Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 20, 2024, 06:11:19
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Ranking Generałów 2017
(Moderatorzy:
Gustlik
,
Zsamot
,
kowdar
,
Waldzios
) >
Waldzios - G42 RED TIDE RISING na 100%
Strony: [
1
]
2
3
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Waldzios - G42 RED TIDE RISING na 100% (Przeczytany 19732 razy)
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4746
"Let me see your war face."
Waldzios - G42 RED TIDE RISING na 100%
«
:
Luty 19, 2017, 08:17:03 »
Prawie zapomniałem o tej kampanii.
Zamierzałem przetestować ostatnie "szybkie" poprawki grając po raz kolejny w Deltę (niespecjalnie miałem na to ochotę), ale przypomniałem sobie o tej kampanii (rozgrywa się w podobnym okresie).
Na razie, optymistycznie zacząłem grać rankingowo, ale jeśli w trakcie pojawią się problemu i wprowadzę jakieś poważne poprawki do efila, to ewentualnie przeniosę wątek do działu testowego.
No to zaczynamy:
1. X-Day
OpenGen 0.90.56.0 * (1 Jan 2017) * AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\ * Efile version: GusOpen ver. 6.9.8e
Campaign: G42 RED TIDE RISING , * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 X-Day , #0 , Brilliant Victory , score:62
--
Campaign score: 62 * Average: 62
..
Current scenario: X-Day , VH prestige is 0 , All map prestige is: 160
Army cost: 0 , Current prestige is 190
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Aggressive
if BV: +1000, Total Eclipse , cap disabled, 8 turns prestige: 30
if V : +600, Total Eclipse , cap disabled, 11 turns prestige: 30
if TV: +300, Total Eclipse , cap disabled, 14 turns prestige: 30
Ls: Loss , turn prestige: 30
Piechota
* National Guard 2010 , M998 Humvee [W] , I/121/48BCT , 0 bars , 58 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:001 [+8 exp]
* National Guard 2010 , II/121/48BCT , 0 bars , 62 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:002 [+12 exp]
Czołg
* M2A3 Bradley (Planes:0/1), II/121/48BCT , 0 bars , 50 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:016
Artyleria
* M109A6 Paladin , I/118/48BCT , 0 bars , 80 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:003 [+30 exp]
Obrona plot.
* AN/TWQ-1 Avenger , I/108/48BCT , 0 bars , 60 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:004 [+10 exp]
Player 1 : USA
Killed: INF:3 AT:1 TB:1 Total: 5
Lost : Total: 0
BV 1
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 2 Units * 0 Leaders Total : 120 exp, 3 kill, 0 pp Average: 60 exp, 2 kill, 0 pp
Czołg * 1 Units * 0 Leaders Total : 50 exp, 0 kill, 0 pp Average: 50 exp, 0 kill, 0 pp
Artyleria * 1 Units * 0 Leaders Total : 80 exp, 1 kill, 0 pp Average: 80 exp, 1 kill, 0 pp
Obrona plot. * 1 Units * 0 Leaders Total : 60 exp, 1 kill, 0 pp Average: 60 exp, 1 kill, 0 pp
* Summary: * 5 Units * 0 Leaders Total : 310 exp, 5 kill, 0 pp Average: 62 exp, 1 kill, 0 pp
Player 1 USA has 6 units total (core+aux):
Piechota : 3
Czołg : 1
Artyleria : 1
Obrona plot. : 1
Player 2 Rosja has 5 units total (core+aux):
Piechota : 1
Fortyfikacje : 3
Artyleria : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Za pierwszym razem zagrałem zbyt ostrożnie.
Na widok atakujących VH jednostek wroga, zacząłem się cofać. Nie zdawałem sobie sprawy jak odporna na ziemi potrafi być rosyjska piechota (w Delcie w momencie pojawienia się Rosjan mam już silne lotnictwo).
W efekcie walki mocno się przeciągnęły i zabrakło mi dwóch tur do BV.
W kolejnym podejściu stwierdziłem, że mozolna walka z piechotą nie ma sensu i nastawiłem się na pułapki.
Ze Spetsnazem się nie udało (jest odporny na zaskoczenie), ale pozostałe atakujące jednostki bardzo chętnie nadziewały się na moją piechotę. To pozwoliło oszczędzić sporo czasu.
Wydawało mi się, że problem będzie stanowił helikopter.
Na trasie lotu, ustawiłem Avenger'a, ale śmigłowiec dzięki ruchowi fazowemu skutecznie uniknął pułapki.
Już myślałem, że będzie z nim kłopot, ale helikopter po doleceniu do pustego VH zawrócił tą samą drogą i skończył ruch heks od pelotki. Zginął rozstrzelany w kolejnej turze.
Rajd do punktowanych hex'ów (5 tura):
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: Waldzios - G42 RED TIDE RISING na 100%
«
Odpowiedz #1 :
Luty 19, 2017, 09:39:20 »
Właśnie miałem zaproponować tą kampanie do testów
Ostatnio trochę słabo u mnie z czasem
ale postaram się zagrać i swoje wnioski przedstawiać w dziale kampanie testowe.
