Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Czerwiec 03, 2020, 11:02:12 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: AAR i końcowy wynik rankingowy kampanii  (Przeczytany 18002 razy)
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2387



WWW
« : Marzec 05, 2011, 07:02:22 »

AAR = After Action Report = Raport po walce (w wolnym tłumaczeniu).
Zakładam, że w ustawieniach gry została włączona opcja AAR generowania punktacji (score)

Poniżej opisano sposób postępowania aby uzyskać dane o zakończeniu kampanii do wpisania
jako wynik rankingowy.

Kończymy ostatni scen w kampanii, przesuwając jednostkę na ostatni VH zajmowany przez przeciwnika.
Operacja zaznaczona strzałką.



Pokazuje nam się okienko zakończenia scenariusza.
Jest tam przycisk raportu AAR (zaznaczony kółkiem):



Po jego naciśnięciu, uzyskujemy pełny raport z dotychczasowych gier,
wraz z podsumowaniem punktowym całej kampanii (podkreślono na czerwono)



Teraz możemy skopiować (ctrl+c) sobie część lub całość raportu,
wkleić (ctrl+v) na forum (lub w inne miejsce). Można także skorzystać z tego,
że raport został zapisany w pliku i zostawić to na później.

Jednocześnie strzałka wskazuje nazwę i położenie pliku, który automatycznie nam się
zapisał po wywołaniu raportu. Fragment podkreślony na czerwono jest zależny od nazwy
save'a z którego wczytywaliśmy grę. Początkowa część nazwy jest nazwą pliku ostatniego scenariusza.

Po zamknięciu okna raportu, otrzymujemy jeszcze kilka dodatkowych ekranów
podsumowujących grę.

Briefing autora:


Podsumowanie zwycięstw w kampanii:


Po wyjściu z gry, jak chcemy wykorzystać zapisany plik AAR o którym pisaliśmy powyżej,
to jest on umieszczony w katalogu OPENLOG w katalogu EFILE_ z którego rozgrywamy kampanię,
i po otwarciu tego pliku mamy ten sam raport jak w grze.
Teraz możemy jego fragment lub całość zamieścić w grze.




« Ostatnia zmiana: Sierpień 15, 2017, 09:57:28 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
http://opengeneral.pl
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6937


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #1 : Czerwiec 08, 2011, 12:21:09 »

UWAGA!

W wersji silnika 0.68.3 pojawiły się błędy powodujące bałagan w raportach AAR.

Błędy zostały usunięte w wersji 0.68.4, z 7 czerwca 2011 dlatego proszę o jak najszybsze uaktualnienie silnika gry do tej właśnie wersji. Unikniemy pomyłek przy podsumowywaniu kampanii.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2387



WWW
« Odpowiedz #2 : Kwiecień 25, 2012, 01:04:15 »

Mała podpowiedź dla tych, którzy jeszcze tego nie dostrzegli, a dotyczy rozpoznania z AAR, jakie jednostki zostały ostatnio zakupione. Otóż jak się robi AAR tak jak powyżej opisałem, czyli NA KOŃCU bitwy, to wówczas jednostki zakupione przez nas na początku (ale także tylko te których nie straciliśmy w czasie tej bitwy) można rozpoznać po wysokich numerach, tak jak w przykładzie (na czerwono), przeważnie powyżej setki, ale jest to uzależnione od ogólnej liczby jednostek w scenariuszu:

 IS-2 ,  , 1 bars , 163 exp , USSR , 4/10 , Influence  , 10 kill , 492 pp (U:023)
 IS-2 ,  , 2 bars , 242 exp , USSR , 3/10 , 11 kill , 492 pp (U:024)
+ T-34/85 ,  , 0 bars , 98 exp , USSR , 6/10 , 4 kill , 0 pp (U:027)
 IS-2 ,  , 0 bars , 75 exp , USSR , 6/10 , 4 kill , 492 pp (U:113)
 T-34 Desant ,  , 0 bars , 97 exp , USSR , 1/10 , 4 kill , 408 pp (U:114)


Potem, w następnym scenariuszu, gra przenumerowuje jednostki i uzyskują już one kolejne, wolne numery, ale od początku, więc są niskie.

A jakby ktoś jeszcze nie dostrzegł najnowszej zmiany, to widać także prototypy oznaczone znakiem "+" (zazn. na zielono)
Powyższe informacje ułatwiają wykonywanie opisów w Rankingu.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 25, 2012, 06:07:39 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
http://opengeneral.pl
derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 883


« Odpowiedz #3 : Kwiecień 25, 2012, 01:49:39 »

Oprócz tego co zauważył Kowdar prototypy są wyszczególniane na liście rozegranych scenariuszy, obok nazwy scenariusza w którym je otrzymaliśmy.

Played Scenarios:
 1   Mokra , #0 , Brilliant Victory , score:75
 2   Borowa Gora , #1 , Brilliant Victory , score:70
 3   Minsk Mazowiecki , #2 , Brilliant Victory , score:74  +++  Proto: Daimler Dingo

Jeśli ta informacja nie gnie na późniejszych etapach kampanii wraz ze śmiercią prototypu lub po jego upgrade to  w istotny sposób poprawi ona stan wiedzy o rozgrywaniu kampanii.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 25, 2012, 01:57:37 wysłane przez derwiszx » Zapisane

Gratia gratiam parti
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3598


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #4 : Styczeń 16, 2015, 03:05:03 »

Ze względu na problemy z zrzutem ekranu, przedstawiam ustawienia AAR których używam:


                                                        Opcje raportu

YesDołącz nazwy jednostek          YesDołącz listę rozegranych scenariuszy
YesDołącz kraje          YesDołącz średnie
YesDołącz stan siły (Cur / Base)          YesPodsumowanie jednostek gracza
YesDołącz liczbę zniszczeń          YesKody forumowe
YesDołącz numery jednostek            xDołącz kody PEBM
  xInclude scenario options          YesDołącz punktację
YesInclude unit's experience increased          YesInclude unit's attachments
  xInclude new units for next scenario

Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Online Online

Wiadomości: 1435


« Odpowiedz #5 : Styczeń 16, 2015, 07:12:27 »

Moje ustawienia (mam włączone opcje scenariusza, ale nie są niezbędne.



PS
Na windows 7 screen shot można zrobić za pomocą "Narzędzie wycinanie"
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC