Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 19, 2024, 09:47:26 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Estek - W32 "Walka Rumunii" v.4.6 (100%)  (Przeczytany 12715 razy)
Estek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 804


« Odpowiedz #15 : Czerwiec 24, 2017, 09:39:28 »

Scenariusz 12: "Grupa Armii Południowa Ukraina"

Zakupy:
1. Przezbrojenie 2-giego batalonu 2-giego pułku pancernego w czołgi Pz IVG
2. Przezbrojenie kompanii ppanc z nieużytecznych Tacamów T-60 na niszczyciele czołgów Maresal
3. Generalne wzmocnienia stanów. Czołgi, artyleria, bombowce, piechota z liderami na maksa, reszta piechoty, myśliwce i jednostki rozpoznawcze do 12/10.

Nareszcie scenariusz, w którym możemy skorzystać z całości swoich wojsk. Zadanie polega na ustabilizowaniu sypiącego się frontu u ujścia Dunaju w sektorze Grupy Armii "Południowa Ukraina". Front przebiega wzdłuż pozycji od 1-4. Pierwszą linię obsadzają słabe bataliony rumuńskiej piechoty wspierane przez nieskuteczne dywizjony armat 75 mm. Główna robota spoczywa na moich dwóch rumuńskich dywizjach pancernych (czerwona 1-sza) (żółta 2-ga) i dwóch niemieckich dywizjach pancernych wspartych obficie przez bataliony czołgów ciężkich i artylerię dalekiego zasięgu (zieloni i niebiescy).

1-sza pancerna uderzy lewym skrzydłem w kierunku VHexa nr 1, a następnie przebije się do rzeki w kierunku brodu nieopodal VHexa nr 6, gdzie z pomocą dokooptowanego batalionu niemieckich saperów z dywizji zielonej, zbuduje most i przekroczy rzekę. Niemiecka zielona dywizja pancerna uderzy w kierunku charakterystycznego zakola rzeki w rejonie VHexa nr 3. Opanowanie tego rejonu pozwoli artylerii na ostrzeliwanie pozycji po drugiej stronie rzeki pod VHexem nr 7. 2-ga rumuńska pancerna, znacznie mniej doświadczona, atakować będzie pomiędzy obiema dywizjami w kierunku VHexa nr 2. W zależności od potrzeb udzieli wsparcia odpowiednio 1-szej rumuńskiej bądź zielonej niemieckiej dywizji pancernej. Niezależne zadanie przypadać będzie niebieskiej dywizji pancernej. Ruszy ona w kierunku mostu pod VHexem nr 4 i po jego sforsowaniu zdobędzie pozycję nr 5. Następnie wschodnim brzegiem rzeki ruszy na północ ku VHexowi nr 7.

Początek zapowiada się bardzo obiecująco. Rosjanie tkwią na swoich pozycjach poprzestając na ostrzeliwaniu pierwszej linii rumuńskiej przez swoją artylerię. W tym czasie dywizje pancerne osi przygotowują się do zajęcia pozycji wyjściowych do ataku. Na niebie dochodzi do gwałtownych starć w powietrzu, którym skutkiem szybko przejmuję kontrolę na niebie. Szybko okazuję się jednak, że może nie być za kolorowo. Iwan ma potężne siły pancerne, sporo artylerii i piechoty. A wszystko to jednostki przynajmniej 4-belkowe i często dobrze okopane. Po krótkotrwałej stagnacji jego siły przystępują do natarcia na pozycje od 1-4 i zaczyna się robić naprawdę ciekawie. Na lewym skrzydle 1-sza pancerna nieźle daje sobie radę. Odpiera zagony pancerne przeciwnika i przecina szosę prowadzącą do VHexa nr 2. Tym rejonem z kolei zajmują się żołnierze z 2-giej pancernej. Nieco trudniejsza sytuacja panuje na odcinku 3-cim. Początkowo jestem zmuszony wycofać stamtąd Rumunów i oddać miasto Rosjanom. Jednak po skomasowaniu sił niemieckiej zielonej pancernej i rumuńskiej 2.DPanc, udaje mi się zatrzymać Rosjan i zepchnąć ich spowrotem poza rogatki VHexa nr 3. Równie ciężkie walki toczą się o most między VHexem 4 i 5. Obie strony ponoszą tam w ciężkich zapasach znaczne straty.

Kiedy wydaje się, że sytuacja na wszystkich odcinkach frontu zaczyna się klarować na moją korzyść, Rosjanie podciągają z północy znaczne posiłki, szczególnie w broni pancernej i artylerii. Po dość sprawnym dotarciu moich jednostek na pierwszą linię frontu, okazuję się, że przebicie się do rzeki jest nie lada wyzwaniem. Moje najlepsze rumuńskie czołgi, czyli Pz IVG, dla 4-belkowych Kw-85, Is-ów 1 i 2 czy T-34/85 nie stanowią równorzędnego przeciwnika, co też można zauważyć po stanach moich czołgów po bitwie. Smutny koniec przychodzi dla 2-giego batalionu 2-giej dywizji, który świeżo w te czołgi przezbroiłem jak i dopiero co podarowana kompania niszczycieli czołgów Maresal. W obu przypadkach zabrakło trochę doświadczenia i wyższego poziomu paliwa w Maresalu Tongue Na niebo też trzeba zwracać uwagę bo Rosjanie systematycznie dosyłają kilku lotników w trakcie scenariusza.

W ciężkich przepychankach nad brzegami Dunaju. Największe postępy robią moje skrzydła czyli 1-sza dywizja pancerna Rumunów i niebieska dywizja pancerna Niemców. Rumunom udaje się dotrzeć do brodu i utworzyć przyczółek na drugim brzegu. Po odparciu kolejnej kontry pancernej, opanowują VHex nr 6. Nieco przed nimi na drugi brzeg przechodzą też Niemcy pod VHexem nr 5. Zdobywają miasto i ruszają prawym brzegiem na północ. Na odcinku 2-giej pancernej i dywizji zielonej, w zakolu rzeki panuje w tym czasie sytuacja patowa. Ostatecznie 3 tury przed końcem, niebiescy docierają pod VHex nr 7, który z pomocą lotnictwa i artylerii z południowego brzegu biorą w swoje ręce.

