Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 23, 2024, 09:06:18
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Ranking Generałów 2017
(Moderatorzy:
Gustlik
,
Zsamot
,
kowdar
,
Waldzios
) >
Ponury - W52 US MARINE CORPS - 150%
Strony: [
1
]
2
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Ponury - W52 US MARINE CORPS - 150% (Przeczytany 21412 razy)
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Ponury - W52 US MARINE CORPS - 150%
«
:
Październik 10, 2017, 06:28:52 »
Z tego, co pamiętam, to tego typu kampanie są dość frustrujące, jeżeli chodzi o prestiż, więc 150%. Natomiast nie wiem, czy w praniu nie wyjdzie, że nie ma różnicy.
Scenariusz 1: Guadalcanal 1
Początkowe scenariusze rozgrywane są na tej samej mapie. Trzeba albo zajmować VHeksy, albo ich bronić. Autor radzi kupić 4 piechoty, ale wypróbowałem - nie działa. Robię więc po swojemu. Kupuję dobrą artylerię, flaka i piechotę. Która ostatecznie nawet nie wchodzi do walki. Artyleria jest kluczem do utrzymania pozycji, a okręt i samolot pomagają zająć VH.
OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\ * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9a
Campaign: W52 US MARINE CORPS v.4.0, * Player prestige modifier 150% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 GUADALCANAL 1 , #0 , Brilliant Victory , score:56
--
Campaign score: 56 * Average: 56
..
Current scenario: GUADALCANAL 1, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 696 , Current prestige is 54
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive
if BV: +770, GUADALCANAL 2 , cap 1075, 11 turns prestige: 0
if V : +770, GUADALCANAL 2 , cap 1075, 13 turns prestige: 0
if TV: +770, GUADALCANAL 2 , cap 1075, 15 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Infantry
Marine Inf. 1942 , , 0 bars , 0 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 120 pp - U:045
Anti-tank
M3 75mm GMC , , 0 bars , 32 exp , US Marines , 9/10 , 3 kill , 180 pp - U:044 [+32 exp]
Artillery
155mm M1 How , Mule , , 0 bars , 52 exp , US Marines , 10/10 , 5 kill , 396 pp - U:043 [+52 exp]
Fighter
* F4F-4 Wildcat , VMF-223 , 0 bars , 48 exp , US Marines , 6/10 , 2 kill , 0 pp - U:015 [+48 exp]
Cruiser
* Atlanta AA CL (Planes:0/1), USS Nies , 0 bars , 25 exp , US Marines , 6/8 , 1 kill , 0 pp - U:011 [+25 exp]
Player 1 : US Marines
Killed: INF:14 RCN:1 AT:1 ATY:1 FTR:2 TB:1 DD:1 Total: 21
Lost : RCN:1 FTR:1 Total: 2
BV 1
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 1 Units * 0 Leaders Total : 0 exp, 0 kill, 120 pp Average: 0 exp, 0 kill, 120 pp
Anti-tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 32 exp, 3 kill, 180 pp Average: 32 exp, 3 kill, 180 pp
Artillery * 1 Units * 0 Leaders Total : 52 exp, 5 kill, 396 pp Average: 52 exp, 5 kill, 396 pp
Fighter * 1 Units * 0 Leaders Total : 48 exp, 2 kill, 0 pp Average: 48 exp, 2 kill, 0 pp
Cruiser * 1 Units * 0 Leaders Total : 25 exp, 1 kill, 0 pp Average: 25 exp, 1 kill, 0 pp
* Summary: * 5 Units * 0 Leaders Total : 157 exp, 11 kill, 696 pp Average: 31 exp, 2 kill, 139 pp
Player 1 US Marines has 16 units total (core+aux):
Infantry : 8
Tank : 1
Anti-tank : 1
FlaK : 1
Artillery : 2
Fighter : 1
Tactical Bomber : 1
Cruiser : 1
Player 2 Japan has 5 units total (core+aux):
Infantry : 3
Fighter : 2
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - W52 US MARINE CORPS - 150%
«
Odpowiedz #1 :
Październik 10, 2017, 06:32:48 »
Scenariusz 2: Guadalcanal 2
Otrzymuję super prototyp, czołg
Do tego dokupuję niszczyciel czołgów. Scenariusz obronny. Chyba nieco źle pomyślany, bo zanim następuje pierwszy atak mija kilka tur. Dzięki mojej super artylerii i flakom ataki nie mają prawa się powieść. Lotnictwo też się pojawia, auxowe, więc nie jest źle. Zbieram doświadczenie na później.
OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\ * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9a
Campaign: W52 US MARINE CORPS v.4.0, * Player prestige modifier 150% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 GUADALCANAL 1 , #0 , Brilliant Victory , score:56 +++ Proto: M4A2
2 GUADALCANAL 2 , #1 , Brilliant Victory , score:49
--
Campaign score: 105 * Average: 52
..
Current scenario: GUADALCANAL 2, VH prestige is 120 , All map prestige is: 240
Army cost: 1008 , Current prestige is 67
Prestige available on map yet is 120 pp ( 120 pp in VH to capture) * Turn: 23
AI stance is Aggressive
if BV: +1000, GUADALCANALl 3 , cap 1375, 22 turns prestige: 0
if V : +1000, GUADALCANALl 3 , cap 1375, 22 turns prestige: 0
if TV: +1000, GUADALCANALl 3 , cap 1375, 22 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Infantry
Marine Inf. 1942 , , 1 bars , 103 exp , US Marines , 7/10 , 3 kill , 120 pp - U:005
[+103 exp]
Tank
+ M4A2 , , 0 bars , 73 exp , US Marines , 9/10 , 6 kill , 0 pp - U:006 [+73 exp]
Anti-tank
M3 75mm GMC , , 0 bars , 97 exp , US Marines , 8/10 , 5 kill , 180 pp - U:004 [+65 exp]
FlaK
40mm Bofors , Jeep [TW] , , 0 bars , 44 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 312 pp - U:087 [+44 exp]
Artillery
155mm M1 How , Mule , , 1 bars , 146 exp , US Marines , 10/10 , 9 kill , 396 pp - U:003 [+94 exp]
Fighter
* F4F-4 Wildcat , VMF-223 , 1 bars , 173 exp , US Marines , 9/10 , 9 kill , 0 pp - U:002
[+125 exp]
Cruiser
* Atlanta AA CL (Planes:0/1), USS Nies , 0 bars , 90 exp , US Marines , 8/8 , 3 kill , 0 pp - U:001 [+65 exp]
Player 1 : US Marines
Killed: INF:34 RCN:7 AT:4 FLAK:3 ATY:2 FTR:8 TB:9 DD:1 Total: 68
Lost : INF:1 RCN:1 FORT:3 FTR:3 Total: 8
BV 2
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 1 Units * 0 Leaders Total : 103 exp, 3 kill, 120 pp Average: 103 exp, 3 kill, 120 pp
Tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 73 exp, 6 kill, 0 pp Average: 73 exp, 6 kill, 0 pp
Anti-tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 97 exp, 5 kill, 180 pp Average: 97 exp, 5 kill, 180 pp
FlaK * 1 Units * 0 Leaders Total : 44 exp, 2 kill, 312 pp Average: 44 exp, 2 kill, 312 pp
Artillery * 1 Units * 0 Leaders Total : 146 exp, 9 kill, 396 pp Average: 146 exp, 9 kill, 396 pp
Fighter * 1 Units * 0 Leaders Total : 173 exp, 9 kill, 0 pp Average: 173 exp, 9 kill, 0 pp
Cruiser * 1 Units * 0 Leaders Total : 90 exp, 3 kill, 0 pp Average: 90 exp, 3 kill, 0 pp
* Summary: * 7 Units * 0 Leaders Total : 726 exp, 37 kill, 1008 pp Average: 104 exp, 5 kill, 144 pp
Player 1 US Marines has 24 units total (core+aux):
Infantry : 5
Tank : 2
Anti-tank : 2
FlaK : 1
Fortification : 2
Ground Transport : 2
Artillery : 2
Air Defense : 1
Fighter : 2
Tactical Bomber : 4
Cruiser : 1
Player 2 Japan has 10 units total (core+aux):
Infantry : 5
Anti-tank : 1
FlaK : 1
Fortification : 1
Artillery : 2
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - W52 US MARINE CORPS - 150%
«
Odpowiedz #2 :
Październik 10, 2017, 06:38:19 »
Scenariusz 3: Guadalcanal 3
I kolejny super prototyp
Część wojsk atakuje, a część broni. Dopiero na końcu się orientuję, że jeden VH jest na rzece, więc nie da się do niego wjechać bezpośrednio, ale udaje się w ostatniej turze na BV. Prawie tracę jedną piechotę, która się nacięła na rugged defence.
OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\ * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9a
Campaign: W52 US MARINE CORPS v.4.0, * Player prestige modifier 150% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 GUADALCANAL 1 , #0 , Brilliant Victory , score:56 +++ Proto: M4A2
2 GUADALCANAL 2 , #1 , Brilliant Victory , score:49 +++ Proto: M5A1
3 GUADALCANALl 3 , #2 , Brilliant Victory , score:51
--
Campaign score: 156 * Average: 52
..
Current scenario: GUADALCANALl 3, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 1368 , Current prestige is 7
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive
if BV: +1200, GUADALCANALl 4 , cap 1550, 8 turns prestige: 0
if V : +1200, GUADALCANALl 4 , cap 1550, 13 turns prestige: 0
if TV: +1200, GUADALCANALl 4 , cap 1550, 19 turns prestige: 0
if Ls: +1068, GUADALCANALl 3 , cap 1375, 19 turns prestige: 0
Infantry
Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , , 1 bars , 136 exp , US Marines ,
1/10
, 3 kill , 240 pp - U:005 [+33 exp]
Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , , 0 bars , 39 exp , US Marines , 6/10 , 2 kill , 240 pp - U:068 [+39 exp]
Tank
+ M4A2 , , 1 bars , 137 exp , US Marines , 7/10 , 9 kill , 0 pp - U:006 [+64 exp]
+ M5A1 , , 0 bars , 0 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:008
Anti-tank
M3 75mm GMC , , 1 bars , 108 exp , US Marines , 10/10 , 6 kill , 180 pp - U:004 [+11 exp]
FlaK
40mm Bofors , Jeep [TW] , , 0 bars , 44 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 312 pp - U:007
Artillery
155mm M1 How , Mule , , 1 bars , 184 exp , US Marines , 10/10 , 11 kill , 396 pp - U:003 [+38 exp]
Fighter
* F4F-4 Wildcat , VMF-223 , 2 bars , 218 exp , US Marines , 8/10 , 11 kill , 0 pp - U:002 [+45 exp]
Cruiser
* Atlanta AA CL (Planes:0/1), USS Nies , 1 bars , 118 exp , US Marines , 4/8 , 4 kill , 0 pp - U:001 [+28 exp]
Player 1 : US Marines
Killed: INF:43 RCN:9 AT:4 FLAK:3 ATY:3 FTR:10 TB:11 SUB:1 DD:1 Total: 85
Lost : INF:1 RCN:1 AT:1 FORT:3 FTR:4 Total: 10
BV 3
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 2 Units * 0 Leaders Total : 175 exp, 5 kill, 480 pp Average: 88 exp, 3 kill, 240 pp
Tank * 2 Units * 0 Leaders Total : 137 exp, 9 kill, 0 pp Average: 69 exp, 5 kill, 0 pp
Anti-tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 108 exp, 6 kill, 180 pp Average: 108 exp, 6 kill, 180 pp
FlaK * 1 Units * 0 Leaders Total : 44 exp, 2 kill, 312 pp Average: 44 exp, 2 kill, 312 pp
Artillery * 1 Units * 0 Leaders Total : 184 exp, 11 kill, 396 pp Average: 184 exp, 11 kill, 396 pp
Fighter * 1 Units * 0 Leaders Total : 218 exp, 11 kill, 0 pp Average: 218 exp, 11 kill, 0 pp
Cruiser * 1 Units * 0 Leaders Total : 118 exp, 4 kill, 0 pp Average: 118 exp, 4 kill, 0 pp
* Summary: * 9 Units * 0 Leaders Total : 984 exp, 48 kill, 1368 pp Average: 109 exp, 5 kill, 152 pp
Player 1 US Marines has 26 units total (core+aux):
Infantry : 10
Tank : 2
Anti-tank : 2
FlaK : 1
Artillery : 2
Air Defense : 1
Fighter : 3
Tactical Bomber : 2
Level Bomber : 1
Destroyer : 1
Cruiser : 1
Player 2 Japan has 20 units total (core+aux):
Infantry : 12
Recon : 3
Anti-tank : 2
FlaK : 1
Artillery : 2
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4747
"Let me see your war face."
Odp: Ponury - W52 US MARINE CORPS - 150%
«
Odpowiedz #3 :
Październik 10, 2017, 07:03:34 »
Cytat: Ponury Październik 10, 2017, 06:28:52
Z tego, co pamiętam, to tego typu kampanie są dość frustrujące, jeżeli chodzi o prestiż, więc 150%. Natomiast nie wiem, czy w praniu nie wyjdzie, że nie ma różnicy.
Patrząc po raportach to różnica będzie minimalna. Skaluje się tylko prestiż za heksy i tury, pierwszy jest minimalny (80pp/120pp w trzech scenariuszach) , a drugiego puki co w ogóle niema, więc tylko tracisz punktacje.
Jeśli taka tendencja się utrzyma w dalszych scenariuszach, to kampanie równie dobrze można grać na 0%.
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - W52 US MARINE CORPS - 150%
«
Odpowiedz #4 :
Październik 10, 2017, 10:20:11 »
Cytat: Waldzios Październik 10, 2017, 07:03:34
Patrząc po raportach to różnica będzie minimalna. Skaluje się tylko prestiż za heksy i tury, pierwszy jest minimalny (80pp/120pp w trzech scenariuszach) , a drugiego puki co w ogóle niema, więc tylko tracisz punktacje.
