Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 02, 2023, 10:30:37
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Ranking Generałów 2020
(Moderatorzy:
Gustlik
,
Zsamot
,
kowdar
,
Waldzios
) >
Alberich-D00v.4.0b-250% Niemiecka uwertura w Polsce
Strony: [
1
]
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Alberich-D00v.4.0b-250% Niemiecka uwertura w Polsce (Przeczytany 2857 razy)
Alberich
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1008
Alberich-D00v.4.0b-250% Niemiecka uwertura w Polsce
«
:
Grudzień 17, 2020, 09:08:03 »
INCIDENT IN RZEPIN
Na początku mamy fundusze i możliwość kupienia jednostek co bardzo lubię. Stawiam mocno na artylerię, trzy samobieżne haubice plus system rakietowy. Oprócz tego Leoparda 2A6, który będzie moją główną jednostką. W pierwszym ruchu dosyć szybko przejmuję VH za rzeką i na razie tam się umacniam. Siłami desantowymi chowam się na tyłach frontu. Przez następne parę tur eliminuję przychodzące oddziały wroga. Nie stanowią dla mnie zbytniego problemu. Potem przychodzi czas na mój kontratak. Błyskawicznie przechwytuję dwa VH na południu i przygotowuję się do zdobycia ostatniego. Na szczęście system KUB jest po niewłaściwej stronie rzeki dzięki temu mogę go szybko wyeliminować. Następnie wysyłam komandosów w śmigłowcach by zbombardowali wrogą artylerię, a MARS-em ostrzeliwuję obrońców w mieście. Oddział czołgów dokańcza i tak wygrywam.
OpenGen 0.93.3.99.RC10 * 13 May 2020 * AI version: Default (0.91)
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_og\ * Efile version: GusOpen ver. 7.3.0
Campaign: D00 V-TY ROZBIÓR POLSKI. UWERTURA. v.4.0b, * Player prestige modifier 250% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 INCIDENT IN RZEPIN , #0 , Brilliant Victory , score:48
--
Campaign score: 48 * Average: 48
..
Current scenario: INCIDENT IN RZEPIN, VH prestige is 200 , All map prestige is: 600
Army cost: 4737 , Current prestige is 1339
Prestige available on map yet is 400 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive Using map: 227
if BV: +5000, WESTERPLATTE AT DAWN , cap disabled, 9 turns prestige: 0
if V : +4000, WESTERPLATTE AT DAWN , cap disabled, 11 turns prestige: 0
if TV: +3500, WESTERPLATTE AT DAWN , cap disabled, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Piechota
* KSK Kommando 2008 , G-Wagen [W] , , 2 bars , 219 exp , RFN , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:007 [+19 exp]
* KSK Kommando 2008 , G-Wagen [W] , , 2 bars , 229 exp , RFN , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:008 [+29 exp]
* KSK Kommando 2008 , LIV (SO) , , 2 bars , 241 exp , RFN , 9/10 , 3 kill , 0 pp - U:009 [+41 exp]
* KSK Kommando 2008 , LIV (SO) , , 2 bars , 227 exp , RFN , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:010 [+27 exp]
Czołg
Leopard 2A6 , , 1 bars , 117 exp , RFN , 8/10 , 17 kill , 1017 pp - U:072 [+117 exp]
Rozpoznanie
* Wiesel 1 , , 2 bars , 207 exp , RFN , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:006 [+7 exp]
Artyleria ppanc.
* Wiesel 1 TOW , , 2 bars , 218 exp , RFN , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:002 [+18 exp]
* Wiesel 1 TOW , , 2 bars , 212 exp , RFN , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:003 [+12 exp]
* Wiesel 1 TOW , , 2 bars , 222 exp , RFN , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:004 [+22 exp]
* Wiesel 1 TOW , , 2 bars , 235 exp , RFN , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:005 [+35 exp]
Artyleria
PzH2000 (RAP) , , 0 bars , 32 exp , RFN , 10/10 , 0 kill , 936 pp - U:068 [+32 exp]
PzH2000 (RAP) , , 0 bars , 34 exp , RFN , 10/10 , 0 kill , 936 pp - U:069 [+34 exp]
PzH2000 (RAP) , , 0 bars , 45 exp , RFN , 10/10 , 0 kill , 936 pp - U:070 [+45 exp]
MARS , , 0 bars , 30 exp , RFN , 10/10 , Support, 1 kill , 912 pp - U:071 [+30 exp]
Obrona plot.
* Wiesel 2 Ozelot , , 2 bars , 200 exp , RFN , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:001
Player 1 : RFN
Killed: INF:5 TNK:1 RCN:10 AT:3 FLAK:1 FORT:5 ATY:6 AD:1 Total: 32
Lost : Total: 0
BV 1
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 4 Units * 0 Leaders Total : 916 exp, 6 kill, 0 pp Average: 229 exp, 2 kill, 0 pp
Czołg * 1 Units * 0 Leaders Total : 117 exp, 17 kill, 1017 pp Average: 117 exp, 17 kill, 1017 pp
Rozpoznanie * 1 Units * 0 Leaders Total : 207 exp, 1 kill, 0 pp Average: 207 exp, 1 kill, 0 pp
Artyleria ppanc. * 4 Units * 0 Leaders Total : 887 exp, 7 kill, 0 pp Average: 222 exp, 2 kill, 0 pp
Artyleria * 4 Units * 0 Leaders Total : 141 exp, 1 kill, 3720 pp Average: 35 exp, 0 kill, 930 pp
Obrona plot. * 1 Units * 0 Leaders Total : 200 exp, 0 kill, 0 pp Average: 200 exp, 0 kill, 0 pp
* Summary: * 15 Units * 0 Leaders Total : 2468 exp, 32 kill, 4737 pp Average: 165 exp, 2 kill, 316 pp
Player 1 RFN has 15 units total (core+aux):
Piechota : 4
Czołg : 1
Rozpoznanie : 1
Artyleria ppanc. : 4
Artyleria : 4
Obrona plot. : 1
Player 2 Polska has 25 units total (core+aux):
Artyleria uniwersalna : 1
Fortyfikacje : 19
Artyleria : 5
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Alberich
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1008
Odp: Alberich-D00v.4.0b-250% Niemiecka uwertura w Polsce
«
Odpowiedz #1 :
Grudzień 17, 2020, 09:59:45 »
WESTERPLATTE AT DAWN
Przyznam, że ciekawa misja, choć miałem na początku obawy, że jednak będzie za trudna oraz nie do przejścia. Początkowo dysponujemy strefą rozstawienia w której możemy wystawić tylko 3 jednostki (decyduję się na czołg, artę i komandosów), a naszym celem jest zdobycie SH na końcu Westerpratte, oczywiście w tym rejonie wróg dysponuje przewagę, a lotnictwem nie warto latać bo szybko zostanie strącone. Postanawiam zastosować strategię z poprzedniego scenariusza, najpierw defensywnie by osłabić, potem agresywnie by zwyciężyć. Przez pierwsze parę tur powoli, ale do przodu przemieszczam się do SH. Szybko też eliminuję polską flotę i wgrywam się w trzy artylerie 122cm chroniące owy SH, gdzie będę mógł wystać pozostałe jednostki. Aha, z funduszy dokupiłem dwa czołgi i podwoiłem swoją artylerię.