P.S. Przybyli liderzy: "Resilience" w piechocie i "All Weather Combat" na myśliwcu

Nagroda: brak



OpenGen 0.90.56.0 * (1 Jan 2017)  *  AI: Default
Efile folder: E:\Moje Gry\Open General\Open General 2015\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.8
Campaign: W32 WALKA RUMUNII v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   DNIESTR , #0 , Victory , score:31
 2   ODESSA , #1 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Pz IIIJ
 3   MIUS RIVER , #2 , Victory , score:31
 4   SPRING OFFENSIVE , #3 , Brilliant Victory , score:60
 5   SEVASTOPOL , #4 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Tacam T-60
 6   GROZNY , #5 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Ju-87D
 7   OPERATION "URANUS" , #6 , Brilliant Victory , score:54
 8   WINTER STORM , #7 , Brilliant Victory , score:68
 9   PEREKOP , #8 , Brilliant Victory , score:50
10   CRIMEAN EVACUATION , #9 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: Maresal
11   PLOESZTI , #10 , Brilliant Victory , score:63
12   ARMY GROUP SOUTHERN UKRAINE , #11 , Brilliant Victory , score:54
--
Campaign score: 635  *  Average: 52

..
Current scenario: ARMY GROUP SOUTHERN UKRAINE,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 560
Army cost: 5824 , Current prestige is 1895
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Aggressive
if BV: +800, CARPATHIANS MOUNTAIN , cap 11000, 13 turns prestige: 810
if V : +800, CARPATHIANS MOUNTAIN , cap 11000, 16 turns prestige: 810
TV: Win , turn prestige: 810
Ls: Loss , turn prestige: 810

Piechota
*  Vanatori Armoured , ADGR Truck , 3.Rgt.Vanat.Moto/1.DivBlind , 5 bars , 563 exp , Rumunia , 13/10 , Combat Support  , 7 kill , 0 pp - U:007  [+58 exp]
*  Vanatori Armoured , ADGR Truck , 4.Rgt.Vanat.Moto/1.DivBlind , 5 bars , 547 exp , Rumunia , 4/10 , Aggressive Attack  , 10 kill , 0 pp - U:008  [+59 exp]
*  Pioneer , ADGR Truck , Pio.Moto.Btl/1.DivBlind , 5 bars , 623 exp , Rumunia , 10/10 , 9 kill , 0 pp - U:009  [+51 exp]
*  HQ , Malaxa UE , HQ/1.DivBlind , 4 bars , 485 exp , Rumunia , 14/2 , 0 kill , 0 pp - U:014
 Vanatori Armoured , ADGR Truck , 5.Rgt.Vanat.Moto/2.DivBlind , 3 bars , 306 exp , Rumunia , 8/10 , Resilience  , 8 kill , 264 pp - U:019  [+32 exp]
 Vanatori Armoured , ADGR Truck , 6.Rgt.Vanat.Moto/2.DivBlind , 0 bars , 49 exp , Rumunia , 7/10 , 0 kill , 264 pp - U:026  [+17 exp]
 Paratroopers , Para.Btl/2.DivBlind , 0 bars , 0 exp , Rumunia , 10/10 , 0 kill , 204 pp - U:034

Czołg
*  Pz IVG , I/1.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 884 exp , Rumunia , 3/10 , Liberator  , 57 kill , 0 pp - U:001  [+185 exp]
*  Pz IVG , II/1.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 855 exp , Rumunia , 10/10 , 56 kill , 0 pp - U:002  [+113 exp]
+  Pz IVG , I/2.Rgt/2.DivBlind , 3 bars , 354 exp , Rumunia , 2/10 , 18 kill , 0 pp - U:018  [+76 exp]

Rozpoznanie
*  PSW 231 , Cercet.Grup/1.DivBlind , 4 bars , 464 exp , Rumunia , 9/10 , Recon, 9 kill , 0 pp - U:006  [+29 exp]
*  PSW 231 , Cercet.Grup/2.DivBlind , 5 bars , 534 exp , Rumunia , 12/10 , Recon, 11 kill , 0 pp - U:010  [+18 exp]

Artyleria ppanc.
*  StuG IIIG , I/AT.Comp/1.DivBlind , 4 bars , 453 exp , Rumunia , 13/10 , 5 kill , 0 pp - U:015  [+101 exp]
 MG , Praga RV , Arm.Spec.Btl/1.DivBlind , 3 bars , 375 exp , Rumunia , 10/10 , 1 kill , 180 pp - U:017  [+19 exp]
 StuG IIIG , I/AT.Comp/2.DivBlind , 0 bars , 99 exp , Rumunia , 9/10 , 3 kill , 276 pp - U:021  [+36 exp]
 MG , Praga RV , Arm.Spec.Btl/2.DivBlind , 1 bars , 115 exp , Rumunia , 6/10 , 1 kill , 180 pp - U:027  [+23 exp]
+  Maresal , II/AT.Comp/2.DivBlind , 1 bars , 109 exp , Rumunia , 7/10 , 0 kill , 0 pp - U:029  [+51 exp]

Artyleria
*  105mm Schneider M36 , Famo , I/1.Art.Moto.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 852 exp , Rumunia , 15/10 , 8 kill , 0 pp - U:003  [+126 exp]
*  105mm Schneider M36 , Famo , II/1.Art.Moto.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 728 exp , Rumunia , 15/10 , 11 kill , 0 pp - U:004  [+45 exp]
*  149mm K-1 , Famo , III/1.Art.Moto.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 668 exp , Rumunia , 15/10 , 7 kill , 0 pp - U:011  [+77 exp]
 105mm Schneider M36 , Famo , I/2.Art.Moto.Rgt/2.DivBlind , 2 bars , 293 exp , Rumunia , 12/10 , 6 kill , 403 pp - U:020  [+66 exp]
 105mm Schneider M36 , Famo , II/2.Art.Moto.Rgt/2.DivBlind , 3 bars , 334 exp , Rumunia , 12/10 , Reconnaissance Movement  , 2 kill , 403 pp - U:024  [+61 exp]
 149mm K-1 , Famo , III/2.Art.Moto.Rgt/2.DivBlind , 0 bars , 93 exp , Rumunia , 5/10 , 2 kill , 432 pp - U:032  [+33 exp]

Obrona plot.
*  37mm FlaK , Ford , AA.Comp/1.DivBlind , 2 bars , 236 exp , Rumunia , 12/10 , Air Defense, 1 kill , 0 pp - U:005
 40mm Bofors 36 , Skoda H 6ST6 , AA.Comp/2.DivBlind , 0 bars , 68 exp , Rumunia , 10/10 , Air Defense, 0 kill , 264 pp - U:025  [+56 exp]

Myśliwiec
*  Bf-109G-6 , I/GV.1 , 5 bars , 800 exp , Rumunia , 5/10 , Special Munition, 16 kill , 0 pp - U:012  [+81 exp]
*  Bf-109G-6 , II/GV.1 , 5 bars , 596 exp , Rumunia , 7/10 , Special Munition, 20 kill , 0 pp - U:013  [+94 exp]
 Bf-109G-6 , III/GV.1 , 5 bars , 519 exp , Rumunia , 8/10 , All Weather Combat  , Special Munition, 22 kill , 504 pp - U:022  [+108 exp]
 Bf-109G-6 , I/GV.2 , 4 bars , 452 exp , Rumunia , 12/10 , Special Munition, 8 kill , 604 pp - U:031  [+108 exp]

Bomb. taktyczny
 Ju-88A-4 , I/GB.1 , 5 bars , 672 exp , Rumunia , 13/10 , Support, 10 kill , 889 pp - U:016  [+74 exp]
 Ju-88A-4 , II/GB.1 , 5 bars , 512 exp , Rumunia , 14/10 , Determined Defense  , Support, 9 kill , 957 pp - U:023  [+86 exp]
+  Ju-87D , III/GB.1 , 3 bars , 368 exp , Rumunia , 9/10 , Support, 3 kill , 0 pp - U:030  [+129 exp]