Jeśli taka tendencja się utrzyma w dalszych scenariuszach, to kampanie równie dobrze można grać na 0%.
No chyba właśnie tak. Ale już nie chce mi się zaczynać od nowa
Scenariusz 4: Guadalcanal 4
Tutaj trzeba zająć jeden VH (i obronić swoje, ale japońce jakoś niespecjalnie atakują). Teren nie sprzyja, trzeba pokonać 2 mocarne piechoty, co jest chyba niemożliwe. Więc na ryzyku przechodzę przez rzeki i z dwóch stron je omijam i zachodzę od tyłu. W międzyczasie toczy się walka na morzu, muszę uciekać z artylerią z zasięgu wzroku okrętów, bo inaczej bym ją stracił. Manewr się udaje i jest BV.
OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\ * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9a
Campaign: W52 US MARINE CORPS v.4.0, * Player prestige modifier 150% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 GUADALCANAL 1 , #0 , Brilliant Victory , score:56 +++ Proto: M4A2
2 GUADALCANAL 2 , #1 , Brilliant Victory , score:49 +++ Proto: M5A1
3 GUADALCANALl 3 , #2 , Brilliant Victory , score:51 +++ Proto: M4A3 Flame
4 GUADALCANALl 4 , #3 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 206 * Average: 51
..
Current scenario: GUADALCANALl 4, VH prestige is 120 , All map prestige is: 120
Army cost: 1368 , Current prestige is 164
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 4
AI stance is Aggressive
if BV: +1225, GUADALCANAL 5 , cap 1750, 5 turns prestige: 0
if V : +1225, GUADALCANAL 5 , cap 1750, 12 turns prestige: 0
if TV: +1225, GUADALCANAL 5 , cap 1750, 15 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Infantry
Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , , 1 bars , 138 exp , US Marines , 9/10 , 3 kill , 240 pp - U:005 [+2 exp]
Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , , 0 bars , 48 exp , US Marines , 6/10 , 3 kill , 240 pp - U:009 [+9 exp]
Tank
+ M4A2 , , 1 bars , 171 exp , US Marines , 9/10 , 9 kill , 0 pp - U:006 [+34 exp]
+ M5A1 , , 0 bars , 2 exp , US Marines , 9/10 , 0 kill , 0 pp - U:008 [+2 exp]
+ M4A3 Flame , , 0 bars , 0 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:010
Anti-tank
M3 75mm GMC , , 1 bars , 119 exp , US Marines , 10/10 , 6 kill , 180 pp - U:004 [+11 exp]
FlaK
40mm Bofors , Jeep [TW] , , 0 bars , 44 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 312 pp - U:007
Artillery
155mm M1 How , Mule , , 2 bars , 225 exp , US Marines , 10/10 , 12 kill , 396 pp - U:003 [+41 exp]
Fighter
* F4F-4 Wildcat , VMF-223 , 2 bars , 266 exp , US Marines , 6/10 , Recon, 12 kill , 0 pp - U:002 [+48 exp]
Cruiser
* Atlanta AA CL (Planes:0/1), USS Nies , 1 bars , 136 exp , US Marines , 5/8 , 4 kill , 0 pp - U:001 [+18 exp]
Player 1 : US Marines
Killed: INF:45 RCN:10 AT:4 FLAK:3 ATY:4 FTR:13 TB:12 SUB:1 DD:3 Total: 95
Lost : INF:3 RCN:1 AT:1 FORT:3 ATY:1 FTR:4 TB:1 DD:1 CRs:2 Total: 17
BV 4
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 2 Units * 0 Leaders Total : 186 exp, 6 kill, 480 pp Average: 93 exp, 3 kill, 240 pp
Tank * 3 Units * 0 Leaders Total : 173 exp, 9 kill, 0 pp Average: 58 exp, 3 kill, 0 pp
Anti-tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 119 exp, 6 kill, 180 pp Average: 119 exp, 6 kill, 180 pp
FlaK * 1 Units * 0 Leaders Total : 44 exp, 2 kill, 312 pp Average: 44 exp, 2 kill, 312 pp
Artillery * 1 Units * 0 Leaders Total : 225 exp, 12 kill, 396 pp Average: 225 exp, 12 kill, 396 pp
Fighter * 1 Units * 0 Leaders Total : 266 exp, 12 kill, 0 pp Average: 266 exp, 12 kill, 0 pp
Cruiser * 1 Units * 0 Leaders Total : 136 exp, 4 kill, 0 pp Average: 136 exp, 4 kill, 0 pp
* Summary: * 10 Units * 0 Leaders Total : 1149 exp, 51 kill, 1368 pp Average: 115 exp, 5 kill, 137 pp
Player 1 US Marines has 26 units total (core+aux):
Infantry : 6
Tank : 3
Anti-tank : 2
FlaK : 2
Artillery : 3
Air Defense : 1
Fighter : 4
Tactical Bomber : 2
Destroyer : 2
Cruiser : 1
Player 2 Japan has 33 units total (core+aux):
Infantry : 14
Tank : 2
Recon : 5
FlaK : 1
Fortification : 3
Artillery : 4
Fighter : 1
Destroyer : 1
Cruiser : 1
Auxiliary Ship : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - W52 US MARINE CORPS - 150%
«
Odpowiedz #5 :
Październik 10, 2017, 10:23:48 »
Scenariusz 5: Guadalcanal 5
Ostatni scenariusz na tej samej mapie. Uderzenie idzie w obie strony. Wysyłam 2 jednostki morzem na wschód, w osłonie okrętów. Kilka innych wlecze się lądem. Reszta idzie na zachód. Na wschodzie jest niewielki opór, dopiero przy samych VHeksach jest trochę jednostek, ale pokonuję je okrętami i samolotami. Na zachodzie jest ciężej, bo są bunkry z ukrytymi jednostkami oraz wsparcie artyleryjskie. Ale pomału rozbijam bunkry i osiągam BV najszybciej w całej dotychczasowej kampanii.
OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\ * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9a
Campaign: W52 US MARINE CORPS v.4.0, * Player prestige modifier 150% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 GUADALCANAL 1 , #0 , Brilliant Victory , score:56 +++ Proto: M4A2
2 GUADALCANAL 2 , #1 , Brilliant Victory , score:49 +++ Proto: M5A1
3 GUADALCANALl 3 , #2 , Brilliant Victory , score:51 +++ Proto: M4A3 Flame
4 GUADALCANALl 4 , #3 , Brilliant Victory , score:50
5 GUADALCANAL 5 , #4 , Brilliant Victory , score:60
--
Campaign score: 266 * Average: 53
..
