prestige: 400
TV: Win , turn prestige: 400
if Ls: +150, BONIS COUNTERATTACK , cap 700, 17 turns prestige: 400

Infantry
*  Engineer 42 , 1/9th Battalion , 2 bars , 229 exp , Australia , 6/6 , 10 kill , 0 pp - U:002  [+44 exp]
*  Infantry 42 , 2/9th Battalion , 1 bars , 193 exp , Australia , 5/6 , 7 kill , 0 pp - U:003  [+6 exp]
*  Engineer 42 , 3/9th Battalion , 2 bars , 293 exp , Australia , 5/5 , 11 kill , 0 pp - U:004  [+6 exp]
 Commando ,  , 1 bars , 180 exp , Australia , 6/6 , 11 kill , 151 pp - U:005  [+2 exp]
 Commando ,  , 1 bars , 169 exp , Australia , 6/6 , 6 kill , 151 pp - U:006  [+6 exp]

Artillery
*  25 Pdr short , 7th Field Company , 2 bars , 246 exp , Australia , 6/6 , 4 kill , 0 pp - U:001  [+33 exp]
 25 Pdr ,  , 1 bars , 179 exp , Australia , 6/6 , 2 kill , 144 pp - U:007  [+34 exp]
 25 Pdr ,  , 1 bars , 134 exp , Australia , 6/6 , 0 kill , 144 pp - U:008  [+8 exp]

Player 1 : Australia
Killed: INF:30   AT:3    FORT:16   ATY:4    TB:2      Total: 55
Lost  : DD:1      Total: 1

BV 10
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  0 Leaders      Total :   1064 exp,     45 kill,    302 pp    Average:    213 exp,      9 kill,     60 pp
Artillery      *   3 Units *  0 Leaders      Total :    559 exp,      6 kill,    288 pp    Average:    186 exp,      2 kill,     96 pp
* Summary:     *   8 Units *  0 Leaders      Total :   1623 exp,     51 kill,    590 pp    Average:    203 exp,      6 kill,     74 pp


Player 1  Australia   has 12 units total (core+aux):
Infantry :  5
Artillery :  3
Fighter :  1
Tactical Bomber :  2
Destroyer :  1

Player 2  Japan   has 17 units total (core+aux):
Infantry :  5
Recon :  1
Anti-tank :  1
Artillery :  1
Air Defense :  2
Submarine :  7


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #10 : Grudzień 04, 2016, 11:08:21 »

Podsumowanie:

Kampania trudna o tyle, że trzeba liczyć na farta, niestety. Nieudany wynik walki, gdzie powinno być 0-4 a wychodzi 2-3, grozi unicestwieniem jednostki, która ma przecież tylko 6 punktów siły. Bardzo trzeba uważać na teren, bo są pionowe ściany, przez które nikt nie przejdzie. Z drugiej strony jest limit rozstawienia, nie ma dziesiątek jednostek, to plus. Ale to, że mniej się liczy kunszt dowódcy, a bardziej szczęście, to spory minus. No i bardzo mało kasy, zero płatnych flag, więc nie ma wielkiego pola manewru. Warto zagrać i wyrobić sobie własne zdanie.
Zapisane
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #11 : Grudzień 05, 2016, 06:28:06 »

Statystyki:

Campaign: W71 AUSTRALIAN BOUGAINVILLE v.4.0, * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Campaign score: 567 * Average: 56 SCEN: 10

**** Maks. i srednia ilosc zniszczonych jedn. wroga w kampanii przez wszystkie jednostki
----------------------------------------------------------------------------------------
TOTAL_KILL = 55 unit
OVG_KILL = 5.5 unit SCEN = 10
#9  Killed: INF:30 AT:3  FORT:16 ATY:4  TB:2   Total: 55 [+k 7]

**** Maks. i srednia ilosc zdobytych EXP w kampanii przez wszystkie jednostki core
----------------------------------------------------------------------------------
TOTAL_EXP = 1623 exp
OVG_EXP = 162.3 exp SCEN = 10
#9  S_* Summary:  * 8 Units * 0 Leaders   Total : 1623 exp,  51 kill,  590 pp  Average:  203 exp,   6 kill,  74 pp [+sk 6] [+se 139]

**** Maks. ilosc zdobytych EXP w kampanii przez jedn., S_EXP_CAM oraz srednia exp S_EXP_CAM_AVG:
------------------------------------------------------------------------------------------------
#9  inf * Engineer 42 , 3/9th Battalion , 2 bars , 293 exp , Australia , 5/5 , 11 kill , 0 pp - U:004 [+6 exp] AVG_EXP: 29.3
#9  aty * 25 Pdr short , 7th Field Company , 2 bars , 246 exp , Australia , 6/6 , 4 kill , 0 pp - U:001 [+33 exp] AVG_EXP: 24.6

**** Maks. ilosc zniszczonych jedn. wroga w kampanii przez jedn., S_KILL_CAM oraz srednia na bitwe S_KILL_CAM_AVG:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
#9  inf * Engineer 42 , 3/9th Battalion , 2 bars , 293 exp , Australia , 5/5 , 11 kill , 0 pp - U:004 [+6 exp] AVG_KILL: 1.1
#9  aty * 25 Pdr short , 7th Field Company , 2 bars , 246 exp , Australia , 6/6 , 4 kill , 0 pp - U:001 [+33 exp] AVG_KILL: 0.4

**** Maks. ilosc zdobytych EXP w bitwie przez jednostke, S_EXP_B:
-----------------------------------------------------------------------------------
#1  inf * Engineer 42 , 3/9th Battalion , 1 bars , 168 exp , Australia , 6/5 , 5 kill , 0 pp - U:004 [+61 exp]
#0  inf * Infantry 42 , 3/9th Battalion , 1 bars , 107 exp , Australia , 7/5 , 2 kill , 0 pp - U:004 [+52 exp]
#6  inf * Engineer 42 , 1/9th Battalion , 1 bars , 144 exp , Australia , 3/6 , 5 kill , 0 pp - U:002 [+52 exp]

#1  aty * 25 Pdr short , 7th Field Company , 1 bars , 121 exp , Australia , 7/6 , 1 kill , 0 pp - U:001 [+45 exp]
#9  aty 25 Pdr , , 1 bars , 179 exp , Australia , 6/6 , 2 kill , 144 pp - U:007 [+34 exp]
#9  aty * 25 Pdr short , 7th Field Company , 2 bars , 246 exp , Australia , 6/6 , 4 kill , 0 pp - U:001 [+33 exp]

**** Maks. ilosc zdobytych EXP w jednej bitwie przez wszystkie jednostki core
-----------------------------------------------------------------------------------
MAX_EXP_B = 328 exp, SCEN: #0
#0  S_* Summary:  * 4 Units * 0 Leaders   Total :  328 exp,   6 kill,   0 pp  Average:  82 exp,   2 kill,   0 pp [+sk 6] [+se 328]

**** Maks. ilosc zniszczonych jedn. wroga w jednej bitwie przez wszystkie jednostki
-----------------------------------------------------------------------------------
MAX_KILL_B = 8 unit, SCEN: #1
#1  Killed: INF:5  FORT:9  ATY:1   Total: 15 [+k 8]
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #12 : Grudzień 31, 2016, 12:29:02 »

567 + 100 = 667
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.08 sekund z 24 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.006s, 1q)