Player 1 : Rumunia
Killed: INF:189  TNK:94   RCN:30   AT:27   FLAK:14   FORT:3    ATY:132  AD:29   FTR:60   TB:25   DD:4    BS:1    CRs:3      Total: 611
Lost  : INF:13   TNK:4    RCN:3    AT:2    FORT:1    ATY:4    AD:1    FTR:5      Total: 33

BV 10
V   2
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   7 Units *  3 Leaders      Total :   2573 exp,     34 kill,    732 pp    Average:    368 exp,      5 kill,    105 pp
Czołg          *   3 Units *  1 Leaders      Total :   2093 exp,    131 kill,      0 pp    Average:    698 exp,     44 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  0 Leaders      Total :    998 exp,     20 kill,      0 pp    Average:    499 exp,     10 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   5 Units *  0 Leaders      Total :   1151 exp,     10 kill,    636 pp    Average:    230 exp,      2 kill,    127 pp
Artyleria      *   6 Units *  1 Leaders      Total :   2968 exp,     36 kill,   1238 pp    Average:    495 exp,      6 kill,    206 pp
Obrona plot.   *   2 Units *  0 Leaders      Total :    304 exp,      1 kill,    264 pp    Average:    152 exp,      1 kill,    132 pp
Myśliwiec      *   4 Units *  1 Leaders      Total :   2367 exp,     66 kill,   1108 pp    Average:    592 exp,     17 kill,    277 pp
Bomb. taktyczny *   3 Units *  1 Leaders      Total :   1552 exp,     22 kill,   1846 pp    Average:    517 exp,      7 kill,    615 pp
* Summary:     *  32 Units *  7 Leaders      Total :  14006 exp,    320 kill,   5824 pp    Average:    438 exp,     10 kill,    182 pp


Player 1  Rumunia   has 72 units total (core+aux):
Piechota : 22
Czołg : 10
Rozpoznanie :  3
Artyleria ppanc. :  7
Artyleria : 15
Obrona plot. :  5
Myśliwiec :  6
Bomb. taktyczny :  4

Player 2  ZSRR   has 1 units total (core+aux):
Piechota :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Styczeń 21, 2020, 06:32:43 wysłane przez Estek » Zapisane
Estek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 804


« Odpowiedz #16 : Lipiec 10, 2017, 10:01:22 »

Scenariusz 13: "Karpaty"

Zakupy:
1. Przezbrojenie Ju-87D na "otwieracz do konserw" czyli Hs-129B-2 + dodatek "Anti Tank". Przyda się do odpierania Radzieckich hord pancernych
2. Dodatek "Anti-Tank" w Pz-IVG z liderem
3. Wzmocnienia stanów gdzie tylko się da.

Zadanie to obrona Rumuńskiej ziemi na przełęczach karpackich. Im dłużej wytrwamy, tym korzystniejsza perspektywa na zawarcie pokoju z Iwanem poprzez ojczystą dyplomację.

Korzystam ponownie z całości swoich sił oraz z dwóch silnych jednostek niemieckich, obficie wyposażonych w ciężkie Tygrysy. Obronę formuje w trzech sektorach. Na lewym skrzydle działać będzie Rumuńska piechota i artyleria z 2.DPanc, wsparta silną kolumną pancerną Niemców. Centrum zabezpiecza moja doświadczona 1.DPanc, której dokooptowuje czołgi i działa szturmowe z 2.DPanc. Prawe skrzydło w całości przypada drugiej niemieckiej kolumnie. Ma ona mniej czołgów za to więcej jednostek piechoty, w tym dwa bataliony strzelców górskich.

Początek jest bardzo podobny do poprzedniego scenariusza. Pierwsze tury to podejście na pozycje przed oczekiwanym natarciem Iwana. Nie poprzestaje jednak na samym marszu. Od początku aktywnie działa moje lotnictwo, które niemal samodzielnie demoluje jedną z radzieckich kolumn pancernych, zagrażającą mojemu jedynemu lotnisku na mapie. Równie pomyślnie przedstawia się sytuacja na lewym skrzydle, gdzie moje oddziały przesuwają swoją linię obrony na północ od VHexa nr 1, tworząc przyczółek przed spodziewanym atakiem wroga. Prawe skrzydło "czerwonych", składające się z niemieckich czołgów, rozjeżdża resztki sił radzieckich na północ od lotniska i kieruje się na most prowadzący wprost do VHexa nr 5. W centrum i na prawym skrzydle, początkowo nic się nie dzieje. Z VHexa nr 3 wycofuje osamotniony auxowy batalion piechoty na południowe pasmo wzgórz, na którym 1.DPanc, tworzy prawdziwą twierdzę. Na prawym skrzydle, niemieckie czołgi zabezpieczają przeprawy przez rzekę, a piechota i artyleria osłania tyły.

Wkrótce rozpętuje się prawdziwe piekło na wszystkich frontach. Do ataku ruszają radzieckie czołgi, silnie wsparte piechotą i artylerią. W sektorze "czerwonych" na półwyspach między VHexem 1 i 5 , na długie tury wszystko się zapycha. Jedynie prawe skrzydło, mozolnie pnie się na północ, górskim szlakiem. W centrum na wzgórzach na południe od VHexa nr 3, Rumuńska 1.DPanc toczy ciężkie walki z radzieckimi czołgami, które jak szalone starają się przerwać moją obronę. Działa szturmowe i artyleria rozpraszają ataki Iwana a Pz IV-ki dobijają poharatane bataliony. Dzielnie walczy też prawe niemieckie skrzydło. Lewą flankę, między wzgórzami a miastem, zabezpiecza pojedynczy batalion Tygrysów Królewskich. Na prawym batalion Panter, który niestety po pewnym czasie muszę wycofać, co sprawia, że radziecka lawina spływa na VHex nr 4. Ale w mieście okopana jest piechota, która tylko czeka na radzieckie czołówki, by wykończyć je w gęstej zabudowie.

Kiedy tylko wszystkie radzieckie bataliony pancerne zamieniają się we wraki mogę myśleć o uderzeniu na północ. Iwan broni się dzielnie, dzięki licznej artylerii i ukształtowaniu terenu. Nie jest to już jednak ta siła i te zasoby, co na początku scenariusza. Ostatecznie, wszystkie pozycje nieprzyjaciela wpadają w moje ręce na dwie tury przed końcem czasu na brylanta. W okolicach VHexa nr 7, w dwuskrzydłowym ataku na radziecką flagę, wspomagałem się dodatkowo swoim jedynym batalionem spadochroniarzy. Lidera zdobył Hs-129B-2.