Mam zamiar kupować różnorodne jednostki (nie konieczne te wypasione
, szczególne sporo różnorodnych jednostek pepanc.)
Choć nie wiem czy długo będę się w stanie opierać najnowszym wynalazkom wuja Sama
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4746
"Let me see your war face."
Odp: Waldzios - G42 RED TIDE RISING na 100%
«
Odpowiedz #2 :
Luty 20, 2017, 12:04:16 »
2. Total Eclipse
Odesłałem gwardie narodową do domów i zatrudniłem profesjonalistów.
Zakupy
:
- 2 x Rangers 2010;
- Stryker DVH;
- M1134 ATGM;
- M777A2;
- NASAMS;
OpenGen 0.90.56.0 * (1 Jan 2017) * AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.9.8e
Campaign: G42 RED TIDE RISING , * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 X-Day , #0 , Brilliant Victory , score:62
2 Total Eclipse , #1 , Brilliant Victory , score:68
--
Campaign score: 130 * Average: 65
..
Current scenario: Total Eclipse, VH prestige is 160 , All map prestige is: 280
Army cost: 4092 , Current prestige is 327
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 4
AI stance is Aggressive
if BV: +1100, On the Border , cap disabled, 10 turns prestige: 45
if V : +600, On the Border , cap disabled, 13 turns prestige: 45
if TV: +300, On the Border , cap disabled, 16 turns prestige: 45
Ls: Loss , turn prestige: 45
Piechota
Rangers 2010 , M998 Humvee [W] , , 0 bars , 90 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 708 pp - U:004 [+20 exp]
Rangers 2010 , M998 Humvee [W] , , 0 bars , 73 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 708 pp - U:005 [+3 exp]
* Infantry 2010 , M939 , , 0 bars , 70 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:018
Rozpoznanie
Stryker DVH , , 0 bars , 85 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 456 pp - U:017 [+15 exp]
Artyleria ppanc.
M1134 ATGM , , 0 bars , 82 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 516 pp - U:002 [+12 exp]
Artyleria
M777A2 , M939 , , 0 bars , 98 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 600 pp - U:003 [+28 exp]
Obrona plot.
NASAMS , , 0 bars , 75 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1104 pp - U:001 [+5 exp]
Player 1 : USA
Killed: INF:8 RCN:1 AT:1 FORT:1 TB:2 Total: 13
Lost : Total: 0
BV 2
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 3 Units * 0 Leaders Total : 233 exp, 3 kill, 1416 pp Average: 78 exp, 1 kill, 472 pp
Rozpoznanie * 1 Units * 0 Leaders Total : 85 exp, 0 kill, 456 pp Average: 85 exp, 0 kill, 456 pp
Artyleria ppanc. * 1 Units * 0 Leaders Total : 82 exp, 2 kill, 516 pp Average: 82 exp, 2 kill, 516 pp
Artyleria * 1 Units * 0 Leaders Total : 98 exp, 1 kill, 600 pp Average: 98 exp, 1 kill, 600 pp
Obrona plot. * 1 Units * 0 Leaders Total : 75 exp, 0 kill, 1104 pp Average: 75 exp, 0 kill, 1104 pp
* Summary: * 7 Units * 0 Leaders Total : 573 exp, 6 kill, 4092 pp Average: 82 exp, 1 kill, 585 pp
Player 1 USA has 8 units total (core+aux):
Piechota : 4
Rozpoznanie : 1
Artyleria ppanc. : 1
Artyleria : 1
Obrona plot. : 1
Player 2 Rosja has 2 units total (core+aux):
Fortyfikacje : 2
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Poszło szybko i sprawnie.
Przy szturmie centralnego VH lekko oberwała jednostka AUX, jednostki CORE bez strat własnych. Rangersi atakowali tylko cele stłumione przez artylerię.
Pozycje wyjściowe (2 tura):
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Waldzios - G42 RED TIDE RISING na 100%
«
Odpowiedz #3 :
Luty 20, 2017, 10:04:32 »
No jak mi Irańczycy pieprznęli z Kuba, to z 10 lecącej Delty został 1.
Jest moc....
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4746
"Let me see your war face."
Odp: Waldzios - G42 RED TIDE RISING na 100%
«
Odpowiedz #4 :
Luty 20, 2017, 05:22:24 »
3. On the Border
Zakupy
:
- M777A2;
- F-16 Block52;
Dwa kierunku natarcia, więc odpowiednie zakupy by wzmocnić południowy odcinek..
F-16 jako obrona przeciwlotnicza, haubica M777 by zapewnić wsparcie artyleryjskie.
OpenGen 0.90.56.0 * (1 Jan 2017) * AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.9.8e
Campaign: G42 RED TIDE RISING , * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 X-Day , #0 , Brilliant Victory , score:62
2 Total Eclipse , #1 , Brilliant Victory , score:68
3 On the Border , #2 , Brilliant Victory , score:68
--
Campaign score: 198 * Average: 66
..