W końcu przejmuję SH i mogę działać dalej. Z Westerplatte czynię doskonałe stanowisko artyleryjskie, które swym zasięgiem obejmuje inne cele, które muszę zdobyć. Od razu eliminuję baterię artylerii nabrzeżnej, potem skupiam się na działach przeciwnikach. Komandosów i trochę Wieselów wysyłam na cele na zachodzie, tymczasem resztę to jest główne siły na południe, do Gdańska. Tym razem mam przewagę i dzięki kombinowanemu ogniu oczyszczam miasto z łatwością. Na koniec gdy mam czyste niebo kupuję EF 2000 Typhoon.
OpenGen 0.93.3.99.RC10 * 13 May 2020 * AI version: Default (0.91)
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_og\ * Efile version: GusOpen ver. 7.3.0
Campaign: D00 V-TY ROZBIÓR POLSKI. UWERTURA. v.4.0b, * Player prestige modifier 250% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 INCIDENT IN RZEPIN , #0 , Brilliant Victory , score:48 +++ Proto: Infanterie 2010
2 WESTERPLATTE AT DAWN , #1 , Brilliant Victory , score:45
--
Campaign score: 93 * Average: 46
..
Current scenario: WESTERPLATTE AT DAWN, VH prestige is 1200 , All map prestige is: 1400
Army cost: 12022 , Current prestige is 872
Prestige available on map yet is 200 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 15
AI stance is Aggressive Using map: 225
if BV: +4000, CLOUDS OVER SZCZECIN , cap disabled, 15 turns prestige: 0
if V : +3500, CLOUDS OVER SZCZECIN , cap disabled, 17 turns prestige: 0
if TV: +3000, CLOUDS OVER SZCZECIN , cap disabled, 18 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Piechota
* KSK Kommando 2008 , G-Wagen [W] , , 2 bars , 247 exp , RFN , 6/10 , 3 kill , 0 pp - U:007 [+28 exp]
* KSK Kommando 2008 , G-Wagen [W] , , 2 bars , 250 exp , RFN , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:008 [+21 exp]
* KSK Kommando 2008 , LIV (SO) , , 2 bars , 238 exp , RFN , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:009 [+6 exp]
* KSK Kommando 2008 , LIV (SO) , , 2 bars , 253 exp , RFN , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:010 [+26 exp]
Czołg
Leopard 2A6 , , 2 bars , 201 exp , RFN , 10/10 , Influence , 32 kill , 1272 pp - U:015 [+93 exp]
Leopard 2A6 , , 0 bars , 64 exp , RFN , 9/10 , 5 kill , 1144 pp - U:016 [+64 exp]
Leopard 2A6 , , 0 bars , 58 exp , RFN , 9/10 , 7 kill , 1144 pp - U:023 [+58 exp]
Rozpoznanie
* Wiesel 1 , , 2 bars , 234 exp , RFN , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:006 [+27 exp]
Artyleria ppanc.
* Wiesel 1 TOW , , 2 bars , 245 exp , RFN , 6/10 , 1 kill , 0 pp - U:002 [+27 exp]
* Wiesel 1 TOW , , 2 bars , 222 exp , RFN , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:003 [+10 exp]
* Wiesel 1 TOW , , 2 bars , 260 exp , RFN , 8/10 , 4 kill , 0 pp - U:004 [+38 exp]
* Wiesel 1 TOW , , 2 bars , 254 exp , RFN , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:005 [+19 exp]
Artyleria
PzH2000 (RAP) , , 1 bars , 101 exp , RFN , 10/10 , 1 kill , 936 pp - U:011 [+69 exp]
PzH2000 (RAP) , , 0 bars , 68 exp , RFN , 10/10 , 0 kill , 936 pp - U:012 [+34 exp]
PzH2000 (RAP) , , 0 bars , 76 exp , RFN , 10/10 , 2 kill , 936 pp - U:013 [+31 exp]
MARS , , 0 bars , 71 exp , RFN , 10/10 , Support, 3 kill , 912 pp - U:014 [+41 exp]
PzH2000 (RAP) , , 0 bars , 32 exp , RFN , 10/10 , 2 kill , 936 pp - U:021 [+32 exp]
PzH2000 (RAP) , , 0 bars , 58 exp , RFN , 10/10 , 2 kill , 936 pp - U:039 [+58 exp]
PzH2000 (RAP) , , 0 bars , 44 exp , RFN , 10/10 , 1 kill , 936 pp - U:040 [+44 exp]
MARS , , 0 bars , 50 exp , RFN , 10/10 , Support, 0 kill , 912 pp - U:042 [+50 exp]
Obrona plot.
