Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 26, 2024, 10:03:20 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: rozprza W07 Grupa Armii Środek 100%  (Przeczytany 8178 razy)
Rozprza
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 776



« : Kwiecień 12, 2017, 10:59:02 »

Udało mi się wkleić  Grin

To zaczynam nową kampanię. Na północy jednostki aux, na południu core. Pierwszy VH omijam, jak przybędą posiłki, to się tym zajmą.

 1   BIALYSTOK , #0 , Brilliant Victory , score:54

Piechota
*  Wehr. Infanterie mot. 38 , Opel Blitz 4x2 ,  , 0 bars , 30 exp , Niemcy , 2/10 , 0 kill , 0 pp - U:017  [+16 exp]
*  Wehr. Infanterie mot. 38 , Opel Blitz 4x2 ,  , 1 bars , 113 exp , Niemcy , 9/10 , 0 kill , 0 pp - U:018  [+26 exp]
*  Schutzen 38 , Opel Blitz 4x2 ,  , 0 bars , 88 exp , Niemcy , 8/10 , 0 kill , 0 pp - U:019  [+30 exp]
*  Schutzen 38 , Opel Blitz 4x2 ,  , 0 bars , 65 exp , Niemcy , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:020  [+50 exp]
*  Hauptquartier , Opel ,  , 2 bars , 222 exp , Niemcy , 12/4 , 0 kill , 0 pp - U:026

Czołg
*  Pz IIIG ,  , 0 bars , 91 exp , Niemcy , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:006  [+36 exp]
*  Pz IIIG ,  , 0 bars , 53 exp , Niemcy , 3/10 , 0 kill , 0 pp - U:008  [+37 exp]

Rozpoznanie
*  PSW 231 ,  , 1 bars , 104 exp , Niemcy , 7/10 , 2 kill , 0 pp - U:021  [+60 exp]

Artyleria
*  15 sFH18 , SdKfz 7 ,  , 0 bars , 23 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:010  [+9 exp]

Myśliwiec
*  Bf-109E-3 ,  , 3 bars , 378 exp , Niemcy , 10/10 , Devastating Fire  , 2 kill , 0 pp - U:023  [+287 exp]

Bomb. taktyczny
 Ju-87D ,  , 0 bars , 91 exp , Niemcy , 3/10 , 1 kill , 480 pp - U:035  [+91 exp]

Player 1 : Niemcy
Killed: INF:9    TNK:5    RCN:2    AT:6    ATY:9    AD:2    FTR:2      Total: 35
Lost  : AT:1    AD:1      Total: 2

BV  1
V   0
TV  0
L   0

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 12, 2017, 11:53:30 wysłane przez Rozprza » Zapisane

W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...
Rozprza
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 776



« Odpowiedz #1 : Kwiecień 12, 2017, 11:11:11 »

Dostałem w prezencie myśliwca, dokupiłem 2 sztukasy. Jak widać na mapce, głównie manewry oskrzydlające, czyli klasyka blitza  Grin
Tylko południowe miasto na rzece zaatakowałem frontalnie, ale lotnictwo wcześniej załatwiło artylerię i kontratak pancerny wroga.
Zwycięstwo w 10 turze. Zrobiłem jeszcze raz raport, teraz widać moje straty. Troche z tymi mapkami miałem zamieszania, ale już wiem jak wklejać.



OpenGen 0.90.57.3 * (21 Feb 2017)  *  AI: Default
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.8
Campaign: W07 GRUPA ARMII ŚRODEK v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   BIALYSTOK , #0 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Fw-190A-3
 2   VITEBSK , #1 , Brilliant Victory , score:60
--
Campaign score: 114  *  Average: 57

..
Current scenario: VITEBSK,  VH prestige is 400 ,  All map prestige is: 840
Army cost: 1380 , Current prestige is 1450
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Defensive
if BV: +150, SMOLENSK , cap 3500, 12 turns prestige: 600
if V : +150, SMOLENSK , cap 3500, 15 turns prestige: 600
TV: Loss , turn prestige: 600
Ls: Loss , turn prestige: 600