Current scenario: On the Border, VH prestige is 0 , All map prestige is: 360
Army cost: 5996 , Current prestige is 493
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive
if BV: +1200, Tennessee River , cap disabled, 14 turns prestige: 110
if V : +650, Tennessee River , cap disabled, 14 turns prestige: 110
if TV: +300, Tennessee River , cap disabled, 14 turns prestige: 110
Ls: Loss , turn prestige: 110
Piechota
Rangers 2010 , M998 Humvee [W] , , 1 bars , 130 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 708 pp - U:004 [+40 exp]
Rangers 2010 , M998 Humvee [W] , , 1 bars , 102 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 708 pp - U:005 [+29 exp]
Rozpoznanie
Stryker DVH , , 1 bars , 108 exp , USA , 10/10 , Battlefield Intelligence , 2 kill , 456 pp - U:006 [+23 exp]
Artyleria ppanc.
M1134 ATGM , , 1 bars , 105 exp , USA , 9/10 , 3 kill , 464 pp - U:002 [+23 exp]
Artyleria
M777A2 , M939 , , 1 bars , 124 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 600 pp - U:003 [+26 exp]
M777A2 , M939 , , 0 bars , 97 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 600 pp - U:007 [+37 exp]
Obrona plot.
NASAMS , , 1 bars , 103 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1104 pp - U:001 [+28 exp]
Myśliwiec
F-16 Block52 , , 1 bars , 121 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 1356 pp - U:026 [+61 exp]
Player 1 : USA
Killed: INF:15 RCN:2 AT:1 FORT:2 ATY:3 FTR:1 TB:4 Total: 28
Lost : Total: 0
BV 3
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 2 Units * 0 Leaders Total : 232 exp, 7 kill, 1416 pp Average: 116 exp, 4 kill, 708 pp
Rozpoznanie * 1 Units * 1 Leaders Total : 108 exp, 2 kill, 456 pp Average: 108 exp, 2 kill, 456 pp
Artyleria ppanc. * 1 Units * 0 Leaders Total : 105 exp, 3 kill, 464 pp Average: 105 exp, 3 kill, 464 pp
Artyleria * 2 Units * 0 Leaders Total : 221 exp, 4 kill, 1200 pp Average: 111 exp, 2 kill, 600 pp
Obrona plot. * 1 Units * 0 Leaders Total : 103 exp, 0 kill, 1104 pp Average: 103 exp, 0 kill, 1104 pp
Myśliwiec * 1 Units * 0 Leaders Total : 121 exp, 5 kill, 1356 pp Average: 121 exp, 5 kill, 1356 pp
* Summary: * 8 Units * 1 Leaders Total : 890 exp, 21 kill, 5996 pp Average: 111 exp, 3 kill, 750 pp
Player 1 USA has 11 units total (core+aux):
Piechota : 3
Rozpoznanie : 1
Artyleria ppanc. : 1
Fortyfikacje : 1
Artyleria : 2
Obrona plot. : 2
Myśliwiec : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Na południu operował oddział Rangersów, wsparty przez nowo zakupioną haubice i myśliwiec. Reszta oddziałów atakowała od północy.
Mogło pójść szybciej, ale marsz południowej grupy przez kilka tur skutecznie powstrzymywał pojedynczy oddział piechoty inżynieryjnej (z leaderem). Nawet trwale stłumieni przez M777A2 i regularnie ostrzeliwani przez F-16, byli niezwykle trudnym przeciwnikiem dla oddziału Rangersów.
Kontakt z wrogiem (2 tura):
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4746
"Let me see your war face."
Odp: Waldzios - G42 RED TIDE RISING na 100%
«
Odpowiedz #5 :
Luty 20, 2017, 05:36:29 »
4. Tennessee River
Zakupy
:
- F-15E AESA Strike Eagle (zamiana za F-16 Block52);
- A-10C HMIT Warthog;
- Bridgelayer (na czas misji);
OpenGen 0.90.56.0 * (1 Jan 2017) * AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.9.8e
Campaign: G42 RED TIDE RISING , * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 X-Day , #0 , Brilliant Victory , score:62
2 Total Eclipse , #1 , Brilliant Victory , score:68
3 On the Border , #2 , Brilliant Victory , score:68
4 Tennessee River , #3 , Brilliant Victory , score:67
--
Campaign score: 265 * Average: 66
..
Current scenario: Tennessee River, VH prestige is 200 , All map prestige is: 320
Army cost: 7585 , Current prestige is 464
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
if BV: +1300, Oak Ridge , cap disabled, 12 turns prestige: 120
if V : +650, Oak Ridge , cap disabled, 15 turns prestige: 120
if TV: +300, Oak Ridge , cap disabled, 18 turns prestige: 120
Ls: Loss , turn prestige: 120
Piechota
Rangers 2010 , M998 Humvee [W] , , 1 bars , 163 exp , USA , 10/10 , 8 kill , 708 pp - U:004 [+33 exp]
Rangers 2010 , M998 Humvee [W] , , 1 bars , 124 exp , USA , 9/10 , 4 kill , 637 pp - U:005 [+22 exp]
Czołg
Bridgelayer , , 0 bars , 70 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 444 pp - U:035
Rozpoznanie
Stryker DVH , , 1 bars , 123 exp , USA , 10/10 , Battlefield Intelligence , 2 kill , 456 pp - U:006 [+15 exp]
Artyleria ppanc.
