Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 28, 2024, 02:08:20 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ponury - W06 21.PANZERDIVISION 44-45 - 100%  (Przeczytany 13062 razy)
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« : Grudzień 09, 2017, 11:14:57 »

Miałem się z tym wstrzymać, aż kowdar nie odkopie aliantów, ale nie wiem, czy bym się doczekał, więc jedziemy. Ryzykuję na 100% i słusznie, bo startujemy z zerem prestiżu, a hajs jest tylko za płatne flagi. I coś tam na koniec scenariusza. Więc nie ma sensu więcej.

Scenariusz 1: Invasion

Bardzo dobrze znana mapa. Jednostek core jest tylko kilka i dojeżdżają one z głębi mapy. Bronimy się auxami. Ale jak się zdążyłem dowiedzieć, są ustawione tak, żeby przez pierwszych parę tur nie atakować, tylko artyleria wali w to, co widzi i recony jeżdżą. No i samoloty, rzecz jasna. Skoro to już wiem, to mogę trochę wyprzedzić natarcie aliantów i ruszam większością czołgów i artylerii dokładnie w samym centrum, przede wszystkim w celu rozwalenia artylerii. Na prawej flance tylko uciekam piechotami z zasięgu artylerii i okrętów, co udaje się połowicznie. Na lewej flance zostawiam tylko 2 piechoty w miastach. Uderzenie w centrum idzie tak dobrze, że zajmuję 2 VHeksy zanim alianci łaskawie przystępują do kontrataku. Jak we wszystkich tego typu scenariuszach, Caen jest nie do wyjęcia i tam natarcie wroga się rozbija. W centrum już straty są większe, ale pomału pozbywam się wrogich czołgów i artylerii. I samolotów, bo mam na szczęście 2 auxowe i trochę pelotek. Wtedy ruszam do własnego natarcia. Przeciwnikiem jest przede wszystkim czas, ale w pn-zach rogu też spore zgrupowanie wroga. Na szczęście, odjeżdżają odebrać mi stracone VH, co skwapliwie wykorzystuję. Jest BV w ostatniej turze!

OpenGen 0.90.59.9 * (6 Jul 2017)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9j
Campaign: W06 21.PANZERDIVISION 44-45 v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   INVASION , #0 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 50  *  Average: 50

..
Current scenario: INVASION,  VH prestige is 560 ,  All map prestige is: 800
Army cost: 0 , Current prestige is 760
Prestige available on map yet is 120 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Aggressive
if BV: +150, LUNEVILLE , cap 1200, 10 turns prestige: 0
if V : +150, LUNEVILLE , cap 1200, 15 turns prestige: 0
if TV: +100, LUNEVILLE , cap 1200, 18 turns prestige: 0
if Ls: +0, LUNEVILLE , cap 1200, 18 turns prestige: 0

Infantry
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 21Panz.Div./125Reg. , 3 bars , 322 exp , Germany , 9/10 , Infiltration Tactics  , 1 kill , 0 pp - U:040  [+14 exp]
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 21Panz.Div./192Reg. , 3 bars , 355 exp , Germany , 6/10 , 0 kill , 0 pp - U:041  [+41 exp]
*  Pionere 43 , Opel Blitz 4x4 , 21Panz.Div./220PioniereAbt. , 3 bars , 367 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:042

Tank 
*  Pz IVH , 21Panz.Div./100Panz.Reg. , 4 bars , 461 exp , Germany , 8/10 , 8 kill , 0 pp - U:035  [+90 exp]

Recon
*  PSW 234/1 Puma , 21Panz.Div./21Panz.AufklarungsAbt. , 3 bars , 389 exp , Germany , 8/9 , 1 kill , 0 pp - U:038  [+41 exp]

Anti-tank
*  StuG IIIG , 21Panz.Div./200SturmgeschutzAbt. , 3 bars , 373 exp , Germany , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:036 [+115 exp]

Artillery
*  10.5 leFH18M , Opel Blitz 4x4 , 21Panz.Div./155ArtillerieReg. , 3 bars , 387 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:039  [+35 exp]

Air Defense
*  8.8 FlaK 36/40 , SdKfz 7 , 21Panz.Div./305FlakAbt. , 3 bars , 331 exp , Germany , 9/9 , 0 kill , 0 pp - U:037

Player 1 : Germany, Waffen SS
Killed: INF:28   TNK:10   RCN:4    AT:5    ATY:15   AD:1    FTR:7    TB:1      Total: 71
Lost  : INF:9    TNK:2    RCN:3    AT:2    ATY:2    AD:1      Total: 19