Piechota
*  Wehr. Infanterie mot. 38 , Opel Blitz 4x2 , I/SchutzReg1/1 PzDiv , 0 bars , 96 exp , Niemcy , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:004  [+66 exp]
*  Wehr. Infanterie mot. 38 , Opel Blitz 4x2 , II/SchutzReg1/1 PzDiv , 1 bars , 165 exp , Niemcy , 7/10 , 2 kill , 0 pp - U:005  [+52 exp]
*  Schutzen 38 , Opel Blitz 4x2 , I/SchutzReg2/1 PzDiv , 1 bars , 102 exp , Niemcy , 5/10 , 0 kill , 0 pp - U:006  [+14 exp]
*  Schutzen 38 , Opel Blitz 4x2 , II/SchutzReg2/1 PzDiv , 0 bars , 68 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:007  [+3 exp]
*  Hauptquartier , Opel , 1 PzDiv , 2 bars , 222 exp , Niemcy , 12/4 , 0 kill , 0 pp - U:010

Czołg
*  Pz IIIG , I/PzReg1/1 PzDiv , 1 bars , 145 exp , Niemcy , 8/10 , Reconnaissance Movement  , 6 kill , 0 pp - U:001  [+54 exp]
*  Pz IIIG , II/PzReg1/1 PzDiv , 1 bars , 190 exp , Niemcy , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:002  [+137 exp]

Rozpoznanie
*  PSW 231 , AuklAbt1/1 PzDiv , 1 bars , 128 exp , Niemcy , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:008  [+24 exp]

Artyleria
*  15 sFH18 , SdKfz 7 , III/ArtReg1/1 PzDiv , 0 bars , 66 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:003  [+43 exp]

Myśliwiec
*  Bf-109E-3 , JG 1 , 5 bars , 546 exp , Niemcy , 10/10 , Devastating Fire  , 6 kill , 0 pp - U:009  [+168 exp]
+  Fw-190A-3 , JG 2 , 1 bars , 100 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:012  [+100 exp]

Bomb. taktyczny
 Ju-87D , StG 1 , 1 bars , 155 exp , Niemcy , 10/10 , 3 kill , 480 pp - U:011  [+64 exp]
 Ju-87D , StG 2 , 0 bars , 75 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 480 pp - U:079  [+75 exp]
 Ju-87B , StG 3 , 1 bars , 126 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 420 pp - U:080  [+126 exp]

Player 1 : Niemcy
Killed: INF:23   TNK:11   RCN:4    AT:13   ATY:20   AD:4    FTR:4      Total: 79
Lost  : AT:2    AD:1      Total: 3

BV  2
V   0
TV  0
L   0
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 12, 2017, 12:06:47 wysłane przez Rozprza » Zapisane

W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...
besiu
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 556


« Odpowiedz #2 : Kwiecień 12, 2017, 02:08:01 »

2 tanki, 1 artyleria, 4 piechoty, 1 recon. Riśtiś "Grupa Armii". Cheesy Tongue
Zapisane
Rozprza
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 776



« Odpowiedz #3 : Kwiecień 12, 2017, 02:46:13 »

2 tanki, 1 artyleria, 4 piechoty, 1 recon. Riśtiś "Grupa Armii". Cheesy Tongue

 Grin Na pocieszenie auxów jest zawsze sporo.  Rolling
Zapisane

W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...
Rozprza
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 776



« Odpowiedz #4 : Kwiecień 12, 2017, 03:00:14 »

Tura 9. Jednostki aux na północy, na południu core. Do składu dywizji dokupiłem 2 bataliony artylerii 10,5 cm oraz batalion ppanc. Musiałem odbudowywać recona ze stanu 2 pkt i piechotę (ale nie pamitam ile). Cały scen łatwy, mało plotek wroga, 2 bataliony T34 nawet nie drgnęły. Słaby scen.



OpenGen 0.90.57.3 * (21 Feb 2017)  *  AI: Default
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.8
Campaign: W07 GRUPA ARMII ŚRODEK v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   BIALYSTOK , #0 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Fw-190A-3
 2   VITEBSK , #1 , Brilliant Victory , score:60
 3   SMOLENSK , #2 , Brilliant Victory , score:61
--
Campaign score: 175  *  Average: 58

..
Current scenario: SMOLENSK,  VH prestige is 320 ,  All map prestige is: 840
Army cost: 2736 , Current prestige is 1614
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
if BV: +150, VEILIKE LUKI , cap 4000, 12 turns prestige: 800
if V : +150, VEILIKE LUKI , cap 4000, 17 turns prestige: 800
TV: Loss , turn prestige: 800
Ls: Loss , turn prestige: 800