M1134 ATGM , , 1 bars , 107 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 516 pp - U:002 [+2 exp]
Artyleria
M777A2 , M939 , , 1 bars , 167 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 600 pp - U:003 [+43 exp]
M777A2 , M939 , , 1 bars , 116 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 600 pp - U:007 [+19 exp]
Obrona plot.
NASAMS , , 1 bars , 145 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 1104 pp - U:001 [+42 exp]
Myśliwiec
F-15E AESA Strike Eagle , , 0 bars , 98 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 1692 pp - U:008 [+28 exp]
* F-15E Strike Eagle , , 0 bars , 70 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:037
Bomb. taktyczny
A-10C HMIT Warthog , , 1 bars , 116 exp , USA , 10/10 , Aggressive Attack , 3 kill , 828 pp - U:036 [+46 exp]
Player 1 : USA
Killed: INF:25 RCN:3 AT:3 FORT:2 ATY:4 FTR:2 TB:4 Total: 43
Lost : Total: 0
BV 4
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 2 Units * 0 Leaders Total : 287 exp, 12 kill, 1345 pp Average: 144 exp, 6 kill, 673 pp
Czołg * 1 Units * 0 Leaders Total : 70 exp, 0 kill, 444 pp Average: 70 exp, 0 kill, 444 pp
Rozpoznanie * 1 Units * 1 Leaders Total : 123 exp, 2 kill, 456 pp Average: 123 exp, 2 kill, 456 pp
Artyleria ppanc. * 1 Units * 0 Leaders Total : 107 exp, 4 kill, 516 pp Average: 107 exp, 4 kill, 516 pp
Artyleria * 2 Units * 0 Leaders Total : 283 exp, 6 kill, 1200 pp Average: 142 exp, 3 kill, 600 pp
Obrona plot. * 1 Units * 0 Leaders Total : 145 exp, 1 kill, 1104 pp Average: 145 exp, 1 kill, 1104 pp
Myśliwiec * 2 Units * 0 Leaders Total : 168 exp, 1 kill, 1692 pp Average: 84 exp, 1 kill, 846 pp
Bomb. taktyczny * 1 Units * 1 Leaders Total : 116 exp, 3 kill, 828 pp Average: 116 exp, 3 kill, 828 pp
* Summary: * 11 Units * 2 Leaders Total : 1299 exp, 29 kill, 7585 pp Average: 118 exp, 3 kill, 690 pp
Player 1 USA has 20 units total (core+aux):
Piechota : 4
Czołg : 1
Rozpoznanie : 1
Artyleria ppanc. : 1
Fortyfikacje : 6
Artyleria : 2
Obrona plot. : 2
Myśliwiec : 2
Bomb. taktyczny : 1
Player 2 Rosja has 2 units total (core+aux):
Fortyfikacje : 2
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Przeprawiłem się przez rzekę i ruszyłem na północ.
Ponownie rozdzieliłem armię na dwie grupy.
Jeden oddział Rangersów, wsparty haubicą i lotnictwem ruszył na odsiecz północnego VH.
Główne siły, pod osłoną pelotki nacierały wzdłuż wschodniej krawędzi mapy.
Poszło sprawnie i szybko. Udało się uniknąć istotnych strat.
Przeprawa (2 tura).
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4746
"Let me see your war face."
Odp: Waldzios - G42 RED TIDE RISING na 100%
«
Odpowiedz #6 :
Luty 21, 2017, 01:41:58 »
5. Oak Ridge
Zakupy
:
- F-22 Raptor (zamiana za F-15E AESA Strike Eagle);
- MQ-9 Reaper;
- Rangers 2010;
- M777A2;
- NASAMS;
Zamieniłem dwa F-15 na jednego F-22 (prestiżu zostało na Reaper'a), ale nie jestem do końca pewien czy to dobry wybór.
Z jednej strony ma dodatkowy heks zasięgu, więc jeśli wszystko pójdzie dobrze to dysponuje olbrzymią przewagą.
Z drugiej, jest diabelnie drogi (232pp za 1sp) i w przypadku jakichkolwiek strat, będzie mnie sporo kosztował.
Poza tym, zaczynam tworzyć trzecią grupę bojową, czyli: Rangers + M777A2+ NASAMS.
Polubiłem NASAMS'y. Mimo że mają o wiele gorszy zasięg niż Patriot'y to sprawdzają się całkiem nieźle.
Stosunkowo krótki zasięg (8 heksów) ma istotne zalety, jednostka nie strzela przez pół mapy, więc można łatwiej kontrolować amunicje (jednostka broni tylko własnego sektora).
OpenGen 0.90.57.2 * (20 Feb 2017) * AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.9.8f
Campaign: G42 RED TIDE RISING , * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 X-Day , #0 , Brilliant Victory , score:62
2 Total Eclipse , #1 , Brilliant Victory , score:68
3 On the Border , #2 , Brilliant Victory , score:68
4 Tennessee River , #3 , Brilliant Victory , score:67
5 Oak Ridge , #4 , Brilliant Victory , score:67
--
Campaign score: 332 * Average: 66
..