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :   1044 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    348 exp,      0 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    461 exp,      8 kill,      0 pp    Average:    461 exp,      8 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    389 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    389 exp,      1 kill,      0 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    373 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    373 exp,      1 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    387 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    387 exp,      1 kill,      0 pp
Air Defense    *   1 Units *  0 Leaders      Total :    331 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    331 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *   8 Units *  1 Leaders      Total :   2985 exp,     12 kill,      0 pp    Average:    373 exp,      2 kill,      0 pp


Player 1  Germany, Waffen SS   has 46 units total (core+aux):
Infantry : 15
Tank   :  9
Recon :  1
Anti-tank :  3
Dual-purpose artillery :  1
Artillery :  9
Air Defense :  6
Fighter :  2

Player 2  United Kingdom, USA   has 13 units total (core+aux):
Infantry :  4
Tank   :  1
Dual-purpose artillery :  1
Artillery :  1
Air Defense :  1
Fighter :  1
Destroyer :  2
Cruiser :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #1 : Grudzień 09, 2017, 12:14:23 »

Scenariusz 2: Luneville

Kolejna dobrze znana mapa. Uderzamy z południa na północ, żeby zająć 4 Vheksy, a wróg ma mnie zabrać 4. Dostaję gratisowy samolot, ale nie jest to odrzutowiec, więc sprzedaję i kupuję KingTigera. Od wschodu idą auxy. Zajmuję parę miasteczek, żeby zająć lepszą pozycję obronną. Atak od południa jest od razu skuteczny. Alianci idą natomiast po swoje na wschodzie, zadają auxom straty, ale natarcie grzęźnie. Trochę problemów mam z samolotami. Moje natarcie jednak idzie dobrze, zajmuję 2 VHeks, a dzieki temu, że wrogie czołgi próbują zająć konkretny VH na południu, robi mi się miejsce na atak na północny VH. Zachodni VH jest dobrze broniony, więc nie udaje mi się go zająć z marszu. w 6 turze idzie kontratak od południa i robi się gorąco, ale w 7 już udaje mi się zająć oba brakujące VHeksy, trochę jeszcze sobie postrzelałem dla wyniku i kończę.

OpenGen 0.90.59.9 * (6 Jul 2017)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9j
Campaign: W06 21.PANZERDIVISION 44-45 v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   INVASION , #0 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Bf-109K-4
 2   LUNEVILLE , #1 , Brilliant Victory , score:56
--
Campaign score: 106  *  Average: 53

..
Current scenario: LUNEVILLE,  VH prestige is 800 ,  All map prestige is: 1280
Army cost: 792 , Current prestige is 604
Prestige available on map yet is 800 pp ( 480 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
if BV: +150, METZ , cap 1300, 9 turns prestige: 0
if V : +150, METZ , cap 1300, 12 turns prestige: 0
if TV: +100, METZ , cap 1300, 16 turns prestige: 0
if Ls: +0, METZ , cap 1300, 16 turns prestige: 0

Infantry
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 21Panz.Div./125Reg. , 3 bars , 385 exp , Germany , 4/10 , Infiltration Tactics  , 2 kill , 0 pp - U:006  [+63 exp]
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 21Panz.Div./192Reg. , 4 bars , 407 exp , Germany , 6/10 , 0 kill , 0 pp - U:007  [+52 exp]
*  Pionere 43 , Opel Blitz 4x4 , 21Panz.Div./220PioniereAbt. , 3 bars , 367 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:008

Tank 
*  Pz IVH , 21Panz.Div./100Panz.Reg. , 4 bars , 488 exp , Germany , 8/10 , 12 kill , 0 pp - U:001  [+27 exp]
 Tiger II ,  , 3 bars , 300 exp , Germany , 11/12 , 3 kill , 792 pp - U:009  [+66 exp]

Recon
*  PSW 234/1 Puma , 21Panz.Div./21Panz.AufklarungsAbt. , 4 bars , 446 exp , Germany , 2/9 , 2 kill , 0 pp - U:004  [+57 exp]

Anti-tank
*  StuG IIIG , 21Panz.Div./200SturmgeschutzAbt. , 4 bars , 422 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:002  [+49 exp]

Artillery
*  Hummel , 21Panz.Div./155ArtillerieReg. , 4 bars , 412 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:005  [+25 exp]