Piechota
*  Wehr. Infanterie mot. 38 , Opel Blitz 4x2 , I/SchutzReg1/1 PzDiv , 1 bars , 133 exp , Niemcy , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:004  [+37 exp]
*  Wehr. Infanterie mot. 38 , Opel Blitz 4x2 , II/SchutzReg1/1 PzDiv , 2 bars , 220 exp , Niemcy , 7/10 , 4 kill , 0 pp - U:005  [+55 exp]
*  Schutzen 38 , Opel Blitz 4x2 , I/SchutzReg2/1 PzDiv , 1 bars , 128 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:006  [+26 exp]
*  Schutzen 38 , Opel Blitz 4x2 , II/SchutzReg2/1 PzDiv , 0 bars , 86 exp , Niemcy , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:007  [+18 exp]
*  Hauptquartier , Opel , 1 PzDiv , 2 bars , 222 exp , Niemcy , 12/4 , 0 kill , 0 pp - U:010

Czołg
*  Pz IIIG , I/PzReg1/1 PzDiv , 1 bars , 195 exp , Niemcy , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 12 kill , 0 pp - U:001  [+50 exp]
*  Pz IIIG , II/PzReg1/1 PzDiv , 2 bars , 281 exp , Niemcy , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:002  [+91 exp]

Rozpoznanie
*  PSW 231 , AuklAbt1/1 PzDiv , 1 bars , 178 exp , Niemcy , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:008  [+50 exp]

Artyleria ppanc.
 SdKfz 8/Flak 18 , PzJagAbt1/1 PzDiv , 0 bars , 45 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 660 pp - U:083  [+45 exp]

Artyleria
*  15 sFH18 , SdKfz 7 , III/ArtReg1/1 PzDiv , 0 bars , 99 exp , Niemcy , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:003  [+33 exp]
 10.5 leFH18M , 251/4 , I/ArtReg1/1 PzDiv , 0 bars , 39 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 348 pp - U:081  [+39 exp]
 10.5 leFH18M , 251/4 , II/ArtReg1/1 PzDiv , 0 bars , 36 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 348 pp - U:082  [+36 exp]

Myśliwiec
*  Bf-109E-3 , JG 1 , 5 bars , 746 exp , Niemcy , 10/10 , Devastating Fire  , 8 kill , 0 pp - U:009  [+200 exp]
+  Fw-190A-3 , JG 2 , 2 bars , 205 exp , Niemcy , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:012  [+105 exp]

Bomb. taktyczny
 Ju-87D , StG 1 , 2 bars , 280 exp , Niemcy , 10/10 , 5 kill , 480 pp - U:011  [+125 exp]
 Ju-87D , StG 2 , 2 bars , 265 exp , Niemcy , 10/10 , 4 kill , 480 pp - U:013  [+190 exp]
 Ju-87B , StG 3 , 2 bars , 275 exp , Niemcy , 10/10 , 4 kill , 420 pp - U:014  [+149 exp]

Player 1 : Niemcy
Killed: INF:35   TNK:18   RCN:8    AT:19   ATY:30   AD:6    FTR:6      Total: 122
Lost  : AT:2    AD:1      Total: 3

BV  3
V   0
TV  0
L   0
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 12, 2017, 03:10:36 wysłane przez Rozprza » Zapisane

W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...
Estek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 804


« Odpowiedz #5 : Kwiecień 12, 2017, 06:25:38 »

Miło popatrzeć na kolejnego wielbiciela rysowania strzałek  Grin

P.S. Widzę, że Twoje wojska idą jak burza. Wyniki godne pozazdroszczenia, zważywszy że nie korzystasz z rozpoznania lotniczego.  Powodzenia w dalszej części kampanii !  Yes
Zapisane
Rozprza
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 776



« Odpowiedz #6 : Kwiecień 12, 2017, 08:05:28 »

Miło popatrzeć na kolejnego wielbiciela rysowania strzałek  Grin

P.S. Widzę, że Twoje wojska idą jak burza. Wyniki godne pozazdroszczenia, zważywszy że nie korzystasz z rozpoznania lotniczego.  Powodzenia w dalszej części kampanii !  Yes