Current scenario: Oak Ridge, VH prestige is 160 , All map prestige is: 400
Army cost: 10992 , Current prestige is 571
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Defensive
if BV: +1400, Fort Bragg , cap disabled, 12 turns prestige: 180
if V : +700, Fort Bragg , cap disabled, 15 turns prestige: 225
if TV: +300, Fort Bragg , cap disabled, 18 turns prestige: 240
Ls: Loss , turn prestige: 240
Piechota
Rangers 2010 , M998 Humvee [W] , , 1 bars , 185 exp , USA , 10/10 , 10 kill , 708 pp - U:004 [+22 exp]
Rangers 2010 , M998 Humvee [W] , , 1 bars , 140 exp , USA , 10/10 , 7 kill , 708 pp - U:005 [+16 exp]
Rangers 2010 , M998 Humvee [W] , , 0 bars , 70 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 708 pp - U:009
Rozpoznanie
Stryker DVH , , 1 bars , 123 exp , USA , 10/10 , Battlefield Intelligence , 2 kill , 456 pp - U:006
Artyleria ppanc.
M1134 ATGM , , 1 bars , 120 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 516 pp - U:002 [+13 exp]
Artyleria
M777A2 , M939 , , 2 bars , 205 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 600 pp - U:003 [+38 exp]
M777A2 , M939 , , 1 bars , 145 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 600 pp - U:007 [+29 exp]
M777A2 , M939 , , 1 bars , 105 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 600 pp - U:011 [+35 exp]
Obrona plot.
NASAMS , , 1 bars , 154 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 1104 pp - U:001 [+9 exp]
NASAMS , , 0 bars , 70 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1104 pp - U:028
Myśliwiec
F-22 Raptor , , 1 bars , 155 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 2328 pp - U:008 [+85 exp]
Bomb. taktyczny
A-10C HMIT Warthog , , 1 bars , 196 exp , USA , 10/10 , Aggressive Attack , 5 kill , 828 pp - U:010 [+80 exp]
MQ-9 Reaper , , 1 bars , 127 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 732 pp - U:029 [+57 exp]
* AH-64A Apache , , 1 bars , 130 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:030
Player 1 : USA
Killed: INF:32 TNK:1 RCN:3 AT:5 FORT:3 ATY:6 AD:1 FTR:3 TB:4 Total: 58
Lost : Total: 0
BV 5
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 3 Units * 0 Leaders Total : 395 exp, 17 kill, 2124 pp Average: 132 exp, 6 kill, 708 pp
Rozpoznanie * 1 Units * 1 Leaders Total : 123 exp, 2 kill, 456 pp Average: 123 exp, 2 kill, 456 pp
Artyleria ppanc. * 1 Units * 0 Leaders Total : 120 exp, 5 kill, 516 pp Average: 120 exp, 5 kill, 516 pp
Artyleria * 3 Units * 0 Leaders Total : 455 exp, 9 kill, 1800 pp Average: 152 exp, 3 kill, 600 pp
Obrona plot. * 2 Units * 0 Leaders Total : 224 exp, 2 kill, 2208 pp Average: 112 exp, 1 kill, 1104 pp
Myśliwiec * 1 Units * 0 Leaders Total : 155 exp, 1 kill, 2328 pp Average: 155 exp, 1 kill, 2328 pp
Bomb. taktyczny * 3 Units * 1 Leaders Total : 453 exp, 7 kill, 1560 pp Average: 151 exp, 2 kill, 520 pp
* Summary: * 14 Units * 2 Leaders Total : 1925 exp, 43 kill, 10992 pp Average: 138 exp, 3 kill, 785 pp
Player 1 USA has 14 units total (core+aux):
Piechota : 3
Rozpoznanie : 1
Artyleria ppanc. : 1
Artyleria : 3
Obrona plot. : 2
Myśliwiec : 1
Bomb. taktyczny : 3
Player 2 Rosja has 1 units total (core+aux):
Piechota : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Scenariusz zaczynamy bez lotniska, więc istotna jest obrona przeciwlotnicza.
Po opanowaniu lotniska, reszta scenariusza w zasadzie bezproblemowa. Artyleria tłumiła cele, a piechota je dobijała.
Ponownie, jedyny istotny problem sprawiała piechota z leaderami, w następnym scenariuszu bezwzględnie zainwestuje w MLRS'y.
Rajd w kierunku lotniska (2 tura):
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4746
"Let me see your war face."
Odp: Waldzios - G42 RED TIDE RISING na 100%
«
Odpowiedz #7 :
Luty 22, 2017, 06:31:35 »
6. Fort Bragg
Zakupy
:
- Air Cavalry 2010 (dostępny transport śmigłowcowy);
- M1134 ATGM;
- 2x M270 MLRS;
MLRS'y mają służyć do eksterminacji piechoty, więc celowo kupiłem wyrzutnie w starszej (krótszy zasięg), ale potężniejszej wersji.
OpenGen 0.90.57.3 * (21 Feb 2017) * AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 6.9.8f
Campaign: G42 RED TIDE RISING , * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 X-Day , #0 , Brilliant Victory , score:62
2 Total Eclipse , #1 , Brilliant Victory , score:68
3 On the Border , #2 , Brilliant Victory , score:68
4 Tennessee River , #3 , Brilliant Victory , score:67
5 Oak Ridge , #4 , Brilliant Victory , score:67
6 Fort Bragg , #5 , Brilliant Victory , score:64
--
Campaign score: 396 * Average: 66
..