Air Defense
*  SdKfz 9/Flak 37 , 21Panz.Div./305FlakAbt. , 3 bars , 339 exp , Germany , 9/9 , 0 kill , 0 pp - U:003  [+8 exp]

Player 1 : Germany
Killed: INF:36   TNK:16   RCN:8    AT:7    FLAK:1    ATY:17   AD:2    FTR:7    TB:1      Total: 95
Lost  : INF:10   TNK:2    RCN:3    AT:2    ATY:2    AD:2    FTR:1      Total: 22

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :   1159 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    386 exp,      1 kill,      0 pp
Tank           *   2 Units *  0 Leaders      Total :    788 exp,     15 kill,    792 pp    Average:    394 exp,      8 kill,    396 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    446 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    446 exp,      2 kill,      0 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    422 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    422 exp,      2 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    412 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    412 exp,      1 kill,      0 pp
Air Defense    *   1 Units *  0 Leaders      Total :    339 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    339 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *   9 Units *  1 Leaders      Total :   3566 exp,     22 kill,    792 pp    Average:    396 exp,      2 kill,     88 pp


Player 1  Germany   has 27 units total (core+aux):
Infantry :  9
Tank   :  5
Recon :  2
Anti-tank :  2
Dual-purpose artillery :  1
Artillery :  5
Air Defense :  2
Fighter :  1

Player 2  USA, United Kingdom   has 31 units total (core+aux):
Infantry : 10
Tank   :  5
Recon :  2
Anti-tank :  2
Dual-purpose artillery :  2
Artillery :  2
Air Defense :  2
Fighter :  5
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #2 : Grudzień 09, 2017, 02:02:09 »

Scenariusz 3: Metz

Ta mapa również bardzo dobrze znana. Więc od razu można się domyślić trasy ataku. Można wystawić tylko 4 jednostki. Biorę dwa czołgi, flaka i Hummela. Trzeba obronić dwa VHeksy (tak mówi odprawa), ale ten północny jest dla Allied a nie Both Sides, więc coś się nie zgadza. Wyciągam szybkie jednostki z południa i przesuwam je na północ, bo tam się będę przebijać. Parę innych wysyłam do VHeksa, którego muszę bezwzględnie obronić. Trochę czasu mija, zanim podciągnę wojska na północ i wtedy następuje atak aliantów. Ale mam tam już silne ugrupowanie, więc szybko rozbijam to natarcie, przekraczam rzekę na moście pontonowym i daję cała naprzód. Liczy się czas, niestety. Alianci w centrum powoli się przebijają do Metz, z naciskiem na powoli. W końcu w ostatniej turze BV udaje się wykurzyć obrońców z VH (sztab z liderem) i jest zwycięstwo. Jeszcze dwie pobliskie flagi zajmuję zanim co.

OpenGen 0.90.59.9 * (6 Jul 2017)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9j
Campaign: W06 21.PANZERDIVISION 44-45 v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   INVASION , #0 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Bf-109K-4
 2   LUNEVILLE , #1 , Brilliant Victory , score:56
 3   METZ , #2 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 156  *  Average: 52

..
Current scenario: METZ,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 600
Army cost: 792 , Current prestige is 322
Prestige available on map yet is 360 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive
if BV: +150, STRASBOURG  , cap 1500, 8 turns prestige: 0
if V : +150, STRASBOURG  , cap 1500, 10 turns prestige: 0
if TV: +100, STRASBOURG  , cap 1500, 12 turns prestige: 0
if Ls: +0, STRASBOURG  , cap 1500, 12 turns prestige: 0

Infantry
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 21Panz.Div./125Reg. , 3 bars , 385 exp , Germany , 10/10 , Infiltration Tactics  , 2 kill , 0 pp - U:006
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 21Panz.Div./192Reg. , 4 bars , 407 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:007
*  Pionere 43 , Opel Blitz 4x4 , 21Panz.Div./220PioniereAbt. , 3 bars , 367 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:008

Tank 
*  Panther G , 21Panz.Div./100Panz.Reg. , 5 bars , 523 exp , Germany , 9/10 , Superior Maneuver  , 16 kill , 0 pp - U:001  [+35 exp]
 Tiger II ,  , 3 bars , 358 exp , Germany , 10/12 , 8 kill , 792 pp - U:009  [+58 exp]

Recon
*  PSW 234/1 Puma , 21Panz.Div./21Panz.AufklarungsAbt. , 4 bars , 446 exp , Germany , 9/9 , 2 kill , 0 pp - U:004