Nagroda: brak



OpenGen 0.90.56.0 * (1 Jan 2017)  *  AI: Default
Efile folder: E:\Moje Gry\Open General\Open General 2015\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.8
Campaign: W32 WALKA RUMUNII v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   DNIESTR , #0 , Victory , score:31
 2   ODESSA , #1 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Pz IIIJ
 3   MIUS RIVER , #2 , Victory , score:31
 4   SPRING OFFENSIVE , #3 , Brilliant Victory , score:60
 5   SEVASTOPOL , #4 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Tacam T-60
 6   GROZNY , #5 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Ju-87D
 7   OPERATION "URANUS" , #6 , Brilliant Victory , score:54
 8   WINTER STORM , #7 , Brilliant Victory , score:68
 9   PEREKOP , #8 , Brilliant Victory , score:50
10   CRIMEAN EVACUATION , #9 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: Maresal
11   PLOESZTI , #10 , Brilliant Victory , score:63
12   ARMY GROUP SOUTHERN UKRAINE , #11 , Brilliant Victory , score:54
13   CARPATHIANS MOUNTAIN , #12 , Brilliant Victory , score:58
--
Campaign score: 693  *  Average: 53

..
Current scenario: CARPATHIANS MOUNTAIN,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 280
Army cost: 6095 , Current prestige is 1156
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Aggressive
if BV: +800, HUNGARIAN PLAN , cap 12000, 12 turns prestige: 790
if V : +800, HUNGARIAN PLAN , cap 12000, 15 turns prestige: 790
TV: Win , turn prestige: 790
Ls: Loss , turn prestige: 790

Piechota
*  Vanatori Armoured , ADGR Truck , 3.Rgt.Vanat.Moto/1.DivBlind , 5 bars , 607 exp , Rumunia , 14/10 , Combat Support  , 7 kill , 0 pp - U:007  [+44 exp]
*  Vanatori Armoured , ADGR Truck , 4.Rgt.Vanat.Moto/1.DivBlind , 5 bars , 607 exp , Rumunia , 14/10 , Aggressive Attack  , 10 kill , 0 pp - U:008  [+60 exp]
*  Pioneer , ADGR Truck , Pio.Moto.Btl/1.DivBlind , 5 bars , 655 exp , Rumunia , 14/10 , 10 kill , 0 pp - U:009  [+32 exp]
*  HQ , Malaxa UE , HQ/1.DivBlind , 4 bars , 485 exp , Rumunia , 14/2 , 0 kill , 0 pp - U:014
 Vanatori Armoured , ADGR Truck , 5.Rgt.Vanat.Moto/2.DivBlind , 3 bars , 316 exp , Rumunia , 13/10 , Resilience  , 8 kill , 343 pp - U:019  [+10 exp]
 Vanatori Armoured , ADGR Truck , 6.Rgt.Vanat.Moto/2.DivBlind , 0 bars , 49 exp , Rumunia , 10/10 , 0 kill , 264 pp - U:026
 Paratroopers , Para.Btl/2.DivBlind , 0 bars , 18 exp , Rumunia , 10/10 , 1 kill , 204 pp - U:032  [+18 exp]

Czołg
*  Pz IVG , I/1.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 995 exp , Rumunia , 13/10 , Liberator  , AntiTank, 66 kill , 0 pp - U:001  [+111 exp]
*  Pz IVG , II/1.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 1008 exp , Rumunia , 6/10 , 60 kill , 0 pp - U:002  [+153 exp]
+  Pz IVG , I/2.Rgt/2.DivBlind , 4 bars , 445 exp , Rumunia , 9/10 , 22 kill , 0 pp - U:018  [+91 exp]

Rozpoznanie
*  PSW 231 , Cercet.Grup/1.DivBlind , 5 bars , 508 exp , Rumunia , 10/10 , Recon, 9 kill , 0 pp - U:006  [+44 exp]
*  PSW 231 , Cercet.Grup/2.DivBlind , 5 bars , 559 exp , Rumunia , 11/10 , Recon, 11 kill , 0 pp - U:010  [+25 exp]

Artyleria ppanc.
*  StuG IIIG , I/AT.Comp/1.DivBlind , 4 bars , 498 exp , Rumunia , 11/10 , 6 kill , 0 pp - U:015  [+45 exp]
 MG , Praga RV , Arm.Spec.Btl/1.DivBlind , 3 bars , 375 exp , Rumunia , 13/10 , 1 kill , 234 pp - U:017
 StuG IIIG , I/AT.Comp/2.DivBlind , 1 bars , 115 exp , Rumunia , 10/10 , 3 kill , 276 pp - U:021  [+16 exp]
 MG , Praga RV , Arm.Spec.Btl/2.DivBlind , 1 bars , 158 exp , Rumunia , 11/10 , 1 kill , 198 pp - U:027  [+43 exp]
+  Maresal , II/AT.Comp/2.DivBlind , 1 bars , 148 exp , Rumunia , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:028  [+39 exp]

Artyleria
*  105mm Schneider M36 , Famo , I/1.Art.Moto.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 982 exp , Rumunia , 15/10 , 9 kill , 0 pp - U:003  [+130 exp]
*  105mm Schneider M36 , Famo , II/1.Art.Moto.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 800 exp , Rumunia , 15/10 , 12 kill , 0 pp - U:004  [+72 exp]
*  149mm K-1 , Famo , III/1.Art.Moto.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 738 exp , Rumunia , 15/10 , 8 kill , 0 pp - U:011  [+70 exp]
 105mm Schneider M36 , Famo , I/2.Art.Moto.Rgt/2.DivBlind , 3 bars , 355 exp , Rumunia , 12/10 , 8 kill , 403 pp - U:020  [+62 exp]
 105mm Schneider M36 , Famo , II/2.Art.Moto.Rgt/2.DivBlind , 4 bars , 404 exp , Rumunia , 13/10 , Reconnaissance Movement  , 2 kill , 436 pp - U:024  [+70 exp]
 149mm K-1 , Famo , III/2.Art.Moto.Rgt/2.DivBlind , 1 bars , 127 exp , Rumunia , 10/10 , 3 kill , 432 pp - U:031  [+34 exp]

Obrona plot.
*  37mm FlaK , Ford , AA.Comp/1.DivBlind , 2 bars , 258 exp , Rumunia , 12/10 , Air Defense, 1 kill , 0 pp - U:005  [+22 exp]
 40mm Bofors 36 , Skoda H 6ST6 , AA.Comp/2.DivBlind , 0 bars , 68 exp , Rumunia , 10/10 , Air Defense, 0 kill , 264 pp - U:025

Myśliwiec
*  Bf-109G-6 , I/GV.1 , 5 bars , 894 exp , Rumunia , 11/10 , Special Munition, 19 kill , 0 pp - U:012  [+94 exp]
*  Bf-109G-6 , II/GV.1 , 5 bars , 613 exp , Rumunia , 12/10 , Special Munition, 22 kill , 0 pp - U:013  [+17 exp]
 Bf-109G-6 , III/GV.1 , 5 bars , 743 exp , Rumunia , 10/10 , All Weather Combat, Special Munition, 23 kill , 504 pp - U:022  [+224 exp]
 Bf-109G-6 , I/GV.2 , 5 bars , 551 exp , Rumunia , 11/10 , Special Munition, 9 kill , 554 pp - U:030  [+99 exp]

Bomb. taktyczny
 Ju-88A-4 , I/GB.1 , 5 bars , 793 exp , Rumunia , 14/10 , Support, 10 kill , 957 pp - U:016  [+121 exp]
 Ju-88A-4 , II/GB.1 , 5 bars , 557 exp , Rumunia , 15/10 , Determined Defense  , Support, 12 kill , 1026 pp - U:023  [+45 exp]
+  HS-129B-2 , III/GB.1 , 4 bars , 430 exp , Rumunia , 12/10 , Aggressive Attack  , Support, AntiTank, 5 kill , 0 pp - U:029  [+62 exp]