Current scenario: Fort Bragg, VH prestige is 0 , All map prestige is: 120
Army cost: 13956 , Current prestige is 790
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive
if BV: +1500, Virginia , cap disabled, 12 turns prestige: 185
if V : +750, Virginia , cap disabled, 15 turns prestige: 185
if TV: +300, Virginia , cap disabled, 19 turns prestige: 185
Ls: Loss , turn prestige: 185
Piechota
Rangers 2010 , M998 Humvee [W] , , 2 bars , 209 exp , USA , 10/10 , 13 kill , 708 pp - U:004 [+24 exp]
Rangers 2010 , M998 Humvee [W] , , 1 bars , 154 exp , USA , 10/10 , 9 kill , 708 pp - U:005 [+14 exp]
Rangers 2010 , M998 Humvee [W] , , 0 bars , 94 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 708 pp - U:009 [+24 exp]
* Marine Eng. 2010 , M939 , , 2 bars , 270 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:047
Air Cavalry 2010 , , 0 bars , 90 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 624 pp - U:050 [+20 exp]
* Delta 2010 , , 0 bars , 70 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:053
Rozpoznanie
Stryker DVH , , 1 bars , 135 exp , USA , 10/10 , Battlefield Intelligence , 3 kill , 456 pp - U:006 [+12 exp]
Artyleria ppanc.
M1134 ATGM , , 1 bars , 122 exp , USA , 10/10 , 6 kill , 516 pp - U:002 [+2 exp]
M1134 ATGM , , 0 bars , 76 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 516 pp - U:014 [+6 exp]
Artyleria
M777A2 , M939 , , 2 bars , 232 exp , USA , 10/10 , 6 kill , 600 pp - U:003 [+27 exp]
M777A2 , M939 , , 1 bars , 177 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 600 pp - U:007 [+32 exp]
M777A2 , M939 , , 1 bars , 145 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 600 pp - U:011 [+40 exp]
* M777 , M939 , , 2 bars , 223 exp , US Marines , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:048
M270 MLRS , , 0 bars , 98 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 912 pp - U:051 [+28 exp]
M270 MLRS , , 0 bars , 95 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 912 pp - U:052 [+25 exp]
Obrona plot.
NASAMS , , 1 bars , 154 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 1104 pp - U:001
NASAMS , , 0 bars , 70 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1104 pp - U:012
Myśliwiec
F-22 Raptor , , 1 bars , 178 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 2328 pp - U:008 [+23 exp]
* Harrier AV-8D , , 2 bars , 270 exp , US Marines , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:049
Bomb. taktyczny
A-10C HMIT Warthog , , 2 bars , 258 exp , USA , 10/10 , Aggressive Attack , 9 kill , 828 pp - U:010 [+62 exp]
MQ-9 Reaper , , 1 bars , 145 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 732 pp - U:013 [+18 exp]
Player 1 : USA
Killed: INF:43 TNK:2 RCN:4 AT:10 FORT:5 ATY:7 AD:6 FTR:5 TB:4 Total: 86
Lost : Total: 0
BV 6
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 6 Units * 0 Leaders Total : 887 exp, 25 kill, 2748 pp Average: 148 exp, 4 kill, 458 pp
Rozpoznanie * 1 Units * 1 Leaders Total : 135 exp, 3 kill, 456 pp Average: 135 exp, 3 kill, 456 pp
Artyleria ppanc. * 2 Units * 0 Leaders Total : 198 exp, 7 kill, 1032 pp Average: 99 exp, 4 kill, 516 pp
Artyleria * 6 Units * 0 Leaders Total : 970 exp, 18 kill, 3624 pp Average: 162 exp, 3 kill, 604 pp
Obrona plot. * 2 Units * 0 Leaders Total : 224 exp, 2 kill, 2208 pp Average: 112 exp, 1 kill, 1104 pp
Myśliwiec * 2 Units * 0 Leaders Total : 448 exp, 4 kill, 2328 pp Average: 224 exp, 2 kill, 1164 pp
Bomb. taktyczny * 2 Units * 1 Leaders Total : 403 exp, 11 kill, 1560 pp Average: 202 exp, 6 kill, 780 pp
* Summary: * 21 Units * 2 Leaders Total : 3265 exp, 70 kill, 13956 pp Average: 155 exp, 3 kill, 665 pp
Player 1 USA has 23 units total (core+aux):
Piechota : 8
Rozpoznanie : 1
Artyleria ppanc. : 2
Artyleria : 6
Obrona plot. : 2
Myśliwiec : 2
Bomb. taktyczny : 2
Player 2 Rosja has 4 units total (core+aux):
Piechota : 4
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Pierwszy scenariusz z solidną obroną plot przeciwnika. Co prawda wyrzutnie przestarzałe, ale nadal groźne, szczególnie przy braku auto-uzupełniania.