* Wiesel 2 Ozelot , , 2 bars , 200 exp , RFN , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:001
Myśliwiec
EF 2000 Typhoon , , 0 bars , 61 exp , RFN , 6/10 , 1 kill , 1022 pp - U:022 [+61 exp]
Player 1 : RFN
Killed: INF:10 TNK:3 RCN:17 AT:15 FLAK:3 FORT:18 ATY:15 AD:4 DD:1 CRs:2 Total: 88
Lost : TB:1 CRs:1 Total: 2
BV 2
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 4 Units * 0 Leaders Total : 988 exp, 15 kill, 0 pp Average: 247 exp, 4 kill, 0 pp
Czołg * 3 Units * 1 Leaders Total : 323 exp, 44 kill, 3560 pp Average: 108 exp, 15 kill, 1187 pp
Rozpoznanie * 1 Units * 0 Leaders Total : 234 exp, 3 kill, 0 pp Average: 234 exp, 3 kill, 0 pp
Artyleria ppanc. * 4 Units * 0 Leaders Total : 981 exp, 9 kill, 0 pp Average: 245 exp, 2 kill, 0 pp
Artyleria * 8 Units * 0 Leaders Total : 500 exp, 11 kill, 7440 pp Average: 63 exp, 1 kill, 930 pp
Obrona plot. * 1 Units * 0 Leaders Total : 200 exp, 0 kill, 0 pp Average: 200 exp, 0 kill, 0 pp
Myśliwiec * 1 Units * 0 Leaders Total : 61 exp, 1 kill, 1022 pp Average: 61 exp, 1 kill, 1022 pp
* Summary: * 22 Units * 1 Leaders Total : 3287 exp, 83 kill, 12022 pp Average: 149 exp, 4 kill, 546 pp
Player 1 RFN has 28 units total (core+aux):
Piechota : 4
Czołg : 3
Rozpoznanie : 1
Artyleria ppanc. : 4
Artyleria : 8
Obrona plot. : 1
Myśliwiec : 1
Bomb. taktyczny : 1
Bomb. strategiczny : 1
Okręt podwodny : 1
Niszczyciel : 1
Okręt pomocniczy : 2
Player 2 Polska has 13 units total (core+aux):
Czołg : 1
Fortyfikacje : 12
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Alberich
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1008
Odp: Alberich-D00v.4.0b-250% Niemiecka uwertura w Polsce
«
Odpowiedz #2 :
Grudzień 17, 2020, 02:02:38 »
CLOUDS OVER SZCZECIN
Misja dosyć spokojna i niewymagająca. Posiadamy znaczną przewagę nad polskim przeciwnikiem, który na dodatek dosyć się odsłania na początku wysyłając swe oddziału do ataku na moje pozycje. Jednocześnie dzielę swe siły na dwie mniej więcej równe grupy. Pierwsza uderzy na zabudowania miejskie na zachodzie. Celem drugiej będzie port na południu. Gdy osiągnę te dwa cele to przerzucę wszystkie siły na port po drugiej stronie wielkiej wody i wykorzystam tam komandosów wspieranych ogniem z haubic. Do walk postanawiam również kupić kolejne dwa myśliwce.
Ruszam więc do akcji. W pierwszej fazie koncentruję się w wyeliminowaniu wrogiego lotnictwa i artylerii. Na szczęście Polacy posiadają tylko KUBY, które mają ograniczony zasięg i z łatwością można je wyeliminować. Ataki pojedynczych jednostek przeciwnika również szybko wyelimuję, a komandosi zdobywają już na początku kilka VH na północy. Wkrótce ich celem stanie się lotnicko na wschodzie z którego będę mógł zaopatrywać śmigłowce biorące udział w walkach o miasto. Same jednostki liniowe ustawiam przed zabudowaniami miejskimi i przez kilka tur czekam jednocześnie intensywnie bombardując punkty oporu. Potem wkraczam i sukcesem w szturmie opanowuje miasto i port. Pozostaje tylko ostatni cel. Tutaj najpierw niszczę kompletnię kilka kompanii Gradów i kolejnego Kuba. Potem idą komandosi. Jednocześnie też wysyłam Leoparda, który uzyskał lidera, wąskim przejściem by robił zaniemaszanie w polich szeregach. Szybko zwyciężam.
OpenGen 0.93.3.99.RC10 * 13 May 2020 * AI version: Default (0.91)
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_og\ * Efile version: GusOpen ver. 7.3.0
Campaign: D00 V-TY ROZBIÓR POLSKI. UWERTURA. v.4.0b, * Player prestige modifier 250% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 INCIDENT IN RZEPIN , #0 , Brilliant Victory , score:48 +++ Proto: Infanterie 2010
2 WESTERPLATTE AT DAWN , #1 , Brilliant Victory , score:45
3 CLOUDS OVER SZCZECIN , #2 , Brilliant Victory , score:54
--
Campaign score: 147 * Average: 49
..
Current scenario: CLOUDS OVER SZCZECIN, VH prestige is 3400 , All map prestige is: 5100
Army cost: 15947 , Current prestige is 4933
Prestige available on map yet is 100 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Aggressive Using map: 228
if BV: +5000, SIEGE OF GLOGOW , cap disabled, 15 turns prestige: 0
if V : +4500, SIEGE OF GLOGOW , cap disabled, 16 turns prestige: 0
if TV: +4000, SIEGE OF GLOGOW , cap disabled, 17 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Piechota
* KSK Kommando 2008 , G-Wagen [W] , , 2 bars , 222 exp , RFN , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:007 [+10 exp]
* KSK Kommando 2008 , G-Wagen [W] , , 3 bars , 300 exp , RFN , 6/10 , 8 kill , 0 pp - U:008 [+50 exp]
* KSK Kommando 2008 , LIV (SO) , , 2 bars , 298 exp , RFN , 6/10 , 10 kill , 0 pp - U:009 [+60 exp]
* KSK Kommando 2008 , LIV (SO) , , 3 bars , 354 exp , RFN , 6/10 , 9 kill , 0 pp - U:010 [+101 exp]
Czołg
Leopard 2A6 , , 3 bars , 352 exp , RFN , 12/10 , Influence , 51 kill , 1526 pp - U:015 [+151 exp]
Leopard 2A6 , , 1 bars , 167 exp , RFN , 9/10 , 12 kill , 1144 pp - U:016 [+106 exp]
Leopard 2A6 , , 1 bars , 119 exp , RFN , 9/10 , 14 kill , 1144 pp - U:019 [+64 exp]
Rozpoznanie
* Wiesel 1 , , 2 bars , 272 exp , RFN , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:006 [+38 exp]
Artyleria ppanc.