Player 1 : Rumunia
Killed: INF:212  TNK:109  RCN:33   AT:27   FLAK:15   FORT:3    ATY:150  AD:32   FTR:65   TB:27   DD:4    BS:1    CRs:3      Total: 681
Lost  : INF:15   TNK:4    RCN:4    AT:2    FORT:1    ATY:4    AD:1    FTR:5      Total: 36

BV 11
V   2
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   7 Units *  3 Leaders      Total :   2737 exp,     36 kill,    811 pp    Average:    391 exp,      5 kill,    116 pp
Czołg          *   3 Units *  1 Leaders      Total :   2448 exp,    148 kill,      0 pp    Average:    816 exp,     49 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  0 Leaders      Total :   1067 exp,     20 kill,      0 pp    Average:    534 exp,     10 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   5 Units *  0 Leaders      Total :   1294 exp,     11 kill,    708 pp    Average:    259 exp,      2 kill,    142 pp
Artyleria      *   6 Units *  1 Leaders      Total :   3406 exp,     42 kill,   1271 pp    Average:    568 exp,      7 kill,    212 pp
Obrona plot.   *   2 Units *  0 Leaders      Total :    326 exp,      1 kill,    264 pp    Average:    163 exp,      1 kill,    132 pp
Myśliwiec      *   4 Units *  1 Leaders      Total :   2801 exp,     73 kill,   1058 pp    Average:    700 exp,     18 kill,    265 pp
Bomb. taktyczny *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1780 exp,     27 kill,   1983 pp    Average:    593 exp,      9 kill,    661 pp
* Summary:     *  32 Units *  8 Leaders      Total :  15859 exp,    358 kill,   6095 pp    Average:    496 exp,     11 kill,    190 pp


Player 1  Rumunia   has 58 units total (core+aux):
Piechota : 12
Czołg :  9
Rozpoznanie :  3
Artyleria ppanc. :  7
Artyleria : 12
Obrona plot. :  5
Myśliwiec :  6
Bomb. taktyczny :  4

Player 2  ZSRR   has 1 units total (core+aux):
Artyleria :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Styczeń 21, 2020, 06:35:10 wysłane przez Estek » Zapisane
Estek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 804


« Odpowiedz #17 : Lipiec 31, 2017, 05:34:04 »

Scenariusz 14: "Węgierski Plan"

Zakupy:
1. Wzmocnienia stanów na maksa. Jedynie trzy myśliwce z wyjątkiem "All Weather Combat" podnoszę do stanów 13/10.

Dotychczasowi wrogowie stają się sojusznikami a sojusznicy przeciwnikami. Mój Rumuński korpus we współpracy z oddziałami Czerwonej Armii przechodzi do ofensywy na terytorium Węgier. Swoje oddziały w całości wystawiam na lewym skrzydle (czerwoni). Dwa korpusy radzieckie (zielony i niebieski) atakować będą odpowiednio w centrum i na prawym skrzydle.

Atak na wszystkich odcinkach frontu przebiega dość gładko. Rosyjskie siły aux są dobrze wyekwipowane w silną artylerię, bataliony specnazu, działa szturmowe i czołgi. Pomocne jest też ich lotnictwo w szczególności rakietowe Iły-2M3. Przeciwnik działa bardzo zachowawczo. Początkowo walczy niemal wyłącznie siłami powietrznymi. Samoloty węgierskie to łatwy przeciwnik, niemieckie z kolei są groźne i trzeba na nie uważać. Najlepszym wyjściem jest łapanie ich w pułapki. Po przełamaniu pierwszych słabych linii węgierskich, przed każdym z korpusów stoi zadanie zmierzenia się z niemieckimi zgrupowaniami pancernymi. Ich skład budzi grozę, jednak pasywne zachowanie sprawia, że z pomocą lotnictwa i jednostek z funkcją "combat support", każdy korpus jest w stanie gładko otoczyć Niemców i sprawnie ich wyeliminować. Dalej idzie już po maśle, trzeba tylko sprawnie niszczyć wszelkiej maści jednostki rozpoznawcze, które ściągają na karki naszych jednostek ogień niemieckiej artylerii dalekiego zasięgu. Pod koniec scenariusza psuje się pogoda, dzięki czemu mogę wysłać moje wszystkie samoloty w misje rozpoznawcze by dokładnie zlokalizować położenie wrogich dział. Atak na wszystkich odcinkach frontu nabiera tempa. Rumuni nacierają na hexy nr 8 i 9. Koło 8-ki zrzucam dodatkowo swoich spadochroniarzy. Rosjanie włamują się do miasta nr 6 i okrążają pozycję nr 7. Pięć tur przed czasem jest po bitwie. Dla Rumunii jest to również koniec całej wojny. Odpowiedni czas dla mojego batalionu StuGów, który zyskał właśnie lidera  Tongue



OpenGen 0.90.56.0 * (1 Jan 2017)  *  AI: Default
Efile folder: E:\Moje Gry\Open General\Open General 2015\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.8
Campaign: W32 WALKA RUMUNII v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   DNIESTR , #0 , Victory , score:31
 2   ODESSA , #1 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Pz IIIJ
 3   MIUS RIVER , #2 , Victory , score:31
 4   SPRING OFFENSIVE , #3 , Brilliant Victory , score:60
 5   SEVASTOPOL , #4 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Tacam T-60
 6   GROZNY , #5 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Ju-87D
 7   OPERATION "URANUS" , #6 , Brilliant Victory , score:54
 8   WINTER STORM , #7 , Brilliant Victory , score:68
 9   PEREKOP , #8 , Brilliant Victory , score:50
10   CRIMEAN EVACUATION , #9 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: Maresal
11   PLOESZTI , #10 , Brilliant Victory , score:63
12   ARMY GROUP SOUTHERN UKRAINE , #11 , Brilliant Victory , score:54
13   CARPATHIANS MOUNTAIN , #12 , Brilliant Victory , score:58
14   HUNGARIAN PLAN , #13 , Brilliant Victory , score:60
--
Campaign score: 753  *  Average: 53

..
Current scenario: HUNGARIAN PLAN,  VH prestige is 720 ,  All map prestige is: 1040
Army cost: 6200 , Current prestige is 2001
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive
BV: Win , turn prestige: 780
V : Win , turn prestige: 780
TV: Win , turn prestige: 780
Ls: Loss , turn prestige: 780