Zaraziłem się strzałkami  Wink Wcześniej zaraziłem się od Hansena graniem na etatach. To jest rewelacja.
Rozpoznania nie miałem (już kupiłem do następnego scenu), bo kasy za mało. I co tu ukrywać, znam pierwsze sceny na pamięć  Grin Kilka innych kampanii też mogę grać w ciemno Laughing
Zapisane

W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...
Estek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 804


« Odpowiedz #7 : Kwiecień 12, 2017, 10:44:13 »

Zaraziłem się strzałkami  Wink Wcześniej zaraziłem się od Hansena graniem na etatach. To jest rewelacja.
Rozpoznania nie miałem (już kupiłem do następnego scenu), bo kasy za mało. I co tu ukrywać, znam pierwsze sceny na pamięć  Grin Kilka innych kampanii też mogę grać w ciemno Laughing

Aha. To wiele tłumaczy.  Grin Co do grania na etatach to faktycznie dobra opcja, bardzo uatrakcyjnia rozgrywkę, jest bliższa realiom historycznym i pozwala nam bardziej zżyć się z dowodzonymi oddziałami. Tworzenie zastępów Tygrysów, za którymi podąża fala sturmpionierów wspierana przez same działa 17K18 albo 21K38 i roznosi wszystko co stanie jej na drodze to chyba rozrywka na krótką metę. Mnie przynajmniej znudziłaby się po kilku scenariuszach  Tongue
Zapisane
Rozprza
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 776



« Odpowiedz #8 : Kwiecień 13, 2017, 06:16:58 »

Zaraziłem się strzałkami  Wink Wcześniej zaraziłem się od Hansena graniem na etatach. To jest rewelacja.
Rozpoznania nie miałem (już kupiłem do następnego scenu), bo kasy za mało. I co tu ukrywać, znam pierwsze sceny na pamięć  Grin Kilka innych kampanii też mogę grać w ciemno Laughing

Aha. To wiele tłumaczy.  Grin Co do grania na etatach to faktycznie dobra opcja, bardzo uatrakcyjnia rozgrywkę, jest bliższa realiom historycznym i pozwala nam bardziej zżyć się z dowodzonymi oddziałami. Tworzenie zastępów Tygrysów, za którymi podąża fala sturmpionierów wspierana przez same działa 17K18 albo 21K38 i roznosi wszystko co stanie jej na drodze to chyba rozrywka na krótką metę. Mnie przynajmniej znudziłaby się po kilku scenariuszach  Tongue

Nie tylko uatrakcyjnia rozgrywkę, ale nadaje jej sens. Brakuje mi opcji w grze, która umożliwiłaby uzupełnienie paliwa i amunicji tylko obok jednostki specjalnie do tego stworzonej. Wyobrażasz sobie planowanie całej bitwy biorąc pod uwagę logistykę? Zakup odpowiedniej ilości ciężarówek i ich wykorzystanie. Możesz przegrać bitwę przed jej rozpoczęciem  Wink To jest realizm i wyzwanie.
Zapisane

W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #9 : Kwiecień 13, 2017, 11:02:35 »

Zaraziłem się strzałkami  Wink Wcześniej zaraziłem się od Hansena graniem na etatach. To jest rewelacja.
Rozpoznania nie miałem (już kupiłem do następnego scenu), bo kasy za mało. I co tu ukrywać, znam pierwsze sceny na pamięć  Grin Kilka innych kampanii też mogę grać w ciemno Laughing

Aha. To wiele tłumaczy.  Grin Co do grania na etatach to faktycznie dobra opcja, bardzo uatrakcyjnia rozgrywkę, jest bliższa realiom historycznym i pozwala nam bardziej zżyć się z dowodzonymi oddziałami. Tworzenie zastępów Tygrysów, za którymi podąża fala sturmpionierów wspierana przez same działa 17K18 albo 21K38 i roznosi wszystko co stanie jej na drodze to chyba rozrywka na krótką metę. Mnie przynajmniej znudziłaby się po kilku scenariuszach  Tongue

Nie tylko uatrakcyjnia rozgrywkę, ale nadaje jej sens. Brakuje mi opcji w grze, która umożliwiłaby uzupełnienie paliwa i amunicji tylko obok jednostki specjalnie do tego stworzonej. Wyobrażasz sobie planowanie całej bitwy biorąc pod uwagę logistykę? Zakup odpowiedniej ilości ciężarówek i ich wykorzystanie. Możesz przegrać bitwę przed jej rozpoczęciem  Wink To jest realizm i wyzwanie.
Też lubię grać na "etatach" Grin
A pomysł uzupełniania paliwa, amunicji i jeszcze stanów liczbowych koło specjalnych jednostek logistycznych (lub SH) był by ciekawym wyzwaniem Evil
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Estek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 804