F-22 Raptor pewnie by się przebił, ale wolałem nie ryzykować. Każde przypadkowe trafienie sporo by mnie kosztowało. Zdecydowałem się na wariant maksymalnie ostrożny.
Rozegrałem scenariusz w maksymalnie bezpieczny sposób. Podstawa to dobre rozpoznanie. Udało mi się nie dopuścić do żadnej sytuacji, w której przeciwnik miałby szanse odpowiedzieć ogniem. Atakowałem tylko z dystansu, lub całkowicie stłumione odziały.
Polowanie na Kub'y (4 tura):
BTW. Co raz bardziej podoba mi się jak odporna w bezpośrednim starciu jest rosyjska piechota, ale zaczynam mieć co raz większe wątpliwości co do jej odporności na ostrzał artyleryjski.
Praktycznie nie warto strzelać niczym lżejszym niż haubica 155mm, a i tu efekty są mizerne. O moździerzach i haubicach 105mm można zapomnieć.
Chyba trzeba będzie przyjrzeć się statystykom nowoczesnej piechoty.
Obecnie 'Paraszuti' mają GD=17 RD=10. Zakładam, że gdyby odwrócić statystyki, czyli ustawić GD=10 RD=17, jednostka miała by więcej sensu.
Obrona w walce bezpośredniej pozostała by zbliżona, a odporność na ostrzał artyleryjski istotnie by się zmniejszyła...;
GD=17 RD=10
EffD= GD = 17;
EffD= GD + RD/2= 17 +5 = 22;
EffD= GD + RD= 17 +10 = 27;
GD=10 RD=17
EffD= GD = 10;
EffD= GD + RD/2= 10 + 8 = 18;
EffD= GD + RD= 10 +17= 27;
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: Waldzios - G42 RED TIDE RISING na 100%
«
Odpowiedz #8 :
Luty 22, 2017, 08:30:51 »
Cytat: Waldzios Luty 22, 2017, 06:31:35
6. Fort Bragg
BTW. Co raz bardziej podoba mi się jak odporna w bezpośrednim starciu jest rosyjska piechota, ale zaczynam mieć co raz większe wątpliwości co do jej odporności na ostrzał artyleryjski.
Praktycznie nie warto strzelać niczym lżejszym niż haubica 155mm, a i tu efekty są mizerne. O moździerzach i haubicach 105mm można zapomnieć.
Chyba trzeba będzie przyjrzeć się statystykom nowoczesnej piechoty.
Obecnie 'Paraszuti' mają GD=17 RD=10. Zakładam, że gdyby odwrócić statystyki, czyli ustawić GD=10 RD=17, jednostka miała by więcej sensu.
Obrona w walce bezpośredniej pozostała by zbliżona, a odporność na ostrzał artyleryjski istotnie by się zmniejszyła...;
GD=17 RD=10
EffD= GD = 17;
EffD= GD + RD/2= 17 +5 = 22;
EffD= GD + RD= 17 +10 = 27;
GD=10 RD=17
EffD= GD = 10;
EffD= GD + RD/2= 10 + 8 = 18;
EffD= GD + RD= 10 +17= 27;
Mam podobne wrażenia co do ogólnej odporności piechoty. Pod koniec II WŚ piechota niemiecka ma GD od 4-10 a RD od 6-10 we współczesnych GD od 12 do 20 a RD od 8 do 14 (jednostki amerykańskie).
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4746
"Let me see your war face."
Odp: Waldzios - G42 RED TIDE RISING na 100%
«
Odpowiedz #9 :
Luty 22, 2017, 09:06:10 »
Cytat: Mario Luty 22, 2017, 08:30:51
Mam podobne wrażenia co do ogólnej odporności piechoty. Pod koniec II WŚ piechota niemiecka ma GD od 4-10 a RD od 6-10 we współczesnych GD od 12 do 20 a RD od 8 do 14 (jednostki amerykańskie).
Mechanizm jest stosunkowo prosty.
Przeciwko artylerii, piechota broni się tylko współczynnikiem GD.
W walce bezpośredniej, w zwarciu (1 heks) GD+RD/2, a na większym dystansie GD+RD.
Moim zdaniem maksymalne GD piechoty powinno mieścić się w przedziale 8-13 punktów (czyli w zakresie miedzy SA moździerza 80mm i haubicy 105mm). Przekroczenie tego progu uodpornia ją na ostrzał bronią wsparcia.
Ponad ten próg, odporność współczesnej piechoty należałoby zwiększać współczynnikiem RD.
Można to tłumaczyć nowoczesnym sprzętem zwiększającym dystans na którym toczy się walka.
Tak jak pisałem, jednostkę GD=17 RD=10, można zastąpić jednostką z GD=10 i odpowiednio zmodyfikowanym RD.
Przykładowo, jednostka z GD=10 RD=24, byłaby tak samo odporna w zwarciu (GD + RD/2= 22), nieco odporniejsza na ostrzeliwana na dystans (GD + RD =34) , ale jednocześnie dość wrażliwa na ostrzał artyleryjski (GD=10).