Piechota
*  Vanatori Armoured , ADGR Truck , 3.Rgt.Vanat.Moto/1.DivBlind , 5 bars , 611 exp , Rumunia , 13/10 , Combat Support  , 7 kill , 0 pp - U:007  [+4 exp]
*  Vanatori Armoured , ADGR Truck , 4.Rgt.Vanat.Moto/1.DivBlind , 5 bars , 679 exp , Rumunia , 7/10 , Aggressive Attack  , 12 kill , 0 pp - U:008  [+72 exp]
*  Pioneer , ADGR Truck , Pio.Moto.Btl/1.DivBlind , 5 bars , 724 exp , Rumunia , 6/10 , 11 kill , 0 pp - U:009  [+69 exp]
*  HQ , Malaxa UE , HQ/1.DivBlind , 4 bars , 485 exp , Rumunia , 14/2 , 0 kill , 0 pp - U:014
 Vanatori Armoured , ADGR Truck , 5.Rgt.Vanat.Moto/2.DivBlind , 3 bars , 340 exp , Rumunia , 11/10 , Resilience  , 9 kill , 290 pp - U:019  [+24 exp]
 Vanatori Armoured , ADGR Truck , 6.Rgt.Vanat.Moto/2.DivBlind , 0 bars , 49 exp , Rumunia , 10/10 , 0 kill , 264 pp - U:026
 Paratroopers , Para.Btl/2.DivBlind , 0 bars , 37 exp , Rumunia , 7/10 , 1 kill , 204 pp - U:032  [+19 exp]

Czołg
*  Pz IVG , I/1.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 1071 exp , Rumunia , 13/10 , Liberator  , AntiTank, 69 kill , 0 pp - U:001  [+76 exp]
*  Pz IVG , II/1.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 1085 exp , Rumunia , 15/10 , 65 kill , 0 pp - U:002  [+77 exp]
+  Pz IVG , I/2.Rgt/2.DivBlind , 4 bars , 463 exp , Rumunia , 13/10 , 24 kill , 0 pp - U:018  [+18 exp]

Rozpoznanie
*  PSW 231 , Cercet.Grup/1.DivBlind , 5 bars , 585 exp , Rumunia , 14/10 , Recon, 10 kill , 0 pp - U:006  [+77 exp]
*  PSW 231 , Cercet.Grup/2.DivBlind , 5 bars , 596 exp , Rumunia , 12/10 , Recon, 12 kill , 0 pp - U:010  [+37 exp]

Artyleria ppanc.
*  StuG IIIG , I/AT.Comp/1.DivBlind , 5 bars , 564 exp , Rumunia , 13/10 , Battlefield Intelligence  , 6 kill , 0 pp - U:015  [+66 exp]
 MG , Praga RV , Arm.Spec.Btl/1.DivBlind , 3 bars , 375 exp , Rumunia , 13/10 , 1 kill , 234 pp - U:017
 StuG IIIG , I/AT.Comp/2.DivBlind , 1 bars , 133 exp , Rumunia , 5/10 , 5 kill , 276 pp - U:021  [+18 exp]
 MG , Praga RV , Arm.Spec.Btl/2.DivBlind , 1 bars , 158 exp , Rumunia , 11/10 , 1 kill , 198 pp - U:027
+  Maresal , II/AT.Comp/2.DivBlind , 1 bars , 148 exp , Rumunia , 11/10 , 0 kill , 0 pp - U:028

Artyleria
*  105mm Schneider M36 , Famo , I/1.Art.Moto.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 1020 exp , Rumunia , 15/10 , 9 kill , 0 pp - U:003  [+38 exp]
*  105mm Schneider M36 , Famo , II/1.Art.Moto.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 811 exp , Rumunia , 15/10 , 12 kill , 0 pp - U:004  [+11 exp]
*  149mm K-1 , Famo , III/1.Art.Moto.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 787 exp , Rumunia , 12/10 , 9 kill , 0 pp - U:011  [+49 exp]
 105mm Schneider M36 , Famo , I/2.Art.Moto.Rgt/2.DivBlind , 3 bars , 373 exp , Rumunia , 9/10 , 8 kill , 336 pp - U:020  [+18 exp]
 105mm Schneider M36 , Famo , II/2.Art.Moto.Rgt/2.DivBlind , 4 bars , 455 exp , Rumunia , 14/10 , Reconnaissance Movement  , 3 kill , 470 pp - U:024  [+51 exp]
 149mm K-1 , Famo , III/2.Art.Moto.Rgt/2.DivBlind , 1 bars , 199 exp , Rumunia , 11/10 , 4 kill , 475 pp - U:031  [+72 exp]

Obrona plot.
*  37mm FlaK , Ford , AA.Comp/1.DivBlind , 2 bars , 258 exp , Rumunia , 12/10 , Air Defense, 1 kill , 0 pp - U:005
 40mm Bofors 36 , Skoda H 6ST6 , AA.Comp/2.DivBlind , 0 bars , 68 exp , Rumunia , 10/10 , Air Defense, 0 kill , 264 pp - U:025

Myśliwiec
*  Bf-109G-6 , I/GV.1 , 5 bars , 935 exp , Rumunia , 13/10 , Special Munition, 20 kill , 0 pp - U:012  [+41 exp]
*  Bf-109G-6 , II/GV.1 , 5 bars , 615 exp , Rumunia , 13/10 , Special Munition, 22 kill , 0 pp - U:013  [+2 exp]
 Bf-109G-6 , III/GV.1 , 5 bars , 778 exp , Rumunia , 15/10 , All Weather Combat  , Special Munition, 23 kill , 756 pp - U:022  [+35 exp]
 Bf-109G-6 , I/GV.2 , 5 bars , 556 exp , Rumunia , 13/10 , Special Munition, 10 kill , 655 pp - U:030  [+5 exp]

Bomb. taktyczny
 Ju-88A-4 , I/GB.1 , 5 bars , 853 exp , Rumunia , 15/10 , Support, 11 kill , 1026 pp - U:016  [+60 exp]
 Ju-88A-4 , II/GB.1 , 5 bars , 695 exp , Rumunia , 11/10 , Determined Defense  , Support, 12 kill , 752 pp - U:023  [+138 exp]
+  HS-129B-2 , III/GB.1 , 5 bars , 507 exp , Rumunia , 13/10 , Aggressive Attack  , Support, AntiTank, 5 kill , 0 pp - U:029  [+77 exp]

Player 1 : Rumunia
Killed: INF:227  TNK:121  RCN:41   AT:38   FLAK:15   FORT:3    ATY:164  AD:37   FTR:68   TB:29   DD:4    BS:1    CRs:3      Total: 751
Lost  : INF:17   TNK:4    RCN:4    AT:2    FLAK:1    FORT:1    ATY:4    AD:1    FTR:6      Total: 40

BV 12
V   2
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   7 Units *  3 Leaders      Total :   2925 exp,     40 kill,    758 pp    Average:    418 exp,      6 kill,    108 pp
Czołg          *   3 Units *  1 Leaders      Total :   2619 exp,    158 kill,      0 pp    Average:    873 exp,     53 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  0 Leaders      Total :   1181 exp,     22 kill,      0 pp    Average:    591 exp,     11 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   5 Units *  1 Leaders      Total :   1378 exp,     13 kill,    708 pp    Average:    276 exp,      3 kill,    142 pp
Artyleria      *   6 Units *  1 Leaders      Total :   3645 exp,     45 kill,   1281 pp    Average:    608 exp,      8 kill,    214 pp
Obrona plot.   *   2 Units *  0 Leaders      Total :    326 exp,      1 kill,    264 pp    Average:    163 exp,      1 kill,    132 pp
Myśliwiec      *   4 Units *  1 Leaders      Total :   2884 exp,     75 kill,   1411 pp    Average:    721 exp,     19 kill,    353 pp
Bomb. taktyczny *   3 Units *  2 Leaders      Total :   2055 exp,     28 kill,   1778 pp    Average:    685 exp,      9 kill,    593 pp
* Summary:     *  32 Units *  9 Leaders      Total :  17013 exp,    382 kill,   6200 pp    Average:    532 exp,     12 kill,    194 pp