Anti-tank
*  StuG IIIG , 21Panz.Div./200SturmgeschutzAbt. , 4 bars , 422 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:002

Artillery
*  Hummel , 21Panz.Div./155ArtillerieReg. , 4 bars , 424 exp , Germany , 13/10 , 1 kill , 0 pp - U:005  [+12 exp]

Air Defense
*  SdKfz 9/Flak 37 , 21Panz.Div./305FlakAbt. , 3 bars , 353 exp , Germany , 11/9 , 0 kill , 0 pp - U:003  [+14 exp]

Player 1 : Germany
Killed: INF:43   TNK:19   RCN:9    AT:10   FLAK:2    ATY:19   AD:3    FTR:8    TB:2      Total: 115
Lost  : INF:11   TNK:2    RCN:4    AT:2    FLAK:1    FORT:6    ATY:2    AD:3    FTR:1      Total: 32

BV  3
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :   1159 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    386 exp,      1 kill,      0 pp
Tank           *   2 Units *  1 Leaders      Total :    881 exp,     24 kill,    792 pp    Average:    441 exp,     12 kill,    396 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    446 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    446 exp,      2 kill,      0 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    422 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    422 exp,      2 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    424 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    424 exp,      1 kill,      0 pp
Air Defense    *   1 Units *  0 Leaders      Total :    353 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    353 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *   9 Units *  2 Leaders      Total :   3685 exp,     31 kill,    792 pp    Average:    409 exp,      3 kill,     88 pp


Player 1  Germany   has 31 units total (core+aux):
Infantry : 12
Tank   :  3
Recon :  1
Anti-tank :  2
Dual-purpose artillery :  1
Fortification :  2
Artillery :  5
Air Defense :  3
Fighter :  2

Player 2  USA, United Kingdom   has 36 units total (core+aux):
Infantry : 12
Tank   :  7
Recon :  5
Anti-tank :  1
Dual-purpose artillery :  2
Fortification :  1
Artillery :  4
Air Defense :  1
Fighter :  2
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #3 : Grudzień 09, 2017, 06:57:00 »

Scenariusz 4: Strasbourg

Kolejna kultowa mapa. Cała prawa strona mapy jest pusta. Więc wysyłam piechoty i recona do obsadzenia pustych VHeksów. Pierwsza linia obrony ma za zadanie maksymalnie opóźnić aliantów. Moje czołgi zaś będą musiały zająć dwa VHeksy hamburgerów. Uderzenie wroga jest ciężkie, nawet miażdzące. Moje artylerie jednak się nieźle odgryzają. Robię bastion w pn-zach rogu mapy i tam alianci sobie za bardzo nie postrzelają. Nieco bliżej centrum moja pięść pancerna rozbija całą linię aliantów i sposobi się do zajęcia pierwszego VHeksa na trasie. Jest blisko, więc jest optymizm. Ale nie ma tak lekko. Co tura pojawiają się kolejne posiłki aliantów właśnie tam, więc zamiast się skupić na zajęciu drugiego, muszę się przebijać przez tłum na drodze. Prawa flanka zaś ponosi całkowitą klęskę. Próbuję wycofywać jakieś jednostki, ale środkiem wlewa się cała armia. I zajmuje jeden z VHeksów, których nie może. Na szczęście pojawiają się też moje posiłki, parę artylerii i Pantera. Więc trzeba działać zdecydowanie. Uderzam na VHeks aliantów i udaje się mi go zająć. Wtedy rzucam wszystko na jednostkę stojącą w straconym VHeksie i też go odbijam. Ale było gorąco.

OpenGen 0.90.59.9 * (6 Jul 2017)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9j
Campaign: W06 21.PANZERDIVISION 44-45 v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   INVASION , #0 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Bf-109K-4
 2   LUNEVILLE , #1 , Brilliant Victory , score:56
 3   METZ , #2 , Brilliant Victory , score:50
 4   STRASBOURG  , #3 , Brilliant Victory , score:62
--
Campaign score: 218  *  Average: 54

..
Current scenario: STRASBOURG ,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 440
Army cost: 792 , Current prestige is 404
Prestige available on map yet is 320 pp ( 80 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
if BV: +150, LAUBAN , cap 1700, 12 turns prestige: 0
if V : +150, LAUBAN , cap 1700, 16 turns prestige: 0
if TV: +100, LAUBAN , cap 1700, 20 turns prestige: 0
if Ls: +0, LAUBAN , cap 1700, 20 turns prestige: 0