Current scenario: GUADALCANAL 5, VH prestige is 120 , All map prestige is: 120
Army cost: 1620 , Current prestige is 397
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Aggressive
if BV: +970, NEW GEORGIA 1 , cap 2250, 9 turns prestige: 0
if V : +970, NEW GEORGIA 1 , cap 2250, 10 turns prestige: 0
if TV: +970, NEW GEORGIA 1 , cap 2250, 15 turns prestige: 0
if Ls: +500, GUADALCANAL 5 , cap 1750, 15 turns prestige: 0
Infantry
Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , , 1 bars , 138 exp , US Marines , 10/10 , 3 kill , 240 pp - U:005
Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , , 0 bars , 69 exp , US Marines , 8/10 , 4 kill , 240 pp - U:009 [+21 exp]
Tank
+ M4A2 , , 2 bars , 227 exp , US Marines , 10/10 , 12 kill , 0 pp - U:006 [+56 exp]
+ M5A1 , , 0 bars , 2 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:008
+ M4A3 Flame , , 0 bars , 17 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:010 [+17 exp]
Anti-tank
M3 75mm GMC , , 1 bars , 152 exp , US Marines , 8/10 , 6 kill , 180 pp - U:004 [+33 exp]
FlaK
40mm Bofors , Jeep [TW] , , 0 bars , 59 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 312 pp - U:007 [+15 exp]
Artillery
155mm M1 How , Mule , , 2 bars , 254 exp , US Marines , 10/10 , 12 kill , 396 pp - U:003 [+29 exp]
Fighter
* F4F-4 Wildcat , VMF-223 , 2 bars , 278 exp , US Marines , 10/10 , Recon, 13 kill , 0 pp - U:002 [+12 exp]
Tactical Bomber
O3U Corsair , , 0 bars , 34 exp , US Marines , 10/10 , Recon, 0 kill , 252 pp - U:060 [+34 exp]
Cruiser
* Atlanta AA CL (Planes:0/1), USS Nies , 1 bars , 147 exp , US Marines , 8/8 , 4 kill , 0 pp - U:001 [+11 exp]
Player 1 : US Marines
Killed: INF:47 RCN:10 AT:5 FLAK:5 FORT:3 ATY:7 AD:1 FTR:13 TB:14 SUB:1 DD:3 Total: 109
Lost : INF:3 RCN:1 AT:1 FORT:3 ATY:1 FTR:4 TB:1 DD:1 CRs:2 Total: 17
BV 5
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 2 Units * 0 Leaders Total : 207 exp, 7 kill, 480 pp Average: 104 exp, 4 kill, 240 pp
Tank * 3 Units * 0 Leaders Total : 246 exp, 14 kill, 0 pp Average: 82 exp, 5 kill, 0 pp
Anti-tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 152 exp, 6 kill, 180 pp Average: 152 exp, 6 kill, 180 pp
FlaK * 1 Units * 0 Leaders Total : 59 exp, 2 kill, 312 pp Average: 59 exp, 2 kill, 312 pp
Artillery * 1 Units * 0 Leaders Total : 254 exp, 12 kill, 396 pp Average: 254 exp, 12 kill, 396 pp
Fighter * 1 Units * 0 Leaders Total : 278 exp, 13 kill, 0 pp Average: 278 exp, 13 kill, 0 pp
Tactical Bomber * 1 Units * 0 Leaders Total : 34 exp, 0 kill, 252 pp Average: 34 exp, 0 kill, 252 pp
Cruiser * 1 Units * 0 Leaders Total : 147 exp, 4 kill, 0 pp Average: 147 exp, 4 kill, 0 pp
* Summary: * 11 Units * 0 Leaders Total : 1377 exp, 58 kill, 1620 pp Average: 125 exp, 5 kill, 147 pp
Player 1 US Marines has 28 units total (core+aux):
Infantry : 10
Tank : 3
Anti-tank : 1
FlaK : 1
Artillery : 4
Air Defense : 1
Fighter : 4
Tactical Bomber : 2
Destroyer : 1
Cruiser : 1
Player 2 Japan has 10 units total (core+aux):
Infantry : 6
Recon : 2
Artillery : 1
Air Defense : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - W52 US MARINE CORPS - 150%
«
Odpowiedz #6 :
Październik 10, 2017, 10:29:08 »
Scenariusz 6: New Georgia 1
Płyniemy na nową wyspę. Jest wsparcie auxowych jednostek. Celów sporo, wojska rozproszone, a najgorzej, że są miny morskie, które mają zasięg wzroku 3
Nie ogarniam tego. Trzeba lawirować między nimi. Oprócz tego jeszcze jest artyleria nadbrzeżna, więc trzeba kombinować. Na północy część jednostek wysadzam przy własnym VHeksie, a część na ryzyku podpływam do samego VH z artylerią nadbrzeżną. Na szczęście woli ona walić w auxową barkę, a moje wojska wyładowują się bezpiecznie i wykurzają ją.
Na południu jest kilka wysepek, większa wyspa z lotniskiem i jeden VH na południowym wybrzeżu dużej wyspy. Wysepki nie są bronione, więc wrzucam tam auxy. Lotnisko też zajmuję auxami po ciężkiej walce. Najgorzej jest na południowym brzegu, bo ciężko się do niego dostać, jest rzeka i masa bunkrów. Ale pomału wszystkie da się skruszyć i jest BV.
OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\ * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9a
Campaign: W52 US MARINE CORPS v.4.0, * Player prestige modifier 150% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 GUADALCANAL 1 , #0 , Brilliant Victory , score:56 +++ Proto: M4A2
2 GUADALCANAL 2 , #1 , Brilliant Victory , score:49 +++ Proto: M5A1
3 GUADALCANALl 3 , #2 , Brilliant Victory , score:51 +++ Proto: M4A3 Flame
4 GUADALCANALl 4 , #3 , Brilliant Victory , score:50
5 GUADALCANAL 5 , #4 , Brilliant Victory , score:60
6 NEW GEORGIA 1 , #5 , Brilliant Victory , score:51
--
Campaign score: 317 * Average: 52
..