* Wiesel 1 TOW , , 2 bars , 219 exp , RFN , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:002 [+9 exp]
* Wiesel 1 TOW , , 2 bars , 245 exp , RFN , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:003 [+23 exp]
* Wiesel 1 TOW , , 2 bars , 262 exp , RFN , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:004 [+21 exp]
* Wiesel 1 TOW , , 2 bars , 257 exp , RFN , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:005 [+12 exp]
Artyleria
PzH2000 (RAP) , , 1 bars , 144 exp , RFN , 11/10 , 2 kill , 1029 pp - U:011 [+43 exp]
PzH2000 (RAP) , , 1 bars , 116 exp , RFN , 10/10 , 1 kill , 936 pp - U:012 [+48 exp]
PzH2000 (RAP) , , 1 bars , 126 exp , RFN , 10/10 , 2 kill , 936 pp - U:013 [+50 exp]
MARS , , 1 bars , 112 exp , RFN , 10/10 , Support, 4 kill , 912 pp - U:014 [+41 exp]
PzH2000 (RAP) , , 0 bars , 83 exp , RFN , 10/10 , 4 kill , 936 pp - U:017 [+51 exp]
PzH2000 (RAP) , , 1 bars , 109 exp , RFN , 10/10 , 3 kill , 936 pp - U:020 [+51 exp]
PzH2000 (RAP) , , 0 bars , 84 exp , RFN , 10/10 , 2 kill , 936 pp - U:021 [+40 exp]
MARS , , 0 bars , 78 exp , RFN , 10/10 , Support, 0 kill , 912 pp - U:022 [+28 exp]
Obrona plot.
* Wiesel 2 Ozelot , , 2 bars , 200 exp , RFN , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:001
Myśliwiec
EF 2000 Typhoon , , 1 bars , 144 exp , RFN , 8/10 , 6 kill , 1363 pp - U:018 [+83 exp]
EF 2000 Typhoon , , 0 bars , 80 exp , RFN , 10/10 , 3 kill , 1704 pp - U:040 [+80 exp]
EF 2000 Typhoon , , 0 bars , 74 exp , RFN , 9/10 , 3 kill , 1533 pp - U:066 [+74 exp]
Player 1 : RFN
Killed: INF:24 TNK:8 RCN:30 AT:29 FLAK:8 FORT:26 ATY:38 AD:7 FTR:2 TB:2 DD:1 CRs:2 Total: 177
Lost : TB:1 CRs:1 Total: 2
BV 3
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 4 Units * 0 Leaders Total : 1174 exp, 32 kill, 0 pp Average: 294 exp, 8 kill, 0 pp
Czołg * 3 Units * 1 Leaders Total : 638 exp, 77 kill, 3814 pp Average: 213 exp, 26 kill, 1271 pp
Rozpoznanie * 1 Units * 0 Leaders Total : 272 exp, 7 kill, 0 pp Average: 272 exp, 7 kill, 0 pp
Artyleria ppanc. * 4 Units * 0 Leaders Total : 983 exp, 13 kill, 0 pp Average: 246 exp, 3 kill, 0 pp
Artyleria * 8 Units * 0 Leaders Total : 852 exp, 18 kill, 7533 pp Average: 107 exp, 2 kill, 942 pp
Obrona plot. * 1 Units * 0 Leaders Total : 200 exp, 0 kill, 0 pp Average: 200 exp, 0 kill, 0 pp
Myśliwiec * 3 Units * 0 Leaders Total : 298 exp, 12 kill, 4600 pp Average: 99 exp, 4 kill, 1533 pp
* Summary: * 24 Units * 1 Leaders Total : 4417 exp, 159 kill, 15947 pp Average: 184 exp, 7 kill, 664 pp
Player 1 RFN has 33 units total (core+aux):
Piechota : 4
Czołg : 3
Rozpoznanie : 1
Artyleria ppanc. : 4
Artyleria : 8
Obrona plot. : 1
Myśliwiec : 5
Bomb. taktyczny : 5
Niszczyciel : 2
Player 2 Polska has 11 units total (core+aux):
Piechota : 1
Fortyfikacje : 8
Okręt pomocniczy : 2
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Alberich
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1008
Odp: Alberich-D00v.4.0b-250% Niemiecka uwertura w Polsce
«
Odpowiedz #3 :
Grudzień 17, 2020, 03:56:58 »
SIEGE OF GLOGOW
Misja typowo obronna, musimy utrzymać przez 10 tur 4 VH, dwa mamy dostępne już na samym początku, dwa inne są na tyłach wojsk polskich. By zwiększyć możliwości moich wojsk dosyć mocno inwestuję w dodatki, w Forward Observer i Special Munition. Plan na ten scenariusz jest następujący: utworzyć krąg obronny i wytrzymać ciągle nadchodzące ataki przeciwnika by potem w ramach możliwości przeprowadzić kontrofensywę. Ustawiam wojska tak by jak najbardziej wykorzystać możliwości komandosów.
Zaczynam, już od samego początki Polacy mocno atakują jednak są kontrowani przez moje działa samobieżne - one jest moją główną kartą w grze, wręcz asem. W swoich turach skupiam na wyeliminowaniu Gradów i Twardych. W pewnym momencie nadlatują śmigłowce, ale je szybko strącam za pomocą moich samolotów. Walki są intensywne, ale powoli wróg się wykrwania i w połowie gry mogę przeprowadzić pierwszy kontratak na południu. Tam siły polskie nie stawiają mi problemu i zdobywam pozostałe wymagane VH do zwycięstwa. Po dwóch lub trzech turach to samo dzieje się na wschodzie i również tam uderzam rozbijając pozostałe siły przeciwnika.