« Odpowiedz #10 : Kwiecień 14, 2017, 05:23:04 »

Nie tylko uatrakcyjnia rozgrywkę, ale nadaje jej sens. Brakuje mi opcji w grze, która umożliwiłaby uzupełnienie paliwa i amunicji tylko obok jednostki specjalnie do tego stworzonej. Wyobrażasz sobie planowanie całej bitwy biorąc pod uwagę logistykę? Zakup odpowiedniej ilości ciężarówek i ich wykorzystanie. Możesz przegrać bitwę przed jej rozpoczęciem  Wink To jest realizm i wyzwanie.

W tej materii mówiąc szczerze pasuje mi układ obecny  Grin Jest on idealnym kompromisem między realizmem a "grywalnością". Przecież ikony, którymi się poruszamy po mapie to całkiem spore jednostki taktyczne, które same w sobie posiadają kompanie taborowe, zespoły aprowizacyjne, kuchnie polowe itp. Gdyby wprowadzić tego typu modyfikacje o których piszesz, trzeba by przebudować praktycznie wszystkie kampanie, zmodyfikować liczbę tur do osiągnięcia poszczególnych zwycięstw, bo nie wiadomo czy dałoby się je w ogóle wygrać. Ponadto trzeba zwracać uwagę, że gracze są mniej i bardziej doświadczeni. My patrzymy na tą grę trochę z innej perspektywy, bo gramy w nią już długo i lubimy sobie ją coraz bardziej utrudniać  Tongue Są jednak gracze, którzy podejdą do niej po raz pierwszy i zbytnie przekombinowanie może ich odstraszyć. Dlatego tak ważne w moim odczuciu jest szukanie tego złotego kompromisu między realizmem a "grywalnością" - największą zaletą tej gry.
Zapisane
Rozprza
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 776



« Odpowiedz #11 : Kwiecień 14, 2017, 11:52:37 »

Nie tylko uatrakcyjnia rozgrywkę, ale nadaje jej sens. Brakuje mi opcji w grze, która umożliwiłaby uzupełnienie paliwa i amunicji tylko obok jednostki specjalnie do tego stworzonej. Wyobrażasz sobie planowanie całej bitwy biorąc pod uwagę logistykę? Zakup odpowiedniej ilości ciężarówek i ich wykorzystanie. Możesz przegrać bitwę przed jej rozpoczęciem  Wink To jest realizm i wyzwanie.

W tej materii mówiąc szczerze pasuje mi układ obecny  Grin Jest on idealnym kompromisem między realizmem a "grywalnością". Przecież ikony, którymi się poruszamy po mapie to całkiem spore jednostki taktyczne, które same w sobie posiadają kompanie taborowe, zespoły aprowizacyjne, kuchnie polowe itp. Gdyby wprowadzić tego typu modyfikacje o których piszesz, trzeba by przebudować praktycznie wszystkie kampanie, zmodyfikować liczbę tur do osiągnięcia poszczególnych zwycięstw, bo nie wiadomo czy dałoby się je w ogóle wygrać. Ponadto trzeba zwracać uwagę, że gracze są mniej i bardziej doświadczeni. My patrzymy na tą grę trochę z innej perspektywy, bo gramy w nią już długo i lubimy sobie ją coraz bardziej utrudniać  Tongue Są jednak gracze, którzy podejdą do niej po raz pierwszy i zbytnie przekombinowanie może ich odstraszyć. Dlatego tak ważne w moim odczuciu jest szukanie tego złotego kompromisu między realizmem a "grywalnością" - największą zaletą tej gry.
Masz rację. Nie jestem zwolennikiem zniechęcania do gry  Wink
Każda kampania powstaje w określonych warunkach. Po kilku tygodniach czy miesiącach pojawiają się nowe opcje, które powodują, że kampania jest przestarzała. Dla nowych opcji powinny być nowe kampanie lub stare przerabiane właściwie scen po scenie. Kilka dni temu odpaliłem sobie kampanię, nad którą kilka lat temu ślęczałem i nie nadaje się do użytku  Undecided Właśnie dlatego na jakiś czas przestałem grać, bo nie nadążałem za ilością zmian  Roll Eyes
Zapisane

W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...
Rozprza
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 776



« Odpowiedz #12 : Kwiecień 23, 2017, 04:28:31 »

Nie zająłem SH, wolałem skończyć turę wcześniej (10). Na południu taplałem się w błocie. W tym scenie artyleria i bombowce, to podstawa.