Current scenario: NEW GEORGIA 1, VH prestige is 240 , All map prestige is: 360
Army cost: 1620 , Current prestige is 479
Prestige available on map yet is 120 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive
if BV: +250, NEW GEORGIA 2 , cap 2525, 10 turns prestige: 0
if V : +250, NEW GEORGIA 2 , cap 2525, 14 turns prestige: 0
if TV: +250, NEW GEORGIA 2 , cap 2525, 18 turns prestige: 0
if Ls: +300, NEW GEORGIA 1 , cap 2250, 18 turns prestige: 0
Infantry
Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , , 1 bars , 153 exp , US Marines , 10/10 , 3 kill , 240 pp - U:005 [+15 exp]
Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , , 1 bars , 165 exp , US Marines , 7/10 , Influence , 7 kill , 240 pp - U:009 [+96 exp]
Tank
+ M4A2 , , 2 bars , 239 exp , US Marines , 10/10 , 13 kill , 0 pp - U:006 [+12 exp]
+ M4A2 , , 0 bars , 2 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:008
+ M4A3 Flame , , 0 bars , 30 exp , US Marines , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:010 [+13 exp]
Anti-tank
M3 75mm GMC , , 1 bars , 176 exp , US Marines , 10/10 , 7 kill , 180 pp - U:004 [+24 exp]
FlaK
40mm Bofors , Jeep [TW] , , 0 bars , 59 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 312 pp - U:007
Artillery
155mm M1 How , Mule , , 3 bars , 303 exp , US Marines , 10/10 , 13 kill , 396 pp - U:003 [+49 exp]
Fighter
* F6F-3 Hellcat , VMF-223 , 3 bars , 302 exp , US Marines , 9/10 , Combat Support , Recon, 18 kill , 0 pp - U:002 [+24 exp]
Tactical Bomber
O3U Corsair , , 0 bars , 49 exp , US Marines , 10/10 , Recon, 0 kill , 252 pp - U:011 [+15 exp]
Cruiser
* Atlanta AA CL (Planes:0/1), USS Nies , 1 bars , 188 exp , US Marines , 8/8 , 4 kill , 0 pp - U:001 [+41 exp]
Player 1 : US Marines
Killed: INF:52 RCN:11 AT:7 FLAK:7 FORT:9 ATY:10 AD:1 FTR:14 TB:18 SUB:2 DD:3 Total: 134
Lost : INF:5 RCN:1 AT:1 FORT:3 ATY:1 FTR:4 TB:1 DD:3 CRs:2 Total: 21
BV 6
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 2 Units * 1 Leaders Total : 318 exp, 10 kill, 480 pp Average: 159 exp, 5 kill, 240 pp
Tank * 3 Units * 0 Leaders Total : 271 exp, 17 kill, 0 pp Average: 90 exp, 6 kill, 0 pp
Anti-tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 176 exp, 7 kill, 180 pp Average: 176 exp, 7 kill, 180 pp
FlaK * 1 Units * 0 Leaders Total : 59 exp, 2 kill, 312 pp Average: 59 exp, 2 kill, 312 pp
Artillery * 1 Units * 0 Leaders Total : 303 exp, 13 kill, 396 pp Average: 303 exp, 13 kill, 396 pp
Fighter * 1 Units * 1 Leaders Total : 302 exp, 18 kill, 0 pp Average: 302 exp, 18 kill, 0 pp
Tactical Bomber * 1 Units * 0 Leaders Total : 49 exp, 0 kill, 252 pp Average: 49 exp, 0 kill, 252 pp
Cruiser * 1 Units * 0 Leaders Total : 188 exp, 4 kill, 0 pp Average: 188 exp, 4 kill, 0 pp
* Summary: * 11 Units * 2 Leaders Total : 1666 exp, 71 kill, 1620 pp Average: 151 exp, 6 kill, 147 pp
Player 1 US Marines has 34 units total (core+aux):
Infantry : 9
Tank : 4
Anti-tank : 1
FlaK : 1
Fortification : 1
Artillery : 2
Fighter : 6
Tactical Bomber : 2
Destroyer : 7
Cruiser : 1
Player 2 Japan has 38 units total (core+aux):
Infantry : 6
FlaK : 1
Fortification : 8
Air Defense : 3
Submarine : 20
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4747
"Let me see your war face."
Odp: Ponury - W52 US MARINE CORPS - 150%
«
Odpowiedz #7 :
Październik 10, 2017, 11:44:53 »
Cytat: Ponury Październik 10, 2017, 10:29:08
Celów sporo, wojska rozproszone, a najgorzej, że są miny morskie, które mają zasięg wzroku 3
Nie ogarniam tego.
To mój błąd/niedopatrzenie
.
Jakiś czas temu hurtowo normalizowałem zasięg wzroku wszystkich okrętów podwodnych i widocznie z automatu załapały się te archaiczne miny (są w klasie SUB). Zupełnie o nich zapomniałem.
Są zdecydowanie do poprawy.
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - W52 US MARINE CORPS - 150%
«
Odpowiedz #8 :
Październik 11, 2017, 12:33:11 »
Cytat: Waldzios Październik 10, 2017, 11:44:53
To mój błąd/niedopatrzenie
.
Jakiś czas temu hurtowo normalizowałem zasięg wzroku wszystkich okrętów podwodnych i widocznie z automatu załapały się te archaiczne miny (są w klasie SUB). Zupełnie o nich zapomniałem.
Są zdecydowanie do poprawy.
A to całe szczęście, bo już myślałem, że o czymś nie wiem, i że miny mają wzrok
Scenariusz 7: New Georgia 2
Drugi raz ta sama plansza. Przenosimy się nieco na zachód. Kupuję drugą artylerię i lecimy. W pobliżu stoi mocno okopana piechota japońska, więc muszę zostawić też moją piechotę z liderem. Część jednostek musi płynąć do celów na innej wyspie, omijając miny morskie. 3 jednostki są na północnym brzegu. Idzie mozolnie, ale do przodu. Kiedy już zajmuję lotnisko, nagle spod ziemi wychodzą japońskie jednostki. Później z każdym scenariuszem robi się ich coraz więcej i muszę odbijać wcześniej zajęte VHeksy. Nie podoba mi się ten pomysł, ale okej - Japończycy faktycznie siedzieli w tunelach, więc niech im będzie.
OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\ * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9a
Campaign: W52 US MARINE CORPS v.4.0, * Player prestige modifier 150% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 GUADALCANAL 1 , #0 , Brilliant Victory , score:56 +++ Proto: M4A2
2 GUADALCANAL 2 , #1 , Brilliant Victory , score:49 +++ Proto: M5A1
3 GUADALCANALl 3 , #2 , Brilliant Victory , score:51 +++ Proto: M4A3 Flame
4 GUADALCANALl 4 , #3 , Brilliant Victory , score:50
5 GUADALCANAL 5 , #4 , Brilliant Victory , score:60
6 NEW GEORGIA 1 , #5 , Brilliant Victory , score:51 +++ Proto: M4A3/105
7 NEW GEORGIA 2 , #6 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 372 * Average: 53
..