OpenGen 0.93.3.99.RC10 * 13 May 2020 * AI version: Default (0.91)
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_og\ * Efile version: GusOpen ver. 7.3.0
Campaign: D00 V-TY ROZBIÓR POLSKI. UWERTURA. v.4.0b, * Player prestige modifier 250% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 INCIDENT IN RZEPIN , #0 , Brilliant Victory , score:48 +++ Proto: Infanterie 2010
2 WESTERPLATTE AT DAWN , #1 , Brilliant Victory , score:45
3 CLOUDS OVER SZCZECIN , #2 , Brilliant Victory , score:54
4 SIEGE OF GLOGOW , #3 , Brilliant Victory , score:45
--
Campaign score: 192 * Average: 48
..
Current scenario: SIEGE OF GLOGOW, VH prestige is 600 , All map prestige is: 1500
Army cost: 16171 , Current prestige is 1168
Prestige available on map yet is 500 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Aggressive Using map: 217
if BV: +3500, STEEL LEOPARDS AT PILA , cap disabled, 10 turns prestige: 0
if V : +3250, STEEL LEOPARDS AT PILA , cap disabled, 10 turns prestige: 0
if TV: +3000, STEEL LEOPARDS AT PILA , cap disabled, 10 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Piechota
* KSK Kommando 2008 , G-Wagen [W] , , 2 bars , 239 exp , RFN , 4/10 , 6 kill , 0 pp - U:007 [+17 exp]
* KSK Kommando 2008 , G-Wagen [W] , , 3 bars , 325 exp , RFN , 8/10 , 9 kill , 0 pp - U:008 [+25 exp]
* KSK Kommando 2008 , LIV (SO) , , 3 bars , 359 exp , RFN , 8/10 , Camouflage Expert , 15 kill , 0 pp - U:009 [+61 exp]
* KSK Kommando 2008 , LIV (SO) , , 3 bars , 382 exp , RFN , 9/10 , 11 kill , 0 pp - U:010 [+28 exp]
Czołg
Leopard 2A6 , , 4 bars , 408 exp , RFN , 12/10 , Influence , Forward Observer, 58 kill , 1526 pp - U:015 [+56 exp]
Leopard 2A6 , , 2 bars , 285 exp , RFN , 9/10 , Forward Observer, 28 kill , 1144 pp - U:016 [+118 exp]
Leopard 2A6 , , 1 bars , 191 exp , RFN , 10/10 , Forward Observer, 28 kill , 1272 pp - U:019 [+72 exp]
Artyleria ppanc.
* Wiesel 1 TOW , , 2 bars , 240 exp , RFN , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:002 [+21 exp]
* Wiesel 1 TOW , , 2 bars , 265 exp , RFN , 9/10 , 6 kill , 0 pp - U:003 [+20 exp]
* Wiesel 1 TOW , , 3 bars , 300 exp , RFN , 2/10 , 7 kill , 0 pp - U:004 [+38 exp]
* Wiesel 1 TOW , , 2 bars , 269 exp , RFN , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:005 [+12 exp]
Artyleria
PzH2000 (RAP) , , 2 bars , 232 exp , RFN , 11/10 , Determined Defense , Special Munition, 3 kill , 1029 pp - U:011 [+88 exp]
PzH2000 (RAP) , , 1 bars , 195 exp , RFN , 11/10 , Special Munition, 3 kill , 1029 pp - U:012 [+79 exp]
PzH2000 (RAP) , , 2 bars , 220 exp , RFN , 11/10 , Influence , Special Munition, 6 kill , 1029 pp - U:013 [+94 exp]
MARS , , 1 bars , 155 exp , RFN , 11/10 , Support, 5 kill , 1003 pp - U:014 [+43 exp]
PzH2000 (RAP) , , 1 bars , 138 exp , RFN , 10/10 , Special Munition, 5 kill , 936 pp - U:017 [+55 exp]
PzH2000 (RAP) , , 2 bars , 200 exp , RFN , 11/10 , Special Munition, 4 kill , 1029 pp - U:020 [+91 exp]
PzH2000 (RAP) , , 1 bars , 167 exp , RFN , 10/10 , Special Munition, 2 kill , 936 pp - U:021 [+83 exp]
MARS , , 1 bars , 141 exp , RFN , 7/10 , Overwhelming Attack , Support, 1 kill , 638 pp - U:022 [+63 exp]
Obrona plot.