OpenGen 0.90.57.3 * (21 Feb 2017)  *  AI: Default
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.8
Campaign: W07 GRUPA ARMII ŚRODEK v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   BIALYSTOK , #0 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Fw-190A-3
 2   VITEBSK , #1 , Brilliant Victory , score:60
 3   SMOLENSK , #2 , Brilliant Victory , score:61
 4   VEILIKE LUKI , #3 , Brilliant Victory , score:64
--
Campaign score: 239  *  Average: 59

..
Current scenario: VEILIKE LUKI,  VH prestige is 320 ,  All map prestige is: 520
Army cost: 3972 , Current prestige is 1176
Prestige available on map yet is 120 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Defensive
if BV: +150, VIAZMA , cap 4500, 14 turns prestige: 700
if V : +150, VIAZMA , cap 4500, 18 turns prestige: 700
if TV: +200, ROSLAW , cap 6000, 20 turns prestige: 700
if Ls: +250, ROSLAW , cap 6000, 20 turns prestige: 700

Piechota
*  Wehr. Infanterie mot. 38 , Opel Blitz 4x2 , I/SchutzReg1/1 PzDiv , 1 bars , 133 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:004
*  Wehr. Infanterie mot. 38 , Opel Blitz 4x2 , II/SchutzReg1/1 PzDiv , 2 bars , 220 exp , Niemcy , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:005
*  Schutzen 38 , Opel Blitz 4x2 , I/SchutzReg2/2 PzDiv , 1 bars , 128 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:006
*  Schutzen 38 , Opel Blitz 4x2 , II/SchutzReg2/2 PzDiv , 0 bars , 88 exp , Niemcy , 9/10 , 3 kill , 0 pp - U:007  [+2 exp]
*  Hauptquartier , Opel , X PzKorps , 2 bars , 222 exp , Niemcy , 12/4 , 0 kill , 0 pp - U:010

Czołg
*  Pz IIIG , I/PzReg1/1 PzDiv , 1 bars , 195 exp , Niemcy , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 12 kill , 0 pp - U:001
*  Pz IIIG , II/PzReg1/1 PzDiv , 3 bars , 310 exp , Niemcy , 10/10 , Devastating Fire  , 11 kill , 0 pp - U:002  [+29 exp]

Rozpoznanie
*  PSW 222 , AuklAbt1/1 PzDiv , 2 bars , 213 exp , Niemcy , 10/10 , Recon, 5 kill , 0 pp - U:008  [+35 exp]

Artyleria ppanc.
 SdKfz 8/Flak 18 , PzJagAbt1/1 PzDiv , 1 bars , 153 exp , Niemcy , 10/10 , Devastating Fire  , 1 kill , 660 pp - U:017  [+108 exp]

Artyleria
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , III/ArtReg1/1 PzDiv , 1 bars , 179 exp , Niemcy , 10/10 , Devastating Fire  , 9 kill , 0 pp - U:003  [+80 exp]
 10.5 leFH18M , 251/4 , I/ArtReg1/1 PzDiv , 0 bars , 97 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 348 pp - U:015  [+58 exp]
 10.5 leFH18M , 251/4 , II/ArtReg1/1 PzDiv , 1 bars , 129 exp , Niemcy , 10/10 , Infiltration Tactics  , 2 kill , 348 pp - U:016  [+93 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , III/ArtReg2/2 PzDiv , 0 bars , 71 exp , Niemcy , 10/10 , 3 kill , 528 pp - U:107  [+71 exp]

Myśliwiec
*  Bf-109E-3 , JG 1 , 5 bars , 968 exp , Niemcy , 10/10 , Devastating Fire  , 12 kill , 0 pp - U:009  [+222 exp]
+  Fw-190A-3 , JG 2 , 2 bars , 273 exp , Niemcy , 10/10 , 8 kill , 0 pp - U:012  [+68 exp]
 Bf-109E-4 , JG 3 , 1 bars , 124 exp , Niemcy , 8/10 , 1 kill , 468 pp - U:106  [+124 exp]