Current scenario: NEW GEORGIA 2, VH prestige is 300 , All map prestige is: 360
Army cost: 2016 , Current prestige is 633
Prestige available on map yet is 60 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Aggressive
if BV: +1550, BOUGAINVILLE 1 , cap 3600, 14 turns prestige: 0
if V : +1550, BOUGAINVILLE 1 , cap 3600, 16 turns prestige: 0
if TV: +1550, BOUGAINVILLE 1 , cap 3600, 18 turns prestige: 0
if Ls: +500, NEW GEORGIA 2 , cap 2525, 18 turns prestige: 0
Infantry
Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , , 1 bars , 153 exp , US Marines , 10/10 , 3 kill , 240 pp - U:005
Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , , 1 bars , 192 exp , US Marines , 9/10 , Influence , 8 kill , 240 pp - U:009 [+27 exp]
Tank
+ M4A2 , , 3 bars , 352 exp , US Marines , 8/10 , Influence , 17 kill , 0 pp - U:006
[+113 exp]
+ M4A2 , , 0 bars , 33 exp , US Marines , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:008 [+31 exp]
+ M4A3 Flame , , 0 bars , 97 exp , US Marines , 9/10 , 7 kill , 0 pp - U:010 [+67 exp]
+ M4A3/105 , , 0 bars , 0 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:012
Anti-tank
M3 75mm GMC , , 1 bars , 189 exp , US Marines , 9/10 , 7 kill , 180 pp - U:004 [+13 exp]
FlaK
40mm Bofors , Jeep [TW] , , 0 bars , 59 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 312 pp - U:007
Artillery
155mm M1 How , Mule , , 4 bars , 405 exp , US Marines , 10/10 , 20 kill , 396 pp - U:003
[+102 exp]
155mm M1 How , Mule , , 0 bars , 88 exp , US Marines , 10/10 , 3 kill , 396 pp - U:079 [+88 exp]
Fighter
* F6F-3 Hellcat , VMF-223 , 3 bars , 353 exp , US Marines , 8/10 , Combat Support , Recon, 18 kill , 0 pp - U:002 [+51 exp]
Tactical Bomber
O3U Corsair , , 0 bars , 64 exp , US Marines , 10/10 , Recon, 0 kill , 252 pp - U:011 [+15 exp]
Cruiser
* Atlanta AA CL (Planes:0/1), USS Nies , 2 bars , 217 exp , US Marines , 8/8 , 5 kill , 0 pp - U:001 [+29 exp]
Player 1 : US Marines
Killed: INF:68 RCN:12 AT:8 FLAK:9 FORT:14 ATY:10 AD:3 FTR:14 TB:19 SUB:2 DD:3 Total: 162
Lost : INF:6 RCN:1 AT:1 FORT:3 ATY:3 FTR:4 TB:1 DD:5 CRs:2 Total: 26
BV 7
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 2 Units * 1 Leaders Total : 345 exp, 11 kill, 480 pp Average: 173 exp, 6 kill, 240 pp
Tank * 4 Units * 1 Leaders Total : 482 exp, 25 kill, 0 pp Average: 121 exp, 6 kill, 0 pp
Anti-tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 189 exp, 7 kill, 180 pp Average: 189 exp, 7 kill, 180 pp
FlaK * 1 Units * 0 Leaders Total : 59 exp, 2 kill, 312 pp Average: 59 exp, 2 kill, 312 pp
Artillery * 2 Units * 0 Leaders Total : 493 exp, 23 kill, 792 pp Average: 247 exp, 12 kill, 396 pp
Fighter * 1 Units * 1 Leaders Total : 353 exp, 18 kill, 0 pp Average: 353 exp, 18 kill, 0 pp
Tactical Bomber * 1 Units * 0 Leaders Total : 64 exp, 0 kill, 252 pp Average: 64 exp, 0 kill, 252 pp
Cruiser * 1 Units * 0 Leaders Total : 217 exp, 5 kill, 0 pp Average: 217 exp, 5 kill, 0 pp
* Summary: * 13 Units * 3 Leaders Total : 2202 exp, 91 kill, 2016 pp Average: 169 exp, 7 kill, 155 pp
Player 1 US Marines has 27 units total (core+aux):
Infantry : 11
Tank : 4
Anti-tank : 2
FlaK : 1
Fortification : 1
Artillery : 2
Air Defense : 1
Fighter : 1
Tactical Bomber : 3
Cruiser : 1
Player 2 Japan has 19 units total (core+aux):
Infantry : 2
Anti-tank : 1
Fortification : 4
Artillery : 1
Air Defense : 1
Submarine : 10
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - W52 US MARINE CORPS - 150%
«
Odpowiedz #9 :
Październik 11, 2017, 12:36:48 »
Scenariusz 8: Bougainville 1
Tylko 4 tury na BV, więc trzeba się śpieszyć, a znów są te miny. Najpierw wysadzam na brzeg Raiderów, których sobie upgradeowałem ze zwykłej piechoty (ale to błąd, bo nie zauważyłem, że nie mają mountain movement) i czołg. Potem reszta, w tym artyleria. Zachodni VH zajmuję po desancie właśnie tam. Sprytnie urządzone bywają VHeksy w tej kampanii - na rzece, więc trudno na nie wjechać z marszu. Warto o tym pamiętać... Kupiłem sobie bombowiec, ale nawet nie mogłem go wystawić
OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\ * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9a
Campaign: W52 US MARINE CORPS v.4.0, * Player prestige modifier 150% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 GUADALCANAL 1 , #0 , Brilliant Victory , score:56 +++ Proto: M4A2
2 GUADALCANAL 2 , #1 , Brilliant Victory , score:49 +++ Proto: M5A1
3 GUADALCANALl 3 , #2 , Brilliant Victory , score:51 +++ Proto: M4A3 Flame
4 GUADALCANALl 4 , #3 , Brilliant Victory , score:50
5 GUADALCANAL 5 , #4 , Brilliant Victory , score:60
6 NEW GEORGIA 1 , #5 , Brilliant Victory , score:51 +++ Proto: M4A3/105
7 NEW GEORGIA 2 , #6 , Brilliant Victory , score:55
8 BOUGAINVILLE 1 , #7 , Brilliant Victory , score:43
--
Campaign score: 415 * Average: 51
..