* Roland 3 , , 2 bars , 207 exp , RFN , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:001 [+7 exp]
Myśliwiec
EF 2000 Typhoon , , 2 bars , 253 exp , RFN , 9/10 , Special Munition, 9 kill , 1533 pp - U:018 [+109 exp]
EF 2000 Typhoon , , 1 bars , 175 exp , RFN , 10/10 , Special Munition, 7 kill , 1704 pp - U:023 [+95 exp]
EF 2000 Typhoon , , 1 bars , 198 exp , RFN , 8/10 , Special Munition, 6 kill , 1363 pp - U:024 [+124 exp]
Player 1 : RFN
Killed: INF:41 TNK:15 RCN:40 AT:47 FLAK:12 FORT:32 ATY:52 AD:7 FTR:6 TB:7 DD:1 CRs:2 Total: 262
Lost : INF:2 TNK:2 RCN:1 TB:2 CRs:1 Total: 8
BV 4
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 4 Units * 1 Leaders Total : 1305 exp, 41 kill, 0 pp Average: 326 exp, 10 kill, 0 pp
Czołg * 3 Units * 1 Leaders Total : 884 exp, 114 kill, 3942 pp Average: 295 exp, 38 kill, 1314 pp
Artyleria ppanc. * 4 Units * 0 Leaders Total : 1074 exp, 21 kill, 0 pp Average: 269 exp, 5 kill, 0 pp
Artyleria * 8 Units * 3 Leaders Total : 1448 exp, 29 kill, 7629 pp Average: 181 exp, 4 kill, 954 pp
Obrona plot. * 1 Units * 0 Leaders Total : 207 exp, 0 kill, 0 pp Average: 207 exp, 0 kill, 0 pp
Myśliwiec * 3 Units * 0 Leaders Total : 626 exp, 22 kill, 4600 pp Average: 209 exp, 7 kill, 1533 pp
* Summary: * 23 Units * 5 Leaders Total : 5544 exp, 227 kill, 16171 pp Average: 241 exp, 10 kill, 703 pp
Player 1 RFN has 30 units total (core+aux):
Piechota : 6
Czołg : 5
Artyleria ppanc. : 4
Artyleria : 8
Obrona plot. : 3
Myśliwiec : 4
Player 2 Polska has 15 units total (core+aux):
Piechota : 2
Artyleria ppanc. : 2
Artyleria uniwersalna : 1
Fortyfikacje : 1
Artyleria : 6
Obrona plot. : 3
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Alberich
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1008
Odp: Alberich-D00v.4.0b-250% Niemiecka uwertura w Polsce
«
Odpowiedz #4 :
Grudzień 17, 2020, 04:44:57 »
STEEL LEOPARDS AT PILA
Czas na wielką bitwę spotkaniową w okolicach Piły. Polacy zebrali dosyć imponujące siły i ruszają by się przeciwstawić niemieckiemu natarciu. Dysponują dosyć sporym sprzętem pancernym i jak artyleryjskim, także przynajmniej kilka wyrzutni KUB co na pewien czas efektywnie wyłączy moje lotnictwo. Przed bitwą sprzedaję Wiesel 1, które po pierwsze mają niski zapas amunicji, a po drugie nie są aż tak skuteczne w zwalczaniu Twardych. Fundusze przeznaczam na podnoszenie stanów.
Zaczynam głównymi siłami na północnym zachodzie. Na południu zaś dysponuję silną brygadą pancerną aux. To na jej barkach będzie walka z polskimi oddziałami po przekroczeniu rzeki. W pierwszej turze zajmuję tytułową Piłę. W drugiej turze już dochodzi do pierwszych starć, a w trzeciej do pełnowymiarowej bitwy, która do samego końca będzie bardzo intensywna, a straty po stronie moich jednostek aux będą bardzo duże. W międzyczasie moje siły główne będą wyczekiwać na odpowiedni moment by uderzyć z flanki, a artyleria samobieżna cały czas wspiera ogniem. Strategia podobna do poprzedniej misji, najpierw eliminuję artylerię przeciwnika, potem systemy przeciwlotnicze. Piechota wroga (prawie wszystkie mają stany 15) ginie podczas ataków na moje pozycje. Najtrujniej z niszczeniem czolgów, tu trzeba już się namęczyć. Gdy po kilku turach po wielu stratach po mojej i polskiej stronie gdzie Piła wierokrotnie przechodziła z rąk do rąk siły wroga są na tyle wykrwawione, że mogę zaatakować głównymi siłami. Przetaczam się jak walec i zwyciężam.
OpenGen 0.93.3.99.RC10 * 13 May 2020 * AI version: Default (0.91)
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_og\ * Efile version: GusOpen ver. 7.3.0
Campaign: D00 V-TY ROZBIÓR POLSKI. UWERTURA. v.4.0b, * Player prestige modifier 250% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 INCIDENT IN RZEPIN , #0 , Brilliant Victory , score:48 +++ Proto: Infanterie 2010
2 WESTERPLATTE AT DAWN , #1 , Brilliant Victory , score:45
3 CLOUDS OVER SZCZECIN , #2 , Brilliant Victory , score:54
4 SIEGE OF GLOGOW , #3 , Brilliant Victory , score:45
5 STEEL LEOPARDS AT PILA , #4 , Brilliant Victory , score:54
--
Campaign score: 246 * Average: 49
..
Current scenario: STEEL LEOPARDS AT PILA, VH prestige is 1200 , All map prestige is: 2300
Army cost: 18705 , Current prestige is 4500
Prestige available on map yet is 200 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Aggressive Using map: 35
if BV: +2500, BLITZKRIEG COMES TO KONIN , cap disabled, 13 turns prestige: 0
if V : +2000, BLITZKRIEG COMES TO KONIN , cap disabled, 14 turns prestige: 0
if TV: +1500, BLITZKRIEG COMES TO KONIN , cap disabled, 15 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Piechota
* KSK Kommando 2008 , G-Wagen [W] , , 2 bars , 286 exp , RFN , 5/10 , 10 kill , 0 pp - U:006 [+47 exp]
* KSK Kommando 2008 , G-Wagen [W] , , 3 bars , 355 exp , RFN , 10/10 , 10 kill , 0 pp - U:007 [+30 exp]
* KSK Kommando 2008 , LIV (SO) , , 4 bars , 426 exp , RFN , 8/10 , Camouflage Expert , 18 kill , 0 pp - U:008 [+67 exp]
* KSK Kommando 2008 , LIV (SO) , , 4 bars , 438 exp , RFN , 7/10 , 13 kill , 0 pp - U:009 [+56 exp]
Czołg
Leopard 2A6 , , 5 bars , 514 exp , RFN , 14/10 , Influence , Forward Observer, 69 kill , 1780 pp - U:014 [+106 exp]
Leopard 2A6 , , 3 bars , 391 exp , RFN , 10/10 , Forward Observer, 39 kill , 1272 pp - U:015 [+106 exp]
Leopard 2A6 , , 2 bars , 291 exp , RFN , 11/10 , Overwatch , Forward Observer, 38 kill , 1399 pp - U:018 [+100 exp]
Artyleria
PzH2000 (RAP) , , 3 bars , 368 exp , RFN , 12/10 , Determined Defense , Special Munition, 5 kill , 1123 pp - U:010 [+136 exp]
PzH2000 (RAP) , , 2 bars , 266 exp , RFN , 11/10 , Special Munition, 3 kill , 1029 pp - U:011 [+71 exp]
PzH2000 (RAP) , , 2 bars , 283 exp , RFN , 12/10 , Influence , Special Munition, 6 kill , 1123 pp - U:012 [+63 exp]
MARS , , 1 bars , 188 exp , RFN , 11/10 , Support, 5 kill , 1003 pp - U:013 [+33 exp]
PzH2000 (RAP) , , 2 bars , 204 exp , RFN , 11/10 , Special Munition, 5 kill , 1029 pp - U:016 [+66 exp]
PzH2000 (RAP) , , 2 bars , 279 exp , RFN , 12/10 , Special Munition, 4 kill , 1123 pp - U:019 [+79 exp]
PzH2000 (RAP) , , 2 bars , 260 exp , RFN , 11/10 , Special Munition, 3 kill , 1029 pp - U:020 [+93 exp]
MARS , , 2 bars , 221 exp , RFN , 11/10 , Overwhelming Attack , Support, 3 kill , 1003 pp - U:021 [+80 exp]
Obrona plot.