Bomb. taktyczny
 Ju-87D , StG 1 , 3 bars , 387 exp , Niemcy , 10/10 , 8 kill , 480 pp - U:011  [+107 exp]
 Ju-87D , StG 2 , 3 bars , 324 exp , Niemcy , 10/10 , 5 kill , 480 pp - U:013  [+59 exp]
 Ju-87B , StG 3 , 3 bars , 367 exp , Niemcy , 10/10 , 6 kill , 420 pp - U:014  [+92 exp]
 Fi 156 , AufklSt 1 , 0 bars , 26 exp , Niemcy , 10/10 , Recon, 0 kill , 240 pp - U:108  [+26 exp]

Player 1 : Niemcy
Killed: INF:49   TNK:28   RCN:13   AT:29   ATY:43   AD:9    FTR:9      Total: 180
Lost  : RCN:1    AT:2    AD:1      Total: 4

BV  4
V   0
TV  0
L   0
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2017, 08:08:14 wysłane przez Rozprza » Zapisane

W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...
Rozprza
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 776



« Odpowiedz #13 : Kwiecień 24, 2017, 08:09:29 »



OpenGen 0.90.57.3 * (21 Feb 2017)  *  AI: Default
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.8
Campaign: W07 GRUPA ARMII ŚRODEK v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   BIALYSTOK , #0 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Fw-190A-3
 2   VITEBSK , #1 , Brilliant Victory , score:60
 3   SMOLENSK , #2 , Brilliant Victory , score:61
 4   VEILIKE LUKI , #3 , Brilliant Victory , score:64
 5   VIAZMA , #4 , Brilliant Victory , score:62  +++  Proto: HS-129B-2
 6   VOLOKOLAMSK  , #5 , Brilliant Victory , score:60
--
Campaign score: 361  *  Average: 60

..
Current scenario: YAKHROMA,  VH prestige is 480 ,  All map prestige is: 960
Army cost: 5952 , Current prestige is 1326
AI stance is Defensive
if BV: +100, MOSCOW SUMMER , cap 6000, 15 turns prestige: 800
if V : +100, MOSCOW SUMMER , cap 6000, 18 turns prestige: 800
if TV: +250, WINTER OFFENSIVE , cap 7000, 20 turns prestige: 800
if Ls: +400, WINTER OFFENSIVE , cap 7000, 20 turns prestige: 800

Piechota
*  Wehr. Infanterie mot. 38 , Opel Blitz 4x2 , I/SchutzReg1/1 PzDiv , 1 bars , 133 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:004
*  Wehr. Infanterie mot. 38 , Opel Blitz 4x2 , II/SchutzReg1/1 PzDiv , 2 bars , 220 exp , Niemcy , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:005
*  Schutzen 38 , Opel Blitz 4x2 , I/SchutzReg2/2 PzDiv , 1 bars , 132 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:006  [+2 exp]
*  Schutzen 38 , Opel Blitz 4x2 , II/SchutzReg2/2 PzDiv , 1 bars , 120 exp , Niemcy , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:007  [+1 exp]
*  Hauptquartier , Opel , X PzKorps , 2 bars , 222 exp , Niemcy , 12/4 , 0 kill , 0 pp - U:010

Czołg
*  Pz IVF1 , I/PzReg1/1 PzDiv , 3 bars , 324 exp , Niemcy , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 24 kill , 0 pp - U:001  [+36 exp]
*  Pz IIIG , II/PzReg1/1 PzDiv , 4 bars , 467 exp , Niemcy , 10/10 , Devastating Fire  , 21 kill , 0 pp - U:002  [+62 exp]
 Pz IVF1 , I/PzReg2/2 PzDiv , 1 bars , 125 exp , Niemcy , 10/10 , Street Fighter  , 9 kill , 276 pp - U:024  [+60 exp]
 Pz IIIJ , II/PzReg2/2 PzDiv , 0 bars , 50 exp , Niemcy , 10/10 , 3 kill , 228 pp - U:026  [+50 exp]