Infantry
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 21Panz.Div./125Reg. , 3 bars , 385 exp , Germany , 10/10 , Infiltration Tactics  , 2 kill , 0 pp - U:006
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 21Panz.Div./192Reg. , 4 bars , 431 exp , Germany , 6/10 , 0 kill , 0 pp - U:007  [+24 exp]
*  Pionere 43 , Opel Blitz 4x4 , 21Panz.Div./220PioniereAbt. , 3 bars , 367 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:008

Tank 
*  Panther G , 21Panz.Div./100Panz.Reg. , 5 bars , 614 exp , Germany , 9/10 , Superior Maneuver  , 26 kill , 0 pp - U:001  [+91 exp]
 Tiger II ,  , 4 bars , 454 exp , Germany , 8/12 , 14 kill , 792 pp - U:009  [+96 exp]

Recon
*  PSW 234/1 Puma , 21Panz.Div./21Panz.AufklarungsAbt. , 4 bars , 446 exp , Germany , 9/9 , 2 kill , 0 pp - U:004

Anti-tank
*  JagdPanther , 21Panz.Div./200SturmgeschutzAbt. , 4 bars , 465 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:002  [+43 exp]

Artillery
*  Hummel , 21Panz.Div./155ArtillerieReg. , 4 bars , 462 exp , Germany , 13/10 , 1 kill , 0 pp - U:005  [+38 exp]

Air Defense
*  SdKfz 9/Flak 37 , 21Panz.Div./305FlakAbt. , 3 bars , 368 exp , Germany , 11/9 , 0 kill , 0 pp - U:003  [+15 exp]

Player 1 : Germany
Killed: INF:57   TNK:26   RCN:14   AT:13   FLAK:3    ATY:26   AD:3    FTR:8    TB:3      Total: 153
Lost  : INF:20   TNK:2    RCN:5    AT:6    FLAK:1    FORT:6    ATY:5    AD:3    FTR:1      Total: 49

BV  4
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :   1183 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    394 exp,      1 kill,      0 pp
Tank           *   2 Units *  1 Leaders      Total :   1068 exp,     40 kill,    792 pp    Average:    534 exp,     20 kill,    396 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    446 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    446 exp,      2 kill,      0 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    465 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    465 exp,      3 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    462 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    462 exp,      1 kill,      0 pp
Air Defense    *   1 Units *  0 Leaders      Total :    368 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    368 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *   9 Units *  2 Leaders      Total :   3992 exp,     48 kill,    792 pp    Average:    444 exp,      5 kill,     88 pp


Player 1  Germany   has 54 units total (core+aux):
Infantry : 22
Tank   :  4
Recon :  2
Anti-tank :  9
Dual-purpose artillery :  1
Artillery : 13
Air Defense :  2
Fighter :  1

Player 2  USA, France   has 40 units total (core+aux):
Infantry : 18
Tank   :  4
Recon :  2
Anti-tank :  3
Artillery :  6
Air Defense :  3
Fighter :  4


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #4 : Grudzień 10, 2017, 12:34:52 »

Scenariusz 5: Lauban

Czyli wszystkie scenariusze na kultowych mapach  Grin Mogę wystawić tylko 9 jednostek, więc sprzedaję Pionierów, a innym jednostkom podnoszę stany, skoro to ostatni scenariusz. Auxy mają okopanie na 8, więc spodziewam się ataku, chociaż wróg ma stance Defensive. Taktyka może być tylko jedna, bo jest sporo lasów, więc nie bardzo jest którędy jechać. Ale od razu muszę skorygować uderzenie, bo moja grupka się nie zmieści do frontalnego uderzenia od północy. Wjeżdżam więc w ten straszny las. Auxy na południu zajmują pierwszy VH, ale potem objawia się czołg z Overwatchem i parę innych i trochę jednostek ginie. Czołgów jednak mają tam za mało, żeby obronić się przed obiema grupkami. Atak ruskich następuje oczywiście dopiero w 3 czy 4 turze, kiedy już jest właściwie po pierogach. Rozjeżdżają parę auxów, ale ja w kolejnej rozbijam resztki obrony na południu i wygrywam grę.