Player 1  Rumunia   has 65 units total (core+aux):
Piechota : 13
Czołg : 11
Rozpoznanie :  4
Artyleria ppanc. :  8
FlaK :  1
Artyleria : 12
Obrona plot. :  4
Myśliwiec :  7
Bomb. taktyczny :  5

Player 2  Węgry, Niemcy   has 4 units total (core+aux):
Piechota :  3
Myśliwiec :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Styczeń 21, 2020, 06:35:49 wysłane przez Estek » Zapisane
Estek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 804


« Odpowiedz #18 : Lipiec 31, 2017, 06:34:47 »

Podsumowanie:

Po blisko czterech miesiącach wreszcie udało mi się skończyć tą kampanię  Tongue Przyczyną nie była jednak źle czy nudnie skonstruowana rozgrywka.

Kampanię trzeba traktować jako rodzaj ciekawostki czy też odskoczni od klasycznych kampanii niemieckich, amerykańskich, rosyjskich. Fajnie skonstruowane opisy pozwalają nam wczuć się w historię II wojny światowej z rumuńskiej perspektywy. Pierwsze scenariusze są dość wymagające, przede wszystkim z uwagi na dysproporcje technologiczne. Zderzenie z radzieckimi T-34 i Kw-1, którym możemy co najwyżej przedstawić 50mm Paka38 z niemieckiego importu, uczy pokory. Dalej wraz ze wzrostem doświadczenia i trochę lepszym sprzętem, który w głównej mierze pochodzić będzie z niemieckich dostaw, jest coraz lepiej. Generalnie co do sprzętu trzeba być przygotowanym, na zakupową biedę. Pojawienie się każdej nowej jednostki to w kampanii rumuńskiej wydarzenie. Dla kogoś kto lubi elementy kwatermistrzowsko-gospodarcze w open generalu, granie Rumunami może być mało atrakcyjne  Tongue Konstrukcja bitew z dużym udziałem jednostek "aux", też nie wszystkim może przypaść do gustu. Pół biedy kiedy w scenariuszu wystawić możemy całą posiadaną armię. Są jednak scenriusze np. 10 i 11, gdzie udział w bitwie weźmie tylko kilka naszych jednostek, pośród całego mrowia jednostek "aux". W całej kampanii widać dużą zależność Rumunów od pomocy sojuszników. Trzeba być zatem przygotowanym, że dowodzimy armią, która nie jest do końca samodzielna w wykonaniu powierzonych zadań.

MOŻNA ZAMYKAĆ !
Zapisane
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #19 : Lipiec 31, 2017, 07:01:17 »

Statystyki kampanii:

Campaign: W32 WALKA RUMUNII v.4.6, * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Campaign score: 753 * Average: 53 SCEN: 14

**** Maks. i srednia ilosc zniszczonych jedn. wroga w kampanii przez wszystkie jednostki
----------------------------------------------------------------------------------------
TOTAL_KILL = 751 unit
OVG_KILL = 53.6 unit SCEN = 14
#13 Killed: INF:227 TNK:121 RCN:41 AT:38 FLAK:15 FORT:3  ATY:164 AD:37 FTR:68 TB:29 DD:4  BS:1  CRs:3   Total: 751 [+k 70]

**** Maks. i srednia ilosc zdobytych EXP w kampanii przez wszystkie jednostki core
----------------------------------------------------------------------------------
TOTAL_EXP = 17013 exp
OVG_EXP = 1215.2 exp SCEN = 14
#13 S_* Summary:  * 32 Units * 9 Leaders   Total : 17013 exp,  382 kill, 6200 pp  Average:  532 exp,  12 kill,  194 pp [+sk 24] [+se 1154]

**** Maks. ilosc zdobytych EXP w kampanii przez jedn., S_EXP_CAM oraz srednia exp S_EXP_CAM_AVG:
------------------------------------------------------------------------------------------------
#13 inf * Pioneer , ADGR Truck , Pio.Moto.Btl/1.DivBlind , 5 bars , 724 exp , Rumunia , 6/10 , 11 kill , 0 pp - U:009 [+69 exp] AVG_EXP: 51.7
#13 tnk * Pz IVG , II/1.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 1085 exp , Rumunia , 15/10 , 65 kill , 0 pp - U:002 [+77 exp] AVG_EXP: 77.5
#13 rcn * PSW 231 , Cercet.Grup/2.DivBlind , 5 bars , 596 exp , Rumunia , 12/10 , Recon, 12 kill , 0 pp - U:010 [+37 exp] AVG_EXP: 42.6
#13 at * StuG IIIG , I/AT.Comp/1.DivBlind , 5 bars , 564 exp , Rumunia , 13/10 , Battlefield Intelligence , 6 kill , 0 pp - U:015 [+66 exp] AVG_EXP: 40.3
#13 aty * 105mm Schneider M36 , Famo , I/1.Art.Moto.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 1020 exp , Rumunia , 15/10 , 9 kill , 0 pp - U:003 [+38 exp] AVG_EXP: 72.9
#13 ad * 37mm FlaK , Ford , AA.Comp/1.DivBlind , 2 bars , 258 exp , Rumunia , 12/10 , Air Defense, 1 kill , 0 pp - U:005 AVG_EXP: 18.4
#13 ftr * Bf-109G-6 , I/GV.1 , 5 bars , 935 exp , Rumunia , 13/10 , Special Munition, 20 kill , 0 pp - U:012 [+41 exp] AVG_EXP: 66.8
#13 tb Ju-88A-4 , I/GB.1 , 5 bars , 853 exp , Rumunia , 15/10 , Support, 11 kill , 1026 pp - U:016 [+60 exp] AVG_EXP: 60.9