* Roland 3 , , 2 bars , 207 exp , RFN , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:001
Myśliwiec
EF 2000 Typhoon , , 3 bars , 352 exp , RFN , 12/10 , Determined Defense , Special Munition, 9 kill , 2044 pp - U:017 [+99 exp]
EF 2000 Typhoon , , 2 bars , 229 exp , RFN , 11/10 , Special Munition, 7 kill , 1874 pp - U:022 [+54 exp]
EF 2000 Typhoon , , 3 bars , 321 exp , RFN , 11/10 , Special Munition, 6 kill , 1874 pp - U:023 [+123 exp]
Player 1 : RFN
Killed: INF:77 TNK:21 RCN:50 AT:61 FLAK:16 FORT:36 ATY:71 AD:10 FTR:6 TB:9 DD:1 CRs:2 Total: 360
Lost : INF:5 TNK:3 RCN:1 FLAK:2 TB:2 CRs:1 Total: 14
BV 5
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 4 Units * 1 Leaders Total : 1505 exp, 51 kill, 0 pp Average: 376 exp, 13 kill, 0 pp
Czołg * 3 Units * 2 Leaders Total : 1196 exp, 146 kill, 4451 pp Average: 399 exp, 49 kill, 1484 pp
Artyleria * 8 Units * 3 Leaders Total : 2069 exp, 34 kill, 8462 pp Average: 259 exp, 4 kill, 1058 pp
Obrona plot. * 1 Units * 0 Leaders Total : 207 exp, 0 kill, 0 pp Average: 207 exp, 0 kill, 0 pp
Myśliwiec * 3 Units * 1 Leaders Total : 902 exp, 22 kill, 5792 pp Average: 301 exp, 7 kill, 1931 pp
* Summary: * 19 Units * 7 Leaders Total : 5879 exp, 253 kill, 18705 pp Average: 309 exp, 13 kill, 984 pp
Player 1 RFN has 41 units total (core+aux):
Piechota : 7
Czołg : 9
Artyleria uniwersalna : 2
Artyleria : 14
Obrona plot. : 2
Myśliwiec : 3
Bomb. taktyczny : 3
Bomb. strategiczny : 1
Player 2 Polska has 1 units total (core+aux):
Artyleria ppanc. : 1
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Alberich
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1008
Odp: Alberich-D00v.4.0b-250% Niemiecka uwertura w Polsce
«
Odpowiedz #5 :
Grudzień 17, 2020, 06:17:02 »
BLITZKRIEG COMES TO KONIN
Ostatnia misja w tej krótkiej kampanii. Inwestuję w obronę przeciwlotniczą w postaci Roland 3, Sturmpioniere żeby zbudować szybko lotnisko, a resztę prestiżu przeznaczam na wzmocnienie stanu. Scenariusz rozpoczynamy na południowo-zachodnim krańcu mapy. Początek zaczynam bardzo defensywnie ustawiając swoje jednostki w obronny krąg, a pancerny pułk aux przesuwam lekko na północ. Już od samego początku Polacy dają się we znaki i atakują wszystkimi siłami jakimi dysponują. Rzucają również kilka jednostek MIGów i kilka jednostek śmigłowców. W następnych turach z północy nadchodzą ich siły lądowe gdzie doliczyłem się 8 jednostek czołgów T-72 i PT-91 oraz 11 jednostek Gradów. Spora sila ognia, ale AI nie do końca potrafi z niej skorzystać. Poświęcam siły aux by osłabić natarcie Polaków, skupiam się tutaj by haubicami osłabić artylerię rakietową by potem za pomocą overrunów je zdziesiątkować. Z czołgami też sobie radzę, po prostu Leopardy wypadają lepiej w starciach. W międzyczasie trwa przez kilka tur lotnicze starcie nad polem walki, powoli ale konsekwentnie niszczę wszystkie jednostki powietrzne. Po wszystkim dzielę siły na trzy części i wyruszam na zdobycie VH potrzebnych do ukończenia kampanii. Idzie łatwo, przeciwnik nie stawia oporu.
Koniec więc proszę o punkty.
OpenGen 0.93.3.99.RC10 * 13 May 2020 * AI version: Default (0.91)
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_og\ * Efile version: GusOpen ver. 7.3.0
Campaign: D00 V-TY ROZBIÓR POLSKI. UWERTURA. v.4.0b, * Player prestige modifier 250% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 INCIDENT IN RZEPIN , #0 , Brilliant Victory , score:48 +++ Proto: Infanterie 2010
2 WESTERPLATTE AT DAWN , #1 , Brilliant Victory , score:45
3 CLOUDS OVER SZCZECIN , #2 , Brilliant Victory , score:54
4 SIEGE OF GLOGOW , #3 , Brilliant Victory , score:45
5 STEEL LEOPARDS AT PILA , #4 , Brilliant Victory , score:54
6 BLITZKRIEG COMES TO KONIN , #5 , Brilliant Victory , score:56
--
Campaign score: 302 * Average: 50
..