OpenGen 0.90.59.9 * (6 Jul 2017)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.9j
Campaign: W06 21.PANZERDIVISION 44-45 v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   INVASION , #0 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Bf-109K-4
 2   LUNEVILLE , #1 , Brilliant Victory , score:56
 3   METZ , #2 , Brilliant Victory , score:50
 4   STRASBOURG  , #3 , Brilliant Victory , score:62  +++  Proto: Ardelt Waffentrager
 5   LAUBAN , #4 , Brilliant Victory , score:63
--
Campaign score: 281  *  Average: 56

..
Current scenario: LAUBAN,  VH prestige is 480 ,  All map prestige is: 680
Army cost: 792 , Current prestige is 497
Prestige available on map yet is 240 pp ( 80 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Defensive
BV: Win , turn prestige: 0
V : Win , turn prestige: 0
TV: Win , turn prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 21Panz.Div./125Reg. , 4 bars , 428 exp , Germany , 9/10 , Infiltration Tactics  , 4 kill , 0 pp - U:006  [+43 exp]
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 21Panz.Div./192Reg. , 4 bars , 461 exp , Germany , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:007  [+30 exp]

Tank 
*  Panther G , 21Panz.Div./100Panz.Reg. , 5 bars , 670 exp , Germany , 9/10 , Superior Maneuver  , 31 kill , 0 pp - U:001  [+56 exp]
 Tiger II ,  , 5 bars , 541 exp , Germany , 10/12 , Shock Tactics  , 18 kill , 792 pp - U:009  [+87 exp]

Recon
*  PSW 234/2 Puma , 21Panz.Div./21Panz.AufklarungsAbt. , 4 bars , 476 exp , Germany , 11/9 , 4 kill , 0 pp - U:004  [+30 exp]

Anti-tank
*  JagdPanther , 21Panz.Div./200SturmgeschutzAbt. , 4 bars , 491 exp , Germany , 13/10 , 5 kill , 0 pp - U:002  [+26 exp]
+  JagdPanther ,  , 3 bars , 325 exp , Germany , 13/13 , 2 kill , 0 pp - U:010  [+14 exp]

Artillery
*  Hummel , 21Panz.Div./155ArtillerieReg. , 4 bars , 487 exp , Germany , 14/10 , 1 kill , 0 pp - U:005  [+25 exp]

Air Defense
*  SdKfz 9/Flak 37 , 21Panz.Div./305FlakAbt. , 3 bars , 385 exp , Germany , 11/9 , 0 kill , 0 pp - U:003  [+17 exp]

Player 1 : Germany
Killed: INF:67   TNK:31   RCN:17   AT:18   FLAK:3    ATY:33   AD:4    FTR:8    TB:3      Total: 184
Lost  : INF:24   TNK:3    RCN:6    AT:9    FLAK:1    FORT:6    ATY:5    AD:3    FTR:1      Total: 58

BV  5
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  1 Leaders      Total :    889 exp,      5 kill,      0 pp    Average:    445 exp,      3 kill,      0 pp
Tank           *   2 Units *  2 Leaders      Total :   1211 exp,     49 kill,    792 pp    Average:    606 exp,     25 kill,    396 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    476 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    476 exp,      4 kill,      0 pp
Anti-tank      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    816 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    408 exp,      4 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    487 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    487 exp,      1 kill,      0 pp
Air Defense    *   1 Units *  0 Leaders      Total :    385 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    385 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *   9 Units *  3 Leaders      Total :   4264 exp,     66 kill,    792 pp    Average:    474 exp,      7 kill,     88 pp


Player 1  Germany   has 50 units total (core+aux):
Infantry : 17
Tank   :  7
Recon :  2
Anti-tank :  9
Dual-purpose artillery :  1
Fortification :  1
Artillery :  9
Air Defense :  3
Fighter :  1

Player 2  USSR   has 34 units total (core+aux):
Infantry : 12
Tank   :  5
Recon :  2
Anti-tank :  5
Artillery :  6
Air Defense :  1
Fighter :  2
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #5 : Grudzień 10, 2017, 12:43:23 »

Podsumowanie:

Kampania prawie że idealna. Prawie dlatego, że jednak te 3 tury na początku każdego scenariusza (z wyjątkiem czwartego) dają ogromną przewagę graczowi. Sporo auxów, to dla mnie spory minus, ale ogólnie nie jest pod tym względem źle, biorąc pod uwagę, że przede wszystkim jednak trzeba się bronić. Strategia polega na tym, że trzeba szybciej zająć własne cele niż wróg zajmie własne. Układ sił na szczęście na to pozwala. Gdyby tylko próbować się bronić, to byłoby ciężko wygrać. Ja bym jednak poprawił ten czas oczekiwania, bo jestem ciekawy, jak to zmieniłoby układ sił i czy wtedy dałoby się wygrać. W każdym razie grało się bardzo dobrze, było ciężko ale tylko dlatego, że wroga było więcej i miał lepsze wojska, a nie dlatego, że gracz nie wpadł na "właściwy" sposób i miał farta przy wyniku kluczowej walki, która decyduje o połowie zwycięstwa. Zero frustracji i to mnie cieszy.
Zapisane
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #6 : Grudzień 11, 2017, 07:15:43 »