**** Maks. ilosc zniszczonych jedn. wroga w kampanii przez jedn., S_KILL_CAM oraz srednia na bitwe S_KILL_CAM_AVG:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
#13 inf * Vanatori Armoured , ADGR Truck , 4.Rgt.Vanat.Moto/1.DivBlind , 5 bars , 679 exp , Rumunia , 7/10 , Aggressive Attack , 12 kill , 0 pp - U:008 [+72 exp] AVG_KILL: 0.9
#13 tnk * Pz IVG , I/1.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 1071 exp , Rumunia , 13/10 , Liberator , AntiTank, 69 kill , 0 pp - U:001 [+76 exp] AVG_KILL: 4.9
#13 rcn * PSW 231 , Cercet.Grup/2.DivBlind , 5 bars , 596 exp , Rumunia , 12/10 , Recon, 12 kill , 0 pp - U:010 [+37 exp] AVG_KILL: 0.9
#13 at * StuG IIIG , I/AT.Comp/1.DivBlind , 5 bars , 564 exp , Rumunia , 13/10 , Battlefield Intelligence , 6 kill , 0 pp - U:015 [+66 exp] AVG_KILL: 0.4
#13 aty * 105mm Schneider M36 , Famo , II/1.Art.Moto.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 811 exp , Rumunia , 15/10 , 12 kill , 0 pp - U:004 [+11 exp] AVG_KILL: 0.9
#13 ad * 37mm FlaK , Ford , AA.Comp/1.DivBlind , 2 bars , 258 exp , Rumunia , 12/10 , Air Defense, 1 kill , 0 pp - U:005 AVG_KILL: 0.1
#13 ftr Bf-109G-6 , III/GV.1 , 5 bars , 778 exp , Rumunia , 15/10 , All Weather Combat , Special Munition, 23 kill , 756 pp - U:022 [+35 exp] AVG_KILL: 1.6
#13 tb Ju-88A-4 , II/GB.1 , 5 bars , 695 exp , Rumunia , 11/10 , Determined Defense , Support, 12 kill , 752 pp - U:023 [+138 exp] AVG_KILL: 0.9

**** Maks. ilosc zdobytych EXP w bitwie przez jednostke, S_EXP_B:
-----------------------------------------------------------------------------------
#6  inf * Vanatori Armoured , ADGR Truck , 3.Rgt.Vanat.Moto/1.DivBlind , 4 bars , 475 exp , Rumunia , 3/10 , Combat Support , 5 kill , 0 pp - U:007 [+84 exp]
#6  inf * Vanatori Armoured , ADGR Truck , 4.Rgt.Vanat.Moto/1.DivBlind , 4 bars , 458 exp , Rumunia , 4/10 , Aggressive Attack , 10 kill , 0 pp - U:008 [+83 exp]
#1  inf * Pioneer , ADGR Truck , Pio.Moto.Btl/1.DivBlind , 2 bars , 260 exp , Rumunia , 2/10 , 0 kill , 0 pp - U:009 [+82 exp]

#11 tnk * Pz IVG , I/1.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 884 exp , Rumunia , 3/10 , Liberator , 57 kill , 0 pp - U:001 [+185 exp]
#12 tnk * Pz IVG , II/1.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 1008 exp , Rumunia , 6/10 , 60 kill , 0 pp - U:002 [+153 exp]
#8  tnk * Pz IVG , I/1.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 677 exp , Rumunia , 10/10 , Liberator , 39 kill , 0 pp - U:001 [+143 exp]

#6  rcn * PSW 231 , Cercet.Grup/2.DivBlind , 4 bars , 434 exp , Rumunia , 7/10 , Recon, 8 kill , 0 pp - U:010 [+78 exp]
#13 rcn * PSW 231 , Cercet.Grup/1.DivBlind , 5 bars , 585 exp , Rumunia , 14/10 , Recon, 10 kill , 0 pp - U:006 [+77 exp]
#4  rcn * PSW 231 , Cercet.Grup/2.DivBlind , 3 bars , 356 exp , Rumunia , 8/10 , Recon, 7 kill , 0 pp - U:010 [+66 exp]

#2  at MG , Praga RV , Arm.Spec.Btl/1.DivBlind , 1 bars , 190 exp , Rumunia , 9/10 , 0 kill , 180 pp - U:017 [+137 exp]
#11 at * StuG IIIG , I/AT.Comp/1.DivBlind , 4 bars , 453 exp , Rumunia , 13/10 , 5 kill , 0 pp - U:015 [+101 exp]
#8  at MG , Praga RV , Arm.Spec.Btl/1.DivBlind , 3 bars , 356 exp , Rumunia , 8/10 , 1 kill , 180 pp - U:017 [+99 exp]

#8  aty * 105mm Schneider M36 , Famo , I/1.Art.Moto.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 726 exp , Rumunia , 15/10 , 5 kill , 0 pp - U:003 [+162 exp]
#12 aty * 105mm Schneider M36 , Famo , I/1.Art.Moto.Rgt/1.DivBlind , 5 bars , 982 exp , Rumunia , 15/10 , 9 kill , 0 pp - U:003 [+130 exp]
#8  aty 105mm Schneider M36 , Famo , II/2.Art.Moto.Rgt/2.DivBlind , 1 bars , 172 exp , Rumunia , 10/10 , 2 kill , 336 pp - U:024 [+126 exp]

#11 ad 40mm Bofors 36 , Skoda H 6ST6 , AA.Comp/2.DivBlind , 0 bars , 68 exp , Rumunia , 10/10 , Air Defense, 0 kill , 264 pp - U:025 [+56 exp]
#6  ad * 37mm FlaK , Ford , AA.Comp/1.DivBlind , 2 bars , 224 exp , Rumunia , 11/10 , Air Defense, 1 kill , 0 pp - U:005 [+42 exp]
#4  ad * 37mm FlaK , Ford , AA.Comp/1.DivBlind , 1 bars , 182 exp , Rumunia , 11/10 , Air Defense, 0 kill , 0 pp - U:005 [+24 exp]

#12 ftr Bf-109G-6 , III/GV.1 , 5 bars , 743 exp , Rumunia , 10/10 , All Weather Combat, Special Munition, 23 kill , 504 pp - U:022 [+224 exp]
#0  ftr * IAR 80A , I/GV.1 , 2 bars , 271 exp , Rumunia , 3/10 , 2 kill , 0 pp - U:026 [+111 exp]
#11 ftr Bf-109G-6 , III/GV.1 , 5 bars , 519 exp , Rumunia , 8/10 , All Weather Combat , Special Munition, 22 kill , 504 pp - U:022 [+108 exp]

#13 tb Ju-88A-4 , II/GB.1 , 5 bars , 695 exp , Rumunia , 11/10 , Determined Defense , Support, 12 kill , 752 pp - U:023 [+138 exp]
#11 tb + Ju-87D , III/GB.1 , 3 bars , 368 exp , Rumunia , 9/10 , Support, 3 kill , 0 pp - U:030 [+129 exp]
#12 tb Ju-88A-4 , I/GB.1 , 5 bars , 793 exp , Rumunia , 14/10 , Support, 10 kill , 957 pp - U:016 [+121 exp]

**** Maks. ilosc zdobytych EXP w jednej bitwie przez wszystkie jednostki core
-----------------------------------------------------------------------------------
MAX_EXP_B = 3182 exp, SCEN: #0
#0  S_* Summary:  * 15 Units * 1 Leaders   Total : 3182 exp,  20 kill,   0 pp  Average:  212 exp,   1 kill,   0 pp [+sk 20] [+se 3182]

**** Maks. ilosc zniszczonych jedn. wroga w jednej bitwie przez wszystkie jednostki
-----------------------------------------------------------------------------------
MAX_KILL_B = 95 unit, SCEN: #11
#11 Killed: INF:189 TNK:94 RCN:30 AT:27 FLAK:14 FORT:3  ATY:132 AD:29 FTR:60 TB:25 DD:4  BS:1  CRs:3   Total: 611 [+k 95]
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #20 : Sierpień 30, 2017, 06:46:13 »

Łączna nota: 753 + 100 = 853
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.079 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.006s, 1q)