Current scenario: BOUGAINVILLE 1, VH prestige is 120 , All map prestige is: 180
Army cost: 3010 , Current prestige is 467
Prestige available on map yet is 60 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 4
AI stance is Aggressive
if BV: +350, BOUGAINVILLE 2 , cap 3625, 4 turns prestige: 0
if V : +350, BOUGAINVILLE 2 , cap 3625, 9 turns prestige: 0
if TV: +350, BOUGAINVILLE 2 , cap 3625, 11 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Infantry
Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , , 1 bars , 169 exp , US Marines , 10/10 , 4 kill , 240 pp - U:005 [+16 exp]
Marine Raiders , , 2 bars , 211 exp , US Marines , 8/10 , Influence , 8 kill , 480 pp - U:009 [+19 exp]
Tank
+ M4A2 , , 4 bars , 440 exp , US Marines , 10/10 , Influence , 20 kill , 0 pp - U:006 [+88 exp]
+ M4A2 , , 0 bars , 46 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:008 [+13 exp]
+ M4A3 Flame , , 0 bars , 97 exp , US Marines , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:010
+ M4A3/105 , , 0 bars , 0 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:012
Anti-tank
M3 75mm GMC , , 2 bars , 211 exp , US Marines , 10/10 , 8 kill , 180 pp - U:004 [+22 exp]
FlaK
40mm Bofors , Jeep [TW] , , 0 bars , 59 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 312 pp - U:007
Artillery
155mm M1 How , Mule , , 4 bars , 422 exp , US Marines , 13/10 , 21 kill , 514 pp - U:003 [+17 exp]
155mm M1 How , Mule , , 0 bars , 98 exp , US Marines , 7/10 , 3 kill , 396 pp - U:013 [+10 exp]
Fighter
* F6F-3 Hellcat , VMF-223 , 4 bars , 417 exp , US Marines , 11/10 , Combat Support , Recon, 19 kill , 0 pp - U:002 [+64 exp]
Tactical Bomber
O3U Corsair , , 0 bars , 97 exp , US Marines , 10/10 , Recon, 1 kill , 252 pp - U:011 [+33 exp]
JM-1 Marauder , , 1 bars , 101 exp , US Marines , 10/10 , Support, 0 kill , 636 pp - U:057
Cruiser
* Atlanta AA CL (Planes:0/1), USS Nies , 2 bars , 234 exp , US Marines , 8/8 , 5 kill , 0 pp - U:001 [+17 exp]
Player 1 : US Marines
Killed: INF:72 RCN:12 AT:8 FLAK:9 FORT:18 ATY:11 AD:3 FTR:14 TB:19 SUB:2 DD:3 Total: 171
Lost : INF:6 RCN:1 AT:1 FORT:3 ATY:3 FTR:5 TB:1 DD:7 CRs:2 Total: 29
BV 8
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 2 Units * 1 Leaders Total : 380 exp, 12 kill, 720 pp Average: 190 exp, 6 kill, 360 pp
Tank * 4 Units * 1 Leaders Total : 583 exp, 29 kill, 0 pp Average: 146 exp, 7 kill, 0 pp
Anti-tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 211 exp, 8 kill, 180 pp Average: 211 exp, 8 kill, 180 pp
FlaK * 1 Units * 0 Leaders Total : 59 exp, 2 kill, 312 pp Average: 59 exp, 2 kill, 312 pp
Artillery * 2 Units * 0 Leaders Total : 520 exp, 24 kill, 910 pp Average: 260 exp, 12 kill, 455 pp
Fighter * 1 Units * 1 Leaders Total : 417 exp, 19 kill, 0 pp Average: 417 exp, 19 kill, 0 pp
Tactical Bomber * 2 Units * 0 Leaders Total : 198 exp, 1 kill, 888 pp Average: 99 exp, 1 kill, 444 pp
Cruiser * 1 Units * 0 Leaders Total : 234 exp, 5 kill, 0 pp Average: 234 exp, 5 kill, 0 pp
* Summary: * 14 Units * 3 Leaders Total : 2602 exp, 100 kill, 3010 pp Average: 186 exp, 7 kill, 215 pp
Player 1 US Marines has 15 units total (core+aux):
Infantry : 2
Tank : 4
Anti-tank : 1
FlaK : 1
Artillery : 2
Fighter : 1
Tactical Bomber : 2
Carrier : 1
Cruiser : 1
Player 2 Japan has 28 units total (core+aux):
Infantry : 6
Recon : 2
FlaK : 2
Fortification : 1
Artillery : 1
Fighter : 1
Tactical Bomber : 2
Submarine : 11
Destroyer : 2
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - W52 US MARINE CORPS - 150%
«
Odpowiedz #10 :
Październik 11, 2017, 12:47:47 »
Scenariusz 9: Bougainville 2
Po zajęciu przyczółka ciśniemy w głąb wyspy. Teren górzysty z małą pagórkowatą przecinką. Trzeba też podobno bronić się przed kontratakami, ale jakoś nie zauważyłem. Większość jednostek w górach porusza się o 1 heks, ale nie moje artylerie na mułach
Ostatnie VHeksy zajmują właśnie one - po wykurzeniu obrońców artylerią i samolotami wjeżdżają do pustych.
OpenGen 0.90.58.1 * (23 Abr 2017) * AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\ * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9a
Campaign: W52 US MARINE CORPS v.4.0, * Player prestige modifier 150% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 GUADALCANAL 1 , #0 , Brilliant Victory , score:56 +++ Proto: M4A2
2 GUADALCANAL 2 , #1 , Brilliant Victory , score:49 +++ Proto: M5A1
3 GUADALCANALl 3 , #2 , Brilliant Victory , score:51 +++ Proto: M4A3 Flame
4 GUADALCANALl 4 , #3 , Brilliant Victory , score:50
5 GUADALCANAL 5 , #4 , Brilliant Victory , score:60
6 NEW GEORGIA 1 , #5 , Brilliant Victory , score:51 +++ Proto: M4A3/105
7 NEW GEORGIA 2 , #6 , Brilliant Victory , score:55
8 BOUGAINVILLE 1 , #7 , Brilliant Victory , score:43 +++ Proto: T19 HMC
9 BOUGAINVILLE 2 , #8 , Brilliant Victory , score:56
--
Campaign score: 471 * Average: 52
..
Current scenario: BOUGAINVILLE 2, VH prestige is 0 , All map prestige is: 60
Army cost: 3086 , Current prestige is 654
Prestige available on map yet is 60 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Aggressive
if BV: +600, CAPE GLOUCESTER 1 , cap 3900, 9 turns prestige: 0
if V : +600, CAPE GLOUCESTER 1 , cap 3900, 13 turns prestige: 0
if TV: +600, CAPE GLOUCESTER 1 , cap 3900, 17 turns prestige: 0
if Ls: +0, BOUGAINVILLE 2 , cap 3625, 17 turns prestige: 0
Infantry
Marine Inf. 1942 , Jeep [TW] , , 1 bars , 171 exp , US Marines , 9/10 , 4 kill , 240 pp - U:005 [+2 exp]
Marine Raiders , , 2 bars , 247 exp , US Marines , 8/10 , Influence , 10 kill , 480 pp - U:009 [+36 exp]
Tank
+ M4A2 , , 5 bars , 517 exp , US Marines , 11/10 , Influence , 22 kill , 0 pp - U:006 [+77 exp]
+ M4A2 , , 0 bars , 46 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:008
+ M4A3 Flame , , 1 bars , 102 exp , US Marines , 10/10 , 8 kill , 0 pp - U:010 [+5 exp]
+ M4A3/105 , , 0 bars , 17 exp , US Marines , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:012 [+17 exp]
Anti-tank
M3 75mm GMC , , 2 bars , 211 exp , US Marines , 12/10 , 8 kill , 216 pp - U:004
FlaK
40mm Bofors , Jeep [TW] , , 0 bars , 59 exp , US Marines , 10/10 , 2 kill , 312 pp - U:007