Statystyki kampanii:

Campaign: W06 21.PANZERDIVISION 44-45 v.4.6, * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Campaign score: 281 * Average: 56 SCEN: 5

**** Maks. i srednia ilosc zniszczonych jedn. wroga w kampanii przez wszystkie jednostki
----------------------------------------------------------------------------------------
TOTAL_KILL = 184 unit
OVG_KILL = 36.8 unit SCEN = 5
#4  Killed: INF:67 TNK:31 RCN:17 AT:18 FLAK:3  ATY:33 AD:4  FTR:8  TB:3   Total: 184 [+k 31]

**** Maks. i srednia ilosc zdobytych EXP w kampanii przez wszystkie jednostki core
----------------------------------------------------------------------------------
TOTAL_EXP = 4264 exp
OVG_EXP = 852.8 exp SCEN = 5
#4  S_* Summary:  * 9 Units * 3 Leaders   Total : 4264 exp,  66 kill,  792 pp  Average:  474 exp,   7 kill,  88 pp [+sk 18] [+se 272]

**** Maks. ilosc zdobytych EXP w kampanii przez jedn., S_EXP_CAM oraz srednia exp S_EXP_CAM_AVG:
------------------------------------------------------------------------------------------------
#4  inf * Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 21Panz.Div./192Reg. , 4 bars , 461 exp , Germany , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:007 [+30 exp] AVG_EXP: 92.2
#4  tnk * Panther G , 21Panz.Div./100Panz.Reg. , 5 bars , 670 exp , Germany , 9/10 , Superior Maneuver , 31 kill , 0 pp - U:001 [+56 exp] AVG_EXP: 134
#4  rcn * PSW 234/2 Puma , 21Panz.Div./21Panz.AufklarungsAbt. , 4 bars , 476 exp , Germany , 11/9 , 4 kill , 0 pp - U:004 [+30 exp] AVG_EXP: 95.2
#4  at * JagdPanther , 21Panz.Div./200SturmgeschutzAbt. , 4 bars , 491 exp , Germany , 13/10 , 5 kill , 0 pp - U:002 [+26 exp] AVG_EXP: 98.2
#4  aty * Hummel , 21Panz.Div./155ArtillerieReg. , 4 bars , 487 exp , Germany , 14/10 , 1 kill , 0 pp - U:005 [+25 exp] AVG_EXP: 97.4
#4  ad * SdKfz 9/Flak 37 , 21Panz.Div./305FlakAbt. , 3 bars , 385 exp , Germany , 11/9 , 0 kill , 0 pp - U:003 [+17 exp] AVG_EXP: 77

**** Maks. ilosc zniszczonych jedn. wroga w kampanii przez jedn., S_KILL_CAM oraz srednia na bitwe S_KILL_CAM_AVG:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
#4  inf * Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 21Panz.Div./125Reg. , 4 bars , 428 exp , Germany , 9/10 , Infiltration Tactics , 4 kill , 0 pp - U:006 [+43 exp] AVG_KILL: 0.8
#4  tnk * Panther G , 21Panz.Div./100Panz.Reg. , 5 bars , 670 exp , Germany , 9/10 , Superior Maneuver , 31 kill , 0 pp - U:001 [+56 exp] AVG_KILL: 6.2
#4  rcn * PSW 234/2 Puma , 21Panz.Div./21Panz.AufklarungsAbt. , 4 bars , 476 exp , Germany , 11/9 , 4 kill , 0 pp - U:004 [+30 exp] AVG_KILL: 0.8
#4  at * JagdPanther , 21Panz.Div./200SturmgeschutzAbt. , 4 bars , 491 exp , Germany , 13/10 , 5 kill , 0 pp - U:002 [+26 exp] AVG_KILL: 1
#4  aty * Hummel , 21Panz.Div./155ArtillerieReg. , 4 bars , 487 exp , Germany , 14/10 , 1 kill , 0 pp - U:005 [+25 exp] AVG_KILL: 0.2