«
Ostatnia zmiana: Luty 22, 2017, 10:19:09 wysłane przez Waldzios
»
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: Waldzios - G42 RED TIDE RISING na 100%
«
Odpowiedz #10 :
Luty 22, 2017, 11:55:20 »
Myślę, że ta koncepcja jest ciekawa i do zaakceptowania (dobrze by było, żeby się jeszcze ktoś wypowiedział
).
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Waldzios - G42 RED TIDE RISING na 100%
«
Odpowiedz #11 :
Luty 23, 2017, 12:20:17 »
No a na jakim poziomie pozostawić maksymalne GD ?
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4746
"Let me see your war face."
Odp: Waldzios - G42 RED TIDE RISING na 100%
«
Odpowiedz #12 :
Luty 23, 2017, 01:23:20 »
Cytat: Gustlik Luty 23, 2017, 12:20:17
No a na jakim poziomie pozostawić maksymalne GD ?
W okresie WW2 (do 1946-12) najwyższe GD piechoty to GD=9 (32 jednostki) i GD=10 (1 jednostka, 'Marine Eng. 1944').
Więc myślę ze bezpiecznie (bez grzebania w WW2) można przyjąć 10.
Ewentualnie można zrobić wyjątki dla jakiś bardzo elitarnych jednostek, w rodzaju "SEALs".
RD dla piechoty (w tym samym okresie) to też maksymalnie 10 (21 jednostek). Co w sumie nawet byłoby wygodne w przypadku zmian.
Myślę, że dla GD można przyjąć jakieś stałe, uproszczone kryterium, niezależne od daty.
Na przykład: "ciężka piechota/inżynierowie" GD=10, "komandosi/spadochroniarze" GD=9, "regularna piechota" GD=8, "lekka piechota" GD=7, "oddziały pomocnicze" GD=6, lub coś w tym rodzaju.
Natomiast RD zwiększać stopniowo (od 10 w górę), zgodnie z wyposażeniem i/lub postępem technologicznym.
Na przykład, obecne parametry:
'Airborne 1942' GD=7 RD=8;
'Airborne 1944' GD=8 RD=8;
'Airborne 1948' GD=10 RD=8;
'Airborne 2010' GD=19 RD=10;
Można zamienić na:
'Airborne 1942' GD=7 RD=8;
'Airborne 1944' GD=8 RD=8;
'Airborne 1948' GD=9 RD=9;
'Airborne 2010' GD=9 RD=20;
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Waldzios - G42 RED TIDE RISING na 100%
«
Odpowiedz #13 :
Luty 23, 2017, 09:02:16 »
Cytat: Waldzios Luty 22, 2017, 06:31:35
Atakowałem ... całkowicie stłumione odziały.
Czy mam rozumieć, że jeżeli piechota miała siłę 10 to 10 było stłumionych? A jak zabrakło jednego punktu do stłumienia to czekałeś na następną turę? Ile sztuk artylerii potrzebowałeś, aby tego dokonać?
Zauważyłem, że pozostawiłeś samolot rozpoznawczy bez osłony myśliwca. Co prawda jest w lesie ale zawsze istnieje ryzyko, że zostanie przypadkiem zauważony. Nie boisz się o jego stratę?
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4746
"Let me see your war face."
Odp: Waldzios - G42 RED TIDE RISING na 100%
«
Odpowiedz #14 :
Luty 23, 2017, 04:44:42 »
Cytat: Jaro Luty 23, 2017, 09:02:16
Czy mam rozumieć, że jeżeli piechota miała siłę 10 to 10 było stłumionych? A jak zabrakło jednego punktu do stłumienia to czekałeś na następną turę? Ile sztuk artylerii potrzebowałeś, aby tego dokonać?
W poprzednich scenariuszach kilka razy czekałem.
Tutaj miałem na jednym odcinku 2x M777A2 + M270 MLRS, na drugim M777A2 + M270 MLRS, plus A-10C HMIT Warthog w rezerwie, więc byłem w stanie zlikwidować co najmniej dwie jednostki piechoty na turę.
Poza tym, tych naprawdę twardych (odpornych na artylerię) była garstka, w sumie chyba 5 jednostek rosyjskich spadochroniarzy (w tym 3 z dowódcami).
Cytat: Jaro Luty 23, 2017, 09:02:16
Zauważyłem, że pozostawiłeś samolot rozpoznawczy bez osłony myśliwca. Co prawda jest w lesie ale zawsze istnieje ryzyko, że zostanie przypadkiem zauważony. Nie boisz się o jego stratę?
To tylko takie ujęcie. Zwykle robię screeny na początku tury, zanim ruszę oddziały, ale już po rozpoznaniu lotniczym (bez sensu robić screena na którym widać tylko "mgłę wojny").
W tym przypadku widać drona, który już wykonał pierwszą fazę ruchu. Wcześniej parkował obok myśliwca, a na koniec tury zaparkuje ponownie.
Co do samej pozycji, to dron wisi nad lasem, więc w miejscu względnie bezpiecznym.
Wroga jednostka lądowa musiałaby zbliżyć się na 1 heks (lotnicza na 2) by go wypatrzeć, więc przynajmniej w tym momencie na pewno jest niewidzialny (nieważne jakim rozpoznaniem dysponuje przeciwnik).
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Strony: [
1
]
2
3
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...