Artillery
155mm M1 How , Mule , , 4 bars , 464 exp , US Marines , 14/10 , 25 kill , 554 pp - U:003 [+42 exp]
155mm M1 How , Mule , , 1 bars , 112 exp , US Marines , 7/10 , 4 kill , 396 pp - U:013 [+14 exp]
+ T19 HMC , , 1 bars , 113 exp , US Marines , 11/10 , 0 kill , 0 pp - U:015 [+12 exp]
Fighter
* F6F-3 Hellcat , VMF-223 , 4 bars , 427 exp , US Marines , 12/10 , Combat Support , Recon, 19 kill , 0 pp - U:002 [+10 exp]
Tactical Bomber
O3U Corsair , , 0 bars , 97 exp , US Marines , 10/10 , Recon, 1 kill , 252 pp - U:011
JM-1 Marauder , , 1 bars , 143 exp , US Marines , 10/10 , Support, 1 kill , 636 pp - U:014 [+42 exp]
Cruiser
* Atlanta AA CL (Planes:0/1), USS Nies , 2 bars , 252 exp , US Marines , 8/8 , 5 kill , 0 pp - U:001 [+18 exp]
Player 1 : US Marines
Killed: INF:78 RCN:15 AT:8 FLAK:9 FORT:22 ATY:12 AD:3 FTR:14 TB:19 SUB:2 DD:3 Total: 185
Lost : INF:6 RCN:1 AT:1 FORT:3 ATY:3 FTR:5 TB:1 DD:7 CRs:2 Total: 29
BV 9
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Infantry * 2 Units * 1 Leaders Total : 418 exp, 14 kill, 720 pp Average: 209 exp, 7 kill, 360 pp
Tank * 4 Units * 1 Leaders Total : 682 exp, 35 kill, 0 pp Average: 171 exp, 9 kill, 0 pp
Anti-tank * 1 Units * 0 Leaders Total : 211 exp, 8 kill, 216 pp Average: 211 exp, 8 kill, 216 pp
FlaK * 1 Units * 0 Leaders Total : 59 exp, 2 kill, 312 pp Average: 59 exp, 2 kill, 312 pp
Artillery * 3 Units * 0 Leaders Total : 689 exp, 29 kill, 950 pp Average: 230 exp, 10 kill, 317 pp
Fighter * 1 Units * 1 Leaders Total : 427 exp, 19 kill, 0 pp Average: 427 exp, 19 kill, 0 pp
Tactical Bomber * 2 Units * 0 Leaders Total : 240 exp, 2 kill, 888 pp Average: 120 exp, 1 kill, 444 pp
Cruiser * 1 Units * 0 Leaders Total : 252 exp, 5 kill, 0 pp Average: 252 exp, 5 kill, 0 pp
* Summary: * 15 Units * 3 Leaders Total : 2978 exp, 114 kill, 3086 pp Average: 199 exp, 8 kill, 206 pp
Player 1 US Marines has 21 units total (core+aux):
Infantry : 4
Tank : 4
Anti-tank : 1
FlaK : 1
Artillery : 5
Fighter : 2
Tactical Bomber : 3
Cruiser : 1
Player 2 Japan has 26 units total (core+aux):
Infantry : 14
Recon : 1
Fortification : 3
Artillery : 2
Air Defense : 1
Fighter : 1
Submarine : 4
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
besiu
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 556
Odp: Ponury - W52 US MARINE CORPS - 150%
«
Odpowiedz #11 :
Październik 11, 2017, 03:53:51 »
Cytat: Ponury Październik 10, 2017, 10:23:48
Scenariusz 5: Guadalcanal 5
Ale
pomału
vs.
najszybciej
ciekawe.. to takie hm.. khm.. cichutkim głosem... "kobiece" zaprzeczenie?
Cytuj
Cytuj
Cytat: Waldzios Październik 10, 2017, 07:03:34
Patrząc po raportach to różnica będzie minimalna. Skaluje się tylko prestiż za heksy i tury, pierwszy jest minimalny (80pp/120pp w trzech scenariuszach) , a drugiego puki co w ogóle niema, więc tylko tracisz punktacje.
Jeśli taka tendencja się utrzyma w dalszych scenariuszach, to kampanie równie dobrze można grać na 0%.
No chyba właśnie tak. Ale już nie chce mi się zaczynać od nowa
Ale ileż punktów rankingowo, za granie na niskim prestiżu, byś dostawał!!! się lepiej zastanów, chopie!...
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - W52 US MARINE CORPS - 150%
«
Odpowiedz #12 :
Październik 11, 2017, 04:55:12 »
Cytat: besiu Październik 11, 2017, 03:53:51
ciekawe.. to takie hm.. khm.. cichutkim głosem... "kobiece" zaprzeczenie?
Nie no, bunkry się rozbija pomału, ale sam scenariusz skończył się najszybciej z wszystkich rozegranych.
Cytat: besiu Październik 11, 2017, 03:53:51
Ale ileż punktów rankingowo, za granie na niskim prestiżu, byś dostawał!!! się lepiej zastanów, chopie!...
I tak wymiatam
Nikt mnie nie wyprzedzi, a na fliperach mam wszystkie rekordy
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4747
"Let me see your war face."
Odp: Ponury - W52 US MARINE CORPS - 150%
«
Odpowiedz #13 :
Październik 11, 2017, 05:24:30 »
Cytat: Ponury Październik 11, 2017, 12:47:47
Większość jednostek w górach porusza się o 1 heks, ale nie moje artylerie na mułach
Artyleria holowana nie powinna być transportowana przez muły funkcjonujące jako transport górski (z ruchem górskim)...
Staram się stopniowo porządkować co mogą transportować "górskie" muły. Podstawowym problemem jest jak zwykle dostępność wag transportowych.
Główne nacje już poprawiałem, korpus 'US Marines' jeszcze się nie załapał.
W przypadku USMC kwestia jest dodatkowo złożona, oddziały piechoty morskiej to nie są jednostki typowo "górskie", więc i dostępne muły (niewątpliwie wykorzystywane) też raczej "górskie" być nie powinny . Skłaniam się więc raczej w stronę mułów funkcjonujących jak zwykły transport konny (ruch 'leg' zamiast 'mountain').
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Ponury
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1067
Odp: Ponury - W52 US MARINE CORPS - 150%
«
Odpowiedz #14 :
Październik 11, 2017, 07:07:41 »
Cytat: Waldzios Październik 11, 2017, 05:24:30
Artyleria holowana nie powinna być transportowana przez muły funkcjonujące jako transport górski (z ruchem górskim)...
Staram się stopniowo porządkować co mogą transportować "górskie" muły. Podstawowym problemem jest jak zwykle dostępność wag transportowych.
Główne nacje już poprawiałem, korpus 'US Marines' jeszcze się nie załapał.
W przypadku USMC kwestia jest dodatkowo złożona, oddziały piechoty morskiej to nie są jednostki typowo "górskie", więc i dostępne muły (niewątpliwie wykorzystywane) też raczej "górskie" być nie powinny . Skłaniam się więc raczej w stronę mułów funkcjonujących jak zwykły transport konny (ruch 'leg' zamiast 'mountain').
To ciekawe z tymi mułami. Moim zdaniem, jeżeli muły dobrze się sprawdzały w terenie górskim, czyli w grze mają opcje ruchu mountain, a marines mieli takie muły, to raczej nie powinno im się tego zabierać. Sama piechota nie była górska, ale skoro muły same w sobie są górskie, to ja bym tego nie zmieniał. Oczywiście, inna sprawa, czy dałyby radę ciągnąć taką wielką artylerię w górach, czy tylko jakąś mniejszą.
Zapisane
Strony: [
1
]
2
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...