**** Maks. ilosc zdobytych EXP w bitwie przez jednostke, S_EXP_B:
-----------------------------------------------------------------------------------
#1  inf * Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 21Panz.Div./125Reg. , 3 bars , 385 exp , Germany , 4/10 , Infiltration Tactics , 2 kill , 0 pp - U:006 [+63 exp]
#1  inf * Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 21Panz.Div./192Reg. , 4 bars , 407 exp , Germany , 6/10 , 0 kill , 0 pp - U:007 [+52 exp]
#4  inf * Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 21Panz.Div./125Reg. , 4 bars , 428 exp , Germany , 9/10 , Infiltration Tactics , 4 kill , 0 pp - U:006 [+43 exp]

#3  tnk Tiger II , , 4 bars , 454 exp , Germany , 8/12 , 14 kill , 792 pp - U:009 [+96 exp]
#3  tnk * Panther G , 21Panz.Div./100Panz.Reg. , 5 bars , 614 exp , Germany , 9/10 , Superior Maneuver , 26 kill , 0 pp - U:001 [+91 exp]
#0  tnk * Pz IVH , 21Panz.Div./100Panz.Reg. , 4 bars , 461 exp , Germany , 8/10 , 8 kill , 0 pp - U:035 [+90 exp]

#1  rcn * PSW 234/1 Puma , 21Panz.Div./21Panz.AufklarungsAbt. , 4 bars , 446 exp , Germany , 2/9 , 2 kill , 0 pp - U:004 [+57 exp]
#0  rcn * PSW 234/1 Puma , 21Panz.Div./21Panz.AufklarungsAbt. , 3 bars , 389 exp , Germany , 8/9 , 1 kill , 0 pp - U:038 [+41 exp]
#4  rcn * PSW 234/2 Puma , 21Panz.Div./21Panz.AufklarungsAbt. , 4 bars , 476 exp , Germany , 11/9 , 4 kill , 0 pp - U:004 [+30 exp]

#0  at * StuG IIIG , 21Panz.Div./200SturmgeschutzAbt. , 3 bars , 373 exp , Germany , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:036  [+115 exp]
#1  at * StuG IIIG , 21Panz.Div./200SturmgeschutzAbt. , 4 bars , 422 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:002 [+49 exp]
#3  at * JagdPanther , 21Panz.Div./200SturmgeschutzAbt. , 4 bars , 465 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:002 [+43 exp]

#3  aty * Hummel , 21Panz.Div./155ArtillerieReg. , 4 bars , 462 exp , Germany , 13/10 , 1 kill , 0 pp - U:005 [+38 exp]
#0  aty * 10.5 leFH18M , Opel Blitz 4x4 , 21Panz.Div./155ArtillerieReg. , 3 bars , 387 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:039 [+35 exp]
#1  aty * Hummel , 21Panz.Div./155ArtillerieReg. , 4 bars , 412 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:005 [+25 exp]

#4  ad * SdKfz 9/Flak 37 , 21Panz.Div./305FlakAbt. , 3 bars , 385 exp , Germany , 11/9 , 0 kill , 0 pp - U:003 [+17 exp]
#3  ad * SdKfz 9/Flak 37 , 21Panz.Div./305FlakAbt. , 3 bars , 368 exp , Germany , 11/9 , 0 kill , 0 pp - U:003 [+15 exp]
#2  ad * SdKfz 9/Flak 37 , 21Panz.Div./305FlakAbt. , 3 bars , 353 exp , Germany , 11/9 , 0 kill , 0 pp - U:003 [+14 exp]

**** Maks. ilosc zdobytych EXP w jednej bitwie przez wszystkie jednostki core
-----------------------------------------------------------------------------------
MAX_EXP_B = 2985 exp, SCEN: #0
#0  S_* Summary:  * 8 Units * 1 Leaders   Total : 2985 exp,  12 kill,   0 pp  Average:  373 exp,   2 kill,   0 pp [+sk 12] [+se 2985]

**** Maks. ilosc zniszczonych jedn. wroga w jednej bitwie przez wszystkie jednostki
-----------------------------------------------------------------------------------
MAX_KILL_B = 71 unit, SCEN: #0
#0  Killed: INF:28 TNK:10 RCN:4  AT:5  ATY:15 AD:1  FTR:7  TB:1   Total: 71 [+k 71]
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #7 : Styczeń 09, 2018, 10:03:17 »

Zamknięte z wynikiem:

281 + 100 = 381
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.121 sekund z 24 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.009s, 1q)