Current scenario: BLITZKRIEG COMES TO KONIN, VH prestige is 1200 , All map prestige is: 2400
Army cost: 20575 , Current prestige is 2120
Prestige available on map yet is 400 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Aggressive Using map: 12
BV: Win , turn prestige: 0
V : Win , turn prestige: 0
TV: Win , turn prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
Piechota
* KSK Kommando 2008 , G-Wagen [W] , , 3 bars , 304 exp , RFN , 8/10 , Resilience , 11 kill , 0 pp - U:002 [+18 exp]
* KSK Kommando 2008 , G-Wagen [W] , , 3 bars , 369 exp , RFN , 10/10 , 12 kill , 0 pp - U:003 [+14 exp]
* KSK Kommando 2008 , LIV (SO) , , 4 bars , 439 exp , RFN , 10/10 , Camouflage Expert , 19 kill , 0 pp - U:004 [+13 exp]
* KSK Kommando 2008 , LIV (SO) , , 4 bars , 461 exp , RFN , 8/10 , 14 kill , 0 pp - U:005 [+23 exp]
Sturmpioniere 2000 , , 0 bars , 0 exp , RFN , 10/10 , Fast Builder, 0 kill , 504 pp - U:140
Czołg
Leopard 2A6 , , 5 bars , 638 exp , RFN , 14/10 , Influence , Forward Observer, 87 kill , 1780 pp - U:010 [+124 exp]
Leopard 2A6 , , 4 bars , 423 exp , RFN , 11/10 , Forward Observer, 42 kill , 1399 pp - U:011 [+32 exp]
Leopard 2A6 , , 3 bars , 395 exp , RFN , 11/10 , Overwatch , Forward Observer, 51 kill , 1399 pp - U:014 [+104 exp]
Artyleria
PzH2000 (RAP) , , 4 bars , 473 exp , RFN , 11/10 , Determined Defense , Special Munition, 6 kill , 1029 pp - U:006 [+105 exp]
PzH2000 (RAP) , , 3 bars , 347 exp , RFN , 12/10 , Special Munition, 6 kill , 1123 pp - U:007 [+81 exp]
PzH2000 (RAP) , , 4 bars , 403 exp , RFN , 12/10 , Influence , Special Munition, 9 kill , 1123 pp - U:008 [+120 exp]
MARS , , 2 bars , 238 exp , RFN , 11/10 , Support, 7 kill , 1003 pp - U:009 [+50 exp]
PzH2000 (RAP) , , 2 bars , 269 exp , RFN , 12/10 , Special Munition, 7 kill , 1123 pp - U:012 [+65 exp]
PzH2000 (RAP) , , 3 bars , 336 exp , RFN , 12/10 , Special Munition, 6 kill , 1123 pp - U:015 [+57 exp]
PzH2000 (RAP) , , 3 bars , 324 exp , RFN , 12/10 , Aggressive Attack , Special Munition, 4 kill , 1123 pp - U:016 [+64 exp]
MARS , , 2 bars , 264 exp , RFN , 12/10 , Overwhelming Attack , Support, 7 kill , 1094 pp - U:017 [+43 exp]
Obrona plot.
* Roland 3 , , 2 bars , 207 exp , RFN , 12/10 , Support, 0 kill , 0 pp - U:001
Roland 3 , , 0 bars , 30 exp , RFN , 10/10 , 0 kill , 480 pp - U:141 [+30 exp]
Roland 3 , , 0 bars , 0 exp , RFN , 10/10 , 0 kill , 480 pp - U:142
Myśliwiec
EF 2000 Typhoon , , 3 bars , 399 exp , RFN , 11/10 , Determined Defense , Special Munition, Support, 13 kill , 1874 pp - U:013 [+47 exp]
EF 2000 Typhoon , , 3 bars , 352 exp , RFN , 11/10 , Skilled Reconnaissance , Special Munition, Support, 10 kill , 1874 pp - U:018 [+123 exp]
EF 2000 Typhoon , , 4 bars , 441 exp , RFN , 12/10 , Resilience , Special Munition, Support, 11 kill , 2044 pp - U:019 [+120 exp]
Player 1 : RFN
Killed: INF:92 TNK:33 RCN:59 AT:73 FLAK:21 FORT:40 ATY:93 AD:13 FTR:12 TB:15 DD:1 CRs:2 Total: 454
Lost : INF:7 TNK:3 RCN:2 FLAK:2 ATY:3 TB:3 CRs:1 Total: 21
BV 6
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 5 Units * 2 Leaders Total : 1573 exp, 56 kill, 504 pp Average: 315 exp, 11 kill, 101 pp
Czołg * 3 Units * 2 Leaders Total : 1456 exp, 180 kill, 4578 pp Average: 485 exp, 60 kill, 1526 pp
Artyleria * 8 Units * 4 Leaders Total : 2654 exp, 52 kill, 8741 pp Average: 332 exp, 7 kill, 1093 pp
Obrona plot. * 3 Units * 0 Leaders Total : 237 exp, 0 kill, 960 pp Average: 79 exp, 0 kill, 320 pp
Myśliwiec * 3 Units * 3 Leaders Total : 1192 exp, 34 kill, 5792 pp Average: 397 exp, 11 kill, 1931 pp
* Summary: * 22 Units * 11 Leaders Total : 7112 exp, 322 kill, 20575 pp Average: 323 exp, 15 kill, 935 pp
Player 1 RFN has 35 units total (core+aux):
Piechota : 8
Czołg : 8
Artyleria uniwersalna : 3
Artyleria : 8
Obrona plot. : 3
Myśliwiec : 3
Bomb. taktyczny : 2
Player 2 Polska has 6 units total (core+aux):
Piechota : 1
Fortyfikacje : 3
Artyleria : 2
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
«
Ostatnia zmiana: Grudzień 17, 2020, 06:23:54 wysłane przez Alberich
»
Zapisane
Strony: [
1
]
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...