Rozpoznanie
*  PSW 222 , AufklAbt1/1 PzDiv , 2 bars , 255 exp , Niemcy , 10/10 , Recon, 6 kill , 0 pp - U:008  [+31 exp]
 PSW 222 , AufklAbt2/2 PzDiv , 0 bars , 64 exp , Niemcy , 10/10 , Recon, 3 kill , 120 pp - U:023  [+12 exp]

Artyleria ppanc.
 SdKfz 8/Flak 18 , PzJagAbt1/1 PzDiv , 3 bars , 341 exp , Niemcy , 10/10 , Devastating Fire  , 6 kill , 660 pp - U:017  [+85 exp]
 SdKfz 8/Flak 18 , PzJagAbt2/2 PzDiv , 0 bars , 35 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 660 pp - U:027  [+35 exp]

Artyleria
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , III/ArtReg1/1 PzDiv , 3 bars , 362 exp , Niemcy , 10/10 , Devastating Fire  , 14 kill , 0 pp - U:003  [+67 exp]
 10.5 leFH18M , 251/4 , I/ArtReg1/1 PzDiv , 2 bars , 205 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 348 pp - U:015  [+69 exp]
 10.5 leFH18M , 251/4 , II/ArtReg1/1 PzDiv , 1 bars , 197 exp , Niemcy , 10/10 , Infiltration Tactics  , 3 kill , 348 pp - U:016  [+46 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , III/ArtReg2/2 PzDiv , 1 bars , 142 exp , Niemcy , 10/10 , Infiltration Tactics  , 4 kill , 528 pp - U:019  [+43 exp]
 10.5 leFH18M , 251/4 , I/ArtReg2/2 PzDiv , 0 bars , 73 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 348 pp - U:021  [+57 exp]
 10.5 leFH18M , 251/4 , II/ArtReg2/2 PzDiv , 0 bars , 95 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 348 pp - U:022  [+50 exp]

Myśliwiec
*  Bf-109E-3 , JG 1 , 5 bars , 1340 exp , Niemcy , 10/10 , Devastating Fire  , 17 kill , 0 pp - U:009  [+143 exp]
+  Fw-190A-3 , JG 2 , 3 bars , 390 exp , Niemcy , 10/10 , Combat Support  , 12 kill , 0 pp - U:012  [+60 exp]
 Bf-109E-4 , JG 3 , 2 bars , 264 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 468 pp - U:018  [+48 exp]

Bomb. taktyczny
 Ju-87D , StG 1 , 5 bars , 555 exp , Niemcy , 10/10 , 10 kill , 480 pp - U:011  [+51 exp]
 Ju-87D , StG 2 , 5 bars , 533 exp , Niemcy , 10/10 , 8 kill , 480 pp - U:013  [+63 exp]
 Ju-87B , StG 3 , 5 bars , 517 exp , Niemcy , 10/10 , 13 kill , 420 pp - U:014  [+77 exp]
 Fi 156 , AufklSt 1 , 1 bars , 156 exp , Niemcy , 10/10 , Recon, 2 kill , 240 pp - U:020  [+40 exp]
+  HS-129B-2 , StG 4 , 1 bars , 130 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:025  [+130 exp]

Player 1 : Niemcy
Killed: INF:80   TNK:50   RCN:22   AT:47   ATY:75   AD:16   FTR:13     Total: 303
Lost  : INF:1    RCN:5    AT:2    AD:1      Total: 9

BV  6
V   0
TV  0
L   0
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 26, 2017, 09:09:05 wysłane przez Rozprza » Zapisane

W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #14 : Kwiecień 26, 2017, 09:31:33 »

Cytuj
Nie tylko uatrakcyjnia rozgrywkę, ale nadaje jej sens. Brakuje mi opcji w grze, która umożliwiłaby uzupełnienie paliwa i amunicji tylko obok jednostki specjalnie do tego stworzonej. Wyobrażasz sobie planowanie całej bitwy biorąc pod uwagę logistykę? Zakup odpowiedniej ilości ciężarówek i ich wykorzystanie. Możesz przegrać bitwę przed jej rozpoczęciem  Wink To jest realizm i wyzwanie.
Mi nie. Bo poziom jednostek i tak jest mocno sztuczny - czytaj: Tygrysy, to nie tylko Tygrysy. a tak powstałyby sztuczne - nieaktywne de facto jednostki, na które komp by polował, bo łatwe do zniszczenia
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 12, 2017, 11:36:41 wysłane przez Zsamot » Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.089 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.014s, 1q)